En ditquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht heel erg vinden als er door een relatie geen mogelijkheid meer is voor een hobby. Het is toch jouw zuurverdiende geld en zolang je het kunt missen, alleen maar mooi toch? Glimmende ogen vanwege iemands hobby zijn super
Hopelijk kan je de rest van de dag lekker lui zijnquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:22 schreef Lonaa het volgende:
Pfffffffffrt. Dus gisteren om 16:30 in de auto richting Amsterdam. Niet meer brak, wel moe. Hartaanval in een zakje van de Burger King voor added bonus.
Metallica gaf wel showtje hoor. Veel lampjes, best ok geluid voor de galmbak die de Arena is, rond podium, 4 drumstellen die uit de vloer kwamen. Oh, en veel oud werk. Gelukkig.![]()
Met 150 over de linkerbaan naar huis gejakkerd. Half 2 in bed, om half 4 wakker geworden omdat miepende Dora. Die had buikpijn en moest eruit. Terug naar bed. Om half 6: herhaal de situatie van half 4.
Ik ben...moe.
Om 1400-ish afgesproken met vrienden omdat bier. En daarna ergens anders heen voor meer bier.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hopelijk kan je de rest van de dag lekker lui zijn
Klinkt erg goed, maar zelf trek ik dat niet meer. Als ik eens een avond wat meer drink dan ik dorst heb dan heb ik 2 dagen brakheid als straf.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Om 1400-ish afgesproken met vrienden omdat bier. En daarna ergens anders heen voor meer bier.
M
Ga slapen gek.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:22 schreef Lonaa het volgende:
Pfffffffffrt. Dus gisteren om 16:30 in de auto richting Amsterdam. Niet meer brak, wel moe. Hartaanval in een zakje van de Burger King voor added bonus.
Metallica gaf wel showtje hoor. Veel lampjes, best ok geluid voor de galmbak die de Arena is, rond podium, 4 drumstellen die uit de vloer kwamen. Oh, en veel oud werk. Gelukkig.![]()
Met 150 over de linkerbaan naar huis gejakkerd. Half 2 in bed, om half 4 wakker geworden omdat miepende Dora. Die had buikpijn en moest eruit. Terug naar bed. Om half 6: herhaal de situatie van half 4.
Ik ben...moe.
Niets zo burgerlijk als niet burgerlijk willen zijn.quote:
Dit wordt niets meer vandaag. Of het hele weekendquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:27 schreef Lonaa het volgende:
Om 1400-ish afgesproken met vrienden omdat bier. En daarna ergens anders heen voor meer bier.
Morgenavond uit eten met andere vriendenbubs.
Zondag naar m'n ouders.
Het was wel tof hoor gisteren, had alleen wel graag een fatsoenlijke nacht gemaakt afgelopen nacht. Naja, koffie en door.
Dit hebben wij dus ook vaak. Daarom nu een keer gesplurged aan iets wat mij de bom lijkt en de man voegt zichquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niets zo burgerlijk als niet burgerlijk willen zijn.
Er is helemaal niets mis met burgerlijk, wie heeft überhaupt bepaald wat burgerlijk is en waarom dat dan juist niet moet? Ik ken wel iemand die in alles tégen burgerlijk zijn is. Zelf een soort halve hippie incl de in de confectie industrie aangeschafte hippie-look-alike kleding en Boeddha beelden in de tuin etc. Ik moet daar toch wel om gniffelen![]()
En hier zijn al onze vakanties eigenlijk elke keer weer familiebezoekNeem geen schoonfamilie die in verschillende landen wonen.
Joh, je hebt een herinnering voor de rest van je leven gekochtquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dit hebben wij dus ook vaak. Daarom nu een keer gesplurged aan iets wat mij de bom lijkt en de man voegt zich
quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit wordt niets meer vandaag. Of het hele weekendJe gaat overal brak zitten wezen
Alles dit.quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Loonaas moommaa didnt raise no quiter.
Ik ken het niet uit mijn jeugd, heb het een paar keer gedaan, in Afrika en nog enorm basic ook, dat scheelde wel heel veel in prijs. Maar na 2 van dat soort reizen was het wel genoegquote:Op vrijdag 28 april 2023 12:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ben ik de enige die een hekel heeft aan kamperen? Het hele jaar krom liggen om 2-3 weken krom te liggen.
Jeugdtrauma.
Bier uit Hamburg? Astra geloof ik?quote:
Dat weet ik, maar er zijn meer merken verkrijgbaar. In Griekenland, en ik zat absoluut niet in toeristisch gebied, leek het merk veel sterker vertegenwoordigd dan in andere landen, Nederland niet meegenomen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 13:30 schreef Lonaa het volgende:
Heineken kun je zo'n beetje overal krijgen
Ja, als je ziet wat een week huisje huren hier kost, voor dat geld vlieg je naar het zuiden en zit je een week in een hotelquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:43 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vind kamperen ook niets en mijn vrouw haat het met een passie.
Wij zitten dit jaar voor debiel veel geld in een CenterParcs-huisje in Duitsland. De komende tijd zijn de vakanties wat gezapig.
Brand is Heinekenquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Bier uit Hamburg? Astra geloof ik?
Volgens mij tegenwoordig helemaal geen groot merk meer.
In Griekenland lijkt Heineken ook een groot marktaandeel te hebben, naast het hotel waar ik begin van de maand verbleef zat zowaar een café met Brand bier. Wist niet dat dat ook geëxporteerd werd.
Klopt. Maar ik wil niet naar het zuiden vliegen en een week in een hotel zittenquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, als je ziet wat een week huisje huren hier kost, voor dat geld vlieg je naar het zuiden en zit je een week in een hotel
Ik zou alleen niet weten waarom ik het zou willenquote:Op vrijdag 28 april 2023 13:30 schreef Lonaa het volgende:
Heineken kun je zo'n beetje overal krijgen
Ik wil het ook niet.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:07 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet weten waarom ik het zou willen![]()
Oh, enne... Mijn burgers![]()
Sorry het is even een zit.
Realtime, geen edit.
Hoezo praat jij nietquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:07 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Ik zou alleen niet weten waarom ik het zou willen![]()
Oh, enne... Mijn burgers![]()
Sorry het is even een zit.
Realtime, geen edit.
Dat weet ik. Waar ik zei Heineken, bedoel ik het Heineken concern. Veel horeca met aankleding van Heineken en Amstel, maar naast m'n hotel dus ook een met borden, dienbladen, zonneschermen van Brand.quote:
Ik hoop (gok) dat jouw hypotheekkosten wat lager zijn dan de mijne. Ik geloof dat ik mijn jaarlijkse hypotheek nog niet eens kwijt was toen ik 6 maanden ging rondreizen (pp geteld wel, samen denk ik van wel).quote:Op vrijdag 28 april 2023 10:37 schreef z80 het volgende:
Blij dat ik gister het buitenwerk al gedaan heb. Nu wat gespetter en geen zon.
Straks de Stofzuuger door de hut jagen.
En wat is een dure vakantie? Een keer de jaarlijkse hypotheekkosten uitgegeven aan een vakantie op een groot eiland. Zonder gids en alles met OV. En ja zou dat zo weer doen.
Ik vraag me af hoe vaak dat daadwerkelijk het geval is en hoe vaak het als uitvlucht gebruikt wordtquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik hoor zat mensen die graag zoiets zouden doen "maar dat het niet mag van de vrouw". Ja kun je van alles van vinden
Nou, mijn hobby is genieten van het geld van mijn vrouw, dus die moet het niet in haar hoofd halen om zelf dure hobbies te krijgen. Maar verder heb je volgens mij gelijk.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vaak dat daadwerkelijk het geval is en hoe vaak het als uitvlucht gebruikt wordt
Oh ja kan ook nog. Nou ja, persoonlijk vind ik het een vrij kansloos smoesje, en als het dan bedoeld zou zijn om iets NOG kanslozers te verbloemen...quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:27 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vaak dat daadwerkelijk het geval is en hoe vaak het als uitvlucht gebruikt wordt
Ga rustig nog naar bed, want met dit weer gaat er niemand voorbipsen denk ikquote:Op vrijdag 28 april 2023 10:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Morgenavond uit eten met andere vriendenbubs.
Zondag naar m'n ouders.
Het was wel tof hoor gisteren, had alleen wel graag een fatsoenlijke nacht gemaakt afgelopen nacht. Naja, koffie en door.
Nouja, ik kan me voorstellen dat het soms makkelijker is om zoiets te zeggen dan om te zeggen dat je iets neit gedaan hebt omdat je het geld niet hebt, of het geld er niet voor over hebt omdat je toch nog iets meer achter de hand wilt hebben, noem maar op. Ik kan denk ik aardig wat andere redenen verzinnenquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja kan ook nog. Nou ja, persoonlijk vind ik het een vrij kansloos smoesje, en als het dan bedoeld zou zijn om iets NOG kanslozers te verbloemen...![]()
Maar goed, dan gaan we aannames doen. Ik ga gewoon af op wat ik hoor danEn niet op wat er misschien wel achter zou kunnen zitten
Ja, mn.X noemt het niet-kamperen luxe en ik zeg Comfortquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:20 schreef Troel het volgende:
Ik ben dol op kamperen, maar wel met enige luxe. Ik ga echt niet op een eenpitsgasding mijn eten opwarmen en ik ga net zo lief uit eten als het budget dat toelaat
Overigens slaap ik minstens net zo prima in een hotelquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, mn.X noemt het niet-kamperen luxe en ik zeg Comfort
Ach, sommige dingen als kamperen heb ik vaak genoeg gedaan.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Overigens slaap ik minstens net zo prima in een hotel![]()
Het kamperen heeft iets nostalgisch ofzo?
Ja maar ik heb dus nu wel dorst.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ga rustig nog naar bed, want met dit weer gaat er niemand voorbipsen denk ik
quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ga rustig nog naar bed, want met dit weer gaat er niemand voorbipsen denk ik
Nee. Ook trauma aan opgelopen. 😋quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ben ik de enige die een hekel heeft aan kamperen? Het hele jaar krom liggen om 2-3 weken krom te liggen.
Jeugdtrauma.
Ik zei al tegen W dat je maar hier moest komen met die halve litersquote:
Lang verhaal en het is zeker niet mijn uitvindselquote:
Ik kende het sowieso niet als -werkwoord-quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Lang verhaal en het is zeker niet mijn uitvindsel
Ik heb alleen maar pils en geen Fresh Beer.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zei al tegen W dat je maar hier moest komen met die halve litersKan je meteen die kaas proeven!
Er staan hier nog 3 kratten pils, aardig wat sours en wat van die toetjes in blik die Frank me heeft aangeraden. Ik heb heir ook nog een doos vol ipa's staan die mee naar mijn huis moet, maar die zijn dus niet koel. En meneer is net onderweg naar Oscar voor meer bier.quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar pils en geen Fresh Beer.Kan wel pils brengen, natuurlijk.
Ja, ik moet nog even eten en aankleden (en eigenlijk meer dingen maar soit) en E. even een schop onder zn dikke bips geven dat ie op moet schieten. Dus duurt nog wel evenquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Er staan hier nog 3 kratten pils, aardig wat sours en wat van die toetjes in blik die Frank me heeft aangeraden. Ik heb heir ook nog een doos vol ipa's staan die mee naar mijn huis moet, maar die zijn dus niet koel. En meneer is net onderweg naar Oscar voor meer bier.
Maar ik begreep dat hij ook al geroepen had dat jullie welkom waren.
Hahahaha. Herkenbaar, al ben ik al wel aangekleed en kreeg ik een lunch aangebodenquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik moet nog even eten en aankleden (en eigenlijk meer dingen maar soit) en E. even een schop onder zn dikke bips geven dat ie op moet schieten. Dus duurt nog wel even![]()
F. komt later.
Ik doe ook niet aan kamperen. Maar ik heb er geen bezwaar tegen om een paar nachten onder een tentdoek te moeten overnachten. Zeker niet als dat in de jungle is.quote:Op vrijdag 28 april 2023 12:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Jeugdtrauma.
Brand = Heinekenquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Brand is van Heineken.
Brand is zeker geen Heineken.
Brand>Heineken, voor mij.
De Oscar die gaat stoppen?quote:Op vrijdag 28 april 2023 14:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Er staan hier nog 3 kratten pils, aardig wat sours en wat van die toetjes in blik die Frank me heeft aangeraden. Ik heb heir ook nog een doos vol ipa's staan die mee naar mijn huis moet, maar die zijn dus niet koel. En meneer is net onderweg naar Oscar voor meer bier.
Maar ik begreep dat hij ook al geroepen had dat jullie welkom waren.
Niet helemaal waar. Tenminste nog niet. Ze gaan verhuizen. Brand wordt in Limburg gemaakt, met het water daar.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Brand = Heineken
Brand Bier =/= Heineken Bier
Mijn arm jeukt maar heeft nog wel twee flinke "hotspots".quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:25 schreef Troel het volgende:
@:fietsie hoe is het armpie/de armpies van mevrouw
Ik denk dat er de laatste jaren best veel mensen van hun hobby hun werk hebben gemaakt, waardoor er een overload is en het lastig is om er je fulltime baan van te maken EN voldoende inkomen te krijgen. Ik denk dat je op een gegeven moment krijgt dat er enkel nog hobbybrouwers zijn en wat grotere brouwerijen. Dat is best heel erg jammer.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:27 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo jammer. Sowieso hoor je de laatste tijd te vaak dat brouwerijen moeten stoppen.
Sowieso hebben we te veel brouwerijen maar het lijken juist de iets grotere onder de kleinere te zijn die het moeilijk hebben.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik denk dat er de laatste jaren best veel mensen van hun hobby hun werk hebben gemaakt, waardoor er een overload is en het lastig is om er je fulltime baan van te maken EN voldoende inkomen te krijgen. Ik denk dat je op een gegeven moment krijgt dat er enkel nog hobbybrouwers zijn en wat grotere brouwerijen. Dat is best heel erg jammer.
Mijn vriend is fan van de brut ipa van Sarabiquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
wat kun je aanraden van jullie brouwseltjes Sarabi?
Ik las hier globaal overheen en had toen "Leuk he genealogie" als 1e gedachte.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn vriend is fan van de brut ipa van Sarabi
De tented camps in Tanzania en Kenia waar ik later heb gezeten waren wel geweldig, en dan zat ik nog niet eens overdreven luxe. Maar bedden, klamboes, badkamer en eigen toilet was heerquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hou wel een beetje van kamperen, de iets luxere variant helemaal heerlijk. Hoewel dat niet altijd evenveel met kamperen te maken heeft
Over een uurtje nog even inloggen, om def, uit te kunnen loggen. Tot nu toe 3 inhoudelijke mailtjes gezien. Die prima tot maandag hadden kunnen wachten, maar soit.
Tent* in de woestijn was ook prima. En gewoon passend ook voor de omgeving. Daar wil je niet in een hotel zitten. Met geen regen is het dan prima te doen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De tented camps in Tanzania en Kenia waar ik later heb gezeten waren wel geweldig, en dan zat ik nog niet eens overdreven luxe. Maar bedden, klamboes, badkamer en eigen toilet was heer
Of je drinkt waterquote:
Ligt heel erg aan je smaak. Hou je van zoet of juist bitter? Donker of licht?quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Naast de tonka stout ook mijn favorietquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mijn vriend is fan van de brut ipa van Sarabi
Zoet. Beidequote:Op vrijdag 28 april 2023 16:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan je smaak. Hou je van zoet of juist bitter? Donker of licht?
Dat is niet wat ik onder Kamperen versta. Kamperen is een tent in de auto, slaapzakken, matjes of luchtbedden. Gruwel.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De tented camps in Tanzania en Kenia waar ik later heb gezeten waren wel geweldig, en dan zat ik nog niet eens overdreven luxe. Maar bedden, klamboes, badkamer en eigen toilet was heer
Onze bieren zijn sowieso niet zo zoetquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoet. Beide![]()
Geen kauwgomballensap zoet, maar quadrupel zoet.
Meh, daar moet je inloggenquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:37 schreef borisz het volgende:
Thuis. Westerborkpad - Lichtmis, Staphorst, Meppel
Vandaar dat ik overal in Nederland Texels bier tegenkom, maar nooit de vrachtwagens op de Pont zag.quote:Qua brouwerijen is het of doorgroeien of stoppen. Toen uitbreiding van Texel mislukt is, was overname eigenlijk de enige optie.... Vandaar dat Skuumkoppe nu in België gebrouwen wordt
Uiltje en Oedipus was min of heer hetzelfde verhaal doorgroeien, over laten nemen of stoppen. Dat werd dus overgenomen worden.
oh dat vind ik bij whisky altijd erg smerigquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Onze bieren zijn sowieso niet zo zoet
Maar dan zou ik vooral de dubbel, weizenbock en bock aanraden. Die laatste is alleen ook rokerig dus dat is de vraag of je dat lekker vindt.
Ik hoop niet dat je vakantie park Oostappen geboekt hebtquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:26 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb net een weekendje weg geboekt voor ons vieren in de buurt van @:kaatje1 (na het eerst weer meesterlijk te hebben verkloot natuurlijk) In een huisje
Bij een van de festivals?quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dat vind ik bij whisky altijd erg smerigMaar ja porter of stout vind ik over het algemeen wel weer lekker en dat is toch ook vaak een brandweeroefening in een flesje
![]()
Maar ik zag dat je in de buurt bent binnenkort, kom ik wel even proeven
Naar beneden scrollen. De login staat enkel bovenaan om klikt te vangen.quote:
kan ik daar ook gelijk wat kopen als ik het lekker vind?quote:
Neequote:Op vrijdag 28 april 2023 16:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je vakantie park Oostappen geboekt hebt
Ah jaquote:
Officieel mag dat meestal niet, maar er is altijd wel wat te regelenquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan ik daar ook gelijk wat kopen als ik het lekker vind?
Oh okeequote:Op vrijdag 28 april 2023 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah ja
[..]
Officieel mag dat meestal niet, maar er is altijd wel wat te regelen
Fles woont niet ver van het centrum, heeft een parkeerplaats en geen autoquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah ja
[..]
Officieel mag dat meestal niet, maar er is altijd wel wat te regelen
Dat is wel zo natuurlijkquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Fles woont niet ver van het centrum, heeft een parkeerplaats en geen auto
Pffff, anders had ik jullie de badkamer hier aangeboden 😂quote:
Komt sowieso wel goedquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeNou dan moeten we maar even kijken hoe het loopt allemaal
Dan koop je toch gewoon een opklapbare stretcher? Vissers hebben die nogal comfortabel doorontwikkeld: https://www.google.com/search?q=karper+stretcherquote:Op vrijdag 28 april 2023 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind kamperen geweldigHeb een paar jaar geleden nog een hele zooi uitrusting gekocht en ben er ook wel een paar keer mee weg geweest. Alles in een aanhanger achter de fiets, en dan de spoorbrug over en een nachtje aan de andere kant van de IJssel staan. Travelsnack #12
Alleen direct op de grond slapen wil ik niet meer. Wil wel een beetje een verhonging hebben of zo dus dat zou dan alweer een fietscaravan moeten worden maar die zijn duur. Dusjah. Ik kampeer niet meer
Past niet in de fietskar.quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan koop je toch gewoon een opklapbare stretcher? Vissers hebben die nogal comfortabel doorontwikkeld: https://www.google.com/search?q=karper+stretcher
Van dit type vast wel eentje: https://www.bever.nl/c/ui(...)l?q=stretcher&sred=1quote:
Ik heb zoiets laatst uit de bagage van 1 motorfiets zien komen dus het zijn best kekke dingen tegenwoordigquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Dan koop je toch gewoon een opklapbare stretcher? Vissers hebben die nogal comfortabel doorontwikkeld: https://www.google.com/search?q=karper+stretcher
Een heel goed plasjequote:Op vrijdag 28 april 2023 17:55 schreef Blues het volgende:
@:Isabeau ik wil een plasje doen over je opmerking met deerachter.
Kies je eigen vakantie lieverd. Iets waar JIJ zin in hebt. Je werkt je de tandjes. Jouw geld. Jouw vakantie.Schoonouders.
sneaky goed idee btwquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:42 schreef z80 het volgende:
[..]
Naar beneden scrollen. De login staat enkel bovenaan om klikt te vangen.
Ik heb zwaar het idee dat die regeldruk op microbrouwerijen en boeren die hun kaas maken vooral is ontstaan door en met de lobby van de giga industrie op dat gebied.quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:43 schreef derLudolf het volgende:
Niet alleen met brouwerijen... Als je kijkt naar evenementen, lijkt het voor kleinere organisaties qua regeldruk schier onmogelijk iets te organiseren en moet je echt iets behoorlijk commercieel iets hebben.
Of het gewoon stiekem doen. Maar dan ben je weer beperkt qua grootte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:02 schreef Sarabi het volgende:
Goed nieuws
Wauw, da’s fijn nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
We have far more in common than that which devides us..
quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:02 schreef Sarabi het volgende:
Goed nieuws
Wat fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
Sarabi brouwt haar lekkerste brouwsel nooitquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Sarabi brouwt haar lekkerste brouwsel nooitquote:Op vrijdag 28 april 2023 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee die 4 miljoen om Wimlex en Max Rotterdam te laten zien waren wel goed besteedquote:Op vrijdag 28 april 2023 16:24 schreef derLudolf het volgende:
@:Lonaa men is boos op jou / het concert waar je naartoe bent geweest
https://www.ad.nl/binnenl(...)ljoen-kost~a0e3155c/
Wat een onzin zeg
Eerst had je een huisje in de buurt van sigme?quote:Op vrijdag 28 april 2023 16:26 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb net een weekendje weg geboekt voor ons vieren in de buurt van @:kaatje1 (na het eerst weer meesterlijk te hebben verkloot natuurlijk) In een huisje
Welke was dat ook al weer?quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:11 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Sarabi brouwt haar lekkerste brouwsel nooit
De mango ipaquote:
Oja natuurlijk......quote:
Had ik dat?quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Eerst had je een huisje in de buurt van sigme?
Vanyel lust het ook wel onopgeschaaldquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja natuurlijk......
Daar moeten we ook echt mee verder maar zo lastig om een manier te vinden om het goed te kunnen opschalen.
Als het helemaal verkeerd ging en je bij Kaatje mikte, is dat wel ongeveer waar ik aan denk ja.quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2023 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vanyel lust het ook wel onopgeschaald
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oooh zooo. Nee, ik deed een mixup met dataquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Als het helemaal verkeerd ging en je bij Kaatje mikte, is dat wel ongeveer waar ik aan denk ja.
Mijn laatste keer kramperen was met jou.quote:Op vrijdag 28 april 2023 15:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik hou wel een beetje van kamperen, de iets luxere variant helemaal heerlijk. Hoewel dat niet altijd evenveel met kamperen te maken heeft
Over een uurtje nog even inloggen, om def, uit te kunnen loggen. Tot nu toe 3 inhoudelijke mailtjes gezien. Die prima tot maandag hadden kunnen wachten, maar soit.
Mja. Ik geloof niet dat Jross en ik erg vakantie-compatibel zijn. Maar heb nog wel plannen voor iets met een vriendin. En daar komt geen schoonfamilie bij kijkenquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:55 schreef Blues het volgende:
@:Isabeau ik wil een plasje doen over je opmerking met deerachter.
Kies je eigen vakantie lieverd. Iets waar JIJ zin in hebt. Je werkt je de tandjes. Jouw geld. Jouw vakantie.Schoonouders.
quote:Op vrijdag 28 april 2023 18:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet niet hoe Isa er instaat en mijn schoonfamilie is katsleuk, maar ik vind het geen opgave (tenminste niet meer dan dat ik aaaaaalles ern opgave vind) om met de man mee te hobbelen. Ik zie mn ouders zeker 50 keer per jaar. Hij ziet zn moeder en fam aan die kant in een slecht (niet corona) jaar hooguit 1 keer. Ik vind het niet gek dat hij dan ook wat langer wil gaan.
Maar ik heb maar weinig met veel vakanties die ik anderen hoor bejubelen en ik weet nu al zeker dat ik vind dat mn komende vakantie te duur was voor het gebodene.Op bezoek bij schzus in de Algarve is ook helemaal geen strafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Familie in de middle of nowhere in Engeland is een stuk saaier."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
En die meneer van jou ging toen thuis slapenquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn laatste keer kramperen was met jou.
Ik haat het. Heb het gedaan voor meneer.
Maar tegenwoordig hebben we beide een ander idee van vakantie. Ik ga dus niet en hij gaat met zn vader. Nou ja ik ga weekendje weg in vakantieparken zodat de kinderen zich vermaken. Ik heb op dit moment geen zin en puf om vakanties te doen voor culturele bezichtigingen enzulks.
Komt wel weer. Nu ff niet. Nou ja nu al 4 jaar niet.
Maar hier dus niet ik ga niet want mag niet van de vrouw. Hij gaat maar lekker. Ik ben niet van het rondjes rijden om stadtjes te bezichtigen enzo. Hij wel. Zn vader ook. Dus veel plezier.
Mijn broer kocht eens op marktplaats een zonnehemel, alles goed gemeten, ding zou naar boven kunnen. Bleek de handvaten (gelast) niet zijn meegerekend. Ding zelf op marktplaats gezet teab, werd er het dubbele voor gebodenquote:Op vrijdag 28 april 2023 20:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Overigens, die marktplaatskerel bood vanochtend 160 euro. Mooi bod. Toen ik het een uur later wilde accepteren had hij het geannuleerd en 175 geboden. Ook goed joh
Ja die ging niet slapen in de teringherriequote:Op vrijdag 28 april 2023 20:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
En die meneer van jou ging toen thuis slapen![]()
Waar op? De iMac?quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Overigens, die marktplaatskerel bood vanochtend 160 euro. Mooi bod. Toen ik het een uur later wilde accepteren had hij het geannuleerd en 175 geboden. Ook goed joh
quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mijn broer kocht eens op marktplaats een zonnehemel, alles goed gemeten, ding zou naar boven kunnen. Bleek de handvaten (gelast) niet zijn meegerekend. Ding zelf op marktplaats gezet teab, werd er het dubbele voor gebodenbod heeft hij aangenomen
Een iMac met barsten in de rand. Levert toch nog leuk geld op.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waar op? De iMac?
Ik kreeg net een mailtje van camera reparatie meneer. Hij dacht dat ie hem voor ¤150 weer in orde had. Valt me heel erg mee, had meer dan het dubbele verwacht.
Eigenlijk begroot ik altijd wel ¤200 in voor onderhoud als ik een camera koop. Als het ¤400 was, zou ik voorstellen om de splitten, mocht hij dat niet willen had ik de camera terug gestuurd.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Een iMac met barsten in de rand. Levert toch nog leuk geld op.
Je ging die 150 delen met de vorige eigenaar ofzo toch?
Proberen kan altijd inderdaad. Als je als kenner zegt dat iets helemaal werkt, mag een koper wel verwachten dat dat dan zo is ook.quote:Op vrijdag 28 april 2023 20:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Eigenlijk begroot ik altijd wel ¤200 in voor onderhoud als ik een camera koop. Als het ¤400 was, zou ik voorstellen om de splitten, mocht hij dat niet willen had ik de camera terug gestuurd.
Maar goed, aldus de advertentie was de camera helemaal functioneel. Maar dat was toch niet helemaal zo, langzame sluitertijden weken erg ver af, zelfontspanner doet het niet, dus kan het altijd proberen.
Tally! Damn, dat is zo'n 13 jaar geleden dat we elkaar voor het laatst zagenquote:Op vrijdag 28 april 2023 19:30 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn laatste keer kramperen was met jou.
Ik haat het. Heb het gedaan voor meneer.
Maar tegenwoordig hebben we beide een ander idee van vakantie. Ik ga dus niet en hij gaat met zn vader. Nou ja ik ga weekendje weg in vakantieparken zodat de kinderen zich vermaken. Ik heb op dit moment geen zin en puf om vakanties te doen voor culturele bezichtigingen enzulks.
Komt wel weer. Nu ff niet. Nou ja nu al 4 jaar niet.
Maar hier dus niet ik ga niet want mag niet van de vrouw. Hij gaat maar lekker. Ik ben niet van het rondjes rijden om stadtjes te bezichtigen enzo. Hij wel. Zn vader ook. Dus veel plezier.
Dat zou best eens kunnen kloppenquote:Op vrijdag 28 april 2023 21:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Tally! Damn, dat is zo'n 13 jaar geleden dat we elkaar voor het laatst zagen
quote:Op vrijdag 28 april 2023 17:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo van het kamperen vanwege a) campings met andere mensenquote:Op vrijdag 28 april 2023 17:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Van dit type vast wel eentje: https://www.bever.nl/c/ui(...)l?q=stretcher&sred=1
Ik heb er een tijdje geleden wat op georienteerd, en hier zitten wel knap kleine pakketjes tussen hoor
quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:55 schreef yinu het volgende:
[..]
[..]
Ik ben nooit zo van het kamperen vanwege a) campings met andere mensenen b) brak lijf, maar dit! Lijkt me voor b) wel een oplossing te bieden! Ik heb nog een vakantie-idee waarbij kamperen eigenlijk wel moet en dat stond me heeeeel erg tegen maar dit wordt misschien nog wel wat.
Zou je niet een caravan/camper kunnen huren? Of in een b&b in de buurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ze hebben beperkt plaats, het is in Frankrijk op een boerderij. Daar staan al 2 caravans en die kun je met 2 personen huren. Ik begreep dat ze geen plaats hebben voor meer campers/caravans. En het is nogal afgelegen dus een B&B oid is ook nogal een onderneming, kennelijk.quote:Op vrijdag 28 april 2023 22:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou je niet een caravan/camper kunnen huren? Of in een b&b in de buurt?
Met campers baal ik altijd extra dat ik geen rijbewijs heb.quote:Op vrijdag 28 april 2023 23:01 schreef Blues het volgende:
Campervakantie staat hoog op mijn lijstje![]()
Die van Sun en Tav is zo leuk!
Zeker. Vooral het koolzaad wordt hier elk jaar meer.quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:41 schreef AnneX het volgende:
wakker worden…een mooie dag…nu al een zonnetje ☀
Oh ja…in de polder staan de bermen vol met bloeiend fluitenkruid en koolzaad.
Is dat bij jullie ook?
Blues alles goed? Ook met G.?quote:
Fietsie. Wat lees ik nu allemaal voor enge dingenquote:
En anders 11 mei as. in Tilburg?quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zeker. Vooral het koolzaad wordt hier elk jaar meer.
Wij gaan vandaag klimrekken (voor planten) aan de pergola bevestigen. Het gaat zo'n ander gezicht zijn als we klaar zijn, heb er zin in
Ik ga een dezer dagen het lokale theater verzoeken om Follow the Money ook te programmeren. Ziet er goed uit, echt iets voor ons.
Hier schijnt ie heel voorzichtig af en toe. Maar vergeleken met dat zeikweer van gistermiddag, vind ik het al een enorme verbetering.quote:Op zaterdag 29 april 2023 09:52 schreef Lonaa het volgende:
Trouwens, ik dacht dat de zon zou schijnen vandaag
Het is hier (nog?) net zo grijs als gisteren. Wel droog, so that's nice.quote:Op zaterdag 29 april 2023 09:54 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hier schijnt ie heel voorzichtig af en toe. Maar vergeleken met dat zeikweer van gistermiddag, vind ik het al een enorme verbetering.
In deze hoek van 't noorden zie ik behoorlijk wat blauwquote:Op zaterdag 29 april 2023 09:02 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Onderweg naar het verre Noorden. Hopelijk is het daar minder grijs.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoi CullersEven een foto van ons mannetje
[ link | afbeelding ]
Ohhhhhquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ link | afbeelding ]
Awwww, wat een plaatjequote:Op zaterdag 29 april 2023 10:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dat lukte mij niet eens, ondanks nieuw paspoort waarin die techniek wel al zou moeten zitten.quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:37 schreef borisz het volgende:
lief beestje
Zo. Rijbewijs verlengd. Kan tegenwoordig online, als je maar een foto hebt aangeleverd. Had ik direct laten doen na de sportschool bij een fotograaf om de hoek. Meeste gedoe was nog om de DigiD-app te activeren.
Insert marathonguy.jpgquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:41 schreef Lonaa het volgende:
Pasfoto direct na het sporten? Ha. Hahahaha. Ik hoop dat jouw pasfoto er beter uit ziet dan de mijne zou doen.
In Zwolle is het nu in ieder geval ook mooi zonnigquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In deze hoek van 't noorden zie ik behoorlijk wat blauw
Zeker, goede kant van de IJsselquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In Zwolle is het nu in ieder geval ook mooi zonnig
Ligt vast aan jouquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat lukte mij niet eens, ondanks nieuw paspoort waarin die techniek wel al zou moeten zitten.
Allicht. En aan mijn desinteresse in dergelijke technologie. Even naar het gemeentehuis en een rondje door het centrum en na afloop een ijsje leverde me minder ergernis op dan nog langer dingen uitzoeken en proberenquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ligt vast aan jou
Ik heb het vorig jaar ook al gedaan.
Misschien ook je aanpak dan. Ik ging naar een fotomaakplaats, zei dat ik elektronisch mijn rijbewijs wilde aanvragen. Foto werd gemaakt en door hun ingestuurd en ik kreeg mail on te bevestigen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Allicht. En aan mijn desinteresse in dergelijke technologie. Even naar het gemeentehuis en een rondje door het centrum en na afloop een ijsje leverde me minder ergernis op dan nog langer dingen uitzoeken en proberen
quote:Op zaterdag 29 april 2023 10:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ligt vast aan jou
Ik heb het vorig jaar ook al gedaan.
Dat deed ik ook, maar voor bevestiging moet je met DigiD inloggen en dat kon enkel met de app en niet gewoon met de code via sms.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien ook je aanpak dan. Ik ging naar een fotomaakplaats, zei dat ik elektronisch mijn rijbewijs wilde aanvragen. Foto werd gemaakt en door hun ingestuurd en ik kreeg mail on te bevestigen.
Finis
Ik hoop het 😂quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Krijgen jullie nog jaarlijks vakantiegeld?[poll=5524]
Dit is wat ik doequote:Op zaterdag 29 april 2023 11:35 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Ik deed al afwas, rondje stort, Welkoop voor biks, likblok en koemestkorrels, uurtje koffie met moeder.
Zon schijnt, en ik heb een lange tuindag in het verschiet.
Hier geen vakantiegeld, tenzij ik er zelf voor kies om die salarispot nu te laten uitkeren. Dat kies ik niet: ik koop er vooral veel verlofuren van waarmee ik uiteindelijk een verloftegoed van 2 jaar(!) betaald vrij opbouw.
Liefste krijgt wel vakantiegeld, en wel krijgen ook een fors bedrag terug van de belastingdienst, dus nog meer geld is overdreven
Het lijkt wel een speelgoedhondjequote:Op zaterdag 29 april 2023 10:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[ link | afbeelding ]
No pics te zien.quote:Op zaterdag 29 april 2023 12:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het lijkt wel een speelgoedhondje![]()
Heb ik de naam gemist?
Onderweg op de fiets naar de spar, waar ik werkelijk alle 15 mensen in de buurtsuper ergens van kende![]()
Een blik in de polder:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zie hier waarom onze oudste een verlopen paspoort heeft. Al wel een jaar ofzo. Ik ga echt niet daar door die hoepels springen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 13:04 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ga binnenkort een pasfoto laten maken van de baby. Dat wordt vast een fijne exercitieen daarna allemaal naar het gemeentehuis want het kan niet digitaal.
Mag kiezen wanneer ik het wil en maandelijks of jaarlijks. Lijkt me tyfus verwarrend voor de salarisadministratie maar blijkbaar geven mensen daaromquote:Op zaterdag 29 april 2023 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Enge infectie aan m'n arm ja. Nog steeds herstellende. Vreet energie.quote:Op zaterdag 29 april 2023 08:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Fietsie. Wat lees ik nu allemaal voor enge dingen
Het is hier al de hele dag stralend zonnigquote:Op zaterdag 29 april 2023 09:02 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Onderweg naar het verre Noorden. Hopelijk is het daar minder grijs.
Jaquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:49 schreef fietsie het volgende:
Het is hier al de hele dag stralend zonnig
Ja.quote:Op zaterdag 29 april 2023 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
In het noorden was het idd de hele dag mooi. Net weer terug in Brabant en hier is het bewolktquote:Op zaterdag 29 april 2023 15:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is hier al de hele dag stralend zonnig
Bleh zeg. Beterschap!quote:Op zaterdag 29 april 2023 15:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Enge infectie aan m'n arm ja. Nog steeds herstellende. Vreet energie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Nou ja, ik vind het vooral een beetje luguber.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach @:derLudolf dat is toch nog heel snel gegaan. Mooi van de locatie van de plechtigheid, moeilijk maar zo persoonlijk.
Gare vraag wellicht, maar is de plek waar ie door het dak heen viel wel gefixt inmiddels?quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het vooral een beetje luguber.
Ik zie nu binnenvallend zonlicht door het dak voor me.... van die stof-dwarrel gevulde stralen op de kist.....quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Gare vraag wellicht, maar is de plek waar ie door het dak heen viel wel gefixt inmiddels?
Uh, ja, hij moest zelf nog even iets op het dak doen voordat de dag er na een geheel nieuw dak is geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Gare vraag wellicht, maar is de plek waar ie door het dak heen viel wel gefixt inmiddels?
quote:Op zaterdag 29 april 2023 18:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zie nu binnenvallend zonlicht door het dak voor me.... van die stof-dwarrel gevulde stralen op de kist.....
Zijn er mensen die dat zeggen dan?quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:05 schreef fietsie het volgende:
Ik ben echt soms zo blij dat mijn kind Andrijvie met Spekjes ziet als een traktatie, ipv als een "ajakkesgroente"
Dat maakten mijn ouders (op mijn verzoek) altijd als ik terug kwam van vakantie waar ik best lekker at, maar oh wat kon ik me hierop verheugenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:05 schreef fietsie het volgende:
Ik ben echt soms zo blij dat mijn kind Andrijvie met Spekjes ziet als een traktatie, ipv als een "ajakkesgroente"
Ja de meeste van haar klasgenoten die net in de videocall zaten voor ze moest komen eten gruwelden er vanquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dat zeggen dan?
quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja de meeste van haar klasgenoten die net in de videocall zaten voor ze moest komen eten gruwelden er van
Die zijn wellicht net ff een generatie ouder? En afkomstig uit landen waar "Noord-Europees eten" sowieso nog wat meer waarde heeft?quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
Met uitwisselingen gaat het meestal wel op als ik dat maak
Nieuw dak en nieuwe jas, op zich wel passend na zoiets dan. Gek wel maar och, voelt voor de nabestaanden vast vertrouwd en misschien zelfs wel heel fijn zo, op bekend terreinquote:Op zaterdag 29 april 2023 18:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uh, ja, hij moest zelf nog even iets op het dak doen voordat de dag er na een geheel nieuw dak is geïnstalleerd.
Mwoah, ook best veel zuid Europese landen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die zijn wellicht net ff een generatie ouder? En afkomstig uit landen waar "Noord-Europees eten" sowieso nog wat meer waarde heeft?
Moet zo lachen als ik mijn Indiase collega's hoor over in Nederland eten, alsof ze in een strafkolonie zittenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die zijn wellicht net ff een generatie ouder? En afkomstig uit landen waar "Noord-Europees eten" sowieso nog wat meer waarde heeft?
Uk haar klas is ook wel beetje... multiculti. Een Pakistaans gezin, Surinaams, twee gezinnen uit de regio Shanghai, en Friezenquote:Op zaterdag 29 april 2023 19:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Moet zo lachen als ik mijn Indiase collega's hoor over in Nederland eten, alsof ze in een strafkolonie zitten![]()
Tsja, is ook niet echt vergelijkbaar
Gisterochtend ontbeten met een bara en een stuk gebakken turnip cake met sojasaus. Lang leve divers eten en alle wonderen daarvan.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Uk haar klas is ook wel beetje... multiculti. Een Pakistaans gezin, Surinaams, twee gezinnen uit de regio Shanghai, en Friezen
Dit inderdaad. Stamppot vind ik af en toe wel prima maar dan wel met kerrie of blauwe kaas, noten, gegrilde paprika, etc er doorheen.quote:Op zaterdag 29 april 2023 19:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Gisterochtend ontbeten met een bara en een stuk gebakken turnip cake met sojasaus. Lang leve divers eten en alle wonderen daarvan.
Gekookte ui met aardappelen, wortel, kool en karbonade is niet mijn idee van een rijk leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:14 schreef derLudolf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Sterkte.quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:23 schreef derLudolf het volgende:
Ja verder details kan ik nog niet delen, maar wordt erg bijzonder.
Hoe bewaar je die biljetten? Liggen ze in een kast of staan ze zichtbaar ergens?quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja verder ook deze maar ondanks dat hij twee keer zo duur is, is het belng hiervan NOG moeilijker uit te leggen. Dus ja.![]()
[ afbeelding ]
Kom je ze stelen?quote:Op zaterdag 29 april 2023 21:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe bewaar je die biljetten? Liggen ze in een kast of staan ze zichtbaar ergens?
Nee hoor, wees niet bang. En ik ben een kenner (van Ivar).quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom je ze stelen?
Nee ze staan in albums in een Ikea kast. IVAR voor de kenners.
Maar de slabbed notes (die in zoeen mapje zitten) die zitten ergens anders ja. Daarvoor zul je mijn huis in de fik moeten steken.
nee het staat hier allemaal gewoon naast me. EN verzekerd is het ook niet want toch onvervangbaar.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee hoor, wees niet bang. En ik ben een kenner (van Ivar).
Maar ik vroeg het me af, wanneer je alles in een kluis in een bankgebouw zou bewaren, dat leek me zo jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
3052 volgens mijn databasequote:Op zaterdag 29 april 2023 22:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat zijn best veel biljetten wanneer ze in die mappen zitten
Ja dit gaat niet over zomaar niks, sorryquote:Op zaterdag 29 april 2023 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, er hoort een database bij. Ik snap het ineens helemaal
Als er lijstjes bij komen kijken is bijna alles leuker.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dit gaat niet over zomaar niks, sorry
Hihi,quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als er lijstjes bij komen kijken is bijna alles leuker.
Lah weet ik niet hoor.quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als er lijstjes bij komen kijken is bijna alles leuker.
quote:Op zaterdag 29 april 2023 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Oh, er hoort een database bij. Ik snap het ineens helemaal
En?quote:Op zondag 30 april 2023 04:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Zij die al een uur wakker liggen van de keelpijn, groeten u![]()
Ademen en slikken doet pijn. Hoesten gek genoeg nog niet echt, maar dat is wel irritant. Rechteroor voelt ook niet helemaal lekker en beetje hoofdpijn. Ook voor het eerst in best wel lang zoveel snot dat ik weer 'gewone' neusspray nodig had om te kunnen ademen. En al 100x dekbed op/af gedaan want te koud/warm. Bluh. Overdag voelde ik me ondanks de keelpijn echt best prima, maar dit is behoorlijk shit. Hopelijk slaap ik zo nog wat en is het morgenochtend weer wat beter..
Wat een ellende vlinderquote:Op zondag 30 april 2023 04:46 schreef vlindertje89 het volgende:
Zij die al een uur wakker liggen van de keelpijn, groeten u![]()
Ademen en slikken doet pijn. Hoesten gek genoeg nog niet echt, maar dat is wel irritant. Rechteroor voelt ook niet helemaal lekker en beetje hoofdpijn. Ook voor het eerst in best wel lang zoveel snot dat ik weer 'gewone' neusspray nodig had om te kunnen ademen. En al 100x dekbed op/af gedaan want te koud/warm. Bluh. Overdag voelde ik me ondanks de keelpijn echt best prima, maar dit is behoorlijk shit. Hopelijk slaap ik zo nog wat en is het morgenochtend weer wat beter..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |