Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MaartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heer PLY.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer GG met de koffie en thee.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Merijntje G ken ik niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je haar ook weer.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mogguh mensen.
Dit keer geen gebroken glas maar een gebroken week. Donderdag vrij.
Een actieve deelnemer.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geweldige acteur.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mag dat niet?quote:Goedemorgenquote:Op maandag 24 april 2023 06:39 schreef PLY het volgende:
[..]
Haal ze door elkaar, merijntje ook leuke serie vroeger.
[..]
Mogge maz![]()
![]()
Baantjerquote:Op maandag 24 april 2023 06:45 schreef PLY het volgende:
[..]
Met alles idd, stiefbeen zwarte hoofdpiet Scheap met de 5 poten en noem maar op“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kraan ze,en hou de glimmende kant boven.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sry gg was ff kleine aanklede en eten maken
Nu wel weer
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2023 06:52:13 ]![]()
Ik ga even een dutje doen,wens u allen in noflike dei.
quote:Op maandag 24 april 2023 06:55 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga even een dutje doen,wens u allen in noflike dei.![]()
![]()
Slaap lekker freonquote:Op maandag 24 april 2023 06:55 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga even een dutje doen,wens u allen in noflike dei.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2023 07:04:55 ]![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Het is Koffietijd
Een beetje gezelschap
Wat tijd voor jezelf
Dat helpt je de dag doorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Buen día & Graciasquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Goedemorgenquote:Op maandag 24 april 2023 06:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jazeker wel. Mazikeen, goedemorgen![]()
Maar 3 dagen werken![]()
![]()
Hier ook en dan 1,5 week vrijquote:
En goedemorgen
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2023 07:26:12 ]![]()
quote:
Maar ik kruip nog even terug in bed denk ik
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-04-2023 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. loveislikeakiss / 3027 / +177 / +10 / 2920 / 4275
2. FreshFruit / 2094 / +179 / +182 / 2403 / 3259
3. Emmerdeur / 1592 / +114 / +29 / 1661 / 2158
4. laforest / 1517 / +38 / +0 / 3067 / 3669
5. aloa / 938 / +21 / +0 / 2241 / 2734
6. greysbones / 804 / +38 / +0 / 2067 / 2461
7. Mazikeen / 789 / +34 / +0 / 1342 / 1710
8. Mickytjuh / 638 / +11 / +2 / 934 / 1248
9. HappyCharly / 622 / +17 / +3 / 1280 / 1527
10. KillemWieft / 567 / +5 / +0 / 114 / 290
11. devzero / 531 / +11 / +0 / 356 / 557
12. PLY / 501 / +20 / +7 / 636 / 856
13. Dotteke / 499 / +13 / +6 / 425 / 651
14. hemarookworst / 460 / +40 / +7 / 983 / 1320
15. DJMO / 452 / +17 / +2 / 367 / 574
16. mario390 / 397 / +1 / +24 / 352 / 584
17. Fogel / 394 / +27 / +15 / 634 / 887
18. Dr.Mikey / 391 / +17 / +25 / 469 / 682
19. gebrokenglas / 387 / +23 / +0 / 717 / 919
20. drakin / 359 / +2 / +0 / 572 / 756SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 24 april 2023 07:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maar ik kruip nog even terug in bed denk ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zou niet uit moeten maken, het is wel lekker fris nu buitenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Grijs grouw en 4 graden
Mickytjuh zei dat ze ging zwemmen in het meer hierHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hobby's
Ik vind dat soort dingen alleen goed als er een sauna gang bij zitHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet door vertrekken, maar mijn benen vinden de wandeling nu al vermoeiend, ben vijf minuten bezigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
TreinbolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Plakken hier aan de weg want ze rijden nog op winterbandenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Werkquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Toch maar koffie.Ik heb er één en ik ben er trots op
☕️💕quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Kutkipquote:Merci.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Weer eens wat anders dan een kuthaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor mij niet.quote:I'm surrounded by morons!
Heb je vakantie?quote:Werk jij helemaal nooit thuis?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Zijn de werkzaamheden tussen stavoren en Leeuwarden na een maand eindelijk voorbij, rijden er alsnog bussen want seinstoring
Nee latere shift en werk thuis(maandag)quote:Op maandag 24 april 2023 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je vakantie?
[..]
Werk jij helemaal nooit thuis?
Maar 3 daagjes dan 1,5 week vrij
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2023 08:52:00 ]![]()
O lekker,quote:Op maandag 24 april 2023 08:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Nee latere shift en werk thuis(maandag)
Blijft dat nu dat thuiswerken?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij ons mag je 2 dagen pw thuiswerkenquote:Op maandag 24 april 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker,
Blijft dat nu dat thuiswerken?![]()
Jawel, soms.quote:Op maandag 24 april 2023 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je vakantie?
[..]
Werk jij helemaal nooit thuis?I'm surrounded by morons!
Het is wat met die treinen, balen als je er van afhankelijk bentquote:Op maandag 24 april 2023 08:44 schreef DJMO het volgende:
Zijn de werkzaamheden tussen stavoren en Leeuwarden na een maand eindelijk voorbij, rijden er alsnog bussen want seinstoringWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar geen vast patroon?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee.quote:I'm surrounded by morons!
Vind je het wel fijn het thuiswerken of vind je naar je werk gaan fijner?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar toen je maandenlang moest thuis werken vond je het toen ook fijn?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey BolkMoonquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar toen je maandenlang moest thuis werken vond je het toen ook fijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2023 09:07:14 ]![]()
Ligt eraan wat ik van plan ben om te doen. Sommige dingen zijn lastiger vanaf thuis, andere vanaf het werk. En dan moet ik soms ook op andere plekken zijn. Over een paar weken in Londen bv.quote:Op maandag 24 april 2023 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je het wel fijn het thuiswerken of vind je naar je werk gaan fijner?I'm surrounded by morons!
Zwaar leven heb jequote:Op maandag 24 april 2023 09:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik van plan ben om te doen. Sommige dingen zijn lastiger vanaf thuis, andere vanaf het werk. En dan moet ik soms ook op andere plekken zijn. Over een paar weken in Londen bv.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 24 april 2023 09:05 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]Dat is natuurlijk wel heel mooi geweest. Dan zie je pas wat je gemist zou hebben als je niet thuis had gewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat is niet naast de deur maar met jou reizigersmentaliteit wel geweldig natuurlijk.quote:Op maandag 24 april 2023 09:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik van plan ben om te doen. Sommige dingen zijn lastiger vanaf thuis, andere vanaf het werk. En dan moet ik soms ook op andere plekken zijn. Over een paar weken in Londen bv.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja het is meer herfst dan lente momenteelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier ookquote:Op maandag 24 april 2023 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is meer herfst dan lente momenteel![]()
![]()
Volgende week wordt het beter mensen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Wat een poep kak pisweer is het buiten
Lig er niet zo wakker van eerlijk gezegd. Ik heb liever dit dan 30 gradenquote:dus als de zomer lente wordt is het helemaal prima
Het zou afgelopen week ook mooi zijn en zelfs een dag met zon en 20 gradenquote:
Maar die voorspellingen veranderden al snel
Dus ik kijk het wel per dag dan kan ik zelf zien wat het is
En nu dus nog steeds mooi 2 dagen pwquote:Op maandag 24 april 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel heel mooi geweest. Dan zie je pas wat je gemist zou hebben als je niet thuis had gewerkt![]()
![]()
Collega heeft zich ziekgemeld ivm een pijnlijke heup, maar die collega zou zaterdag werken.
Dus ze kijken mij aan, ja als ze er zaterdag niet is dan hebben we een probleem....
En ik keek alleen maar van: tja......
Ja sorry ik doe genoeg voor de zaak, maar ik ga echt niet komen zaterdag. Zaterdag heb ik al plannen. Motorrijles en een verjaardag
Dikke doei
We moeten altijd een datumprikker invullen, en in mei werk ik pas op een zaterdagDus ze hebben lekker pech
Al denk ik dat mijn collega er woensdag wel weer is![]()
Waar is hier?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nou van t weekend was t hier wel zonnig en warmquote:Op maandag 24 april 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou afgelopen week ook mooi zijn en zelfs een dag met zon en 20 graden
Maar die voorspellingen veranderden al snel
Dus ik kijk het wel per dag dan kan ik zelf zien wat het is
Ja het veranderd zelfs per uur weer, maar goed ik ga er vanuit dat nu toch t mooier weer gaat komen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik heb maar 2 eisen. Donderdag en zaterdag mooi weer.
Ow en vanmiddag om half 5 een half uurtje, dan moet ik naar huis fietsen
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2023 09:19:50 ]![]()
Heb hier best veel regen gehad het weekend. Overdag wel een paar keer zon maar toch maakte de wind het dat het niet lekker wasquote:Op maandag 24 april 2023 09:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou van t weekend was t hier wel zonnig en warm
Ja het veranderd zelfs per uur weer, maar goed ik ga er vanuit dat nu toch t mooier weer gaat komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Groot gelijk heb jequote:Op maandag 24 april 2023 09:17 schreef Mazikeen het volgende:
Collega heeft zich ziekgemeld ivm een pijnlijke heup, maar die collega zou zaterdag werken.
Dus ze kijken mij aan, ja als ze er zaterdag niet is dan hebben we een probleem....
En ik keek alleen maar van: tja......
Ja sorry ik doe genoeg voor de zaak, maar ik ga echt niet komen zaterdag. Zaterdag heb ik al plannen. Motorrijles en een verjaardag
Dikke doei
We moeten altijd een datumprikker invullen, en in mei werk ik pas op een zaterdagDus ze hebben lekker pech
Al denk ik dat mijn collega er woensdag wel weer is
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Mwa die wind is wel vervelend, vrijdag was ik aan het wandelen bij het water waaide bijna wegquote:Op maandag 24 april 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hier best veel regen gehad het weekend. Overdag wel een paar keer zon maar toch maakte de wind het dat het niet lekker was
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
en mijn vervelende collega kan ook niet werken zaterdagquote:
Ja we vullen niet voor niets die datumprikkers in
Maar dan gelijk mij aan kijken ookZo irritant soms
![]()
Gewoon strak terug kijken en niks zeggenquote:Op maandag 24 april 2023 09:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
en mijn vervelende collega kan ook niet werken zaterdag
Ja we vullen niet voor niets die datumprikkers in
Maar dan gelijk mij aan kijken ookZo irritant soms
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik zei alleen: tjah.....quote:Op maandag 24 april 2023 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon strak terug kijken en niks zeggen
![]()
![]()
Vind ik de laatste jaren veel, die wind die wij er bij hebben ook in de zomerquote:Op maandag 24 april 2023 09:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa die wind is wel vervelend, vrijdag was ik aan het wandelen bij het water waaide bijna weg
Ik had zo mooie grote parasol die je ook iets naar voren kon zetten. Dan het je net zo zonnerscherm.
Maar dat ding waaide steeds om van die rot wind. Daar om heb ik nu maar screens genomen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is vlakbij johquote:Op maandag 24 april 2023 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet naast de deur maar met jou reizigersmentaliteit wel geweldig natuurlijk.
En inderdaad, Lilak, #zwaarlevenI'm surrounded by morons!
Tipjequote:
Jochem Meijer
Wakker wordenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb een horeca parasol gekocht, die staat wel stevigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Geen parasol
Die waait hier toch wegEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hier mag eerst de sneeuw weer oprotten voordat ik aan een parasol ga denken
I'm surrounded by morons!
Kunnen we dit jaar niet gewoon Koninginnedag vieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt viel mij ook al op.. geen idee hoe dat kan eigenlijkquote:Op maandag 24 april 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik de laatste jaren veel, die wind die wij er bij hebben ook in de zomer
Ik had zo mooie grote parasol die je ook iets naar voren kon zetten. Dan het je net zo zonnerscherm.
Maar dat ding waaide steeds om van die rot wind. Daar om heb ik nu maar screens genomen.
Dat zijn dat helemaal wind vangers ja.. Heb ook een parasol maar zet hem altijd gewoon recht op..
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
O nog steeds sneeuw bij jou, hebben ik hier deze winter amper gezienquote:Op maandag 24 april 2023 09:25 schreef Fogel het volgende:
Hier mag eerst de sneeuw weer oprotten voordat ik aan een parasol ga denkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 24 april 2023 09:26 schreef Mazikeen het volgende:
Kunnen we dit jaar niet gewoon Koninginnedag vieren?Moet je voor donderdag even Willem Lex zien te eliminerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
De keren dat het mooi weer was
Zijn op 1 hand te tellenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Vorig jaar toch ook slecht weer of was er toen geen koningsdag?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Hahahaha maar dan wordt die troela koningin. Brrrr december Koninginnedagquote:Op maandag 24 april 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet je voor donderdag even Willem Lex zien te elimineren![]()
Slecht mwahhquote:Op maandag 24 april 2023 09:29 schreef Lovely het volgende:
Vorig jaar toch ook slecht weer of was er toen geen koningsdag?
Droog welEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nee, alweer. Het was even weg.quote:Op maandag 24 april 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nog steeds sneeuw bij jou, hebben ik hier deze winter amper gezienI'm surrounded by morons!
ALs ik hem recht zet haalt hij de zon niet van mijn raam helaasquote:Op maandag 24 april 2023 09:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt viel mij ook al op.. geen idee hoe dat kan eigenlijk
Dat zijn dat helemaal wind vangers ja.. Heb ook een parasol maar zet hem altijd gewoon recht op..
Tijd voor afschaffingquote:Op maandag 24 april 2023 09:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahahaha maar dan wordt die troela koningin. Brrrr december KoninginnedagEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ben je klaar mee, kan mij voorstellen dat je uitkijkt naar mooi zonnig en droog weerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
In spijkenisse sowieso geen regen gehad. En vanaf 14:30 uur volop zon. Want had mijn jas toen met veel moeite in mijn rugzak gepropt en liep ik in een topje te springen en te dansenquote:Op maandag 24 april 2023 09:29 schreef Lovely het volgende:
Vorig jaar toch ook slecht weer of was er toen geen koningsdag?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2023 09:31:47 ]![]()
Toen was t dus 13 gradenquote:
Gok dat die hetzelfde doet als Bea en de dag in stand houdt van de vorigequote:Op maandag 24 april 2023 09:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahahaha maar dan wordt die troela koningin. Brrrr december KoninginnedagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah dan is een zonnescherm handiger iddquote:Op maandag 24 april 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik hem recht zet haalt hij de zon niet van mijn raam helaas"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ook niet want daar waaide de wind ook onder,quote:Op maandag 24 april 2023 09:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dan is een zonnescherm handiger idd
Ja kan ze dan niet gewoon een dag in mei uitkiezenquote:Op maandag 24 april 2023 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gok dat die hetzelfde doet als Bea en de dag in stand houdt van de vorige![]()
![]()
Ik zie net een filmpje dat t zonnig was iddquote:Op maandag 24 april 2023 09:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
In spijkenisse sowieso geen regen gehad. En vanaf 14:30 uur volop zon. Want had mijn jas toen met veel moeite in mijn rugzak gepropt en liep ik in een topje te springen en te dansen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Gewoon klaar met het koningshuis
Kosten bakken met geldEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dan krijgen we dag van de arbeid vrijquote:Op maandag 24 april 2023 09:33 schreef greysbones het volgende:
Gewoon klaar met het koningshuis
Kosten bakken met geldHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dan krijgen we een president die ook klauwen met geld kostquote:Op maandag 24 april 2023 09:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan krijgen we dag van de arbeid vrij![]()
We moeten een staatshoofd hebben dat heeft ieder land.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lijkt me een mooiere dag jaquote:Op maandag 24 april 2023 09:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan krijgen we dag van de arbeid vrijEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat is 1 mei toch?quote:Op maandag 24 april 2023 09:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan krijgen we dag van de arbeid vrij
Gewoon beiden dagen joh![]()
![]()
quote:Op maandag 24 april 2023 09:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat is 1 mei toch?
Gewoon beiden dagen joh![]()
Goede vrijdag hebben ze ook al ingepikt
Die telt voor de meesten ook al niet meer als vrije dagEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Sneeuw en regen = geen last van allergiequote:Op maandag 24 april 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je klaar mee, kan mij voorstellen dat je uitkijkt naar mooi zonnig en droog weer
Wat is er speciaal aan een ode aan een belastingslurpend geheel?quote:Op maandag 24 april 2023 09:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee die heeft iedereen al, dit is speciaalEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja fogel vertelde rond Pasen al, in Noorwegen zijn ze van donderdag tot dinsdag vrijquote:Op maandag 24 april 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Goede vrijdag hebben ze ook al ingepikt
Die telt voor de meesten ook al niet meer als vrije dagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
🥚 🥚Ik heb er één en ik ben er trots op
Brood en spelen, het volk in oranje, feestquote:Op maandag 24 april 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is er speciaal aan een ode aan een belastingslurpend geheel?
En het is niet alsof ons koningshuis niets doetHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is ook weer een feit. Heb je daar veel last van dan?quote:Op maandag 24 april 2023 09:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sneeuw en regen = geen last van allergieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja das waarquote:Op maandag 24 april 2023 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lig er niet zo wakker van eerlijk gezegd. Ik heb liever dit dan 30 gradendus als de zomer lente wordt is het helemaal prima
![]()
Liever 30 graden dan ditquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
23 is ook goedquote:Of net genoeg om lekker buiten te kunnen zitten en zonder jas de deur uit kan gaan is vor mij goed genoeg
Zin in vakantie…I'm surrounded by morons!
Ik hoop half juni in België niet te gek, was vorig jaar afzienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ABBA tijdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Rijmschemaquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je bent zelf heerlijkOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Het is iig droog hier. Dat scheelt weerIk heb er één en ik ben er trots op
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 24 april 2023 10:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
als het om half 5 maar droog is.
Duim je mee?![]()
![]()
Warmte is dan weer niet noodzakelijk.quote:Op maandag 24 april 2023 10:14 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ja ik ook, ik kijk er echt naar uit.
Ik wil gewoon warmte 2 weken langI'm surrounded by morons!
De IKEA heeft echt de vibe van Zweden verpest, ik kan de reclame borden niet serieus nemenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
voor mij wel.quote:
Warmte, bier, wijn, lekker eten, mojito, coctails, barraquito, eten , cortado, zon, eten
veel alcohol dus![]()
![]()
WarmteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Genietsequote:Op maandag 24 april 2023 10:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
voor mij wel.
Warmte, bier, wijn, lekker eten, mojito, coctails, barraquito, eten , cortado, zon, eten
veel alcohol dus![]()
Ik doe daar niet aan.quote:Op maandag 24 april 2023 10:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ow en bruin worden.
Ben nu wel erg witjes voor mij doen![]()
Ik kleur niet echt maar ik moet wel weer wat zon op mijn huid krijgen de komende tijdHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alcohol hoef je niet voor op vakantie, hebben ze thuis ookquote:Op maandag 24 april 2023 10:34 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
voor mij wel.
veel alcohol dus
Je bent wel goed geďntegreerd hčquote:Op maandag 24 april 2023 10:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alcohol hoef je niet voor op vakantie, hebben ze thuis ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
canarische eilanden lekker goedkoop.quote:Op maandag 24 april 2023 10:40 schreef Fogel het volgende:
[..]
Alcohol hoef je niet voor op vakantie, hebben ze thuis ook
En in nederland weinig zon, canarisch eilanden verzekerd van zon![]()
In Nl verzekerd van regenquote:Op maandag 24 april 2023 10:41 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
canarische eilanden lekker goedkoop.
En in nederland weinig zon, canarisch eilanden verzekerd van zon
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
daar drinken ze meer dan in NL?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik hoef eigenlijk nooit te smerenquote:
Mijn huid is echt gewend aan de zon in het jaar dat ik daar woonde
Neus en oren doe ik wel altijd, die verbranden soms nog wel eens
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2023 10:44:14 ]![]()
Daar is het veel meer thuis drinken, en vaak zwaardere alcoholquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
omdat het elders onnoemlijk duur is ?quote:Op maandag 24 april 2023 10:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Daar is het veel meer thuis drinken, en vaak zwaardere alcoholEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik eet geen bruine kaasquote:Op maandag 24 april 2023 10:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je bent wel goed geďntegreerd hč
quote:![]()
die ziet er viezzzz uitEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Is het ook. Karamelachtige smaak.quote:I'm surrounded by morons!
Ik niet. Ben zo verbrand.quote:Op maandag 24 april 2023 10:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
ik hoef eigenlijk nooit te smeren
Mijn huid is echt gewend aan de zon in het jaar dat ik daar woonde
Neus en oren doe ik wel altijd, die verbranden soms nog wel eens![]()
gewoon lekker hollandse kaasquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
🧀I'm surrounded by morons!
je bent aan het werk toch?quote:
gewoon de verwarming hoger zetten
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Het is 9 graden niet zo warm iddThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die hebben we hier nietquote:Op maandag 24 april 2023 10:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent aan het werk toch?
gewoon de verwarming hoger zetten![]()
![]()
je mag het allemaal hebbenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
jezus!quote:Op maandag 24 april 2023 11:01 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Werk in een loods
Ga zo extra vest aan doenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik loop hier in een vest, Scandinavië is niet zo koud als ze beloofd haddenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Donderdag 13:00 al op stage zijn daar gaat mijn koningsnachtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Donderdag is toch een vrije dagquote:Op maandag 24 april 2023 11:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Donderdag 13:00 al op stage zijn daar gaat mijn koningsnachtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: