Sas drinkt niet dus niet rampetampen met Jasper 😁quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:22 schreef Flow3r het volgende:
Vrijmibo, Bern al op zijn kop gekregen van Sas ? Of hangt ze weer bij Jappie![]()
ze feest nooit met Bern
ja hequote:Op vrijdag 21 april 2023 20:24 schreef Flow3r het volgende:
Dan heb je prachtige krullen en föhn je ze plat naar achteren
#jaloers![]()
[ afbeelding ]
allemaal in de loods blijvenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
allemaal in de loods blijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Dat lange haar vond ik leukquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:24 schreef Flow3r het volgende:
Dan heb je prachtige krullen en föhn je ze plat naar achteren
#jaloers![]()
[ afbeelding ]
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind Bobquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:29 schreef Flow3r het volgende:
Het wordt ook geen bal met die jankmuziek
Niks anquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Maar niet voor een feestje met fitties![]()
dit is al beter![]()
Precies wat Babs zei : vandaag weer geforceerde gezelligheid , gisteravond was spontaan en écht 'gezel 'quote:
Ja Kenzi moet ff wat hardstyle gaan draaienquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hallo, er mot bas in en beat en drank
Wat ze precies niet op stream hebben laten zienquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Precies wat Babs zei : vandaag weer geforceerde gezelligheid , gisteravond was spontaan en écht 'gezel '
Alleen jammer dat niemand het mocht zien wat ik begreepquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Precies wat Babs zei : vandaag weer geforceerde gezelligheid , gisteravond was spontaan en écht 'gezel '
En daar mogen we dan geen sec van zien op de streams.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Tot 6 uur sochtends, en 2 streams op slapers , topshowquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:34 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ze precies niet op stream hebben laten zien
Mss omdat ze buiten zaten en er gerookt werdtquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daar mogen we dan geen sec van zien op de streams.
Ja zit wel wat in. Nu zit iedereen in groepjes meters uit elkaar.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:35 schreef Flow3r het volgende:
Ze hadden gevraagd of ze de vrijmibo in kamer 4 mochten houden, knusser en gezelliger, mocht kennelijk niet
Ja echt idiootquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Tot 6 uur sochtends, en 2 streams op slapers , topshow
smoesjes, dan draaien ze maar even naar iemand die niet rooktquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:36 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Mss omdat ze buiten zaten en er gerookt werdt
Dat mag alleen als ze stil zijn anders gele kaart.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:36 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Mss omdat ze buiten zaten en er gerookt werdt
Ik vind het sowieso een rare regelquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
smoesjes, dan draaien ze maar even naar iemand die niet rookt
Ze lieten even zien dat ze buiten zaten en toen meteen over naar Erik die tanden ging poetsen en naar bed ging en dat was het dan
Soms wel, ligt er denk ik aan welke sukkel er achter de knoppen zitquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mag alleen als ze stil zijn anders gele kaart.
Het is gewoon standaard dat we 's nachts niks mogen zien. Waarom weet niemand.
Datquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mag alleen als ze stil zijn anders gele kaart.
Het is gewoon standaard dat we 's nachts niks mogen zien. Waarom weet niemand.
We zien het op stream alleen niet.quote:
Feitje dat Erik weer weetquote:Op vrijdag 21 april 2023 20:52 schreef Dotteke het volgende:
Ze hebben 8 bliksemafleiders zegt Erik veiliger dan daar kunnen ze niet zitten zegt hij.
Erik heeft zich goed ingelezenquote:
Kan Marciano daar in ieder geval niet meer over vallenquote:
Nee precies!!quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan Marciano daar in ieder geval niet meer over vallen
Tuurlijk feest ze nooit met Bern. Bern is een saaie knuppel en je weet gewoon dat het al uit gaat voor ze ook maar in de buurt komen van het eind v/h programma. En dat stel dat het niet gebeurt het wel snel uitgaat na het programma.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:22 schreef Flow3r het volgende:
Vrijmibo, Bern al op zijn kop gekregen van Sas ? Of hangt ze weer bij Jappie![]()
ze feest nooit met Bern
Erg wel jaquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:00 schreef ledn81 het volgende:
Mirthe : "Wendy is vergeten te downloaden"
Ja lieve schat Wendy zat vanmiddag een paar uur achter de computer omdat iemand Zalando aan het shoppen was
Wat viel er dan te downloaden ?quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:00 schreef ledn81 het volgende:
Mirthe : "Wendy is vergeten te downloaden"
Ja lieve schat Wendy zat vanmiddag een paar uur achter de computer omdat iemand Zalando aan het shoppen was
Ik denk een tracklist.quote:
de spotify playlist ofzo. Ze hebben daar geen wifi denk. Dus ze moeten vooraf iets downloaden als ze het willen gebruiken op de tablet.quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:09 schreef KinKiJan het volgende:
Ze stelt wel weer dé vragen hoor....
Eunice: "Welke mensen hier in de loods trekken jou aan?"
JW wijst haar aan
Eunice giebelt: "In plaats van mij! Bij iemand die hier in de loods loopt waarbij je voelt eigenlijk al van, dan moet je kijken"
JW wijst haar weer aan
Eunice giebelt weer: "Los van mij! Iemand anders, vanaf het begin"
JW wijst weer haar aan.
Ik wissel steam...
Wel opvallend dat Ice en Marciano er niet bij hangen. Zegt wel watquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:11 schreef xsaskiax het volgende:
Hier is het weer gezellig!
Jeffrey, Babette, Wendy, Janet, Moraima, Zoë (die overal tussendoor schettert), Rupert en Imadiddin.
Ze hebben het over het koninklijk huis en weten er heel wat van, is lachen![]()
Verder zitten ze te lachen en te kletsen
Die zijn ook niet gezelligquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel opvallend dat Ice en Marciano er niet bij hangen. Zegt wel wat
vind Ice sowieso de laatste week andersquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wel opvallend dat Ice en Marciano er niet bij hangen. Zegt wel wat
Nee maar je ziet nu wel dat de groep weer gaat veranderen en dat er weer andere groepen gaan ontstaan , daar ben ik wel benieuwd naarquote:
jaja zij hebben ook plezier hoor, het druipt er vanafquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
vakantie man
gezellig he
Zoe hangt ook liever om de nek van Ice , wss is ze in zijn buurt nuquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:16 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë zit er niet meer bij, ze hebben echt de grootste lol..... om de triangel, die volgens Jeffrey veel meer gebruikt gaat worden dan ze nu denken en over een duimgitaar in de vorm van een hartje aan een ketting (als ik het goed begrijp) die hij voor Zoë besteld heeft (reactie van Zoë: ohhh dan kan ik voor Isaac spelen!!!)
Ja das de dynamiek van het spel en de groep ... en de drankquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee maar je ziet nu wel dat de groep weer gaat veranderen en dat er weer andere groepen gaan ontstaan , daar ben ik wel benieuwd naar
Ja preciesquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das de dynamiek van het spel en de groep ... en de drank
Hoeveel dagen zijn er nog te gaan uberhaupt?quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:17 schreef xsaskiax het volgende:
Ach jee, Janet stelt voor om als er nog 100 dagen te gaan zijn een concert te geven.........!!!!
Rupert heeft het hoogste woord en ze liggen echt in een deuk met zijn allen
het is net kauwgom die onder je schoen zitquote:
tot 1 septemberquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel dagen zijn er nog te gaan uberhaupt?
quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is net kauwgom die onder je schoen zit
je komt er niet meer vanaf
En dan lekker doorgaan met goedkope bubbels en smerige franse stink haasquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:18 schreef Puzzie het volgende:
Nog tien minuten en dan is het weer afgelopen
quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is net kauwgom die onder je schoen zit
je komt er niet meer vanaf
Heerlijke ventquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:21 schreef KinKiJan het volgende:
Rupert: "Droeftoeter muziek mag weer terug!"
pfffffff hij, Marciano en Jasper hebben een bla bla bla gesprek..... gezellig die vrijmiboquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
Ice zegt dat Wendy haar best doet het wiel opnieuw uit te vinden
Ik ga er niet naar luisterenquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
Ice haalt associeren/distantieren ook door elkaar, dus denk dat ie wil zeggen dat ze het prima doetquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:22 schreef greysbones het volgende:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:23 schreef greysbones het volgende:
de voorraden zijn er niet
de kasten zaten vol he
weet je hoe vol die kasten zaten
Tiano en Ice hebben het zooooo goed gedaan
Eens, brengt tenminste nog humor in die saaie loodsquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ice haalt associeren/distantieren ook door elkaar, dus denk dat ie wil zeggen dat ze het prima doet
Komt niet veel zinnigs uit iddquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
er wordt drank gekocht ipv van een voorraad aan te leggen
ze lullen zo dom
quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:26 schreef greysbones het volgende:
Ice en Tiano
doen goed cop bad cop bij wendy boven
ze proberen gewoon te helpen
ze deden zelf exact hetzelfdequote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Alsof Wendy die Reservoir Clowns niet door heeft
Ik vond ze het juist slechter doen. Wendy doet het, met een uitzondering, gewoon heel goed en neemt haar taak serieus.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze deden zelf exact hetzelfde
maar owwww zij deden het zoveel beter
Jappie komt inderdaad niet helemaal lekker uit zijn woorden.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:27 schreef greysbones het volgende:
Jappie heeft volgens mij ook al weer genoeg op
ik bedoel met bier kopenquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vond ze het juist slechter doen. Wendy doet het, met een uitzondering, gewoon heel goed en neemt haar taak serieus.
Reservoir Clownsquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Alsof Wendy die Reservoir Clowns niet door heeft
Nou wordt ie helemaal mooiquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:29 schreef greysbones het volgende:
nu heeft Jeff een dikke vinger in de pap volgens ice en tiano
Nieuwe groepjesquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Hoort Jappie tegenwoordig ook bij de bro's?
Om te kotsen die opmerkingquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:29 schreef greysbones het volgende:
Ice
daarom zit hij tussen al die vrouwen daar
(doelende op Imi en Rupie die er bij zitten)
ik ben met je eens dat Wendy het gewoon goed doetquote:
Sneu man!quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Isaac: Daarom zit Jeff tussen al die vrouwen
Jappie: hij is er zelf toch ook één. We zijn nog maar met drie mannen over.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Sow Jappie haalt ook even uit.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:30 schreef Deisyy het volgende:
Bern telt dus totaal niet mee als manquote:
Dat klinkt wel als een heel veilige positiequote:Op vrijdag 21 april 2023 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern telt dus totaal niet mee als man
of uberhaupt als persoon in de loods
maar die 'vergeten' ze dus gewoonquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een heel veilige positie
Blijf dan ook van die drank afquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:34 schreef greysbones het volgende:
wat is het beeld wazig
aah nu weer scherp
Eunice is gewoon een kleine rat. Vals en onbetrouwbaarquote:
oh oh oh........quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:30 schreef Deisyy het volgende:
3 man in team ice bedoelt jasperquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bern telt dus totaal niet mee als man
of uberhaupt als persoon in de loods
quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sneu man!
Die blijft toch wel geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n totaal andere Bern dan cabaret-Bern.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
jaloers!!! dit was niet wat ze verwacht hadden, daarom zullen ze Zoë steunen denk ik zomaar, dan rekenen ze op invloedquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:29 schreef greysbones het volgende:
nu heeft Jeff een dikke vinger in de pap volgens ice en tiano
maar Jeff bemoeit zich er amper meequote:Op vrijdag 21 april 2023 21:37 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jaloers!!! dit was niet wat ze verwacht hadden, daarom zullen ze Zoë steunen denk ik zomaar, dan rekenen ze op invloed
had ik vanmorgen vroeg al gedaanquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:37 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb wel weer genoeg gezien , als er nog wat leuks gebeurd dan hoop ik dat iemand me ff tagged
quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb wat heftige dagen momenteel
Ze zijn geen van allen te vertrouwenquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eunice is gewoon een kleine rat. Vals en onbetrouwbaar
Hier knalt het ookquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal met het weer te maken hebben hier
Eigenlijk best een onbeschofte vraagquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Eunice vraagt aan Erik of hij in de loods ontmaagd zou willen worden.
Erik: Zeker niet
JW: Zou jij dat willen doen dan?
Eunice: neeeeeeeeee
Vind ik een beetje naar.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Eunice vraagt aan Erik of hij in de loods ontmaagd zou willen worden.
Erik: Zeker niet
JW: Zou jij dat willen doen dan?
Eunice: neeeeeeeeee
quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk best een onbeschofte vraag
Eunice voelt zich blijkbaar helemaal het 'mannetje' nu ze de volle aandacht van JW en denkt zich zulk soort vragen te kunnen permitteren.quote:
Stel je voor dat ze het even leuk hebbenquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:55 schreef chufi het volgende:
@:FEBO die DJ-tafel is om te leren dj-en niet om muziek te spelen ... anders kunnen ze die net zo goed beneden zetten ipv dat JBL-dibgus
Ze luisteren er een beetje naar maar snappen er geen klote vanquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:55 schreef chufi het volgende:
@:FEBO die DJ-tafel is om te leren dj-en niet om muziek te spelen ... anders kunnen ze die net zo goed beneden zetten ipv dat JBL-dibgus
Dat heb je goed gehoord jaquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
Maar ze krijgen dus wel muziek dat uit kwam terwijl ze in de loods zaten..
Stiekem is vrij recent.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
Het zegt dus ook veel over Mirthe maar ook die vertoont viezig gedragquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:57 schreef chufi het volgende:
WTF 4 een boer laat Kenzy weer eens .... te aso
Dat volg ik dus verder niet ...quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
Zoals die alle bedden langsging met dr reukneus ....quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het zegt dus ook veel over Mirthe maar ook die vertoont viezig gedrag
Je weet toch dat ik mensen heel lang het voordeel van de twijfel gunquote:
Een type zoals Eunice predikt het ene maar doet het andere en heeft het niet eens doorquote:
jaquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik mensen heel lang het voordeel van de twijfel gun
Zitten ze nu keihard Erik uit te lachen?
Vooroordelenquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik al sinds ik wist dat ie Thailand als zn favo verblijf op gaf
JW heeft al meer dingen gedaan die een beetje op het randje zijnquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik mensen heel lang het voordeel van de twijfel gun
Zitten ze nu keihard Erik uit te lachen?
Ik vind het een beetje misselijk, laat mensen lekker in hun waarde.quote:
Ik zie hem ineens zo'n dubbelzinnige opmerking maken en dan lachen met dat tongetje uit zijn mondquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW heeft al meer dingen gedaan die een beetje op het randje zijn
Daar is @Dotteke groot fan vanquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie hem ineens zo'n dubbelzinnige opmerking maken en dan lachen met dat tongetje uit zijn mond
JW heeft alles gezien en gedaan in zijn leven.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW heeft al meer dingen gedaan die een beetje op het randje zijn
Dus iedereen die graag naar Thailand gaat is een vieze vent.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds heb ik zo mn twijfels ...
Beter dat Erik Eunice gewoon terugpakt met een hele vileine opmerkingquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:04 schreef xsaskiax het volgende:
Erik heeft het volgens mij niet eens in de gaten dat ze hem uitlachen, hij denkt dat ze om hem lachen.... wel ff een verschil
ik zie JW wel met een zak rijst gaanquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus iedereen die graag naar Thailand gaat is een vieze vent.
Ok.
Nadruk op ALLES!!!! (dat herhaalt hij vaak en graag -tig keer) en trekt er dan een veelbetekenend gezicht bij (dat het dus over vrouwen en sex zal gaan... want minstens 1 keer had hij het in dit verband over 2, 3, 4 vrouwen tegelijk)quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
JW heeft alles gezien en gedaan in zijn leven.
Precies dat.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nadruk op ALLES!!!! (dat herhaalt hij vaak en graag -tig keer) en trekt er dan een veelbetekenend gezicht bij (dat het dus over vrouwen en sex zal gaan... want minstens 1 keer had hij het in dit verband over 2, 3, 4 vrouwen tegelijk)
Zelfs Jeff werd ongemakkelijk van een gesprek met JWquote:
Vertel maar eens wat meer dan over die ladyboyquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
JW heeft alles gezien en gedaan in zijn leven.
ik met een Thaise masseuse op zijn rug, gevolgd door een 'happy end'quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie JW wel met een zak rijst gaan
preciesquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:09 schreef Kakadylo het volgende:
JW krijgt grijpgrage handjes zodra ie teveel alcohol loopt te nuttigen
anders gaat ze nog harder huilenquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:11 schreef KinKiJan het volgende:
Knipper effe met de ogen en Jeff weer ingeruild voor Zoe op kantoor
vermoeiende streamwissels als je elke keer die reclames door moetquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:11 schreef KinKiJan het volgende:
Knipper effe met de ogen en Jeff weer ingeruild voor Zoe op kantoor
Dat moet dan maar! Die 2 muppets op de andere stream, dus het is zij huilen of ik!quote:
Reclamesquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
vermoeiende streamwissels als je elke keer die reclames door moet
Ah op die manier! Dan zijn zulke wissels extra zuur ja!quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Android .. free 1¤ abo.. op windows geen last van maar soms is heyt niet anders
wordt tiano ook nog blij vanquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat ze maar eens een paintballgeweer kopen
je mag Sas zienquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:18 schreef chufi het volgende:
Now @:FEBO laat dan ook maar de rest zien !!! of zijn jullie daar weer te schijterig voor ?!?
Die nerf-pistols waren hier deze week in de aanbieding 9.99¤quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:17 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat ze maar eens een paintballgeweer kopen
Die ballen van Bern zijn nog blauwer dan die van een smurfquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:20 schreef chufi het volgende:
Heeft Bern nu een zaadvertragend panda boxer-short aan ?
Ook ladyboys ,JW ? Dat moet Erik vragenquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nadruk op ALLES!!!! (dat herhaalt hij vaak en graag -tig keer) en trekt er dan een veelbetekenend gezicht bij (dat het dus over vrouwen en sex zal gaan... want minstens 1 keer had hij het in dit verband over 2, 3, 4 vrouwen tegelijk)
Wie heeft Bern z'n voorraad 'geleend' dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ja, verdiend met pandapuntenquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:20 schreef chufi het volgende:
Heeft Bern nu een zaadvertragend panda boxer-short aan ?
quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wie heeft Bern z'n voorraad 'geleend' dan?Worden ze toch nog gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Bern heeft geen zaadvertragend boxer nodig, hij heeft Sasha, wat een zaadvertragend grietje zeg.quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bern heeft geen zaadvertragend boxer nodig, hij heeft Sasha, wat een zaadvertragend grietje zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |