Make that de kat wisequote:Op vrijdag 21 april 2023 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
I Know en ik ben fan van niemand. Dat was ik als puber
Je bent fan van Jeffquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
I Know en ik ben fan van niemand. Dat was ik als puber
Zo kennen we haar tochquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:30 schreef utopia2.0 het volgende:
De goudeerlijke Babs, haalt iedereen door het slijk, maar ze is goudeerlijk. Wie wenst zich nu niet zo'n vrouw
Dat is Babette. Ze zou het niet schenken aan een goed doel, ow wacht, dat goede doel is Babette zelf.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:32 schreef Harry het volgende:
Babette: als ik eruit moet, maak ik in dat uur de 500 euro op. Dat kan gewoon.... En niet voor de groep!
Tuurlijk, jij hebt altijd gelijk, je lijkt wel wat op Jeff, daarom ben ik fan van jouquote:
Het word steeds grappiger.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij hebt altijd gelijk, je lijkt wel wat op Jeff, daarom ben ik fan van jou
Dat kan, maar bij aflevering is ze al 2 dagen thuis.quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:32 schreef Harry het volgende:
Babette: als ik eruit moet, maak ik in dat uur de 500 euro op. Dat kan gewoon.... En niet voor de groep!
ieder zijn fan, ieder zijn meningquote:
alleen zit uto niet in de loodsquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tuurlijk, jij hebt altijd gelijk, je lijkt wel wat op Jeff, daarom ben ik fan van jou
quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Precies, ik was een grote fan van Manuela, en je las van mij nooit iets over haar.
Ook de meningen zijn zo voorspelbaar..quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:42 schreef Kakadylo het volgende:
Babs baalt gewoon omdat ze na een hele dag tactisch mensen bespelen vanwege alcohol later die dag alsnog de fout is ingegaan waardoor ze weer helemaal van vooraf aan moet beginnen. Hetzelfde zie je weer terug als de verslaafden weer tabak moeten inslaan en daarin een meerderheid van de stemmen nodig hebben. Het is telkens zo ontzettend voorspelbaar.
En waarom mag telkens Joost weten want er vindt geen vechtpartij plaats ofzoquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:39 schreef ledn81 het volgende:
Het was echt gezellig vannacht buiten blijkbaarJanet met haar dekbed erbij
![]()
Stom dat het niet op stream was en we niet mochten kijken.
*gooit een schaaltje in de gootsteen
oeps stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |