Bizarquote:Op donderdag 27 april 2023 09:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n leuke rubriek @:maxi-mus
Ik drink op z'n vrouw.quote:Op donderdag 27 april 2023 08:05 schreef R-woud93 het volgende:
Vandaag drinken we op de koning.
Leve koning pils!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Tinder is bizar. Zet je daar foto's op waarop goed te zien is dat je slank bent, veel buiten actief bent etc etc.quote:
is dit een memequote:Op donderdag 27 april 2023 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tinder is bizar. Zet je daar foto's op waarop goed te zien is dat je slank bent, veel buiten actief bent etc etc.
Korte beschrijving met dat je 5x in de week sport, van gezond eten houdt etc etc.
Krijg je 20 matches met dikke bankpatatten die alleen een joggingbroek dragen tijdens het stofzuigen van de chipskruimels.
Meteen mijn abo beëindigd. Ik zie het wel als er een match is, ik hoef niet te weten wat voor treurnis het allemaal op mij zou kunnen.
Gelukkig nu met een leuke vrouw aan het daten.
ah nicequote:Op donderdag 27 april 2023 11:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Je hebt zelfs ooit op deze post gereageerd geloof ik
quote:Op donderdag 27 april 2023 11:24 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik drink op z'n vrouw.Wat ordinair.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
'Gauw hang dat ding om haar nek en maak een foto, dan kunnen we voor eeuwig doen alsof Maxima een Feyenoord fan is!'quote:
quote:Op donderdag 27 april 2023 12:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Gauw hang dat ding om haar nek en maak een foto, dan kunnen we voor eeuwig doen alsof Maxima een Feyenoord fan is!'
Ik vind het ook heel apart dat @Scrummie er zo mee te koop loopt dat ze voor Feyenoord zouden zijn, alsof dat het opeens heel verstandig maakt om voor Feyenoord te zijn.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het interesseert me eigenlijk geen ene fuck wat het Koningshuis denkt.
Huh.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel apart dat @:scrummie er zo mee te koop loopt dat ze voor Feyenoord zouden zijn, alsof dat het opeens heel verstandig maakt om voor Feyenoord te zijn.
Beetje raar
Dan heb je meer aan Lee Towers, die kan tenminste iets.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel apart dat @:scrummie er zo mee te koop loopt dat ze voor Feyenoord zouden zijn, alsof dat het opeens heel verstandig maakt om voor Feyenoord te zijn.
Beetje raar
Alweer?quote:Op donderdag 27 april 2023 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Huh.
Wat. Waarom.
Ik heb net een Switch gekocht.
Ja alweer. Mijn nichtje is de laatste tijd heel erg van de Mario Kart dus nu gaat het vast een groter succes worden.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alweer?
Hopelijk koop je Octopath Traveler II
Dat is het probleem van @Scrummie , ik oordeel nietquote:Op donderdag 27 april 2023 13:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje raar
Heb je je review van Beef al ingeleverd?quote:Op donderdag 27 april 2023 13:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dat is het probleem van @:Scrummie , ik oordeel niet.
Barry S01 7/10
Oh, nog niet.quote:Op donderdag 27 april 2023 13:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je je review van Beef al ingeleverd?
Dat is iets voor @KingRolandquote:Op donderdag 27 april 2023 13:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je je review van Beef al ingeleverd?
En gisteren al een note gezet, jij hebt nu wel een lang weekend vrij verdiend!quote:Op donderdag 27 april 2023 09:09 schreef onlogisch het volgende:
Topic van @:tong80 gesloten. Nu al een geslaagde koningsdag
Dat bekerpotje boeit toch niemandquote:Op donderdag 27 april 2023 14:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En gisteren al een note gezet, jij hebt nu wel een lang weekend vrij verdiend!
Wat leuk!quote:Op donderdag 27 april 2023 13:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Huh.
Wat. Waarom.
Ik heb net een Switch gekocht.
Het kon nog wel een de enige kans op Europa League zijn.quote:
Daar worden jullie Ajacieden toch niet warm of koud vanquote:Op donderdag 27 april 2023 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het kon nog wel een de enige kans op Europa League zijn.
We moeten wel, het is crisis @Sked !quote:Op donderdag 27 april 2023 14:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar worden jullie Ajacieden toch niet warm of koud van
Ik hoop het voor Ajax. Anders gaat Edwin weg en dat moeten we niet willen natuurlijk.quote:Op donderdag 27 april 2023 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het kon nog wel een de enige kans op Europa League zijn.
Ik kom daar eigenlijk nooitquote:Op donderdag 27 april 2023 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je blij met het recent zeer levendige Ajax-topic?
Lijkt me kut voor een boer zoals jij. Stereotype en zo.quote:
Ik kom je beschermen.quote:
Spinasie brother. Met een koninklijke saus van kaas.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij mijn ouders eten, en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Ik was net nog mijn ouders en kon pannenkoeken mee-eten. Afgewezen want zelf nog wat heerlijke nasi liggen.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij mijn ouders eten, en weet dus nog niet wat er op het menu staat.
Althans, hij ademt niet meer.quote:
Jij hebt echt niks om handen hequote:Op donderdag 27 april 2023 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik volg de posts van mijn teruggekeerde beste vriend graag.
Spijt is wat een nazi schijt.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik was net nog mijn ouders en kon pannenkoeken mee-eten. Afgewezen want zelf nog wat heerlijke nasi liggen.
Nu toch spijt.
Bisexsueel ?quote:
Iemand uit Zaltbommel die mij een boer noemt en een FA van fok die mij beticht van geen leven hebben.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks om handen he
Koop een leuk videospelletje voor de SwitchMisschien kunnen we binnenkort samen met @:scrummie Mario Kart tegen elkaar spelen
Ik dacht dat je je vandaag gewoon verveeldequote:Op donderdag 27 april 2023 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iemand uit Zaltbommel die mij een boer noemt en een FA van fok die mij beticht van geen leven hebben.
Nee hoor 1 dag vrij genot helaas morgen weer werken.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je vandaag gewoon verveelde
Posts van HMF lezen zijn genot in vergelijking met je werk.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee hoor 1 dag vrij genot helaas morgen weer werken.
Zet het leven weer in perspectief toch.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Posts van HMF lezen zijn genot in vergelijking met je werk.
Sterkte morgen maat.
Je kan er ook niks aandoen dat je uit een onderontwikkeld Biblebelt gebied komt waar tv pas recent bestaatquote:
In de jaren 90 was er niets groters dan Jerry Springer zo'n beetje.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
pfoe, weer een amerikaans cultureel fenomeen dat aan mij voorbij is gegaan blijkbaar
zonde
Zo'n beetjequote:Op donderdag 27 april 2023 17:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de jaren 90 was er niets groters dan Jerry Springer zo'n beetje.
Was wel vermakelijk Jerry, op z'n eigen manier dan. RIPquote:Op donderdag 27 april 2023 17:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
In de jaren 90 was er niets groters dan Jerry Springer zo'n beetje.
Wanneer ga je je excuses aan mij aanbieden???quote:
quote:Op donderdag 27 april 2023 17:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wanneer ga je je excuses aan mij aanbieden???
Ik weet niet wat dit is maar ik wil je wel even vertellen dat ik dit niet aanvaard als excuses.quote:
Ik wil graag op m'n knieën gaan brother. Maar waarvoorquote:Op donderdag 27 april 2023 17:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit is maar ik wil je wel even vertellen dat ik dit niet aanvaard als excuses.
Met kale Steve die de boel in bedwang houdt.quote:Op donderdag 27 april 2023 18:32 schreef De_Kraam het volgende:
RIP SjerrieGod. Toch bijna 30 jaar op tv geweest met zijn onzinshow.
Toch maar weer Youtube ipv TikTok?quote:Op donderdag 27 april 2023 17:49 schreef Boze_Loopeend het volgende:
Premiere nog paar seconden wachten... Spannend!
Download.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekkere review.
Waar te zien maat?
Ik maak het jouw probleem.quote:
Zonder dit te hebben gezien ga ik ervan uit dat hij het niet bij één tompouce houdt.quote:Op donderdag 27 april 2023 17:49 schreef Boze_Loopeend het volgende:
Premiere nog paar seconden wachten... Spannend!
Zijn ook mini hequote:Op donderdag 27 april 2023 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We moeten wel, het is crisis @:Sked !
[..]
Zonder dit te hebben gezien ga ik ervan uit dat hij het niet bij één tompouce houdt.
'Goeie bite'. Alleen de ouwe Bradge zou ze allemaal achter elkaar opeten zegt hij.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zonder dit te hebben gezien ga ik ervan uit dat hij het niet bij één tompouce houdt.
Heeft hij er nu eentje overgelaten?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Goeie bite'. Alleen de ouwe Bradge zou ze allemaal achter elkaar opeten zegt hij.
Uit dit passief agressieve toontje begrijp ik dat hij NIET op jouw lijst staat.quote:
Hij is nog best actief met eten reviewen zie ik, dacht dat hij ermee gestopt was. Wel gelachen weer even.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heeft hij er nu eentje overgelaten?
Dan mogen gifjes weer.quote:Op donderdag 27 april 2023 20:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij is nog best actief met eten reviewen zie ik, dacht dat hij ermee gestopt was. Wel gelachen weer even.
Is hij nog dikker geworden?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook! Helaas ben ik mijn hele collectie topgifjes een tijdje terug kwijtgeraaktquote:
Geen idee, ik volg hem alleen via gifjes.quote:
Namen ze je hd mee?quote:Op donderdag 27 april 2023 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook! Helaas ben ik mijn hele collectie topgifjes een tijdje terug kwijtgeraakt
Die was kapot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |