Eigenlijk best een onbeschofte vraagquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Eunice vraagt aan Erik of hij in de loods ontmaagd zou willen worden.
Erik: Zeker niet
JW: Zou jij dat willen doen dan?
Eunice: neeeeeeeeee
Vind ik een beetje naar.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:54 schreef Deisyy het volgende:
Eunice vraagt aan Erik of hij in de loods ontmaagd zou willen worden.
Erik: Zeker niet
JW: Zou jij dat willen doen dan?
Eunice: neeeeeeeeee
quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk best een onbeschofte vraag
Eunice voelt zich blijkbaar helemaal het 'mannetje' nu ze de volle aandacht van JW en denkt zich zulk soort vragen te kunnen permitteren.quote:
Stel je voor dat ze het even leuk hebbenquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:55 schreef chufi het volgende:
@:FEBO die DJ-tafel is om te leren dj-en niet om muziek te spelen ... anders kunnen ze die net zo goed beneden zetten ipv dat JBL-dibgus
Ze luisteren er een beetje naar maar snappen er geen klote vanquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:55 schreef chufi het volgende:
@:FEBO die DJ-tafel is om te leren dj-en niet om muziek te spelen ... anders kunnen ze die net zo goed beneden zetten ipv dat JBL-dibgus
Dat heb je goed gehoord jaquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
Maar ze krijgen dus wel muziek dat uit kwam terwijl ze in de loods zaten..
Stiekem is vrij recent.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
Het zegt dus ook veel over Mirthe maar ook die vertoont viezig gedragquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:57 schreef chufi het volgende:
WTF 4 een boer laat Kenzy weer eens .... te aso
Dat volg ik dus verder niet ...quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:57 schreef KinKiJan het volgende:
Zoals die alle bedden langsging met dr reukneus ....quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het zegt dus ook veel over Mirthe maar ook die vertoont viezig gedrag
Je weet toch dat ik mensen heel lang het voordeel van de twijfel gunquote:
Een type zoals Eunice predikt het ene maar doet het andere en heeft het niet eens doorquote:
jaquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik mensen heel lang het voordeel van de twijfel gun
Zitten ze nu keihard Erik uit te lachen?
Vooroordelenquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik al sinds ik wist dat ie Thailand als zn favo verblijf op gaf
JW heeft al meer dingen gedaan die een beetje op het randje zijnquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik mensen heel lang het voordeel van de twijfel gun
Zitten ze nu keihard Erik uit te lachen?
Ik vind het een beetje misselijk, laat mensen lekker in hun waarde.quote:
Ik zie hem ineens zo'n dubbelzinnige opmerking maken en dan lachen met dat tongetje uit zijn mondquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW heeft al meer dingen gedaan die een beetje op het randje zijn
Daar is @Dotteke groot fan vanquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie hem ineens zo'n dubbelzinnige opmerking maken en dan lachen met dat tongetje uit zijn mond
JW heeft alles gezien en gedaan in zijn leven.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
JW heeft al meer dingen gedaan die een beetje op het randje zijn
Dus iedereen die graag naar Thailand gaat is een vieze vent.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar nog steeds heb ik zo mn twijfels ...
Beter dat Erik Eunice gewoon terugpakt met een hele vileine opmerkingquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:04 schreef xsaskiax het volgende:
Erik heeft het volgens mij niet eens in de gaten dat ze hem uitlachen, hij denkt dat ze om hem lachen.... wel ff een verschil
ik zie JW wel met een zak rijst gaanquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus iedereen die graag naar Thailand gaat is een vieze vent.
Ok.
Nadruk op ALLES!!!! (dat herhaalt hij vaak en graag -tig keer) en trekt er dan een veelbetekenend gezicht bij (dat het dus over vrouwen en sex zal gaan... want minstens 1 keer had hij het in dit verband over 2, 3, 4 vrouwen tegelijk)quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
JW heeft alles gezien en gedaan in zijn leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |