Het is denk ik ook moeilijk je beste spel te laten zien tegen een zwakke tegenstander.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:47 schreef koffieleuk het volgende:
Het is niet dat Ronnie nu zo goed aan het scoren is, maar hij doet meer dan genoeg hier.
Ze liggen er wel goed voorquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:06 schreef wdn het volgende:
oh een Dennis Taylor jinx!
Na 1 rode al hinten op een 147
Nou een 147 van Ronnie is natuurlijk altijd mogelijkquote:Op zaterdag 22 april 2023 16:59 schreef Janneke141 het volgende:
Nou, laat dit maar gewoon 13-2 of 13-3 worden, hier hoef ik niet nog een sessie van.
Het is een erg mooie dag vandaagquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:26 schreef Faraday01 het volgende:
Robertson gaat er ondertussen ook keihard af, dat is een grote verrassing
Dat had ik niet verwachtquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:26 schreef Faraday01 het volgende:
Robertson gaat er ondertussen ook keihard af, dat is een grote verrassing
Ik gok op O'Sullivan - Allenquote:Op zaterdag 22 april 2023 17:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht
Er zijn er echt al een hoop uitgevlogen waar ik het niet verwachtte -maar- het was allemaal terecht
Ronnie wordt het niet lastig gemaakt aan zijn kant van de loting
O'Sullivan - Higgins?zou leuk zijn.
Hij doet het weer leuk kan ik je meldenquote:Op zaterdag 22 april 2023 20:15 schreef Zorro het volgende:
Eurosport en BBC zenden allebei Selby uit en niet Si
Ik kijk wel voetbal
Ik hoop dat je Si bedoelt en niet Selbyquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:01 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hij doet het weer leuk kan ik je melden
Uiteraardquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Si bedoelt en niet Selby
Selby Ronniequote:Op zaterdag 22 april 2023 21:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Si bedoelt en niet Selby
Zeker niet.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Selby Ronnie
Prachtige finale toch
Ach gun die depressieve man ook watquote:Op zaterdag 22 april 2023 21:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeker niet.
Hoe eerder zonder Selby, hoe beter.
Bovendien gaat in die helft Allen de finale halen.
Dat is nu eenmaal het standaard strijdplan van Selby. Hoe langer een frame duurt, hoe groter de kans dat Selby het wint.quote:
Klopt en hij is behoorlijk schadelijk voor de sport.quote:Op zaterdag 22 april 2023 21:49 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat is nu eenmaal het standaard strijdplan van Selby. Hoe langer een frame duurt, hoe groter de kans dat Selby het wint.
Zit zeker een kern van waarheid in, die lege voorste rij is vrij tekenend.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:41 schreef nomina het volgende:
[..]
Klopt en hij is behoorlijk schadelijk voor de sport.
Adverteerders zijn er niet blij mee, kijkers haken af en hij is eigenlijk het tegenovergestelde wat snooker uitmaakt. Hij is onsportief, zeker geen gentleman en gewoon vals en slecht.
Mijn stijl is het niet, en dat het voor kijkers en adverteerders niet prettig is ben ik zeker met je eens, maar ik zie niet in wat er onsportief aan is.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:41 schreef nomina het volgende:
[..]
Klopt en hij is behoorlijk schadelijk voor de sport.
Adverteerders zijn er niet blij mee, kijkers haken af en hij is eigenlijk het tegenovergestelde wat snooker uitmaakt. Hij is onsportief, zeker geen gentleman en gewoon vals en slecht.
Nee, die zal er nog wel een poar neem'n.quote:Op zaterdag 22 april 2023 22:55 schreef EP3 het volgende:
[..]
Maar Milkins zal voorlopig niet slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |