quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:27 schreef Flow3r het volgende:
Bern heeft nooit last van 'kleine Bern 'als ie met haar knuffelt, in bed ligt , onder de douche staat
bijzonder hequote:Op vrijdag 21 april 2023 22:27 schreef Flow3r het volgende:
Bern heeft nooit last van 'kleine Bern 'als ie met haar knuffelt, in bed ligt , onder de douche staat
quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:27 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:29 schreef greysbones het volgende:
Bern vindt zijn groep geweldig
keren elkaar nooit de rug toe etc
vergeet Bern nu even dat nog geen week geleden Sas Kenzi nog wilde vermoorden
quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:30 schreef pingu66 het volgende:
Hoelang gaat het duren voordat Zoë klaar is met shoppen?
Hoe laat sluit zo'n webshop?quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:30 schreef pingu66 het volgende:
Hoelang gaat het duren voordat Zoë klaar is met shoppen?
Maar hijzelf verschuilt zich nog achter een cocktailprikkertjequote:Op vrijdag 21 april 2023 22:33 schreef greysbones het volgende:
Sas wil niet dat het een GJ verhaal gaat worden
met jappie
Bern
dat wordt een zware zware klap
Give it e try !!quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:35 schreef greysbones het volgende:
ik kan Sas echt niet meer horen
met haar pseudo analyses
die 9 van de 10 keer niet kloppen en meer op haarzelf kunnen slaan
Nou gooi Bern er dan voorquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:37 schreef greysbones het volgende:
de 1ste twee waren kapot simpel
zegt bern
nou zegt Sas die bak had de helft echt niet gehaald
Dat kan best kloppen want dan zal ie moeten vertrekkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Bern: ik zou het niet aan kunnen als hij het haalt
Misschien dan niet niominerenquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:42 schreef Deisyy het volgende:
Bern: ik zou het niet aan kunnen als hij het haalt
Er hebben er al een paar meegedaanquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:44 schreef KinKiJan het volgende:
Hele tijd dat gelul over die alleskunner daar in k2. Denk dat de kans groot is dat we een oud deelnemer of 2,3,6 terug zullen zien in dat programma onder het mom van 'vips'
aha zeker de invloed van Isaac en Marciano, dan hoort hij er echt bij (denkt hij)quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:32 schreef greysbones het volgende:
Jappie gaat serieus weer trainen
en nu naar bed
Wie liggen er dubbelbeds onder hun ?!quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:46 schreef KinKiJan het volgende:
Bern ziet liever dat Jasper het haalt, dan Jeffrey faalt.. Omdat hij zelf dan ook veiliger is zegt Sas.
Eh... right ..
Die luisteren zeer zeker mee maar om hele andere redenenquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
Bern: ik hoop dat ze meeluisteren en weten dat het tijd is.
quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:48 schreef Kakadylo het volgende:
Heb geen beeld maar wel geluid en daarin klinkt Bern als een gehavende soldaat die moet worden achtergelaten aan het front
'Stop maar met dansen Rupi, we hebben al op het rode kruis gedrukt, stoppen!!!'quote:
Dan zeg je het net tegen de verkeerdequote:Op vrijdag 21 april 2023 22:58 schreef KinKiJan het volgende:
Kenzy heeft hem 'vriendelijk verzocht niet meer te dansen' zegt ze op k2
Ja ze kwam het trots vertellen op K2 zo van dat heb ik mooi even geregeld! Eens zien wat Rupert ermee doet!quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan zeg je het net tegen de verkeerde
![]()
Rupi stond zojuist gewoon te twerkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja ze kwam het trots vertellen op K2 zo van dat heb ik mooi even geregeld! Eens zien wat Rupert ermee doet!
Laat hem lekkerquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:04 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Rupi stond zojuist gewoon te twerken
Jaquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:48 schreef Kakadylo het volgende:
Heb geen beeld maar wel geluid en daarin klinkt Bern als een gehavende soldaat die moet worden achtergelaten aan het front
quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:43 schreef Deisyy het volgende:
Kijk het liefdeskoppel er gezellig bij liggen
Dat ligt eraan wanneer die informatie misbruikt kan wordenquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:08 schreef xsaskiax het volgende:
Janet en Moraima zitten nog altijd te kaarten met Isaac en Marciano...... ik ben benieuwd wanneer bekend wordt dat Janet gisteravond een liter wijn achterover gegooid heeft!
Jeff is z'n bliksemafleider waardoor ie zelf buiten schot blijftquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
Isaac blijft ook maar gek worden van mensen….en van zijn bro wordt hij niet gek ?
Ik bedoelde Marcianoquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff is z'n bliksemafleider waardoor ie zelf buiten schot blijft
Dat vindt ik eigenlijk niet kunnenquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die twee kennen elkaar van 'buiten'
Dat vindt ik ookquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:13 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Dat vindt ik eigenlijk niet kunnen
Opzoeten kreng!quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:17 schreef chufi het volgende:
Kom op Wen!! Zec dat je moe bent en wil slapen .... opzouten
Okquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:26 schreef Varen het volgende:
[..]
Een pruik uit een kist en Janet heeft hem mee naar de slaapkamer genomen
Soms moet je ook speels meepraten om informatie uit iemand te kunnen trekkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:22 schreef pingu66 het volgende:
Een paar dagen geleden lag Isaac nog te huilen omdat Jeff naar huis wilde.
en vice versaquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:29 schreef KinKiJan het volgende:
Erik en JW op stream 2.
Zou Erik nou niet soms gewoon moe worden van die one-liners op repeat van JW?
quote:
Het is wat het isquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:29 schreef KinKiJan het volgende:
Erik en JW op stream 2.
Zou Erik nou niet soms gewoon moe worden van die one-liners op repeat van JW?
maakt mij de pis niet lauwquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, maakt mij verder ook niet veel uit hoor
wat was er dan?quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:47 schreef Harry het volgende:
Damn, Babette weet ook niet van ophouden over een klein akkefietje.....
Babette: ik zelf heb er helemaal geen last van.
Als je weet dat je niks fout hebt gedaan dan heb je ook geen last van je gewetenquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:47 schreef Harry het volgende:
Damn, Babette weet ook niet van ophouden over een klein akkefietje.....
Babette: ik zelf heb er helemaal geen last van.
Die gaat toch iets preformen. Allemaal aan elkaargezongen Nederlandse liedjes die qua tekst in elkaar overlopen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:26 schreef Varen het volgende:
[..]
Een pruik uit een kist en Janet heeft hem mee naar de slaapkamer genomen
Als ie geen vodka heeft of wiskey of wijn , dan is het pas bier of soms eerderquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:58 schreef pingu66 het volgende:
Mijn god 1 kratje bier a 5 euro en nu voor de vrimibo stonden nog twee koelkasten vol bier. Niemand d kwam wat tekort vandaag.
Wat dronk jappie eigenlijk? Die drinkt toch alleen maar wijn?
Nee alleen JW met de nano-techno en Erik die voedtquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Degenen die nog wé wakker zijn ook niet
Maar jij hebt internetquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:06 schreef xsaskiax het volgende:
Erik weet nog veel meer hoor, voor 1890 was er toch echt geen auto!!!
De Duitse ingenieur Carl Benz was zijn concurrenten Gottlieb Daimler en Wilhelm Maybach nét voor toen hij op 29 januari 1886 octrooi aanvroeg voor de eerste auto ter wereld, de Benz Patent-Motorwagen. De Benz Patent-Motorwagen had drie wielen – in plaats van de vier die de norm werden
Dus is Erik verdomd dichtbij, met zijn bewering.quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:06 schreef xsaskiax het volgende:
Erik weet nog veel meer hoor, voor 1890 was er toch echt geen auto!!!
De Duitse ingenieur Carl Benz was zijn concurrenten Gottlieb Daimler en Wilhelm Maybach nét voor toen hij op 29 januari 1886 octrooi aanvroeg voor de eerste auto ter wereld, de Benz Patent-Motorwagen. De Benz Patent-Motorwagen had drie wielen – in plaats van de vier die de norm werden
Die klepel van JW ligt nog in Thailandquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:08 schreef xsaskiax het volgende:
Erik en JW, de klok en de klepel....... grote woorden, ze weten alles..... maar ondertussen
Zet 12 potloden zo rechtop op een spiegelquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:09 schreef Harry het volgende:
[..]
Dus is Erik verdomd dichtbij, met zijn bewering.
Ik reken het goed!
quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:10 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die klepel van JW ligt nog in Thailand
ik moet er de hele tijd aan denken dat Erik zo'n wijsneus is, maar sex in de loods is er niet bij, want dat kan hij niet verantwoorden richting zijn ouders... 47 jaar is hij toch???quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:10 schreef Kakadylo het volgende:
'Zet die stream maar op die twee ouwe lullen want dan kan ik ondertussen een tukkie doen...'
Erik gaat echt niet Sasha of Mirthe weigeren hoorquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik moet er de hele tijd aan denken dat Erik zo'n wijsneus is, maar sex in de loods is er niet bij, want dat kan hij niet verantwoorden richting zijn ouders... 47 jaar is hij toch???
Hij had wel iemand op het oog zei hij, maar dat werd door JW en Eunice hard weggelachen...... ergens kreeg ik medelijden met hem, dat hij belachelijk gemaakt werd, het zelf ergens wel in de gaten had, maar niet wist hoe te reageren....sneuquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Erik gaat echt niet Sasha of Mirthe weigeren hoor
Die kan dus ook nog even z'n plasje plegenquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:14 schreef KinKiJan het volgende:
Ow hij komt toch nog even terug en Erik kan z'n verhaal doen.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:14 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die kan dus ook nog even z'n plasje plegen
Moest dat ?quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:14 schreef KinKiJan het volgende:
Ow hij komt toch nog even terug en Erik kan z'n verhaal doen.
Doet me denken aan die genante situatie, dat Berend een etentje met Wendy had in de Loods.quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij had wel iemand op het oog zei hij, maar dat werd door JW en Eunice hard weggelachen...... ergens kreeg ik medelijden met hem, dat hij belachelijk gemaakt werd, het zelf ergens wel in de gaten had, maar niet wist hoe te reageren....sneu
Terwijl munitie genoeg als je die twee belachelijk wil makenquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:14 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij had wel iemand op het oog zei hij, maar dat werd door JW en Eunice hard weggelachen...... ergens kreeg ik medelijden met hem, dat hij belachelijk gemaakt werd, het zelf ergens wel in de gaten had, maar niet wist hoe te reageren....sneu
Ik zou als ouder liever mijn 47 jarige oude zoon sex zien hebben op tv dan dat die dagelijks op tv snot en oog prut vreet.quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik moet er de hele tijd aan denken dat Erik zo'n wijsneus is, maar sex in de loods is er niet bij, want dat kan hij niet verantwoorden richting zijn ouders... 47 jaar is hij toch???
Daar heeft Erik teveel fatsoen voor in z'n donder denk ikquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl munitie genoeg als je die twee belachelijk wil maken
Wendy moest daarna jankend opgevangen wordenquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:16 schreef Harry het volgende:
[..]
Doet me denken aan die genante situatie, dat Berend een etentje met Wendy had in de Loods.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:17 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zou als ouder liever mijn 47 jarige oude zoon sex zien hebben op tv dan dat die dagelijks op tv snot en oog prut vreet.
Meer fatsoen dan Eunice jaquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Daar heeft Erik teveel fatsoen voor in z'n donder denk ik
Erik heeft wel eens tegen Eunice gezegd dat hij het gevoel heeft sat zij hem soms uitlacht.quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Terwijl munitie genoeg als je die twee belachelijk wil maken
Krijg kriebels van die vrouw en niet omdat ze slecht is ofzo maar gevoelsmatig gewoon not my cup of teaquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:20 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Erik heeft wel eens tegen Eunice gezegd dat hij het gevoel heeft sat zij hem soms uitlacht.
Eunice met haarvtipische lach en blik hahahaaaaaa nee dat ies nie waar hheur.
Erik zei toen precies wat je nu doet...
Ik had ooit iets met een Mexicaanse , die prima was en ook wel een beetje vreemd, maar Eunice is net iets over de topquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijg kriebels van die vrouw en niet omdat ze slecht is ofzo maar gevoelsmatig gewoon not my cup of tea
Het gaat FEBO om die dagelijkse uitzendingen en de streams zijn totale bijzaak waarbij ze censureren wat ze maar willenquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:22 schreef chufi het volgende:
@:FEBO we zien nog een hoop lege bedden !! Waar is de rest ? Hebben die wqeer een partie waar morgen wederoom de hele dag over gezeken gaat worden of gaan we gewoon beelden doen ?
Ik denk het.quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:22 schreef chufi het volgende:
@:FEBO we zien nog een hoop lege bedden !! Waar is de rest ? Hebben die wqeer een partie waar morgen wederoom de hele dag over gezeken gaat worden of gaan we gewoon beelden doen ?
Ja die lult ze teveel dus als die buiten komt ...quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:26 schreef Kakadylo het volgende:
Maar dus geen gele kaart voor Zoe zoals ik al meteen daarna riep
Leilaquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik denk het.
Wie ligt er eigenlijk op stream 2. Met dat speciale kussen?
Iemand beledigen magquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:26 schreef Kakadylo het volgende:
Maar dus geen gele kaart voor Zoe zoals ik al meteen daarna riep
Er is totaal geen rechtlijnige regelgeving en ze doen wat ze maar willenquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:30 schreef Harry het volgende:
[..]
Een zender kapot gooien mag niet
Op een camera slaan mag niet
Een schaaltje in een gootsteen kapot gooien mag wel (als het naar iemand gegooid was geweest, dan waarschijnlijk wel een Gele Kaart).
Heb het antwoord al gegeven maar dan zul je moeten scrollenquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:31 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Das nie waar " ik veeg vloer met jou!" Jij houdt mij voor de gek
Als dat maar goed gaat ...quote:Op zaterdag 22 april 2023 00:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er is weer een krat bier opengetrokken
quote:Op zaterdag 22 april 2023 07:01 schreef Frummelie het volgende:
Nou gezellig sfeertje dus...ik vind de vrijmibo's toch niet meer zo gezellig de laatste weken.
Ik hoop ook dat het gezeik rond het bier, schaaltjes enz afgelopen is.. we gaan het zien..
nu komt langzaam nominatiepraat naar voren , en dan nog 10 keer veranderenquote:Op zaterdag 22 april 2023 07:01 schreef Frummelie het volgende:
Nou gezellig sfeertje dus...ik vind de vrijmibo's toch niet meer zo gezellig de laatste weken.
Ik hoop ook dat het gezeik rond het bier, schaaltjes enz afgelopen is.. we gaan het zien..
Daar heb ik ook geen zin in...quote:Op zaterdag 22 april 2023 07:03 schreef cinsan het volgende:
[..]
[..]
nu komt langzaam nominatiepraat naar voren , en dan nog 10 keer veranderen
Ja, dat is zeker jammer, was vast leuk geweest.quote:Op zaterdag 22 april 2023 07:08 schreef Frummelie het volgende:
Jammer dat de loods for talent niet doorgaat...
Ik heb de vorige keer me echt rot gelachen... maar alles lijkt de laatste tijd teveel gedoe voor de bewoners.quote:Op zaterdag 22 april 2023 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker jammer, was vast leuk geweest.
ze weten geen goede evennementen meer neer te zetten , ja 29 aril 24 uurs loop van ice , zit ik niet op te wachten. in mei nog wel terug cabaret van bernquote:Op zaterdag 22 april 2023 07:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer me echt rot gelachen... maar alles lijkt de laatste tijd teveel gedoe voor de bewoners.
Lijkt wel of de animo weg is om iets leuks te organiseren en daar energie in te steken. Die loop kan wel leuk zijn, hopelijk doen er meer mee. Cabaret van Bern vind ik ook wel gezellie.quote:Op zaterdag 22 april 2023 07:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze weten geen goede evennementen meer neer te zetten , ja 29 aril 24 uurs loop van ice , zit ik niet op te wachten. in mei nog wel terug cabaret van bern
als bern er dan nog is in mei , want als ze jef op de stip willen zetten en hij wint de proef zal hij bern wel naar huis sturenquote:Op zaterdag 22 april 2023 07:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Lijkt wel of de animo weg is om iets leuks te organiseren en daar energie in te steken. Die loop kan wel leuk zijn, hopelijk doen er meer mee. Cabaret van Bern vind ik ook wel gezellie.
Of Kenzy... maar het kan allemaal weer veranderen, het is wel zo dat Jeff niks met Bern en Kenzy heeft.quote:Op zaterdag 22 april 2023 07:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
als bern er dan nog is in mei , want als ze jef op de stip willen zetten en hij wint de proef zal hij bern wel naar huis sturen
nee bij geen van de 2 , maar ze moeten hem nog eerst op de stip zetten en denk niet genoeg stemmen daar voorquote:Op zaterdag 22 april 2023 07:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Of Kenzy... maar het kan allemaal weer veranderen, het is wel zo dat Jeff niks met Bern en Kenzy heeft.
Het is allemaal koffiedik kijken, we gaan het zien als het zover is..quote:Op zaterdag 22 april 2023 07:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
nee bij geen van de 2 , maar ze moeten hem nog eerst op de stip zetten en denk niet genoeg stemmen daar voor
Het duurt te lang vermoed ik, ze zitten meer hun tijd uit dan dat het een gamerls is. Ik vermoed uit de gesprekken te halen dat ze er meer van hadden verwacht, ze wilde strijden en spelen. Volgens mij hadden ze deze spelletjes die ze moeten doen niet verwacht.quote:Op zaterdag 22 april 2023 07:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer me echt rot gelachen... maar alles lijkt de laatste tijd teveel gedoe voor de bewoners.
dat denk ik ook niet en dat vreet aan ze zeker mentaal, met als gevolg irritaties overal , verveling ,slecht slapen , dikke fail van de regiequote:Op zaterdag 22 april 2023 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het duurt te lang vermoed ik, ze zitten meer hun tijd uit dan dat het een gamerls is. Ik vermoed uit de gesprekken te halen dat ze er meer van hadden verwacht, ze wilde strijden en spelen. Volgens mij hadden ze deze spelletjes die ze moeten doen niet verwacht.
Dat snap ik helemaal, je lacht je toch ook rot om die spelletjes over het algemeen is het materiaal allemaal oude meuk.. en heel voorspelbaar.. dus ik snap wel dat dat een teleurstelling is.. en dan is een jaar lang inderdaad. Wij hadden er ook veel meer van verwacht.quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het duurt te lang vermoed ik, ze zitten meer hun tijd uit dan dat het een gamerls is. Ik vermoed uit de gesprekken te halen dat ze er meer van hadden verwacht, ze wilde strijden en spelen. Volgens mij hadden ze deze spelletjes die ze moeten doen niet verwacht.
Ja een echte strijd die met die games, maar niet van die slappe korte dingen. ZOals zo spiraal bv dat vind ik niet echt een spel. Ze zouden moeten strijden om een hun eigen winstpot hoger te krijgen of zo maar het is voor de huishoudpotquote:Op zaterdag 22 april 2023 08:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat snap ik helemaal, je lacht je toch ook rot om die spelletjes,over het algemeen is het materiaal allemaal oude meuk.. en heel voorspelbaar.. dus ik snap wel dat dat een teleurstelling is.. en dan is een jaar lang inderdaad. Wij hadden er ook veel meer van verwacht.
Interessant. Wie doen het goed in een superlange RLS?quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:14 schreef pingu66 het volgende:
De enige die deze bloedstollende gameshow mentaal goed overleven zijn Erik en Janet en Mirthe.
Ja ben ik wel met je eens..quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een echte strijd die met die games, maar niet van die slappe korte dingen. ZOals zo spiraal bv dat vind ik niet echt een spel. Ze zouden moeten strijden om een hun eigen winstpot hoger te krijgen of zo maar het is voor de huishoudpot
De dag kan beginnen, maar zie nog geen aanstalten om op te staan.quote:
De FEBO had het veel spannender kunnen maken door elke week minstens 3 x een vrijstelling game te doenquote:
Je vriend een knietje geven mag ookquote:Op zaterdag 22 april 2023 00:30 schreef Harry het volgende:
[..]
Iemand beledigen mag
Iemand intimideren mag
Iemand dood wensen mag
Een zender kapot gooien mag niet
Op een camera slaan mag niet
Een schaaltje in een gootsteen kapot gooien mag wel (als het naar iemand gegooid was geweest, dan waarschijnlijk wel een Gele Kaart).
Nope..quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:25 schreef greysbones het volgende:
Lampen aan maar er is niemand wakker
Mogen ze nou uitslapen op zaterdag of is dat alleen op zondag?quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De dag kan beginnen, maar zie nog geen aanstalten om op te staan.
Beide dagenquote:Op zaterdag 22 april 2023 08:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogen ze nou uitslapen op zaterdag of is dat alleen op zondag?
Ze worden toch nooit gewekt? Ze slapen iedere dag uit.quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat had echt leuk geweest... het is in en in triest.quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
De FEBO had het veel spannender kunnen maken door elke week minstens 3 x een vrijstelling game te doen
Maar ja
De FEBO vind ballonnen blazen leuker
Dat is treurig (mori mode uit)quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat had echt leuk geweest... het is in en in triest.
Fantasieloze en luie FEBO...
Maar meestal is er een groepje iets vroeger wakker en uit bed... maar ik vraag me af of ze op zaterdag allemaal blijven liggen.quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ze worden toch nooit gewekt? Ze slapen iedere dag uit.
Gisteren kwamen er een paar ook pas tegen 9.30 uur uit bedquote:Op zaterdag 22 april 2023 08:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ook doordeweeks liggen ze tot na tien uur in bed. Ik heb nu al uitgeslapenquote:Op zaterdag 22 april 2023 08:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar meestal is er een groepje iets vroeger wakker en uit bed... maar ik vraag me af of ze op zaterdag allemaal blijven liggen.
Ik vind dat wel meevallen...quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:44 schreef engine het volgende:
[..]
Ook doordeweeks liggen ze tot na tien uur in bed. Ik heb nu al uitgeslapen
Had dat kussen 2 katten, een hartje en een of andere gast erop?quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:42 schreef greysbones het volgende:
Heeft Janet nu een speciaal kussen ofzo ?
quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen...
Ik ben s'ochtends om 06.00 al uitgeslapen...
Mogguh!quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Had dat kussen 2 katten, een hartje en een of andere gast erop?
Eens! Ze zijn al een tijdje ingekakt door die regelmaat, wordt echt tijd voor onverwachte acties zoals nachtelijke toeters en al.quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:51 schreef engine het volgende:
[..]
Janet had het er gister ook over dat ze dat alarm eens een keer 's nachts moeten doen. Het is allemaal veel te voorspelbaar gemaakt voor ze.
Die lijdt niet aan slaaptekortquote:Op zaterdag 22 april 2023 08:52 schreef greysbones het volgende:
Jappie lag ook om kwart over 10 in bed
Die heeft een dikke 10 uur geslapen
Volgens hemzelf welquote:
Dat zou ik ook nog wel eens willen zien..d'r zit totaal geen spanning in... het enige wat voor mij spannend was, was Jeff in die watertank, niet omdat het Jeff was maar qua opdracht.quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:51 schreef engine het volgende:
[..]
Janet had het er gister ook over dat ze dat alarm eens een keer 's nachts moeten doen. Het is allemaal veel te voorspelbaar gemaakt voor ze.
Berend was ook nog wel spannend al wist iedereen dat hij dat nooit ging halen. GJ had spannend kunnen zijn als ze hem tijd hadden gegeven maar had de stream nog niet opgestart of hij was al afquote:Op zaterdag 22 april 2023 08:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zou ik ook nog wel eens willen zien..d'r zit totaal geen spanning in... het enige wat voor mij spannend was, was Jeff in die watertank, niet omdat het Jeff was maar qua opdracht.
En het zijn opdrachten waar het wachten op de stem langer duurt dan de opdracht zelf.quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:51 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:55 schreef engine het volgende:
Kroegeigenaar Wen slaapt ook nog even verder
ik moet iedere keer weer denken aan zo'n worstelpakje.......quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
dat pak van Isaac
gelukkig doet hij er een shirt over heen
Ik zou haar wat aandoen denk ikquote:Op zaterdag 22 april 2023 09:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je zult maar wakker worden met dat geluid......
quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:55 schreef engine het volgende:
Kroegeigenaar Wen slaapt ook nog even verder
Ooh ja... die vergeet ik, dat waren de betere opdrachten..quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:59 schreef engine het volgende:
[..]
Berend was ook nog wel spannend al wist iedereen dat hij dat nooit ging halen. GJ had spannend kunnen zijn als ze hem tijd hadden gegeven maar had de stream nog niet opgestart of hij was al af![]()
Maar inderdaad. Febo doet weinig moeite om spanning in de groep te krijgen. 1 mei volgende eliminatie, zet het in u agenda
Hopelijk is die boos omdat die buikloop heeftquote:Op zaterdag 22 april 2023 08:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Die zag ik met een gezicht als een onweerswolk de wc inschuiven...
Ja die zien er ook zo uit hequote:Op zaterdag 22 april 2023 09:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik moet iedere keer weer denken aan zo'n worstelpakje.......
Gemist..quote:Op zaterdag 22 april 2023 08:59 schreef Dotteke het volgende:
dat pak van Isaac
gelukkig doet hij er een shirt over heen
Ja..quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:05 schreef xsaskiax het volgende:
Jasper met een beker koffie bij het raam.... dan zie ik gelijk een script voor me: Jasper, starend uit het raam... aan wie/wat denkt hij???
Jij denkt altijd in oplossingenquote:Op zaterdag 22 april 2023 09:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Er ligt nog wel ergens 'n rol dukt tape
Lopen en boksen is het enige wat Ice kan bedenken.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:06 schreef xsaskiax het volgende:
oh fijn Isaac gaat op zaterdag het boksen weer oppakken......... krijgen we dat weer
Volgens mij wordt hij daar zwaar overschat..... zet hem op de stip met een 'nadenkopdracht' en hij valt gelijk door de mandquote:Op zaterdag 22 april 2023 09:07 schreef engine het volgende:
[..]
Lopen en boksen is het enige wat Ice kan bedenken.
maar dat k5 nooit toequote:Op zaterdag 22 april 2023 09:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hij daar zwaar overschat..... zet hem op de stip met een 'nadenkopdracht' en hij valt gelijk door de mand
Tja... zo stond hij telkens....apart......quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:26 schreef spapaars het volgende:
Even het water door de bilnaad laten stromen
[ afbeelding ]
Laat vooral sneaky Isaac zien.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:40 schreef greysbones het volgende:
https://www.instagram.com/reel/CrTXa7SNf4-/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Insta post van EJVJL
Laatste zin
Jappie wil het tot eind april aankijken
Die is daar al vanaf het begin de hele dag aan het observeren.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:44 schreef engine het volgende:
[..]
Laat vooral sneaky Isaac zien.
En wist je al dat er twee zijn!![]()
[ afbeelding ]
sneaky ice wil weten op wie ze gaan voor nominatiequote:Op zaterdag 22 april 2023 09:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die is daar al vanaf het begin de hele dag aan het observeren.
Zelfs als er meer dan 2 personen in 1 van de 4 slaapkamers samen waren zag je hem verschijnen om te luisteren waar ze het over hebben.
Die gluiperige ogen brrrr.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:44 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
M'n tel maakt er weer oogen van lekker stom...quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:53 schreef cinsan het volgende:
[..]
die ogen flitsen constant over en weer
Ik kan er moeilijk naar kijken of luisteren. Meestal zap ik weg. Nu over een fitness ding kan ik nog net hebben.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
M'n tel maakt er weer oogen van lekker stom...
Ja maar ook de manier waarop hij kijkt, je krijgt er de kriebels van.
Dat is best bijzonderquote:Op zaterdag 22 april 2023 09:44 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of ze er handdoeken omheen kan naaienquote:Op zaterdag 22 april 2023 09:59 schreef engine het volgende:
Een Bulgarian bag is te duur. Of Janet die ff kan bouwen.
quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:44 schreef engine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gaan ze dat net zo vaak gebruiken als het klimrek ?quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:55 schreef engine het volgende:
Willen Jappie en Ice nu hebben.
[ afbeelding ]
Dat is wel verstandig want Janet maakt zich zorgen dat het snel stuk gaat bij veel gebruik.quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gaan ze dat net zo vaak gebruiken als het klimrek ?
Gisteren dat gesprek met Marciano, heb ik ook gewisseld van stream, kon het ook niet meer aanhoren..quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ik kan er moeilijk naar kijken of luisteren. Meestal zap ik weg. Nu over een fitness ding kan ik nog net hebben.
Kopen dan die Isaa heeft geld zat eigen geld en 150 ¤ zalando en 150¤ vrij te besteden.quote:Op zaterdag 22 april 2023 09:55 schreef engine het volgende:
Willen Jappie en Ice nu hebben.
[ afbeelding ]
Ze zitten gewoon gezellig met de crew te zuipen, kan niet in beeld.quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:20 schreef ledn81 het volgende:
Vannacht weer half 4![]()
Dat is toch treurig
dat we dat niet mogen zien
Weer zo laat geworden, zo jammer dat wij dat niet mogen zien. Of althans de nachtbrakers onder onsquote:Op zaterdag 22 april 2023 10:20 schreef ledn81 het volgende:
Vannacht weer half 4![]()
Dat is toch treurig
dat we dat niet mogen zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |