Waarschijnlijk wel, maar dan ging het vaak om de artiesten/bekende mensen uit mijn ouders' generatie. Die mij niet zo veel zeiden.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:38 schreef Troel het volgende:
Ik dacht dat die niet meer kritiek was? Maar ja, het gaat wel hard. Maar is dat niet altijd al zo geweest?
Zo gaat het wel vaak in die carousel. Geef jij mij een, regel ik een voor jou samen met andere vriendjes die er ook een hebben.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Mn moeder heeft er weer één lintje geregeld dit jaar.
Ze mag er eigenlijk zelf één inmiddels een lintje ivm het aanvragen voor al die lintjesVijfde jaar op rij nu.
Levert me wel een puntje op in het spel hier op FOKquote:Op woensdag 26 april 2023 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er overlijden nu lijkt het dagelijks wel bekende mensen. Ik hou mijn hart vast voor Rob de Nijs, dat gaat ook niet best.
Elluk nadeel hep zun voordeelquote:Op woensdag 26 april 2023 10:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Levert me wel een puntje op in het spel hier op FOK
Ik kom hier geen chocola van maken… tot ik doorhad dat je de postcasts bedoeldequote:Op woensdag 26 april 2023 10:56 schreef Morgane89 het volgende:
@:Sarabi
Bestellen kan altijd nog
Etenstijd
Opscheppers
Smaakmakers
Wat schaft de podcast
Wij hebben met vrienden af en toe een spelletje dat we beroemdheden zeggen en dat de rest moet raden of ze nog leven of al dood zijn.. dat blijkt geregeld nog best lastigquote:Op woensdag 26 april 2023 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik dacht ook dat Van Vliet al een tijd overleden was eigenlijk.
*schopt*quote:Op woensdag 26 april 2023 11:26 schreef Lonaa het volgende:
Ok. Heb schop onder hol nodig jongens. Koffer ligt nog steeds op tafel, huis is een zooitje.
Danku. Schone was is opgevouwen, eerst Dora uitlaten, was opruimen, koffer uitpakken, was aanzetten, kattenbak, afstoffen, stofzuigen.quote:
Leuk van de nieuwe buren.quote:Op woensdag 26 april 2023 11:46 schreef Troel het volgende:
De nieuwe buren kwamen een praatje maken, dat was wel even prettige afleiding
Ja, we hebben ons kantoor in een woonhuis zeg maar en nu dus nieuwe buren, dus echt wel super! En ook wel fijn voor alle partijen om te weten wie er naast je zit.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:01 schreef AnneX het volgende:
Wat een lieve TT.😢
(Gelijk even opgezocht hoe oud herman van veen eigenlijk is…)
[..]
Leuk van de nieuwe buren.
Laatst vroeg een millennial of hij bij verhuizen naar de nieuwe woning zich zou moeten voorstellen aan de buren…Yep.
Al is het maar een kaartje in de bus. Wat hij heeft gedaan.![]()
Weet nog steeds niet of ik ga sporten vanmiddag.
Neequote:Op woensdag 26 april 2023 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee catmadam is het nog gelukt met dat flesje van je?
linkjequote:Op woensdag 26 april 2023 12:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee![]()
Misschien dat ik wel een HELP topic open. Met foto’s. Is écht een dom, onhandig ingewikkeld flesje. En ik heb er zes
OMG kan niet wachtenquote:Op woensdag 26 april 2023 12:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee![]()
Misschien dat ik wel een HELP topic open. Met foto’s. Is écht een dom, onhandig ingewikkeld flesje. En ik heb er zes
De Lidl hier om de hoek tot 13.00 uurquote:Op woensdag 26 april 2023 12:08 schreef derLudolf het volgende:
Supermarkten zijn gewoon geopend op Koningsdag lijkt me?
Misschien kan ze er ook wel een filmpje a la Fles bijmaken voor ons aller genot!quote:
Ah gaat me vooral om 's ochtends vroeg, rest van de dag ben ik in Dld. Sommige feestdagen zijn winkels juist pas om 13 geopendquote:Op woensdag 26 april 2023 12:10 schreef Troel het volgende:
[..]
De Lidl hier om de hoek tot 13.00 uur
Nou ik ben bang dat haar filmpje van een iets gewelddadiger kaliber zal zijn dan wat jullie van mij gewend zijn. Gisteren ging het al over sabrerenquote:Op woensdag 26 april 2023 12:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien kan ze er ook wel een filmpje a la Fles bijmaken voor ons aller genot!
(hihi een fles filmpje over een fles)
Wat voor flesje? Wat voor inhoud?quote:Op woensdag 26 april 2023 12:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee![]()
Nu de rest nog?quote:
Jaquote:Op woensdag 26 april 2023 13:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Nu de rest nog?
Ik was gisterenavond heel voortvarend met alles al regelen zodat ik vanochtend niets meer moest. Was ik best blij om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 april 2023 14:00 schreef Sarabi het volgende:
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ahjakkes. Niks anquote:
He bah, sterkte voor jullie allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Hoe is het met jou? Duidelijke verbetering? (ik vind het maar eng, met redenen)quote:
Koorts is weg (normaal 'ben' ik 36,6, nu 36,8). Was 38.5 gisterochtend toen ik beldequote:Op woensdag 26 april 2023 14:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Duidelijke verbetering? (ik vind het maar eng, met redenen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er alleen niet blij mee omdat er gewoon simpelweg geen aanwijsbaar "daar heb ik me aan opengehaald" moment was.
[ Bericht 5% gewijzigd door fietsie op 26-04-2023 14:27:08 ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Gebakken aardappeltjes met meegebakken paddestoel,. en een iets verder gevulde biobak?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:53 schreef Barreltje het volgende:
Zeg cullies..
War maak ik vanavond met courgette, portobello en aardappelen?![]()
Ik heb GEEN inspiratie
gegrilde groenten, schimmels en aardappelenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:53 schreef Barreltje het volgende:
Zeg cullies..
Ik heb GEEN inspiratie
Alles in de blender tjoppen en voilaquote:Op woensdag 26 april 2023 14:53 schreef Barreltje het volgende:
Zeg cullies..
Ik heb GEEN inspiratie
Hier ookquote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 14:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Koorts is weg (normaal 'ben' ik 36,6, nu 36,8). Was 38.5 gisterochtend toen ik beldeSoms is een heel klein gaatje/sneetje het enige en er wordt regelmatig niets gevonden terwijl er wel een heftige infectie is. Fijn dat de koorts weg is en de zwelling af neemtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er alleen niet blij mee omdat er gewoon simpelweg geen aanwijsbaar "daar heb ik me aan opengehaald" moment was.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Zeven nog maarquote:Op woensdag 26 april 2023 15:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier ookheul lang weekend
en dan nog maar 7 werkdagen
maar de jeuk......quote:Op woensdag 26 april 2023 15:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soms is een heel klein gaatje/sneetje het enige en er wordt regelmatig niets gevonden terwijl er wel een heftige infectie is. Fijn dat de koorts weg is en de zwelling af neemt
Anti muggen jeuk: Prrrrikweg is een eigen merk van Kruidvat, dacht ik.quote:
Poeh. Wat een probleemquote:Op woensdag 26 april 2023 16:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
CUL / Help mij aan de drank!
@:dr_flash en @:troel en andere breinen
Whahaha, wat een titel. I love it!quote:Op woensdag 26 april 2023 16:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Alles voor de views heaquote:
Mik de courgette aan de kant, 'kook' de portobello een uurtje of wat in olie met wat ui, pepers en andere dingen die Ottolenghi je aanraadt en eet ze met een dikke kwak olie met aardappelpureequote:Op woensdag 26 april 2023 14:53 schreef Barreltje het volgende:
Zeg cullies..
Ik heb GEEN inspiratie
Hoe laat moet ik zijn?quote:Op woensdag 26 april 2023 16:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mik de courgette aan de kant, 'kook' de portobello een uurtje of wat in olie met wat ui, pepers en andere dingen die Ottolenghi je aanraadt en eet ze met een dikke kwak olie met aardappelpuree
Ik wil dit nu ook
Das war einmalquote:Op woensdag 26 april 2023 16:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik zijn?
Kunnen we ook gezellig op je stoep gaan zitten om je huisraad te verkopen
Ik ook!quote:Op woensdag 26 april 2023 16:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mik de courgette aan de kant, 'kook' de portobello een uurtje of wat in olie met wat ui, pepers en andere dingen die Ottolenghi je aanraadt en eet ze met een dikke kwak olie met aardappelpuree
Ik wil dit nu ook
Nog 9 slaapjes tot TOTKquote:Op woensdag 26 april 2023 16:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Das war einmal![]()
Ik denk dat ik de pu wel gewoon doe vanavond. Verder duik ik nu met de switch in bad, dus verwacht ik vanavond geen gastronomische hoogstandjes meer.
Slaap je nog?quote:
Was dat maar.quote:
TTTquote:
Er tussenin min of meer. Bouwjaar 1970, ben van 1991, pa van 1956.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Triest.
Is het een leeftijdsgenoot van jou? Of van je vader?
Blijft triest nauurlijk.
Alleen hersenen kunnen ditquote:Op woensdag 26 april 2023 16:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
quote:
fuckquote:
Oh da's wel erg jong nogquote:Op woensdag 26 april 2023 17:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er tussenin min of meer. Bouwjaar 1970, ben van 1991, pa van 1956.
Da's mijn leeftijd. Wat veel te jong is.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Da’s nog wel erg jongquote:Op woensdag 26 april 2023 17:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
quote:
Leeftijd zegt niets als je ongelukkig van een dak valtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op woensdag 26 april 2023 18:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Leeftijd zegt niets als je ongelukkig van een dak valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Wel weer enigszins ok thuis gekomen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nog even afwachten allemaal
quote:Op woensdag 26 april 2023 18:57 schreef Sarabi het volgende:
Oh wat een schrik! Corona of iets? sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus nog even afwachten allemaal![]()
Inpakken!quote:Op woensdag 26 april 2023 19:10 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel mooie bloei. Zal allemaal wel kapot vriezen
Buurman heeft in de kweeperen boom een soort kerstverlichting branden…quote:
één nachtje en het komt nog niet eens onder nul.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:51 schreef derLudolf het volgende:
Moet je de hele nacht de kraan laten lopen dus. Voor volgend jaar maar van die vuurpotten kopen misschien.
Ik heb het uitpoten naar de buiten bakken en kas uitgesteld tot mei, misschien zelfs wel midden mei.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:51 schreef derLudolf het volgende:
Moet je de hele nacht de kraan laten lopen dus. Voor volgend jaar maar van die vuurpotten kopen misschien.
Wie?quote:Op woensdag 26 april 2023 22:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Afgelopen februari kon ik vanwege een feest niet naar een concert van een hele goede zangeres. Maar jeuh, 28 september komt ze weer en ik heb een kaartje (was de eerste
)
Nai Barghouti. Hoorde haar een keer op insta van een vriend en die stem deed me meteen wat.quote:
Ik vis er morgen ergens in de stad wel eentje op denk ikquote:Op woensdag 26 april 2023 23:33 schreef AnneX het volgende:
En ook geen oranje tompoes in huis. Niet aan gedacht![]()
De rozen smaken net zo dus het is niet alsof je wat bijzonder mist ofzoquote:Op donderdag 27 april 2023 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vis er morgen ergens in de stad wel eentje op denk ikEn anders maar niet
Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik moest hier even over nadenkenquote:Op donderdag 27 april 2023 06:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De rozen smaken net zo dus het is niet alsof je wat bijzonder mist ofzo
Had 'ie droef tegen jou getoeterd?quote:Op donderdag 27 april 2023 08:03 schreef Barreltje het volgende:
goedemorgen!
Fijne vrije / koningsdag allemaal!
Hier gewoon aan het werk, maar geloof wel wat oranje spullen in de buurt om toch nog een koningsdag gevoel te hebbengeen tompoecen helaas..
verder wat een hoge werkpief een beetje een droeftoeter..dus die maar even een HEEL correct emailtje terug gestuurd.. succes met je ego.. pfftt
neuh, niets te maken met me sollicitatie..quote:Op donderdag 27 april 2023 08:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Had 'ie droef tegen jou getoeterd?
Heeft het nog iets te maken met je sollicitatie en weet je daar al iets meer over?
quote:Op donderdag 27 april 2023 08:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh, niets te maken met me sollicitatie..
hij deed een beetje " waarom maak jij beslissingen die je niet mag maken, minion" dus ik heb even uitgelegd dat ie het verkeerd begreep en als een soort van sneer dat ik hoop dat ik z'n gevoelens niet gekrenkd heb met mijn email..
quote:maar dan netjes![]()
quote:ik heb met de manager contact gehad en ze zou deze week ( eerst dinsdag, maar toen was ik niet op kantoor, toen gister (niks gehoord), dus hopelijk vandaag) laten weten wat de beslissing is.
ik heb al een awesome plan B, waar ik gister helemaal energie van kreeg, tot een collega van de manager gister ineens zei dat ik wellicht toch wel de baan kreeg.. hahah. was ik bijna teleurgesteld dat ik wellicht TOCH de baan kreeg.. we gaan het zien dus. het komt wel goed, ik maak me geen zorgen..
Gaat je lukkenquote:ik moet alleen wel een "ontslag brief " schrijven. nog nooit gedaan..
een , he, ik kap ermee, doei briefje lijkt me ook niet echt handig, maar wat ik ok google vind , vind ik zo slijmerigtips
Klinkt wel prima nu!quote:Op donderdag 27 april 2023 08:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
neuh, niets te maken met me sollicitatie..
hij deed een beetje " waarom maak jij beslissingen die je niet mag maken, minion" dus ik heb even uitgelegd dat ie het verkeerd begreep en als een soort van sneer dat ik hoop dat ik z'n gevoelens niet gekrenkd heb met mijn email..
maar dan netjes![]()
ik heb met de manager contact gehad en ze zou deze week ( eerst dinsdag, maar toen was ik niet op kantoor, toen gister (niks gehoord), dus hopelijk vandaag) laten weten wat de beslissing is.
ik heb al een awesome plan B, waar ik gister helemaal energie van kreeg, tot een collega van de manager gister ineens zei dat ik wellicht toch wel de baan kreeg.. hahah. was ik bijna teleurgesteld dat ik wellicht TOCH de baan kreeg.. we gaan het zien dus. het komt wel goed, ik maak me geen zorgen..
ik moet alleen wel een "ontslag brief " schrijven. nog nooit gedaan..
een , he, ik kap ermee, doei briefje lijkt me ook niet echt handig, maar wat ik ok google vind , vind ik zo slijmerigtips
Houdoe en bedankt, de ballen. Het waren 10 onvergetelijke jarenquote:Op donderdag 27 april 2023 08:31 schreef Barreltje het volgende:
ik moet alleen wel een "ontslag brief " schrijven. nog nooit gedaan..
Je blijft bij de zelfde toko?quote:Op donderdag 27 april 2023 09:57 schreef Barreltje het volgende:
ohh mn baas weet het ook al lang hoor.. m'n expat contract loopt hier eind augustus af, nou kan ik dat afwachten, maar ik geniet liever van de maand augustus..![]()
als ik de nieuwe baan krijg is dat sowieso als lokal.. dus ik moet sowieso die ontslag brof schrijven, als officieel verhaal. waarin ik dus aangeef dat 31 july mijn laatste dag is.
ik moet dus een ontslag brief sturen naar :
- NL want daar ben ik nog officieel in dienst ( ze weten ook al dat ik niet terug kom..)
- mijn leifingevende in dit land
- de internationale expat organisatie
pfft
welke film is dat?quote:Op donderdag 27 april 2023 12:31 schreef fietsie het volgende:
Ik kijk SciFi over Aliens die de wereld overnemen en ergens.... voelt ie niet eens als een onmogelijkheid...
The Tomorrow War, op Prime.quote:
Hoe lang duurt het nog tot de oplevering van jullie nieuwe huis?quote:Op donderdag 27 april 2023 12:46 schreef Myraela het volgende:
Wij zijn gewoon weer verder met inpakken. Of nouja, m'n man doet nog altijd het meeste werk. Morgen komt de schoonfam een dagje helpen, dus dan zijn we hopelijk helemaal klaar.
Nee johquote:
Q4, dus 7 maanden ofzo.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe lang duurt het nog tot de oplevering van jullie nieuwe huis?
Da's best een eind ja. Auto of OV?quote:Op donderdag 27 april 2023 12:51 schreef Lonaa het volgende:
Kater. Dora uit laten zo, monsterafwas, douchen, klote end naar Amsterdam rijden voor gratis Metallica concert.
quote:Op donderdag 27 april 2023 12:55 schreef Sarabi het volgende:
Sterkte, maar dit klinkt wel als een positieve stap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik ook. Ben ook niet zo lang dus in zo'n drukte zie ik alleen maar ruggen van mensen. Jaren naar de stad geweest maar ik doe het niet meer.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn, @:Sarabi! Relatief fijn dan, maar goede eerste stap in elk geval.
Ik ga misschien straks nog even naar de stad, maar vind het hier meestal veel te druk. Als ik ergens niet blij van word is het als een sardientje in een blik door de stad heen lopen
Ja precies dat heb ik dus ook. Hekel aan mensenmassa's. Ga ook nooit naar concerten en zoquote:Op donderdag 27 april 2023 12:58 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn, @:Sarabi! Relatief fijn dan, maar goede eerste stap in elk geval.
Ik ga misschien straks nog even naar de stad, maar vind het hier meestal veel te druk. Als ik ergens niet blij van word is het als een sardientje in een blik door de stad heen lopen
FTFYquote:Op donderdag 27 april 2023 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies dat heb ik dus ook. Hekel aan mensen. Ga ook nooit naar concerten en zo
Ja, dat. Ik ben 1.58 dus mijn hoofd zit bij de helft vd mensen op okselhoogtequote:Op donderdag 27 april 2023 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ben ook niet zo lang dus in zo'n drukte zie ik alleen maar ruggen van mensen. Jaren naar de stad geweest maar ik doe het niet meer.
Komen ze vanmiddag borrelen?quote:Op donderdag 27 april 2023 13:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Had de Koninklijke Familie even een boodschappenlijstje moeten geven voor in de markthal
Niet bij mij gelukkig (had ik toch even een opruimactie moeten ondernemen)quote:Op donderdag 27 april 2023 13:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Komen ze vanmiddag borrelen?
Ik had op z'n minst iets proeven wel verwacht. Mag dat niet meer ofzo?quote:Op donderdag 27 april 2023 13:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Had de Koninklijke Familie even een boodschappenlijstje moeten geven voor in de markthal
quote:Op donderdag 27 april 2023 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had op z'n minst iets proeven wel verwacht. Mag dat niet meer ofzo?
Volgens mij hoorde ik hem iets afslaan.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen als de koninklijke voorproever dat heeft voorgeproefd?quote:Op donderdag 27 april 2023 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb wel eens begrepen dat ze dat zelden doen omdat eigenlijk niemand charmant op de foto staat wanneer je een hap eten in je mond stopt/hebt. En zo'n foto blijft in de eeuwigheid naar voren komen natuurlijkquote:Op donderdag 27 april 2023 13:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Auto. Ov is niet te doen.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da's best een eind ja. Auto of OV?
Daar las ik stuk over in de volkskrant. Niet een handige programmering op zo'n drukke dag https://www.volkskrant.nl(...)rena-staat~bdcd2543/
Moet je je arm openhalen aan iets met veel actieve en enthousiaste streptokokken of andere hinderlijke stammen bioprut.....quote:
Hoe gaat het nu met jou? en ook hoe gaat het met eega?quote:Op donderdag 27 april 2023 14:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Moet je je arm openhalen aan iets met veel actieve en enthousiaste streptokokken of andere hinderlijke stammen bioprut.....
Bij mij is de koorts weg, en het lijkt er op dat arm heeeeeeeeeeel langzaam iets herstelt. Nog wel warm.quote:Op donderdag 27 april 2023 14:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met jou? en ook hoe gaat het met eega?
quote:
Ik groef er nog een paar opquote:
graag een verslag hiervanquote:Op donderdag 27 april 2023 14:11 schreef fietsie het volgende:
Ondertussen ben ik met vleeskrabbetjes een Instant Pot spare-ribs experiment aan het doen; als het met krabbetjes een beetje fatsoenlijk lukt kan ik er dan eens dikbevleesde ribben aan wagen.
Ik heb geen fotos gemaaktquote:
[ Bericht 5% gewijzigd door AnneX op 27-04-2023 14:40:19 ]
Ik heb de helft van de stukjes vlees nu in de IP; ik vond recepten van 18 tot 35 minuten in de IP dus ik expertimenteer met twee portiesquote:
quote:
Een woeste middagquote:Op donderdag 27 april 2023 15:21 schreef Blues het volgende:
We zaten in het reuzenrad, aten poffertjes met bier en een suikerspin.
En na 2 uurtjes weer met gierende bandjesbterug naar ons rustige dorpie gereden. Zo ff de Vlaamse mol terugkijken.
Hoest met arm?quote:Op donderdag 27 april 2023 16:02 schreef fietsie het volgende:
OK.
Lading 1 van de spare ribs: "overgaar" na 25 minuten.
Lading 2 gaat dus 18 minuten.
Ik heb een "zakje" bij de elleboog die nog ontstoken voelt, en de hele onderarm is nog wel gevoelig.quote:
En jij moet maar blijven etenquote:Op donderdag 27 april 2023 16:53 schreef fietsie het volgende:
18 minuten op druk was nog meer dan lang genoeg; ik heb geen idee wat voor antieke varkens die Amerikanen slachten en gebruiken voor hun rib-recepten maar de botjes vallen er na 18 minuten gewoon helemaal uit...
hoe lang doe je dat dan?quote:Op donderdag 27 april 2023 16:57 schreef fietsie het volgende:
Ze liggen nu te koelen, en gaan straks de airfryer in.
Ik heb net AB ingenomen dus over 2 uur zet ik de airfryer aan.quote:
uitproberen dus. Wanneer ik het ga uitproberen heb ik het voordeel (denk ik) van een airfryer met een raampjequote:Op donderdag 27 april 2023 17:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb net AB ingenomen dus over 2 uur zet ik de airfryer aan.
Geen recept oid dus, maar gewoon praktisch
Ik was een rondje met de fiets. Even in Nederland boodschappen doen. Daarna even snel hier in Duitsland brood halen.quote:Op donderdag 27 april 2023 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
het is wel stil op straat voor een donderdag jaUit de stad hoor ik ook geen geluid komen eigenlijk
Komt vast goed. Tijd en pillenquote:Op donderdag 27 april 2023 16:09 schreef fietsie het volgende:
Ik heb een "zakje" bij de elleboog die nog ontstoken voelt, en de hele onderarm is nog wel gevoelig.
Maar temp is vandaag strak "net iets hoger dan mn normaal" zonder variatie dus ik ben tevreden.
Mooi uitzicht vanaf de oven. Alleen het laatste deel was mij te hoog.quote:Op donderdag 27 april 2023 14:35 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Perfecte timing wel, mooi weer, rustig en boel mooi in bloei. Daarachter staan ergens hoogovens en zo
*boks*quote:Op donderdag 27 april 2023 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan drinken we maar een pint op Jerry
Hierkijk dezequote:Op donderdag 27 april 2023 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben net nog even tussen de Erdingers en de Barrel aged quadrupels door naar het station gelopen voor wat foto's van een enigszins bijzondere trein die vandaag een rondje reed. Was wel leuk.
Nog beter dan Amandines zijn asperges met Amandinesquote:Op donderdag 27 april 2023 19:12 schreef sigme het volgende:
M'n groentepakket bleek een kilo mooie dikke versgestoken (biologisch dynamische) asperges te bevatten.
Dus wij aten verse spargel met geprakt gekookt ei+boter, begeleid door amadines en lamskoteletjes.
Voor toe supermarkt-stagiatellaroomijs.
't Kon minder
Met mien ogen dicht?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ken jij Burdy @:sigme ?
Had ik vanmiddag gezien en nu krijg ik dat nooit meer uit mijn hoofd
Nee, daar had ik nog nooit van gehoord tot deze post. Niet mijn bubbel zeg maarquote:Op donderdag 27 april 2023 20:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Ken jij Burdy @:sigme ?
Had ik vanmiddag gezien en nu krijg ik dat nooit meer uit mijn hoofd
Je gaat nooit met de bus?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, daar had ik nog nooit van gehoord tot deze post. Niet mijn bubbel zeg maar
Leuke koningsdag gehad?
Nee. De enige route waar ik wel eens met de bus ging, en nog zou gaan als er een busverbinding was, heeft dus geen busverbinding meer. Treedt die burdy op in bussen?quote:
Nee, hij is buschauffeur.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee. De enige route waar ik wel eens met de bus ging, en nog zou gaan als er een busverbinding was, heeft dus geen busverbinding meer. Treedt die burdy op in bussen?
De wattus ?quote:
Van die grote dingen op rubber banden waar je in kunt stappen, die veel rijden waar D66 en GL groot is.quote:
SUVs en aandelenportefeuilles, bedoel je?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Van die grote dingen op rubber banden waar je in kunt stappen, die veel rijden waar D66 en GL groot is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 27 april 2023 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh jeeSoms ben ik zo blij dat er geen Ms_Fles bestaat
![]()
[ afbeelding ]Ik heb hier flink wat lades overhoop gehaald voor je, maar niets gevonden (zimbabwiaans dollars, keniaanse shillings en meer van dat)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Die twee vragen beantwoorden elkaarquote:Op donderdag 27 april 2023 22:22 schreef Blues het volgende:
Wat heeft je hobby met een niet bestaande ms Fles te maken en wat kost dat geldje dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 27 april 2023 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die twee vragen beantwoorden elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar hey, als jij er lol aan hebt, ze hun waarde houden en je nog kunt blijven snacken: go for it
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ditquote:Op donderdag 27 april 2023 22:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Maar hey, als jij er lol aan hebt, ze hun waarde houden en je nog kunt blijven snacken: go for it
Of de kok was vrijquote:Op donderdag 27 april 2023 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn uit eten geweest bij een restaurant waar we vaker komen. Het is helaas wat achteruit gegaan. Niet vanwege de drukte van vandaag maar de liefde lijkt er een beetje uit ofzo. Jammer.
Jawel ik zal we zorgen dat mijn hobby nooit ten koste zal gaan van mijn fansquote:
Da’s jammer, hopelijk eenmalig, want misschien zoals @Blues ook zegt, was de kok vrij?quote:Op donderdag 27 april 2023 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
We zijn uit eten geweest bij een restaurant waar we vaker komen. Het is helaas wat achteruit gegaan. Niet vanwege de drukte van vandaag maar de liefde lijkt er een beetje uit ofzo. Jammer.
Nah. De salade was matig en voorheen heel goed, goddelijke mayo was fritessaus geworden, dat soort dingen die echt met een slechtere/goedkopere inkoop te maken hebben.quote:
Ah, herkenbaar. Hier is een heel fijne Trattoria, jaren geleden begonnen door 2 jonge mensen en al na 2 weken moesten ze 2 shifts doen. Gewoon hartstikke goed lekker italiaans eten. Ze wilden op een gegeven moment meer tijd voor andere dingen hebben dus zaak over gedaan aan de eigenaar van ook een heel goed italiaans restaurant. En toch, is het veel minder geworden. Groot deel van de kaart is hetzelfde, de antipastI misto is exact hetzelfde toch smaakt het minderquote:Op donderdag 27 april 2023 23:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nah. De salade was matig en voorheen heel goed, goddelijke mayo was fritessaus geworden, dat soort dingen die echt met een slechtere/goedkopere inkoop te maken hebben.
Datquote:Op donderdag 27 april 2023 22:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Wat een tegenvaller. Zo zonde. Het is hier nog steeds wel goed naar niet meer zo geweldig als het was.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, herkenbaar. Hier is een heel fijne Trattoria, jaren geleden begonnen door 2 jonge mensen en al na 2 weken moesten ze 2 shifts doen. Gewoon hartstikke goed lekker italiaans eten. Ze wilden op een gegeven moment meer tijd voor andere dingen hebben dus zaak over gedaan aan de eigenaar van ook een heel goed italiaans restaurant. En toch, is het veel minder geworden. Groot deel van de kaart is hetzelfde, de antipastI misto is exact hetzelfde toch smaakt het minder
Wat tof om een hobby te hebben waar je zo intensief mee bezig kan zijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus meisjes. Ik heb al 4 nachten achter elkaar slecht geslapen over dat biljet IK WIL HET en ik wil het NUDusjah.
ja denk ook niet dat ik het aan iemand uitgelegd krijg of zo hoorquote:Op donderdag 27 april 2023 23:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat tof om een hobby te hebben waar je zo intensief mee bezig kan zijn.
Ik kan me niets voorstellen bij een liefde voor vreemd geld. Sowieso niet echt bij het verzamelen van dingen. Maar dat maakt het juist wel fascinerend voor me. Op een positieve manier dus, niet een kijk die Fles eens geldwappie zijn manierquote:Op donderdag 27 april 2023 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja denk ook niet dat ik het aan iemand uitgelegd krijg of zo hoor![]()
Maar ik ben als bestuurslid van de Nederlandse Vereniging van Papiergeldverzamelaars verantwoordelijk voor het vier keer per jaar te verschijnen clubblad. En ja, van de 200 leden zijn er ongeveer vijf die geregeld wat insturen en de rest komt dus op mij neerEn somehow komt dat toch elke keer weer goed
Het is toch hartstikke leuk dat je m gekocht hebt. Jij bent er blij mee en da’s t belangrijkstequote:Op donderdag 27 april 2023 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar serieus meisjes. Ik heb al 4 nachten achter elkaar slecht geslapen over dat biljet IK WIL HET en ik wil het NUDusjah.
Je zou eens een dagjequote:Op donderdag 27 april 2023 23:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan me niets voorstellen bij een liefde voor vreemd geld. Sowieso niet echt bij het verzamelen van dingen. Maar dat maakt het juist wel fascinerend voor me. Op een positieve manier dus, niet een kijk die Fles eens geldwappie zijn manier
ding is blistering zeldzaam en iemand anders heeft hem NIETquote:Op donderdag 27 april 2023 23:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het is toch hartstikke leuk dat je m gekocht hebt. Jij bent er blij mee en da’s t belangrijkste
Snap het heel goed. Heb het soms als ik een foto heb gemaakt van een insect of een vogel waarvan ik dan denk “echt, is het echt gelukt”? Dan loop ik de rest van de dag met een grote grijns rondquote:Op donderdag 27 april 2023 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ding is blistering zeldzaam en iemand anders heeft hem NIET
Wat ik zeg, je zou eens een dagjequote:Op donderdag 27 april 2023 23:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan me niets voorstellen bij een liefde voor vreemd geld
quote:Op vrijdag 28 april 2023 00:14 schreef Kaatje1 het volgende:
En ik heb het oa over deze foto. Kwam net op fb voorbij als herinnering.
[ afbeelding ]
Dat heb je wel gezegd toch?quote:Op donderdag 27 april 2023 23:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nah. De salade was matig en voorheen heel goed, goddelijke mayo was fritessaus geworden, dat soort dingen die echt met een slechtere/goedkopere inkoop te maken hebben.
Carrièreswitch?quote:Op donderdag 27 april 2023 23:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Snap het heel goed. Heb het soms als ik een foto heb gemaakt van een insect of een vogel waarvan ik dan denk “echt, is het echt gelukt”? Dan loop ik de rest van de dag met een grote grijns rond
Nee, daar had ik geen zin in. Het zat stampvol, niemand had er tijd voor.quote:
Ohquote:Op vrijdag 28 april 2023 07:43 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Carrièreswitch?![]()
https://www.nu.nl/economi(...)vogelliefhebber.html
Oef, ik moet er niet aan denken. Die vogels wel, maar muizen bestrijden en zo ver weg van alles.quote:Op vrijdag 28 april 2023 07:43 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Carrièreswitch?![]()
https://www.nu.nl/economi(...)vogelliefhebber.html
In Ernum? Hoor graag welke dat is, smacht naar een goede italiaan die geen Pizza Pasta tent isquote:Op donderdag 27 april 2023 23:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, herkenbaar. Hier is een heel fijne Trattoria, jaren geleden begonnen door 2 jonge mensen en al na 2 weken moesten ze 2 shifts doen. Gewoon hartstikke goed lekker italiaans eten. Ze wilden op een gegeven moment meer tijd voor andere dingen hebben dus zaak over gedaan aan de eigenaar van ook een heel goed italiaans restaurant. En toch, is het veel minder geworden. Groot deel van de kaart is hetzelfde, de antipastI misto is exact hetzelfde toch smaakt het minder
![]()
[ afbeelding ]Wat heb je er voor betaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof! Dat wil ik ook ooit nogquote:Op vrijdag 28 april 2023 07:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, daar had ik geen zin in. Het zat stampvol, niemand had er tijd voor.
We hadden wel een interessant gesprek tijdens het eten. Het lijkt er op dat we een kampeerbus gaan huren voor de volgende vakantie, met als doel dat vaker te doen en/of er zelf een aan te schaffen. We gaan door diverse mensen zo hard uitgelachen worden
Vandaag is er regen voorspeld dus geen tuinwerk. Wel naar twee van mijn klanten en een leverancier. Plus de Makro en voor de verandering Hornbach.
Dit is wel pasta/pizza maar dus niet zo goed meer. Zafvino is wel heel goed maar minder italiaans, Rusticana is heel goed (met een heerlijke binnentuin. En Da Guillio is top. En veganistisch is Konijnenvoer heel goed Italiaansquote:Op vrijdag 28 april 2023 08:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
In Ernum? Hoor graag welke dat is, smacht naar een goede italiaan die geen Pizza Pasta tent is
Jullie worden burgerlijkquote:Op vrijdag 28 april 2023 07:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
We hadden wel een interessant gesprek tijdens het eten. Het lijkt er op dat we een kampeerbus gaan huren voor de volgende vakantie, met als doel dat vaker te doen en/of er zelf een aan te schaffen. We gaan door diverse mensen zo hard uitgelachen worden
Burgerlijkheid ten top inderdaadquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Jullie worden burgerlijk![]()
![]()
Cat heeft toch ervaring met kampeerbus huren? Lijkt me heel goed plan om eerst een keer te huren (en misschien wel om dat gewoon te blijven doen in plaats van kopen).
![]()
[ afbeelding ]Ik zou het oprecht heel erg vinden als er door een relatie geen mogelijkheid meer is voor een hobby. Het is toch jouw zuurverdiende geld en zolang je het kunt missen, alleen maar mooi toch? Glimmende ogen vanwege iemands hobby zijn superSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Het hebben van een vaste kookvoorziening in een dergelijk voertuig maakt de wegenbelasting een stuk interessanterquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:36 schreef sigme het volgende:
Ik vind campers echt spuuglelijk aan de buitenkant en ik heb niks met die caravaninrichting. Getrut allemaal![]()
Al helemaal als er ook nog een pottipotti is zeg, brrrrrrrr gesmeer vies bahbah. Maar dat hele idee van koken in je kartonnen hut vind ik niks, en ik hoef ook niet *in* een bus te zitten zitten.
Maar een kampeerbusje waar je in kan slapen en waar je kampeerspullen goed in mee kan nemen zodat je de hele dag buiten kan prutsen en dan lekker binnen slapen op een echt bed, en ook als het uitkomt gewoon even alleen ergens een nacht parkeren & slapen, ja, dat vind ik best wel leuk & handig.
Een kennis van mij is nu zo’n busje aan het bouwen, leuk om te volgen.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:36 schreef sigme het volgende:
Ik vind campers echt spuuglelijk aan de buitenkant en ik heb niks met die caravaninrichting. Getrut allemaal![]()
Al helemaal als er ook nog een pottipotti is zeg, brrrrrrrr gesmeer vies bahbah. Maar dat hele idee van koken in je kartonnen hut vind ik niks, en ik hoef ook niet *in* een bus te zitten zitten.
Maar een kampeerbusje waar je in kan slapen en waar je kampeerspullen goed in mee kan nemen zodat je de hele dag buiten kan prutsen en dan lekker binnen slapen op een echt bed, en ook als het uitkomt gewoon even alleen ergens een nacht parkeren & slapen, ja, dat vind ik best wel leuk & handig.
Dat snap ik, maar in mijn familie maken we dan meestal zo'n bus dubbel bruikbaar.quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Het hebben van een vaste kookvoorziening in een dergelijk voertuig maakt de wegenbelasting een stuk interessanter
Nou ja ik hoor zat mensen die graag zoiets zouden doen "maar dat het niet mag van de vrouw". Ja kun je van alles van vindenquote:Op vrijdag 28 april 2023 09:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht heel erg vinden als er door een relatie geen mogelijkheid meer is voor een hobby. Het is toch jouw zuurverdiende geld en zolang je het kunt missen, alleen maar mooi toch? Glimmende ogen vanwege iemands hobby zijn super
Waarheen en hoe lang dan?quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wij hebben voor komende zomer ook eindelijk eens een eckteeckte vakantie geboekt. Niet normaal wat dat kost, ik ben er echt niet voor gemaakt zulke sommen uit te geven. Ik weet ook gewoon nu al dat ik het het niet waard ga vinden
Waarom dan toch gedaan?quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wij hebben voor komende zomer ook eindelijk eens een eckteeckte vakantie geboekt. Niet normaal wat dat kost, ik ben er echt niet voor gemaakt zulke sommen uit te geven. Ik weet ook gewoon nu al dat ik het het niet waard ga vinden
10 dagen geloof ik, veel te langquote:
Dat hoeft toch niet veel te kosten?quote:Op vrijdag 28 april 2023 09:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
10 dagen geloof ik, veel te langmis mn bed, bank en poes nu al.
Spanjemaar all in. Ik wilde vooral een bedje in de zon en een steady toevoer van versnaperingen.
Omdat ik zon wil. En weg. En ik gewoon eens met de man niks wil doen. Ipv dat al onze tripjes gekoppeld zijn aan familiebezoekjes en tourtjes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |