En Jasper ook nogquote:Op woensdag 26 april 2023 15:33 schreef Deisyy het volgende:
Erik mag ook nog wel even flink oefenen.
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Op schoot bij haar 'oom "![]()
Esther had gelijk
Denk dat het wel de goede tactiek is.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:34 schreef Ebinas het volgende:
Over 10 min weer.
Of dat het verschil gaat maken.
Plassen, make-uppen, wat eten, kroelen en de 10 min zijn om
Hè gatverdammequote:Op woensdag 26 april 2023 15:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Op schoot bij haar 'oom "![]()
Esther had gelijk
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:34 schreef Silves het volgende:
Dat ze maar lekker morgen tulpenbollen krijgen te eten op koningsdag..
Hij heeft zijn whisky toch?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:35 schreef Flow3r het volgende:
Jappie heeft niet gegeten, heeft geen energie, heeft net een gesprek gehad en soundlock
Nee jappie is aan het saboterenquote:Op woensdag 26 april 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
Jasper heeft geen zin om zo geld te verdienen zegt hij
Waarom?quote:
Gen idee , maar hij doet al langer raarquote:Op woensdag 26 april 2023 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom?
HIj klaagt dat er geen eten dan moet er toch geld verdiend worden
Is Wanda weer terug bij haar Ivor dat Jaspertje zo in de war is.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:36 schreef Dotteke het volgende:
Jasper heeft zijn hoofd bij het gesprek zitten wat hij net heeft gehad
Dan moet hij zijn zender nakijken
Jappie moet niet zo zeuren en anders lekker naar huisquote:Op woensdag 26 april 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
Jasper heeft geen zin om zo geld te verdienen zegt hij
Ik heb geen idee waarom hij ineens zo isquote:Op woensdag 26 april 2023 15:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is Wanda weer terug bij haar Ivor dat Jaspertje zo in de war is.
Ja het zou mooi zijn als ze en tekst moest leren nu hobbelt ze er lekker doorheenquote:
Welk gesprek had hij dan? En met wie? Waarover?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:36 schreef Dotteke het volgende:
Jasper heeft zijn hoofd bij het gesprek zitten wat hij net heeft gehad
Dan moet hij zijn zender nakijken
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:40 schreef Flow3r het volgende:
Marciano heeft maar een klein schedeltje, past het er allemaal wel in ?
Kamer 5, meteen een soundlock, dus meer weten we nietquote:Op woensdag 26 april 2023 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Welk gesprek had hij dan? En met wie? Waarover?
Sponsoren hebben zich terug getrokken na de hedgecrashquote:Op woensdag 26 april 2023 15:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kamer 5, meteen een soundlock, dus meer weten we niet
Hij heeft zelfs haar te weinigquote:Op woensdag 26 april 2023 15:40 schreef Flow3r het volgende:
Marciano heeft maar een klein schedeltje, past het er allemaal wel in ?
Ohquote:Op woensdag 26 april 2023 15:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kamer 5, meteen een soundlock, dus meer weten we niet
coachingsgesprekquote:Op woensdag 26 april 2023 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Welk gesprek had hij dan? En met wie? Waarover?
quote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:35 schreef Flow3r het volgende:
Jappie heeft niet gegeten, heeft geen energie, heeft net een gesprek gehad en soundlock
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
IK heb geen eten, ik heb geen energie. Ik heb net een gesprek gehad waardoor ik............... Soundlock
Zoe moet ook alles weten maar die drukt zoals met alles haar snorquote:Op woensdag 26 april 2023 15:45 schreef Silves het volgende:
Zooitje die Babs aan het commanderen is dat ze alles moet weten? wat is haar taak verdorie, doet geen ene moer.
Echt hoor , ik erger me kapotquote:Op woensdag 26 april 2023 15:45 schreef lojanda het volgende:
Is Zoë Babette nu aan het overhoren?? Heeft ze zelf al iets gedaan?
En dan heeft ze ook nog commentaar op iedereenquote:Op woensdag 26 april 2023 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt hoor , ik erger me kapot
Ik snap niet dat mensen daar niets aan doen
Ongelofelijk
Ze krijgen morgen niks te eten. Vandaag zijn er restjes.. rijst met spinazie en dan is alles op. Jumbo komt pas vrijdag als ze tenminste geld binnen brengen.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:34 schreef Silves het volgende:
Dat ze maar lekker morgen tulpenbollen krijgen te eten op koningsdag..
Inc. de wimpers.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:53 schreef xsaskiax het volgende:
Zeker niet om ze goed te praten, maar ik denk dat wanneer ze een songtekst zouden moeten leren dit veel makkelijker zou zijn dan deze woorden (vaak oud Nederlands) zie veel van hen totaal niets zegt.
Die Zoë zouden ze een groot stuk tape op haar bek moeten plakken (liefst gezichtsbedekkend zodat alle make up eraf gejast wordt bij het weghalen).
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:53 schreef xsaskiax het volgende:
Zeker niet om ze goed te praten, maar ik denk dat wanneer ze een songtekst zouden moeten leren dit veel makkelijker zou zijn dan deze woorden (vaak oud Nederlands) zie veel van hen totaal niets zegt.
Die Zoë zouden ze een groot stuk tape op haar bek moeten plakken (liefst gezichtsbedekkend zodat alle make up eraf gejast wordt bij het weghalen).
Denk eerder Erik op de achtergrond, de zogenaamde alleskunner..quote:Op woensdag 26 april 2023 15:51 schreef Flow3r het volgende:
Wen is aan het stampen, letterlijk![]()
[ afbeelding ]
Neeeee, dat is toch de almachtige Jeffrey!!quote:Op woensdag 26 april 2023 15:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk eerder Erik op de achtergrond, de zogenaamde alleskunner..
die het wel iedere keer foutloos deedquote:Op woensdag 26 april 2023 15:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Neeeee, dat is toch de almachtige Jeffrey!!
geen last van. kijk op tvquote:Op woensdag 26 april 2023 15:55 schreef Chanel5 het volgende:
wat zijn die streams enorm KAK
traag, wieltje, stilstaan
Jeffrey heeft zich vanmorgen afgemeld als alleskunner, het bleek de afgelopen maanden allemaal een act te zijnquote:Op woensdag 26 april 2023 15:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Neeeee, dat is toch de almachtige Jeffrey!!
Hier alles oke, misschien heb je een windows update ?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:55 schreef Chanel5 het volgende:
Yep! En niemand die er iets van zegtquote:Op woensdag 26 april 2023 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Is Zoe nu iedereen de les aan het lezen hoe ze het moeten doen?
Oh de streamsquote:Op woensdag 26 april 2023 15:55 schreef Chanel5 het volgende:
Echt ik erger me kapot wat een smerig wijfquote:Op woensdag 26 april 2023 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Hij heeft al vele malen geroepenquote:Op woensdag 26 april 2023 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeffrey heeft zich vanmorgen afgemeld als alleskunner, het bleek de afgelopen maanden allemaal een act te zijn
Ze denkt een taak te hebben, en die is niet die van controleuse maar van backup waar ze geen zak aan gedaan heeft nogquote:Op woensdag 26 april 2023 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Ze kost alleen maar geld, straks ook weer want zij gaat het echt niet foutloos doen..quote:Op woensdag 26 april 2023 15:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt ik erger me kapot wat een smerig wijf
Ben niet zo'n techneut, J. moet zo maar eens even kijken. Zelfs bij Fok! krijg ik af en toe een melding dat hij niet reageert.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hier alles oke, misschien heb je een windows update ?
Ik dacht aan het muiswieltjequote:Op woensdag 26 april 2023 15:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hier alles oke, misschien heb je een windows update ?
Johquote:Op woensdag 26 april 2023 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeffrey heeft zich vanmorgen afgemeld als alleskunner, het bleek de afgelopen maanden allemaal een act te zijn
das balen, doe J de groetenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben niet zo'n techneut, J. moet zo maar eens even kijken. Zelfs bij Fok! krijg ik af en toe een melding dat hij niet reageert.
Ze weten nu nog niet wie de joker moet gaan spelen... oh wat hoop ik dat Zoë het wordt!quote:Op woensdag 26 april 2023 16:00 schreef Flow3r het volgende:
Babs moet dus die van Morrie en Jappie leren
Zoe hoeft niks te doen
Ik wil het wel horen, maar ik kan het niet gelovenquote:Op woensdag 26 april 2023 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft al vele malen geroepen
Dat hij een act deed
Maar je moet het natuurlijk ook willen horen
Kim en Jeff kregen vaak ruzie over zijn actquote:Op woensdag 26 april 2023 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil het wel horen, maar ik kan het niet geloven
Hij schold zelfs zijn vriendin overhoop als ze samen waren, ook een act?
Alles afsluiten en uit en aanzetten?quote:Op woensdag 26 april 2023 16:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben niet zo'n techneut, J. moet zo maar eens even kijken. Zelfs bij Fok! krijg ik af en toe een melding dat hij niet reageert.
Dat zal pas blijken als ze het inderdaad voor moeten dragen.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze weten nu nog niet wie de joker moet gaan spelen... oh wat hoop ik dat Zoë het wordt!
denk dat ik dat eens ga doenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles afsluiten en uit en aanzetten?
Psies!quote:Op woensdag 26 april 2023 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim en Jeff kregen vaak ruzie over zijn act
Kan ook allebei zijn, twee jokers volgens mij.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze weten nu nog niet wie de joker moet gaan spelen... oh wat hoop ik dat Zoë het wordt!
Ik hoop dat ze het wel wordt en dat iedereen haar op d'r blobbek laat gaanquote:Op woensdag 26 april 2023 16:05 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë vindt het belachelijk dat 'die mensen' nu uit hun concentratie moeten om te pitchen voor manager.... zij heeft er geen moeite mee hoor, zij is voorbereid.......
Enorme gigantische TRUT!!!! jij kent niet 1 couplet, het enige waar ze aan denkt is dat ZIJ manager zal gaan worden en God verhoede dat dit gebeurt!!!
oke.... ik misschien stiekempies ook, maar zoals dat gedrocht zich nu denkt te kunnen gedragen.... zelden heb ik me zo aan iemand geërgerd in een RLS.... let op ZIJ is straks doordat ze weer niets weet de schuld dat er geen backup is en er weer minder geld verdiend wordtquote:Op woensdag 26 april 2023 16:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze het wel wordt en dat iedereen haar op d'r blobbek laat gaan
Babette houdt er al rekening mee, ze zou het couplet van Moraima extra oefenen.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:08 schreef Silves het volgende:
Kom op zeg Moira, zo moeilijk is deze toch niet, jammer als ze weer wordt gemats door een joker..
De ergernis is vandaag wel op een hoogtepunt, ik hoop dat ze op water er brood moet als de boodschappen van dit geld binnen komenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke.... ik misschien stiekempies ook, maar zoals dat gedrocht zich nu denkt te kunnen gedragen.... zelden heb ik me zo aan iemand geërgerd in een RLS.... let op ZIJ is straks doordat ze weer niets weet de schuld dat er geen backup is en er weer minder geld verdiend wordt
Die zou ik als eerst van buiten leren. Maar je kunt natuurlijk niet van Zoë verwachten dat als mensen zelf hun tekst niet weten dat zij het dan wel weetquote:Op woensdag 26 april 2023 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette houdt er al rekening mee, ze zou het couplet van Moraima extra oefenen.
Dat gaat zo komen om 16 uur zou dat zijnquote:
quote:
Ik hoop ook dat ze op haar blobbek gaatquote:Op woensdag 26 april 2023 16:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke.... ik misschien stiekempies ook, maar zoals dat gedrocht zich nu denkt te kunnen gedragen.... zelden heb ik me zo aan iemand geërgerd in een RLS.... let op ZIJ is straks doordat ze weer niets weet de schuld dat er geen backup is en er weer minder geld verdiend wordt
nah als ze dan de kratten boodschappen pakken mogen ze haar wel aan de andere kant van de poort laten van mequote:Op woensdag 26 april 2023 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De ergernis is vandaag wel op een hoogtepunt, ik hoop dat ze op water er brood moet als de boodschappen van dit geld binnen komen
Ze geeft altijd al opvoordat ze moet beginnen, elke keer kan ik niet, doe ik niet, wil ik niet...jammer hoor dit was een kans om iets toe te voegen, maar als het haar lukt, iedereen weer een ovatie geven..quote:Op woensdag 26 april 2023 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Babette houdt er al rekening mee, ze zou het couplet van Moraima extra oefenen.
Wat je wel zou mogen verwachten is dat zij zich in ieder geval inzet voor de groep en haar best doet.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:10 schreef engine het volgende:
[..]
Die zou ik als eerst van buiten leren. Maar je kunt natuurlijk niet van Zoë verwachten dat als mensen zelf hun tekst niet weten dat zij het dan wel weet
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:12 schreef humpty het volgende:
Janet is haar blaadje nog steeds kwijt...net dacht ze dat de band die ze om haar hoofd heeft kwijtwas
en kwam er ineens achter dat hij gewoon op haar hoofd zat
Ik hoop echt dat zij er een grote puinhoop van maakt en dat mensen haar precies laten doen wat ze denkt te kunnenquote:Op woensdag 26 april 2023 15:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze kost alleen maar geld, straks ook weer want zij gaat het echt niet foutloos doen..
Ik acht het mogelijk, dat de verstandelijke vermogens van Zoe niet toestaan dat ze ook maar één couplet kan onthouden.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:13 schreef OmaJacky het volgende:
Ik vind het verbazingwekkend dat niemand in die loods tegen zoe durft te zeggen dat het misschien handig zou zijn dat ze ook al is het er maar 1 , uit haar hoofd gaat leren.
Maar er zijn er ook die hem wel kennen, dus dan zou je dat ook van Zoe kunnen verwachtenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:10 schreef engine het volgende:
[..]
Die zou ik als eerst van buiten leren. Maar je kunt natuurlijk niet van Zoë verwachten dat als mensen zelf hun tekst niet weten dat zij het dan wel weet
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze op haar blobbek gaat
Ik snap dat opdreunen ook helemaal niet , zingend is gewoon veel fijnerquote:Op woensdag 26 april 2023 16:14 schreef humpty het volgende:
Janet gaat haar couplet zingen dan is ze rustiger zegt ze
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:15 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë is zo druk met 'pseudomanagen' en druk doen dat ze volgens mij niet eens in de gaten hebben dat zij zelf geen ene rotmoer aan het uitvoeren is.
Daar komen ze straks wel achter als ze haar 'nodig' hebben en ze WEER niet thuis geeft....... ach... zijn ze toch gewend (Groningen/Groningen), ze heeft dan weer de grootste bek en lol om zichzelf...
De hoogste tijd om dat koekoeksjong het nest uit te trappen (en hard ook)
De COS lezen is nog net te doenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:16 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt inmiddels wel stierlijk vervelend op beide streams al uren couplettengestamel
Dit zou inderdaad een kans kunnen zijn om iets voor de groep te doen. Ze kreeg vanmorgen een beetje error toen iedereen zei dat ze het wel kon, maar is het wel gaan proberen, dat is al heel wat. Misschien kan ze het ook echt niet, ik geloof niet dat Moraima een heel groot snappertje heeft.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze geeft altijd al opvoordat ze moet beginnen, elke keer kan ik niet, doe ik niet, wil ik niet...jammer hoor dit was een kans om iets toe te voegen, maar als het haar lukt, iedereen weer een ovatie geven..
En altijd op 1 vd 2 Zoequote:Op woensdag 26 april 2023 16:16 schreef 5thencounter het volgende:
Het wordt inmiddels wel stierlijk vervelend op beide streams al uren couplettengestamel
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:15 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë is zo druk met 'pseudomanagen' en druk doen dat ze volgens mij niet eens in de gaten hebben dat zij zelf geen ene rotmoer aan het uitvoeren is.
Daar komen ze straks wel achter als ze haar 'nodig' hebben en ze WEER niet thuis geeft....... ach... zijn ze toch gewend (Groningen/Groningen), ze heeft dan weer de grootste bek en lol om zichzelf...
De hoogste tijd om dat koekoeksjong het nest uit te trappen (en hard ook)
Een aantal coupletten 'loopt' niet lekker als ze gezongen worden (omdat ze ook niet weten wat ze dan zingen) en opgelezen houden ze een rijmschema aan, dat is dan wel te volgenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap dat opdreunen ook helemaal niet , zingend is gewoon veel fijner
SPOILER: Zoe intussen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Is juist efficiënt! Zou ze ze schoonmaken en weer eens op de grond laten vallen gaat het toch zo weer de pan in. Scheelt tijd zo!quote:Op woensdag 26 april 2023 16:20 schreef Dotteke het volgende:
Janet maakt de champignons niet eens schoon. Ik borstel ze altijd even af?
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:19 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Mirthe smeert én dreunt haar tekst op.SPOILER: Zoe intussen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op woensdag 26 april 2023 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Is juist efficiënt! Zou ze ze schoonmaken en weer eens op de grond laten vallen gaat het toch zo weer de pan in. Scheelt tijd zo!
Zijn er ook binnenlandse vluchtelingen?quote:Op woensdag 26 april 2023 16:21 schreef 5thencounter het volgende:
En Wendie heeft couplet 1, dat kan zelfs elke buitenlandse vluchteling moeiteloos citeren
Zeker wel, er vluchten hier jaarlijks honderden Nederlanders naar betere oordenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:23 schreef Harry het volgende:
[..]
Zijn er ook binnenlandse vluchtelingen?
Ik bedoel dan niet die arrogante Randstedelingen die naar het vredige noord-oosten verhuizen!!!!
gewoon........ geen!quote:Op woensdag 26 april 2023 16:25 schreef KinKiJan het volgende:
Heeft Zoe eigenlijk al een idee welke couplet(ten) ze gaat leren? Ze heeft nog maar een half uurtje...
Febo heeft al uren meegekeken naar het gestamel, de matsregels zullen wel kenbaar worden voor het Spelschermquote:Op woensdag 26 april 2023 16:26 schreef Silves het volgende:
Hoop dat de scheidsrechters het wel deze keer goed doen, en geen medelij kennen, en 1 of de andere matsen.
hahahahaha zei ze dat tegen Zoë???? dat wordt lachen, beter gezegd janken en voor haar weer 'ik heb er schijt aan'....dag 25 euro!!!quote:Op woensdag 26 april 2023 16:29 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe moet die van Jasper overnemen hoor ik Wendy zeggen.
Zal me benieuwen of het haar lukt
Is zijn drank voorraad op ?quote:Op woensdag 26 april 2023 16:32 schreef Silves het volgende:
Geef die vent, die slappe lul toch zijn portie drank...shame ook al opgeven om op de stip te komen, rare vent.
Ze heeft helemaal niets geleerdquote:Op woensdag 26 april 2023 16:35 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe heeft alles geleerd maar kan niet onthouden.
geleerd tijdens het makeuppen????quote:Op woensdag 26 april 2023 16:35 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe heeft alles geleerd maar kan niet onthouden.
Alle ruzies en roddels kan ze ook altijd onthoudenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:35 schreef Sestra666 het volgende:
ze begint al met smoesjes, ik heb basis opl gedaan
ik heb de hele fakking dag hier gezeten, maar leren ho maar
ik kan niet zo snel onthouden
Ik heb haar niet een keer zien proberen.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:35 schreef Sestra666 het volgende:
ze begint al met smoesjes, ik heb basis opl gedaan
ik heb de hele fakking dag hier gezeten, maar leren ho maar
ik kan niet zo snel onthouden
Een spiegel ophangen had hogere prioquote:
Dat kind is echt ongelooflijkquote:Op woensdag 26 april 2023 16:36 schreef Dotteke het volgende:
Zoë heeft geleerd maar ze kan ze niet onthouden![]()
DUs als ze ingezet wordt hebben ze niets aan haar
Er mag maar twee keer een joker ingezet worden.
En Zoë kan er gewoon geen een.
Ik Heb Zoë niet echt zien oefenen.
Ik heb de hele dag gezeten zegt Zoé
En als je haar dan ziet staan als ze het verteldquote:
quote:
Lijkt me een prima keuze.quote:
Ik hoop 10 k uit de pot door Bernquote:Op woensdag 26 april 2023 16:39 schreef xsaskiax het volgende:
Bern heeft zichtbaar een error: OMDAT IK HET NIET WIL!!!!
En bedankt ..quote:Op woensdag 26 april 2023 16:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette komt haar afspraak na, wat ze gisteren vermelde. Dat ze indruk wilde wekken, dat ze manager wilde worden, maar het niet wil worden. Zeg dan niets
Ze moeten allemaal pitchen omdat er maar een aanmelding was.quote:
En dat mocht ook niet he stond in die briefquote:Op woensdag 26 april 2023 16:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette komt haar afspraak na, wat ze gisteren vermelde. Dat ze indruk wilde wekken, dat ze manager wilde worden, maar het niet wil worden. Zeg dan niets
Sterke campagnequote:
Jezusquote:Op woensdag 26 april 2023 16:39 schreef Silves het volgende:
Babs heeft gevraagd om op Zooi te stemmen en volgende maand pas op haar..
Ik heb een heel ander gesprek gehoord,ze wil wel.quote:
Sorry, maar zo heeft ze het gisteren besproken met Wendy. Maar wie weet, stemmen ze wel op haarquote:
Nou die ene die het zn bek niet uit krijgt en zeker niet wil, alleen maar juli wil omdat hij dan zeker is van een finale plekquote:
Vreemd danquote:Op woensdag 26 april 2023 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dat mocht ook niet he stond in die brief
Dan praat ze dus uit twee monden. Maar dat is geen vreemd ietsquote:Op woensdag 26 april 2023 16:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een heel ander gesprek gehoord,ze wil wel.
Naast Bern wil JW ook niet. En zeggen dat hardop.quote:
JW gaf aan dat hij zich niet verkiesbaar stelde dat was tegen het zere been van Jeff omdat gisteren in de brief gezegd is dat dit niet mochtquote:
ook bern deed dat , en bern ligt niet goed bij jefquote:Op woensdag 26 april 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JW gaf aan dat hij zich niet verkiesbaar stelde dat was tegen het zere been van Jeff omdat gisteren in de brief gezegd is dat dit niet mocht
Zijn er dan drie Babette, Bern, JW en Eunicequote:Op woensdag 26 april 2023 16:44 schreef danaqui het volgende:
Ik zou gele kaarten uitdelen voor die niet willen, Febo heeft duidelijk een taak gegeven van de week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |