had je anders verwacht danquote:Op woensdag 26 april 2023 10:16 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje Moraima.... dat gaat um ook niet worden..
Ze oefent dus welquote:Op woensdag 26 april 2023 10:16 schreef Frummelie het volgende:
Jeetje Moraima.... dat gaat um ook niet worden..
Ze moet met Jeff oefenen anders strafrondjes!quote:Op woensdag 26 april 2023 10:16 schreef Sociologica het volgende:
Oh ze oefent nu wel soort van op haar manier met Rupie
Lopend oefenen is inderdaad heel goedquote:Op woensdag 26 april 2023 10:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze moet met Jeff oefenen anders strafrondjes!
Nee Jeff is zich wel alvast aan het indekken voor het geval hij faalt met deze opdracht door te zeggen dat zijn geblaat dat hij alles kan een act isquote:
Dat gesprek ging niet eens om de opdrachtquote:Op woensdag 26 april 2023 10:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Jeff is zich wel alvast aan het indekken voor het geval hij faalt met deze opdracht door te zeggen dat zijn geblaat dat hij alles kan een act is
Weet ik.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gesprek ging niet eens om de opdracht
Er werd gezegd dat ze het voor moesten dragen, dus dan mag er ook gezongen worden.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:13 schreef chufi het volgende:
@:FEBO zeg nog even dat de tekst NIET gezongen mag worden ,!!
Het gaat me om de overlast de komende uren.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat ze het voor moesten dragen, dus dan mag er ook gezongen worden.
Ow ja dat zou in de meeste gevallen wel fijn zijnquote:Op woensdag 26 april 2023 10:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat me om de overlast de komende uren.
makkelijk van morrie voor de joker gaanquote:Op woensdag 26 april 2023 10:22 schreef Harry het volgende:
Moraima zegt, dat ze voor de joker gaat.
Wendy: daar moet je niet op bouwen. Je kan het wel Moraima!!
Moraima: onder druk kan ik het niet.
Wendy heeft het eerste couplet.
Hoeveelste couplet heeft ze ? Er zijn maar 2 jokers..quote:Op woensdag 26 april 2023 10:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
makkelijk van morrie voor de joker gaan
quote:Op woensdag 26 april 2023 10:39 schreef greysbones het volgende:
Mirthe
Die kinderen willen niet eens mee met zo’n vent
(Over Eunice en Jw )
Omdat ze weg geroepen wordt door babette, iets met melk of zoquote:Op woensdag 26 april 2023 10:46 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe die midden in het gesprek met Jeff wegloopt....
Jammer dat ze het dan weer door hadden en het geluid er af haaldequote:Op woensdag 26 april 2023 10:59 schreef ledn81 het volgende:
Babbel komt kamer 5 binnen en geeft de stagiaire complimentje over zijn nieuwe schoenen
Versta niet helemaal wat ie zegtquote:Op woensdag 26 april 2023 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat ze het dan weer door hadden en het geluid er af haalde
En ze wordt er niet mooier van, in tegendeel.quote:Op woensdag 26 april 2023 11:07 schreef Frummelie het volgende:
Wat een kakwijf die Zoe, ik erger me kapot aan dat kind.. staat alleen maar dat smoel vol te smeren... zonder nog maar iets te hebben gedaan aan de opdracht...
Verschrikkelijk, die varkensoogjes...brrrrquote:Op woensdag 26 april 2023 11:08 schreef Inka het volgende:
[..]
En ze wordt er niet mooier van, in tegendeel.
ze kan het op zijn minst proberenquote:Op woensdag 26 april 2023 11:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet ze ook niet aan beginnen, kansloze onderneming voor haar.
En staat vervolgens Mori de les te lezenquote:Op woensdag 26 april 2023 11:07 schreef Frummelie het volgende:
Wat een kakwijf die Zoe, ik erger me kapot aan dat kind.. staat alleen maar dat smoel vol te smeren... zonder nog maar iets te hebben gedaan aan de opdracht...
Kakwijf? Het is een tokkie.quote:Op woensdag 26 april 2023 11:07 schreef Frummelie het volgende:
Een gezicht met miss piggy incl.de wimpersquote:Op woensdag 26 april 2023 11:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, die varkensoogjes...brrrr
Ja en Rupie... of hij niet per ongeluk die van Moraima gaat opzeggen... terecht zei Rupie, ga jij maar eens letten op jezelf... antwoord Zoe: hou je bek... asowijfquote:Op woensdag 26 april 2023 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
En staat vervolgens Mori de les te lezen
dat bedoel al probeert ze er 1quote:Op woensdag 26 april 2023 11:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alle 15 coupletten?
1 is al teveel gevraagd.
speeches vandaagquote:Op woensdag 26 april 2023 11:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is dat vandaag weer? Ik dacht volgende week
ze zijn hebben toch verdienopdrachtquote:Op woensdag 26 april 2023 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Denk eerst nog een verdienopdracht of die is nog later vandaag.
5 uur dacht ikquote:Op woensdag 26 april 2023 11:24 schreef freaky40 het volgende:
Denk eerst nog een verdienopdracht of die is nog later vandaag.
Dat beeld is inmiddels toch ook gewoon een soort streamlock te noemen?quote:Op woensdag 26 april 2023 11:25 schreef 5thencounter het volgende:
Beide Jokers staan driftig hun eigen ding te doen.. Smeren en Balken .. alles behalve hun coupletten leren![]()
[ afbeelding ]
Die denken wat kan mij die 50 euro schelenquote:Op woensdag 26 april 2023 11:25 schreef 5thencounter het volgende:
Beide Jokers staan driftig hun eigen ding te doen.. Smeren en Balken .. alles behalve hun coupletten leren![]()
[ afbeelding ]
Net als nu verwacht ik.quote:Op woensdag 26 april 2023 11:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe moet Zoe dat doen als ze manager zou worden. Staat meer dan de helft van de dag voor de spiegel zich vol te plamuren
Zo weinig?quote:Op woensdag 26 april 2023 11:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die denken wat kan mij die 50 euro schelen
Make-up tafeltje op kantoorquote:Op woensdag 26 april 2023 11:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe moet Zoe dat doen als ze manager zou worden. Staat meer dan de helft van de dag voor de spiegel zich vol te plamuren
Is het een verdienopdracht?quote:Op woensdag 26 april 2023 11:33 schreef Dotteke het volgende:
Nou op beide streams aan het oefenen voor het Wilhelmus
Ohww, vergeet het maar dat ze die binnenhalenquote:Op woensdag 26 april 2023 11:33 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een joker is 25 euro waard ( als ze het couplet dan wel weten)
Ze kreeg van mij en paar flinke schoppen onder haar hol.. en nu leren kreng..quote:Op woensdag 26 april 2023 11:31 schreef pingu66 het volgende:
Echt ik zou de neiging hebben die Zoë eens goed door elkaar te schudden en roepen Zoë doe godverdomme een keer je best en geef niet bij op! Toon een interesse in iets of ga anders naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |