Waarschijnlijk wel, maar dan ging het vaak om de artiesten/bekende mensen uit mijn ouders' generatie. Die mij niet zo veel zeiden.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:38 schreef Troel het volgende:
Ik dacht dat die niet meer kritiek was? Maar ja, het gaat wel hard. Maar is dat niet altijd al zo geweest?
Zo gaat het wel vaak in die carousel. Geef jij mij een, regel ik een voor jou samen met andere vriendjes die er ook een hebben.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Mn moeder heeft er weer één lintje geregeld dit jaar.
Ze mag er eigenlijk zelf één inmiddels een lintje ivm het aanvragen voor al die lintjesVijfde jaar op rij nu.
Levert me wel een puntje op in het spel hier op FOKquote:Op woensdag 26 april 2023 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er overlijden nu lijkt het dagelijks wel bekende mensen. Ik hou mijn hart vast voor Rob de Nijs, dat gaat ook niet best.
Elluk nadeel hep zun voordeelquote:Op woensdag 26 april 2023 10:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Levert me wel een puntje op in het spel hier op FOK
Ik kom hier geen chocola van maken… tot ik doorhad dat je de postcasts bedoeldequote:Op woensdag 26 april 2023 10:56 schreef Morgane89 het volgende:
@:Sarabi
Bestellen kan altijd nog
Etenstijd
Opscheppers
Smaakmakers
Wat schaft de podcast
Wij hebben met vrienden af en toe een spelletje dat we beroemdheden zeggen en dat de rest moet raden of ze nog leven of al dood zijn.. dat blijkt geregeld nog best lastigquote:Op woensdag 26 april 2023 10:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik dacht ook dat Van Vliet al een tijd overleden was eigenlijk.
*schopt*quote:Op woensdag 26 april 2023 11:26 schreef Lonaa het volgende:
Ok. Heb schop onder hol nodig jongens. Koffer ligt nog steeds op tafel, huis is een zooitje.
Danku. Schone was is opgevouwen, eerst Dora uitlaten, was opruimen, koffer uitpakken, was aanzetten, kattenbak, afstoffen, stofzuigen.quote:
Leuk van de nieuwe buren.quote:Op woensdag 26 april 2023 11:46 schreef Troel het volgende:
De nieuwe buren kwamen een praatje maken, dat was wel even prettige afleiding
Ja, we hebben ons kantoor in een woonhuis zeg maar en nu dus nieuwe buren, dus echt wel super! En ook wel fijn voor alle partijen om te weten wie er naast je zit.quote:Op woensdag 26 april 2023 12:01 schreef AnneX het volgende:
Wat een lieve TT.😢
(Gelijk even opgezocht hoe oud herman van veen eigenlijk is…)
[..]
Leuk van de nieuwe buren.
Laatst vroeg een millennial of hij bij verhuizen naar de nieuwe woning zich zou moeten voorstellen aan de buren…Yep.
Al is het maar een kaartje in de bus. Wat hij heeft gedaan.![]()
Weet nog steeds niet of ik ga sporten vanmiddag.
Neequote:Op woensdag 26 april 2023 11:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee catmadam is het nog gelukt met dat flesje van je?
linkjequote:Op woensdag 26 april 2023 12:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee![]()
Misschien dat ik wel een HELP topic open. Met foto’s. Is écht een dom, onhandig ingewikkeld flesje. En ik heb er zes
OMG kan niet wachtenquote:Op woensdag 26 april 2023 12:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee![]()
Misschien dat ik wel een HELP topic open. Met foto’s. Is écht een dom, onhandig ingewikkeld flesje. En ik heb er zes
De Lidl hier om de hoek tot 13.00 uurquote:Op woensdag 26 april 2023 12:08 schreef derLudolf het volgende:
Supermarkten zijn gewoon geopend op Koningsdag lijkt me?
Misschien kan ze er ook wel een filmpje a la Fles bijmaken voor ons aller genot!quote:
Ah gaat me vooral om 's ochtends vroeg, rest van de dag ben ik in Dld. Sommige feestdagen zijn winkels juist pas om 13 geopendquote:Op woensdag 26 april 2023 12:10 schreef Troel het volgende:
[..]
De Lidl hier om de hoek tot 13.00 uur
Nou ik ben bang dat haar filmpje van een iets gewelddadiger kaliber zal zijn dan wat jullie van mij gewend zijn. Gisteren ging het al over sabrerenquote:Op woensdag 26 april 2023 12:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien kan ze er ook wel een filmpje a la Fles bijmaken voor ons aller genot!
(hihi een fles filmpje over een fles)
Wat voor flesje? Wat voor inhoud?quote:Op woensdag 26 april 2023 12:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee![]()
Nu de rest nog?quote:
Jaquote:Op woensdag 26 april 2023 13:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Nu de rest nog?
Ik was gisterenavond heel voortvarend met alles al regelen zodat ik vanochtend niets meer moest. Was ik best blij om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 april 2023 14:00 schreef Sarabi het volgende:
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ahjakkes. Niks anquote:
He bah, sterkte voor jullie allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Hoe is het met jou? Duidelijke verbetering? (ik vind het maar eng, met redenen)quote:
Koorts is weg (normaal 'ben' ik 36,6, nu 36,8). Was 38.5 gisterochtend toen ik beldequote:Op woensdag 26 april 2023 14:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe is het met jou? Duidelijke verbetering? (ik vind het maar eng, met redenen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er alleen niet blij mee omdat er gewoon simpelweg geen aanwijsbaar "daar heb ik me aan opengehaald" moment was.
[ Bericht 5% gewijzigd door fietsie op 26-04-2023 14:27:08 ]Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Gebakken aardappeltjes met meegebakken paddestoel,. en een iets verder gevulde biobak?quote:Op woensdag 26 april 2023 14:53 schreef Barreltje het volgende:
Zeg cullies..
War maak ik vanavond met courgette, portobello en aardappelen?![]()
Ik heb GEEN inspiratie
gegrilde groenten, schimmels en aardappelenquote:Op woensdag 26 april 2023 14:53 schreef Barreltje het volgende:
Zeg cullies..
Ik heb GEEN inspiratie
Alles in de blender tjoppen en voilaquote:Op woensdag 26 april 2023 14:53 schreef Barreltje het volgende:
Zeg cullies..
Ik heb GEEN inspiratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |