abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 april 2023 @ 09:39:15 #1
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208882494
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  maandag 24 april 2023 @ 10:35:55 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_208882998
Alles wat nu valt, valt straks niet *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208883083
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 10:35 schreef Troel het volgende:
Precies, dat is de instelling _O_
pi_208883117
Wat een ellende Myra :N
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_208883336
Mensen, stop eens met bellen :{w
pi_208883500
En :* voor Candaasje/Cas, altijd zulke klotekeuzes in het leven met huisdieren :'( ik ben zelf team beter-te-vroeg-dan-te-laat, maar is zo'n persoonlijk hoofd(en hart)breken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_208883882
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 10:35 schreef Troel het volgende:
Ja maar… hier valt nu niks en later moet ik op de fiets weg ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 24 april 2023 @ 12:18:00 #8
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208883999
hmpff.. 28 maart op gesprek geweest voor een baan (intern).. nu nog steeds geen uitslag.
dus maar eens aan de manager gevraagd of ze al een update heeft.. duurt wel lang zo, en zonder de uitslag kan ik mezelf nog even niet motiveren om een andere baan te vinden :o 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_208884419
Nog gauw even een flashback naar gisteren *O* :Y)

:9

Maar ja, is niet iedere dag feest natuurlijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_208885392
Dikke :* voor @Candaasje, @Myraela (en ja, wel bellen! Ik doe dat ook gauw te laat of te weinig maar echt), voor mevrouw @fietsie en haar verzorgers, voor @Lucky_Strike wegens vakantie over, en voor iedereen die het verder ook nodig heeft.

Bij ons zijn de bouwvakkers weer terug :{ tenminste, ze waren er even en hebben toen iets stinkends op het plafond gesmeerd en zijn nu weer vertrokken. Ik word daar zenuwachtig van omdat we zaterdag weer de hele ruimte nodig hebben voor een werk-aangelegenheid dus dan moet het klaar zijn en bovendien hebben we er al zo lang omheen gewerkt. Vervolgens hebben we al geruzied omdat we ieder op een andere manier met dit soort omstandigheden omgaan. Ik word gestresst en dan ga ik bitchen. Hij wordt gestresst en gaat dat internaliseren en als ik dan bitch wordt dat nog erger. Nou ja. We weten het en dat helpt een beetje. En het weer helpt vandaag ook niet echt mee…

Wel net een hele goeie broodbox van TGTG gehaald.
pi_208885751
Oh en in die broodbox zaten ook 6 hele goede krentenbollen. Dus nu krentenbol met kaas O+

Dat is al een stuk beter :Y
pi_208888055
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 14:02 schreef yinu het volgende:
Dikke :* voor @:candaasje, @:myraela (en ja, wel bellen! Ik doe dat ook gauw te laat of te weinig maar echt), voor mevrouw @:fietsie en haar verzorgers, voor @:lucky_strike wegens vakantie over, en voor iedereen die het verder ook nodig heeft.

Bij ons zijn de bouwvakkers weer terug :{ tenminste, ze waren er even en hebben toen iets stinkends op het plafond gesmeerd en zijn nu weer vertrokken. Ik word daar zenuwachtig van omdat we zaterdag weer de hele ruimte nodig hebben voor een werk-aangelegenheid dus dan moet het klaar zijn en bovendien hebben we er al zo lang omheen gewerkt. Vervolgens hebben we al geruzied omdat we ieder op een andere manier met dit soort omstandigheden omgaan. Ik word gestresst en dan ga ik bitchen. Hij wordt gestresst en gaat dat internaliseren en als ik dan bitch wordt dat nog erger. Nou ja. We weten het en dat helpt een beetje. En het weer helpt vandaag ook niet echt mee…

Wel net een hele goeie broodbox van TGTG gehaald.
:*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208888639
Vandaag vergaderd tot ik een ons woog en toen snel naar huis en met de kar 3 kuub houtsnipper gehaald.
Ik hou meer van houtsnippers dan van vergaderen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 24 april 2023 @ 18:18:33 #14
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208888695
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 18:11 schreef sigme het volgende:
Vandaag vergaderd tot ik een ons woog en toen snel naar huis en met de kar 3 kuub houtsnipper gehaald.
Dit lijkt me een leerzame dag te zijn geweest voor je :D
pi_208888708
quote:
10s.gif Op maandag 24 april 2023 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dit lijkt me een leerzame dag te zijn geweest voor je :D
Eigenlijk wist ik dit al wel hoor :Y
  Moderator maandag 24 april 2023 @ 18:20:31 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208888719
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 18:11 schreef sigme het volgende:
Snipperdagen zijn fijn ja :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  maandag 24 april 2023 @ 18:21:24 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_208888724
Welkom thuis @Lonaa
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208888729
Zo, weer een dag afgestreept *O*

Toen vanmiddag iedereen tijdens de pauze aan de wandel was, de klaag tirade van de trouwste collega aangehoord. Zo sneu, ze werkt er al zeker 15 jaar, de vorige directeur heeft dingen toegezegd maar niet op papier gezet dus die worden door haar neus geboord, niemand heeft ooit tijd voor haar wanneer ze een gesprek wil
We have far more in common than that which devides us..
pi_208888764
quote:
Verrassend en speels! (en je zal maar na elke voorstelling die verf (?) moeten wegboenen...)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208888768
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 18:21 schreef Troel het volgende:
Welkom thuis @:Lonaa
Hoezo is Lonaa al weer terug :o Nu al!
Nou, welkom terug in ons letterlijk koude kikkerlandje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208888776
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 18:22 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, weer een dag afgestreept *O*

Toen vanmiddag iedereen tijdens de pauze aan de wandel was, de klaag tirade van de trouwste collega aangehoord. Zo sneu, ze werkt er al zeker 15 jaar, de vorige directeur heeft dingen toegezegd maar niet op papier gezet dus die worden door haar neus geboord, niemand heeft ooit tijd voor haar wanneer ze een gesprek wil
Die klinkt ook al niet erg tevreden meer :X Handig om je meest trouwe mensen ook weg te jagen.
pi_208888868
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 18:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Die klinkt ook al niet erg tevreden meer :X Handig om je meest trouwe mensen ook weg te jagen.
Dat dus. En er zijn er een paar die echt niet meer weten hoe ze het werk af moeten krijgen. Ik doe nu gewoon routine werk, dus ben "lekker" bezig maar geen dingen die na mijn vertrek door mij opgevolgd moeten worden.
pi_208888982
Ik kwam via via in een oud slowchat topic terecht en zie daar!

De herinnering blijft O+
pi_208888990
De reïncarnatie is!

Toch?

(Ik heb toch vragen...)
pi_208888991
quote:
Dit.
En zoek je winterjas er maar weer bij ;(
pi_208888992
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 18:36 schreef Kaatje1 het volgende:

Dat dus. En er zijn er een paar die echt niet meer weten hoe ze het werk af moeten krijgen. Ik doe nu gewoon routine werk, dus ben "lekker" bezig maar geen dingen die na mijn vertrek door mij opgevolgd moeten worden.
Ik zou zo blij zijn daar weg te gaan. En ook wel een beetje 'genieten' van het klagen van anderen, zo van het ligt niet aan jou dat het daar nu best wel kut is.
pi_208888999
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 18:48 schreef Blues het volgende:
Dit.
En zoek je winterjas er maar weer bij ;(
Ik had vrijdag tussenjas aan naar het werk. K...k...kkkoud. Zaterdag en vannacht dus gewoon weer de winterjas ja :')
pi_208889007
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 18:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Verrassend en speels! (en je zal maar na elke voorstelling die verf (?) moeten wegboenen...)
Ja! Dat zeiden wij ook al :D
pi_208889012
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 18:49 schreef Blues het volgende:

Ja! Dat zeiden wij ook al :D
Misschien is het heel makkelijke wateroplosbare verf. Hoop ik dan maar. En wat knap wat ze allemaal met hun lichaam kunnen. Ik vind deze setting denk ik vele malen fascinerender dan de 'circus-setting'.
pi_208889052
Dus. In onze bijgebouwen zitten zo veel gaten en kieren dat er regelmatig vogels naar binnen gaan. Zo af en toe levert dat een dode vogel op. Heel sneu.

J komt net binnen met de mededeling dat er een dode vogel naast de frituurpan ligt. Alleen, tijdens het ruimen bleek de vogel niet dood naar levend vastgeplakt in frituurvet :'(

Vogel losgemaakt maar het verendek was nog verre van compleet. Vogel in doos met water en vogelvoer. Maar hij wilde er alleen maar uit en is snel weggehupt. Die gaat niet lang leven vrees ik.
Spoilers!
pi_208889053
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 18:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik zou zo blij zijn daar weg te gaan. En ook wel een beetje 'genieten' van het klagen van anderen, zo van het ligt niet aan jou dat het daar nu best wel kut is.
Ik vind het vooral heel sneu voor haar. Ze heeft zoveel gegeven (19 vakantiedagen per jaar want parttimer en ze heeft er nu nog 35 over), werkt al een aantal weken op haar vrije vrijdag want het is zo enorm druk. Een collega ging naar een uitvaart (geen 1e of 2e graad) en kreeg vrij, zij wil graag mee naar het ziekenhuis wanneer haar man een behandeling krijgt (man kan van pijn niet autorijden) en moet daarvoor vrij nemen.
Echt, hoe krijg je het voor elkaar om zo'n topkracht klein te krijgen
pi_208889063
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 18:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dus. In onze bijgebouwen zitten zo veel gaten en kieren dat er regelmatig vogels naar binnen gaan. Zo af en toe levert dat een dode vogel op. Heel sneu.

J komt net binnen met de mededeling dat er een dode vogel naast de frituurpan ligt. Alleen, tijdens het ruimen bleek de vogel niet dood naar levend vastgeplakt in frituurvet :'(

Vogel losgemaakt maar het verendek was nog verre van compleet. Vogel in doos met water en vogelvoer. Maar hij wilde er alleen maar uit en is snel weggehupt. Die gaat niet lang leven vrees ik.
och erm -O-
pi_208889514
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 18:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik vind het vooral heel sneu voor haar. Ze heeft zoveel gegeven (19 vakantiedagen per jaar want parttimer en ze heeft er nu nog 35 over), werkt al een aantal weken op haar vrije vrijdag want het is zo enorm druk. Een collega ging naar een uitvaart (geen 1e of 2e graad) en kreeg vrij, zij wil graag mee naar het ziekenhuis wanneer haar man een behandeling krijgt (man kan van pijn niet autorijden) en moet daarvoor vrij nemen.
Echt, hoe krijg je het voor elkaar om zo'n topkracht klein te krijgen
“Krijg” sorry heb je nog een exitgesprek? Of spreek je nieuwe directeur misschien in de lift of zo.
Daar zou ik zo klaar mee zijn.

Vraag: over risotto: zit al 20 minuten langer dan recept zegt in de pan. Komt dat nog goed?😳
Mn. Heeft al een balen humeur, omdat Adobe helpdesk niet bereikbaar is. Telefonisch. Goh.
pi_208889529
Gekke vogel in frituurvet. Zielig @Lucky_Strike.
pi_208889600
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 19:25 schreef AnneX het volgende:

[..]
“Krijg” sorry heb je nog een exitgesprek? Of spreek je nieuwe directeur misschien in de lift of zo.
Daar zou ik zo klaar mee zijn.

Vraag: over risotto: zit al 20 minuten langer dan recept zegt in de pan. Komt dat nog goed?😳
Mn. Heeft al een balen humeur, omdat Adobe helpdesk niet bereikbaar is. Telefonisch. Goh.
Ik denk niet dat het nog goed komt met de risotto. Had dat laatst, bleek dat de tht datum augustus 2018 was (verkeerd opgeborgen).
En ik weet niet of ik nog een exit gesprek krijg. De leidinggevende is mijn laatste dag niet op kantoor (meer mensen niet) en de directeur, geen idee. Hoeft voor mij ook niet zo nodig. Eind februari ging iemand weg (was 1/12 in dienst gekomen en we hebben een maand opzegtermijn :D ) en toen wilde hij niet eens een bloemetje voor de vertrekker, hij hield niet van mensen die weggaan, die laten het bedrijf in de steek :o
pi_208889625
Exit gesprek is ook zo'n onzin. Als je je verbeterpunten wil weten kun je me inhuren voor consultancytarief, daaaadaaag.
pi_208889789
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 19:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Exit gesprek is ook zo'n onzin. Als je je verbeterpunten wil weten kun je me inhuren voor consultancytarief, daaaadaaag.
Heel lang geleden een exit gesprek gehad. Dame vond het niet leuk, had daar 20 jaar gewerkt en door haar gedrag zijn de laatste weken daar zo negatief geweest. Bedrijf ging verhuizen naar Amsterdam en ik had ervoor gekozen niet mee te gaan. Daar stond geld tegenover en omdat het voor mij wat langer duurde om een leuke baan te vinden kreeg ik minder geld mee, en daar wilde ze nog wat afknabbelen (6 maandsalarisen ipv de 9 waar ik recht op had).
Paar jaar later hoorde ik dat wanneer ik nog een paar maanden (geloof 4) had gewacht met het vertrek, ze me hadden moeten ontslaan en had ik 36 maandsalarissen meegekregen. Toen heb ik wel even flink gevloekt.
pi_208889794
quote:
Ja :D
Ik heb veel bedrijven verlaten, en niemand is ooit zo dom geweest om me te vragen om een exitgesprek. Is ook nergens voor nodig, ik laat tijdens dienstverband altijd wel weten wat ik er van vind.

Vandaag naar de manager van een collega gestapt om te zeggen dat collega in kwestie toch echt de competenties mist om ooit een goede collega te worden (werkinhoudelijk). De andere collega's praten daar vooral veel over met elkaar.
pi_208889844
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 19:39 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik heb veel bedrijven verlaten, en niemand is ooit zo dom geweest om me te vragen om een exitgesprek. Is ook nergens voor nodig, ik laat tijdens dienstverband altijd wel weten wat ik er van vind.

Vandaag naar de manager van een collega gestapt om te zeggen dat collega in kwestie toch echt de competenties mist om ooit een goede collega te worden (werkinhoudelijk). De andere collega's praten daar vooral veel over met elkaar.
Vind het ook niet perse aan mij het werk van mijn/een manager te doen, maar das vaak wel een beetje petty van mezelf.
pi_208890410
Paniek net (zelf veroorzaakt). Moest iets vastzetten aan mijn nieuwe broek en dan kan ik beter mijn bril afdoen, want dan kan ik het dichterbij houden. En toen kon ik daarna mijn bril niet meer terugvinden in de zooi op de tafel, heel voorzichtig m'n hand overal opgelegd en jaaaa daar was die dan (tussen de scharen) pfffff. En geen idee eigenlijk waar mijn reservebril ligt. Die ga ik dus nu maar zoeken voor de zekerheid.
pi_208890637
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 20:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Paniek net (zelf veroorzaakt). Moest iets vastzetten aan mijn nieuwe broek en dan kan ik beter mijn bril afdoen, want dan kan ik het dichterbij houden. En toen kon ik daarna mijn bril niet meer terugvinden in de zooi op de tafel, heel voorzichtig m'n hand overal opgelegd en jaaaa daar was die dan (tussen de scharen) pfffff. En geen idee eigenlijk waar mijn reservebril ligt. Die ga ik dus nu maar zoeken voor de zekerheid.
Herkenbaar :D

Gelukkig weet ik (in meer of mindere mate) minimaal drie reserve brillen te vinden. De een wat meer optimaal in gebruik dan de ander, dat wel :')
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208890679
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 18:54 schreef Lucky_Strike het volgende:

Awww ;(
pi_208890722
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 20:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Herkenbaar :D

Gelukkig weet ik (in meer of mindere mate) minimaal drie reserve brillen te vinden. De een wat meer optimaal in gebruik dan de ander, dat wel :')
Ik heb 'm gelukkig gevonden. Ligt nu op een plek waar ik 'm ook zonder bril kan terugvinden.
In een ver verleden heb ik mijn ouders zelfs eens gebeld. Ik woonde op kamers, huisgenote was er niet en de bril was gevallen in de badkamer achter een kastje. Ik zag 'm niet en kon er ook niet bij. M'n moeder heeft 'm met een pollepel achter dat kastje gevist _O-
pi_208890725
quote:

Dit is heel herkenbaar -O-
  maandag 24 april 2023 @ 20:29:31 #45
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208890729
quote:

[..]

Vandaag boos geworden.
Werk je jaren aan een project, hoor ik vandaag 'toevallig' dat er morgen een afsluitende 'informele' meeting van dat project is, waar mijn collega’s en ik niet voor zijn uitgenodigd onder het mom 'We hebben besloten om niet iedereen uit te nodigen, want dat waren er te veel'.
Wij zijn met 3 personen bij alle onderdelen van het project betrokken geweest, maar diverse personen die in die periode slechts een scheet hebben gelaten, zijn wel uitgenodigd.

Daarop heb ik voor morgen op dezelfde locatie 'spontaan en toevallig' een teamdag voor mijn collega's georganiseerd… ^O^
pi_208890733
quote:
Tot zover mijn eventuele idee. 😂

Uiteindelijk werd de risotto gaar. :Y) 25 minuten later.
Oei wat had een trek.

WB @Lonaa
pi_208890770
quote:
7s.gif Op maandag 24 april 2023 20:29 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Vandaag boos geworden.
Werk je jaren aan een project, hoor ik vandaag 'toevallig' dat er morgen een afsluitende 'informele' meeting van dat project is, waar mijn collega’s en ik niet voor zijn uitgenodigd onder het mom 'We hebben besloten om niet iedereen uit te nodigen, want dat waren er te veel'.
Wij zijn met 3 personen bij alle onderdelen van het project betrokken geweest, maar diverse personen die in die periode slechts een scheet hebben gelaten, zijn wel uitgenodigd.

Daarop heb ik voor morgen op dezelfde locatie 'spontaan en toevallig' een teamdag voor mijn collega's georganiseerd… ^O^
Nice ^O^

Wat is dat toch met werkgevers tegenwoordig? :')
pi_208890828
Ik ga morgen een werkoverleg missen omdat ik die uitvaart heb.
Vandaag manager gebeld voor die afmelding omdat ik wel het een en ander vond van een agendapunt :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na de uitvaart door naar een ander werkoverleg en in de avond schutting overleg. Met de buren. Eens kijken welke ideeën zij hebben voor de in elkaar stortende schutting.

Afwisselend dagje, zullen we maar zeggen.
pi_208890882
quote:
Nou, nog niet thuis.

Groetjes vanaf ergens net na Hilversum.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 24 april 2023 @ 20:42:43 #50
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208890898
quote:
1s.gif Op maandag 24 april 2023 20:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nice ^O^

Wat is dat toch met werkgevers tegenwoordig? :')
Mijn collega's en ik zijn redelijk kritisch geweest gedurende het traject en waren daarom niet zo geliefd. Ik gok dat dat de reden is…
pi_208891359
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 20:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nou, nog niet thuis.

Welkom in Nederland dan! Koud he?
  maandag 24 april 2023 @ 21:11:02 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_208891373
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 20:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nou, nog niet thuis.

Bijna thuis dan :'(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208891512
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 21:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Welkom in Nederland dan! Koud he?
Zo koud. Vier uur geleden stond ik nog in 23 graden. ;(
pi_208891561
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 21:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Zo koud. Vier uur geleden stond ik nog in 23 graden. ;(
Van leven op een bedje terug naar leven in bed :'(
  maandag 24 april 2023 @ 21:24:23 #55
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208891586
Ik heb de elektrische deken alvast weer aan staan. Nog één slaaptheetje en dan weer lekker snurken :z
  maandag 24 april 2023 @ 21:28:10 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_208891652
Ik ben blij dat ik het dubbele dekbed nog niet weggehaald had. Het elektrieke dekentje al wel wen tijd geleden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208891783
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 21:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Van leven op een bedje terug naar leven in bed :'(
Ik wil mezelf nou alweer van kant maken.
  maandag 24 april 2023 @ 21:37:34 #58
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208891860
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 21:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik wil mezelf nou alweer van kant maken.
Boks ouwe, WB :*
pi_208891955
quote:

[..]

Ik neem aan dat je die collega wel eerst vriendelijk van feedback hebt voorzien?
  maandag 24 april 2023 @ 21:59:03 #61
35189 Troel
scherp en bot
pi_208892283
quote:

[..]
Bij mijn vorige baan wilden ze graag een exitgesprek. Dat heb ik geweigerd. Dat kwam vooral door de toxiciteit van de laatste maand daar en ik geen behoefte had om daar ook maar een minuut langer dan nodig te blijven. De zes maanden daarvoor waren wel bevallen, maar de sfeer sloeg ineens om. Het was een tijdelijke functie, dus vond t wel prima uiteindelijk :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208893919
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2023 21:43 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik neem aan dat je die collega wel eerst vriendelijk van feedback hebt voorzien?
Ik ben tester en heb geleerd geen aannames te doen.
pi_208893920
Goedemorgen!

Het is in elk geval niet zo grijs buiten, deze ochtend. Wel fris. Met waterkou.
pi_208893961
Tester heb ik in mijn hoofd wel geromantiseerd als "zo'n heerlijke baan waar je niks met mensen van doen hebf". Dat strookt... niet perse met de verhalen van Sigme :D
pi_208894041
Goedemorgen goedemorgen :W

Vandaag een lange dag op de planning. Werk, daarna samen avondeten en vergaderen voor vrijwilligerswerk, en daarna meteen door naar cursus krachttraining. En dan ben ik 21:15 of zo weer thuis. Dat zijn de dagen die je niet te vaak moet doen. Maar het is wel lekker dat ik tussen werk en krachttraining niet naar huis heen en weer aan het fietsen ben. En ik hoef niet te koken *G*
  dinsdag 25 april 2023 @ 07:34:07 #66
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_208894048
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 07:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tester heb ik in mijn hoofd wel geromantiseerd als "zo'n heerlijke baan waar je niks met mensen van doen hebf". Dat strookt... niet perse met de verhalen van Sigme :D
Op een gegeven moment moet je toch een groep mensen gaan vertellen dat ze prutswerk opgeleverd hebben.
pi_208894062
Hai. Koud.
pi_208894279
Goedemorgen dotjes. O+
  dinsdag 25 april 2023 @ 08:19:18 #69
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208894299
goedemorgen!

alhoewel, vandaag is niet mijn dag, allerlei dingen gingen verkeerd en tot overmaat van ramp zat ik achter een tractor op weg naar werk _O- #plattelandsleven
  dinsdag 25 april 2023 @ 08:20:08 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_208894303
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2023 08:19 schreef Barreltje het volgende:
goedemorgen!

alhoewel, vandaag is niet mijn dag, allerlei dingen gingen verkeerd en tot overmaat van ramp zat ik achter een tractor op weg naar werk _O- #plattelandsleven
Dat went. Op een gegeven moment kom je op je werk en denk je "ow, wat ben ik vroeg" ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208894318
Wanneer wordt het lente?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 april 2023 @ 08:24:46 #72
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208894332
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 08:23 schreef yinu het volgende:
Wanneer wordt het lente?
Ik zie vanaf zondag 16 graden in de voorspelling staan.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 25 april 2023 @ 08:33:09 #73
35189 Troel
scherp en bot
pi_208894390
Twee storingen, dus ik ben bang een rustig dagje op kantoor. Terwijl ik eigenlijk de btw-aangifte had willen doen. En nog een heleboel andere dingen. Shit happens.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208894403
Goedemorgen :W

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 08:23 schreef yinu het volgende:
Wanneer wordt het lente?
Bijna *O*
  dinsdag 25 april 2023 @ 08:39:17 #75
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208894424
Mogguh allemaal :W
  dinsdag 25 april 2023 @ 08:54:03 #76
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208894537
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2023 08:20 schreef Troel het volgende:

[..]
Dat went. Op een gegeven moment kom je op je werk en denk je "ow, wat ben ik vroeg" ;)
ik heb 42 jaar in de stad gewoond.. het is nog even wennen :P
pi_208894820
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 08:24 schreef borisz het volgende:

[..]
Ze zeggen al drie weken dat het volgende week zonnig en 15/16 graden wordt dus ik reken er maar niet al te hard op :+

@Myraela hopelijk heb je je ziekenhuis al gebeld, ook als de pijn inmiddels wat minder is zou ik toch even bellen om te overleggen of dat hoort hoor! Ik ben niet zo'n goed voorbeeld want wel beide kanten met verdoving aangeprikt en ik had zoveel last vd hormonen dat ik me sowieso al 100x beter voelde na de punctie omdat ik van de hormonen af was, maar ik heb paar dagen beetje zeurend gevoel gehad en weekje niet gesport en dat was het. Klinkt echt heel vervelend zoveel pijn als jij hebt (gehad)! :*

Verder waren er volgens mij nog wat mensen die een :* konden gebruiken. Het is een beetje druk en ik lees af en toe bij maar vergeet ook een deel weer.

Welkom terug @Lonaa!
  dinsdag 25 april 2023 @ 09:24:35 #78
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208894846
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 09:21 schreef vlindertje89 het volgende:
Ze zeggen al drie weken dat het volgende week zonnig en 15/16 graden wordt
En dan nog, alsof 15/16 graden iets is om voor op je knieën te gaan. Eind april. 22 komt eerst.
pi_208894887
Zo lang het min of meer droog is en het een vrije dag is, ben ik al blij eigenlijk.
Spoilers!
pi_208894894
Ja, dat. Zonnig en 15/16 graden klinkt heerlijk als ik kijk naar wat het nu steeds is :s)
pi_208894922
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 09:21 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Myraela hopelijk heb je je ziekenhuis al gebeld, ook als de pijn inmiddels wat minder is zou ik toch even bellen om te overleggen of dat hoort hoor! Ik ben niet zo'n goed voorbeeld want wel beide kanten met verdoving aangeprikt en ik had zoveel last vd hormonen dat ik me sowieso al 100x beter voelde na de punctie omdat ik van de hormonen af was, maar ik heb paar dagen beetje zeurend gevoel gehad en weekje niet gesport en dat was het. Klinkt echt heel vervelend zoveel pijn als jij hebt (gehad)! :*
Nee, niet meer gebeld. Ik weet niet zo goed hoe ik iets moet bespreken waar ik nu geen last meer van heb. Overigens denk ik dat ik wel m'n fout heb ontdekt. Ik had zondag constant pijnstillers, en luisterde met die pijnstillers naar de grens van 'ok, nu voel ik teveel en moet ik stoppen'. Maar dan voel je het dus eigenlijk te laat. Dus ik denk dat ik gewoon teveel heb gedaan en dat voelde zodra de pijnstillers uitwerkte. Ondanks dat ik overigens helemaal niet zoveel heb gedaan. Ik heb heel rustig de keukenkastjes uitgeruimd.

Maar gisteren bijvoorbeeld geen pijnstillers, en dat ging helemaal prima zolang ik gewoon aan het werk was (zittend op de bank). Maar toen ik 's avonds even een bezem door de container wilde halen, voelde ik na alleen het halen van de bezem al dat ik weer moest gaan zitten. Dus geen pijnstillers en beter naar m'n lichaam luisteren.
pi_208894926
Over een poosje klagen we weer dat het veel te warm is.
  dinsdag 25 april 2023 @ 09:44:00 #83
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208895044
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 april 2023 09:32 schreef Myraela het volgende:
Ik niet zo snel hoor :+
pi_208895064
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 april 2023 09:32 schreef Myraela het volgende:
Precies, ik geniet er nog maar even van dat het niet bloedheet is :D

Alleen jammer van de stookkosten.
pi_208895370
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 07:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
:D

Hahaha, nee, integendeel. Je moet voortdurend mensen bij de poot pakken om te achterhalen wat er nu *eigenlijk*. de bedoeling is (in plaats van dat wat ze zo goed en kwaad als het ging schriftelijk geformuleerd hebben). En vaak moet ik ze daarna uitleggen dat ze dat niet werkelijk kunnen bedoelen want x,y,z dus ga er nog maar een keertje goed over nadenken en kom maar terug als je het wel goed bedacht hebt ~O>

En daarna moet je aan een stuk door aan bouwers uitleggen dat ze het a) verkeerd gedaan hebben en dus waarschijnlijk b) verkeerd begrepen hebben en c) wat er dus eigenlijk wel de bedoeling is, en d) dat ze het opnieuw, maar dan anders, weer verkeerd begrepen en/of gebouwd hebben }:|

Dat vergt best wat euh.. soort van plan van aanpak. Ik wou subtiliteit schrijven, maar dat is toch niet mijn manier van aanpakken. En toch ben ik goed in dit werk.
  dinsdag 25 april 2023 @ 10:55:25 #86
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208895740
Wat lunchen jullie? Ik heb nog een halve pizza American Supreme meatlover liggen :+
pi_208895785
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2023 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat lunchen jullie? Ik heb nog een halve pizza American Supreme meatlover liggen :+
Ik moet nog aan mijn ontbijt beginnen. Lunch wordt denk ik een volkorenkadetje met avocado, gekookt ei en tomaat.
Spoilers!
pi_208895829
Ik bak straks een eitje met kaas. Vanavond twee soorten curry uit de vriezer met naanbrood. Huis begint wel leeg te raken.

Alleen nog teveel curry, maar 3 avonden curry achter elkaar gaat te ver. Dus morgen bestellen we maar wat. :9
  dinsdag 25 april 2023 @ 11:07:04 #89
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208895842
Oh ja ik heb nog 4 eieren die op moeten. Vanavond maar even een omeletje maken. Snij ik er meteen die paprika doorheen. En ehhh even kijken voor wat vlezigs. Of niet.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 25 april 2023 @ 11:10:35 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208895863
Qua lunch broodje geitenkaas en hagelslag denk ik :+.

Vanavond een snelle pasta.
pi_208895888
Eerste uur rehab zit er weer op. Even ontbijten (kwark met dingen), Dora uitlaten en dan moet ik vanmiddag naar de KNO-arts. Eindelijk.

For extra fun: de daling gisteren heeft echt echt echt m'n oren verfuckt. Ik was in slaap gevallen tijdens de vlucht en werd wakker omdat ik het idee had dat mijn trommelvliezen gingen ontploffen. Heb opgerold als een balletje in mn stoel zitten janken. Rechts inmiddels beter, knapt nog wat als ik slik maar doet geen zeer. Links is horrible. Knapt, voelt vol met vocht, doet zeer, rinkelt, trekt naar mn nek ook en shit klinkt raar.
  dinsdag 25 april 2023 @ 11:17:51 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_208895908
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 april 2023 11:15 schreef Lonaa het volgende:
Eerste uur rehab zit er weer op. Even ontbijten (kwark met dingen), Dora uitlaten en dan moet ik vanmiddag naar de KNO-arts. Eindelijk.

For extra fun: de daling gisteren heeft echt echt echt m'n oren verfuckt. Ik was in slaap gevallen tijdens de vlucht en werd wakker omdat ik het idee had dat mijn trommelvliezen gingen ontploffen. Heb opgerold als een balletje in mn stoel zitten janken. Rechts inmiddels beter, knapt nog wat als ik slik maar doet geen zeer. Links is horrible. Knapt, voelt vol met vocht, doet zeer, rinkelt, trekt naar mn nek ook en shit klinkt raar.
Ow, dat is wel heel kut. Wel fijn dat je vanmiddag naar de KNO kan. Meteen hier naar laten kijken!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208895943
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2023 11:17 schreef Troel het volgende:

[..]
Ow, dat is wel heel kut. Wel fijn dat je vanmiddag naar de KNO kan. Meteen hier naar laten kijken!
Ja. Ik probeer me er vooral geen zorgen over te maken, zeg maar, want kan gebeuren dat luchtdrukverschil je oren wat verfuckt zonder verdere consequenties. Maar toch. ;(
pi_208895962
Oh ja vliegen met oren :X vreselijk.
Maarreh, wel een soort van fijn dat je juist nu naar de KNO-arts gaat? Ik heb heel vaak dat precies op het moment dat ik naar de dokter moet, de klacht verdwenen is.
pi_208895982
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 08:24 schreef borisz het volgende:

[..]
Dat zeggen ze de hele tijd. Dat het over een paar dagen lekker weer wordt. Maar goed, nu is er hier een zonnetje doorgebroken en ondanks dat het behoorlijk koud is, ziet het er wel wat vrolijker uit.
pi_208895986
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 11:23 schreef yinu het volgende:
Oh ja vliegen met oren :X vreselijk.
Maarreh, wel een soort van fijn dat je juist nu naar de KNO-arts gaat? Ik heb heel vaak dat precies op het moment dat ik naar de dokter moet, de klacht verdwenen is.
Ja, herkenbaar :')

We gaan het zien.
pi_208895989
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 11:25 schreef yinu het volgende:

[..]
Dat zeggen ze de hele tijd. Dat het over een paar dagen lekker weer wordt. Maar goed, nu is er hier een zonnetje doorgebroken en ondanks dat het behoorlijk koud is, ziet het er wel wat vrolijker uit.
Ik geloof ook niks meer van de voorspelling dat het "over een paar dagen" wat warmer wordt. Zonnetje is hier ook, nu. Even.
  dinsdag 25 april 2023 @ 11:28:06 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_208896007
Ik hoop gewoon dat het vanaf donderdag droog is. Temperatuur kan je je prima op kleden, maar droog zou fijn zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 april 2023 @ 11:28:21 #99
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208896009
Ik meld me ook in de ziekenboeg.

Eergister: "stijve elleboog"
Gister: "Dit lijkt wel enorm op een slijmbeursontsteking" alleen ik hem die arm niet gestoten of belast
Vanmorgen: Waarom is mijn onderarm dikker dan mijn bovenarm? En waarom brandt het?

Dus straks even langs de HA.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 25 april 2023 @ 11:30:50 #100
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208896028
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 11:28 schreef fietsie het volgende:

Gister: "Dit lijkt wel enorm op een slijmbeursontsteking" alleen ik hem die arm niet gestoten of belast
Vanmorgen: Waarom is mijn onderarm dikker dan mijn bovenarm? En waarom brandt het?

Ai, dat klinkt pijnlijk! En slechte timing. Hopelijk is het snel te behandelen!
  dinsdag 25 april 2023 @ 11:31:16 #101
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208896033
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2023 11:28 schreef Troel het volgende:
Ik hoop gewoon dat het vanaf donderdag droog is. Temperatuur kan je je prima op kleden, maar droog zou fijn zijn.
veel wind word ik ook helemaal daaps van -O-
  dinsdag 25 april 2023 @ 11:31:59 #102
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208896043
Ja ik hoop ook dat er geen gekkigheid achter weg komt want ik ben de enige "nu nog mobiele meerderjarige persoon" in huis..
  dinsdag 25 april 2023 @ 11:33:21 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_208896057
quote:

Owq shit. Dat is alotijd kut, maar nu even extra ;(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 april 2023 @ 11:41:42 #104
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208896118
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 11:31 schreef fietsie het volgende:
Ja ik hoop ook dat er geen gekkigheid achter weg komt want ik ben de enige "nu nog mobiele meerderjarige persoon" in huis..
:*
Spoilers!
pi_208896196
Oh, we zitten in de CUL-lappenmand zo te lezen -O- beterschap voor iedereen.

Wij waren wakker om half zeven, ontbeten in bed, vielen weer in slaap met zn drieën en nu net wakker :O nu maar even lunchen en dan maar een was aanzetten want alles zit weer eens onder de (al dan niet uitgekotste) melk en plas :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208896223
quote:
Mexicaanse salade met nachos chips :9
pi_208896258
Wij hebben nog een restje spaghetti carbonara :Y)
  dinsdag 25 april 2023 @ 12:02:52 #108
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208896303
Wat een lekkere niet-boterhammenlunches allemaal. Fijn, ik zoek nog wel wat inspiratie.
Hier zo roerbakgroente met geklutste eitjes, sojasaus en sesamzaad.
Afhankelijk van hoeveelheid honger met/zonder noedels.
pi_208896312
quote:

-O- Beterschap! Hopelijk valt het mee, zeker nu komt het niet uit.
  dinsdag 25 april 2023 @ 12:07:58 #110
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208896347
Mijn collega's lunchen allemaal met warme soep. Ook wel een idee eigenlijk :)
  dinsdag 25 april 2023 @ 12:10:48 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_208896378
Ik lunch denk ik niet. Heb een beetje last van mijn keel en doe het dus voroal op thee met honing, keelsnoepjes en zodra ik thuis ben wat ascal :@
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 april 2023 @ 12:35:37 #112
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208896599
quote:
Het restaurant hier serveerde kipperagout (en chilli sin carne, maar daar had ik geen zin in) en daar had ik salade uit de salade bar bij.. deze keer met redelijk rijpe mangos O+
pi_208896607
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 april 2023 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn collega's lunchen allemaal met warme soep. Ook wel een idee eigenlijk :)
Op werk eet ik altijd de soep vd dag :9 Met een meegebracht bammetje van mezelf erbij. Meestal zonder beleg. Kan ik lekker soppen :9

Nu op vrije dinsdag net brunch met vk brood/casselerrib/gebakken ei, thee, koffie, banaantje.
Als g straks terug is van boodschappen, stap ik in de auto om te tanken en dan lekker in up vogels kijken bij de westhoffplas. Die is in de buurt maar nieuw voor mij. Er is een O+ vogelkijkhut O+ *G*
pi_208896614
Sterkte @fietsie -O- en @Lonaa

En het in slaap vallen met zijn 3tjes bij @Clubsoda klinkt zo O+ !
pi_208896618
En bij mij zat de extra terugwerkende kracht procenten wegens CAO er nog niet bij vandaag o|O
Ik las uiterlijk juni.
  dinsdag 25 april 2023 @ 12:42:49 #116
35189 Troel
scherp en bot
pi_208896641
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 12:37 schreef Blues het volgende:
En bij mij zat de extra terugwerkende kracht procenten wegens CAO er nog niet bij vandaag o|O
Ik las uiterlijk juni.
Ow, dat is wel zuur.

Ik zit met smart te wachten op de afrekening van mijn vrijdagochtendwerk. Dan kan ik mijn vakantiepotje aanvullen en hopelijk ook weer een stuk spaarrekening. Bank enzo hapte er wel in.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 april 2023 @ 12:46:12 #117
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208896666
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 12:37 schreef Blues het volgende:
Ik las uiterlijk juni.
Dat zou ook wel heul knap zijn; volgens mij waren de papieren formaliteiten de 21e gepland, en dan nog de salaris fabrieken van de zorginstellingen in en de administraties van de banken door..
pi_208896667
Ik kreeg überhaupt nog geen salaris }:| even morgen afwachten en anders ga ik het UWV maar even aan hun jasje trekken.
  dinsdag 25 april 2023 @ 12:46:56 #119
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208896675
Die beschouwen je offspring vast en zeker nu even als voldoening gevende beloning voor alle inspanningen van de afgelopen maanden :P
pi_208896732
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 12:46 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dat zou ook wel heul knap zijn; volgens mij waren de papieren formaliteiten de 21e gepland, en dan nog de salaris fabrieken van de zorginstellingen in en de administraties van de banken door..
Ja ik was te ongeduldig. O-)

Thuiswerk vergoeding zat er ook steeds niet bij, dus weer extra formulier en dat is nu wel gecorrigeerd. Vanaf december :')
Hopelijk is de nieuwe TL wat meer secuur want oude MTL heeft daar veel laten liggen.
pi_208896735
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 12:46 schreef Clubsoda het volgende:
Ik kreeg überhaupt nog geen salaris }:| even morgen afwachten en anders ga ik het UWV maar even aan hun jasje trekken.
quote:
Die beschouwen je offspring vast en zeker nu even als voldoening gevende beloning voor alle inspanningen van de afgelopen maanden :P
pi_208896753
Hier is het geld al uh weg. Iets met 500 euro bij de dierenarts en 400 euro in Frankrijk.

Also, wel broodlunch hier. Denk tosti.
  dinsdag 25 april 2023 @ 12:57:34 #123
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208896758
quote:
offspring
MY FRIEND'S GOT A GIRLFRIEND MAN HE HATES THAT BITCH
HE TELLS ME EVERY DAY

*O* *O* *O*
  dinsdag 25 april 2023 @ 12:57:58 #124
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208896763
nu ook in al jullie hoofdjes :+ Sorry not sorry :P
pi_208896780
}:|
pi_208896856
quote:
Hij brengt alleen verdraaid weinig brood op de plank }:|
  dinsdag 25 april 2023 @ 13:09:17 #127
35189 Troel
scherp en bot
pi_208896868
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 april 2023 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
HE TELLS ME EVERY DAY

*O* *O* *O*
Gewoon dumpen O-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Official ESF Kreviewer dinsdag 25 april 2023 @ 13:28:14 #128
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 25 april 2023 @ 13:35:22 #129
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_208897044
Lunch bestond uit een Ah-to-go-automaat-salade en een broodje 'gehakt'

Ik kreeg deze als reminder van een paar jaar geleden, dat was een betere lunch.

dinsdag 25 april 2023 @ 13:45:48 #130
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208897127
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 april 2023 13:35 schreef Kreator het volgende:
Lunch bestond uit een Ah-to-go-automaat-salade en een broodje 'gehakt'

Ik kreeg deze als reminder van een paar jaar geleden, dat was een betere lunch.

[ afbeelding ]
Oh O+
Spoilers!
pi_208897196
Ik had 'zomaar' een stukje sigme als lunch.
Omdat het kan.
En watermeloensalade.
Omdat het toch ergens wel zomer is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208897206
Gebakken rijst (met prei), langzaam gegaarde schouderkarbonade van waddenvark (met peen & siepel), gekookte sperzieboontjes (diepvries).
Toe: mascarpone met eigen kwetsen(diepvries) en Duitse advocaat.

En zo maar weer eens naar de dierenarts met de dappere edoch niet zo schrandere hond. Die loopt weer als een kieviet (voor zijn doen dan), maar nu heeft ' ie weer een rare enge bult -O-
pi_208897211
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 13:54 schreef Vanyel het volgende:
Ik had 'zomaar' een stukje sigme als lunch.
Omdat het kan.
En watermeloensalade.
Omdat het toch ergens wel zomer is.
Wat voor stukje mij heb je genuttigd? En smaak ik nog?
  dinsdag 25 april 2023 @ 13:58:00 #134
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208897218
Hee hee hee, er komen hier ook minderjarigen he :o
pi_208897225
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2023 13:56 schreef sigme het volgende:

[..]
Wat voor stukje mij heb je genuttigd? En smaak ik nog?
Een snoezig blatend maar niet allerpiepst stukje. Verrassend aangenaam hoor. Tikje minder mals, maar dat maakte je ruimschoots goed met je aroma en uitgesproken smaak ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208897227
Pppfff weer zo’n dag -O-

Alle collega’s zitten nu in vergadering, ff rust en doorwerken

Klinkt pijnlijk @fietsie en totaal niet handig, nooit natuurlijk maar nu helemaal niet.
pi_208897231
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 april 2023 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee hee hee, er komen hier ook minderjarigen he :o
Nee?

Die vervelen zich hier zo te pletter, dat ze onverwijld rechtsomkeert maken.
pi_208897279
Whoa
Wil de belastingdienst me zomaar 1500 piek kinderopvangtoeslag teruggeven over 2021. Das nog meer dan ik moet bijbetalen over 2022 ^O^
Dit is de leef mensen, hop de kroeg in, vakantie *O*
pi_208897363
Hè, lappenmand hier zeg. @fietsie, hopelijk kan je snel weer meedoen met de valide meerderjarigen. En arme krullenhond, bulten zijn altijd eng. Gelukkig houdt @Vanyel het moraal een beetje hoog.

Er was hier net even een heel klein beetje lente. Maar helaas moest ik toen binnen zijn. Nu mag ik naar buiten maar is de zon en aanverwante lentigheid helaas vertrokken.
pi_208897568
In dat kader wil de energiemaatschappij me 1300 euro teruggeven *O*
pi_208897603
In dat kader krijgen wij net het overzicht van de verkoop van ons huis. We houden nog wat over naast de overbruggingshypotheek. *O*
pi_208897620
Ik voel me buitengesloten.
  dinsdag 25 april 2023 @ 15:15:33 #143
35189 Troel
scherp en bot
pi_208897863
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 april 2023 14:49 schreef Lonaa het volgende:
Je krijgt geen geld?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 april 2023 @ 15:20:39 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_208897921
Zo. En de helft van mijn vakantie is betaald *O*

We hebben bewloten om een lang weekend naar Drenthe te gaan inclusief bezoek aan Westerbork.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208898021
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 april 2023 14:49 schreef Lonaa het volgende:
+1

*kijkt verwachtingsvol op bankrekening*

*kan lang blijven kijken :') *
pi_208898122
Ik ben benieuwd of we over een paar maanden geld terug krijgen van Essent....volgens hun voorspellingen zouden we 400 euro per maand minder moeten betalen, maar ik vertrouw het niet dus blijf nog wel veel betalen voorlopig.
pi_208898157
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2023 15:15 schreef Troel het volgende:

[..]
Je krijgt geen geld?
Juist.
  dinsdag 25 april 2023 @ 15:53:18 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208898282
quote:

Bacteriele infectie; of het nu een bacteriele slijmbeursinfectie is of anderszinds. Er zit een beestje in en dat moet dood.

10 daagse kuur gekregen en het befehl koorts te monitoren (want die had ik al vond ik zelf dat ik het niet kon voelen)
  dinsdag 25 april 2023 @ 16:11:44 #149
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208898472
Owhm nee, nooit meer de echte versie van "The Banana Boat Song".

Harry Belafonte is overleden...
pi_208898486
Ik was lekker vogeltjes loeren O+ Blues in F&F / Vrije vogels #7
pi_208898492
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 15:53 schreef fietsie het volgende:

[..]
Bacteriele infectie; of het nu een bacteriele slijmbeursinfectie is of anderszinds. Er zit een beestje in en dat moet dood.

10 daagse kuur gekregen en het befehl koorts te monitoren (want die had ik al vond ik zelf dat ik het niet kon voelen)
Balen van beestje.
  dinsdag 25 april 2023 @ 16:14:11 #152
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208898509
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 16:13 schreef Blues het volgende:

[..]
Balen van beestje.
Ja hele strenge huisartsmevrouw zei ook dat ik eerder had moeten bellen "want je wist heus wel dat je koorts had"
pi_208898633
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 16:14 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja hele strenge huisartsmevrouw zei ook dat ik eerder had moeten bellen "want je wist heus wel dat je koorts had"
Zo ~O> . Voortaan beter luisteren :Y
Beterschap voor de complete fietsie-ziekenboeg.

Kan je de arm wel gebruiken? Of maar een beetje?
  dinsdag 25 april 2023 @ 16:24:41 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208898672
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2023 16:22 schreef sigme het volgende:

[..]
Zo ~O> . Voortaan beter luisteren :Y
Beterschap voor de complete fietsie-ziekenboeg.

Kan je de arm wel gebruiken? Of maar een beetje?
Ja ik kan de arm wel gebruiken alleen hij is helemaal warm en de huid voelt "strak".
Activiteiten waarbij ie relatief gestrekt blijft gaan vrij aardig.
M'n collega's sloegen alleen aan op het "koorts" gedeelte: thou shalt not work.

OMAD is in deze wel handig; antibiotica 4x daags "2 uur ervoor en 1 uur erna niet eten". Check.
pi_208898731
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 14:42 schreef Clubsoda het volgende:
In dat kader wil de energiemaatschappij me 1300 euro teruggeven *O*
De mijne deed maar 450 :'(
  dinsdag 25 april 2023 @ 16:30:20 #156
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208898761
Nu even zoeken welke probiotica bij deze smalspectrumantibiotica het best zijn
  dinsdag 25 april 2023 @ 16:31:17 #157
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208898774
Ik moet juist een beetje gaan sparen, net hartecho voor m'n kat ingepland bij een gespecialiseerde kliniek (au) en consult met een werkplekergonoom voor mezelf (au) :X
  dinsdag 25 april 2023 @ 16:33:05 #158
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208898802
Au
pi_208898838
Dierenarts gaat uit van een tumor. Het is niet de krullenhond, @yinu, maar de nietkrullenhond (dapper edoch niet zo schrander). Biopt laten nemen.
Als het kwaadaardig is, is opereren totaal zinloos (vindt dierenarts).
Als het goedaardig is dan is opereren mogelijk maar dierenarts raadt het af (een uur onder narcose, oude hond, al ernstige artroseklachten).

Mijn bonus is alweer bijna op. Al moet ik zeggen dat ik nog steeds de dierenarts niet echt duur vind voor wat 'ie levert. Ik kon vrijwel direct langskomen, ze nemen alle tijd, er staan dan drie man om m'n hond heen.
  dinsdag 25 april 2023 @ 16:40:28 #160
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208898903
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2023 16:35 schreef sigme het volgende:
Dierenarts gaat uit van een tumor. Het is niet de krullenhond, @:yinu, maar de nietkrullenhond (dapper edoch niet zo schrander). Biopt laten nemen.
Als het goedaardig is dan is opereren mogelijk maar dierenarts raadt het af (een uur onder narcose, oude hond, al ernstige artroseklachten).

Mijn bonus is alweer bijna op. Al moet ik zeggen dat ik nog steeds de dierenarts niet echt duur vind voor wat 'ie levert. Ik kon vrijwel direct langskomen, ze nemen alle tijd, er staan dan drie man om m'n hond heen.
Ahjakkes.
pi_208898969
Thuis.
Geen gehoorschade. Niet in frequentie en niet in toon. Geen gekke dingen zichtbaar in oor. Ook niet voelbaar om oor.
Ze kunnen nog MRI doen om te kijken of er bijv. een goedaardig tumortje op het kapsel van mn gehoorzenuw zit. Waar ze dan niks aan doen. Of dat er iets in mijn brein zit, waar ik verder geen klachten van heb. Dat kan. Daar broed ik nog even over en verder heb ik nieuwe gehoortest gepland voor volgend jaar. Also bellen bij verergering of verandering.
Het kan ook nog horen bij/ "het begin zijn van" gehoorschade die past bij het syndroom van Alport, waar ik drager van ben.

Ik weet nog niet zo goed of ik opgelucht ben of niet. Ja. En nee. Ofzo. Beter gaat mijn oor in ieder geval na gisteren weer heel vlot normaal doen en terug naar zn oude niveau want dit is wel mokerkut.
  dinsdag 25 april 2023 @ 16:48:53 #162
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208898998
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 april 2023 16:46 schreef Lonaa het volgende:
Thuis.
Geen gehoorschade. Niet in frequentie en niet in toon. Geen gekke dingen zichtbaar in oor. Ook niet voelbaar om oor.
Ze kunnen nog MRI doen om te kijken of er bijv. een goedaardig tumortje op het kapsel van mn gehoorzenuw zit. Waar ze dan niks aan doen. Of dat er iets in mijn brein zit, waar ik verder geen klachten van heb. Dat kan. Daar broed ik nog even over en verder heb ik nieuwe gehoortest gepland voor volgend jaar. Also bellen bij verergering of verandering.
Het kan ook nog horen bij/ "het begin zijn van" gehoorschade die past bij het syndroom van Alport, waar ik drager van ben.

Ik weet nog niet zo goed of ik opgelucht ben of niet. Ja. En nee. Ofzo. Beter gaat mijn oor in ieder geval na gisteren weer heel vlot normaal doen en terug naar zn oude niveau want dit is wel mokerkut.
-Doneert oorpositiviteit-
pi_208899112
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 16:30 schreef fietsie het volgende:
Nu even zoeken welke probiotica bij deze smalspectrumantibiotica het best zijn
Verse kefir maken ^O^
pi_208899137
Tevens proef ik nu mijn achtste biertje.
Pas 2 die ik niet zo tof vind en die ene van mijn drinkgenoot.
En de avond moet nog beginnen O+ (als ik dat nog haal)
pi_208899182
quote:
Dierenarts gaat uit van een tumor. Het is niet de krullenhond, @:yinu, maar de nietkrullenhond (dapper edoch niet zo schrander). Biopt laten nemen.

-O-
pi_208899184
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:02 schreef Vanyel het volgende:
Tevens proef ik nu mijn achtste biertje.
Pas 2 die ik niet zo tof vind en die ene van mijn drinkgenoot.
En de avond moet nog beginnen O+ (als ik dat nog haal)
Lekker :9 succes de rest van de avond :D
pi_208899306
quote:
Thuis.

Dus eigenlijk is het: we weten het niet.
pi_208899316
quote:

Wanneer is uitslag biopt?
En dan?... want eitherway is nietkrullie 'op' toch ;(
  dinsdag 25 april 2023 @ 17:23:04 #169
35189 Troel
scherp en bot
pi_208899328
quote:
Thuis.

:{
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208899400
Ziekenboeg hier zeg -O- Sterkte/beterschap allen.

Mijn lunch: moker groot stuk tiramisu :9 Beetje weinig tijd tussen uitvaart en werkoverleg, dus fijn dat er een collega jarig was. En inmiddels als eerste diner gang een kop aspergesoep :9
pi_208899442
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:20 schreef Blues het volgende:

[..]
Dus eigenlijk is het: we weten het niet.
Dat is een prima samenvatting ja. :+
  dinsdag 25 april 2023 @ 17:37:33 #172
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208899530
Koken met Fles *O*

dinsdag 25 april 2023 @ 17:38:09 #173
35189 Troel
scherp en bot
pi_208899540
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Koken met Fles *O*

Je begon met het lampje, niet met het vuur ;(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208899618
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dat is een prima samenvatting ja. :+
En het Eigen Risico. -O-
Nou ja, gelukkig ook geen serieuse zaken om zorgen over te maken.

Hoe reageerde Dora eigenlijk op je thuiskomst? Soms zie ik filmpjes van honden, die na 5 sec doorhebben, dat baasje thuis is na langere afwezigheid en helemaal (honds) dol worden..

Nieuwe zooltjes gehaald van de podotherapeut. Met minimale uitleg en robotachtige uitleg “dit/dat” van de assistente en het pinapparaat onder mijn neus.
Heb ik 3 x laten verlopen, omdat ik vragen had. Stond weer buiten voordat de eigenlijke afspraak zou zijn.
Hier was geen klantvriendelijkheid, zal ik maar zeggen. :'(

Beterschap voor hond op leeftijd en de zieke mens verder.💐
Standaard temp’en voor het opstaan en slapengaan @fietsie?
Prettig dat de collega’s zuinig op je zijn.
  dinsdag 25 april 2023 @ 17:45:10 #175
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208899628
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:38 schreef Troel het volgende:

[..]
Je begon met het lampje, niet met het vuur ;(
Al heel wat dat het enigszins verstaanbaar is boven het geloei van de afzuigkap :')
  dinsdag 25 april 2023 @ 17:46:02 #176
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208899639
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:44 schreef AnneX het volgende:

[..]

Standaard temp’en voor het opstaan en slapengaan @:fietsie?
Het illustreert vooral goed "1 is geen". En dat vind ik dan wel weer prettig.
Want er is dusniemand die mijn klussen die blijven liggen nu oppakt maar de deadlines schuiven niet.
Dus enige bewustwording daaromtrent vindt nu wel plaats.
  dinsdag 25 april 2023 @ 17:46:39 #177
35189 Troel
scherp en bot
pi_208899646
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:44 schreef AnneX het volgende:Soms zie ik filmpjes van honden, die na 5 sec doorhebben, dat baasje thuis is en hele aal (honds) dol worden..

Nieuwe zooltjes gehaald van de podotherapeut. Met minimale uitleg en robotachtige uitleg “dit/dat” en het pinapparaat onder mijn neus.
Heb ik 3 x laten verlopen, omdat ik vragen had. Stond weer buiten voordat de eigenlijke afspraak zou zijn.
Hier was geen klantvriendelijkheid, zal ik maar zeggen. :'(

Standaard temp’en voor het opstaan en slapengaan @:fietsie?
Niet-mijn-hond hoort mij al door de poort komen en begint dan al te kijken en joelen *)
En als ik niet thuis kom staat ze heel zielig te kijken bij het raam. Vind dat wel lastig nunik regelmatig bij mijn vriend ben.

Tijd voor andere podo lijkt me trouwens. Goede uitleg is toch normaal?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208899660
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Koken met Fles *O*

Jezus christus _O- Hardop gelachen :D :D
  Moderator dinsdag 25 april 2023 @ 17:48:26 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208899673
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 25 april 2023 @ 17:48:55 #180
35189 Troel
scherp en bot
pi_208899677
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Al heel wat dat het enigszins verstaanbaar is boven het geloei van de afzuigkap :')
Ik vond het leuk. Zelfs het vloeken in de kerk 8-) Heb het niet helemaal afgekeken want ik moest koken :')

Hier thuis kwamen we niet verder dan dit B-) Jaren terug :+

SPOILER
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 april 2023 @ 17:48:59 #181
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208899679
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:47 schreef Blues het volgende:

[..]
Jezus christus _O- Hardop gelachen :D :D
Oh ken je dit concept niet? Ik heb er meer op mijn kanaal staan hoor :+
pi_208899690
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Oh ken je dit concept niet? Ik heb er meer op mijn kanaal staan hoor :+
Nee man.
Geabonneerd :D *G*
pi_208899693
Waar heb je je camera? :o
  dinsdag 25 april 2023 @ 17:50:50 #184
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208899698
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:48 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik vond het leuk. Zelfs het vloeken in de kerk 8-) Heb het niet helemaal afgekeken want ik moest koken :')

SPOILER
Dat is voor een groter publiek ook denk ik :D Bovendien, video editten is MONNIKENWERK. Dit komt gewoon zo 1 op 1 uit de camera rollen, love it or hate it *O*
  dinsdag 25 april 2023 @ 17:51:14 #185
35189 Troel
scherp en bot
pi_208899705
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:50 schreef Blues het volgende:
Gopro op zijn kopofzo :9
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208899707
Duurt lang hoor die paprika :+
  dinsdag 25 april 2023 @ 17:51:37 #187
35189 Troel
scherp en bot
pi_208899710
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Dat is voor een groter publiek ook denk ik :D Bovendien, video editten is MONNIKENWERK. Dit komt gewoon zo 1 op 1 uit de camera rollen, love it or hate it *O*
Die 10 abonnees zeker |:)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208899721
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:46 schreef Troel het volgende:

[..]
Niet-mijn-hond hoort mij al door de poort komen en begint dan al te kijken en joelen *)
En als ik niet thuis kom staat ze heel zielig te kijken bij het raam. Vind dat wel lastig nunik regelmatig bij mijn vriend ben.

Tijd voor andere podo lijkt me trouwens. Goede uitleg is toch normaal?
Uitleggen op de automatische piloot zonder te luisteren vind ik niet normaal.
Hij, de podotherapeut, kent mij nog van “vroeger” en doet het anders.
Dit meisje zei, dat zIj de “assistente” is en blijkbaar ook een opleiding daarvoor heeft.
Het was, dat ikzelf eens even in de kamer heen en weer liep om te voelen.
Gelukkig had zij de comp. om zich mee bezig te houden…

Gossie @Hond.
  dinsdag 25 april 2023 @ 17:52:47 #189
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208899723
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:50 schreef Blues het volgende:
pi_208899726
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:48 schreef Troel het volgende:

[..]

SPOILER
_O-
pi_208899728
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[ afbeelding ]
Bodycam :9
pi_208899744
Dora sliep toen ik thuiskwam, dus begon in eerste instantie te blaffen, realiseerde zich toen dat ik het was en kwispelde nog net niet zo hard dat ze opsteeg. :+
pi_208899745
Vanavond dus even Flash filmpje kijken?

Nu de keuken in voor een vega kaasschnitzel en wortel-preipuree.
  dinsdag 25 april 2023 @ 17:54:55 #194
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208899747
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:53 schreef Blues het volgende:

[..]
Bodycam :9
ja alleen dan een GoPro ipv een teefoon. Die kun je ook nog een beetje omlaag richten. Gaat prima ^O^
pi_208899754
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:54 schreef Lonaa het volgende:
Dora sliep toen ik thuiskwam, dus begon in eerste instantie te blaffen, realiseerde zich toen dat ik het was en kwispelde nog net niet zo hard dat ze opsteeg. :+
Dat bedoel ik O+
  dinsdag 25 april 2023 @ 17:55:53 #196
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208899764
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:54 schreef AnneX het volgende:
Vanavond dus even Flash filmpje kijken?
Hoezo is dat een vraag? :+
  dinsdag 25 april 2023 @ 17:56:21 #197
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208899768
quote:
Toch nog iets positiefs dan *O*
pi_208899773
quote:
17s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Toch nog iets positiefs dan *O*
Ik word altijd warm onthaald als ik thuiskom :+ Door iedereen wel ook, niet alleen de hond.
  dinsdag 25 april 2023 @ 17:57:26 #199
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208899775
quote:
Helicoper-Heliflopter
  dinsdag 25 april 2023 @ 17:58:29 #200
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208899794
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik word altijd warm onthaald als ik thuiskom :+ Door iedereen wel ook, niet alleen de hond.
Ja ik ook, door iedereen hier in huis.
pi_208899811
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
De kakkerlakken staan te dansen op het aanrecht?
  dinsdag 25 april 2023 @ 18:01:17 #202
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208899826
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]
De kakkerlakken staan te dansen op het aanrecht?
Zelfs die niet :{w
  Moderator dinsdag 25 april 2023 @ 18:01:37 #203
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208899831
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik had ooit het idee om op YT te doen over analoge fotografie, want sommige mensen lullen uit hun nek en hebben geen bewijs voor de beweringen die ze doen. Bovendien zou het misschien wat opleveren waarmee ik meer camera's zou kunnen kopen.

Ik heb zelfs wat opgenomen. Toen moest ik het gaan bewerken. Nooit aan begonnen want daar heb ik een broertje dood aan :')
pi_208899854
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:21 schreef Blues het volgende:

[..]
Wanneer is uitslag biopt?
En dan?... want eitherway is nietkrullie 'op' toch ;(
Misschien nog vrijdag, anders begin komende week.
We gaan voor een mooie zomer.

Uitslag van biopt kan verschil maken voor de afweging wanneer het (weer) minder gaat met 'm.
  dinsdag 25 april 2023 @ 18:04:42 #205
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208899859
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 18:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik had ooit het idee om op YT te doen over analoge fotografie, want sommige mensen lullen uit hun nek en hebben geen bewijs voor de beweringen die ze doen. Bovendien zou het misschien wat opleveren waarmee ik meer camera's zou kunnen kopen.

Ik heb zelfs wat opgenomen. Toen moest ik het gaan bewerken. Nooit aan begonnen want daar heb ik een broertje dood aan :')
Ik volg een aantal zeil-kanalen en motorrijd-avonturiers op YT. Als je hoort hoeveel uur die editten voor 20 minuutjes video iedere week....
  dinsdag 25 april 2023 @ 18:06:42 #206
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208899881
Eindresultaat:

Keurig egaal geel van binnen, ook gaar van boven. En zonder omdraaien. Omdraaien 8)7

Onderkant mooi bruin, niet zwart ^O^ Dikke prima allen.

dinsdag 25 april 2023 @ 18:08:56 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_208899907
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 18:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]

In ons geval was het poging zoveel de jongens wat meer te laten eten. Na verloop van tijd was ik er klaar mee. Ze aten nog steeds nauwelijks iets, ze waren alecht te porren voor het filmen en inderdaad de tijd die erin zit aan monteren. Toch vragen ze regelmatig wanneer we weer wat gaan opnemen :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 april 2023 @ 18:09:26 #208
35189 Troel
scherp en bot
pi_208899916
Eet smakelijk Fles!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 25 april 2023 @ 18:10:22 #209
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208899931
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 18:04 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik volg een aantal zeil-kanalen en motorrijd-avonturiers op YT. Als je hoort hoeveel uur die editten voor 20 minuutjes video iedere week....
Die tijd besteed ik liever aan fotografie zelf
  dinsdag 25 april 2023 @ 18:12:04 #210
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208899954
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2023 18:09 schreef Troel het volgende:
Eet smakelijk Fles!
Opperdepop :P
pi_208899986
Thuis! Nog 8 dagen *O*
Ik word altijd door een blije (ga ik van uit) Elin begroet. Kopjes, knuffels etc. Sinds Nika er niet meer is is ze een stuk aanhankelijker geworden. Soms best lastig want ze staat steeds in de weg.

Wat een menselijke en dierlijke ziekenboeg hier. Beterschap voor iedereen.
Balen @Lonaa dat er niet een duidelijke diagnose is.
pi_208900051
quote:
9s.gif Op dinsdag 25 april 2023 17:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Als ik mijn thuiskomst plan rond etenstijd zijn de twee opportunisten hier ook zeer enthousiast :')
pi_208900080
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 18:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis! Nog 8 dagen *O*

Zo blij voor je dat dit bijna voorbij is :*
pi_208900087
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 18:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Als ik mijn thuiskomst plan rond etenstijd zijn de twee opportunisten hier ook zeer enthousiast :')
Bij een vorige kat vertelde een vriendin die kwam eten geven tijdens mijn vakantie "Gompie kent mij zo goed, komt altijd aanlopen wanneer ik binnenkom". Heb toen gezegd, kom eens om 12 uur langs. Dat was een domper, Gompie had nog geen honger _O-
pi_208900092
Poes deed oog open, gaapte, draaide kontje en sliep verder :') Schoteltje brekkies was ook nog niet leeg :')

Kusjes op alle dieren- en mensenpijntjes.

Een fijne werkdag *O* Morgen nog even een appearance maken en verder pas ergens eind volgende week weer fysiek aanwezig zijn *O*
pi_208900112
Wij hadden ook een topgerechtje :9
pi_208900133
Stamprucola met geitenkaas en paddestoelen. Niet vies :9~
  Moderator dinsdag 25 april 2023 @ 18:38:06 #218
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208900183
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Bij een vorige kat vertelde een vriendin die kwam eten geven tijdens mijn vakantie "Gompie kent mij zo goed, komt altijd aanlopen wanneer ik binnenkom". Heb toen gezegd, kom eens om 12 uur langs. Dat was een domper, Gompie had nog geen honger _O-
De katten van m'n broertje zijn begin van de maand achter hem aan gesjokt op verjaardag van oom, vanaf hem 150m ofzo.

Toen we laatst in de Eifel waren en er dus niemand was (de buren gaven ze eten en deden ze naar buiten) kwamen die katten weer naar m'n oom en en tante. Dochtertjes van m'n neef helemaal blij :D

Onze buren gaven onze katten ook altijd eten. Na een paar dagen zat Tammo altijd bij de buren tegen het raam te tikken :D
pi_208900184
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 18:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Stamprucola met geitenkaas en paddestoelen. Niet vies :9~
Blauwe kaas ravioli van Crisp, met blauwe kaas erover (hoe meer hoe beter) en zongedroogde tomaatjes :9~
Salade erbij voor het gezonde :D
pi_208900192
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 18:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]
De katten van m'n broertje zijn begin van de maand achter hem aan gesjokt op verjaardag van oom, vanaf hem 150m ofzo.

Toen we laatst in de Eifel waren en er dus niemand was (de buren gaven ze eten en deden ze naar buiten) kwamen die katten weer naar m'n oom en en tante. Dochtertjes van m'n neef helemaal blij :D

Onze buren gaven onze katten ook altijd eten. Na een paar dagen zat Tammo altijd bij de buren tegen het raam te tikken :D
Lief
pi_208900201
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 18:26 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
_O-

Trutje en schijtluis hier laten zich aan de catsits niet zien. Trut zit hooguit vanaf de overloop te blazen naar de ‘ongenode’ gasten :')
Buurman vertelde wel dat hij af en toe wacht in de gang en aan de deur luisterde…. Roefroefroef twee katten die een sprint naar hun vers gevulde bakjes maken :') :@ _O-
pi_208900221
@derLudolf wat verdrietig :*
@fietsie beterschap!
@Lonaa opzich fijn dat er niks ernstigs mis is, maar ook wel weer vervelend dat je wel klachten hebt die die niet echt te verklaren/op te lossen lijken. En hopelijk gaan de extra klachten door vliegen snel helemaal weg! Klinkt heel naar.
@sigme wat sneu voor hond ;( hopelijk inderdaad nog een mooie zomer en nog een relatief lange periode zonder al teveel klachten.
@Morgane89 hoe ging hartecho bij poes? Heb je al uitslag gekregen?
@Myraela maar je hebt er niet geen last meer van, toch? Als je zo snel al merkt dat je teveel hebt gedaan?

Ik at twee broodjes beenham met truffelmayo en een broodje jonge kaas met dillemayo bij de lunch (mijn ontbijt). En een stuk citroen cheesecake bij de thee. Brainstormdag was leuk en ging goed en ik heb lekker kunnen kletsen met de collega waarmee ik het organiseerde terwijl de rest aan het brainstormen was :7 .

Nu vrij kapot in de trein naar huis. Intensieve dag zo, maar wel leuk. Nog even bedenken of ik naar hockey ga. Zondag geen wedstrijd en ik ben rond 19.45 thuis en training begint om 20.00 en sinds de cheesecake om 14.30 niks meer gegeten. En moe :z dus misschien wordt het even snel koken en dan lekker met de katten knuffelen op de bank :)
  Moderator dinsdag 25 april 2023 @ 18:44:46 #223
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208900238
@vlindertje89 beenham niet met honingmosterdsaus? :o
pi_208900255
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 18:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
_O-

Trutje en schijtluis hier laten zich aan de catsits niet zien. Trut zit hooguit vanaf de overloop te blazen naar de ‘ongenode’ gasten :')
Buurman vertelde wel dat hij af en toe wacht in de gang en aan de deur luisterde…. Roefroefroef twee katten die een sprint naar hun vers gevulde bakjes maken :') :@ _O-
hahaha
De katten die ik eten geef zijn ook heerlijk voorspelbaar. Ik kom binnen, leg mijn sleutels weg en dan springt er één op tafel, die wenst knuffels een van de anderen bonkt m'n haar kop tegen mijn benen (die is niet te aaien, ook niet door de baasjes), die moet dan daarna stukjes kaas. De derde blijft op afstand. Wanneer ik mijn werk gedaan heb (brokjes/vers water/drollen geschept) krijgen kat 1 en 3 snoepjes. Die zitten meteen ieder op een stoelleuning en ik in het midden.
Kom ik daar op een moment dat de baasjes er ook zijn, verwachten ze minimaal snoepjes (ze zitten aan m'n voeten) _O-
pi_208900259
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 18:44 schreef derLudolf het volgende:
@:vlindertje89 beenham niet met honingmosterdsaus? :o
Nee, dat stond niet op de kaart helaas.. hadden extern broodjes besteld.
  dinsdag 25 april 2023 @ 19:01:05 #226
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208900391
Knuffels voor veel te veel mensen hier :*

Leuk filmpje weer Fles, jij hoeft in elk geval niet bang te zijn voor te weinig eiwitten _O_
Spoilers!
  dinsdag 25 april 2023 @ 19:14:57 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_208900516
Zo, net even mijn schoonouders bewonderd op tv _O-

Toch wel grappig :s)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208900571
Mijn poezen veren enthousiast op als ik thuis kom. En ze willen OP SCHOOT.
Brokjes hebben ze altijd staan, dus daar is weinig reactie op. Behalve als ze op zijn, dan komen ze dat mij vertellen en dan moet ik de brokkenbak weer vullen. Meestal ben ik dat voor.
pi_208900670
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:21 schreef sigme het volgende:
Mijn poezen veren enthousiast op als ik thuis kom. En ze willen OP SCHOOT.
Brokjes hebben ze altijd staan, dus daar is weinig reactie op. Behalve als ze op zijn, dan komen ze dat mij vertellen en dan moet ik de brokkenbak weer vullen. Meestal ben ik dat voor.
Dan zou ik niet meer kunnen werken of slapen. Madam eet de bak meteen leeg, of er veel of weinig in zit.

En dan krijg je dit
  dinsdag 25 april 2023 @ 19:31:56 #230
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208900695
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dan zou ik niet meer kunnen werken of slapen. Madam eet de bak meteen leeg, of er veel of weinig in zit.

En dan krijg je dit [ afbeelding ]

}:| BIJVULLENNNNN

NU!
pi_208900755
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

}:| BIJVULLENNNNN

NU!
Altijd bijvullen.
Madam heeft ook een innerlijke wekker. Die gaat om 6.15 (soms een minuut eerder of later) en dat laat ze weten. Ik ga maar overstag, dan krijgt ze haar brokjes en ik kan weer naar bed zonder gemiauw van haar.
pi_208900868
Als poes mij wakker maakt omdat ze brekkies moet neem ik dr in de O+ greep en geef dr een paar minuten knuffeldood. Dan is ze weer een paar weken genezen.
pi_208900942
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als poes mij wakker maakt omdat ze brekkies moet neem ik dr in de O+ greep en geef dr een paar minuten knuffeldood. Dan is ze weer een paar weken genezen.
werkt bij deze diva niet helaas. Enige dat werkt zijn brokjes
pi_208901237
Welbekome het u @Dr_Flash :Y)
  dinsdag 25 april 2023 @ 20:30:14 #235
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208901506
@vlindertje89 lief, maar ik word nog gebeld om een afspraak te maken. Ik ben nu alleen nog doorverwezen.
  dinsdag 25 april 2023 @ 20:33:34 #236
63722 z80
I fink you freaky
pi_208901555
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 16:11 schreef fietsie het volgende:
Owhm nee, nooit meer de echte versie van "The Banana Boat Song".

Harry Belafonte is overleden...
Dan wel de muziek er bij plaatsen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_208901796
Lollig flesje fris besteld bij foodello…. Ik krijg het met geen mogelijkheid open :')
Snap de dop(pen?) niet :@ En het tekeningetje wat op het flesje staat biedt ook weinig duidelijkheid.

Als het echt niet anders kan ga ik hem maar sabreren of zo _O-
pi_208901959
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:30 schreef Morgane89 het volgende:
@:vlindertje89 lief, maar ik word nog gebeld om een afspraak te maken. Ik ben nu alleen nog doorverwezen.
Oh ik zie het nu ja, alleen afspraak ingepland zei je - ik las eerst afspraak gehad. Oeps. Hopelijk kan poes snel terecht!

Ik krijg overigens ook geen geld. Ik moet nog steeds mn belastingaangifte verzenden. Het bedrag is nog steeds niet veranderd :+
Ergens eind juni ongeveer wel, dan stap ik ongeveer over naar andere energiemaatschappij en krijg ik best wat geld terug dankzij de twee weken geleden gelegde zonnepanelen.
  dinsdag 25 april 2023 @ 21:12:35 #239
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208902034
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
Lollig flesje fris besteld bij foodello…. Ik krijg het met geen mogelijkheid open :')
Snap de dop(pen?) niet :@ En het tekeningetje wat op het flesje staat biedt ook weinig duidelijkheid.

Als het echt niet anders kan ga ik hem maar sabreren of zo _O-
Kan dit wel even gefilmd worden graag? Bedankt :P
  dinsdag 25 april 2023 @ 21:20:50 #240
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208902125
Snap ik het nu niet of is er in House of the Dragon een set majeure acteurswisels midden in het 1e seizoen?
pi_208902134
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 21:20 schreef fietsie het volgende:
Snap ik het nu niet of is er in House of the Dragon een set majeure acteurswisels midden in het 1e seizoen?
:Y alleen vrouwen worden ouder in die serie...
  dinsdag 25 april 2023 @ 21:22:17 #242
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208902141
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 21:21 schreef Sarabi het volgende:

[..]
:Y alleen vrouwen worden ouder in die serie...
En niet zwanger van ridders maar wel zwanger na hun trouwen?
pi_208902155
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 21:20 schreef fietsie het volgende:
Je snapt het.

@derLudolf wat een vreselijke situatie voor alle betrokkenen -O- Echt, iets met een ongeluk en een klein hoekje en enorme gevolgen.

@fietsie beterschap :*
pi_208902172
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 21:22 schreef fietsie het volgende:

[..]
Er komen in ieder geval genoeg kinderen :') En van wie ben ik eerlijk gezegd al weer vergeten.
  dinsdag 25 april 2023 @ 22:03:48 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208902734
Er is blijkbaar vooral heel veel onmin over de haarkleur en haarstijl van de kinderen.

Naja ik heb t weggeklikt. Het was niet in staat mijn (beperkte) aandacht vast te houden. Zal wel aan de koorts liggen
  dinsdag 25 april 2023 @ 22:23:41 #246
35189 Troel
scherp en bot
pi_208903077
Zo. Bedtijd.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 april 2023 @ 22:25:51 #247
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208903107
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 april 2023 22:23 schreef Troel het volgende:
Zo. Bedtijd.
Hier over een half uurtje.
  dinsdag 25 april 2023 @ 22:28:44 #248
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208903142
Ik schenk nog even een glaasje Glenmorangie Nectar d'Or in :9
pi_208903262
Hier nog 1,5u wachten tot manlief thuis is :O
  dinsdag 25 april 2023 @ 22:38:39 #250
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208903272
Mijn neefjes zouden op de camping in hun tent slapen.
Er is een relatief koude nacht voorspeld.

Eerst is de eerste terug gevlucht de caravan van mn broer in. En nu net de ander :P
  dinsdag 25 april 2023 @ 22:40:09 #251
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208903283
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 22:38 schreef fietsie het volgende:
Mijn neefjes zouden op de camping in hun tent slapen.
Er is een relatief koude nacht voorspeld.

Eerst is de eerste terug gevlucht de caravan van mn broer in. En nu net de ander :P
EN het is pas half elf :')
  dinsdag 25 april 2023 @ 22:40:36 #252
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208903289
quote:
11s.gif Op dinsdag 25 april 2023 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
EN het is pas half elf :')
Wat voor een 9 en 11 jarige best aardig bedtijd is gelukkig
pi_208903396
Koningsnacht en vorst voorspeld. 👑
Jammer voor de mensen op de vrijmarkt.

In het dorp zijn ook allerlei plannen oa. een markt en dé Tent staat er al een paar dagen. Misschien kunnen ze naar de sporthal, is 200 m verder w/
MnX gaat toeteren.🎺
  woensdag 26 april 2023 @ 01:10:46 #254
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208903997
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 april 2023 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
HE TELLS ME EVERY DAY

*O* *O* *O*
MY FRIEND'S GOT A BOYFRIEND. MAN SHE HATES THAT DICK. SHE TELLS MY EVERY DAY.
*O* *O* *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 26 april 2023 @ 02:43:00 #255
35189 Troel
scherp en bot
pi_208904091
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2023 01:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
MY FRIEND'S GOT A BOYFRIEND. MAN SHE HATES THAT DICK. SHE TELLS MY EVERY DAY.
*O* *O* *O*
Dumpen O-)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator woensdag 26 april 2023 @ 07:01:51 #256
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208904481
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 april 2023 21:22 schreef fietsie het volgende:

[..]
En dan net als op de biblebelt, bevallen na 7 maand van een baby van 9 pond? :D
pi_208904482
:'( 2 graden :'(
  Moderator woensdag 26 april 2023 @ 07:02:48 #258
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208904487
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 april 2023 22:54 schreef AnneX het volgende:
Koningsnacht en vorst voorspeld. 👑
Jammer voor de mensen op de vrijmarkt.
de bloesem in m'n fruitbomen ;(
pi_208904583
Vorst. Bah.

Gisteren inderdaad veel te drukke dag. Ik was 21:45 thuis, toen nog een halfuur gebeld over vrijwilligerswerk. Vandaag na werk sport-training geven, dus ik neem avondeten mee om daar op te eten want dan hoef ik in ieder geval niet te haasten met heen en weer fietsen.

Zin in morgen want dan hoef ik helemaal niks *G*
pi_208904644
Hai. Koffie. Moe.

Ik wil ook geen vorst. Ik wil warm.
  woensdag 26 april 2023 @ 07:46:03 #261
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208904657
Ja brr, koud op de fiets vanmorgen.
Ik snap nu waarom ik altijd zo moe ben als ik aankom bij het station - ruim 3km fietsroute blijkt vals plat te zijn :D en ik heb nog niet zo veel gesport dit jaar i.v.m. verhuizing.
pi_208904813
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 07:46 schreef Morgane89 het volgende:
Ja brr, koud op de fiets vanmorgen.
Ik snap nu waarom ik altijd zo moe ben als ik aankom bij het station - ruim 3km fietsroute blijkt vals plat te zijn :D en ik heb nog niet zo veel gesport dit jaar i.v.m. verhuizing.
Omdenken, op de terugweg naar huis rol je lekker naar huis. ^O^
pi_208904829
Mogguh! Fris maar zonnetje hier.

Wat naar van je oor @Lonaa, klinkt echt misselijkmakend pijnlijk ;( Hopelijk snel over. En ik begrijp dat de uitslag van het onderzoek wat dubbel is. Zo van 'je gaat niet ter plekke dood, maar wat het dan wel is weten we ook (nog) niet zo goed.... of we kunnen er niks/weinig aan doen.'

@fietsie oei, rustig aan (zoverre dat gaat....) en hopelijk snel verbetering. Heb je je tijdens al die werkzaamheden in de schuur e.d. ergens opengehaald, dat er infectie is opgetreden?

@Morgane89 succes met poezel! Hartruisje hoeft niet altijd gelijk dramatische gevolgen te hebben, maar het is wel fijn om te weten met wat voor afwijking je te maken hebt. Ik ga duimen! Bij welke verwijzer ga je een afspraak maken? :)

@sigme ahw, arme krullie. Hopen we gewoon voor een goedaardige knobbel! Zit 'ie erg in de weg voor de beweging? Zo nee, dan kan laten zitten een prima keuze zijn :*

@Kaatje1 : aftellen! Maak je zo'n krijtbord waarbij je elke dag een een streepje weg mag vegen! (Deden wij vroegah voor onze verjaardag. Ik tekende dat bijvoorbeeld een Winnie the Pooh op het bord voor mijn zusje, met dus aftel streepjes O+ )

@Myraela: :* , Naar zeg. Geen ervaring mee, dus geen idee wat 'normaal' is, maar even geen handelingen uitvoeren waarbij je je buikspieren aanspant is dan wel verstandig.

@derLudolf : Wat een heftige situatie. Pfoe. Sterkte!

En... ik vergeet geloof ik nog wat mensen. Maar mijn geheugen is als een zeef, en de laatste week met extra grote gaten :@

Update konijnenverhaaltjes:

SPOILER
  woensdag 26 april 2023 @ 08:25:58 #264
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208904860
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 08:19 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Omdenken, op de terugweg naar huis rol je lekker naar huis. ^O^
Ja inderdaad, de terugweg gaat fluitend :7
  woensdag 26 april 2023 @ 08:26:46 #265
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208904868
@Candaasje dankjewel! :) Ik ga naar Evidensia.
Wat fijn dat het weer wat beter gaat met je konijn! Da's een taaie!
pi_208904879
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 08:26 schreef Morgane89 het volgende:
@:Candaasje dankjewel! :) Ik ga naar Evidensia.
Afhankelijk van welke locatie/dag zal ik even naar je zwaaien ;)

SPOILER
  woensdag 26 april 2023 @ 08:30:52 #267
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208904903
quote:
7s.gif Op woensdag 26 april 2023 08:28 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Afhankelijk van welke locatie/dag zal ik even naar je zwaaien ;)

SPOILER
Mijn kat heeft zo'n gruwelijke hekel aan autorijden dat ik gewoon de dichtstbijzijnde kliniek heb gekozen, Arnhem ;)
pi_208904905
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 08:30 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Mijn kat heeft zo'n gruwelijke hekel dat ik gewoon de dichtstbijzijnde kliniek heb gekozen, Arnhem ;)
Haha, maar dat is logisch. Succes! :)
  woensdag 26 april 2023 @ 08:32:19 #269
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208904910
Ik keek net even op Spotify... Ik volg inmiddels minstens 5 podcasts over koken en eten :D Hoezo verslaafd?
  woensdag 26 april 2023 @ 08:32:58 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_208904917
Hier een verontwaardigd hondje omdat ik een lang weekend weg ga. Even dacht ze dat ze mee mocht, maar toen ze doorhad dat dat er niet in zat, die blik :')

Maandag krijgen we te horen of t andere hondjes pups in de maak heeft, dus ben benieuwd :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 26 april 2023 @ 08:33:14 #271
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208904922
quote:
7s.gif Op woensdag 26 april 2023 08:31 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Haha, maar dat is logisch. Succes! :)
Ik vergat 'aan autorijden'. Nog geen koffie gehad :Z
pi_208904944
Ja @Candaasje het is wat dubbel. Omtrent tinnitus zijn nog zoveel raadselen ook. Het komt echt heel veel voor zonder gehoorverlies of andere duidelijke oorzaak.

Succes en sterkte met Cas, geniet er van zolang het "goed" gaat.

Ik ga even uurtje rehabsen. Geen zin. Wil slaap.
pi_208905012
quote:
2s.gif Op woensdag 26 april 2023 08:36 schreef Lonaa het volgende:
Ja @:Candaasje het is wat dubbel. Omtrent tinnitus zijn nog zoveel raadselen ook. Het komt echt heel veel voor zonder gehoorverlies of andere duidelijke oorzaak.

Ja, naar. Ik had laatst even een paar dagen 'ruis' in mijn oor, niet heel hard maar wel aanwezig op rustige momenten. Toen dacht ik wel 'oei, dit wil ik echt niet.......'. Toen viel wat stress weg, en de ruis ook. Maar het idee om dat (en erger) te hebben....dat vond ik wel deprimerend. :{

Gaan we doen. Ik wil niet te lang blijven kwakkelen. Het leven moet wel een beetje leuk blijven. Hij doet het op dit moment niet slechter dan voor z'n pootongeval schat ik zo in. Misschien zelfs wel beter, dankzij geen prikkende haken op z'n kiezen/wondje op tong en net een snufje extra pijnstilling.(Gewoon meloxidyl hoor, niks heel bijzonders. Ik gaf het eerst niet want ik krijg het er zonder dwang niet in. Maar voor z'n rug lijkt het ook echt wel wat extra verlichting te geven...dus ik denk dat we die ene minuut gemopper per dag maar voor lief moeten gaan nemen.)

Maar zoals gezegd, dag per dag. Dus ik hoop op gewoon een wat BETER VOORJAAR DAN DIT, want ik snap ook wel dat na maanden van dit zeikweer tenonder moeten gaan zonder nog een beetje fatsoenlijke zon op je snufferd te hebben gehad, ook niet is wat je wil }:|
pi_208905061
Ik ga vandaag eens opruimen. Want aankomend weekendje hont(je) te logeren voor een week O+ O+ O+

Wordt wel een drukke week, want maandag 2 vriendinnen die ik in Antwerpen heb leren kennen over de vloer, logeerhond moet elke ochtend voor vertrek eerst een uur uit (5 uur de wekker..), volle bak met werken, Cas natuurlijk ook scherp in de smiezen houden, en vriend is weg voor werk.

Maar het wordt in elk geval niet saai :+
pi_208905086
Mogge!
Wat apart van Cas, onzeker natuurlijk maar ook fijn.
Dan ga ik wel naar je zwaaien @Morgane89

En tinnitus is gewoon klote. Ik merk bij stress of na lichamelijke inspanning dat het veel erger is, maar vooral bij het laatste trekt het ook redelijk snel weg naar gewoon vervelend
  woensdag 26 april 2023 @ 08:58:28 #276
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208905095
Muggenbulten }:|
Spoilers!
  woensdag 26 april 2023 @ 09:13:04 #277
35189 Troel
scherp en bot
pi_208905238
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2023 08:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Muggenbulten }:|
Tandpasta!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208905270
Voorzichtige *O* voor Cas. Per dag bekijken klinkt reeël en verstandig voor de oude man.

Thuiswerkdagje O+ Elke mail die ik tot dusver heb verstuurd wordt beantwoord met een OOO. Hoezo meivakantie :') Ik heb mijn weekend gewoon morgen en overmorgen. Zat-zo werken voor de andere werkgever. Ma-di werken voor deze baas en woe een combidagje van zorgwerk (want zieken), thuiswerk en in de avond de trein in.

Hoorde gisteren (top secret) dat er een drupje van de lintjesregen vandaag op een kennis gaat vallen. Met zo’n 29485742 werkzaamheden in betaald en vrijwilligerswerk werd dat ook wel tijd ^O^
  woensdag 26 april 2023 @ 09:28:56 #279
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208905430
quote:
7s.gif Op woensdag 26 april 2023 08:21 schreef Candaasje het volgende:
@:fietsie oei, rustig aan (zoverre dat gaat....) en hopelijk snel verbetering. Heb je je tijdens al die werkzaamheden in de schuur e.d. ergens opengehaald, dat er infectie is opgetreden?
Doc en assistente hebben samen hele arm afgespeurd en drie voor mezelf niet zichtbare kleine wondjes gevonden (achterkant bovenarm net boven elleboog en 1 er precies op) die theoretisch de aanleiding kunnen zijn...
Doet. Pijn. (nu ook nog)
  woensdag 26 april 2023 @ 09:32:49 #280
35189 Troel
scherp en bot
pi_208905469
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 09:28 schreef fietsie het volgende:

[..]
Doc en assistente hebben samen hele arm afgespeurd en drie voor mezelf niet zichtbare kleine wondjes gevonden (achterkant bovenarm net boven elleboog en 1 er precies op) die theoretisch de aanleiding kunnen zijn...
Doet. Pijn. (nu ook nog)
Jakkes fietsie, dat is niet fijn :(
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 26 april 2023 @ 09:34:31 #281
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208905486
quote:
7s.gif Op woensdag 26 april 2023 09:13 schreef Troel het volgende:

[..]
Tandpasta!
Dat moet ik nog steeds eens proberen ^O^
Spoilers!
  woensdag 26 april 2023 @ 09:35:06 #282
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208905490
quote:
7s.gif Op woensdag 26 april 2023 09:32 schreef Troel het volgende:

[..]
Jakkes fietsie, dat is niet fijn :(
Gister was het kort gezegd eng.

Glimmende huid, arm niet kunnen buigen, iedere beweging doortrekkende pijn naar vingers en schouder.
Na een nachtje slapen zijn die dingen ernstig minder nu.
  woensdag 26 april 2023 @ 09:36:15 #283
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208905504
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 09:35 schreef fietsie het volgende:

[..]

Glimmende huid, arm niet kunnen buigen, iedere beweging doortrekkende pijn naar vingers en schouder.
Heftig :o
Spoilers!
  woensdag 26 april 2023 @ 09:36:53 #284
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208905509
Ja ik ehm, ben niet iemand die snel de huisarts belt, maar toen ik daarmee wakker werd was dat wel mijn eerste actie...
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 april 2023 @ 09:38:52 #285
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208905521
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2023 09:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

Hoorde gisteren (top secret) dat er een drupje van de lintjesregen vandaag op een kennis gaat vallen. Met zo’n 29485742 werkzaamheden in betaald en vrijwilligerswerk werd dat ook wel tijd ^O^
Mn moeder heeft er weer één lintje geregeld dit jaar.
Ze mag er eigenlijk zelf één inmiddels een lintje ivm het aanvragen voor al die lintjes :+ Vijfde jaar op rij nu.
pi_208905527
Klinkt inderdaad matig fiets.
Is je tetanus vaccinatie nog up to date? Niet dat ik nu gelijk denk dat je tetanus hebt, maar roestige spijkers e.d. in oude schuren zijn wel iets waar ik even aan moest denken...
pi_208905637
quote:
10s.gif Op woensdag 26 april 2023 09:38 schreef borisz het volgende:

[..]
Mn moeder heeft er weer één lintje geregeld dit jaar.
Ze mag er eigenlijk zelf één inmiddels een lintje ivm het aanvragen voor al die lintjes :+ Vijfde jaar op rij nu.
Wauw! Toewijding! Ik heb er ooit eentje gedaan… waaaat een werk :D

Maar de verrassing toen de ontvanger nietsvermoedend binnenliep in een zaal waar zich zo’n 200 man hadden verzameld (die naar binnen moesten sluipen omdat zij in de ruimte ernaast aan het werk was _O- ) waarna ze van haar buurman (niet geheel toevallig ook wethouder) het lintje kreeg opgespeld onder oorverdovend applaus was wel heel erg gaaf.

En het jaar erna een handje van (toen nog koningin) Beatrix die op bezoek kwam in ons stadje. Die netjes even wachtte tot die persoon klaar was met haar dingetje voor ze ging ‘storen’.
pi_208905647
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 09:35 schreef fietsie het volgende:

[..]

AB olé olé *O*
Beterschap.
pi_208905704
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 08:32 schreef Morgane89 het volgende:
Ik keek net even op Spotify... Ik volg inmiddels minstens 5 podcasts over koken en eten :D Hoezo verslaafd?
Welke? Ik zat toevallig gisteren net te twijfelen of dat soort podcasts een leuke toevoeging aan mijn lijst waren.
pi_208905735
Beterschap @fietsie Klinkt best eng dit.

Lintjes, aanvragen is zowat een hele baan een paar maanden lang. Moest het voorheen vaak coördineren, en organiseerde de uitreikingen buiten de lintjesregen om. Was altijd wel heel gaaf om te doen. Na het feest total loss en meestal een zeer ontroerde ontvanger.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 april 2023 @ 10:10:36 #291
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208905868
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2023 09:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Wauw! Toewijding! Ik heb er ooit eentje gedaan… waaaat een werk :D

Maar de verrassing toen de ontvanger nietsvermoedend binnenliep in een zaal waar zich zo’n 200 man hadden verzameld (die naar binnen moesten sluipen omdat zij in de ruimte ernaast aan het werk was _O- ) waarna ze van haar buurman (niet geheel toevallig ook wethouder) het lintje kreeg opgespeld onder oorverdovend applaus was wel heel erg gaaf.

En het jaar erna een handje van (toen nog koningin) Beatrix die op bezoek kwam in ons stadje. Die netjes even wachtte tot die persoon klaar was met haar dingetje voor ze ging ‘storen’.
Was de bedoeling dat het er twee zouden worden. Ik weet wie het zijn en beiden verdienen om in het zonnetje gezet te worden. Echter één heeft een ongeluk veroorzaakt en omdat het onderzoek nog loopt heeft het Kapittel nee gezegd. De burrie en CvdK hebben beide dossiers wel goedgekeurd alleen de laatste horde is dus niet genomen. Een officieel afwijzen op van nr 2 krijg je dan niet. De lijnen met het stadhuis zijn gelukkig kort dus die onofficieel krijg je het dan wel te horen. 'Chef lintjes' op het stadhuis is goed bereikbaar.

(Lijkt me een bijzondere baan 'Chef lintjes' zijn. Ze is het hele jaar bezig FT met die lintjes (en overige koninklijke zaken) Als gemeente Velsen er al iemand fulltime op heeft zitten kan je een inschatting maken dat er bij alle gemeenten zo'n 350-400 FTE bezig is met de lintjes en overige Koninklijke zaken _O-)).

[ Bericht 12% gewijzigd door borisz op 26-04-2023 10:16:45 ]
  woensdag 26 april 2023 @ 10:16:54 #292
35189 Troel
scherp en bot
pi_208905898
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 10:10 schreef borisz het volgende:

[..]
Was de bedoeling dat het er twee zouden worden. Ik weet wie het zijn en beiden verdienen om in het zonnetje gezet te worden. Echter één heeft een ongeluk veroorzaakt en omdat het onderzoek nog loopt heeft het Kapittel nee gezegd. De burrie en CvdK hebben beide dossiers wel goedgekeurd alleen de laatste horde is dus niet genomen. Een officieel afwijzen op van nr 2 krijg je dan niet. De lijnen met het stadhuis zijn gelukkig kort dus die onofficieel krijg je het dan wel te horen.
Tja, je moet van onbesproken gedrag zijn. Daarom is het zo raar dat sommige anderen wel een lintje krijgen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208905994
quote:
7s.gif Op woensdag 26 april 2023 10:16 schreef Troel het volgende:

[..]
Tja, je moet van onbesproken gedrag zijn. Daarom is het zo raar dat sommige anderen wel een lintje krijgen ;)
Ik heb het me ook wel eens afgevraagd, ik deed altijd de “zakelijke “ lintjes
  Moderator / Redactie Sport woensdag 26 april 2023 @ 10:33:57 #294
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208906061
quote:
7s.gif Op woensdag 26 april 2023 10:16 schreef Troel het volgende:

[..]
Er volgt tzt wel een gemeentelijke penning waarschijnlijk. Ja ongeluk, schuldig 95% zeker, onderzoek duurt echter al een jaar. Wrs volgt er een schikkingsvoorstel. Geen slachtoffers met ernstig letsel gelukkig, maar ja wel een ongeluk.
pi_208906070
Ach paul van vliet overleden -O-
pi_208906072
quote:
2s.gif Op woensdag 26 april 2023 08:36 schreef Lonaa het volgende:
Ja @:Candaasje het is wat dubbel. Omtrent tinnitus zijn nog zoveel raadselen ook. Het komt echt heel veel voor zonder gehoorverlies of andere duidelijke oorzaak.

Collega van mij is bijna een jaar thuis geweest in de ziektewet door tinnitus. Hij draaide helemaal door :{ Kwam bij hem pats boem zonder aanleiding. De laatste keer dat ik er naar vroeg is een paar weken geleden en het was er nog steeds, maar hij heeft beter geleerd er mee om te gaan. Drama is het. Er is geloof ik een tinnitus slowchat op FOK, althans, die heb ik wel eens voorbij zien komen. Voor tips of zo.

En ik wil ook warmte. Ik ben dit zo spuugzat. Woonkamer was bij opstaan 14 graden. Morgen wordt het (buiten :+ ) 1 graden, in de ochtend!

@Candaasje ik zou het ook per dag bekijken :Y Als het nu even goed gaat zou ik ook niets doen. :* voor Cas.
  woensdag 26 april 2023 @ 10:35:41 #297
35189 Troel
scherp en bot
pi_208906078
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2023 10:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja, die kwam hier ook wel even binnen. Heb hem jaren geleden mogen ontmoeten achter de schermen bij Pauw. Samen met zijn vrouw heerlijk zitten kletsen (ondanks dat we daar waren vanwege het monstertruckdrama).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208906087
quote:
Er overlijden nu lijkt het dagelijks wel bekende mensen. Ik hou mijn hart vast voor Rob de Nijs, dat gaat ook niet best.
  woensdag 26 april 2023 @ 10:38:45 #299
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208906117
quote:
Oh leefde die nog? :o
  woensdag 26 april 2023 @ 10:38:50 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_208906119
quote:
0s.gif Op woensdag 26 april 2023 10:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Er overlijden nu lijkt het dagelijks wel bekende mensen. Ik hou mijn hart vast voor Rob de Nijs, dat gaat ook niet best.
Ik dacht dat die niet meer kritiek was? Maar ja, het gaat wel hard. Maar is dat niet altijd al zo geweest?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 26 april 2023 @ 10:38:58 #301
35189 Troel
scherp en bot
pi_208906120
En vol.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo