Dat zie ik juist als een compliment...quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Ook de meningen zijn zo voorspelbaar..
Krijg je hier dan ook een gele kaart?quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ow absoluut. Zou niet durven om Jeff aan te vallen
yep een ban..quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijg je hier dan ook een gele kaart?
Doe mij maar die vrolijke groepquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alles met elkaar genomen kunnen we concluderen dat er een groep is die meestal vrolijk is en een groep die zuur is
Dus als je als bewoner of bewoonster wat minder overdreven lacht en wat serieuzer bent, ben je zuur.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Alles met elkaar genomen kunnen we concluderen dat er een groep is die meestal vrolijk is en een groep die zuur is
Ik heb al 10x donker rood van mening user.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Krijg je hier dan ook een gele kaart?
En de VrijMiBo moet nog beginnenquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:54 schreef Harry het volgende:
Interessante cocktail:
Babette op scherp
Jeffrey op scherp
Marciano op scherp
Kenzy op scherp
Zoe op scherp
Er komen zometeen 6 flessen Cava aan in de sluis..wel eerst lekker koud zetten..zou de klagers ineen keer Babs alles vergeven?quote:
Ga dan gelijk op een stadhuisplein staan lopen schreeuwenquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:55 schreef Harry het volgende:
Sasha tegen Zoe: dit moet je geheim houden, ik ga op Jef!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |