Ben het nu aan het kijken ziet er belovend uitquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:39 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard! Helaas elke week nieuwe aflevering. Zou het zo kunnen bingen.
Het is allemaal de schuld van wokequote:Op maandag 19 juni 2023 09:15 schreef Stridone het volgende:
Epische seizoen met Jefferson en Merijn nog eens gekeken. Man man, ónherkenbaar deze serie. Voor mij mogen ze de hele zooi cancellen, Love or Leave is echt een kansloze aanfluiting en ik hoop dat de woke malloten die dit nieuwe concept verzonnen en goedgekeurd hebben nooit meer aan een baan komen.
Lolquote:Op maandag 19 juni 2023 11:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van woke
Bizar nieuws wel, 2 jaar lang stelen van je werkgever…die Marvin was wel de ultieme natte droom van de oude Tempa productie, labiele gast was het toen ook al. Elke dag met iemand anders bezig en dan eerst ontkennen dan janken en spijt hebben en nog geen 24 uur later met een andere verleidster weer exact hetzelfde doen inclusief de tranen achteraf. Kreeg toen wel nog een relatie met een van die verleidsters waarmee die vreemd was gegaan, die was later nog een keer in EOTB te zien, helaas kwam Marvin toen niet meer opdagen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:53 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Marvin was toendertijd al niet de meest betrouwbare persoon
Haha, volgens mij was dit het 1e seizoen dat ik Temptation keek. Mede vanwege het mooie optreden van Marvin in dat seizoen ben ik (helaas) nog wat meer seizoenen blijven plakken. Die Marvin was in alle seizoenen wel de meest onbetrouwbare deelnemer die ik heb gezien, volgens mijquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:53 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Marvin was toendertijd al niet de meest betrouwbare persoon
Videolandquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:53 schreef Anouk83 het volgende:
Is dat seizoen met Marvin nog ergens online terug te kijken?
Ik dus ook volgens mij.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 23:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, volgens mij was dit het 1e seizoen dat ik Temptation keek. Mede vanwege het mooie optreden van Marvin in dat seizoen ben ik (helaas) nog wat meer seizoenen blijven plakken. Die Marvin was in alle seizoenen wel de meest onbetrouwbare deelnemer die ik heb gezien, volgens mij
Ja, USA versie is wel een ander niveau. Maar uiteraard is dit ook (deels) in elkaar geknutseld, en zijn niet al die stelletjes in het echte leven bij elkaar.quote:Op woensdag 12 juli 2023 15:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
USA versie is nu al beter. Ik denk alle relaties in dat seizoen stranden.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 03:35 schreef Eagles89 het volgende:
Tempa USA aflevering 5 is echt heerlijk ouderwets zoals de oudere seizoenen van TI NL. Ze gaan allemaal helemaal los, ik denk dat geen enkel koppel het gaat overleven. Het is precies zoals de seizoenen in NL vóór de grote woke verandering. Terwijl de NL versie de laatste jaren steeds meer de oudere TI USA na probeert te bootsen gaat de USA versie elk seizoen juist een stukje meer richting de ouderwetse leuke NL TI seizoenen en dat is best grappig te ervaren. Ze hebben nu ook een lamp die ze al een paar jaar geleden in de NL Tempa introduceerden. Maar USA is zeker een aanrader voor iedereen die zich mateloos aan de saaiheid van het laatste seizoen van TI NL heeft lopen ergeren!
Kun je ook nog iets inhoudelijks toevoegen in het topic over het programma? Anders beter niks plaatsen, dit is gewoon spam, irritant en onvolwassen ook; zulke plaatjes.quote:
Het is precies op de inhoud die jij post. Dat je het niet begrijpt of wilt begrijpen is niet mijn probleem.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 13:58 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Kun je ook nog iets inhoudelijks toevoegen in het topic over het programma? Anders beter niks plaatsen, dit is gewoon spam, irritant en onvolwassen ook; zulke plaatjes.
Het is deels wat je zegt, want de hele woke golf in het NL medialandschap heeft gezorgd dat ze programma’s gewoon anders zijn gaan maken, en deelnemers anders zijn gaan casten. Daarnaast kunnen deelnemers tussendoor makkelijker stoppen als ze het wel genoeg vinden, en kunnen ze zelfs met elkaar op dreamdate. Dit was in de originele Tempa ondenkbaar.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:37 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Het is precies op de inhoud die jij post. Dat je het niet begrijpt of wilt begrijpen is niet mijn probleem.
Maar ik wil het ook wel eventjes voor je typen:
Uitgekozen wannabe influencers die niet meedoen om een beetje rond te neuken maar alleen om de fame maakt het programma niet ‘woke’. Dan moet je andere koppels casten. Of je castingbureau ontslaan. Het gebrek aan seks maakt het niet ‘woke’.
Daarnaast, de ophef die ontstond om de aanranding bij De Villa was niet ‘woke’. Tegen seksueel overschrijdend gedrag zijn is niet ‘woke’. De term ‘woke’ wordt te pas en te onpas gebruikt.
Dat het seizoen saai was, lijkt me duidelijk. Wat dat betreft kijk ik ook veel liever naar de Amerikaanse versie.
Ja joh, de verandering van het format naar een soort bizar saai datingprogramma had er vast niks mee te maken. Woke cultuur heeft ervoor gezorgd dat iedereen in een soort permanente doodsangst voor de mildste controversie leeft, en daar paste het oude format niet meer in. Het incident bij De Villa heeft geen directe connectie met Temptation Island.quote:Op zondag 16 juli 2023 15:37 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Het is precies op de inhoud die jij post. Dat je het niet begrijpt of wilt begrijpen is niet mijn probleem.
Maar ik wil het ook wel eventjes voor je typen:
Uitgekozen wannabe influencers die niet meedoen om een beetje rond te neuken maar alleen om de fame maakt het programma niet ‘woke’. Dan moet je andere koppels casten. Of je castingbureau ontslaan. Het gebrek aan seks maakt het niet ‘woke’.
Daarnaast, de ophef die ontstond om de aanranding bij De Villa was niet ‘woke’. Tegen seksueel overschrijdend gedrag zijn is niet ‘woke’. De term ‘woke’ wordt te pas en te onpas gebruikt.
Dat het seizoen saai was, lijkt me duidelijk. Wat dat betreft kijk ik ook veel liever naar de Amerikaanse versie.
Het is toch op een streamingdienst, dus ze hoeven tere zieltjes niet deze softe TI te maken. Sowieso bent je niet verplicht om te kijkenquote:Op zondag 16 juli 2023 16:30 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het is deels wat je zegt, want de hele woke golf in het NL medialandschap heeft gezorgd dat ze programma’s gewoon anders zijn gaan maken, en deelnemers anders zijn gaan casten. Daarnaast kunnen deelnemers tussendoor makkelijker stoppen als ze het wel genoeg vinden, en kunnen ze zelfs met elkaar op dreamdate. Dit was in de originele Tempa ondenkbaar.
En zo zijn er nog talloze voorbeelden waarbij het programma “light” Temptation is geworden. De USA versie is juist precies de omgekeerde weg ingeslagen, en dat zie je direct terug in de afleveringen. Dit wordt hier ook door bijna iedereen in dit topic benoemd, en dit heeft alles te maken met de woke golf in NL van een paar jaar geleden. Dus dat jij dat ontkent/zegt dat het er weinig mee te maken heeft, mag je vinden, maar ik vind dat gewoon niet waar. Ik ben het wel met je eens dat kandidaten een grote rol spelen en dat die duidelijk alleen nog maar voor fame meedoen, terwijl in de USA dat veel minder speelt omdat daar het programma nog lang niet mainstream is geworden zoals hier, maar ook de kandidaten in NL of bijv USA worden gecast door de productie, en die in NL nu aan veel strengere eisen moet voldoen van hogerhand, doodsbang dat ze gecanceld worden door de online woke community.
Ik kijk ook niet meer naar de NL variant, en als je de sociale media volgt, en ook in dit topic trouwens, heel veel mensen met mij. Ze moeten volgend jaar weer terug naar de originele TI gaan om het weer populair te krijgen. Heel veel zijn namelijk afgehaakt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 14:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is toch op een streamingdienst, dus ze hoeven tere zieltjes niet deze softe TI te maken. Sowieso bent je niet verplicht om te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only way you can be original, is to be yourself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Mitch.quote:Op zondag 30 juli 2023 17:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Oh, toevallig las ik vanochtend dit:
https://www.rtlboulevard.(...)land-iris-vreemdgaan
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:01 schreef AgnesGru het volgende:
TI USA aflevering 8SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Ik ging helemaal stuk toenquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 11:42 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Dat einde van aflevering 10 van USA![]()
[ afbeelding ]
Vanessa
Ik zat die aflevering gister te kijken, met nog een minuut te gaan waren ze gewoon rustig, open en eerlijk aan het praten, toen dacht ik: "Staat de hele aflevering er wel op?" en toen ineens BAM.quote:
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]Wat zei je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geweldig einde, totaal onverwacht ook. Ben benieuwd naar aflevering 11. Die Hall is toch ook wel echt een slappe zak zeg, helemaal van het padje en zn trouwe lieve verloofde ingeruild voor een veel te jong college teen sletje. Krijg echt elke keer als die twee samen in beeld zijn en hij begint te praten met die aparte stem echt kromme tenen.
Die staat al op Videoland?quote:Op maandag 28 augustus 2023 16:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Komt er trouwens nog een reünion aflevering van TI USA? Voorgaande jaren was dat wel, in een soort Jerry Springer achtige setting, en aangezien bijna alles toch is stuk gelopen, in combinatie met bepaalde opvallende karakters, zou dat deze keer best wel vuurwerk kunnen worden.
Gelukkig heeft de woke cancel culture de VS nog niet bereikt dan!quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:03 schreef Eagles89 het volgende:
Tempa USA dit seizoen was echt wow. Voor wie het nog niet gezien heeft, dit seizoen heeft alles, t/m abortussen en twijfels wie de vader was en andere klassieke Jerry Springer toestanden bij de reünie aflevering aan toe. Heerlijk ordinair, deed me denken aan de oude NL seizoenen toen de woke cancel culture social media community nog niet bestond.
Ik heb dat artikel net gelezen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:53 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan het artikel hier niet plaatsen want premium maar aylin heeft 2 zelfmoordpogingen gedaan door temptation zegt ze
Ik vond haar juist wel oprecht en leuk. Ook niet echt een type voor dit programma. Wat rot dat ze zich zo gevoeld heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:53 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Kan het artikel hier niet plaatsen want premium maar aylin heeft 2 zelfmoordpogingen gedaan door temptation zegt ze
Videoland ook?quote:Op dinsdag 29 augustus 2023 22:03 schreef Eagles89 het volgende:
Tempa USA dit seizoen was echt wow. Voor wie het nog niet gezien heeft, dit seizoen heeft alles, t/m abortussen en twijfels wie de vader was en andere klassieke Jerry Springer toestanden bij de reünie aflevering aan toe. Heerlijk ordinair, deed me denken aan de oude NL seizoenen toen de woke cancel culture social media community nog niet bestond.
Ik heb het gelezen, maar vond het een vaag verhaal waarbij me niet duidelijk werd wat er nou precies zo traumatisch aan was. Klonk voor mij als aanstellerij. Vraag me ook af welk verwijt ze de productiemaatschappij kunnen maken.quote:Op zaterdag 2 september 2023 11:53 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Natuurlijk is dat rot maar ook een beetje haar eigen schuld. Ze willen zelf zo graag met hun kop op televisie. Het is ook wel een beetje naïef om te denken dat je op een soort gratis vakantie gaat. Als je niet wilt dat je relatie risico loopt doe je niet mee.quote:Op zaterdag 2 september 2023 13:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vond haar juist wel oprecht en leuk. Ook niet echt een type voor dit programma. Wat rot dat ze zich zo gevoeld heeft.
Totaal andere markt. Tempa USA is een niche programma met een niche publiek, kijken relatief gezien ontzettend weinig mensen naar in de USA, precies wat het vroeger in NL was. Tempa NL is sinds een paar jaar enorm mainstream geworden waar iedereen en zn moeder naar kijkt, en waar de kandidaten gegarandeerd 100k volgers of meer krijgen bij deelname en daarna lekker van de infouencer status kunnen genieten/leven. Die feiten zetten een enorm vergrootglas op het programma zoals je nu ook weer leest met dat aanstellers stel die nota bene maar een half seizoentje meededen en waar die chick overduidelijk al bij de start van hun deelname psychisch niet helemaal in orde was.quote:Op zaterdag 2 september 2023 12:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de woke cancel culture de VS nog niet bereikt dan!
Bovendien stapten ze geloof ik pas halverwege in ook nog, omdat een ander koppel vertrok. Dat ze er nog 30k hebben uit weten te trekken vind ik ongelofelijk, waarschijnlijk is dat geld nu op en willen ze en denken ze dat ze er nog meer uit kunnen zuigen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:56 schreef engine het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat rot maar ook een beetje haar eigen schuld. Ze willen zelf zo graag met hun kop op televisie. Het is ook wel een beetje naïef om te denken dat je op een soort gratis vakantie gaat. Als je niet wilt dat je relatie risico loopt doe je niet mee.
Nicequote:Op zaterdag 2 september 2023 15:18 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Het staat volledig op Videoland inclusief de reünie idd als je dat bedoelde.
Ja het is zeker naïef. Ik denk dat het bij haar ook het idee van gratis vakantie was en totaal niet nagedacht heeft over de gevolgen.quote:Op zaterdag 2 september 2023 14:56 schreef engine het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat rot maar ook een beetje haar eigen schuld. Ze willen zelf zo graag met hun kop op televisie. Het is ook wel een beetje naïef om te denken dat je op een soort gratis vakantie gaat. Als je niet wilt dat je relatie risico loopt doe je niet mee.
Dan zou er gewoon wat oudere en meer volwassener mensen moeten deelnemen en niet dat jonge grut dat denkt makkelijk influencer kunnen worden door deel te nemen aan TI.quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja het is zeker naïef. Ik denk dat het bij haar ook het idee van gratis vakantie was en totaal niet nagedacht heeft over de gevolgen.
Gewoon voor de bekendheid meedoen dus..quote:Op zaterdag 2 september 2023 16:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja het is zeker naïef. Ik denk dat het bij haar ook het idee van gratis vakantie was en totaal niet nagedacht heeft over de gevolgen.
quote:Op zaterdag 2 september 2023 21:58 schreef EdVe het volgende:
[..]
Gewoon voor de bekendheid meedoen dus..
De droom
Efrain doet van kleins af aan al mee aan theatervoorstellingen, speelde ook een rolletje in films. ,,Het is mijn droom daarin verder te gaan. Ik had ook al eens meegedaan aan Temptation Island als verleider, in 2019. Ik had toen net een paar dates met Aylin gehad. Ik heb me tijdens het programma netjes gedragen, daarna werden Aylin en ik een stel. We wilden samen verhuizen naar Italië, waar ik vroeger jarenlang heb gewoond. Ik had via mijn contacten daar een aanbod gehad om mee te doen aan het Italiaanse Big Brother VIPs. Ik moest alleen nog een beetje bekender worden. Een dag erna belde Temptation: of we samen mee wilden doen.”
Aylin: ,,Ik dacht: dit is geen toeval, dit is een teken. We moeten meedoen, dat overleven we wel. Daarna kunnen we naar Italië.
Look at meeeeeequote:Op zaterdag 2 september 2023 21:58 schreef EdVe het volgende:
[..]
Gewoon voor de bekendheid meedoen dus..
De droom
Efrain doet van kleins af aan al mee aan theatervoorstellingen, speelde ook een rolletje in films. ,,Het is mijn droom daarin verder te gaan. Ik had ook al eens meegedaan aan Temptation Island als verleider, in 2019. Ik had toen net een paar dates met Aylin gehad. Ik heb me tijdens het programma netjes gedragen, daarna werden Aylin en ik een stel. We wilden samen verhuizen naar Italië, waar ik vroeger jarenlang heb gewoond. Ik had via mijn contacten daar een aanbod gehad om mee te doen aan het Italiaanse Big Brother VIPs. Ik moest alleen nog een beetje bekender worden. Een dag erna belde Temptation: of we samen mee wilden doen.”
Aylin: ,,Ik dacht: dit is geen toeval, dit is een teken. We moeten meedoen, dat overleven we wel. Daarna kunnen we naar Italië.
Het is walgelijk stil, terwijl iedereen al jaren weet dat dit een verwerpelijk programma isquote:Op woensdag 6 september 2023 12:56 schreef tong80 het volgende:
Jammer Premium.......
https://www.ad.nl/show/he(...)ogramma-is~a691226a/
Oh geen idee, was een weekje met vakantie, gister terug gekomen. Tijd om ff terug te kijken dus.quote:
Na bovenstaande artikelen gelezen te hebben, vrees ik daar ook voor ja. Maar oke, laatste seizoenen waren toch ruk.quote:
Leuke woordspeling.quote:Op woensdag 6 september 2023 17:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Oh geen idee, was een weekje met vakantie, gister terug gekomen. Tijd om ff terug te kijken dus.
[..]
Maar oke, laatste seizoenen waren toch ruk.
Daar verbaasde ik me ook enorm over, Johan Derksen is altijd extreem anti woke en werd zelf gecancelled met die kaarsrel, en had er schijt aan. Maar nu opeens moet het meteen van de buis etc. Wat juist de klassieke cancel cultuur is. Vreemde man begint het te worden, merk dat ik me steeds meer aan hem begin te ergeren. Voor GeenStijl geldt een beetje hetzelfde, al heb je daar al jaren af en toe wat autistische linkse redacteurs die er soms zo’n artikel doorheen gooien. Bij Derksen was het eerder nog altijd wel redelijk consequent. Misschien wijzigt hij zijn mening nog wat als hij beter begrijpt dat het programma nu is stopgezet en in feite slachtoffer van de cancelcultuur is geworden.quote:Op vrijdag 8 september 2023 18:23 schreef freaky40 het volgende:
Ook VI en zelfs Geen Stijl hebben hun zegje gedaan en moet het onmiddellijk van de buis, terwijl ze zelf ook een broertje dood hebben aan al die deug/wokeness onzin. Hypocriet.
Een betere tijd!quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:05 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)ingen-oud-deelnemers
Helaas wint woke weer, al zat het er wel aan te komen. En eerlijk, het nieuwe concept kon niet boeien.
Echter, het programma is wel vaker een aantal jaar van de buis geweest, kwam dan weer terug en werd telkens weer een succes. Maar oké, het was toen wel een andere tijd...
Dat is ook zo, was niks meer aan.quote:Op woensdag 6 september 2023 17:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Oh geen idee, was een weekje met vakantie, gister terug gekomen. Tijd om ff terug te kijken dus.
[..]
Na bovenstaande artikelen gelezen te hebben, vrees ik daar ook voor ja. Maar oke, laatste seizoenen waren toch ruk.
Ik begrijp helemaal wat je zegt maar tegenwoordig kun je niet alles meer zeggen en dat is maar goed ook. Wat voor jou een grapje of sarcasme is kan een ander kwetsen. ´Vroeger´ stond men daar niet zo bij stil maar tegenwoordig is het goed mensen erop te wijzen anderen niet zomaar vanuit het niets te beledigen of te kwetsen. En jouw reactie op Thalia is daar een goed voorbeeld van. Ik heb ook zo mijn twijfels over haar oprechtheid maar zal haar niet zomaar een prostituee noemen zonder haar verder persoonlijk te kennen. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed maar je kunt ook te ver gaan met je eigen fantasie en mensen een zeer negatieve stempel bezorgen.quote:Op vrijdag 8 september 2023 20:55 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik me ook enorm over, Johan Derksen is altijd extreem anti woke en werd zelf gecancelled met die kaarsrel, en had er schijt aan. Maar nu opeens moet het meteen van de buis etc. Wat juist de klassieke cancel cultuur is. Vreemde man begint het te worden, merk dat ik me steeds meer aan hem begin te ergeren. Voor GeenStijl geldt een beetje hetzelfde, al heb je daar al jaren af en toe wat autistische linkse redacteurs die er soms zo’n artikel doorheen gooien. Bij Derksen was het eerder nog altijd wel redelijk consequent. Misschien wijzigt hij zijn mening nog wat als hij beter begrijpt dat het programma nu is stopgezet en in feite slachtoffer van de cancelcultuur is geworden.
Teksten als ‘dit kan in 2023 echt niet meer’ gaan mijn haren overigens ook van overeind staan.
We zijn in dit land de laatste 10 jaar echt enorm verzuurd, deugend, mierenneukende slappe hap geworden zeg, hoe snel het is gegaan verbaast me wel, echt enorm versneld in de laatste jaren ook. Ook hele andere dingen, zoals klimaat en gezondheid van voeding, laatst hoorde/zag ik nog een reclame van de Rijksoverheid voorbij komen wat een aantal jaren geleden door GroenLinks nog te extreem zou zijn gevonden. De hele maatschappij is dusdanig veranderd dat ik, terwijl ik nog niet eens zo oud ben, me er gewoon niet meer in thuis voel. Je moet voor de grap eens programma’s van amper 10 jaar terug kijken, je weet niet wat je ziet, allemaal programma’s waar ik zoveel plezier aan heb beleefd, het zou nu na een aflevering al stopgezet worden.
En zelfs hier op dit forum, in een ander topic noemde ik een jandidaat bijvoorbeeld iemand ‘die toch wel erg veel weg had van iemand in de prostitutie van een Colombiaanse ghetto wijk’, ik kreeg een complete hetze over me heen, ik werd collectief afgemaakt, hoe ik zoiets in mijn hoofd durfde te halen, en er werd instemmend tussen veel andere reagerende gebruikers afgesproken mij te negeren. En in het Ik Vertrek topic had ik het lef om mij af te vragen of er na het zoveelste homo koppel dat deelnam aan het programma (er deden 4 homo/lesbische koppels in dat seizoen van 7 of 8 afleveringen mee) of er ook nog gewoon normale gezinnen mee gingen doen dat seizoen. Het leverde me een ban van een maand op in het televisie forum hier nadat er door een aantal fanatieke deugers in een klaagtopic was gesmeekt om mij te cancellen terwijl in eerste instantie de mod er niet zoveel kwaads in zag.
Je mag godverdomme ook niks meer tegenwoordig! Daarom stem ik op de bruinhemden van de FVD. Die zijn nog ouderwets racistisch en doen er niet zo heimelijk over, gelukkig. Gewoon, zoals het vroeger was. Homo’s in de kast, negers die nog naar de blanke man luisterden, vrouwen die in de keuken staan en niet miepen als de man wil neuken. De goede oude tijdquote:Op zaterdag 9 september 2023 12:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik begrijp helemaal wat je zegt maar tegenwoordig kun je niet alles meer zeggen en dat is maar goed ook. Wat voor jou een grapje of sarcasme is kan een ander kwetsen. ´Vroeger´ stond men daar niet zo bij stil maar tegenwoordig is het goed mensen erop te wijzen anderen niet zomaar vanuit het niets te beledigen of te kwetsen. En jouw reactie op Thalia is daar een goed voorbeeld van. Ik heb ook zo mijn twijfels over haar oprechtheid maar zal haar niet zomaar een prostituee noemen zonder haar verder persoonlijk te kennen. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed maar je kunt ook te ver gaan met je eigen fantasie en mensen een zeer negatieve stempel bezorgen.
Wie bepaald dat je 'tegenwoordig niet alles meer mag zeggen' dat zijn ook van die teksten die je te pas en te onpas hoort en leest en komt op hetzelfde neer als 'dat kan niet meer in deze tijd' Daar krijg ik echt jeuk van elke keer als iemand dat roept uit de deug/woke hoek!quote:Op zaterdag 9 september 2023 12:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik begrijp helemaal wat je zegt maar tegenwoordig kun je niet alles meer zeggen en dat is maar goed ook. Wat voor jou een grapje of sarcasme is kan een ander kwetsen. ´Vroeger´ stond men daar niet zo bij stil maar tegenwoordig is het goed mensen erop te wijzen anderen niet zomaar vanuit het niets te beledigen of te kwetsen. En jouw reactie op Thalia is daar een goed voorbeeld van. Ik heb ook zo mijn twijfels over haar oprechtheid maar zal haar niet zomaar een prostituee noemen zonder haar verder persoonlijk te kennen. Vrijheid van meningsuiting is een groot goed maar je kunt ook te ver gaan met je eigen fantasie en mensen een zeer negatieve stempel bezorgen.
Het schijnt dat ze de schadevergoeding hadden gekregen omdat de psycholoog alles doorspeelde aan de programmamakers.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 15:31 schreef Staaf het volgende:
Als Ciska en Gringo tegenwoordig hadden meegedaan hadden ze ook een schadevergoeding kunnen eisen vanwege psychische schade.
Bedoelde je mij?:) Nu dit topic in RLS is gezet kan ik weer posten, lol. In het TV forum niet, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er geeneens zin meer in heb, ze bekijken het maar met hun censuur. Heb ook sterk het gevoel dat het persoonlijk werd allemaal, zeer vervelende sfeer, als alleen een welgevallige mening van een groepje “harde kern” en een paar mods getolereerd wordt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2023 09:26 schreef Cirilico het volgende:
Een forumer verbannen omdat ie iemand op tv op een hoer vindt kijken, slaat overigens ook nergens op.
Ik bedoelde jou inderdaad.quote:Op woensdag 1 november 2023 10:09 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Bedoelde je mij?:) Nu dit topic in RLS is gezet kan ik weer posten, lol. In het TV forum niet, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er geeneens zin meer in heb, ze bekijken het maar met hun censuur. Heb ook sterk het gevoel dat het persoonlijk werd allemaal, zeer vervelende sfeer, als alleen een welgevallige mening van een groepje “harde kern” en een paar mods getolereerd wordt.
Thanks! Niks aan te doen, maar wel erg treurig dat er geen volledige vrijheid van meningsuiting bestaat hier, en ja, ik snap heel goed dat gewoon een korte simpele post met simpele beledigingen niet die vrijheid van uitingen kunnen rechtvaardigen, maar je moet het toch ook in context kunnen zien van het topic en vooral ook van het programma, en ik gaf bij de wat scherpere meningen altijd wel een uitleg, die binnen de context van het programma ook gewoon mogelijk hoort te zijn. Maar ik kreeg sterk het idee dat het een persoonlijke vete van een of twee mods werd, en een groepje hardcore posters die mijn mening gewoon simpelweg niet trokken en constant meteen bij de mods klaagden als ik iets tendentieus (in hun ogen) had gepost, of er gewoon een wat “buiten de lijntjes mening” op nahield.quote:Op woensdag 1 november 2023 10:21 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou inderdaad.
Ik vind het jammer.
Dat vertel je zelf een aantal posts hierboven.quote:Op woensdag 1 november 2023 11:33 schreef Eagles89 het volgende:
Hoe wist je trouwens dat ze me verbannen hadden als ik vragen mag?:)
Waren dat niet die twee die ook telefoons hadden meegesmokkeld waardoor ze gewoon contact met elkaar hadden op het toilet, bij Temptation Island. Haha, die waren vrij achterlijkquote:Op vrijdag 10 november 2023 21:23 schreef roos94 het volgende:
https://lovereality.nl/na(...)Om6C9fix6yMVzQZPJQE0
Gianni van der B. (30) was al hoofdrolspeler in een onderzoek naar grootschalige drugshandel en georganiseerde misdaad, nu is ook zijn vriendin Melissa (26) aangeklaagd. Samen met haar lover, met wie ze ooit meedeed aan Temptation Island, zou ze ruim 500.000 euro witgewassen hebben. Hun woning en bedrijfspand in Weert (Limburg) zijn al doorzocht.
Dat zijn die inderdaad.quote:Op zondag 12 november 2023 00:22 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waren dat niet die twee die ook telefoons hadden meegesmokkeld waardoor ze gewoon contact met elkaar hadden op het toilet, bij Temptation Island. Haha, die waren vrij achterlijk. Niet verbazingwekkend dit.
Het is ook wel hypocriet dat ze doorgaan met MAFS Match or Mistake (één grote, neppe stookshow) en met Echte Meisjes in de Jungle (met bitchfights als doel).quote:Op donderdag 18 januari 2024 16:47 schreef ThijsTH het volgende:
Ik blijf het raar vinden waarom Temptation niet kan en Ex On The Beach vrolijk kan doorgaan. Is RTL zoveel braver dan MTV dan? Gewoon schijt hebben aan woke meningen en doorgaan met uitzenden. Die paar woke kijkertjes kan je wel missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |