Groot gelijk heb jequote:Op maandag 24 april 2023 09:17 schreef Mazikeen het volgende:
Collega heeft zich ziekgemeld ivm een pijnlijke heup, maar die collega zou zaterdag werken.
Dus ze kijken mij aan, ja als ze er zaterdag niet is dan hebben we een probleem....
En ik keek alleen maar van: tja......
Ja sorry ik doe genoeg voor de zaak, maar ik ga echt niet komen zaterdag. Zaterdag heb ik al plannen. Motorrijles en een verjaardag
Dikke doei
We moeten altijd een datumprikker invullen, en in mei werk ik pas op een zaterdagDus ze hebben lekker pech
Al denk ik dat mijn collega er woensdag wel weer is
Mwa die wind is wel vervelend, vrijdag was ik aan het wandelen bij het water waaide bijna wegquote:Op maandag 24 april 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hier best veel regen gehad het weekend. Overdag wel een paar keer zon maar toch maakte de wind het dat het niet lekker was
en mijn vervelende collega kan ook niet werken zaterdagquote:
Gewoon strak terug kijken en niks zeggenquote:Op maandag 24 april 2023 09:20 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
en mijn vervelende collega kan ook niet werken zaterdag
Ja we vullen niet voor niets die datumprikkers in
Maar dan gelijk mij aan kijken ookZo irritant soms
Ik zei alleen: tjah.....quote:Op maandag 24 april 2023 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon strak terug kijken en niks zeggen
Vind ik de laatste jaren veel, die wind die wij er bij hebben ook in de zomerquote:Op maandag 24 april 2023 09:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa die wind is wel vervelend, vrijdag was ik aan het wandelen bij het water waaide bijna weg
Is vlakbij johquote:Op maandag 24 april 2023 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet naast de deur maar met jou reizigersmentaliteit wel geweldig natuurlijk.
Tipjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt viel mij ook al op.. geen idee hoe dat kan eigenlijkquote:Op maandag 24 april 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind ik de laatste jaren veel, die wind die wij er bij hebben ook in de zomer
Ik had zo mooie grote parasol die je ook iets naar voren kon zetten. Dan het je net zo zonnerscherm.
Maar dat ding waaide steeds om van die rot wind. Daar om heb ik nu maar screens genomen.
O nog steeds sneeuw bij jou, hebben ik hier deze winter amper gezienquote:Op maandag 24 april 2023 09:25 schreef Fogel het volgende:
Hier mag eerst de sneeuw weer oprotten voordat ik aan een parasol ga denken
quote:Op maandag 24 april 2023 09:26 schreef Mazikeen het volgende:
Kunnen we dit jaar niet gewoon Koninginnedag vieren?Moet je voor donderdag even Willem Lex zien te eliminerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Hahahaha maar dan wordt die troela koningin. Brrrr december Koninginnedagquote:Op maandag 24 april 2023 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet je voor donderdag even Willem Lex zien te elimineren
Slecht mwahhquote:Op maandag 24 april 2023 09:29 schreef Lovely het volgende:
Vorig jaar toch ook slecht weer of was er toen geen koningsdag?
Nee, alweer. Het was even weg.quote:Op maandag 24 april 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nog steeds sneeuw bij jou, hebben ik hier deze winter amper gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |