ALs ik hem recht zet haalt hij de zon niet van mijn raam helaasquote:Op maandag 24 april 2023 09:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt viel mij ook al op.. geen idee hoe dat kan eigenlijk
Dat zijn dat helemaal wind vangers ja.. Heb ook een parasol maar zet hem altijd gewoon recht op..
Tijd voor afschaffingquote:Op maandag 24 april 2023 09:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahahaha maar dan wordt die troela koningin. Brrrr december Koninginnedag
Ben je klaar mee, kan mij voorstellen dat je uitkijkt naar mooi zonnig en droog weerquote:
In spijkenisse sowieso geen regen gehad. En vanaf 14:30 uur volop zon. Want had mijn jas toen met veel moeite in mijn rugzak gepropt en liep ik in een topje te springen en te dansenquote:Op maandag 24 april 2023 09:29 schreef Lovely het volgende:
Vorig jaar toch ook slecht weer of was er toen geen koningsdag?
Toen was t dus 13 gradenquote:
Gok dat die hetzelfde doet als Bea en de dag in stand houdt van de vorigequote:Op maandag 24 april 2023 09:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hahahaha maar dan wordt die troela koningin. Brrrr december Koninginnedag
Ah dan is een zonnescherm handiger iddquote:Op maandag 24 april 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik hem recht zet haalt hij de zon niet van mijn raam helaas
Ook niet want daar waaide de wind ook onder,quote:Op maandag 24 april 2023 09:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah dan is een zonnescherm handiger idd
Ja kan ze dan niet gewoon een dag in mei uitkiezenquote:Op maandag 24 april 2023 09:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gok dat die hetzelfde doet als Bea en de dag in stand houdt van de vorige
Ik zie net een filmpje dat t zonnig was iddquote:Op maandag 24 april 2023 09:30 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
In spijkenisse sowieso geen regen gehad. En vanaf 14:30 uur volop zon. Want had mijn jas toen met veel moeite in mijn rugzak gepropt en liep ik in een topje te springen en te dansen
Dan krijgen we dag van de arbeid vrijquote:Op maandag 24 april 2023 09:33 schreef greysbones het volgende:
Gewoon klaar met het koningshuis
Kosten bakken met geld
Dan krijgen we een president die ook klauwen met geld kostquote:Op maandag 24 april 2023 09:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan krijgen we dag van de arbeid vrij
Lijkt me een mooiere dag jaquote:Op maandag 24 april 2023 09:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dat is 1 mei toch?quote:Op maandag 24 april 2023 09:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 april 2023 09:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Dat is 1 mei toch?
Gewoon beiden dagen joh
Sneeuw en regen = geen last van allergiequote:Op maandag 24 april 2023 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je klaar mee, kan mij voorstellen dat je uitkijkt naar mooi zonnig en droog weer
Wat is er speciaal aan een ode aan een belastingslurpend geheel?quote:Op maandag 24 april 2023 09:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee die heeft iedereen al, dit is speciaal
Ja fogel vertelde rond Pasen al, in Noorwegen zijn ze van donderdag tot dinsdag vrijquote:Op maandag 24 april 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Goede vrijdag hebben ze ook al ingepikt
Die telt voor de meesten ook al niet meer als vrije dag
Brood en spelen, het volk in oranje, feestquote:Op maandag 24 april 2023 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is er speciaal aan een ode aan een belastingslurpend geheel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |