Isaac en Jasper hebben sowieso vla in een andere bakje gedaan. Jasper heeft plastich bakjes waar ik dacht kwark in heeft gezeten gepakt, ze wil niet eten uit die kommen waarin geschreven was. Dat ken Wendy niet weten want die lag nog op de bed..quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:07 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar Wendy zegt net, 3 pakken op 6 schaaltjes, dat is een halve liter, dan ben je toch een vieze inhaal...
Ook al kon ik het me herinneren je gaat het toch even dubbel checkenquote:
Dat maakt het aantal pakken niet meer of minderquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac en Jasper hebben sowieso vla in een andere bakje gedaan. Jasper heeft plastich bakjes waar ik dacht kwark in heeft gezeten gepakt, ze wil niet eten uit die kommen waarin geschreven was. Dat ken Wendy niet weten want die lag nog op de bed..
Kreeg spontaan weer de kriebels van het gedrag van Matinquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ook al kon ik het me herinneren je gaat het toch even dubbel checken
Ze hebben het toch zelf opgedronken, echt die meid is zooooooooo domquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:12 schreef xsaskiax het volgende:
En ja hoor HIJ doet weer zijn show....... waarom bij jullie???..... het gaat haar niet om het krat bier dat op is.......bla bla bla zo vervelend dat JULLIE naam weer wordt genoemd.... ik vind dat niet leuk om te horen, jullie zijn de enigSTE 2 die ik hier heb........
Het is nu 1 krat, eerst had ze het over anderhalf, maar ja, het is nu tegen Wendy he...... (die nu behoorlijk van zich afspreekt)
Maakt wel het aantal mensen meer dan dat ze de kommen tellen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat maakt het aantal pakken niet meer of minder
Er hadden 3 pakken verdeeld moeten worden of 17 schaaltjes
Komt dat goed uit want hij heeft een YT-kanaal en die hebben nog wel wat kijkers nodigquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kreeg spontaan weer de kriebels van het gedrag van Matin
Doe ons allen en lol en GAAAAAAAAquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:14 schreef Dotteke het volgende:
"Ik vind het hier al kut", zegt Zoë dan ga ik liever naar huis.
Het wordt tijd dat Zoë lekker naar huis gaat naar haar mammie..quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:14 schreef Silves het volgende:
Ow wat is die Zooi toch jaloers, tig keer hetzelfde verhaal..en ja Babs wilde afgelopen week 2 kratten bier halen, en dit was te horen en te zien op de streams..
Yes Pleasequote:Op vrijdag 21 april 2023 12:14 schreef greysbones het volgende:
Zoe vindt het hier al kut
Dan ga ik liever naar huis
Ja maar die hebben dan ieder een halve liter gepakt, dat is dan ook niet netjes ...quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isaac en Jasper hebben sowieso vla in een andere bakje gedaan. Jasper heeft plastich bakjes waar ik dacht kwark in heeft gezeten gepakt, ze wil niet eten uit die kommen waarin geschreven was. Dat ken Wendy niet weten want die lag nog op de bed..
Die kast van Jasper gezien? Vol met drank en hij is niet eens manager geweest.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:15 schreef lojanda het volgende:
Ohhh manager Wendy en kornuiten stout geweest vannacht?? Nou die moeten vandaag door het stof en bij één voor één van de bewoners uitleg geven..
Volgens mij is er eindelijk een avondje voor Wendy geweest waarbij ze heeft genoten van haar privilege als managerZe heeft eigenlijk niet anders gedaan vannacht als elke andere managers tot nu toe.
Wat een heisa weer over niets.
Elke manager heeft van de voordelen geprofiteerd.. of dat nu met drank is of snoep of extra eten..
Nu moet ik zeggen de eerste maand van Martin was dat niet zo maar dat komt vooral doordat er toen helemaal geen geld was waarmee gesjoemeld kon worden.
Ik zie het probleem niet waarom al die zure bewoners nu commentaar hebben.
Sasha heeft met manager Jeff ook flink zitten zuipen in het kantoor en kwam dronken buiten.
JW Jasper Marciano Zoë meerdere malen met Jeff op kantoor zitten drinken.
Marciano heeft vele malen Kim kont extern dingen gegeven.. Boursin Snickers bier chips een dure taart.
Toen Isaac manager was is er ook vaak gegetenen gesnoept op kantoor met Marciano en Martin.
Tijdens het managerschap van Madeleine zaten heel vaak Wanda en Kenzy te snoepen op kantoor.
Zo zijn er heel vaak eten en drinken van wat voor de groep was stiekem gebruikt op kantoor en dit is ook allemaal op stream geweest.
Wat een stelletje scheinheilen allemaal. Zeker ook Janet die nu net doet of haar neus bloedt.. nu heeft ze geen commentaar omdat ze zelf heeft meegedaan maar owee als het een ander was geweest.
Het heeft zelfs wel iets dubbelzinnigs want het zijn eigenlijk ook 'bekendheden'quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:17 schreef xsaskiax het volgende:
hahaha Rupert is nu ook handtekeningen aan het verzamelen
Zoe zei net ook dat Babette dat kratje terug wilde betalen.. dus Jeff moet niet slap uit z'n nek lullen omdat hem dat goed uit komt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:13 schreef Dotteke het volgende:
O nu zegt Wendy dat ze vandaag een kratje bij wilde kopen, dus dat krat was van niemand maar van de groep.
Idd die heeft een hele verzameling in zijn kast aan drank. Hij is de ochtend na het half jaarfeest gewoon weer verder gegaan met drinken en heeft pakken wijn van dat feest achterover gedrukt en in zijn kast gezet. De hele dag heeft hij elke keer zijn beker gevuld met wijn uit zijn kast en was uiteindelijk weer dronken.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die kast van Jasper gezien? Vol met drank en hij is niet eens manager geweest.
Die avond dat ze muziek zaten te luisteren, met Sasha en pakken wijn hadden staan en opdronken?
En zo kunnen we door gaan, allemaal roomser dan de Paus
Babette zei het vanmorgen ook nog zelfquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zoe zei net ook dat Babette dat kratje terug wilde betalen.. dus Jeff moet niet slap uit z'n nek lullen omdat hem dat goed uit komt.
Je loopt idd achterquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:20 schreef lucienne2 het volgende:
Loopt mijn streams nu uren achter of staat E echt om 12:20 te douchen en ligt M op de andere stream nog steeds op zijn bed??
Wordt eens tijd.. Babette pikt veel te veel van hem.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Marciano moet een ander zoeken om te claimen, mot tussen die 2
Maar dat is nu toch helemaal niet relevant?quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd die heeft een hele verzameling in zijn kast aan drank. Hij is de ochtend na het half jaarfeest gewoon weer verder gegaan met drinken en heeft pakken wijn van dat feest achterover gedrukt en in zijn kast gezet. De hele dag heeft hij elke keer zijn beker gevuld met wijn uit zijn kast en was uiteindelijk weer dronken.
Daar noem je dan ook meteen de twee zwakke plekken van Babs want aan beiden is ze verslaafdquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette zei het vanmorgen ook nog zelf
Babette staat er wel mooi op gedoe om roken gedoe om alcohol
Jef mag dat niet zeggen maar Zoė wel want Zoė heeft niemand....boeboequote:Op vrijdag 21 april 2023 12:14 schreef greysbones het volgende:
Zoe vindt het hier al kut
Dan ga ik liever naar huis
Dan ben je inderdaad wel heel erg naïef als je daarin meegaat want dat hele zaakje stinkt als je een beetje logisch nadenktquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:25 schreef Dotteke het volgende:
O nu zegt ze in een keer weer dat ze die krat van haar eigengeld heeft betaald ,die is voor de eerste leugen ook niet gebarsten
Het boeit haar allemaal niet maar gaat maar door en door en door
Babette is nu eenmaal een feestbeest.. niets mis mee.. de één geniet van een drankje en een sigaretje en de ander van snoep of eten.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette zei het vanmorgen ook nog zelf
Babette staat er wel mooi op gedoe om roken gedoe om alcohol
Je was er toch ook bij die nacht, toen ze van haar geld de cava kocht en de kaas, toen zei Babs die er maar 2 kratjes erbij..quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet zegt nu dat het bier door haar is gekocht
Even checkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:26 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe die in de keuken flipt tegen Babs en uiteindelijk met een schaaltje gooit..
Filmpje: https://streamable.com/jbpvaj
Stukje tandenpoetsen waar niks gezegd wordt er tussen uit geknipt
Echt he ze zet zichzelf zo slecht neerquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:27 schreef Frummelie het volgende:
Ooo Babette... echt!! Nu heeft ze het kratje wel gekocht....
Hou toch op..
lange termijn denken, later hebben ze weer genoeg mensen nodig die op groen gaan staan voor hun tabak.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:25 schreef Dotteke het volgende:
O nu zegt ze in een keer weer dat ze die krat van haar eigengeld heeft betaald ,die is voor de eerste leugen ook niet gebarsten
Het boeit haar allemaal niet maar gaat maar door en door en door
Vertel anders nog even twintig keer een leugen want misschien wordt het daarna wel de waarheidquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:27 schreef Frummelie het volgende:
Ooo Babette... echt!! Nu heeft ze het kratje wel gekocht....
Hou toch op..
Oh dat kan idd kloppen, heb zoveel bestellingen gezien en gehoordquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:27 schreef Silves het volgende:
[..]
Je was er toch ook bij die nacht, toen ze van haar geld de cava kocht en de kaas, toen zei Babs die er maar 2 kratjes erbij..
ZOveel verschillende verhalen, ben benieuwd hoe ze het op tv gaan uitzendenquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
lange termijn denken, later hebben ze weer genoeg mensen nodig die op groen gaan staan voor hun tabak.
Hoest hoestquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
tuurlijk , zie haar al 3 a4 keer per dag de trap opgaan , hijg , kreun , steun
We hebben het toch over de zure bewoners die allemaal weer lopen te klagen en dat zijn dan degenen die zelf in het verleden hebben genoten van stiekem eten en drank nuttigen op kantoor of in Jasper zijn geval stiekem een voorraad drank heeft aangelegd in zijn kast.. drank wat van de groep is.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:25 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dat is nu toch helemaal niet relevant?
Ik snap weer eens niks van het commentaar hier
Je zet jezelf zo voor lul.. ik ben gek op Babette maar dit valt me zo tegen... ga je je eigen verhaal lopen verdraaien.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he ze zet zichzelf zo slecht neer
En tot nu toe pikt iedereen dat van die Tonyquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:25 schreef xsaskiax het volgende:
Oei Wendy is echt pissed off....... Hij (Marciano) denkt alleen maar aan zichzelf, veel geld voor eten uitgeven, zodat degene op vrijdag maar 40 euro heeft.....en al het extra's met de verjaardag van KimW.....
In dat geval krijgt Mexx alsnog een derde gele kaart toegestuurdquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:32 schreef Lovely het volgende:
Maar krijgt Zoe nu ook een gele kaart, omdat ze een schaaltje/kommetje stuk heeft gegooid?
quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In dat geval krijgt Mexx alsnog een derde gele kaart toegestuurd
Wedden dat de halve cos dit niet leestquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff heeft dus niets op het bord geschreven
Zoë zeiken over Jeffrey en Wendy negeert het, praat er overheenquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:37 schreef KinKiJan het volgende:
Zo vermoeiend die Zoe. Steeds hetzelfde herhalen terwijl jaloezie/FOMO haar echt kwaad maakte.
Vanmorgen:
"Maar IK ben ook onderdeel van die groep"
"Maar IK deed dat (bier van de groep verstoppen) alleen maar bij de vrijmibo"
"Jij zegt nog ik kom zo naar bed, ik zeg hou het nou bij 1 biertje bewaar nou eens wat, het hoeft niet op, we moeten niet drinken om het drinken, je zegt altijd van je vindt bier eigenlijk helemaal niet zo lekker"
Ik snap het, maar luister dan!quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wedden dat de halve cos dit niet leest
OOk door Babette we gaan het nu de hele dag van haar horen, tijd dat ze naar huis gaat de verstandige 40 jarige vrouw die zeurt om drank en rookwaarquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:36 schreef Frummelie het volgende:
Ooh het wordt allemaal weer goed gepraat in de kas.... klaar..
ja het gaat nu opvallen dat ze haar eigenlijk ook zat zijnquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy en Babet lopen weg bij het gezeik van Zoe
Werd tijd!quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:38 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja het gaat nu opvallen dat ze haar eigenlijk ook zat zijn
Ze voelen zich zo bijdehandquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Weer dikke pret op kamer 1![]()
Eindelijkquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy en Babet lopen weg bij het gezeik van Zoe
Maar ze blijven volhouden dat ze het besteld en betaald heeft...quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:40 schreef Dotteke het volgende:
Nu zegt Babette weer in het kantoor dat Wendy 1 krat bier moet bestellen om het opgezopen kratje van gisteren aan te vullenDUs ze had het toch niet zelf gekocht
Nee is geen leugen zo is het gegaanquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:40 schreef xsaskiax het volgende:
Babette vindt het nu toch ook wel raar dat Sasha vanmorgen ineens achter de bar is gaan kijken..... jaaaaaa ze zag de kommetjes..... en is toen gaan kijken....... leugens van de (schijn)heilige Sasha (denk ik dus)
Ze vallen zo door de mandquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar ze blijven volhouden dat ze het besteld en betaald heeft...
quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:43 schreef xsaskiax het volgende:
Het is wel heel frappant, de lui die Jeffrey niet mogen noemen allerlei negatieve teksten op de kommetjes terwijl er juist heel veel leuke en positieve dingen opstaan... na de 10e wist hij geen leuke teksten meer
Wendy heeft op het bord geschreven, NIET Jeffrey (ik herhaal het nog maar even, mocht iemand er overheen gelezen hebben)
Ik vind haar gewoon leuk... maar je kan niet recht lullen wat krom is... is wel een minpuntje..quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
OOk door Babette we gaan het nu de hele dag van haar horen, tijd dat ze naar huis gaat de verstandige 40 jarige vrouw die zeurt om drank en rookwaar
quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:43 schreef pingu66 het volgende:
Gaat Bern ook nog toegeven dat hij al een paar keer zijn cocos likeur heeft gekregen ( en Mirthe niet) als enige in de loods?
Als het haar uitkomt dan ontkent Babs nog dat ze een vrouw is en af en toe wel een drankje en peukje lustquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:40 schreef Dotteke het volgende:
Nu zegt Babette weer in het kantoor dat Wendy 1 krat bier moet bestellen om het opgezopen kratje van gisteren aan te vullenDUs ze had het toch niet zelf gekocht
Snap dat ook niet zo goed, want in eerste instantie zei ze tegen Zoe dat ze er een nieuwe voor terug zou kopen als het zo'n probleem was, had ze dat gewoon volgehouden was het goed geweest.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vallen zo door de mand
Kijk als ze een biertje willen drinken en het tegen hun medebewoners zegt he we pakken een kratje ik haal morgen wel een nieuwe. Maar nee liegen en draaien
Ook niet als je steeds de zak bent bij die moraalridders, ze is gewoon te vriendelijk tegen iedereen daar, terwijl ze steeds een mes in de rug krijgt..laat Babs toch eens haar eigen ding doen ipv van steeds zich moeten verantwoorden tegen die hypocrieten.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon leuk... maar je kan niet recht lullen wat krom is... is wel een minpuntje..
Babs heeft een persoonlijk budget en Wendy is manager dus in principie kunnen zij de loods wijsmaken wat ze maar willenquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:42 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar ze blijven volhouden dat ze het besteld en betaald heeft...
Zoë overviel Babette die net haar luiken los had in de keuken..... ze ging tekeer als een idioot (wat ze natuurlijk ook is, maar dit terzijde) en Babette reageerde half slaperig dat ze net wakker wasquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:46 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap dat ook niet zo goed, want in eerste instantie zei ze tegen Zoe dat ze er een nieuwe voor terug zou kopen als het zo'n probleem was, had ze dat gewoon volgehouden was het goed geweest.
ja heerlijk, dat komt steeds vaker naar vorenquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wendy doorziet veel meer dan anderen door hebben
Zo kan het ook inquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:43 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon leuk... maar je kan niet recht lullen wat krom is... is wel een minpuntje..
En ze heeft duidelijk haar eigen mening en is geen meeloper van Babetquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja heerlijk, dat komt steeds vaker naar voren
Ze is zeker te goed en wil voor iedereen goed doen...quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Ook niet als je steeds de zak bent bij die moraalridders, ze is gewoon te vriendelijk tegen iedereen daar, terwijl ze steeds een mes in de rug krijgt..laat Babs toch eens haar eigen ding doen ipv van steeds zich moeten verantwoorden tegen die hypocrieten.
Zeker! Maar daarom is het raar dat ze daarna ineens meeging in de leugen dat her bier van haar eigen geld gekocht was.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Zoë overviel Babette die net haar luiken los had in de keuken..... ze ging tekeer als een idioot (wat ze natuurlijk ook is, maar dit terzijde) en Babette reageerde half slaperig dat ze net wakker was
quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh Janet heeft geen bier gedronken, maar een liter wijn![]()
Ja maar daar trappen wij niet in...quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs heeft een persoonlijk budget en Wendy is manager dus in principie kunnen zij de loods wijsmaken wat ze maar willen
Zoiets bevestigt mijn beeld van haar alleen maarquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En geen kater?quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babette zegt net, dat zij een kater gevoel heeft.quote:
het is triestquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:55 schreef mootie het volgende:
Ze zijn zo overtuigd van zichzelf, het is echt lachwekkend.
Als manager zou ik eigenwijs corrupt zijn en eigen regels hanteren maar doe het dan tenminste wel tactisch doordachtquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar daar trappen wij niet in...
Vergeet niet dat daar ook nominaties plaatsvinden, en dat zeker meespelen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:57 schreef juul. het volgende:
Babs die zich nergens wat van aantrekt, zit behoorlijk in de rats
Maar dat is gwoon eerlijk... Wendy, Babette, Jeff vind ik gewoon leuk maar als ze de boel verneuken moet je dat ook toe kunnen geven... en ga ik de boel niet lopen verdedigen...quote:
Alsof je een wedstrijd hebt verloren maar het daarna alsnog figuurlijk probeert om te turnen want je schoot op de paal en latquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:55 schreef mootie het volgende:
Ze zijn zo overtuigd van zichzelf, het is echt lachwekkend.
En de tegenstander stond in de wegquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alsof je een wedstrijd hebt verloren maar het daarna alsnog probeert om te turnen want je schoot op de paal en lat
Die vreselijke stakkers en anti-voetballers parkeerden de spreekwoordelijke busquote:
Oooh vandaar dat Janet zwijgt...quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zonder deze drie, zakt het hele programma in, iig voor mijquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar dat is gwoon eerlijk... Wendy, Babette, Jeff vind ik gewoon leuk maar als ze de boel verneuken moet je dat ook toe kunnen geven... en ga ik de boel niet lopen verdedigen...
Welke nare teksten dan? heb niet goed meegekregen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:58 schreef mootie het volgende:
Ze hebben ook toevallig net niet de nare teksten van Jeff hebben gelezen.
Dat hebben ze nu een keer of 50 gezegd.
Ze heeft teveel gezopen gisteravond. Zoekt naar excuses.quote:Op vrijdag 21 april 2023 12:56 schreef Harry het volgende:
[..]
Babette zegt net, dat zij een kater gevoel heeft.
Niet van de drank, maar van het gedoe deze ochtend.
Babbel?quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:04 schreef Silves het volgende:
Ice en Jef, steeds maar weer over die gevaarlijke die over loopt elke keer?
Klopt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:04 schreef ledn81 het volgende:
Jeff : "Ik ga hier toch niet meer lopen acteren 8 maanden"
Is het programma verlengd?![]()
Voor mij ook.... en Moraima die mag ook niet weg en Rupert ook een beetje niet...quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:02 schreef juul. het volgende:
[..]
Zonder deze drie, zakt het hele programma in, iig voor mij
Met Zoë als vriend heb je geen vijanden nodigquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:03 schreef Harry het volgende:
Zoe zegt tegen Sasha, dat het niet het bier van Babette was.
Van mij mag het mits er sommigen terugkeren en nieuwe aanwas eraan is toegevoegdquote:
Yep Rupsje nooit genoeg, de Eo meid, ja van hel.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
Babs: "Ach Marciano, ik ging naar hem toen van wat je heb je op het bord geschreven? Ik zei die krat bier heb ik van mij eigen geld gekocht maar tegen Zoe zei ik dat ik het wel terug zou betalen. Dat heeft Mirthe gehoord en tegen Marciano gezegd van dat dat de informatie niet klopt. Toen is Marciano naar Zoe gegaan van goed dat je voor jezelf opkomt dit en dat, hij zei ik doe nergens meer aan mee, we gaan zien wie erop komt ik ga mijn eigen koers varen. Dus ik zei dat zal dan onze kop wel zijn, Wendy kan dan niet, maar waar gaat het om? Een kommetje?!"
Rupert: "Wat een onzin! En Mirthe is het gaan zeggen tegen Marciano?"
Babs: "Ja Mirthe heeft schijnbaar gehoord dat ik zei dan betaal ik dat toch terug. Maar ik moet het via de huishoudpot doen <onverstaanbaar, brabbelt wat en Rupert praat erdoor heen>.
Rupert: "Ja tuurlijk, ja weet ik, dat snappen die mensen natuurlijk niet, zo stupid, waar bemoeien ze zich steeds mee?"
Wendy: "Maar dat was van de week met Mirthe ook met die sigaren. Ik zei dat ik een sigaartje ging roken, zij: 'sigaren? sigaren?!'.
Rupert: "Ja Whiskey wilde ze ook"
Wendy: "Ik zei 'Ja Mirthe, die heeft ze van Babette gehad'. Door dat soort mensen krijg je dit elke keer"
Babs: "Ja ze rookt nooit sigaren maar nu ze weet dat er sigaren zijn gaat ze ineens sigaren roken."
Marciano heeft dus op het bord geschreven ik doe niet meer mee. MB zijn ook zijn initialen.
Ja, er staat niets in de weg om het niet te verlengen, nieuwe bewoners dit lopende seizoen al toevoegen en de oude deelnemers die overblijven de finale laten spelen van dit jaar, en zo krijg je een Utopia-achtige aanpak want dat liep ook gewoon door met constant nieuwe inwoners.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Van mij mag het mits er sommigen terugkeren en nieuwe aanwas eraan toegevoegd
ja gezellig overblijven met die halve dooien, lekker gesprekken horen..oi die hebben niks te zeggen tegenelkaar..have funquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Jeff weer dreigen, stem de FUCK op mij. Babette, dan ga ik ook naar huis. Beiden naar huis, make my day
hoeft ze zich niet meer te vervelenquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Moet alle make-up straks weer opnieuw
Dus een grote bek en achterbaks worden gewaardeerd. Blijven blijven blijvenquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:12 schreef Silves het volgende:
[..]
ja gezellig overblijven met die halve dooien, lekker gesprekken horen..oi die hebben niks te zeggen tegenelkaar..have fun
Dan heeft Zoë weer wat te doen, ze verveelt zich rotquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:13 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Moet alle make-up straks weer opnieuw
Ze kijken vaak in een spiegel, maar vergeten daarbij één ding te doenquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:14 schreef mootie het volgende:
Ff kort, alles ligt aan de anderen.
Op beide streams.
hand in eigen boezem steken kennen ze niet, al vanaf het begin nietquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:14 schreef mootie het volgende:
Ff kort, alles ligt aan de anderen.
Op beide streams.
Achterbaks, of net degene die wel zijn bek opentrekt..mss te veel maar hij doet het wel..de achterbakse zitten allemaal in de kas te roddelen, maar te bang om die bek open te trekken..ja ik bedoel al die halve dooiequote:Op vrijdag 21 april 2023 13:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus een grote bek en achterbaks worden gewaardeerd. Blijven blijven blijven
Ik hoop zijzelfquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:18 schreef xsaskiax het volgende:
Kenzy: als ik mijn make up doe gebeurt er iets slechts die dag....... vandaag heb ik het EXPRES gedaan!!!!!
Meestal komt er dan een brief or someone is going awayyyyyyyyyy
Maar het gaat over afgelopen nacht, en dat waren op de streams slapende mensen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:14 schreef Frummelie het volgende:
Al met al worden we wel verwend met deze streams...
quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:18 schreef Silves het volgende:
[..]
Achterbaks, of net degene die wel zijn bek opentrekt..mss te veel maar hij doet het wel..de achterbakse zitten allemaal in de kas te roddelen, maar te bang om die bek open te trekken..ja ik bedoel al die halve dooie
Duurt veel te lang dus alles wordt weer in de doofpot gedaan vrees ik...vorige keer waren ze sneller.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:21 schreef Silves het volgende:
[..]
En die mooie gele kaart in de brievenbus..
Is ze bang dat ze haar zak appels en melk niet meer krijgt?quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe wilde met Babet gaan praten, maar JW heeft het haar uit het hoofd gepraat
Dat hopen wij, maar zal wel weer niet gebeuren, het reuzenkind moet beschermd wordenquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Laat mij raden, als Jeff die kom had gegooid, had je dan ook op die mooie gele kaart zitten wachtenquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:21 schreef Silves het volgende:
[..]
Jeff is wel slimmer dan te gooien met spullen, die doet alles met de mondquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat mij raden, als Jeff die kom had gegooid, had je dan ook op die mooie gele kaart zitten wachten![]()
Ik weet het antwoord al
Waarom vraag je het dan? elke gele kaart is welkom, elke 10.000 euro eraf is welkom..Mag Erik nog langer werken..quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Laat mij raden, als Jeff die kom had gegooid, had je dan ook op die mooie gele kaart zitten wachten![]()
Ik weet het antwoord al
quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
JW: dit is ons leerproces, alhoewel, ik heb alles al meegemaakt en leer hier niets meer
Dit is wat Jeff doet met mensen en hij heeft zijn fansquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeff is wel slimmer dan te gooien met spullen, die doet alles met de mond
Meteen ook alleszeggendquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:27 schreef mootie het volgende:
Kanonne, Bep en Wendy zichzelf nog steeds aan het goedpraten samen.
En zijn haters, zoals in elke RLSquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit is wat Jeff doet met mensen en hij heeft zijn fans
Ik ben een haterquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En zijn haters, zoals in elke RLS
Ja dat is wel irritant... ook lullig.. ik was er vannacht ook even maar was niks te beleven en inderdaad nu dit..quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar het gaat over afgelopen nacht, en dat waren op de streams slapende mensen.
Misschien zat kamer 5 daar lekker mee te zuipen.
Make that de kat wisequote:Op vrijdag 21 april 2023 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
I Know en ik ben fan van niemand. Dat was ik als puber
Je bent fan van Jeffquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
I Know en ik ben fan van niemand. Dat was ik als puber
Zo kennen we haar tochquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
De goudeerlijke Babs, haalt iedereen door het slijk, maar ze is goudeerlijk. Wie wenst zich nu niet zo'n vrouw
Dat is Babette. Ze zou het niet schenken aan een goed doel, ow wacht, dat goede doel is Babette zelf.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:32 schreef Harry het volgende:
Babette: als ik eruit moet, maak ik in dat uur de 500 euro op. Dat kan gewoon.... En niet voor de groep!
Tuurlijk, jij hebt altijd gelijk, je lijkt wel wat op Jeff, daarom ben ik fan van jouquote:
Het word steeds grappiger.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij hebt altijd gelijk, je lijkt wel wat op Jeff, daarom ben ik fan van jou
Dat kan, maar bij aflevering is ze al 2 dagen thuis.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:32 schreef Harry het volgende:
Babette: als ik eruit moet, maak ik in dat uur de 500 euro op. Dat kan gewoon.... En niet voor de groep!
ieder zijn fan, ieder zijn meningquote:
alleen zit uto niet in de loodsquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij hebt altijd gelijk, je lijkt wel wat op Jeff, daarom ben ik fan van jou
quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, ik was een grote fan van Manuela, en je las van mij nooit iets over haar.
Ook de meningen zijn zo voorspelbaar..quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:42 schreef Kakadylo het volgende:
Babs baalt gewoon omdat ze na een hele dag tactisch mensen bespelen vanwege alcohol later die dag alsnog de fout is ingegaan waardoor ze weer helemaal van vooraf aan moet beginnen. Hetzelfde zie je weer terug als de verslaafden weer tabak moeten inslaan en daarin een meerderheid van de stemmen nodig hebben. Het is telkens zo ontzettend voorspelbaar.
En waarom mag telkens Joost weten want er vindt geen vechtpartij plaats ofzoquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:39 schreef ledn81 het volgende:
Het was echt gezellig vannacht buiten blijkbaarJanet met haar dekbed erbij
![]()
Stom dat het niet op stream was en we niet mochten kijken.
*gooit een schaaltje in de gootsteen
oeps stuk
Dat zie ik juist als een compliment...quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Ook de meningen zijn zo voorspelbaar..
Krijg je hier dan ook een gele kaart?quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow absoluut. Zou niet durven om Jeff aan te vallen
yep een ban..quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijg je hier dan ook een gele kaart?
Doe mij maar die vrolijke groepquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alles met elkaar genomen kunnen we concluderen dat er een groep is die meestal vrolijk is en een groep die zuur is
Dus als je als bewoner of bewoonster wat minder overdreven lacht en wat serieuzer bent, ben je zuur.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alles met elkaar genomen kunnen we concluderen dat er een groep is die meestal vrolijk is en een groep die zuur is
Ik heb al 10x donker rood van mening user.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijg je hier dan ook een gele kaart?
En de VrijMiBo moet nog beginnenquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:54 schreef Harry het volgende:
Interessante cocktail:
Babette op scherp
Jeffrey op scherp
Marciano op scherp
Kenzy op scherp
Zoe op scherp
Er komen zometeen 6 flessen Cava aan in de sluis..wel eerst lekker koud zetten..zou de klagers ineen keer Babs alles vergeven?quote:
Ga dan gelijk op een stadhuisplein staan lopen schreeuwenquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:55 schreef Harry het volgende:
Sasha tegen Zoe: dit moet je geheim houden, ik ga op Jef!
Die hoort bij de vijf allerslechtsten als je iedereen vanaf de start meerekentquote:Op vrijdag 21 april 2023 14:04 schreef Dotteke het volgende:
Ik moet wel lachen als Zoë zegt dat ze een grote kans maakt om te winnen
is even kijken of ik dat aan kan horenquote:Op vrijdag 21 april 2023 14:05 schreef Harry het volgende:
De tranen van Zoe slaan haar hele make-up weg.
Sasha gaat voor Zoe Babette halen.......
Ik moet aan Bassie en Adriaan denkenquote:
Hoe geweldig was dát toen zegquote:Op vrijdag 21 april 2023 14:06 schreef Silves het volgende:
Vergeet nooit meer nadir en Zooi in gesprek, uren en uren het zelfde verhaal, toen nog 1 hele dag tegen jan en alleman.
We?quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:09 schreef engine het volgende:
[..]
We?
Hebben wij dat samen geconcludeerd?
Toen sliep ik denk ikquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:09 schreef engine het volgende:
[..]
We?
Hebben wij dat samen geconcludeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |