Ja die speelt momenteel op een private server. Full tier3quote:Op woensdag 26 april 2023 15:18 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Was toch wel leuk he.
PVP grinden midden in de nacht met je broer
Welkequote:Op woensdag 26 april 2023 15:20 schreef onlogisch het volgende:
Wel een vette server is dat. Die hebben behoorlijk veel getweaked zodat je een veel betere flow ervaart.
Ik heb wel een uitgestelde hartoperatie, een lockdown en werkloosheid nodig om weer fanatiek te gaan spelen.quote:
Ze hebben een hardcore mode ingebouwd. Dat betekent dat wanneer je dood gaat, je dood bent. Je character wordt dan deleted. Als je die quest (op level 1) accepteert kom je automatisch in de guild 'Still alive'.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik heb wel een uitgestelde hartoperatie, een lockdown en werkloosheid nodig om weer fanatiek te gaan spelen.
Maar wel gelachen
quote:Op woensdag 26 april 2023 15:23 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ook leuk toen we de door jouw gekozen guildnaam hadden geshilled en mensen vies mad waren
hartoperatie?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:22 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik heb wel een uitgestelde hartoperatie, een lockdown en werkloosheid nodig om weer fanatiek te gaan spelen.
Maar wel gelachen
Ik zou de week dat er corona in Europa kwam een openhartoperatie krijgen.quote:
Oef, damn. Klinkt wel heftig. Hartklep operatie of zo?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:25 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik zou de week dat er corona in Europa kwam een openhartoperatie krijgen.
Toen werd die uitgesteld.
Ja.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:26 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oef, damn. Klinkt wel heftig. Hartklep operatie of zo?
Bespreek dit lekker achter de schermen.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:31 schreef GGMM het volgende:
Kan er niet een apart topic komen voor WOW avonturen?
die is er al in GAMquote:Op woensdag 26 april 2023 15:31 schreef GGMM het volgende:
Apart dat een FA dit soort dingen niet weet.quote:
dat weet hij wel maar is gewoon vervelend aan het doenquote:Op woensdag 26 april 2023 15:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Apart dat een FA dit soort dingen niet weet.
Nee ik wist het niet.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat weet hij wel maar is gewoon vervelend aan het doen
Gohquote:Op woensdag 26 april 2023 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik wist het niet.
(wat niet wegneemt dat ik vervelend aan het doen was)
Weet jij wie Arda Güler is?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat weet hij wel maar is gewoon vervelend aan het doen
Talentje hoorquote:Op woensdag 26 april 2023 15:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet jij wie Arda Güler is?
(dit is een test)
Ja, eerst nog even zuipen op kantoor en dan die kant op. Nog aanraders?quote:Op woensdag 26 april 2023 15:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Kerel, ga je vanavond naar de binnenstad van Den Haag?
Ben al een aantal jaar niet meer geweest eigenlijk. Ik ga morgen wel naar Kingsworld in het Zuiderpark.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, eerst nog even zuipen op kantoor en dan die kant op. Nog aanraders?
Of een apart topic voor studieavonturen.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:31 schreef GGMM het volgende:
Dan stop ik. Jij bent immers mijn grote voorbeeld.quote:Op woensdag 26 april 2023 16:11 schreef Bezsen het volgende:
Ik heb nooit gestudeerd en met mij is het ook goedgekomen.
Dus zou ermee stoppen @:GGMM
Hier ook. Operatie uitgesteld. Toen tweede hartaanval eroverheen.quote:Op woensdag 26 april 2023 15:26 schreef Bezsen het volgende:
Bijna overleden omdat er mensen van gemiddeld 80 verkouden werden.
Hoe gaat het nu met je hart?quote:Op woensdag 26 april 2023 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier ook. Operatie uitgesteld. Toen tweede hartaanval eroverheen.
Ok lijkt me. Conditie nog steeds matig. Wel veel beter dan jaar geleden. Gelukkig kan ik af en toe taxi van Versis gebruiken. Maar mag niet klagen. Over twee maanden grondige check bij cardioloog.quote:
Fijn dat je je in elk geval wat beter voelt. Had je eigenlijk klachten voor je je hartaanval kreeg dan?quote:Op woensdag 26 april 2023 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok lijkt me. Conditie nog steeds matig. Wel veel beter dan jaar geleden. Gelukkig kan ik af en toe taxi van Versis gebruiken. Maar mag niet klagen. Over twee maanden grondige check bij cardioloog.
Alcoholverslaving tochquote:Op woensdag 26 april 2023 16:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Fijn dat je je in elk geval wat beter voelt. Had je eigenlijk klachten voor je je hartaanval kreeg dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |