Ja maar… hier valt nu niks en later moet ik op de fiets wegquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 14:02 schreef yinu het volgende:
Dikkevoor @:candaasje, @:myraela (en ja, wel bellen! Ik doe dat ook gauw te laat of te weinig maar echt), voor mevrouw @:fietsie en haar verzorgers, voor @:lucky_strike wegens vakantie over, en voor iedereen die het verder ook nodig heeft.
Bij ons zijn de bouwvakkers weer terugtenminste, ze waren er even en hebben toen iets stinkends op het plafond gesmeerd en zijn nu weer vertrokken. Ik word daar zenuwachtig van omdat we zaterdag weer de hele ruimte nodig hebben voor een werk-aangelegenheid dus dan moet het klaar zijn en bovendien hebben we er al zo lang omheen gewerkt. Vervolgens hebben we al geruzied omdat we ieder op een andere manier met dit soort omstandigheden omgaan. Ik word gestresst en dan ga ik bitchen. Hij wordt gestresst en gaat dat internaliseren en als ik dan bitch wordt dat nog erger. Nou ja. We weten het en dat helpt een beetje. En het weer helpt vandaag ook niet echt mee…
Wel net een hele goeie broodbox van TGTG gehaald.
Dit lijkt me een leerzame dag te zijn geweest voor jequote:Op maandag 24 april 2023 18:11 schreef sigme het volgende:
Vandaag vergaderd tot ik een ons woog en toen snel naar huis en met de kar 3 kuub houtsnipper gehaald.
Ik hou meer van houtsnippers dan van vergaderen.
Eigenlijk wist ik dit al wel hoorquote:Op maandag 24 april 2023 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit lijkt me een leerzame dag te zijn geweest voor je
Snipperdagen zijn fijn jaquote:Op maandag 24 april 2023 18:11 schreef sigme het volgende:
Vandaag vergaderd tot ik een ons woog en toen snel naar huis en met de kar 3 kuub houtsnipper gehaald.
Ik hou meer van houtsnippers dan van vergaderen.
Verrassend en speels! (en je zal maar na elke voorstelling die verf (?) moeten wegboenen...)quote:
Hoezo is Lonaa al weer terugquote:
Die klinkt ook al niet erg tevreden meerquote:Op maandag 24 april 2023 18:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, weer een dag afgestreept![]()
Toen vanmiddag iedereen tijdens de pauze aan de wandel was, de klaag tirade van de trouwste collega aangehoord. Zo sneu, ze werkt er al zeker 15 jaar, de vorige directeur heeft dingen toegezegd maar niet op papier gezet dus die worden door haar neus geboord, niemand heeft ooit tijd voor haar wanneer ze een gesprek wil
Dat dus. En er zijn er een paar die echt niet meer weten hoe ze het werk af moeten krijgen. Ik doe nu gewoon routine werk, dus ben "lekker" bezig maar geen dingen die na mijn vertrek door mij opgevolgd moeten worden.quote:Op maandag 24 april 2023 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die klinkt ook al niet erg tevreden meerHandig om je meest trouwe mensen ook weg te jagen.
Ik zou zo blij zijn daar weg te gaan. En ook wel een beetje 'genieten' van het klagen van anderen, zo van het ligt niet aan jou dat het daar nu best wel kut is.quote:Op maandag 24 april 2023 18:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat dus. En er zijn er een paar die echt niet meer weten hoe ze het werk af moeten krijgen. Ik doe nu gewoon routine werk, dus ben "lekker" bezig maar geen dingen die na mijn vertrek door mij opgevolgd moeten worden.
Ik had vrijdag tussenjas aan naar het werk. K...k...kkkoud. Zaterdag en vannacht dus gewoon weer de winterjas jaquote:
Ja! Dat zeiden wij ook alquote:Op maandag 24 april 2023 18:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Verrassend en speels! (en je zal maar na elke voorstelling die verf (?) moeten wegboenen...)
Misschien is het heel makkelijke wateroplosbare verf. Hoop ik dan maar. En wat knap wat ze allemaal met hun lichaam kunnen. Ik vind deze setting denk ik vele malen fascinerender dan de 'circus-setting'.quote:
Ik vind het vooral heel sneu voor haar. Ze heeft zoveel gegeven (19 vakantiedagen per jaar want parttimer en ze heeft er nu nog 35 over), werkt al een aantal weken op haar vrije vrijdag want het is zo enorm druk. Een collega ging naar een uitvaart (geen 1e of 2e graad) en kreeg vrij, zij wil graag mee naar het ziekenhuis wanneer haar man een behandeling krijgt (man kan van pijn niet autorijden) en moet daarvoor vrij nemen.quote:Op maandag 24 april 2023 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou zo blij zijn daar weg te gaan. En ook wel een beetje 'genieten' van het klagen van anderen, zo van het ligt niet aan jou dat het daar nu best wel kut is.
och ermquote:Op maandag 24 april 2023 18:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus. In onze bijgebouwen zitten zo veel gaten en kieren dat er regelmatig vogels naar binnen gaan. Zo af en toe levert dat een dode vogel op. Heel sneu.
J komt net binnen met de mededeling dat er een dode vogel naast de frituurpan ligt. Alleen, tijdens het ruimen bleek de vogel niet dood naar levend vastgeplakt in frituurvet![]()
Vogel losgemaakt maar het verendek was nog verre van compleet. Vogel in doos met water en vogelvoer. Maar hij wilde er alleen maar uit en is snel weggehupt. Die gaat niet lang leven vrees ik.
“Krijg” sorry heb je nog een exitgesprek? Of spreek je nieuwe directeur misschien in de lift of zo.quote:Op maandag 24 april 2023 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel sneu voor haar. Ze heeft zoveel gegeven (19 vakantiedagen per jaar want parttimer en ze heeft er nu nog 35 over), werkt al een aantal weken op haar vrije vrijdag want het is zo enorm druk. Een collega ging naar een uitvaart (geen 1e of 2e graad) en kreeg vrij, zij wil graag mee naar het ziekenhuis wanneer haar man een behandeling krijgt (man kan van pijn niet autorijden) en moet daarvoor vrij nemen.
Echt, hoe krijg je het voor elkaar om zo'n topkracht klein te krijgen
Ik denk niet dat het nog goed komt met de risotto. Had dat laatst, bleek dat de tht datum augustus 2018 was (verkeerd opgeborgen).quote:Op maandag 24 april 2023 19:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
“Krijg” sorry heb je nog een exitgesprek? Of spreek je nieuwe directeur misschien in de lift of zo.
Daar zou ik zo klaar mee zijn.
Vraag: over risotto: zit al 20 minuten langer dan recept zegt in de pan. Komt dat nog goed?😳
Mn. Heeft al een balen humeur, omdat Adobe helpdesk niet bereikbaar is. Telefonisch. Goh.
Heel lang geleden een exit gesprek gehad. Dame vond het niet leuk, had daar 20 jaar gewerkt en door haar gedrag zijn de laatste weken daar zo negatief geweest. Bedrijf ging verhuizen naar Amsterdam en ik had ervoor gekozen niet mee te gaan. Daar stond geld tegenover en omdat het voor mij wat langer duurde om een leuke baan te vinden kreeg ik minder geld mee, en daar wilde ze nog wat afknabbelen (6 maandsalarisen ipv de 9 waar ik recht op had).quote:Op maandag 24 april 2023 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Exit gesprek is ook zo'n onzin. Als je je verbeterpunten wil weten kun je me inhuren voor consultancytarief, daaaadaaag.
Jaquote:Op maandag 24 april 2023 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Exit gesprek is ook zo'n onzin. Als je je verbeterpunten wil weten kun je me inhuren voor consultancytarief, daaaadaaag.
Vind het ook niet perse aan mij het werk van mijn/een manager te doen, maar das vaak wel een beetje petty van mezelf.quote:Op maandag 24 april 2023 19:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja
Ik heb veel bedrijven verlaten, en niemand is ooit zo dom geweest om me te vragen om een exitgesprek. Is ook nergens voor nodig, ik laat tijdens dienstverband altijd wel weten wat ik er van vind.
Vandaag naar de manager van een collega gestapt om te zeggen dat collega in kwestie toch echt de competenties mist om ooit een goede collega te worden (werkinhoudelijk). De andere collega's praten daar vooral veel over met elkaar.
Herkenbaarquote:Op maandag 24 april 2023 20:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Paniek net (zelf veroorzaakt). Moest iets vastzetten aan mijn nieuwe broek en dan kan ik beter mijn bril afdoen, want dan kan ik het dichterbij houden. En toen kon ik daarna mijn bril niet meer terugvinden in de zooi op de tafel, heel voorzichtig m'n hand overal opgelegd en jaaaa daar was die dan (tussen de scharen) pfffff. En geen idee eigenlijk waar mijn reservebril ligt. Die ga ik dus nu maar zoeken voor de zekerheid.
Awwwquote:Op maandag 24 april 2023 18:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus. In onze bijgebouwen zitten zo veel gaten en kieren dat er regelmatig vogels naar binnen gaan. Zo af en toe levert dat een dode vogel op. Heel sneu.
J komt net binnen met de mededeling dat er een dode vogel naast de frituurpan ligt. Alleen, tijdens het ruimen bleek de vogel niet dood naar levend vastgeplakt in frituurvet![]()
Vogel losgemaakt maar het verendek was nog verre van compleet. Vogel in doos met water en vogelvoer. Maar hij wilde er alleen maar uit en is snel weggehupt. Die gaat niet lang leven vrees ik.
Ik heb 'm gelukkig gevonden. Ligt nu op een plek waar ik 'm ook zonder bril kan terugvinden.quote:Op maandag 24 april 2023 20:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Herkenbaar
Gelukkig weet ik (in meer of mindere mate) minimaal drie reserve brillen te vinden. De een wat meer optimaal in gebruik dan de ander, dat wel
Dit is heel herkenbaarquote:Op maandag 24 april 2023 19:39 schreef sigme het volgende:
Vandaag naar de manager van een collega gestapt om te zeggen dat collega in kwestie toch echt de competenties mist om ooit een goede collega te worden (werkinhoudelijk). De andere collega's praten daar vooral veel over met elkaar.
Vandaag boos geworden.quote:Op maandag 24 april 2023 19:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja
Ik heb veel bedrijven verlaten, en niemand is ooit zo dom geweest om me te vragen om een exitgesprek. Is ook nergens voor nodig, ik laat tijdens dienstverband altijd wel weten wat ik er van vind.
Tot zover mijn eventuele idee. 😂quote:Op maandag 24 april 2023 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nicequote:Op maandag 24 april 2023 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vandaag boos geworden.
Werk je jaren aan een project, hoor ik vandaag 'toevallig' dat er morgen een afsluitende 'informele' meeting van dat project is, waar mijn collega’s en ik niet voor zijn uitgenodigd onder het mom 'We hebben besloten om niet iedereen uit te nodigen, want dat waren er te veel'.
Wij zijn met 3 personen bij alle onderdelen van het project betrokken geweest, maar diverse personen die in die periode slechts een scheet hebben gelaten, zijn wel uitgenodigd.
Daarop heb ik voor morgen op dezelfde locatie 'spontaan en toevallig' een teamdag voor mijn collega's georganiseerd…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na de uitvaart door naar een ander werkoverleg en in de avond schutting overleg. Met de buren. Eens kijken welke ideeën zij hebben voor de in elkaar stortende schutting.
Afwisselend dagje, zullen we maar zeggen.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Mijn collega's en ik zijn redelijk kritisch geweest gedurende het traject en waren daarom niet zo geliefd. Ik gok dat dat de reden is…quote:Op maandag 24 april 2023 20:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nice![]()
Wat is dat toch met werkgevers tegenwoordig?
Welkom in Nederland dan! Koud he?quote:Op maandag 24 april 2023 20:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, nog niet thuis.
Groetjes vanaf ergens net na Hilversum.
Bijna thuis danquote:Op maandag 24 april 2023 20:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou, nog niet thuis.
Groetjes vanaf ergens net na Hilversum.
Van leven op een bedje terug naar leven in bedquote:Op maandag 24 april 2023 21:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo koud. Vier uur geleden stond ik nog in 23 graden.
Ik wil mezelf nou alweer van kant maken.quote:Op maandag 24 april 2023 21:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Van leven op een bedje terug naar leven in bed
Nou, nou, nou…quote:Op maandag 24 april 2023 21:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil mezelf nou alweer van kant maken.
Boks ouwe, WBquote:Op maandag 24 april 2023 21:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik wil mezelf nou alweer van kant maken.
Ik neem aan dat je die collega wel eerst vriendelijk van feedback hebt voorzien?quote:Op maandag 24 april 2023 19:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja
Bij mijn vorige baan wilden ze graag een exitgesprek. Dat heb ik geweigerd. Dat kwam vooral door de toxiciteit van de laatste maand daar en ik geen behoefte had om daar ook maar een minuut langer dan nodig te blijven. De zes maanden daarvoor waren wel bevallen, maar de sfeer sloeg ineens om. Het was een tijdelijke functie, dus vond t wel prima uiteindelijkquote:Op maandag 24 april 2023 19:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja
Ik ben tester en heb geleerd geen aannames te doen.quote:Op maandag 24 april 2023 21:43 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die collega wel eerst vriendelijk van feedback hebt voorzien?
Op een gegeven moment moet je toch een groep mensen gaan vertellen dat ze prutswerk opgeleverd hebben.quote:Op dinsdag 25 april 2023 07:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tester heb ik in mijn hoofd wel geromantiseerd als "zo'n heerlijke baan waar je niks met mensen van doen hebf". Dat strookt... niet perse met de verhalen van Sigme
Dat went. Op een gegeven moment kom je op je werk en denk je "ow, wat ben ik vroeg"quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:19 schreef Barreltje het volgende:
goedemorgen!
alhoewel, vandaag is niet mijn dag, allerlei dingen gingen verkeerd en tot overmaat van ramp zat ik achter een tractor op weg naar werk#plattelandsleven
ik heb 42 jaar in de stad gewoond.. het is nog even wennenquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:20 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat went. Op een gegeven moment kom je op je werk en denk je "ow, wat ben ik vroeg"
Ze zeggen al drie weken dat het volgende week zonnig en 15/16 graden wordt dus ik reken er maar niet al te hard opquote:Op dinsdag 25 april 2023 08:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zie vanaf zondag 16 graden in de voorspelling staan.
En dan nog, alsof 15/16 graden iets is om voor op je knieën te gaan. Eind april. 22 komt eerst.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:21 schreef vlindertje89 het volgende:
Ze zeggen al drie weken dat het volgende week zonnig en 15/16 graden wordt
Nee, niet meer gebeld. Ik weet niet zo goed hoe ik iets moet bespreken waar ik nu geen last meer van heb. Overigens denk ik dat ik wel m'n fout heb ontdekt. Ik had zondag constant pijnstillers, en luisterde met die pijnstillers naar de grens van 'ok, nu voel ik teveel en moet ik stoppen'. Maar dan voel je het dus eigenlijk te laat. Dus ik denk dat ik gewoon teveel heb gedaan en dat voelde zodra de pijnstillers uitwerkte. Ondanks dat ik overigens helemaal niet zoveel heb gedaan. Ik heb heel rustig de keukenkastjes uitgeruimd.quote:Op dinsdag 25 april 2023 09:21 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Myraela hopelijk heb je je ziekenhuis al gebeld, ook als de pijn inmiddels wat minder is zou ik toch even bellen om te overleggen of dat hoort hoor! Ik ben niet zo'n goed voorbeeld want wel beide kanten met verdoving aangeprikt en ik had zoveel last vd hormonen dat ik me sowieso al 100x beter voelde na de punctie omdat ik van de hormonen af was, maar ik heb paar dagen beetje zeurend gevoel gehad en weekje niet gesport en dat was het. Klinkt echt heel vervelend zoveel pijn als jij hebt (gehad)!![]()
Ik niet zo snel hoorquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:32 schreef Myraela het volgende:
Over een poosje klagen we weer dat het veel te warm is.
Precies, ik geniet er nog maar even van dat het niet bloedheet isquote:Op dinsdag 25 april 2023 09:32 schreef Myraela het volgende:
Over een poosje klagen we weer dat het veel te warm is.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 07:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tester heb ik in mijn hoofd wel geromantiseerd als "zo'n heerlijke baan waar je niks met mensen van doen hebf". Dat strookt... niet perse met de verhalen van Sigme
Ik moet nog aan mijn ontbijt beginnen. Lunch wordt denk ik een volkorenkadetje met avocado, gekookt ei en tomaat.quote:Op dinsdag 25 april 2023 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat lunchen jullie? Ik heb nog een halve pizza American Supreme meatlover liggen
Ow, dat is wel heel kut. Wel fijn dat je vanmiddag naar de KNO kan. Meteen hier naar laten kijken!quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Eerste uur rehab zit er weer op. Even ontbijten (kwark met dingen), Dora uitlaten en dan moet ik vanmiddag naar de KNO-arts. Eindelijk.
For extra fun: de daling gisteren heeft echt echt echt m'n oren verfuckt. Ik was in slaap gevallen tijdens de vlucht en werd wakker omdat ik het idee had dat mijn trommelvliezen gingen ontploffen. Heb opgerold als een balletje in mn stoel zitten janken. Rechts inmiddels beter, knapt nog wat als ik slik maar doet geen zeer. Links is horrible. Knapt, voelt vol met vocht, doet zeer, rinkelt, trekt naar mn nek ook en shit klinkt raar.
Ja. Ik probeer me er vooral geen zorgen over te maken, zeg maar, want kan gebeuren dat luchtdrukverschil je oren wat verfuckt zonder verdere consequenties. Maar toch.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:17 schreef Troel het volgende:
[..]
Ow, dat is wel heel kut. Wel fijn dat je vanmiddag naar de KNO kan. Meteen hier naar laten kijken!
Dat zeggen ze de hele tijd. Dat het over een paar dagen lekker weer wordt. Maar goed, nu is er hier een zonnetje doorgebroken en ondanks dat het behoorlijk koud is, ziet het er wel wat vrolijker uit.quote:Op dinsdag 25 april 2023 08:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zie vanaf zondag 16 graden in de voorspelling staan.
Ja, herkenbaarquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:23 schreef yinu het volgende:
Oh ja vliegen met orenvreselijk.
Maarreh, wel een soort van fijn dat je juist nu naar de KNO-arts gaat? Ik heb heel vaak dat precies op het moment dat ik naar de dokter moet, de klacht verdwenen is.
Ik geloof ook niks meer van de voorspelling dat het "over een paar dagen" wat warmer wordt. Zonnetje is hier ook, nu. Even.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:25 schreef yinu het volgende:
[..]
Dat zeggen ze de hele tijd. Dat het over een paar dagen lekker weer wordt. Maar goed, nu is er hier een zonnetje doorgebroken en ondanks dat het behoorlijk koud is, ziet het er wel wat vrolijker uit.
Ai, dat klinkt pijnlijk! En slechte timing. Hopelijk is het snel te behandelen!quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:28 schreef fietsie het volgende:
Ik meld me ook in de ziekenboeg.
Eergister: "stijve elleboog"
Gister: "Dit lijkt wel enorm op een slijmbeursontsteking" alleen ik hem die arm niet gestoten of belast
Vanmorgen: Waarom is mijn onderarm dikker dan mijn bovenarm? En waarom brandt het?
Dus straks even langs de HA.
veel wind word ik ook helemaal daaps vanquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:28 schreef Troel het volgende:
Ik hoop gewoon dat het vanaf donderdag droog is. Temperatuur kan je je prima op kleden, maar droog zou fijn zijn.
Owq shit. Dat is alotijd kut, maar nu even extraquote:Op dinsdag 25 april 2023 11:28 schreef fietsie het volgende:
Gister: "Dit lijkt wel enorm op een slijmbeursontsteking" alleen ik hem die arm niet gestoten of belast
Vanmorgen: Waarom is mijn onderarm dikker dan mijn bovenarm? En waarom brandt het?
quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:31 schreef fietsie het volgende:
Ja ik hoop ook dat er geen gekkigheid achter weg komt want ik ben de enige "nu nog mobiele meerderjarige persoon" in huis..
Mexicaanse salade met nachos chipsquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat lunchen jullie? Ik heb nog een halve pizza American Supreme meatlover liggen
quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:28 schreef fietsie het volgende:
Het restaurant hier serveerde kipperagout (en chilli sin carne, maar daar had ik geen zin in) en daar had ik salade uit de salade bar bij.. deze keer met redelijk rijpe mangosquote:Op dinsdag 25 april 2023 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Op werk eet ik altijd de soep vd dagquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn collega's lunchen allemaal met warme soep. Ook wel een idee eigenlijk
Ow, dat is wel zuur.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:37 schreef Blues het volgende:
En bij mij zat de extra terugwerkende kracht procenten wegens CAO er nog niet bij vandaag![]()
Ik las uiterlijk juni.
Dat zou ook wel heul knap zijn; volgens mij waren de papieren formaliteiten de 21e gepland, en dan nog de salaris fabrieken van de zorginstellingen in en de administraties van de banken door..quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:37 schreef Blues het volgende:
En bij mij zat de extra terugwerkende kracht procenten wegens CAO er nog niet bij vandaag![]()
Ik las uiterlijk juni.
Ja ik was te ongeduldig.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zou ook wel heul knap zijn; volgens mij waren de papieren formaliteiten de 21e gepland, en dan nog de salaris fabrieken van de zorginstellingen in en de administraties van de banken door..
quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:46 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kreeg überhaupt nog geen salariseven morgen afwachten en anders ga ik het UWV maar even aan hun jasje trekken.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:46 schreef fietsie het volgende:
Die beschouwen je offspring vast en zeker nu even als voldoening gevende beloning voor alle inspanningen van de afgelopen maanden
MY FRIEND'S GOT A GIRLFRIEND MAN HE HATES THAT BITCHquote:
Hij brengt alleen verdraaid weinig brood op de plankquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:46 schreef fietsie het volgende:
Die beschouwen je offspring vast en zeker nu even als voldoening gevende beloning voor alle inspanningen van de afgelopen maanden
Gewoon dumpenquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MY FRIEND'S GOT A GIRLFRIEND MAN HE HATES THAT BITCH
HE TELLS ME EVERY DAY![]()
![]()
Ohquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:35 schreef Kreator het volgende:
Lunch bestond uit een Ah-to-go-automaat-salade en een broodje 'gehakt'
Ik kreeg deze als reminder van een paar jaar geleden, dat was een betere lunch.
[ afbeelding ]
Wat voor stukje mij heb je genuttigd? En smaak ik nog?quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:54 schreef Vanyel het volgende:
Ik had 'zomaar' een stukje sigme als lunch.
Omdat het kan.
En watermeloensalade.
Omdat het toch ergens wel zomer is.
Een snoezig blatend maar niet allerpiepst stukje. Verrassend aangenaam hoor. Tikje minder mals, maar dat maakte je ruimschoots goed met je aroma en uitgesproken smaakquote:Op dinsdag 25 april 2023 13:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat voor stukje mij heb je genuttigd? En smaak ik nog?
Nee?quote:Op dinsdag 25 april 2023 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee hee hee, er komen hier ook minderjarigen he
Bacteriele infectie; of het nu een bacteriele slijmbeursinfectie is of anderszinds. Er zit een beestje in en dat moet dood.quote:Op dinsdag 25 april 2023 11:28 schreef fietsie het volgende:
Balen van beestje.quote:Op dinsdag 25 april 2023 15:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bacteriele infectie; of het nu een bacteriele slijmbeursinfectie is of anderszinds. Er zit een beestje in en dat moet dood.
10 daagse kuur gekregen en het befehl koorts te monitoren (want die had ik al vond ik zelf dat ik het niet kon voelen)
Ja hele strenge huisartsmevrouw zei ook dat ik eerder had moeten bellen "want je wist heus wel dat je koorts had"quote:
Zoquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja hele strenge huisartsmevrouw zei ook dat ik eerder had moeten bellen "want je wist heus wel dat je koorts had"
Ja ik kan de arm wel gebruiken alleen hij is helemaal warm en de huid voelt "strak".quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Zo. Voortaan beter luisteren
Beterschap voor de complete fietsie-ziekenboeg.
Kan je de arm wel gebruiken? Of maar een beetje?
De mijne deed maar 450quote:Op dinsdag 25 april 2023 14:42 schreef Clubsoda het volgende:
In dat kader wil de energiemaatschappij me 1300 euro teruggeven
Ahjakkes.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:35 schreef sigme het volgende:
Dierenarts gaat uit van een tumor. Het is niet de krullenhond, @:yinu, maar de nietkrullenhond (dapper edoch niet zo schrander). Biopt laten nemen.
Als het kwaadaardig is, is opereren totaal zinloos (vindt dierenarts).
Als het goedaardig is dan is opereren mogelijk maar dierenarts raadt het af (een uur onder narcose, oude hond, al ernstige artroseklachten).
Mijn bonus is alweer bijna op. Al moet ik zeggen dat ik nog steeds de dierenarts niet echt duur vind voor wat 'ie levert. Ik kon vrijwel direct langskomen, ze nemen alle tijd, er staan dan drie man om m'n hond heen.
-Doneert oorpositiviteit-quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:46 schreef Lonaa het volgende:
Thuis.
Geen gehoorschade. Niet in frequentie en niet in toon. Geen gekke dingen zichtbaar in oor. Ook niet voelbaar om oor.
Ze kunnen nog MRI doen om te kijken of er bijv. een goedaardig tumortje op het kapsel van mn gehoorzenuw zit. Waar ze dan niks aan doen. Of dat er iets in mijn brein zit, waar ik verder geen klachten van heb. Dat kan. Daar broed ik nog even over en verder heb ik nieuwe gehoortest gepland voor volgend jaar. Also bellen bij verergering of verandering.
Het kan ook nog horen bij/ "het begin zijn van" gehoorschade die past bij het syndroom van Alport, waar ik drager van ben.
Ik weet nog niet zo goed of ik opgelucht ben of niet. Ja. En nee. Ofzo. Beter gaat mijn oor in ieder geval na gisteren weer heel vlot normaal doen en terug naar zn oude niveau want dit is wel mokerkut.
Verse kefir makenquote:Op dinsdag 25 april 2023 16:30 schreef fietsie het volgende:
Nu even zoeken welke probiotica bij deze smalspectrumantibiotica het best zijn
quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:35 schreef sigme het volgende:
Dierenarts gaat uit van een tumor. Het is niet de krullenhond, @:yinu, maar de nietkrullenhond (dapper edoch niet zo schrander). Biopt laten nemen.
Als het goedaardig is dan is opereren mogelijk maar dierenarts raadt het af (een uur onder narcose, oude hond, al ernstige artroseklachten).
Mijn bonus is alweer bijna op. Al moet ik zeggen dat ik nog steeds de dierenarts niet echt duur vind voor wat 'ie levert. Ik kon vrijwel direct langskomen, ze nemen alle tijd, er staan dan drie man om m'n hond heen.
Lekkerquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:02 schreef Vanyel het volgende:
Tevens proef ik nu mijn achtste biertje.
Pas 2 die ik niet zo tof vind en die ene van mijn drinkgenoot.
En de avond moet nog beginnen(als ik dat nog haal)
Dus eigenlijk is het: we weten het niet.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:46 schreef Lonaa het volgende:
Thuis.
Geen gehoorschade. Niet in frequentie en niet in toon. Geen gekke dingen zichtbaar in oor. Ook niet voelbaar om oor.
Ze kunnen nog MRI doen om te kijken of er bijv. een goedaardig tumortje op het kapsel van mn gehoorzenuw zit. Waar ze dan niks aan doen. Of dat er iets in mijn brein zit, waar ik verder geen klachten van heb. Dat kan. Daar broed ik nog even over en verder heb ik nieuwe gehoortest gepland voor volgend jaar. Also bellen bij verergering of verandering.
Het kan ook nog horen bij/ "het begin zijn van" gehoorschade die past bij het syndroom van Alport, waar ik drager van ben.
Ik weet nog niet zo goed of ik opgelucht ben of niet. Ja. En nee. Ofzo. Beter gaat mijn oor in ieder geval na gisteren weer heel vlot normaal doen en terug naar zn oude niveau want dit is wel mokerkut.
Wanneer is uitslag biopt?quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:35 schreef sigme het volgende:
quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:46 schreef Lonaa het volgende:
Thuis.
Dat is een prima samenvatting ja.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het: we weten het niet.
Je begon met het lampje, niet met het vuurquote:
En het Eigen Risico.quote:
Al heel wat dat het enigszins verstaanbaar is boven het geloei van de afzuigkapquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Je begon met het lampje, niet met het vuur
Het illustreert vooral goed "1 is geen". En dat vind ik dan wel weer prettig.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Beterschap voor hond op leeftijd en de zieke mens verder.💐
Standaard temp’en voor het opstaan en slapengaan @:fietsie?
Prettig dat de collega’s zuinig op je zijn.
Niet-mijn-hond hoort mij al door de poort komen en begint dan al te kijken en joelenquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:44 schreef AnneX het volgende:Soms zie ik filmpjes van honden, die na 5 sec doorhebben, dat baasje thuis is en hele aal (honds) dol worden..
Nieuwe zooltjes gehaald van de podotherapeut. Met minimale uitleg en robotachtige uitleg “dit/dat” en het pinapparaat onder mijn neus.
Heb ik 3 x laten verlopen, omdat ik vragen had. Stond weer buiten voordat de eigenlijke afspraak zou zijn.
Hier was geen klantvriendelijkheid, zal ik maar zeggen.![]()
Beterschap voor hond op leeftijd en de zieke mens verder.💐
Standaard temp’en voor het opstaan en slapengaan @:fietsie?
Prettig dat de collega’s zuinig op je zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Ik vond het leuk. Zelfs het vloeken in de kerkquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al heel wat dat het enigszins verstaanbaar is boven het geloei van de afzuigkap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Oh ken je dit concept niet? Ik heb er meer op mijn kanaal staan hoorquote:
Nee man.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ken je dit concept niet? Ik heb er meer op mijn kanaal staan hoor
quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vond het leuk. Zelfs het vloeken in de kerkHeb het niet helemaal afgekeken want ik moest koken
![]()
Hier thuis kwamen we niet verder dan ditJaren terug
Dat is voor een groter publiek ook denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovendien, video editten is MONNIKENWERK. Dit komt gewoon zo 1 op 1 uit de camera rollen, love it or hate it
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Die 10 abonnees zekerquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is voor een groter publiek ook denk ikBovendien, video editten is MONNIKENWERK. Dit komt gewoon zo 1 op 1 uit de camera rollen, love it or hate it
Uitleggen op de automatische piloot zonder te luisteren vind ik niet normaal.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Niet-mijn-hond hoort mij al door de poort komen en begint dan al te kijken en joelen![]()
En als ik niet thuis kom staat ze heel zielig te kijken bij het raam. Vind dat wel lastig nunik regelmatig bij mijn vriend ben.
Tijd voor andere podo lijkt me trouwens. Goede uitleg is toch normaal?
quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:48 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vond het leuk. Zelfs het vloeken in de kerkHeb het niet helemaal afgekeken want ik moest koken
![]()
Hier thuis kwamen we niet verder dan ditJaren terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja alleen dan een GoPro ipv een teefoon. Die kun je ook nog een beetje omlaag richten. Gaat primaquote:
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:54 schreef Lonaa het volgende:
Dora sliep toen ik thuiskwam, dus begon in eerste instantie te blaffen, realiseerde zich toen dat ik het was en kwispelde nog net niet zo hard dat ze opsteeg.
Toch nog iets positiefs danquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:54 schreef Lonaa het volgende:
Dora sliep toen ik thuiskwam, dus begon in eerste instantie te blaffen, realiseerde zich toen dat ik het was en kwispelde nog net niet zo hard dat ze opsteeg.
Ik word altijd warm onthaald als ik thuiskomquote:
Helicoper-Heliflopterquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:54 schreef Lonaa het volgende:
Ja ik ook, door iedereen hier in huis.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik word altijd warm onthaald als ik thuiskomDoor iedereen wel ook, niet alleen de hond.
De kakkerlakken staan te dansen op het aanrecht?quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook, door iedereen hier in huis.
Zelfs die nietquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
De kakkerlakken staan te dansen op het aanrecht?
Ik had ooit het idee om op YT te doen over analoge fotografie, want sommige mensen lullen uit hun nek en hebben geen bewijs voor de beweringen die ze doen. Bovendien zou het misschien wat opleveren waarmee ik meer camera's zou kunnen kopen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is voor een groter publiek ook denk ikBovendien, video editten is MONNIKENWERK. Dit komt gewoon zo 1 op 1 uit de camera rollen, love it or hate it
Misschien nog vrijdag, anders begin komende week.quote:Op dinsdag 25 april 2023 17:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Wanneer is uitslag biopt?
En dan?... want eitherway is nietkrullie 'op' toch
Ik volg een aantal zeil-kanalen en motorrijd-avonturiers op YT. Als je hoort hoeveel uur die editten voor 20 minuutjes video iedere week....quote:Op dinsdag 25 april 2023 18:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had ooit het idee om op YT te doen over analoge fotografie, want sommige mensen lullen uit hun nek en hebben geen bewijs voor de beweringen die ze doen. Bovendien zou het misschien wat opleveren waarmee ik meer camera's zou kunnen kopen.
Ik heb zelfs wat opgenomen. Toen moest ik het gaan bewerken. Nooit aan begonnen want daar heb ik een broertje dood aan
In ons geval was het poging zoveel de jongens wat meer te laten eten. Na verloop van tijd was ik er klaar mee. Ze aten nog steeds nauwelijks iets, ze waren alecht te porren voor het filmen en inderdaad de tijd die erin zit aan monteren. Toch vragen ze regelmatig wanneer we weer wat gaan opnemenquote:Op dinsdag 25 april 2023 18:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik had ooit het idee om op YT te doen over analoge fotografie, want sommige mensen lullen uit hun nek en hebben geen bewijs voor de beweringen die ze doen. Bovendien zou het misschien wat opleveren waarmee ik meer camera's zou kunnen kopen.
Ik heb zelfs wat opgenomen. Toen moest ik het gaan bewerken. Nooit aan begonnen want daar heb ik een broertje dood aan
Die tijd besteed ik liever aan fotografie zelfquote:Op dinsdag 25 april 2023 18:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik volg een aantal zeil-kanalen en motorrijd-avonturiers op YT. Als je hoort hoeveel uur die editten voor 20 minuutjes video iedere week....
Als ik mijn thuiskomst plan rond etenstijd zijn de twee opportunisten hier ook zeer enthousiastquote:Op dinsdag 25 april 2023 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ook, door iedereen hier in huis.
Bij een vorige kat vertelde een vriendin die kwam eten geven tijdens mijn vakantie "Gompie kent mij zo goed, komt altijd aanlopen wanneer ik binnenkom". Heb toen gezegd, kom eens om 12 uur langs. Dat was een domper, Gompie had nog geen hongerquote:Op dinsdag 25 april 2023 18:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Als ik mijn thuiskomst plan rond etenstijd zijn de twee opportunisten hier ook zeer enthousiast
De katten van m'n broertje zijn begin van de maand achter hem aan gesjokt op verjaardag van oom, vanaf hem 150m ofzo.quote:Op dinsdag 25 april 2023 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij een vorige kat vertelde een vriendin die kwam eten geven tijdens mijn vakantie "Gompie kent mij zo goed, komt altijd aanlopen wanneer ik binnenkom". Heb toen gezegd, kom eens om 12 uur langs. Dat was een domper, Gompie had nog geen honger
Blauwe kaas ravioli van Crisp, met blauwe kaas erover (hoe meer hoe beter) en zongedroogde tomaatjesquote:Op dinsdag 25 april 2023 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Stamprucola met geitenkaas en paddestoelen. Niet vies
Liefquote:Op dinsdag 25 april 2023 18:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De katten van m'n broertje zijn begin van de maand achter hem aan gesjokt op verjaardag van oom, vanaf hem 150m ofzo.
Toen we laatst in de Eifel waren en er dus niemand was (de buren gaven ze eten en deden ze naar buiten) kwamen die katten weer naar m'n oom en en tante. Dochtertjes van m'n neef helemaal blij![]()
Onze buren gaven onze katten ook altijd eten. Na een paar dagen zat Tammo altijd bij de buren tegen het raam te tikken
quote:Op dinsdag 25 april 2023 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij een vorige kat vertelde een vriendin die kwam eten geven tijdens mijn vakantie "Gompie kent mij zo goed, komt altijd aanlopen wanneer ik binnenkom". Heb toen gezegd, kom eens om 12 uur langs. Dat was een domper, Gompie had nog geen honger
hahahaquote:Op dinsdag 25 april 2023 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Trutje en schijtluis hier laten zich aan de catsits niet zien. Trut zit hooguit vanaf de overloop te blazen naar de ‘ongenode’ gasten![]()
Buurman vertelde wel dat hij af en toe wacht in de gang en aan de deur luisterde…. Roefroefroef twee katten die een sprint naar hun vers gevulde bakjes maken![]()
![]()
Nee, dat stond niet op de kaart helaas.. hadden extern broodjes besteld.quote:Op dinsdag 25 april 2023 18:44 schreef derLudolf het volgende:
@:vlindertje89 beenham niet met honingmosterdsaus?
Dan zou ik niet meer kunnen werken of slapen. Madam eet de bak meteen leeg, of er veel of weinig in zit.quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:21 schreef sigme het volgende:
Mijn poezen veren enthousiast op als ik thuis kom. En ze willen OP SCHOOT.
Brokjes hebben ze altijd staan, dus daar is weinig reactie op. Behalve als ze op zijn, dan komen ze dat mij vertellen en dan moet ik de brokkenbak weer vullen. Meestal ben ik dat voor.
quote:Op dinsdag 25 april 2023 19:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan zou ik niet meer kunnen werken of slapen. Madam eet de bak meteen leeg, of er veel of weinig in zit.
En dan krijg je dit [ afbeelding ]
Altijd bijvullen.quote:
werkt bij deze diva niet helaas. Enige dat werkt zijn brokjesquote:Op dinsdag 25 april 2023 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als poes mij wakker maakt omdat ze brekkies moet neem ik dr in degreep en geef dr een paar minuten knuffeldood. Dan is ze weer een paar weken genezen.
Dan wel de muziek er bij plaatsen.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:11 schreef fietsie het volgende:
Owhm nee, nooit meer de echte versie van "The Banana Boat Song".
Harry Belafonte is overleden...
Oh ik zie het nu ja, alleen afspraak ingepland zei je - ik las eerst afspraak gehad. Oeps. Hopelijk kan poes snel terecht!quote:Op dinsdag 25 april 2023 20:30 schreef Morgane89 het volgende:
@:vlindertje89 lief, maar ik word nog gebeld om een afspraak te maken. Ik ben nu alleen nog doorverwezen.
Kan dit wel even gefilmd worden graag? Bedanktquote:Op dinsdag 25 april 2023 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lollig flesje fris besteld bij foodello…. Ik krijg het met geen mogelijkheid open![]()
Snap de dop(pen?) nietEn het tekeningetje wat op het flesje staat biedt ook weinig duidelijkheid.
Als het echt niet anders kan ga ik hem maar sabreren of zo
quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:20 schreef fietsie het volgende:
Snap ik het nu niet of is er in House of the Dragon een set majeure acteurswisels midden in het 1e seizoen?
En niet zwanger van ridders maar wel zwanger na hun trouwen?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]alleen vrouwen worden ouder in die serie...
Je snapt het.quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:20 schreef fietsie het volgende:
Snap ik het nu niet of is er in House of the Dragon een set majeure acteurswisels midden in het 1e seizoen?
Er komen in ieder geval genoeg kinderenquote:Op dinsdag 25 april 2023 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
En niet zwanger van ridders maar wel zwanger na hun trouwen?
Hier over een half uurtje.quote:
EN het is pas half elfquote:Op dinsdag 25 april 2023 22:38 schreef fietsie het volgende:
Mijn neefjes zouden op de camping in hun tent slapen.
Er is een relatief koude nacht voorspeld.
Eerst is de eerste terug gevlucht de caravan van mn broer in. En nu net de ander
Wat voor een 9 en 11 jarige best aardig bedtijd is gelukkigquote:
MY FRIEND'S GOT A BOYFRIEND. MAN SHE HATES THAT DICK. SHE TELLS MY EVERY DAY.quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MY FRIEND'S GOT A GIRLFRIEND MAN HE HATES THAT BITCH
HE TELLS ME EVERY DAY![]()
![]()
Dumpenquote:Op woensdag 26 april 2023 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
MY FRIEND'S GOT A BOYFRIEND. MAN SHE HATES THAT DICK. SHE TELLS MY EVERY DAY.
![]()
![]()
![]()
En dan net als op de biblebelt, bevallen na 7 maand van een baby van 9 pond?quote:Op dinsdag 25 april 2023 21:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
En niet zwanger van ridders maar wel zwanger na hun trouwen?
quote:Op dinsdag 25 april 2023 22:54 schreef AnneX het volgende:
Koningsnacht en vorst voorspeld. 👑
Jammer voor de mensen op de vrijmarkt.
de bloesem in m'n fruitbomen![]()
Omdenken, op de terugweg naar huis rol je lekker naar huis.quote:Op woensdag 26 april 2023 07:46 schreef Morgane89 het volgende:
Ja brr, koud op de fiets vanmorgen.
Ik snap nu waarom ik altijd zo moe ben als ik aankom bij het station - ruim 3km fietsroute blijkt vals plat te zijnen ik heb nog niet zo veel gesport dit jaar i.v.m. verhuizing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja inderdaad, de terugweg gaat fluitendquote:Op woensdag 26 april 2023 08:19 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Omdenken, op de terugweg naar huis rol je lekker naar huis.
Afhankelijk van welke locatie/dag zal ik even naar je zwaaienquote:Op woensdag 26 april 2023 08:26 schreef Morgane89 het volgende:
@:Candaasje dankjewel!Ik ga naar Evidensia.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 april 2023 08:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Afhankelijk van welke locatie/dag zal ik even naar je zwaaien
Mijn kat heeft zo'n gruwelijke hekel aan autorijden dat ik gewoon de dichtstbijzijnde kliniek heb gekozen, ArnhemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, maar dat is logisch. Succes!quote:Op woensdag 26 april 2023 08:30 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Mijn kat heeft zo'n gruwelijke hekel dat ik gewoon de dichtstbijzijnde kliniek heb gekozen, Arnhem
Ik vergat 'aan autorijden'. Nog geen koffie gehadquote:Op woensdag 26 april 2023 08:31 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Haha, maar dat is logisch. Succes!
Ja, naar. Ik had laatst even een paar dagen 'ruis' in mijn oor, niet heel hard maar wel aanwezig op rustige momenten. Toen dacht ik wel 'oei, dit wil ik echt niet.......'. Toen viel wat stress weg, en de ruis ook. Maar het idee om dat (en erger) te hebben....dat vond ik wel deprimerend.quote:Op woensdag 26 april 2023 08:36 schreef Lonaa het volgende:
Ja @:Candaasje het is wat dubbel. Omtrent tinnitus zijn nog zoveel raadselen ook. Het komt echt heel veel voor zonder gehoorverlies of andere duidelijke oorzaak.
Succes en sterkte met Cas, geniet er van zolang het "goed" gaat.
Ik ga even uurtje rehabsen. Geen zin. Wil slaap.
Doc en assistente hebben samen hele arm afgespeurd en drie voor mezelf niet zichtbare kleine wondjes gevonden (achterkant bovenarm net boven elleboog en 1 er precies op) die theoretisch de aanleiding kunnen zijn...quote:Op woensdag 26 april 2023 08:21 schreef Candaasje het volgende:
@:fietsie oei, rustig aan (zoverre dat gaat....) en hopelijk snel verbetering. Heb je je tijdens al die werkzaamheden in de schuur e.d. ergens opengehaald, dat er infectie is opgetreden?
Jakkes fietsie, dat is niet fijnquote:Op woensdag 26 april 2023 09:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Doc en assistente hebben samen hele arm afgespeurd en drie voor mezelf niet zichtbare kleine wondjes gevonden (achterkant bovenarm net boven elleboog en 1 er precies op) die theoretisch de aanleiding kunnen zijn...
Doet. Pijn. (nu ook nog)
Gister was het kort gezegd eng.quote:
Heftigquote:Op woensdag 26 april 2023 09:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gister was het kort gezegd eng.
Glimmende huid, arm niet kunnen buigen, iedere beweging doortrekkende pijn naar vingers en schouder.
Na een nachtje slapen zijn die dingen ernstig minder nu.
Mn moeder heeft er weer één lintje geregeld dit jaar.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoorde gisteren (top secret) dat er een drupje van de lintjesregen vandaag op een kennis gaat vallen. Met zo’n 29485742 werkzaamheden in betaald en vrijwilligerswerk werd dat ook wel tijd
Wauw! Toewijding! Ik heb er ooit eentje gedaan… waaaat een werkquote:Op woensdag 26 april 2023 09:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Mn moeder heeft er weer één lintje geregeld dit jaar.
Ze mag er eigenlijk zelf één inmiddels een lintje ivm het aanvragen voor al die lintjesVijfde jaar op rij nu.
AB olé oléquote:Op woensdag 26 april 2023 09:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Gister was het kort gezegd eng.
Glimmende huid, arm niet kunnen buigen, iedere beweging doortrekkende pijn naar vingers en schouder.
Na een nachtje slapen zijn die dingen ernstig minder nu.
Welke? Ik zat toevallig gisteren net te twijfelen of dat soort podcasts een leuke toevoeging aan mijn lijst waren.quote:Op woensdag 26 april 2023 08:32 schreef Morgane89 het volgende:
Ik keek net even op Spotify... Ik volg inmiddels minstens 5 podcasts over koken en etenHoezo verslaafd?
Was de bedoeling dat het er twee zouden worden. Ik weet wie het zijn en beiden verdienen om in het zonnetje gezet te worden. Echter één heeft een ongeluk veroorzaakt en omdat het onderzoek nog loopt heeft het Kapittel nee gezegd. De burrie en CvdK hebben beide dossiers wel goedgekeurd alleen de laatste horde is dus niet genomen. Een officieel afwijzen op van nr 2 krijg je dan niet. De lijnen met het stadhuis zijn gelukkig kort dus die onofficieel krijg je het dan wel te horen. 'Chef lintjes' op het stadhuis is goed bereikbaar.quote:Op woensdag 26 april 2023 09:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wauw! Toewijding! Ik heb er ooit eentje gedaan… waaaat een werk
Maar de verrassing toen de ontvanger nietsvermoedend binnenliep in een zaal waar zich zo’n 200 man hadden verzameld (die naar binnen moesten sluipen omdat zij in de ruimte ernaast aan het werk was) waarna ze van haar buurman (niet geheel toevallig ook wethouder) het lintje kreeg opgespeld onder oorverdovend applaus was wel heel erg gaaf.
En het jaar erna een handje van (toen nog koningin) Beatrix die op bezoek kwam in ons stadje. Die netjes even wachtte tot die persoon klaar was met haar dingetje voor ze ging ‘storen’.
Tja, je moet van onbesproken gedrag zijn. Daarom is het zo raar dat sommige anderen wel een lintje krijgenquote:Op woensdag 26 april 2023 10:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Was de bedoeling dat het er twee zouden worden. Ik weet wie het zijn en beiden verdienen om in het zonnetje gezet te worden. Echter één heeft een ongeluk veroorzaakt en omdat het onderzoek nog loopt heeft het Kapittel nee gezegd. De burrie en CvdK hebben beide dossiers wel goedgekeurd alleen de laatste horde is dus niet genomen. Een officieel afwijzen op van nr 2 krijg je dan niet. De lijnen met het stadhuis zijn gelukkig kort dus die onofficieel krijg je het dan wel te horen.
Ik heb het me ook wel eens afgevraagd, ik deed altijd de “zakelijke “ lintjesquote:Op woensdag 26 april 2023 10:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, je moet van onbesproken gedrag zijn. Daarom is het zo raar dat sommige anderen wel een lintje krijgen
Er volgt tzt wel een gemeentelijke penning waarschijnlijk. Ja ongeluk, schuldig 95% zeker, onderzoek duurt echter al een jaar. Wrs volgt er een schikkingsvoorstel. Geen slachtoffers met ernstig letsel gelukkig, maar ja wel een ongeluk.quote:Op woensdag 26 april 2023 10:16 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, je moet van onbesproken gedrag zijn. Daarom is het zo raar dat sommige anderen wel een lintje krijgen
Collega van mij is bijna een jaar thuis geweest in de ziektewet door tinnitus. Hij draaide helemaal doorquote:Op woensdag 26 april 2023 08:36 schreef Lonaa het volgende:
Ja @:Candaasje het is wat dubbel. Omtrent tinnitus zijn nog zoveel raadselen ook. Het komt echt heel veel voor zonder gehoorverlies of andere duidelijke oorzaak.
Succes en sterkte met Cas, geniet er van zolang het "goed" gaat.
Ik ga even uurtje rehabsen. Geen zin. Wil slaap.
Ja, die kwam hier ook wel even binnen. Heb hem jaren geleden mogen ontmoeten achter de schermen bij Pauw. Samen met zijn vrouw heerlijk zitten kletsen (ondanks dat we daar waren vanwege het monstertruckdrama).quote:
Er overlijden nu lijkt het dagelijks wel bekende mensen. Ik hou mijn hart vast voor Rob de Nijs, dat gaat ook niet best.quote:
Ik dacht dat die niet meer kritiek was? Maar ja, het gaat wel hard. Maar is dat niet altijd al zo geweest?quote:Op woensdag 26 april 2023 10:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er overlijden nu lijkt het dagelijks wel bekende mensen. Ik hou mijn hart vast voor Rob de Nijs, dat gaat ook niet best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |