abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208835198
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_208835228
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 12:01 schreef Clubsoda het volgende:
:D Ik heb er heus ook begrip voor hoor, ik weet ook wel een beetje hoe het in dit ziekenhuis geregeld is en dat ze het gierend druk. En het is verder ook een afspraak die voor mij niet zo heel belangrijk is. Maar ik kan gewoon slecht tegen mijn eigen gevoel dat alles op pauze staat tot dit achter de rug is :') Net als met wachten op monteurs.
Ik ben precies hetzelfde. :D Ik vind het heel knap als mensen wel gewoon door kunnen gaan met dingen als ze op iets wachten.
pi_208835230
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 11:56 schreef Myraela het volgende:

[..]
Oh, dat doen ze hier altijd wel netjes hoor. Ik wilde dit zeggen om je positief te houden, maar het is 5 voor 12. Dus nee, dat gaan ze niet meer halen. :D
:D Ik heb er heus ook begrip voor hoor, ik weet ook wel een beetje hoe het in dit ziekenhuis geregeld is en dat ze het gierend druk. En het is verder ook een afspraak die voor mij niet zo heel belangrijk is. Maar ik kan gewoon slecht tegen mijn eigen gevoel dat alles op pauze staat tot dit achter de rug is :') Net als met wachten op monteurs.

Edit: ik kan me voorstellen dat jij in spanning zit voor de punctie morgen, ik duim voor jullie *O*
pi_208835312
Ik las net onze huurverhoging m.i.v. 1/7 8)7
Dan weet ik ook meteen waar die verhoging van mijn salaris wegens CAO-onderhandelingen naar toe gaat :(
pi_208835326
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 12:06 schreef Clubsoda het volgende:

Edit: ik kan me voorstellen dat jij in spanning zit voor de punctie morgen, ik duim voor jullie *O*
Wij 'mogen' niet meer zeggen (staat ook in de afspraak die patiënten -digitaal- krijgen) dat u om 10.05 uur gebeld wordt op woensdagdiedatum.
Dat is veranderd in: u wordt IN DE OCHTEND of u wordt IN DE MIDDAG door dr piepie gebeld.
95% gaat goed.
pi_208835337
Ik krijg een like op een post van april 2007 :? :D
pi_208835391
Beterschap @AnneX
  donderdag 20 april 2023 @ 12:27:42 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_208835395
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 12:22 schreef Blues het volgende:
Ik krijg een like op een post van april 2007 :? :D
Nice :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208835430
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 12:21 schreef Blues het volgende:

[..]
Wij 'mogen' niet meer zeggen (staat ook in de afspraak die patiënten -digitaal- krijgen) dat u om 10.05 uur gebeld wordt op woensdagdiedatum.
Dat is veranderd in: u wordt IN DE OCHTEND of u wordt IN DE MIDDAG door dr piepie gebeld.
95% gaat goed.
Ja precies, ik begrijp ook dat agenda's zo ingericht zijn dat iets nauwkeurigers niet te zeggen is.
  donderdag 20 april 2023 @ 12:34:34 #10
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208835446
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 12:21 schreef Blues het volgende:

[..]
95% gaat goed.
Verwacht men dan ook dat je de hele middag beschikbaar bent voor dat telefoontje?
pi_208835465
quote:
11s.gif Op donderdag 20 april 2023 12:34 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Verwacht men dan ook dat je de hele middag beschikbaar bent voor dat telefoontje?
Ja. En de meeste mensen zijn dat wel. Zelf vraag ik ook gewoon om de afspraak te verzetten als ik zelf spreekuur heb bijvoorbeeld. Maar zij weten ook best dat ik nu gewoon elke dag thuis ben :D
pi_208835475
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 12:33 schreef Clubsoda het volgende:

Ja precies, ik begrijp ook dat agenda's zo ingericht zijn dat iets nauwkeurigers niet te zeggen is.
We hebben 1 arts die precies, maar dan ook precies de volgorde van zijn spreekuur afwerkt op tijd. Echt fantastisch, zelfs als hij dienst heeft en vaak tussendoor iets moet doen/wordt gebeld loopt ie nauwelijks uit.
Maar dat betekent ook dat als je 3 minuten te laat de gang komt op lopen als patiënt (ze hebben zich al beneden aangemeld en dat zien wij dan als 'groen vinkje' in het systeem) hij al ijsbeert in de gang want : ze zijn te laat :D .
Hij belt pt ook precies op de aangegeven tijd.

Overigens is niet elke patiënt heel blij met zijn stiptheid... want hij kan soms wat kort door de bocht zijn bij breedsprakige patiënten... als het ff kan zetten we die dan ook niet bij hem :+
pi_208835478
quote:
11s.gif Op donderdag 20 april 2023 12:34 schreef MadMaster het volgende:

Ja.
Soms willen mensen de tijd weten van de telefonische afspraak, dat wil ik best vermelden, maar we zeggen er altijd bij hou het ruim.. hou de mobiel in de buurt. Want als de dokter even tijd heeft kan hij/zij best een heel andere tijd bellen.
pi_208835499
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 12:37 schreef Blues het volgende:

[..]
We hebben 1 arts die precies, maar dan ook precies de volgorde van zijn spreekuur afwerkt op tijd. Echt fantastisch, zelfs als hij dienst heeft en vaak tussendoor iets moet doen/wordt gebeld loopt ie nauwelijks uit.
Maar dat betekent ook dat als je 3 minuten te laat de gang komt op lopen als patiënt (ze hebben zich al beneden aangemeld en dat zien wij dan als 'groen vinkje' in het systeem) hij al ijsbeert in de gang want : ze zijn te laat :D .
Hij belt pt ook precies op de aangegeven tijd.
Ja, zo werk ik ook :Y Als ik bij uitzondering eens uitloop dan kom ik meestal ook naar de wachtkamer om te vertellen dat het nog even duurt en om mijn excuus te maken. Maar ik heb makkelijk praten want héél ruim de tijd per patiënt.
'Te laat' betekent in mijn populatie trouwens vaak 'vergeten' :P
  donderdag 20 april 2023 @ 12:42:07 #15
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208835507
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 12:36 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja. En de meeste mensen zijn dat wel. Zelf vraag ik ook gewoon om de afspraak te verzetten als ik zelf spreekuur heb bijvoorbeeld. Maar zij weten ook best dat ik nu gewoon elke dag thuis ben :D
Sorry, ik ken jouw situatie niet helemaal, maar ik begrijp dat je iets in de medische wereld doet?

Als ik niet op pad ben, dan heb ik er niet zo veel moeite mee om een telefoontje ergens in de ochtend of middag aan te nemen, ik heb de tijd dan aan mezelf in een vertrouwde omgeving.
Maar als ik wel op pad/bezet bent, dan kan het zo zijn dat ik de oproep niet kan/wil beantwoorden.
Wat gebeurt er dan in zo'n situatie?
pi_208835528
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2023 12:42 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Sorry, ik ken jouw situatie niet helemaal, maar ik begrijp dat je iets in de medische wereld doet?

Als ik niet op pad ben, dan heb ik er niet zo veel moeite mee om een telefoontje ergens in de ochtend of middag aan te nemen, ik heb de tijd dan aan mezelf in een vertrouwde omgeving.
Maar als ik wel op pad/bezet bent, dan kan het zo zijn dat ik de oproep niet kan/wil beantwoorden.
Dan krijg je een rood kruis achter je naam :B
Of je krijgt een nieuwe afspraak, of je belt zelf en we proberen je door te verbinden.

Meeste artsen proberen het nog 2 keer of zo die dag.
pi_208835547
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2023 12:42 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ja, ik werk in een ziekenhuis. Nou ja, in dat geval is het handig als je zelf aangeeft dat je die dag niet bereikbaar bent en de afspraak verzet. En anders word je gebeld en neem je niet op. Met een beetje mazzel probeer ik het nog een keer die dag en anders krijg je een voorstel voor een nieuwe afspraak (en dan stijgt je no-show-percentage :P ). Maar ik beheer meestal mijn eigen agenda en ik probeer daarbij wel altijd een tijdstip te noemen.
pi_208835553
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 12:41 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, zo werk ik ook :Y Als ik bij uitzondering eens uitloop dan kom ik meestal ook naar de wachtkamer om te vertellen dat het nog even duurt en om mijn excuus te maken. Maar ik heb makkelijk praten want héél ruim de tijd per patiënt.
'Te laat' betekent in mijn populatie trouwens vaak 'vergeten' :P
Oeps :+

Deze arts is oncoloog en heeft 15 min voor controles, soms langer met uitleg van chemotherapie of zo.
Nieuwe pt krijgen 45 min.
pi_208835594
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 12:45 schreef Blues het volgende:

[..]
Oeps :+

Deze arts is oncoloog en heeft 15 min voor controles, soms langer met uitleg van chemotherapie of zo.
Nieuwe pt krijgen 45 min.
Er zijn maar weinig artsen die dat kunnen ^O^ maar ik snap wel dat niet iedereen pt het hier goed op doet.
pi_208835611
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 09:38 schreef Lonaa het volgende:
Er worden verse croissants en eclairs voor me gehaald, as we speak en ik lig op m'n ligbedje in de zon.
Ik wou juist dat ik jouw reisgenoot had
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_208835632
En ik doe tegenwoordig ook met ziekenhuis het meeste op eConsult. Ik hou er zo van.
Alleen die novvasurers hadden me nog (een tweede keer) na moeten bellen maar deden dat niet en nu twijfel ik of ik zelf nog de moeite doe om te melden dat ik heus wel wist dat er geen nooitmeerbloedgarantie was maar dat ik daar toch wel hevig ontsteld ende ontstemd over ben.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  donderdag 20 april 2023 @ 12:54:45 #22
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208835683
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 12:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Dan krijg je een rood kruis achter je naam :B
Of je krijgt een nieuwe afspraak, of je belt zelf en we proberen je door te verbinden.

Meeste artsen proberen het nog 2 keer of zo die dag.
Zelf ben ik extreem stipt (liever een half uur te vroeg aanwezig dan 5 minuten te laat) en 'afspraak is afspraak' is een lijfspreuk. En dat verwacht ik dan ook van anderen.
Misschien niet helemaal terecht, maar ik kan dus slecht tegen 'we bellen u ergens tussen 12.00 en 17.00 uur' of zo.

Vorig jaar oktober/november moest ik voor een kaakbehandeling in het ziekenhuis komen en de afspraak liep maar uit qua aanvangstijdstip. Dat was aan mijn kant dus een rood kruis.
Vervolgens ben ik aan de beurt en dan zegt de arts dat het snel moet, want hij loopt achter. Tweede rode kruis van mij.
Uiteindelijk loopt het allemaal wat minder snel dan de arts wilde (ik ben slecht te verdoven, wat ik vooraf tijdens de intake ook al had gemeld...), waarop de arts de behandeling afbreekt en meldt dat het niet meer gaat lukken en dat er een nieuwe afspraak voor behandeling onder totale narcose gemaakt zal worden, wat even kan duren vanwege de wachtlijsten. Met een onbehandelde verdoofde kaak word ik naar huis gestuurd. Derde rode kruis...

Ik wacht nu nog op de nieuwe afspraak, ik kom rode kruizen te kort... :(
pi_208835752
Ik had een keer dat de arts belde, maar ik direct nadat ze haar naam zei het gesprek wegklikte. :') Ik wilde hem op luidspreker zetten. Maar was anoniem, dus kon niet terugbellen. Zij belde wel terug, overigens. Maar ik schoot toch even in de stress. :')
  donderdag 20 april 2023 @ 13:00:23 #24
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208835756
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 12:45 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ja, ik werk in een ziekenhuis. Nou ja, in dat geval is het handig als je zelf aangeeft dat je die dag niet bereikbaar bent en de afspraak verzet. En anders word je gebeld en neem je niet op. Met een beetje mazzel probeer ik het nog een keer die dag en anders krijg je een voorstel voor een nieuwe afspraak (en dan stijgt je no-show-percentage :P ). Maar ik beheer meestal mijn eigen agenda en ik probeer daarbij wel altijd een tijdstip te noemen.
Wel of niet bereikbaar op een dag zijn kan ik niet altijd plannen, mijn agenda zit vaak vol en wisselt soms ook enkele keren per dag. En dat vind ik voor mezelf (zie mijn vorige post) al lastig genoeg, maar ik heb er tijdens kantooruren simpelweg niet altijd grip op...
pi_208835768
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2023 13:00 schreef MadMaster het volgende:
Wel of niet bereikbaar op een dag zijn kan ik niet altijd plannen, mijn agenda zit vaak vol en wisselt soms ook enkele keren per dag. En dat vind ik voor mezelf (zie mijn vorige post) al lastig genoeg, maar ik heb er tijdens kantooruren simpelweg niet altijd grip op...
En je kunt als je een belangrijk telefoontje verwacht daar op geen enkele manier een beetje rekening mee houden?
pi_208835783
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 12:51 schreef Vanyel het volgende:
En ik doe tegenwoordig ook met ziekenhuis het meeste op eConsult. Ik hou er zo van.
Alleen die novvasurers hadden me nog (een tweede keer) na moeten bellen maar deden dat niet en nu twijfel ik of ik zelf nog de moeite doe om te melden dat ik heus wel wist dat er geen nooitmeerbloedgarantie was maar dat ik daar toch wel hevig ontsteld ende ontstemd over ben.
Dit klinkt als iets waar je toch nog je zegje over moet doen? Wel stom, dat het niet het gewenste effect heeft.

En e-consulten O+
  donderdag 20 april 2023 @ 13:03:48 #27
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208835804
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 13:01 schreef Myraela het volgende:

[..]
En je kunt als je een belangrijk telefoontje verwacht daar op geen enkele manier een beetje rekening mee houden?
Als ik weet wanneer dat telefoontje komt wel.
Dan regel ik iets vooraf, zodat ik dan de tijd er voor heb.
Maar ik kan niet midden in een meeting een privé gesprek gaan voeren, waarvoor ik de meeting moet verlaten omdat ik anders de boel verstoor.
En gedurende 5 uur daarvoor mijn agenda blocken is niet zo efficiënt... :P
pi_208835846
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 13:02 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dit klinkt als iets waar je toch nog je zegje over moet doen? Wel stom, dat het niet het gewenste effect heeft.

En e-consulten O+
Nouja dat zit dus in de dat ik heus wel wist. Het wordt minder tot niks, dat kan dus ook minder zijn. Maar ik opteerde voor niks.
pi_208835866
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2023 13:03 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Maar ik kan niet midden in een meeting een privé gesprek gaan voeren, waarvoor ik de meeting moet verlaten omdat ik anders de boel verstoor.
Kan niet of kies niet?
Ik verlaat daar rustig een meeting voor, als het gesprek belangrijk genoeg is. Soms kondig ik het zelfs netjes vooraf aan. Alle andere mensen in die meeting verwachten nl ook wel eens een telefoontje dat moeilijk planbaar is.
pi_208835869
quote:
Als je het gewoon over een meeting met collega's hebt, zou ik niet weten waarom je niet weg zou kunnen lopen. Van te voren even zeggen dat je een belangrijk telefoontje verwacht, en weglopen zodra je telefoon over gaat.
pi_208835875
quote:

[..]
Je weet wanneer dat telletje ongeveer komt toch, en ander moet je m ff verzetten.

Dat van je kaakdok is wel echt een paar rode kruizen voor hem ja :wtf: :R
  donderdag 20 april 2023 @ 13:17:40 #32
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208835960
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 13:09 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Kan niet of kies niet?
Ik verlaat daar rustig een meeting voor, als het gesprek belangrijk genoeg is. Soms kondig ik het zelfs netjes vooraf aan. Alle andere mensen in die meeting verwachten nl ook wel eens een telefoontje dat moeilijk planbaar is.
Vaak 'kan niet' i.v.m. besluitvorming, niet wenselijk dat personen de meeting verlaten, etc.
Als de mogelijkheid er wel is, dan meld ik het ook vooraf en sneak ik wel even weg...
pi_208835980
Er is gebeld *O*
  donderdag 20 april 2023 @ 13:22:15 #34
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208836019
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 13:01 schreef Myraela het volgende:

[..]
Zie mijn vorige post, niet altijd helaas...
pi_208836054
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 13:19 schreef Clubsoda het volgende:
Er is gebeld *O*
Graag gedaan *O*
  donderdag 20 april 2023 @ 13:27:27 #36
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208836113
Ze was overigens zo wijs om niet over anticonceptie te beginnen :+
  donderdag 20 april 2023 @ 14:03:50 #38
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208836492
Ik mocht vandaag zelf de huisarts bellen over de uitslag van een bloedonderzoek. Er kwam niks uit dus ik moest maar weer een afspraak maken. 27 juni want de huisarts ging even op vakantie :')

Toen ik aangaf dat dat belachelijk was mocht ik 23 mei bij een andere huisarts. Alsof dat niet nog steeds belachelijk is :')
  donderdag 20 april 2023 @ 14:05:14 #39
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208836514
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:03 schreef gcjoel het volgende:
Ik mocht vandaag zelf de huisarts bellen over de uitslag van een bloedonderzoek. Er kwam niks uit dus ik moest maar weer een afspraak maken. 27 juni want de huisarts ging even op vakantie :')

Toen ik aangaf dat dat belachelijk was mocht ik 23 mei bij een andere huisarts. Alsof dat niet nog steeds belachelijk is :')
Naaahhh. Wat een idiote wachttijden! Wat irritant!
  donderdag 20 april 2023 @ 14:07:09 #40
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208836538
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:05 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Naaahhh. Wat een idiote wachttijden! Wat irritant!
ja het is meivakantie, en blijkbaar werkt er gewoon niemand. :')
nou heb ik op zich geen spoed klacht ofzo maar toch, ik ga waarschijnlijk doorverwezen worden ofzo dus dan mag ik daar ook nog weer wachten.
  donderdag 20 april 2023 @ 14:20:47 #41
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208836735
Ik had vorige week dat ik een pakketje kreeg bezorgd terwijl ik een meeting aan het presenteren was.. dat was okn wel even een dingetje.. gelukkig kon het in DIE meeting wel maar er zijn meetings waar het niet kan.. als ik bb aan het mngt aan het presenteren ben.. dan wordt even wegsneaken voor een belletje niet helemaal gewaardeerd..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 20 april 2023 @ 14:22:45 #42
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208836771
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]
nou heb ik op zich geen spoed klacht ofzo maar toch, ik ga waarschijnlijk doorverwezen worden ofzo dus dan mag ik daar ook nog weer wachten.
Ik las op NU dat er wordt gepleit om de meivakantie 2 weken te laten worden.. ik weet nog niet wat ik er van vind (los van het feit dat ik er op zich geen last van heb)
Hier is het vooral de week voor en na de Pasen die populair zijn en daarna begint de zomervakantie de laatse week van Juni al geloof ik.. geen mei vakantie hier..

Mn zusje memoreerde nog aan tompouce voor koningsdag en ik wist niet eens te bedenken welke datum dat dan was :X
pi_208836774
Omdat het over bellen ging:
Morgen bellen voor de uitslag van de kweek. Zal ook niks zijn.
Ondertussen na alle hazeslaapjes een peer gegeten.
Die is maandag gekocht en nog hard en niet sappig.
Straks heb ik dan 24 uur alleen thee en water gedronken en pcm gegeten. En de peer dan.

@gcjoel 😳
  donderdag 20 april 2023 @ 14:25:02 #44
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208836807
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:22 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Ik las op NU dat er wordt gepleit om de meivakantie 2 weken te laten worden.. ik weet nog niet wat ik er van vind (los van het feit dat ik er op zich geen last van heb)
Hier is het vooral de week voor en na de Pasen die populair zijn en daarna begint de zomervakantie de laatse week van Juni al geloof ik.. geen mei vakantie hier..

Mn zusje memoreerde nog aan tompouce voor koningsdag en ik wist niet eens te bedenken welke datum dat dan was :X
Die mei vakantie is vaak al 2 weken, in deze regio nu in ieder geval ook.
mja ik heb er geen last van, dus ze doen verder maar :D
Beter houden ze die koters allemaal beetje bij elkaar in handig afgestemde weken, dan kan ik op andere momenten op vakantie _O-
pi_208837034
Ik vind belafspraken op zich best oké, als ik dan tenminste niet naar het ziekenhuis hoef. En wat ik meestal probeer met de planning: of ik geef van tevoren duidelijk aan op welke tijden tijdens het genoemde dagdeel ik niet belbaar ben (bijvoorbeeld als ik een meeting heb waaruit ik niet even kan weglopen omdat ik zelf les geef of voorzit). Dat kan bij de ziekenhuizen waar ik patiënt ben bijna altijd wel, vaak zelfs in het afsprakensysteem kun je dat erbij zetten, of aangeven aan het secretariaat. Of ik houd dat dagdeel vrij van dergelijke activiteiten en plan een middagje computerwerk in oid. Maar ik heb altijd wel een soort onrustig gevoel inderdaad, alsof alles on hold moet staan tot Er Gebeld Is.

Verder vind ik de lange meivakantie echt een draak. Met Pasen, Koningsdag, Pinksteren, Hemelvaart is er zo tussen eind maart en september zo ongeveer niets meer te plannen met wat grotere groepen :{w Kunnen we de herfstvakantie niet wat langer maken? Dan is er ook nog iets om naar uit te kijken ná de zomer.
pi_208837042
De meivakantie is in de praktijk al jaren twee weken. Maar maar een week landelijk vastgelegd en de andere week mogen scholen zelf bedenken. Meestal zit zowel konings- als bevrijdingsdag erin, het zijn sowieso al gebroken weken.
pi_208837055
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja dit is dus waarom ik bij mijn huisarts zo blij ben met e-consulten. Dit soort follow-up dingetjes doen zij vaak met e-consult en dat is hemels. Lekker op je eigen tijd. 2 maanden wachten, dat is toch echt heel vervelend? Ook als het geen spoed is.

quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:22 schreef AnneX het volgende:
Omdat het over bellen ging:
Morgen bellen voor de uitslag van de kweek. Zal ook niks zijn.
Ondertussen na alle hazeslaapjes een peer gegeten.
Die is maandag gekocht en nog hard en niet sappig.
Straks heb ik dan 24 uur alleen thee en water gedronken en pcm gegeten. En de peer dan.

@:gcjoel 😳
Oei, dat klinkt onprettig! Beterschap :*
pi_208837104
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:40 schreef Clubsoda het volgende:
De meivakantie is in de praktijk al jaren twee weken. Maar maar een week landelijk vastgelegd en de andere week mogen scholen zelf bedenken. Meestal zit zowel konings- als bevrijdingsdag erin, het zijn sowieso al gebroken weken.
Ja, maar daardoor is het in de praktijk 3 weken waarin je eigenlijk niets kunt plannen als mensen kinderen op verschillende scholen hebben zitten. Ik zou dan nog liever hebben dat het ook gewoon met regio's gaat zoals de zomervakantie. En niet dat de scholen in één gemeente ook nog verschillende keuzes kunnen maken. Ik ken diverse mensen die kinderen op 2 scholen hebben die de 'andere week' kiezen en die daardoor dus 3 weken opvang of entertainment moeten regelen.

Op zich is dat dan hun probleem, maar ik kan dus 3 weken lastig dingen met die mensen plannen
pi_208837286
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 14:43 schreef yinu het volgende:

[..]
Ja, maar daardoor is het in de praktijk 3 weken waarin je eigenlijk niets kunt plannen als mensen kinderen op verschillende scholen hebben zitten. Ik zou dan nog liever hebben dat het ook gewoon met regio's gaat zoals de zomervakantie. En niet dat de scholen in één gemeente ook nog verschillende keuzes kunnen maken. Ik ken diverse mensen die kinderen op 2 scholen hebben die de 'andere week' kiezen en die daardoor dus 3 weken opvang of entertainment moeten regelen.

Op zich is dat dan hun probleem, maar ik kan dus 3 weken lastig dingen met die mensen plannen
Dat zou pleiten voor landelijk twee weken vastleggen :Y
pi_208837779
*O*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had niet alle vliegen er uit gisteren en poes heeft er pret mee O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_208838000
Waarom heeft iedereen het over meivakantie en moet ik gewoon werken :(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 20 april 2023 @ 15:46:17 #52
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208838104
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is april :?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 20 april 2023 @ 15:48:30 #53
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208838136
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:46 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Het is april :?
De namen van vakanties geven niet per se aan welke datum ze starten
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 20 april 2023 @ 15:52:34 #54
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208838182
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:48 schreef fietsie het volgende:

[..]
De namen van vakanties geven niet per se aan welke datum ze starten
Zie de Oktober feesten die in september starten... 8)7
  donderdag 20 april 2023 @ 15:54:11 #55
35189 Troel
scherp en bot
pi_208838204
quote:
Tulpvakantie is het ook wel eens genoemd toch :D

Hier werk ik ook gewoon door, ik heb tussen Hemelvaartsdag en Pinksteren vrij.

Ik zou willen dat de meest knullige afspraken op het ziekenhuis gewoon telefonisch konden. Ik bedoel, ik zit ruim een half uur in de wachtkamer te wachten op een afspraak die uitloopt en sta binnen vijf minuten weer buiten omdat het alleen maar gaat over bloeduitslagen en medicijnaanpassing. Dan kan de arts denk ik beter op een tijdstip dat het uitkomt mij even bellen om hetzelfde te bespreken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 20 april 2023 @ 15:56:57 #56
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208838255
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:54 schreef Troel het volgende:

[..]
Tulpvakantie is het ook wel eens genoemd toch :D

Hier werk ik ook gewoon door, ik heb tussen Hemelvaartsdag en Pinksteren vrij.

Ik zou willen dat de meest knullige afspraken op het ziekenhuis gewoon telefonisch konden. Ik bedoel, ik zit ruim een half uur in de wachtkamer te wachten op een afspraak die uitloopt en sta binnen vijf minuten weer buiten omdat het alleen maar gaat over bloeduitslagen en medicijnaanpassing. Dan kan de arts denk ik beter op een tijdstip dat het uitkomt mij even bellen om hetzelfde te bespreken.
Hier is een werkgroepje aan het lobbyen om dat type gesprek als videogesprek te gaan plannen met dan een vast tijdsrooster e.d. maar er is juist vanuit de artsen nog weinig... enthousiasme.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 20 april 2023 @ 15:59:14 #57
35189 Troel
scherp en bot
pi_208838294
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:56 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hier is een werkgroepje aan het lobbyen om dat type gesprek als videogesprek te gaan plannen met dan een vast tijdsrooster e.d. maar er is juist vanuit de artsen nog weinig... enthousiasme.
Voor mij hoeft dat dus helemaal niet. Dan kan ik het gesprek ook gewoon in mijn nakie op de bank doen, terwijl ik anders het gevoel heb dat ik me toch enigszins fatsoenlijk moet aankleden omdat het anders ook zo raar staat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 20 april 2023 @ 16:00:50 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208838315
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2023 15:59 schreef Troel het volgende:

[..]
Voor mij hoeft dat dus helemaal niet. Dan kan ik het gesprek ook gewoon in mijn nakie op de bank doen, terwijl ik anders het gevoel heb dat ik me toch enigszins fatsoenlijk moet aankleden omdat het anders ook zo raar staat.
De "beeld" component is niet omdat het zo leuk is maar heeft verschillende achterliggende motivaties die ik hier niet ga opsommen omdat het niet de bedoeling is nu daar eens discussies over te krijgen :)
  donderdag 20 april 2023 @ 16:01:54 #59
35189 Troel
scherp en bot
pi_208838331
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 16:00 schreef fietsie het volgende:

[..]
De "beeld" component is niet omdat het zo leuk is maar heeft verschillende achterliggende motivaties die ik hier niet ga opsommen omdat het niet de bedoeling is nu daar eens discussies over te krijgen :)
Ik snap dat daar redenen voor zijn en ik denk dat bij veel afspraken dat wel van belang is, maar voro mijn afspraak die ik net beschreef niet ;)

O wacht, eigenlijk moeten we nu juist de discussie aangaan omdat het een openbaar forum is toch :P :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208838638
Goed, truffel risotto met biefstukpuntjes dan maar *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_208838777
EN een paar bonbonnetjes na *O*

En een halve -O-
pi_208838884
quote:
Leugens! :(
Beticht mij niet van vakantie hebben :{w

Toevallig nu een vreselijk zware werkweek :'(
Maandag thuiswerken. Dinsdag vergaderdag (met reistijd van de baas), gistermiddag op bezoek bij oud-collega (met taart), vanmorgen overleg (met cupcakes), vanmiddag ziekenbezoek bij collega (met cake). En vanavond zwemmen met mijn maatje. Zul je zien dat we ook nog een ijsje moeten eten ;(

Drama, zeg ik je :{
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_208838917
Rip aan de nabestaanden...
pi_208838932
Beetje jammer wel, dat volgende week juist op de enige dag dat ik geen afspraak kan verschuiven, een uitvaart is waar ik eigk naartoe wilde. Niet dichtbij genoeg qua relatie om de vergadering voor af te zeggen maar toch een meh.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 20 april 2023 @ 17:11:45 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208839018
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Beetje jammer wel, dat volgende week juist op de enige dag dat ik geen afspraak kan verschuiven, een uitvaart is waar ik eigk naartoe wilde. Niet dichtbij genoeg qua relatie om de vergadering voor af te zeggen maar toch een meh.
Dat hoeven ze op het werk niet te weten...
pi_208839060
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:11 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat hoeven ze op het werk niet te weten...
Mijn werkgever vertrouwt me genoeg om zelf de inschatting te maken of ik wel of niet aanwezig ben.
pi_208839168
Hallo. Ik ben terug. Er is weinig aan hier in Nederland vooralsnog.
Spoilers!
pi_208839281
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Welkom terug.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208839287
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2023 13:27 schreef MadMaster het volgende:

Jij mag mijn belafspraken voortaan ook inregelen... ;)
Prima, dat kan je ook via Beter Dichtbij regelen *)
En zal ik ook je kaak ff fixen dan meteen? *G*
pi_208839305
quote:
:W
pi_208839315
quote:
Hoi Hoi :W Hoe was't?
En waarom ben je alweer zo snel terug zeg, gisteren ging je pas weg }:|
pi_208839328
:B Vanavond in mijn dorp :B

quote:
Vanavond vinden er in Bloemendaal dorp enkele levensechte grootschalige heterdaadoefeningen plaats door de politie Kennemerland.
Met inzet van mens en materieel waaronder hondengeleiders met speurhonden, motoren, bikebussen en de ZULU helikopter met zoeklicht zullen politiemensen verdachten bij een tweetal fictieve woninginbraken proberen op te sporen en aan te houden.
De inwoners van het dorp Bloemendaal zullen via Burgernet worden gewaarschuwd en betrokken in de oefening.
Doel van de oefening is door training winst te behalen in de onderlinge samenwerking tussen inwoners, de meldkamer aan de Zijlweg en de politiemensen op straat zodat bij toekomstige heterdaadsituaties maximaal effectief wordt opgetreden.
De oefening start tussen 19.00 en 20.00 uur vanavond.
pi_208839347
quote:
En…en…en…was het zoals je zou wensen?
Vond J. dat ook?
Olijfolie mee terug?

Welkom terug.
pi_208839402
quote:
Welkom terug
pi_208839447
Welkom terug @Lucky_Strike *;
pi_208839470
Hey Lucky :W Was het leuk? *O*
pi_208839505
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Hoi Hoi :W Hoe was't?
En waarom ben je alweer zo snel terug zeg, gisteren ging je pas weg }:|
Ik weet het! Het is voorbij gevlogen.

Het was heerlijk. Er is niet heel veel te doen op Zakynthos. We moesten dus verplicht relaxen. We waren ook net 1 of 2 weken te vroeg, de meeste restaurants waren nog dicht.

Het huis was heerlijk. Een zespersoons villa voor 2 personen is natuurlijk een exorbitante luxe. Bij de eigenaren van de huizen kon je de hele dag heerlijk eten bestellen. Dat hebben we een enkele keer gedaan. Het is echt wel een pré van deze huizen. Afgelopen zondag was het daar orthodox Pasen en alles was dicht. Het goot ook van de regen. Dan is het lekker makkelijk om zo'n service thuis te hebben. Vorige week vrijdag hebben we een Passion gezien. In Zakynthos stad werd een kruis door de stad gedragen met veel theater.

Ik vond het echt een verrijking van mijn vakantie dat ik tegenwoordig van de natuurliefhebberij ben. We hebben uren in de auto gezeten en ik heb de lokale flora en fauna goed kunnen bestuderen. Toen we een afslag misten, kwamen we een biologische boerderij tegen waar we een rondleiding kregen van een heerlijke kerel. We waren zijn eerste gasten van dit jaar, we waren helemaal blij met elkaar. Extra blij toen we voor 50 euro aan olijven, olijfolie, honing en rozijnen kochten. Dat was wel het hoogtepunt van de week.

De mensen daar zijn allemaal ontzettend hartelijk. Overal kregen we hapjes eten, natuurlijk in de hoop dat we wat kochten. Dat deden we meestal ook wel, we zijn de beroerdste niet. Toerisme is wel een ingewikkeld concept voor de Grieken. Bijna niemand heeft een website (of Facebook of Google bedrijfspagina), laat staan een kloppende. Het is allemaal heel onduidelijk of dingen open zijn en wat er eventueel te doen is. Dat heeft natuurlijk zijn charme, maar deze tijd van het jaar was het wel eens lastig.

Maar het was fijn. Echt fijn. We gingen niet afgedraaid op vakantie, voor het eerst. En voor het eerst komen we ook echt uitgerust terug.

Inmiddels zijn de wassen gedaan, is mijn auto naar de garage geweest voor nieuwe remschijven, hebben we wat getuinierd, is er een weekmenu en zijn er boodschappen. En ik heb ons op dieet gezet ;(
Spoilers!
pi_208839520
We hadden vandaag in de lunchpauze PREMIERE van een FILM over ONS :o :o :o

Blijkt dat een of ander onderzoeksproject over gezondheidszorg en kunstmatige intelligentie gaande is, en om het "modern" en "multimedia" en zo te houden hebben ze ook een film gemaakt (geprobeerd te maken) over het onderwerp. Deze zou dan als uitgangspunt voor discussie moeten dienen.

Nou zou je denken dat het dan een docu-achtige film wordt waarin verschillende kunstmatige-intelligentie-experts geïnterviewd worden, of juist mensen die er geen expert in zijn maar die er in de praktijk mee te maken zouden kunnen gaan krijgen.

Nee, want ze hadden "etnografische film" als opzet voor de film gekozen. Dus ze hebben gewoon hier en daar op de afdeling wat camera's neergeplopt en naderhand wat aan elkaar gemonteerd, zonder voice-overs of iets.

Nou is wat wij doen een nogal lineair proces (patiënt --> monster --> diagnose zeg maar) dus ze zouden alle stukjes film kunnen sorteren op die volgorde. Nee dat hebben ze niet gedaan, want dat was niet relevant voor de doeleinden. Film in random volgordes is natuurlijk ook een uitstekend uitgangspunt voor discussie, vooral de discussie "wat gebeurt hier in 's hemelsnaam?"

Zelfs de collega's die dit werk dagelijks doen waren de draad kwijt.

Maar ja, dat is hoe een etnografische film werkt. Het idee is al best oud: jij en je camera stappen op de boot naar Zuid-Amerika en je plopt de camera ergens in een exotische stam neer en kijkt hoe alle stamleden daar hun ding doen.

Conclusie, dit format werkt niet om een discussie over kunstmatige intelligentie aan te zwengelen. _O-

Oh en van mijn team kwam maar 1 collega in beeld. Ze zei al, oh ja, er stond op een dag een camera op m'n werkplek maar er was niemand die ik kon vragen waar die voor diende dus ja.
De première was ook het moment dat mensen nog konden aangeven dat ze niet in beeld hadden willen komen. Lekker dan, nu pas :? ik vind dat eigenlijk ook niet helemaal ethisch.
pi_208839539
Lucky, wat heerlijk O+
pi_208839549
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 18:13 schreef Tele6 het volgende:
We hadden vandaag in de lunchpauze PREMIERE van een FILM over ONS :o :o :o

Blijkt dat een of ander onderzoeksproject over gezondheidszorg en kunstmatige intelligentie gaande is, en om het "modern" en "multimedia" en zo te houden hebben ze ook een film gemaakt (geprobeerd te maken) over het onderwerp. Deze zou dan als uitgangspunt voor discussie moeten dienen.

Nou zou je denken dat het dan een docu-achtige film wordt waarin verschillende kunstmatige-intelligentie-experts geïnterviewd worden, of juist mensen die er geen expert in zijn maar die er in de praktijk mee te maken zouden kunnen gaan krijgen.

Nee, want ze hadden "etnografische film" als opzet voor de film gekozen. Dus ze hebben gewoon hier en daar op de afdeling wat camera's neergeplopt en naderhand wat aan elkaar gemonteerd, zonder voice-overs of iets.

Nou is wat wij doen een nogal lineair proces (patiënt --> monster --> diagnose zeg maar) dus ze zouden alle stukjes film kunnen sorteren op die volgorde. Nee dat hebben ze niet gedaan, want dat was niet relevant voor de doeleinden. Film in random volgordes is natuurlijk ook een uitstekend uitgangspunt voor discussie, vooral de discussie "wat gebeurt hier in 's hemelsnaam?"

Zelfs de collega's die dit werk dagelijks doen waren de draad kwijt.

Maar ja, dat is hoe een etnografische film werkt. Het idee is al best oud: jij en je camera stappen op de boot naar Zuid-Amerika en je plopt de camera ergens in een exotische stam neer en kijkt hoe alle stamleden daar hun ding doen.

Conclusie, dit format werkt niet om een discussie over kunstmatige intelligentie aan te zwengelen. _O-

Oh en van mijn team kwam maar 1 collega in beeld. Ze zei al, oh ja, er stond op een dag een camera op m'n werkplek maar er was niemand die ik kon vragen waar die voor diende dus ja.
De première was ook het moment dat mensen nog konden aangeven dat ze niet in beeld hadden willen komen. Lekker dan, nu pas :? ik vind dat eigenlijk ook niet helemaal ethisch.
Succesverhaal _O_

Ik vind documentaires waarbij ik zelf moet nadenken over de volgorde van dingen enorm irritant.
Spoilers!
pi_208839594
Ik heb ook de BeterDichtbij app maar nog nooit gebruikt. Het ziet er zo leeg uit. Kan de arts dan gewoon een gesprek opstarten zodra het nodig is? Ik voel me ineens een bejaarde met al die technologie. :')
pi_208839596
quote:
Huh, je ging toch gisteren ofzo pas weg?
pi_208839601
Matig verslag LS...
pi_208839609
O ik liep achter:D niks gezegd!
pi_208839610
Klinkt als een goede vakantie, LS. Ik mis wel plaatjes van het eten.
  donderdag 20 april 2023 @ 18:23:51 #86
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208839622
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 17:46 schreef Blues het volgende:

[..]
Prima, dat kan je ook via Beter Dichtbij regelen *)
Dat ken ik niet…
quote:
En zal ik ook je kaak ff fixen dan meteen? *G*
:Y
pi_208839644
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Succesverhaal _O_

Ik vind documentaires waarbij ik zelf moet nadenken over de volgorde van dingen enorm irritant.
Ik ben eigenlijk nog het meest verbluft over het feit dat iemand hier dus straks een PhD voor krijgt. :@
Ik was altijd van "alfastudies zijn ook heel nuttig" en ik was bijna taalwetenschappen gaan studeren, en dan komt hier zo iemand van "Health Humanities" binnendenderen met een grote pot Europese financiering om even een PhD te doen op gedachteloos aan elkaar gemonteerde beelden van mijn collega's die hard hun werk aan het doen zijn 8)7
pi_208839648
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 18:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Matig verslag LS...
Ja geen foto's geen zwemfies niks niks niks. Matig matig matig :N :P
pi_208839678
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2023 18:22 schreef Myraela het volgende:
Klinkt als een goede vakantie, LS. Ik mis wel plaatjes van het eten.
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2023 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja geen foto's geen zwemfies niks niks niks. Matig matig matig :N :P
Ik heb nog vakantie. Rustahg. Ik heb ook nog een hele gate bij te lezen :9
Spoilers!
pi_208839698
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 18:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik ben eigenlijk nog het meest verbluft over het feit dat iemand hier dus straks een PhD voor krijgt. :@
Ik was altijd van "alfastudies zijn ook heel nuttig" en ik was bijna taalwetenschappen gaan studeren, en dan komt hier zo iemand van "Health Humanities" binnendenderen met een grote pot Europese financiering om even een PhD te doen op gedachteloos aan elkaar gemonteerde beelden van mijn collega's die hard hun werk aan het doen zijn 8)7
Oh wauw. Wauw.
Spoilers!
pi_208839830
Genoten van verhaal van Lucky en van Tele. Allebei totaal iets anders, maar ook allebei goed leesvoer. En bij beiden zouden foto's of film welkom zijn.

Er is nog niemand begonnen over mijn werk. Mooi *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208839841
ISA HOE IS HET OP JE WERK VERTEL ALLES *O*
pi_208839925
Op jacht naar de geilste tgtgdoos heb ik inmiddels 2 andere dozen in mn mandje gekiept :')
pi_208839931
Ik at aardappelkroketjes. Wat zijn die dingen toch eigenlijk goddelijk, waarom eet ik ze niet vaker.
pi_208839945
Overigens viel het wel in de categorie 'beige eten'. Ik had gewoon lui wat aardappelkroketjes en een maiskolf in de oven gegooid.
pi_208839970
Ik heb vandaag op kantoor vergaderd met m'n teamgenoten over hoe we ons eens zullen organiseren, team zijnde. Nu hebben we besloten dat we de komende tijd gaan opereren als een team :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_208840000
Ik had vanmiddag die presentatie die ik een paar dagen terug plotseling van een collega bleek te moeten overnemen. Ging best soort van goed :D :') Pippi Langkous gehalte was aanwezig :Y

SPOILER
Collega heeft een foto gemaakt. Misschien dat ik morgen besluit of ik die hier ook kan delen.
pi_208840005
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2023 18:50 schreef Myraela het volgende:
Overigens viel het wel in de categorie 'beige eten'. Ik had gewoon lui wat aardappelkroketjes en een maiskolf in de oven gegooid.
Ik had juist eten wat ik benoemde als ' groenten van kleur' ;)
Rode biet, rode kool, wortels, ui en een worstje.
pi_208840014
quote:
3s.gif Op donderdag 20 april 2023 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had vanmiddag die presentatie die ik een paar dagen terug plotseling van een collega bleek te moeten overnemen. Ging best soort van goed :D :') Pippi Langkous gehalte was aanwezig :Y

SPOILER
Collega heeft een foto gemaakt. Misschien dat ik morgen besluit of ik die hier ook kan delen.
Moet je er een nachtje over slapen of zie je morgen de foto pas?
  donderdag 20 april 2023 @ 18:58:21 #100
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208840068
quote:
5s.gif Op donderdag 20 april 2023 18:54 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik heb hem al op postzegel formaat gezien. Nu geen zin meer om mijn laptop aan te slingeren .
  donderdag 20 april 2023 @ 18:59:11 #101
35189 Troel
scherp en bot
pi_208840078
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Genoten van verhaal van Lucky en van Tele. Allebei totaal iets anders, maar ook allebei goed leesvoer. En bij beiden zouden foto's of film welkom zijn.

Ik heb wel aan je gedacht. Maar wist niet of het jouw ziekenhuis was :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_208840103
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 18:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook de BeterDichtbij app maar nog nooit gebruikt. Het ziet er zo leeg uit. Kan de arts dan gewoon een gesprek opstarten zodra het nodig is? Ik voel me ineens een bejaarde met al die technologie. :')
Het begint bij ons altijd vanuit de patiënt.
Dat komt bij ons via de mail binnen, dan antwoorden wij als kan of we zetten de vraag uit naar de arts.
Daar volgt een antwoord op en dat zetten wij dan weer via een BD button dat in je dossier zit op 'jouw app'.

Dit zou telefoontjes moeten schelen, maar wij merken er niks van en bovendien zijn het meer handelingen dan telefoontje, order, telefoontje met antwoord.

Maar ik zal wel ouderwets zijn *O*
pi_208840169
Overigens werken de diabetes en onco verpleegkundigen er veeeeel meer mee dan wij en die vinden t handig voor de korte vragen/overlegjes
pi_208840207
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 19:00 schreef Blues het volgende:
Het begint bij ons altijd vanuit de patiënt.
Dat komt bij ons via de mail binnen, dan antwoorden wij als kan of we zetten de vraag uit naar de arts.
Daar volgt een antwoord op en dat zetten wij dan weer via een BD button dat in je dossier zit op 'jouw app'.

Dit zou telefoontjes moeten schelen, maar wij merken er niks van en bovendien zijn het meer handelingen dan telefoontje, order, telefoontje met antwoord.

Maar ik zal wel ouderwets zijn *O*
Klinkt ook logischer vanuit de patiënt, maar wij kregen alleen maar de opmerking dat we het moesten downloaden zodat het Erasmus contact op kan nemen. Het Maasstad waar we eigenlijk lopen gebruikt het volgens mij niet. Al vind ik hun eigen website en contact/mailapp wel fijn.

Vind je in het algemeen bellen fijner dan mailen voor je werk? Ik denk juist aardig te zijn door te mailen, dan kun je zelf bepalen wanneer het uitkomt.
pi_208840425
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2023 18:59 schreef Troel het volgende:

Ik heb wel aan je gedacht. Maar wist niet of het jouw ziekenhuis was :D
yup, was al gebeld door leidinggevende voor de shitshow begon.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_208840479
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 19:05 schreef Myraela het volgende:

[..]
Klinkt ook logischer vanuit de patiënt, maar wij kregen alleen maar de opmerking dat we het moesten downloaden zodat het Erasmus contact op kan nemen. Het Maasstad waar we eigenlijk lopen gebruikt het volgens mij niet. Al vind ik hun eigen website en contact/mailapp wel fijn.

Vind je in het algemeen bellen fijner dan mailen voor je werk? Ik denk juist aardig te zijn door te mailen, dan kun je zelf bepalen wanneer het uitkomt.
Ik hou vooral van de afwisseling.
En veel pt vinden bellen fijn merk ik.
En het maakt mijn dag minder digitaal en ik hou van de gesprekken die je voert.
Zitten elke dag weer bijzondere, bizarre, gekke en lieve gesprekken bij.
Zo probeer ik het te zien.
Veel coll zuchten altijd zo bij veel telefoon op een dag.
Je kunt t ook anders zien vind ik en dat maakt je werk meteen een stuk leuker.

@Tele6 wat een verhaal toch weer van die film :o
pi_208840487
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 19:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De klokkenluider heeft er best lang mee gewacht lijkt het.
pi_208840547
Ik ben zo benieuwd naar het complete verhaal.
pi_208840558
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 19:18 schreef Blues het volgende:
De klokkenluider heeft er best lang mee gewacht lijkt het.
Geen idee wat de tijdslijn is geweest, er is las ik intensief onderzoek gedaan voor de arrestatie. Ik denk dat ze geen Luciaatje wilden.
pi_208840681
@Lucky_Strike, dat klinkt als een vakantie zoals vakantie bedoeld is! *O*

@Tele6, dat klinkt als een promotieonderzoek zoals dat NIET bedoeld is. Ik ben ooit begonnen als taalwetenschapper en oké, dat zijn misschien een beetje de bèta’s onder de alfa’s, maar dit klinkt ehm… random
  donderdag 20 april 2023 @ 19:34:44 #111
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208840682
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 19:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Geen idee wat de tijdslijn is geweest, er is las ik intensief onderzoek gedaan voor de arrestatie. Ik denk dat ze geen Luciaatje wilden.
Oh wacht, is dat dit verhaal -O-
pi_208840699
Ik mis mn vader

SPOILER
bij het eten van bonbonnetjes. Hij is zo'n fijne vuilnisbak die er niet van vies van is, mijn aangevreten bonbonnetjes op te vreten die toch minder lekker blijken *O*
pi_208840960
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 19:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik mis mn vader

SPOILER
bij het eten van bonbonnetjes. Hij is zo'n fijne vuilnisbak die er niet van vies van is, mijn aangevreten bonbonnetjes op te vreten die toch minder lekker blijken *O*
:D

Zo'n mens hebben we allemaal nodig in ons leven O+
pi_208840993
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 19:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]
:D

Zo'n mens hebben we allemaal nodig in ons leven O+
Er waren er maar een paar echt lekker :(

En maar 1 vies genoeg om echt weg te gooien na de eerste knabbel :(
pi_208841032
Ik ben gestopt met doosjes bonbons. Het is te vaak teleurstellend. Vooral na dat ene buitenwereldse doosje dat mijn moeder ooit voor me mee bracht uit Maastricht. Wow, dat was echt goddelijk. Nul vieze bonbons. Hoe dan!
pi_208841047
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 19:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben gestopt met doosjes bonbons. Het is te vaak teleurstellend. Vooral na dat ene buitenwereldse doosje dat mijn moeder ooit voor me mee bracht uit Maastricht. Wow, dat was echt goddelijk. Nul vieze bonbons. Hoe dan!
Gekregen, lief, maar matig!
pi_208841064
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 19:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Gekregen, lief, maar matig!
Wel netjes dat je ze hebt opgegeten ^O^
pi_208841114
Herkenbaar. Van die bonbonnetjes.
pi_208841144
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 19:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik mis mn vader

SPOILER
Ik ben jouw vader binnen mijn huwelijk ;(
pi_208841197
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 19:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Da's wel netjes.
pi_208841218
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 20:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
O+
pi_208841238
quote:
14s.gif Op donderdag 20 april 2023 20:04 schreef sigme het volgende:
Da's wel netjes.
Vond ik ook :Y
pi_208841242
Oh, die kilo bonbons die ik mee had naar Spanje waren wel wisselend, maar allemaal prima lekker.
Een kilo was wel net iets te veel voor drie weken, dus er kwam nog een handvol bereisd weer helemaal terug naar Nederland alvorens verorberd te worden.
pi_208841250
@AnneX beterschap!
pi_208841512
Zomaar in een restaurant O+

twitter
pi_208841545
Ze cirkelen nu al een half uur met de heli boven het dorp. Takkeherrie.
Vang die boef nou gewoon, leuk geweest, oefening klaar :P
  donderdag 20 april 2023 @ 20:32:13 #127
63722 z80
I fink you freaky
pi_208841720
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 19:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Als het onderzoek is opgestart na een melding, dan is er best veel werk vooraf gedaan. Iets dat totaal niet zichtbaar is. Als er ineens bij een bepaald persoon veel mensen omvallen valt het op. Is het een laatste zetje in een grote groep dan wordt het al een stuk lastiger.
En dit onderzoek kun je maar 1 keer doen. Zodra dit naar buiten komt is alles "besmet". Alles en iedereen gaat met elkaar praten en napraten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 20 april 2023 @ 20:34:34 #128
63722 z80
I fink you freaky
pi_208841771
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2023 20:07 schreef sigme het volgende:
Oh, die kilo bonbons die ik mee had naar Spanje waren wel wisselend, maar allemaal prima lekker.
Een kilo was wel net iets te veel voor drie weken, dus er kwam nog een handvol bereisd weer helemaal terug naar Nederland alvorens verorberd te worden.
Een kilo voor twee personen voor drie weken. En dan ook nog wat mee terug naar huis?
Don't compute
  Moderator donderdag 20 april 2023 @ 20:39:51 #129
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208841881
Bekende ligt overigens nog steeds in het UMCG. Vandaag was de uitslag van een hersenscan, leek echt niet best :{ Verdere detail heb ik nog niet.

SPOILER
pi_208841957
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 20:39 schreef derLudolf het volgende:
Bekende ligt overigens nog steeds in het UMCG. Vandaag was de uitslag van een hersenscan, leek echt niet best :{ Verdere detail heb ik nog niet.

SPOILER
Dat is degene, die van het dak viel een paar weken terug?
Naar zeg.

@Lucky_Strike Dan zie ik een business model voor J. en jou: websites bouwen en bij het zwembad liggen of rondrijden op zoek naar prospects.
Vorige week zag ik op fb wel 100 volgers van boerderijwinkels 🎉

Verder ben ik het zó zat om ruim 24 uur in bed te liggen, rillen, koud/warm, dutjes.
Niks voor mij. Alhoewel ik ging er even uit om bed te luchten met open ramen, mijzelve te verfrissen en beneden iets te eten. Iets.
En bingewatching is het ook niet tussen de dutjes door.
  Moderator donderdag 20 april 2023 @ 20:45:00 #131
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208842014
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 20:43 schreef AnneX het volgende:

[..]
Naar zeg.

Die ja.

Ik moet nog even teruglezen, maar alvast beterschap.
  Moderator donderdag 20 april 2023 @ 20:46:38 #132
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208842053
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 18:42 schreef Isabeau het volgende:

Ja toen ik las dat het een man was, hoefde ik het niet meer te vragen :P

Ken je de verdachte?
pi_208842131
Soort van naamtopic! +O
Sterkheidsbaas van alles.
pi_208842335
quote:

[..]
Naar zeg.

@:Lucky_Strike Dan zie ik een business model voor J. en jou: websites bouwen en bij het zwembad liggen of rondrijden op zoek naar prospects.

Verder ben ik het zó zat om ruim 24 uur in bed te liggen, rillen, koud/warm, dutjes.
Niks voor mij. Alhoewel ik ging er even uit om bed te luchten met open ramen, mijzelve te verfrissen en beneden iets te eten. Iets.
Beterschap :*

Ik keek net Even tot Hier _O_ @Kaatje1, hoe is het met je depositiewaarde? En @Lienekien, hoe staat het met je dioxien?
Spoilers!
  donderdag 20 april 2023 @ 21:02:37 #135
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208842397
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Beterschap :*

Ik keek net Even tot Hier _O_ @:kaatje1, hoe is het met je depositiewaarde? En @:lienekien, hoe staat het met je dioxien?
Euh… Lienekien kan even niet reageren… :@
  donderdag 20 april 2023 @ 21:03:38 #136
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208842412
quote:

[..]
Naar zeg.

@:Lucky_Strike Dan zie ik een business model voor J. en jou: websites bouwen en bij het zwembad liggen of rondrijden op zoek naar prospects.

Ow, beterschap…
  donderdag 20 april 2023 @ 21:05:17 #137
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208842436
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 20:50 schreef Lonaa het volgende:
Soort van naamtopic! +O
bijzonder hoe je dit ziet, maar fuckit, ik like het idee. Liken is toch gratiesj *O*
pi_208842463
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 20:50 schreef Lonaa het volgende:
Soort van naamtopic! +O
:W hebbie het fijn?
pi_208842475
Beterschap Annex! Hopelijk voel je je snel weer goed genoeg om uit bed te komen.
pi_208842488
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:02 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Euh… Lienekien kan even niet reageren… :@
Oh ja, ik heb nog een gate verder te lezen.
Spoilers!
pi_208842502
Ik dacht dus slim te zijn door een hobby te zoeken om te ontspannen. Begonnen met schilderen, allemaal leuk en aardig. Nu voel ik me gestresst wanneer ik een werkje niet af heb. :') Gewoon in m'n schetsboek, niets bijzonders, toch weer gehaast voelen. FML.
  donderdag 20 april 2023 @ 21:14:09 #142
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208842621
Fijn dat het leuk was @Lucky_Strike en @JFlip :)
pi_208842658
Nou Flash ik weer natuurlijk niet waarom dit topic zo heet maar ik heb vandaag de hele dag geflaneerd in Cannes, jullie niet. :7
pi_208842667
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:09 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dus slim te zijn door een hobby te zoeken om te ontspannen. Begonnen met schilderen, allemaal leuk en aardig. Nu voel ik me gestresst wanneer ik een werkje niet af heb. :') Gewoon in m'n schetsboek, niets bijzonders, toch weer gehaast voelen. FML.
Misschien moet je gaan diamond painten.
pi_208842689
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:15 schreef Lonaa het volgende:
Nou Flash ik weer natuurlijk niet waarom dit topic zo heet maar ik heb vandaag de hele dag geflaneerd in Cannes, jullie niet. :7
Panty gemist?

(Het is ee shoutouttopic)

[ Bericht 0% gewijzigd door DancingPhoebe op 20-04-2023 21:23:37 ]
pi_208842718
Ik zie nu de extra e in de TT. Geen idee waar die vandaan komt :?
pi_208842726
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien moet je gaan diamond painten.
Mij niet bellen. Ik was dus naar een crea beurs meegesleept, en ik kwam er direct achter dat ik geen hobby-voruwmensch ben.
pi_208842910
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 20:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dit klinkt zoveel lolliger dan je het ws bedoelde
  donderdag 20 april 2023 @ 21:26:33 #149
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208842917
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:18 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zie nu de extra e in de TT. Geen idee waar die vandaan komt :?
Oeps, die schijn ik er per ongeluk ingeplakt te hebben.
Fixed…

quote:
Logboek entries voor dit topic
Op donderdag 20 april 2023 @ 21:02 door MadMaster:
Topictitel: "[CUL SC] Flaneren in Cannes" -> "[CUL SC] Flaneren in Cannese"
  donderdag 20 april 2023 @ 21:28:17 #150
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208842963
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:09 schreef Myraela het volgende:
Oh ja,dat had ik ook met borduren! Dan was ik steeds onrustig als ik iets niet af had en ging ik als een malle zitten borduren :D
pi_208842993
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 20:46 schreef derLudolf het volgende:
Ja toen ik las dat het een man was, hoefde ik het niet meer te vragen :P

Ken je de verdachte?
Ja, die blijk ik dus te kennen. Inmiddels met voornaam in de krant en daar hebben we er geen tien van zeg maar. Vriendelijke knul.

@AnneX beterschap :* schroom niet om de dokter te bellen als dit te lang aanhoudt he. Uwi is het blijkbaar niet.
pi_208843052
Blij met SCUL. Word ik weer eens geïnspireerd het nieuws te lezen.
pi_208843068
quote:
9s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:18 schreef Myraela het volgende:
Mij niet bellen. Ik was dus naar een crea beurs meegesleept, en ik kwam er direct achter dat ik geen hobby-voruwmensch ben.
Ooit ook meegesleept naar zo'n beurs. Huuuuu. Ik heb het die persoon nog steeds niet helemaal vergeven. Nooit weer.

(Ik dacht dat er meer "kook hobby" gerelateerd spul zou zijn, maar dat was niet zo)
pi_208843093
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:28 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Oh ja,dat had ik ook met borduren! Dan was ik steeds onrustig als ik iets niet af had en ging ik als een malle zitten borduren :D
Heel erg counterproductive. Wat is daar eigenlijk het Nederlandse woord voor?
  donderdag 20 april 2023 @ 21:32:59 #155
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208843124
Ik heb laatst een boekje gekregen om op een simpele manier dieren te leren tekenen, dat ga ik wel een kans geven ^O^ goede test als m'n bijna-peuter kan raden welk dier het is :D
pi_208843136
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:31 schreef Vanyel het volgende:
Blij met SCUL. Word ik weer eens geïnspireerd het nieuws te lezen.
Ik vind met name rtl nieuws fantastisch sensationeel. Dagblad van het Noorden heeft een artikel met als kop: Ik heb corona èn hem overleefd.

:')
pi_208843145
quote:
7s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:26 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Oeps, die schijn ik er per ongeluk ingeplakt te hebben.
Fixed…
[..]

Ha, ik vroeg me al af hoe ik dit over het hoofd had gezien ^O^
pi_208843175
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:32 schreef Myraela het volgende:

[..]
Contraproductief?
pi_208843186
quote:

[..]
Contraproductief :D
  donderdag 20 april 2023 @ 21:34:24 #160
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208843194
quote:

[..]
Ik heb een masterdiploma vertalen en kom er niet op :D maar 1 ik heb weekend en 2 het is al laat.
  donderdag 20 april 2023 @ 21:34:44 #161
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208843205
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik vind met name rtl nieuws fantastisch sensationeel. Dagblad van het Noorden heeft een artikel met als kop: Ik heb corona èn hem overleefd.

Begreep ik nu goed dattie in nog 2 andere Zkh werkte ook?
pi_208843278
quote:

[..]
Contraproductief?
pi_208843285
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:34 schreef fietsie het volgende:
Begreep ik nu goed dattie in nog 2 andere Zkh werkte ook?
Voor ons zkh ja. Oa umcg. Misschien doet de politie daar nu ook onderzoek.
pi_208843327
quote:

[..]
Contraproductief?

Ja ik zie het al DP was me voor.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

O+
Ik vind die 72 jarige die ze net een kort telefoontje over haar mogelijk niet zomaar overleden man wilden afschepen ook wel weer een klassieker
pi_208843361
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Contraproductief?

Ja ik zie het al DP was me voor.
[..]
O+
Ik vind die 72 jarige die ze net een kort telefoontje over haar mogelijk niet zomaar overleden man wilden afschepen ook wel weer een klassieker
Ze moesten wel 24 mensen op het laatste moment nog wel even bellen he. Ook personeelstekort bij de politie, zullen we maar zeggen :')
pi_208843401
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ze moesten wel 8643 mensen op het laatste moment nog wel even bellen he. Ook personeelstekort bij de politie, zullen we maar zeggen :')
Het past fantastisch in mijn beeld van de gebruikelijke werkwijze, maar die is ook personeelstekortbeïnvloed.

De nos vertelde mij niet dat het er zoveel waren trouwens.

Ik trek het wel vast uit mijn quote, iets zegt me dat dit geen publieke info is. Dat iets is de Telegraaf die zegt dat de politie hem aanraken wil noemen.
pi_208843430
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Contraproductief?
Danku!
pi_208843468
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:41 schreef Vanyel het volgende:

Het past fantastisch in mijn beeld van de gebruikelijke werkwijze, maar die is ook personeelstekortbeïnvloed.

De nos vertelde mij niet dat het er 24 waren trouwens.
Dat was op rtv Drenthe *)

24 overleden mensen waarbij onderzoek plaats vindt/vond, voor de volledigheid
pi_208843471
Ow
pi_208843510
Het getal 24 staat ook in het nieuwsbericht op rtl nieuws, dus inmiddels 'gewoon' publieke info. Als het klopt.
pi_208843524
Wij keken net Voeding en ons Brein. Van Omroep Max met die ene Janny, van Van Duijn. Hebben al die Max-programma's zo'n idioot kleutertoontje? En vinden bejaarden dat prettig? Wij vonden het echt niet te doen.
Spoilers!
pi_208843575
Ik neem eigenlijk aan dat dat alle overleden covidpatiënten op zijn afdeling waren rond zijn aanwezigheid. Dat die sterfgevallen nu allemaal nader bekeken worden. Niet dat hij schuldig is aan het overlijden van 24 mensen.
pi_208843595
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij keken net Voeding en ons Brein. Van Omroep Max met die ene Janny, van Van Duijn. Hebben al die Max-programma's zo'n idioot kleutertoontje? En vinden bejaarden dat prettig? Wij vonden het echt niet te doen.
Serieus? Je zou juist van Omroep Max verwachten dat ze hun doelgroep als volwassenen behandelen.
pi_208844059
Nieuws bijgelezen :o Wauw :o
pi_208844100
Er staat opeens zomaar een SCHIP in het zwembad.

Naja… scheepje waar een kind royaal in kan. Maar het heeft een stuurwiel en andere bewegende onderdelen en spuitend water dus mijn maatje heeft zijn grote lijf er toch wel een paar keer in gewrongen om vervaarlijk aan het stuurwiel te draaien en op verre reizen te gaan O+
  Moderator donderdag 20 april 2023 @ 22:32:20 #176
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208844513
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:34 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Ik heb een masterdiploma vertalen en kom er niet op :D maar 1 ik heb weekend en 2 het is al laat.
Contraproductief :?
pi_208844577
quote:
0s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Serieus? Je zou juist van Omroep Max verwachten dat ze hun doelgroep als volwassenen behandelen.
Dat zou je denken ja. Maar alles wat ik van Max heb gezien heeft zo'n suffe toon. Ook dat programma van Van Duijn en Janny op een boot en Binnenstebuiten doen dit. Ik heb in totaal een handvol keer naar Max gekeken dus misschien heb ik ongeluk gehad hoor, kan.

Ik hoopte trouwens op een programma over de invloed van eten op ons brein. Maar het was meer Mavo1 kennis over dat je minder proeft als je je neus dichtknijpt enzo.

Trouwens, @Clubsoda, waarom mag ik geen brein zeggen? Dat kwam tijdens de teruglees over Vlinders reptielenbrein ter sprake.
Spoilers!
pi_208845060
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 21:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Panty gemist?

(Het is ee shoutouttopic)
Neen
3 ongebruikte bedden in de caravan dus ik zit nu onder een deken van 1 daarvan
  donderdag 20 april 2023 @ 22:48:39 #179
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208845076
Da's vast ook wel lekker warm ?
  donderdag 20 april 2023 @ 22:51:35 #180
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208845164
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 22:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
dus mijn maatje heeft zijn grote lijf er toch wel een paar keer in gewrongen om vervaarlijk aan het stuurwiel te draaien
_O-

Is dat mijn tweelingbroer?
pi_208845425
quote:
10s.gif Op donderdag 20 april 2023 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
_O-

Is dat mijn tweelingbroer?
Vast niet, snapt niks van bankbiljetjes :+
  donderdag 20 april 2023 @ 23:28:29 #182
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208846198
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 22:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Vast niet, snapt niks van bankbiljetjes :+
Oh -O- Nee :{w dan, nee. Nee.

Nee.
pi_208847316
Ik heb alvast een moderne voor de TT van het volgende deel :')
pi_208847327
quote:
1s.gif Op donderdag 20 april 2023 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat zou je denken ja. Maar alles wat ik van Max heb gezien heeft zo'n suffe toon. Ook dat programma van Van Duijn en Janny op een boot en Binnenstebuiten doen dit. Ik heb in totaal een handvol keer naar Max gekeken dus misschien heb ik ongeluk gehad hoor, kan.

Ik hoopte trouwens op een programma over de invloed van eten op ons brein. Maar het was meer Mavo1 kennis over dat je minder proeft als je je neus dichtknijpt enzo.

Trouwens, @:clubsoda, waarom mag ik geen brein zeggen? Dat kwam tijdens de teruglees over Vlinders reptielenbrein ter sprake.
Men vindt het een onnodige verengelsing van het Nederlandse begrip hersenen
Medisch-anatomisch heet het ook allemaal hersenen. Terwijl 'brein' een soort hippige lading heeft waar mijn soortgenoten niet zo blij van de worden.
pi_208847600

Goedemorgen deze morgen!
pi_208847734
Gmorge!

Het weiland hier is al weken leeg... zo benieuwd wanneer de versche schaapjes worden afgeleverd.
pi_208847787

Opgestart, geen mail, terug naar bed, over uurtje weer eens kijken *O*
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 april 2023 @ 08:05:48 #188
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208847899
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_208847920
Die was niet heel oud toch?
  vrijdag 21 april 2023 @ 08:13:43 #190
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208847958
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 01:54 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Men vindt het een onnodige verengelsing van het Nederlandse begrip hersenen
Medisch-anatomisch heet het ook allemaal hersenen. Terwijl 'brein' een soort hippige lading heeft waar mijn soortgenoten niet zo blij van de worden.
Ah, ok. Het is dus niet echt fout, alleen onprettig. Dan doe ik er verder niets mee en blijf ik af en toe roepen dat mijn brein vandaag vertraging heeft e.d ;)
Spoilers!
  vrijdag 21 april 2023 @ 08:14:35 #191
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_208848146
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 07:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

Opgestart, geen mail, terug naar bed, over uurtje weer eens kijken *O*
Nog niks, weer terug *O*
pi_208848201
Mogge!

Welkom terug @Lucky_Strike. Leuk verslag. Hoe ging het met koffers. Ruimte genoeg om spullen mee tete nemen?En gaat het wat beter met je @AnneX ?

Wat een verhaal @Isabeau :'(
Gisteren een enorme drukke dag op het werk (er staat toch echt secretaresse op m’n aanstellingsbrief..gelukkig niemand hoeven te bedanken)
Nu nog 10 werkdagen en genegeerd worden (geen idee of ze dat bewust doen maar t valt wel op).

Gisteren een gezellig eetclub etentje gehad, nieuwe dame is erbij en iemand is weg, totaal andere dynamiek.

Nu lekker weekend, beetje boodschappen beetje huishouden beetje administratie.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 21 april 2023 @ 08:48:01 #194
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208848225
Goedemorgen op deze regenachtige vrijdag allen :W
pi_208848230
Je ziet weer zo pips Kaatje...
pi_208848266
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2023 08:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ah, ok. Het is dus niet echt fout, alleen onprettig. Dan doe ik er verder niets mee en blijf ik af en toe roepen dat mijn brein vandaag vertraging heeft e.d ;)
Ik vind brein meer een denkende entiteit, terwijl hersenen een orgaan zijn. De meeste mensen praten over het eerste maar wij vooral over het tweede. Maar het is een soort vage semantische discussie die vooral vakidioten belangrijk vinden.
  vrijdag 21 april 2023 @ 08:54:47 #197
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_208848295
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 07:28 schreef Blues het volgende:
Gmorge!

Het weiland hier is al weken leeg... zo benieuwd wanneer de versche schaapjes worden afgeleverd.
Hier kwamen ze deze week, en de lammetjes zijn echt nog piep klein dit keer O+ O+
  vrijdag 21 april 2023 @ 08:55:50 #198
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208848304
Goedemorgen!

Over flaneren gesproken

pi_208848341
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 08:55 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen!

Over flaneren gesproken

[ afbeelding ]
Die weet ook niet wat haar overkomt, zoveel ruimte (en muisjes en vogels 😉)
  vrijdag 21 april 2023 @ 09:02:50 #200
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208848371
quote:
5s.gif Op donderdag 20 april 2023 18:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Hier zie je het Pippi Langkous gehalte wat minder goed eigenlijk.
  vrijdag 21 april 2023 @ 09:04:51 #201
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208848389
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 08:59 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Die weet ook niet wat haar overkomt, zoveel ruimte (en muisjes en vogels 😉)
En auto's en vrachtwagens :+
Gelukkig vind ze die nog steeds eng en gaat ze dus de tuin kant op
pi_208848425
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 09:04 schreef Barreltje het volgende:

[..]
En auto's en vrachtwagens :+
Gelukkig vind ze die nog steeds eng en gaat ze dus de tuin kant op
Da’s minder, maar ze is een verstandige dame dus
pi_208848537
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 april 2023 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

^O^
Ik herken je nauwelijks als Pipi-incarnatie, maar je staat er cool :Y
  vrijdag 21 april 2023 @ 09:19:40 #204
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208848570
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 april 2023 09:17 schreef sigme het volgende:

[..]
^O^
Ik herken je nauwelijks als Pipi-incarnatie, maar je staat er cool :Y
Dank je :D
pi_208848817
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 08:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je ziet weer zo pips Kaatje...
Nu niet, volgende week (3 dagen werken) ook niet maar de week erna? :D
pi_208848869
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen op deze regenachtige vrijdag allen :W
Hier schijnt de zon :?
pi_208848898
Afgelopen zondag bij de survivalrun was er een duo jongens van een jaar of 15 aan het klimmen, maar een van hen lukte het niet want hij pakte het heel onhandig aan. Zegt de ander "Gebruik nou eens dat vwo-brein van jou man!" _O-

Dat vond ik een prima gebruik van "brein" @Clubsoda :P
pi_208848902
Verder ben ik geloof ik verkouden aan het worden ;(
pi_208848940
Goedemorgen :W
Vandaag een beetje rare dag, weer iets waar ik online weinig over kan zeggen maar als iemand nog knuffels over heeft dan zijn ze welkom.
pi_208848969
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Vandaag een beetje rare dag, weer iets waar ik online weinig over kan zeggen maar als iemand nog knuffels over heeft dan zijn ze welkom.
Heel veel knuffels over dus je krijgt ze allemaal
pi_208849150
quote:
O+
  vrijdag 21 april 2023 @ 10:27:31 #212
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208849241
quote:
Goedemorgen!

Over flaneren gesproken

[ afbeelding ]
Wat een prachtige kat O+

Ik was net bij de dierenarts met de onze voor vaccinatie/controle, blijkt ie een hartruis te hebben :'(
Ze bellen nog terug of ik de echo hier in de kliniek kan laten maken of ergens in Arnhem/Brabant.
Ik vind het wel spannend, had geen idee dat er iets mis was met George.
  vrijdag 21 april 2023 @ 10:28:26 #213
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208849249
quote:
Bij dezen! :*
  vrijdag 21 april 2023 @ 10:47:58 #214
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_208849453
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 10:27 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Wat een prachtige kat O+

Ik was net bij de dierenarts met de onze voor vaccinatie/controle, blijkt ie een hartruis te hebben :'(
Ze bellen nog terug of ik de echo hier in de kliniek kan laten maken of ergens in Arnhem/Brabant.
George O+
  vrijdag 21 april 2023 @ 10:48:43 #215
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208849468
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 10:47 schreef Barreltje het volgende:

[..]
George O+
Hihi ja, zo hadden ze hem in het asiel genoemd toen hij was gevonden.
Hier is hij soms een echte King George I.
pi_208849487
quote:

[..]
Wat een prachtige kat O+

Da’sschrikken. Hopelijk kan je snel terecht voor een echo
pi_208849508
'morgen! Zo asperges halen en weer lekker in de tuin aan de slag.

Sterkte met de punctie @Myraela
pi_208849510
quote:

[..]
Wat een prachtige kat O+

Ow dat is schrikken -O-
Hopelijk kan het gewoon daar in de kliniek.

Dankjewel allemaal O+
pi_208849588
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 10:50 schreef Tuindier het volgende:
'morgen! Zo asperges halen en weer lekker in de tuin aan de slag.

Sterkte met de punctie @:Myraela
Ik heb hem al gehad! :) lig nu nog te wachten tot m’n man terugkomt uit het andere ziekenhuis. Een kant ging soepel. De andere kant was zonder verdoving omdat er toch maar 1 eitje lag, maar die was toch wel even flink naar. Maar achter de rug, dus fijn.
pi_208849608
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 10:58 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik heb hem al gehad! :) lig nu nog te wachten tot m’n man terugkomt uit het andere ziekenhuis. Een kant ging soepel. De andere kant was zonder verdoving omdat er toch maar 1 eitje lag, maar die was toch wel even flink naar. Maar achter de rug, dus fijn.
Moest je man ook zelf jouw opbrengst wegbrengen? Dat had een vriendin van mij, ik heb haar toen vast naar huis getaxied. Lekker laten verwennen vandaag!
  vrijdag 21 april 2023 @ 11:00:09 #221
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_208849609
quote:

[..]
Au, wat dapper van jou zonder verdoving :X Fijn dat je al klaar bent ^O^
pi_208849626
quote:

[..]
dit had ik gemist. Fijn dat het goed is gegaan, beetje jammer van zonder verdoving
  vrijdag 21 april 2023 @ 11:03:00 #223
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208849649
quote:

[..]
:* , ook voor Morgane en Sarabi.
Spoilers!
pi_208849706
quote:

[..]
Ook een :* voor jou
  vrijdag 21 april 2023 @ 11:13:17 #225
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208849799
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 08:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Welkom terug @:Lucky_Strike. Leuk verslag. Hoe ging het met koffers. Ruimte genoeg om spullen mee tete nemen?

We hebben 2 flessen olijfolie, 2 potten en 2 zakken olijven, 1 olijfhouten slacouvert, een bakje amandelen, een bakje geitenyoghurt, een potje honing en een zak rozijnen mee terug genomen. De tijdschriften kwamen niet mee terug en mijn medicatie kon ik op de terugweg uit de doosjes halen. Dat zorgde voor precies genoeg ruimte :)
Dat hele vliegveldgedoe bleek ook een eitje, beide kanten op. In Zakynthos sta je in een paar minuten buiten zelfs, dat stelde helemaal niets voor.

Jij kunt lekker aftellen. 10 Dagen is niets, als je er al zo veel hebt gehad.
Spoilers!
pi_208849803
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 11:00 schreef Tuindier het volgende:
Moest je man ook zelf jouw opbrengst wegbrengen? Dat had een vriendin van mij, ik heb haar toen vast naar huis getaxied. Lekker laten verwennen vandaag!
Ja, dat is hier inderdaad ook. Ze doen hier de punctie, maar het lab zit in het Erasmus. Dus daar is m’n man nu naartoe. Daar moet hij dan ook ‘produceren’ zoals ze dat zo mooi noemen. Met een speciaal koffertje met daarin de eitjes. Fascinerend proces wel allemaal. :D
pi_208849857
Gedoe Myraela :*
  vrijdag 21 april 2023 @ 11:33:16 #228
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208850027
Mooi. Weekend.
  vrijdag 21 april 2023 @ 11:49:05 #229
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208850257
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 11:33 schreef fietsie het volgende:
Mooi. Weekend.
Nog een middagje ingelogd zijn. Dan ik ook :s)
pi_208850388
Straks een beetje toeren, 3 Chateau's bezoeken want wijn proeven, flaneren in Saint Tropez.
Ik vin mooi. Het is qua temperatuur de "minste" dag. 18 graden, vrij veel bewolking. Alsnog groetjes vanuit de zon in korte broek.
pi_208850395
Oh ja, sorry maar ik lees verder niet terug, stuur alleen maar af en toe jaloersmakende updates. :7
pi_208851299
@Lucky_Strike ik kreeg bij Dekamarkt zakjes zaad mee, sperziebonen, vergeet-me-nietjes en 6x korenbloem, interesse? (Of iemand anders)
pi_208851866
quote:
Knuffel :*
pi_208852122
quote:
*stuurt virtuele knuffel :*
  vrijdag 21 april 2023 @ 14:39:25 #235
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208852133
quote:
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 april 2023 @ 14:42:28 #236
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208852163
:* Sarabi

Onze hostingboer is failliet :'). Zagen we wel een beetje aankomen, vandaar dat we met nieuwe website al met andere partijen in zee waren. De samenwerking ging al kut toen sinds we met deze partij in zee zijn. Maar nu ligt alles plat omdat de curator alles bevriest. Logisch ook, is zijn werk. Maar we hebben nu wat codes nodig en die worden nu niet gegeven. Afijn onze huisjurist is aan het werk gezet.
  Moderator vrijdag 21 april 2023 @ 14:43:27 #237
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208852175
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 14:42 schreef borisz het volgende:

Onze hostingboer is failliet :'). Zagen we wel een beetje aankomen, vandaar dat we met nieuwe website al met andere partijen in zee waren. De samenwerking ging al kut toen sinds we met deze partij in zee zijn. Maar nu ligt alles plat omdat de curator alles bevriest. Logisch ook, is zijn werk. Maar we hebben nu wat codes nodig en die worden nu niet gegeven. Afijn onze huisjurist is aan het werk gezet.
Kortom, weekend B:)B
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 april 2023 @ 14:44:27 #238
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208852182
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2023 14:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Kortom, weekend B:)B
16.30u gaat het bier open :+
  Moderator vrijdag 21 april 2023 @ 14:47:40 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208852217
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 14:44 schreef borisz het volgende:

[..]
16.30u gaat het bier open :+
Doen we niet aan. Iedereen is met de auto.
We krijgen elke vrijdagmiddag patat ^O^
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 april 2023 @ 14:49:59 #240
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208852233
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2023 14:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Doen we niet aan. Iedereen is met de auto.
We krijgen elke vrijdagmiddag patat ^O^
Vrijdag met de lunch is idd snaaien. Snackbar, indo, surinamer of visboer. Wel op eigen kosten.
En er ligt altijd wel een biertje koud. Maar ja nu de vrijdagcrew uitgedund is wordt er niet zo veel meer gedronken op de vrijdag :P. Een kratje raakt wel eens over datum.
Ook mijn schuld. Ik ben er ook maar een vrijdag of 18 in het jaar (verlof meegenomen).
pi_208852378
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 april 2023 14:15 schreef sigme het volgende:

[..]
Knuffel :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 14:38 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
*stuurt virtuele knuffel :*
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 april 2023 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 14:42 schreef borisz het volgende:
Jullie zijn lief O+

Verder heb ik ook wel leuk nieuws *O* Vanmorgen kaartjes kunnen bemachtigen voor het concert van Greta van Fleet.
pi_208852963
Is er nog iemand speciaal geïnteresseerd in de verwerking van de afvalstroom van havermelk?
Het FD heeft er een flink artikel over, over een fabriek in Zweden die er menseneten van maakt, terwijl op dit moment het meeste nog naar veevoer of vergister verdwijnt.

Wie het artikel wil hebben moet me even DM'en, ik mag de link aan een beperkt aantal mensen geven.
@Candaasje heb ik al geDMd ;)
pi_208853286
Hallo :W
Fijn dat de punctie achter de rug is @Myraela! Mijn duimen draaien voor jullie.
@Morgane89 wat schrikken, hopelijk valt het toch mee!
@Lucky_Strike welkom terug!
@Sarabi :*

Ik heb 4.5 uur gepraat met studenten vandaag, ik ben wel even uitgecommuniceerd nu :O en dan hadden er nog twee afgezegd, was ik wel blij om eigenlijk. In trein naar huis en dan vanavond met sushi of een pokebowl op de bank Temptation Island terugkijken O+
  vrijdag 21 april 2023 @ 17:11:42 #244
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208853726
Restjesdag hier. Ik ben de koelkast aan het "leegkoken" .
pi_208853808
Pasta, met erg veel paddestoelen, prei, pofknof. O+
pi_208853818
Ik eet straks paneer tikka masala uit de vriezer. O+ Kasten beginnen redelijk leeg te raken (voor mijn doen) maar de missie om het huis leeg te eten voor de verhuizing gaat niet lukken.
pi_208853935
Pizza vanavond met heel veel restjes kaas.

Vandaag heel veel kleine opruimdingetjes gedaan. Van dingen waar je snel denkt, ach laat maar even liggen, maar als het er veel zijn is het een beetje een puinzooi. Nog niet klaar maar al een stuk beter
pi_208853938
Gnocchi uit de oven, mijn luie go-to maaltijd die ook nog eens iedereen lust *O*
pi_208854095
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 april 2023 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

AFGELADEN VOL DIE TENT _O_
pi_208854103
quote:
Goedemorgen!

Over flaneren gesproken

[ afbeelding ]
Plast ze niet meer op bed?
Leuke foto O+
pi_208854144
Kaartjes gewonnen via Insta (omdat ik niet wist hoe het precies werkte daar heb ik geloof ik 4x meegedaan _O- )
voor a.s. zondagavond, schouwburg Hlem *G* O+
Hoe leuk!

https://www.theater-haarl(...)ne_de_Cirque_Canada_
pi_208854149
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 15:02 schreef Sarabi het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn lief O+

Verder heb ik ook wel leuk nieuws *O* Vanmorgen kaartjes kunnen bemachtigen voor het concert van Greta van Fleet.
Ik ken haar niet. ff zoeken en een :*
pi_208854163
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 17:31 schreef Clubsoda het volgende:
Gnocchi uit de oven, mijn luie go-to maaltijd die ook nog eens iedereen lust *O*
Ik eet van de AH k&k de witlof stamppot. Zó lekker :9
pi_208854167
Oh ja.
WEEKEND *G* Druk daggie in de zorg was 't weer mensen.
pi_208854178
Oh en GVD Cynix :'(
pi_208854193
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 17:49 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik ken haar niet. ff zoeken en een :*
Dankjewel O+

Het is een Amerikaanse rockband met veel Led Zeppelin invloeden.
pi_208854271
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 17:51 schreef Blues het volgende:
Oh en GVD Cynix :'(
Ja -O- Zwaar kut.
  vrijdag 21 april 2023 @ 18:01:57 #258
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208854311
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2023 13:26 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Lucky_Strike ik kreeg bij Dekamarkt zakjes zaad mee, sperziebonen, vergeet-me-nietjes en 6x korenbloem, interesse? (Of iemand anders)
Altijd :Y
Spoilers!
  vrijdag 21 april 2023 @ 18:11:20 #259
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208854423
Hier wordt het vanavond een lekkerbekje in oestersaus met gele rijst, peultjes en komkommersalade.
Spoilers!
pi_208854437
Dit ga ik dit jaar ook eens proberen
https://weckenonline.eu/recepten/aspergepoeder-maken/
pi_208854450
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2023 18:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Altijd :Y
Ok, de Deka is hier net vernieuwd dus kom ik er weer. Zodra de actie is afgelopen stuur ik ze op
  Moderator vrijdag 21 april 2023 @ 18:14:06 #262
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208854460
Ik at een loempia en een bamischijf met satésaus.

Straks stookbrood met wat rauwe ham.
pi_208854545
Ik had kliek shoarma schotel met wat zelf gekookte rijst. Ze maken die schotels veel te groot :')

Hier ook druk dagje met wat nare ontdekkingen (werk) en mensen die daarover geïnformeerd moeten worden. Alleen maar verliezers, in deze -O-

Tevens kreeg ik (niet geheel verwacht) een rouwkaart :D Overlijden en datum uitvaart was al bekend en ik wilde niet gaan ivm een vergadering. Maar als de weduwe het zo op prijs stelt dat ik kom, dan doen we dat. Vind ik zelf ook wel fijn. Maandag maar even afmelden bij mijn manager.
pi_208854611
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 17:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dankjewel O+

Het is een Amerikaanse rockband met veel Led Zeppelin invloeden.
O+
pi_208855082
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2023 18:14 schreef derLudolf het volgende:
Ik at een loempia en een bamischijf met satésaus.

Straks stookbrood met wat rauwe ham.
Wij aten 2,5u geleden al spaghetti met bolognese saus. Maar straks ook hier stokbrood :9 of stokmik zoals wij het noemen :D
  Moderator vrijdag 21 april 2023 @ 19:09:35 #266
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_208855189
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 19:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wij aten 2,5u geleden al spaghetti met bolognese saus. Maar straks ook hier stokbrood :9 of stokmik zoals wij het noemen :D
Ja die snacks waren m'n lunch.

In juni weer naar Frankrijk, weer echt Frans brood eten :9 Pain de campagne
pi_208855600
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2023 18:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier wordt het vanavond een lekkerbekje in oestersaus met gele rijst, peultjes en komkommersalade.
Hoe doe je dat met die lekkerbek? Eerst gewoon lekkerbek en dan daarna door de oestersaus? Blijft het dan nog krokant?
pi_208855716
Donder en bliksem hier nu
  vrijdag 21 april 2023 @ 19:45:47 #269
63722 z80
I fink you freaky
pi_208855721
Een serieuze onweersbui hier. Dat is toch al weer een tijdje geleden.
  vrijdag 21 april 2023 @ 19:47:00 #270
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208855734
Hier schijnt het zonnetje op dit moment. Maar er was inderdaad voor het hele land code geel afgegeven vanwege onweersbuiten met kans op hagel en windstoten :Y
pi_208855790
Het lijkt hier ook wel hagel ofzo.
pi_208855794
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 april 2023 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier schijnt het zonnetje op dit moment. Maar er was inderdaad voor het hele land code geel afgegeven vanwege onweersbuiten met kans op hagel en windstoten :Y
Lampen aan in huis nu, maar tot voor 15 minuten nog de balkondeur open gehad
pi_208855833
Helaas geen donder en bliksem hier, gaat vaak aan ons voorbij. Maar het regende wel eventjes heel hard.
  vrijdag 21 april 2023 @ 19:53:49 #274
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208855850
Deventer ontspringt mooi de dans zo te zien *O*
pi_208855860
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Astu
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 19:45 schreef z80 het volgende:
Een serieuze onweersbui hier. Dat is toch al weer een tijdje geleden.
Graag gedaan.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 19:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Lampen aan in huis nu, maar tot voor 15 minuten nog de balkondeur open gehad
*doorgeef* Ik heb de lampen net weer een half uurtje uit nadat het noodweer des doods hier langs kwam.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 21 april 2023 @ 20:02:02 #276
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_208855982
1 knalletje en een buitje en het was weer weg.
Geen eten vanavond, want de kapsalon van vanmiddag doet nog zijn werk :+
Het weer ziet er morgenochtend ook goed uit. Vandaar dat het een stukje Pelgrimspad wordt van Haastrecht naar Schoonhoven. 10km slechts. Dan met de bus naar Gouda en dan eens Gouda in om de toerist uit te hangen.
  vrijdag 21 april 2023 @ 20:06:07 #277
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208856059
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 19:39 schreef Myraela het volgende:

[..]
Hoe doe je dat met die lekkerbek? Eerst gewoon lekkerbek en dan daarna door de oestersaus? Blijft het dan nog krokant?
Dit recept: https://www.ah.nl/r/831008

Het blijft niet heel krokant maar ik vond het best aangenaam eigenlijk. Ik heb ook peultjes er bij in de pan gedaan.
Spoilers!
pi_208856067
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2023 19:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Astu
[..]
Graag gedaan.
[..]
*doorgeef* Ik heb de lampen net weer een half uurtje uit nadat het noodweer des doods hier langs kwam.
Wat vrijgevig van je (t lijkt hier iets lichter te worden)
Dompertje, de stof van de broek die ik maak rafelt enorm, dus moet alles locken. Had gehoopt m dit weekend af te maken maar dat lukt vast niet
  vrijdag 21 april 2023 @ 20:10:55 #279
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208856148
Morgen toch maar even naar een verzamelbeurs. Verder toch geen plannen. Misschien spreek ik nog wat bekenden of zo. En ondanks dat ik eigenlijk geen budget heb kom ik vast niet met lege handen thuis :')
pi_208856203
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 april 2023 20:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dit recept: https://www.ah.nl/r/831008

Het blijft niet heel krokant maar ik vond het best aangenaam eigenlijk. Ik heb ook peultjes er bij in de pan gedaan.
Klinkt best lekker. :9
pi_208856277
Jommes keiharde omweer.
  vrijdag 21 april 2023 @ 20:19:38 #282
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208856284
Hier een leuke zonsondergang met wat schapewolkjes O+
pi_208856462
foutje.
pi_208856670
Heerlijk in de tuin gewerkt O+ en asperges met citroentahindressing gemaakt die erg geslaagd waren :9.
pi_208857368
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 19:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier nu ook. En ik moet zo naar het station :')
Ik: shit, zo-veel regen!
Jross: kan je mooi Lein's paraplu meenemen *)
(Lein besloot me zomaar een paraplu op te sturen _O_ iets wat ik al héél lang aan het uitstellen was)
pi_208857415
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 21:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Hier nu ook. En ik moet zo naar het station :')
Ik: shit, zo-veel regen!
Jross: kan je mooi Lein's paraplu meenemen *)
(Lein besloot me zomaar een paraplu op te sturen _O_ iets wat ik al héél lang aan het uitstellen was)
Oeh, geen leuk vooruitzicht.
Amir had net ook een post op instagram, die had, met het mooie weer vandaag, de regen niet zien aankomen. Geen jas, geen paraplu ☔️
pi_208857462
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 21:50 schreef Kaatje1 het volgende:

Oeh, geen leuk vooruitzicht.
Amir had net ook een post op instagram, die had, met het mooie weer vandaag, de regen niet zien aankomen. Geen jas, geen paraplu ☔️
Ja, zo ben ik ooit tot op mijn ondergoed drijfnat aangekomen op mijn werk :X Al mijn kleren de hele nacht op de verwarming en ik in een wit pakje achter de receptie :7
pi_208857500
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 21:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, zo ben ik ooit tot op mijn ondergoed drijfnat aangekomen op mijn werk :X Al mijn kleren de hele nacht op de verwarming en ik in een wit pakje achter de receptie :7
Ja ik ook. In de pauze even een verjaardagscadeau kopen voor een collega. Moest dus echt terug op de fiets. Zo ontzettend verschrikkelijk doorweekt toen. En geen andere kleding natuurlijk, had eigenlijk naar huis moeten gaan en droge kleding aantrekken, totaal niet bij nagedacht. Op kantoor konden ze me volgen met een druppel spoor
pi_208857689
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ja ik ook. In de pauze even een verjaardagscadeau kopen voor een collega. Moest dus echt terug op de fiets. Zo ontzettend verschrikkelijk doorweekt toen. En geen andere kleding natuurlijk, had eigenlijk naar huis moeten gaan en droge kleding aantrekken, totaal niet bij nagedacht. Op kantoor konden ze me volgen met een druppel spoor
Ja, zo lang was je dan ook niet weg geweest als je droge kleren was gaan aandoen.

Nu op het station. Mijn regenjas is prut. Duur, maar prut. Water trekt er gewoon in. Nog niet gewassen sinds ik hem heb, dus dat kan het niet zijn. En het onweer vind ik niet zo prettig.
pi_208857746
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 22:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ja, zo lang was je dan ook niet weg geweest als je droge kleren was gaan aandoen.

Nu op het station. Mijn regenjas is prut. Duur, maar prut. Water trekt er gewoon in. Nog niet gewassen sinds ik hem heb, dus dat kan het niet zijn. En het onweer vind ik niet zo prettig.
Nee da’s nooit fijn, onweer. Misschien de jas inspuiten met waterafstotend spul? Zou niet nodig moeten zijn, maar dan is die hopelijk wel waterdichter
pi_208857912
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:

Nee da’s nooit fijn, onweer. Misschien de jas inspuiten met waterafstotend spul? Zou niet nodig moeten zijn, maar dan is die hopelijk wel waterdichter
Dat heb ik nog wel liggen van mijn skikleding, dus dat ga ik na het weekend maar eens doen. Eerst wassen met dat spul en dan inspuiten met de andere fles. Ik had in de winkel al twijfels, maar de verkoper zei dat deze stof met zo goed werkt als van die ouderwetse plastic regenjassen. Huh, niet dus.
pi_208857960
Lees net dat ze door de hagel een stuk A12 hier hebben afgesloten :o
  vrijdag 21 april 2023 @ 23:06:54 #293
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208858330
Hier begon de vloer ineens te trillen.... nog voor er klappen te horen waren
pi_208858445
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 23:06 schreef fietsie het volgende:
Hier begon de vloer ineens te trillen.... nog voor er klappen te horen waren
Ik zag al dat de ergste onweer net langs mij ging, maar wel richting Friesland :X
pi_208858481
Hier hadden we even wat spetters, verder niks. Ja, lawaaiïge boeren (loonwerkers, boeren komen niet buiten).
Vroeg naar bed gegaan en dan nu even een uurtje of twee wakker zijn, dan kan lief straks naar werk en ik terug naar bed :D
pi_208858523
Bij mij aan d overkant is een bushalte. Daar stonden 6 of 7 dames die in de moskee hierachter zijn geweest denk ik. Ze lieten de bus steeds voorbij gaan en hadden lol voor 10, ze klapten steeds dubbel van het lachen,
  vrijdag 21 april 2023 @ 23:26:02 #297
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_208858595
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 april 2023 23:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik zag al dat de ergste onweer net langs mij ging, maar wel richting Friesland :X
Ze trekken net om dicht gehucht heen, behalve 1 rood blobje wat hier om 0:00 over komt volgens buienradar...
pi_208859497

Goedemorgen!
pi_208859564
Goedemorgen :) vandaag weer een dag bier bezorgen en tussendoor ook nog naar een boekenclub.
  zaterdag 22 april 2023 @ 08:24:38 #300
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_208859644
Goedemorgen allemaal :W
  zaterdag 22 april 2023 @ 08:32:23 #301
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_208859693
Goedemorgen. Nog twee dagen vakantie. Vandaag naar bouwmarkt en tuinhuisverkoper, verder huishouden, verfwerk en andere binnenklusjes.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')