Jawel, soms.quote:Op maandag 24 april 2023 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je vakantie?
[..]
Werk jij helemaal nooit thuis?
Het is wat met die treinen, balen als je er van afhankelijk bentquote:Op maandag 24 april 2023 08:44 schreef DJMO het volgende:
Zijn de werkzaamheden tussen stavoren en Leeuwarden na een maand eindelijk voorbij, rijden er alsnog bussen want seinstoring
Maar geen vast patroon?quote:
Nee.quote:
Vind je het wel fijn het thuiswerken of vind je naar je werk gaan fijner?quote:
Maar toen je maandenlang moest thuis werken vond je het toen ook fijn?quote:
Hey BolkMoonquote:
quote:Op maandag 24 april 2023 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar toen je maandenlang moest thuis werken vond je het toen ook fijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2023 09:07:14 ]
Ligt eraan wat ik van plan ben om te doen. Sommige dingen zijn lastiger vanaf thuis, andere vanaf het werk. En dan moet ik soms ook op andere plekken zijn. Over een paar weken in Londen bv.quote:Op maandag 24 april 2023 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind je het wel fijn het thuiswerken of vind je naar je werk gaan fijner?
Zwaar leven heb jequote:Op maandag 24 april 2023 09:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik van plan ben om te doen. Sommige dingen zijn lastiger vanaf thuis, andere vanaf het werk. En dan moet ik soms ook op andere plekken zijn. Over een paar weken in Londen bv.
quote:Op maandag 24 april 2023 09:05 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]Dat is natuurlijk wel heel mooi geweest. Dan zie je pas wat je gemist zou hebben als je niet thuis had gewerktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
O dat is niet naast de deur maar met jou reizigersmentaliteit wel geweldig natuurlijk.quote:Op maandag 24 april 2023 09:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik van plan ben om te doen. Sommige dingen zijn lastiger vanaf thuis, andere vanaf het werk. En dan moet ik soms ook op andere plekken zijn. Over een paar weken in Londen bv.
Ja het is meer herfst dan lente momenteelquote:
Hier ookquote:Op maandag 24 april 2023 09:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is meer herfst dan lente momenteel
Lig er niet zo wakker van eerlijk gezegd. Ik heb liever dit dan 30 gradenquote:
Het zou afgelopen week ook mooi zijn en zelfs een dag met zon en 20 gradenquote:
En nu dus nog steeds mooi 2 dagen pwquote:Op maandag 24 april 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel heel mooi geweest. Dan zie je pas wat je gemist zou hebben als je niet thuis had gewerkt
Waar is hier?quote:
Nou van t weekend was t hier wel zonnig en warmquote:Op maandag 24 april 2023 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zou afgelopen week ook mooi zijn en zelfs een dag met zon en 20 graden
Maar die voorspellingen veranderden al snel
Dus ik kijk het wel per dag dan kan ik zelf zien wat het is
Heb hier best veel regen gehad het weekend. Overdag wel een paar keer zon maar toch maakte de wind het dat het niet lekker wasquote:Op maandag 24 april 2023 09:18 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou van t weekend was t hier wel zonnig en warm
Ja het veranderd zelfs per uur weer, maar goed ik ga er vanuit dat nu toch t mooier weer gaat komen
Groot gelijk heb jequote:Op maandag 24 april 2023 09:17 schreef Mazikeen het volgende:
Collega heeft zich ziekgemeld ivm een pijnlijke heup, maar die collega zou zaterdag werken.
Dus ze kijken mij aan, ja als ze er zaterdag niet is dan hebben we een probleem....
En ik keek alleen maar van: tja......
Ja sorry ik doe genoeg voor de zaak, maar ik ga echt niet komen zaterdag. Zaterdag heb ik al plannen. Motorrijles en een verjaardag
Dikke doei
We moeten altijd een datumprikker invullen, en in mei werk ik pas op een zaterdagDus ze hebben lekker pech
Al denk ik dat mijn collega er woensdag wel weer is
Mwa die wind is wel vervelend, vrijdag was ik aan het wandelen bij het water waaide bijna wegquote:Op maandag 24 april 2023 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb hier best veel regen gehad het weekend. Overdag wel een paar keer zon maar toch maakte de wind het dat het niet lekker was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |