En Jasper ook nogquote:Op woensdag 26 april 2023 15:33 schreef Deisyy het volgende:
Erik mag ook nog wel even flink oefenen.
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Op schoot bij haar 'oom "![]()
Esther had gelijk
Denk dat het wel de goede tactiek is.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:34 schreef Ebinas het volgende:
Over 10 min weer.
Of dat het verschil gaat maken.
Plassen, make-uppen, wat eten, kroelen en de 10 min zijn om
Hè gatverdammequote:Op woensdag 26 april 2023 15:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Op schoot bij haar 'oom "![]()
Esther had gelijk
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:34 schreef Silves het volgende:
Dat ze maar lekker morgen tulpenbollen krijgen te eten op koningsdag..
Hij heeft zijn whisky toch?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:35 schreef Flow3r het volgende:
Jappie heeft niet gegeten, heeft geen energie, heeft net een gesprek gehad en soundlock
Nee jappie is aan het saboterenquote:Op woensdag 26 april 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
Jasper heeft geen zin om zo geld te verdienen zegt hij
Waarom?quote:
Gen idee , maar hij doet al langer raarquote:Op woensdag 26 april 2023 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom?
HIj klaagt dat er geen eten dan moet er toch geld verdiend worden
Is Wanda weer terug bij haar Ivor dat Jaspertje zo in de war is.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:36 schreef Dotteke het volgende:
Jasper heeft zijn hoofd bij het gesprek zitten wat hij net heeft gehad
Dan moet hij zijn zender nakijken
Jappie moet niet zo zeuren en anders lekker naar huisquote:Op woensdag 26 april 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
Jasper heeft geen zin om zo geld te verdienen zegt hij
Ik heb geen idee waarom hij ineens zo isquote:Op woensdag 26 april 2023 15:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is Wanda weer terug bij haar Ivor dat Jaspertje zo in de war is.
Ja het zou mooi zijn als ze en tekst moest leren nu hobbelt ze er lekker doorheenquote:
Welk gesprek had hij dan? En met wie? Waarover?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:36 schreef Dotteke het volgende:
Jasper heeft zijn hoofd bij het gesprek zitten wat hij net heeft gehad
Dan moet hij zijn zender nakijken
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:40 schreef Flow3r het volgende:
Marciano heeft maar een klein schedeltje, past het er allemaal wel in ?
Kamer 5, meteen een soundlock, dus meer weten we nietquote:Op woensdag 26 april 2023 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Welk gesprek had hij dan? En met wie? Waarover?
Sponsoren hebben zich terug getrokken na de hedgecrashquote:Op woensdag 26 april 2023 15:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kamer 5, meteen een soundlock, dus meer weten we niet
Hij heeft zelfs haar te weinigquote:Op woensdag 26 april 2023 15:40 schreef Flow3r het volgende:
Marciano heeft maar een klein schedeltje, past het er allemaal wel in ?
Ohquote:Op woensdag 26 april 2023 15:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kamer 5, meteen een soundlock, dus meer weten we niet
coachingsgesprekquote:Op woensdag 26 april 2023 15:40 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Welk gesprek had hij dan? En met wie? Waarover?
quote:
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:35 schreef Flow3r het volgende:
Jappie heeft niet gegeten, heeft geen energie, heeft net een gesprek gehad en soundlock
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:35 schreef Dotteke het volgende:
IK heb geen eten, ik heb geen energie. Ik heb net een gesprek gehad waardoor ik............... Soundlock
Zoe moet ook alles weten maar die drukt zoals met alles haar snorquote:Op woensdag 26 april 2023 15:45 schreef Silves het volgende:
Zooitje die Babs aan het commanderen is dat ze alles moet weten? wat is haar taak verdorie, doet geen ene moer.
Echt hoor , ik erger me kapotquote:Op woensdag 26 april 2023 15:45 schreef lojanda het volgende:
Is Zoë Babette nu aan het overhoren?? Heeft ze zelf al iets gedaan?
En dan heeft ze ook nog commentaar op iedereenquote:Op woensdag 26 april 2023 15:47 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt hoor , ik erger me kapot
Ik snap niet dat mensen daar niets aan doen
Ongelofelijk
Ze krijgen morgen niks te eten. Vandaag zijn er restjes.. rijst met spinazie en dan is alles op. Jumbo komt pas vrijdag als ze tenminste geld binnen brengen.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:34 schreef Silves het volgende:
Dat ze maar lekker morgen tulpenbollen krijgen te eten op koningsdag..
Inc. de wimpers.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:53 schreef xsaskiax het volgende:
Zeker niet om ze goed te praten, maar ik denk dat wanneer ze een songtekst zouden moeten leren dit veel makkelijker zou zijn dan deze woorden (vaak oud Nederlands) zie veel van hen totaal niets zegt.
Die Zoë zouden ze een groot stuk tape op haar bek moeten plakken (liefst gezichtsbedekkend zodat alle make up eraf gejast wordt bij het weghalen).
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:53 schreef xsaskiax het volgende:
Zeker niet om ze goed te praten, maar ik denk dat wanneer ze een songtekst zouden moeten leren dit veel makkelijker zou zijn dan deze woorden (vaak oud Nederlands) zie veel van hen totaal niets zegt.
Die Zoë zouden ze een groot stuk tape op haar bek moeten plakken (liefst gezichtsbedekkend zodat alle make up eraf gejast wordt bij het weghalen).
Denk eerder Erik op de achtergrond, de zogenaamde alleskunner..quote:Op woensdag 26 april 2023 15:51 schreef Flow3r het volgende:
Wen is aan het stampen, letterlijk![]()
[ afbeelding ]
Neeeee, dat is toch de almachtige Jeffrey!!quote:Op woensdag 26 april 2023 15:54 schreef Silves het volgende:
[..]
Denk eerder Erik op de achtergrond, de zogenaamde alleskunner..
die het wel iedere keer foutloos deedquote:Op woensdag 26 april 2023 15:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Neeeee, dat is toch de almachtige Jeffrey!!
geen last van. kijk op tvquote:Op woensdag 26 april 2023 15:55 schreef Chanel5 het volgende:
wat zijn die streams enorm KAK
traag, wieltje, stilstaan
Jeffrey heeft zich vanmorgen afgemeld als alleskunner, het bleek de afgelopen maanden allemaal een act te zijnquote:Op woensdag 26 april 2023 15:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Neeeee, dat is toch de almachtige Jeffrey!!
Hier alles oke, misschien heb je een windows update ?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:55 schreef Chanel5 het volgende:
Yep! En niemand die er iets van zegtquote:Op woensdag 26 april 2023 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Is Zoe nu iedereen de les aan het lezen hoe ze het moeten doen?
Oh de streamsquote:Op woensdag 26 april 2023 15:55 schreef Chanel5 het volgende:
Echt ik erger me kapot wat een smerig wijfquote:Op woensdag 26 april 2023 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Hij heeft al vele malen geroepenquote:Op woensdag 26 april 2023 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeffrey heeft zich vanmorgen afgemeld als alleskunner, het bleek de afgelopen maanden allemaal een act te zijn
Ze denkt een taak te hebben, en die is niet die van controleuse maar van backup waar ze geen zak aan gedaan heeft nogquote:Op woensdag 26 april 2023 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Ze kost alleen maar geld, straks ook weer want zij gaat het echt niet foutloos doen..quote:Op woensdag 26 april 2023 15:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt ik erger me kapot wat een smerig wijf
Ben niet zo'n techneut, J. moet zo maar eens even kijken. Zelfs bij Fok! krijg ik af en toe een melding dat hij niet reageert.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hier alles oke, misschien heb je een windows update ?
Ik dacht aan het muiswieltjequote:Op woensdag 26 april 2023 15:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hier alles oke, misschien heb je een windows update ?
Johquote:Op woensdag 26 april 2023 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeffrey heeft zich vanmorgen afgemeld als alleskunner, het bleek de afgelopen maanden allemaal een act te zijn
das balen, doe J de groetenquote:Op woensdag 26 april 2023 16:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben niet zo'n techneut, J. moet zo maar eens even kijken. Zelfs bij Fok! krijg ik af en toe een melding dat hij niet reageert.
Ze weten nu nog niet wie de joker moet gaan spelen... oh wat hoop ik dat Zoë het wordt!quote:Op woensdag 26 april 2023 16:00 schreef Flow3r het volgende:
Babs moet dus die van Morrie en Jappie leren
Zoe hoeft niks te doen
Ik wil het wel horen, maar ik kan het niet gelovenquote:Op woensdag 26 april 2023 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft al vele malen geroepen
Dat hij een act deed
Maar je moet het natuurlijk ook willen horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |