Ja die speelt momenteel op een private server. Full tier3quote:Op woensdag 26 april 2023 15:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Was toch wel leuk he.
PVP grinden midden in de nacht met je broer
Welkequote:Op woensdag 26 april 2023 15:20 schreef onlogisch het volgende:
Wel een vette server is dat. Die hebben behoorlijk veel getweaked zodat je een veel betere flow ervaart.
Ik heb wel een uitgestelde hartoperatie, een lockdown en werkloosheid nodig om weer fanatiek te gaan spelen.quote:
Ze hebben een hardcore mode ingebouwd. Dat betekent dat wanneer je dood gaat, je dood bent. Je character wordt dan deleted. Als je die quest (op level 1) accepteert kom je automatisch in de guild 'Still alive'.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik heb wel een uitgestelde hartoperatie, een lockdown en werkloosheid nodig om weer fanatiek te gaan spelen.
Maar wel gelachen
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:23 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ook leuk toen we de door jouw gekozen guildnaam hadden geshilled en mensen vies mad waren
hartoperatie?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik heb wel een uitgestelde hartoperatie, een lockdown en werkloosheid nodig om weer fanatiek te gaan spelen.
Maar wel gelachen
Ik zou de week dat er corona in Europa kwam een openhartoperatie krijgen.quote:
Oef, damn. Klinkt wel heftig. Hartklep operatie of zo?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:25 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik zou de week dat er corona in Europa kwam een openhartoperatie krijgen.
Toen werd die uitgesteld.
Ja.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oef, damn. Klinkt wel heftig. Hartklep operatie of zo?
Bespreek dit lekker achter de schermen.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:31 schreef GGMM het volgende:
Kan er niet een apart topic komen voor WOW avonturen?
die is er al in GAMquote:Op woensdag 26 april 2023 15:31 schreef GGMM het volgende:
Apart dat een FA dit soort dingen niet weet.quote:
dat weet hij wel maar is gewoon vervelend aan het doenquote:Op woensdag 26 april 2023 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Apart dat een FA dit soort dingen niet weet.
Nee ik wist het niet.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat weet hij wel maar is gewoon vervelend aan het doen
Gohquote:Op woensdag 26 april 2023 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik wist het niet.
(wat niet wegneemt dat ik vervelend aan het doen was)
Weet jij wie Arda Güler is?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat weet hij wel maar is gewoon vervelend aan het doen
Talentje hoorquote:Op woensdag 26 april 2023 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet jij wie Arda Güler is?
(dit is een test)
Ja, eerst nog even zuipen op kantoor en dan die kant op. Nog aanraders?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Kerel, ga je vanavond naar de binnenstad van Den Haag?
Ben al een aantal jaar niet meer geweest eigenlijk. Ik ga morgen wel naar Kingsworld in het Zuiderpark.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, eerst nog even zuipen op kantoor en dan die kant op. Nog aanraders?
Of een apart topic voor studieavonturen.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:31 schreef GGMM het volgende:
Dan stop ik. Jij bent immers mijn grote voorbeeld.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:11 schreef Bezsen het volgende:
Ik heb nooit gestudeerd en met mij is het ook goedgekomen.
Dus zou ermee stoppen @:GGMM
Hier ook. Operatie uitgesteld. Toen tweede hartaanval eroverheen.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:26 schreef Bezsen het volgende:
Bijna overleden omdat er mensen van gemiddeld 80 verkouden werden.
Hoe gaat het nu met je hart?quote:Op woensdag 26 april 2023 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier ook. Operatie uitgesteld. Toen tweede hartaanval eroverheen.
Ok lijkt me. Conditie nog steeds matig. Wel veel beter dan jaar geleden. Gelukkig kan ik af en toe taxi van Versis gebruiken. Maar mag niet klagen. Over twee maanden grondige check bij cardioloog.quote:
Fijn dat je je in elk geval wat beter voelt. Had je eigenlijk klachten voor je je hartaanval kreeg dan?quote:Op woensdag 26 april 2023 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok lijkt me. Conditie nog steeds matig. Wel veel beter dan jaar geleden. Gelukkig kan ik af en toe taxi van Versis gebruiken. Maar mag niet klagen. Over twee maanden grondige check bij cardioloog.
Alcoholverslaving tochquote:Op woensdag 26 april 2023 16:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Fijn dat je je in elk geval wat beter voelt. Had je eigenlijk klachten voor je je hartaanval kreeg dan?
Ja, extreem snel moe. Tijdens het scheren even gaan zitten bv. En wat er vrijgevochten hierboven wordt vermeld. Drie flessen wijn per dag is niet echt bevordelijk.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Fijn dat je je in elk geval wat beter voelt. Had je eigenlijk klachten voor je je hartaanval kreeg dan?
Ha ha haquote:
neequote:Op woensdag 26 april 2023 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet jij wie Arda Güler is?
(dit is een test)
Pics?quote:Op woensdag 26 april 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n valkparkiet heeft net een ei gelegd
Ze zit er bovenop, dus helaas geen pics. Las net dat ze er wel zes kan leggen, om de dag eentje, spann0nd!quote:Op woensdag 26 april 2023 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics?
Ga je die nu opeten? (met een plak kaas)
Waarom zou je een parkiet opeten?quote:Op woensdag 26 april 2023 17:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pics?
Ga je die nu opeten? (met een plak kaas)
Ik word graag op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen rondom de eieren middels een mention.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ze zit er bovenop, dus helaas geen pics. Las net dat ze er wel zes kan leggen, om de dag eentje, spann0nd!
klopt, dit is inderdaad niet leuk.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom zou je een parkiet opeten?
Dit is @:oriente humor
avgquote:Op woensdag 26 april 2023 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens: jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik zal het proberen te onthoudenquote:Op woensdag 26 april 2023 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik word graag op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen rondom de eieren middels een mention.
En @:kingroland ook
[..]
klopt, dit is inderdaad niet leuk.
[..]
avg
Spaghetti, gehaktsaus en dikke vette plakken kaas.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tevens: jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Wat ?quote:Op woensdag 26 april 2023 17:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden
Valt nog mee eigenlijk hoe raar dat ook klinkt. Dit is niet van het niveau goedkope vodka fles per dag.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, extreem snel moe. Tijdens het scheren even gaan zitten bv. En wat er vrijgevochten hierboven wordt vermeld. Drie flessen wijn per dag is niet echt bevordelijk.
Gemiste kansquote:Op woensdag 26 april 2023 15:26 schreef Bezsen het volgende:
Bijna overleden omdat er mensen van gemiddeld 80 verkouden werden.
Ja ga even alcoholisme graderen, hou toch opquote:Op woensdag 26 april 2023 17:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt nog mee eigenlijk hoe raar dat ook klinkt. Dit is niet van het niveau goedkope vodka fles per dag.
Dat kunnen alcoholisten dus niet dat is heel het probleem.quote:Op woensdag 26 april 2023 17:57 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ja ga even alcoholisme graderen, hou toch op
Heb je ook een mannetjesvalparkiet?quote:Op woensdag 26 april 2023 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
M'n valkparkiet heeft net een ei gelegd
Uiteraardquote:Op woensdag 26 april 2023 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je ook een mannetjesvalparkiet?
Wil je nu kleintjes gaan kweken?quote:
@GGMMquote:Op woensdag 26 april 2023 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Freyja was ff aan het eten, dus heb ik een ondiep soepbord gepakt en een stofdoek er op gelegd zodat het ei niet meer op de koude bodem ligt:
[ afbeelding ]
Onder het dekbed stinken.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:19 schreef Tjacka het volgende:
Gaan jullie nog wat doen met Koningsnacht maatjes
Ik ga morgen in de middag bij wat vrienden zitten en daarna uit met mijn vriendin.quote:
Daar zijn wij boomers toch allemaal te oud voorquote:Op woensdag 26 april 2023 19:19 schreef Tjacka het volgende:
Gaan jullie nog wat doen met Koningsnacht maatjes
Veel plezier!quote:Op woensdag 26 april 2023 19:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga morgen in de middag bij wat vrienden zitten en daarna uit met mijn vriendin.
Veel plezier. Kijk uit bij de stoelendans.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga morgen in de middag bij wat vrienden zitten en daarna uit met mijn vriendin.
Ik zou graag willen maar mijn vriendin heeft avonddienstquote:Op woensdag 26 april 2023 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zijn wij boomers toch allemaal te oud voor
@Tjacka is nog een jonge god.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar zijn wij boomers toch allemaal te oud voor
Ik 5600 euroquote:Op woensdag 26 april 2023 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Belastingaangifte gedaan. Ik krijg 10 euro terug.![]()
Afgerond op 0.
2200 hier.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Belastingaangifte gedaan. Ik krijg 10 euro terug.![]()
Afgerond op 0.
Bedankt. Ik voel mij een beetje verplicht om langs te gaan bij mijn vrienden.quote:
En je mag niet alleen?quote:Op woensdag 26 april 2023 19:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou graag willen maar mijn vriendin heeft avonddienst
Even kijken of ik dan weer werk heb anders heb ik als droomreis om met mijn vriendin naar de stans te gaan!quote:Op woensdag 26 april 2023 19:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op vakantie dus naar Oeganda.
Jij bent natuurlijk dan ook erg populairquote:Op woensdag 26 april 2023 19:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Bedankt. Ik voel mij een beetje verplicht om langs te gaan bij mijn vrienden.
Dan vraag ik mij heel erg af waarom dat je droomreis is.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Even kijken of ik dan weer werk heb anders heb ik als droomreis om met mijn vriendin naar de stans te gaan!
Uiteraard.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:42 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk dan ook erg populair
Ojaquote:Op woensdag 26 april 2023 19:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat moet ik alleen in een kroeg zo alcoholist ben ik ook nog niet.
Ik heb prachtige landschappen gezien daar en ik ben ook wel nieuwsgierig naar de Sovjet-geschiedenis. Ook lijkt mij het idee om bijna alleen op de wereld te zijn fantastisch.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan vraag ik mij heel erg af waarom dat je droomreis is.
Wellicht een jointje dan en go with the flowquote:Op woensdag 26 april 2023 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Uiteraard.![]()
Nee ik heb dat een beetje gehad praten over vroeger en wat wij toen hebben uitgespookt. Ik maak mijn memories nu!
Soedan proberen danquote:Op woensdag 26 april 2023 19:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb prachtige landschappen gezien daar en ik ben ook wel nieuwsgierig naar de Sovjet-geschiedenis. Ook lijkt mij het idee om bijna alleen op de wereld te zijn fantastisch.![]()
Ik krijg altijd coachlockers van hasj en van weed word ik na teveel gebruik behoorlijk paranoïde.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:47 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Wellicht een jointje dan en go with the flow
Zuid-Amerika is top ja. Ben in Ecuador geweest en Argentinië/Brazilië staan nog wel op mijn lijstje.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:47 schreef Tjacka het volgende:
Australië en Nieuw-Zeeland of Zuid Oost Azië trekt mij echt totaal niet en met mijn broertje ben ik al aan het sparen voor Argentinië.
Namibië staat ook hoog op mijn verlanglijstje. Wel jammer dat je mij dood wilt hebben zeg.quote:
Met hem gaan we dan vooral naar Buenos Aires natuurlijk. Al krijgen we steeds meer twijfels om misschien Sao Paulo te doen, maar Buenos Aires schijnt veiliger te zijn dat is wel fijn als je van een drankje houdt misschien.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zuid-Amerika is top ja. Ben in Ecuador geweest en Argentinië/Brazilië staan nog wel op mijn lijstje.Al puilt dat lijstje over overigens.
Genieten idd van al die fascisten landen.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zuid-Amerika is top ja. Ben in Ecuador geweest en Argentinië/Brazilië staan nog wel op mijn lijstje.Al puilt dat lijstje over overigens.
Niet de hoogste prioriteit maatquote:Op woensdag 26 april 2023 19:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Namibië staat ook hoog op mijn verlanglijstje. Wel jammer dat je mij dood wilt hebben zeg.
Spreek geen woord Spaans maat.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:51 schreef aTypisch het volgende:
pro tip: el salvador
nayib bukeleGOD
(Español) 🇸🇻 El Salvador - President Addresses United Nations General Debate, 77th Session | #UNGA
@:onlogisch
@:wereldgozer
quote:
Een maatje van mij was vlak voor corona groot werd naar Guatemala. Fantastisch land alleen dachten ze dat de Westerse mensen corona naar hun brachten. Dus toen werd hij elke avond achtervolgt en is hij maar naar huis gegaan.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:51 schreef aTypisch het volgende:
pro tip: el salvador
nayib bukeleGOD
(Español) 🇸🇻 El Salvador - President Addresses United Nations General Debate, 77th Session | #UNGA
@:onlogisch
@:wereldgozer
Je bent een goed mens!quote:Op woensdag 26 april 2023 19:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Freyja was ff aan het eten, dus heb ik een ondiep soepbord gepakt en een stofdoek er op gelegd zodat het ei niet meer op de koude bodem ligt:
[ afbeelding ]
valt nog meequote:Op woensdag 26 april 2023 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een maatje van mij was vlak voor corona groot werd naar Guatemala. Fantastisch land alleen dachten ze dat de Westerse mensen corona naar hun brachten. Dus toen werd hij elke avond achtervolgt en is hij maar naar huis gegaan.
Review een aziatische film of serie eens (ALLEEN als die in korea, japan of china is gemaakt)quote:Op woensdag 26 april 2023 20:02 schreef vrijgevochten het volgende:
Cute girl fucking boyfriend while playing with toy
True amateurs
Lekker rauw/prima pik/goede interactie met de camera/nice cumshot
8.5/10
@:rambodirk
Kun je alle gebeurtenissen even samenvatten in een stroomschema?quote:
En Taiwan?quote:Op woensdag 26 april 2023 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Review een aziatische film of serie eens (ALLEEN als die in korea, japan of china is gemaakt)
quote:Op woensdag 26 april 2023 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Review een aziatische film of serie eens (ALLEEN als die in korea, japan of china is gemaakt)
@Littlerabbit en ik hebben wel betere Japanse films gezien.quote:
Met octopussen?quote:Op woensdag 26 april 2023 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Littlerabbit en ik hebben wel betere Japanse films gezien.
Onder andere!quote:
up to 40.000 inmatesquote:Op woensdag 26 april 2023 19:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
deze spreekt je wel aan denk ik, is ook zijn 'verdienste'
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:33 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Bespreek dit lekker achter de schermen.
quote:Op woensdag 26 april 2023 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
@:Littlerabbit en ik hebben wel betere Japanse films gezien.
quote:Op woensdag 26 april 2023 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Een maatje van mij was vlak voor corona groot werd naar Guatemala. Fantastisch land alleen dachten ze dat de Westerse mensen corona naar hun brachten. Dus toen werd hij elke avond achtervolgt en is hij maar naar huis gegaan.
Ben daar deze zomerquote:Op woensdag 26 april 2023 19:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Veel plezierquote:Op woensdag 26 april 2023 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben daar deze zomerook in El Salvador om een bepaald strand te bezoeken @:atypisch
Vertel!quote:Op woensdag 26 april 2023 20:44 schreef Bezsen het volgende:
Louter slechte ervaringen in Zuid-Amerika.
Ik ben ook vieshard over mijn nek gegaan van een portie garnalen.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:46 schreef Bezsen het volgende:
Het toppunt van slecht eten was wel Colombia.
Is ook een eind zwemmen naar Colombia.quote:Op woensdag 26 april 2023 20:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben ook vieshard over mijn nek gegaan van een portie garnalen.
je kunt er erg goed surfenquote:Op woensdag 26 april 2023 20:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben daar deze zomerook in El Salvador om een bepaald strand te bezoeken @:atypisch
Waarom eet je daar en snyif he niet gewoonquote:Op woensdag 26 april 2023 20:46 schreef Bezsen het volgende:
Het toppunt van slecht eten was wel Colombia.
dat kan in rotterdam ookquote:Op woensdag 26 april 2023 20:47 schreef Bezsen het volgende:
En vriend @:Tarado is ooit door een kind overvallen in Zuid-Amerika
Ben geen junkiequote:Op woensdag 26 april 2023 20:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom eet je daar en snyif he niet gewoon
Gefeliciteerd met deze prachtige aankoop!quote:Op woensdag 26 april 2023 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
@:afcniels ik kon mij niet inhouden en heb nog meer solar dieren gekocht
Heb er nu een slak en een uil gekocht met lichtgevende ogen, dat moet echt vrij spannend zijn in het donker. Dus toen een solar boeddha erbij genomen als contrast.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze prachtige aankoop!
Ik heb al een hele tijd nog wat Lidl-solarlampen op mijn Lidl-verlanglijst staan, maar die dingen zijn sinds ik ze zag nog altijd uitverkocht.
hier schrik ik vanquote:Op woensdag 26 april 2023 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb er nu een slak en een uil gekocht met lichtgevende ogen, dat moet echt vrij spannend zijn in het donker. Dus toen een solar boeddha erbij genomen als contrast.
Ik heb een verslaving.
Die lichtgevende ogen klinkt in ieder geval erg speciaal en een solarboeddha lijkt me ook echt iets dat je leven compleet maakt. Ik ga op het moment gewoon voor simpele solardierenhanglampen.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb er nu een slak en een uil gekocht met lichtgevende ogen, dat moet echt vrij spannend zijn in het donker. Dus toen een solar boeddha erbij genomen als contrast.
Ik heb een verslaving.
quote:Op woensdag 26 april 2023 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die lichtgevende ogen klinkt in ieder geval erg speciaal en een solarboeddha lijkt me ook echt iets dat je leven compleet maakt. Ik ga op het moment gewoon voor simpele solardierenhanglampen.
Die ogen zijn wel grappig ja. Het lijkt me dat met die boeddha zelfs bidden niet meer nodig is.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is toch prachtig naast de ooievaar, flamingo en pauw (lol)
Ziek. Laat mij tot nog toe leiden door toeval en koop wat ik tegenkomquote:Op woensdag 26 april 2023 21:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die ogen zijn wel grappig ja. Het lijkt me dat met die boeddha zelfs bidden niet meer nodig is.
Ik heb deze al een tijd op mijn verlanglijst:
[ afbeelding ]
Deze kwam ik ook toevallig tegen, MAAR ZE ZIJN AL DRIE MAANDEN NIET LEVERBAAR.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ziek. Laat mij tot nog toe leiden door toeval en koop wat ik tegenkom
morgen op een rommelmart kun je dit soort dingen wel vindenquote:Op woensdag 26 april 2023 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Deze kwam ik ook toevallig tegen, MAAR ZE ZIJN AL DRIE MAANDEN NIET LEVERBAAR.
Die is hier vanmiddag al begonnen, dus alle topstukken zijn nu wel weg.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
morgen op een rommelmart kun je dit soort dingen wel vinden
Ik kom liever niet onder de mensen hier.quote:Op woensdag 26 april 2023 21:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
morgen op een rommelmart kun je dit soort dingen wel vinden
is het zo erg?quote:Op woensdag 26 april 2023 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kom liever niet onder de mensen hier.
of mij aan te randenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is het zo erg?
toen je nog jong was ging je naar ESF meets om aangerand te worden
Zit hier met biertenten, kleinschalige kermissen en dorpen die met elkaar willen vechten.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is het zo erg?
toen je nog jong was ging je naar ESF meets om aangerand te worden
waar woon je nuquote:Op woensdag 26 april 2023 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit hier met biertenten, kleinschalige kermissen en dorpen die met elkaar willen vechten.
lijkt wel een marktquote:Op woensdag 26 april 2023 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bitcoin eerder vandaag +9%
Nu -9%
Je zou haast denken dat iemand de markt beïnvloedt
zou nog liever een keer met jou naar de arena gaan dan daar moeten wonenquote:Op woensdag 26 april 2023 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet nu net of het leven een leuke aangelegenheid is.
je kunt ook ergens beunen waar het leuker isquote:Op woensdag 26 april 2023 22:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je doet nu net of het leven een leuke aangelegenheid is.
Wanneer ga je naar Sevilla?quote:Op woensdag 26 april 2023 22:38 schreef aTypisch het volgende:
barman in thailand ofzo
of de skithut in salou
na het kussen van het standbeeld van arne op de coolsingelquote:Op woensdag 26 april 2023 22:39 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wanneer ga je naar Sevilla?
Pedofiel in een zware gevangenis zijn klinkt nog aanlokkelijkerquote:Op woensdag 26 april 2023 22:38 schreef aTypisch het volgende:
barman in thailand ofzo
of de skithut in salou
Wat let je?quote:Op woensdag 26 april 2023 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pedofiel in een zware gevangenis zijn klinkt nog aanlokkelijker
Benieuwd hoe ze zijn kapsel gaan kleien.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
na het kussen van het standbeeld van arne op de coolsingel
die wordt onthuld bij de huldiging 🎖️
Dit lijkt me makkelijker dan een hoofd met haar.quote:Op woensdag 26 april 2023 22:43 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze zijn kapsel gaan kleien.
Lekker man, vergeet niet genoeg maar ook niet te veel water te nemen en verder geniet er vanquote:
Hou eens op met de stroom aan baggertopics.quote:Op donderdag 27 april 2023 08:11 schreef tong80 het volgende:
VBL / Eén of andere Wout pleurt een leuk topic op slot.
Om acht uur in de ochtend alweer een flesje achter de kiezen ja? Lekker manquote:Op donderdag 27 april 2023 08:08 schreef tong80 het volgende:
VBL / Ik wil m'n excuses aanbieden aan de mod Onlogisch.
Zoek het lekker zelf uit.quote:Op donderdag 27 april 2023 08:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hou eens op met de stroom aan baggertopics.
Oranjebitter las ik ergens.quote:Op donderdag 27 april 2023 08:16 schreef HMFuckyouall het volgende:
Om acht uur in de ochtend alweer een flesje achter de kiezen ja? Lekker man
Bitterkoekjes van eigen deeg.quote:
Het feit dat een geit meer schijt dan schriele anussen van de VBL mods, doet niks af aan het feit dat ze stront zijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 09:09 schreef onlogisch het volgende:
Topic van @:tong80 gesloten. Nu al een geslaagde koningsdag
Heldquote:Op donderdag 27 april 2023 09:09 schreef onlogisch het volgende:
Ga naar bed man.quote:Op donderdag 27 april 2023 09:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het feit dat een geit meer schijt dan schriele anussen van de VBL mods, doet niks af aan het feit dat ze stront zijn.
De anussen. De mods zijn inwisselbaar qua diaree.
Ik ga even ligge. Nu al strontbezopen.
Ben je 5 ofzoquote:Op donderdag 27 april 2023 09:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het feit dat een geit meer schijt dan schriele anussen van de VBL mods, doet niks af aan het feit dat ze stront zijn.
Waarom niet te veel?quote:Op donderdag 27 april 2023 06:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lekker man, vergeet niet genoeg maar ook niet te veel water te nemen en verder geniet er van
Ik vind dit zo'n leuke rubriek @maxi-musquote:Op donderdag 27 april 2023 09:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Welterusten Tongquote:Op donderdag 27 april 2023 09:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bizarquote:Op donderdag 27 april 2023 09:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek @:maxi-mus
Ik drink op z'n vrouw.quote:Op donderdag 27 april 2023 08:05 schreef R-woud93 het volgende:
Vandaag drinken we op de koning.
Leve koning pils!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Tinder is bizar. Zet je daar foto's op waarop goed te zien is dat je slank bent, veel buiten actief bent etc etc.quote:
is dit een memequote:Op donderdag 27 april 2023 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tinder is bizar. Zet je daar foto's op waarop goed te zien is dat je slank bent, veel buiten actief bent etc etc.
Korte beschrijving met dat je 5x in de week sport, van gezond eten houdt etc etc.
Krijg je 20 matches met dikke bankpatatten die alleen een joggingbroek dragen tijdens het stofzuigen van de chipskruimels.
Meteen mijn abo beëindigd. Ik zie het wel als er een match is, ik hoef niet te weten wat voor treurnis het allemaal op mij zou kunnen.
Gelukkig nu met een leuke vrouw aan het daten.
ah nicequote:Op donderdag 27 april 2023 11:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hebt zelfs ooit op deze post gereageerd geloof ik
quote:Op donderdag 27 april 2023 11:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik drink op z'n vrouw.Wat ordinair.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
'Gauw hang dat ding om haar nek en maak een foto, dan kunnen we voor eeuwig doen alsof Maxima een Feyenoord fan is!'quote:
quote:Op donderdag 27 april 2023 12:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Gauw hang dat ding om haar nek en maak een foto, dan kunnen we voor eeuwig doen alsof Maxima een Feyenoord fan is!'
Ik vind het ook heel apart dat @Scrummie er zo mee te koop loopt dat ze voor Feyenoord zouden zijn, alsof dat het opeens heel verstandig maakt om voor Feyenoord te zijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het interesseert me eigenlijk geen ene fuck wat het Koningshuis denkt.
Huh.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel apart dat @:scrummie er zo mee te koop loopt dat ze voor Feyenoord zouden zijn, alsof dat het opeens heel verstandig maakt om voor Feyenoord te zijn.
Beetje raar
Dan heb je meer aan Lee Towers, die kan tenminste iets.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel apart dat @:scrummie er zo mee te koop loopt dat ze voor Feyenoord zouden zijn, alsof dat het opeens heel verstandig maakt om voor Feyenoord te zijn.
Beetje raar
Alweer?quote:Op donderdag 27 april 2023 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Huh.
Wat. Waarom.
Ik heb net een Switch gekocht.
Ja alweer. Mijn nichtje is de laatste tijd heel erg van de Mario Kart dus nu gaat het vast een groter succes worden.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alweer?
Hopelijk koop je Octopath Traveler II
Dat is het probleem van @Scrummie , ik oordeel nietquote:Op donderdag 27 april 2023 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje raar
Heb je je review van Beef al ingeleverd?quote:Op donderdag 27 april 2023 13:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat is het probleem van @:Scrummie , ik oordeel niet.
Barry S01 7/10
Oh, nog niet.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je je review van Beef al ingeleverd?
Dat is iets voor @KingRolandquote:Op donderdag 27 april 2023 13:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je je review van Beef al ingeleverd?
En gisteren al een note gezet, jij hebt nu wel een lang weekend vrij verdiend!quote:Op donderdag 27 april 2023 09:09 schreef onlogisch het volgende:
Dat bekerpotje boeit toch niemandquote:Op donderdag 27 april 2023 14:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En gisteren al een note gezet, jij hebt nu wel een lang weekend vrij verdiend!
Wat leuk!quote:Op donderdag 27 april 2023 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Huh.
Wat. Waarom.
Ik heb net een Switch gekocht.
Het kon nog wel een de enige kans op Europa League zijn.quote:
Daar worden jullie Ajacieden toch niet warm of koud vanquote:Op donderdag 27 april 2023 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het kon nog wel een de enige kans op Europa League zijn.
We moeten wel, het is crisis @Sked !quote:Op donderdag 27 april 2023 14:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar worden jullie Ajacieden toch niet warm of koud van
Ik hoop het voor Ajax. Anders gaat Edwin weg en dat moeten we niet willen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 april 2023 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het kon nog wel een de enige kans op Europa League zijn.
Ik kom daar eigenlijk nooitquote:Op donderdag 27 april 2023 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je blij met het recent zeer levendige Ajax-topic?
Lijkt me kut voor een boer zoals jij. Stereotype en zo.quote:
Ik kom je beschermen.quote:
Spinasie brother. Met een koninklijke saus van kaas.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij mijn ouders eten, en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik was net nog mijn ouders en kon pannenkoeken mee-eten. Afgewezen want zelf nog wat heerlijke nasi liggen.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij mijn ouders eten, en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Althans, hij ademt niet meer.quote:
Jij hebt echt niks om handen hequote:Op donderdag 27 april 2023 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik volg de posts van mijn teruggekeerde beste vriend graag.
Spijt is wat een nazi schijt.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik was net nog mijn ouders en kon pannenkoeken mee-eten. Afgewezen want zelf nog wat heerlijke nasi liggen.
Nu toch spijt.
Bisexsueel ?quote:
Iemand uit Zaltbommel die mij een boer noemt en een FA van fok die mij beticht van geen leven hebben.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks om handen he
Koop een leuk videospelletje voor de SwitchMisschien kunnen we binnenkort samen met @:scrummie Mario Kart tegen elkaar spelen
Ik dacht dat je je vandaag gewoon verveeldequote:Op donderdag 27 april 2023 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iemand uit Zaltbommel die mij een boer noemt en een FA van fok die mij beticht van geen leven hebben.
Nee hoor 1 dag vrij genot helaas morgen weer werken.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je vandaag gewoon verveelde
Posts van HMF lezen zijn genot in vergelijking met je werk.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor 1 dag vrij genot helaas morgen weer werken.
Zet het leven weer in perspectief toch.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Posts van HMF lezen zijn genot in vergelijking met je werk.
Sterkte morgen maat.
Je kan er ook niks aandoen dat je uit een onderontwikkeld Biblebelt gebied komt waar tv pas recent bestaatquote:
In de jaren 90 was er niets groters dan Jerry Springer zo'n beetje.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
pfoe, weer een amerikaans cultureel fenomeen dat aan mij voorbij is gegaan blijkbaar
zonde
Zo'n beetjequote:Op donderdag 27 april 2023 17:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de jaren 90 was er niets groters dan Jerry Springer zo'n beetje.
Was wel vermakelijk Jerry, op z'n eigen manier dan. RIPquote:Op donderdag 27 april 2023 17:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de jaren 90 was er niets groters dan Jerry Springer zo'n beetje.
Wanneer ga je je excuses aan mij aanbieden???quote:
quote:Op donderdag 27 april 2023 17:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wanneer ga je je excuses aan mij aanbieden???
Ik weet niet wat dit is maar ik wil je wel even vertellen dat ik dit niet aanvaard als excuses.quote:
Ik wil graag op m'n knieën gaan brother. Maar waarvoorquote:Op donderdag 27 april 2023 17:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit is maar ik wil je wel even vertellen dat ik dit niet aanvaard als excuses.
Met kale Steve die de boel in bedwang houdt.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:32 schreef De_Kraam het volgende:
RIP SjerrieGod. Toch bijna 30 jaar op tv geweest met zijn onzinshow.
Toch maar weer Youtube ipv TikTok?quote:Op donderdag 27 april 2023 17:49 schreef Boze_Loopeend het volgende:
Premiere nog paar seconden wachten... Spannend!
Download.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekkere review.
Waar te zien maat?
Ik maak het jouw probleem.quote:
Zonder dit te hebben gezien ga ik ervan uit dat hij het niet bij één tompouce houdt.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:49 schreef Boze_Loopeend het volgende:
Premiere nog paar seconden wachten... Spannend!
Zijn ook mini hequote:Op donderdag 27 april 2023 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We moeten wel, het is crisis @:Sked !
[..]
Zonder dit te hebben gezien ga ik ervan uit dat hij het niet bij één tompouce houdt.
'Goeie bite'. Alleen de ouwe Bradge zou ze allemaal achter elkaar opeten zegt hij.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zonder dit te hebben gezien ga ik ervan uit dat hij het niet bij één tompouce houdt.
Heeft hij er nu eentje overgelaten?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Goeie bite'. Alleen de ouwe Bradge zou ze allemaal achter elkaar opeten zegt hij.
Uit dit passief agressieve toontje begrijp ik dat hij NIET op jouw lijst staat.quote:
Hij is nog best actief met eten reviewen zie ik, dacht dat hij ermee gestopt was. Wel gelachen weer even.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft hij er nu eentje overgelaten?
Dan mogen gifjes weer.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij is nog best actief met eten reviewen zie ik, dacht dat hij ermee gestopt was. Wel gelachen weer even.
Is hij nog dikker geworden?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook! Helaas ben ik mijn hele collectie topgifjes een tijdje terug kwijtgeraaktquote:
Geen idee, ik volg hem alleen via gifjes.quote:
Namen ze je hd mee?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook! Helaas ben ik mijn hele collectie topgifjes een tijdje terug kwijtgeraakt
Die was kapot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |