Ik ben precies hetzelfde.quote:Op donderdag 20 april 2023 12:01 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb er heus ook begrip voor hoor, ik weet ook wel een beetje hoe het in dit ziekenhuis geregeld is en dat ze het gierend druk. En het is verder ook een afspraak die voor mij niet zo heel belangrijk is. Maar ik kan gewoon slecht tegen mijn eigen gevoel dat alles op pauze staat tot dit achter de rug is
Net als met wachten op monteurs.
quote:Op donderdag 20 april 2023 11:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat doen ze hier altijd wel netjes hoor. Ik wilde dit zeggen om je positief te houden, maar het is 5 voor 12. Dus nee, dat gaan ze niet meer halen.
Wij 'mogen' niet meer zeggen (staat ook in de afspraak die patiënten -digitaal- krijgen) dat u om 10.05 uur gebeld wordt op woensdagdiedatum.quote:Op donderdag 20 april 2023 12:06 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb er heus ook begrip voor hoor, ik weet ook wel een beetje hoe het in dit ziekenhuis geregeld is en dat ze het gierend druk. En het is verder ook een afspraak die voor mij niet zo heel belangrijk is. Maar ik kan gewoon slecht tegen mijn eigen gevoel dat alles op pauze staat tot dit achter de rug is
Net als met wachten op monteurs.
Edit: ik kan me voorstellen dat jij in spanning zit voor de punctie morgen, ik duim voor jullie
Nicequote:Op donderdag 20 april 2023 12:22 schreef Blues het volgende:
Ik krijg een like op een post van april 2007![]()
Ja precies, ik begrijp ook dat agenda's zo ingericht zijn dat iets nauwkeurigers niet te zeggen is.quote:Op donderdag 20 april 2023 12:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij 'mogen' niet meer zeggen (staat ook in de afspraak die patiënten -digitaal- krijgen) dat u om 10.05 uur gebeld wordt op woensdagdiedatum.
Dat is veranderd in: u wordt IN DE OCHTEND of u wordt IN DE MIDDAG door dr piepie gebeld.
95% gaat goed.
Verwacht men dan ook dat je de hele middag beschikbaar bent voor dat telefoontje?quote:Op donderdag 20 april 2023 12:21 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij 'mogen' niet meer zeggen (staat ook in de afspraak die patiënten -digitaal- krijgen) dat u om 10.05 uur gebeld wordt op woensdagdiedatum.
Dat is veranderd in: u wordt IN DE OCHTEND of u wordt IN DE MIDDAG door dr piepie gebeld.
95% gaat goed.
Ja. En de meeste mensen zijn dat wel. Zelf vraag ik ook gewoon om de afspraak te verzetten als ik zelf spreekuur heb bijvoorbeeld. Maar zij weten ook best dat ik nu gewoon elke dag thuis benquote:Op donderdag 20 april 2023 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Verwacht men dan ook dat je de hele middag beschikbaar bent voor dat telefoontje?
We hebben 1 arts die precies, maar dan ook precies de volgorde van zijn spreekuur afwerkt op tijd. Echt fantastisch, zelfs als hij dienst heeft en vaak tussendoor iets moet doen/wordt gebeld loopt ie nauwelijks uit.quote:Op donderdag 20 april 2023 12:33 schreef Clubsoda het volgende:
Ja precies, ik begrijp ook dat agenda's zo ingericht zijn dat iets nauwkeurigers niet te zeggen is.
Ja.quote:Op donderdag 20 april 2023 12:34 schreef MadMaster het volgende:
Verwacht men dan ook dat je de hele middag beschikbaar bent voor dat telefoontje?
Ja, zo werk ik ookquote:Op donderdag 20 april 2023 12:37 schreef Blues het volgende:
[..]
We hebben 1 arts die precies, maar dan ook precies de volgorde van zijn spreekuur afwerkt op tijd. Echt fantastisch, zelfs als hij dienst heeft en vaak tussendoor iets moet doen/wordt gebeld loopt ie nauwelijks uit.
Maar dat betekent ook dat als je 3 minuten te laat de gang komt op lopen als patiënt (ze hebben zich al beneden aangemeld en dat zien wij dan als 'groen vinkje' in het systeem) hij al ijsbeert in de gang want : ze zijn te laat.
Hij belt pt ook precies op de aangegeven tijd.
Sorry, ik ken jouw situatie niet helemaal, maar ik begrijp dat je iets in de medische wereld doet?quote:Op donderdag 20 april 2023 12:36 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja. En de meeste mensen zijn dat wel. Zelf vraag ik ook gewoon om de afspraak te verzetten als ik zelf spreekuur heb bijvoorbeeld. Maar zij weten ook best dat ik nu gewoon elke dag thuis ben
Dan krijg je een rood kruis achter je naamquote:Op donderdag 20 april 2023 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik ken jouw situatie niet helemaal, maar ik begrijp dat je iets in de medische wereld doet?
Als ik niet op pad ben, dan heb ik er niet zo veel moeite mee om een telefoontje ergens in de ochtend of middag aan te nemen, ik heb de tijd dan aan mezelf in een vertrouwde omgeving.
Maar als ik wel op pad/bezet bent, dan kan het zo zijn dat ik de oproep niet kan/wil beantwoorden.
Wat gebeurt er dan in zo'n situatie?
Ja, ik werk in een ziekenhuis. Nou ja, in dat geval is het handig als je zelf aangeeft dat je die dag niet bereikbaar bent en de afspraak verzet. En anders word je gebeld en neem je niet op. Met een beetje mazzel probeer ik het nog een keer die dag en anders krijg je een voorstel voor een nieuwe afspraak (en dan stijgt je no-show-percentagequote:Op donderdag 20 april 2023 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, ik ken jouw situatie niet helemaal, maar ik begrijp dat je iets in de medische wereld doet?
Als ik niet op pad ben, dan heb ik er niet zo veel moeite mee om een telefoontje ergens in de ochtend of middag aan te nemen, ik heb de tijd dan aan mezelf in een vertrouwde omgeving.
Maar als ik wel op pad/bezet bent, dan kan het zo zijn dat ik de oproep niet kan/wil beantwoorden.
Wat gebeurt er dan in zo'n situatie?
Oepsquote:Op donderdag 20 april 2023 12:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, zo werk ik ookAls ik bij uitzondering eens uitloop dan kom ik meestal ook naar de wachtkamer om te vertellen dat het nog even duurt en om mijn excuus te maken. Maar ik heb makkelijk praten want héél ruim de tijd per patiënt.
'Te laat' betekent in mijn populatie trouwens vaak 'vergeten'
Er zijn maar weinig artsen die dat kunnenquote:Op donderdag 20 april 2023 12:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Oeps![]()
Deze arts is oncoloog en heeft 15 min voor controles, soms langer met uitleg van chemotherapie of zo.
Nieuwe pt krijgen 45 min.
Ik wou juist dat ik jouw reisgenoot hadquote:Op donderdag 20 april 2023 09:38 schreef Lonaa het volgende:
Er worden verse croissants en eclairs voor me gehaald, as we speak en ik lig op m'n ligbedje in de zon.
Zelf ben ik extreem stipt (liever een half uur te vroeg aanwezig dan 5 minuten te laat) en 'afspraak is afspraak' is een lijfspreuk. En dat verwacht ik dan ook van anderen.quote:Op donderdag 20 april 2023 12:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Dan krijg je een rood kruis achter je naam![]()
Of je krijgt een nieuwe afspraak, of je belt zelf en we proberen je door te verbinden.
Meeste artsen proberen het nog 2 keer of zo die dag.
Wel of niet bereikbaar op een dag zijn kan ik niet altijd plannen, mijn agenda zit vaak vol en wisselt soms ook enkele keren per dag. En dat vind ik voor mezelf (zie mijn vorige post) al lastig genoeg, maar ik heb er tijdens kantooruren simpelweg niet altijd grip op...quote:Op donderdag 20 april 2023 12:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ja, ik werk in een ziekenhuis. Nou ja, in dat geval is het handig als je zelf aangeeft dat je die dag niet bereikbaar bent en de afspraak verzet. En anders word je gebeld en neem je niet op. Met een beetje mazzel probeer ik het nog een keer die dag en anders krijg je een voorstel voor een nieuwe afspraak (en dan stijgt je no-show-percentage). Maar ik beheer meestal mijn eigen agenda en ik probeer daarbij wel altijd een tijdstip te noemen.
En je kunt als je een belangrijk telefoontje verwacht daar op geen enkele manier een beetje rekening mee houden?quote:Op donderdag 20 april 2023 13:00 schreef MadMaster het volgende:
Wel of niet bereikbaar op een dag zijn kan ik niet altijd plannen, mijn agenda zit vaak vol en wisselt soms ook enkele keren per dag. En dat vind ik voor mezelf (zie mijn vorige post) al lastig genoeg, maar ik heb er tijdens kantooruren simpelweg niet altijd grip op...
Dit klinkt als iets waar je toch nog je zegje over moet doen? Wel stom, dat het niet het gewenste effect heeft.quote:Op donderdag 20 april 2023 12:51 schreef Vanyel het volgende:
En ik doe tegenwoordig ook met ziekenhuis het meeste op eConsult. Ik hou er zo van.
Alleen die novvasurers hadden me nog (een tweede keer) na moeten bellen maar deden dat niet en nu twijfel ik of ik zelf nog de moeite doe om te melden dat ik heus wel wist dat er geen nooitmeerbloedgarantie was maar dat ik daar toch wel hevig ontsteld ende ontstemd over ben.
Als ik weet wanneer dat telefoontje komt wel.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
En je kunt als je een belangrijk telefoontje verwacht daar op geen enkele manier een beetje rekening mee houden?
Nouja dat zit dus in de dat ik heus wel wist. Het wordt minder tot niks, dat kan dus ook minder zijn. Maar ik opteerde voor niks.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit klinkt als iets waar je toch nog je zegje over moet doen? Wel stom, dat het niet het gewenste effect heeft.
En e-consulten
Kan niet of kies niet?quote:Op donderdag 20 april 2023 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik weet wanneer dat telefoontje komt wel.
Dan regel ik iets vooraf, zodat ik dan de tijd er voor heb.
Maar ik kan niet midden in een meeting een privé gesprek gaan voeren, waarvoor ik de meeting moet verlaten omdat ik anders de boel verstoor.
En gedurende 5 uur daarvoor mijn agenda blocken is niet zo efficiënt...
Als je het gewoon over een meeting met collega's hebt, zou ik niet weten waarom je niet weg zou kunnen lopen. Van te voren even zeggen dat je een belangrijk telefoontje verwacht, en weglopen zodra je telefoon over gaat.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:03 schreef MadMaster het volgende:
Maar ik kan niet midden in een meeting een privé gesprek gaan voeren, waarvoor ik de meeting moet verlaten omdat ik anders de boel verstoor.
Je weet wanneer dat telletje ongeveer komt toch, en ander moet je m ff verzetten.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vaak 'kan niet' i.v.m. besluitvorming, niet wenselijk dat personen de meeting verlaten, etc.quote:Op donderdag 20 april 2023 13:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kan niet of kies niet?
Ik verlaat daar rustig een meeting voor, als het gesprek belangrijk genoeg is. Soms kondig ik het zelfs netjes vooraf aan. Alle andere mensen in die meeting verwachten nl ook wel eens een telefoontje dat moeilijk planbaar is.
Zie mijn vorige post, niet altijd helaas...quote:Op donderdag 20 april 2023 13:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
En je kunt als je een belangrijk telefoontje verwacht daar op geen enkele manier een beetje rekening mee houden?
Naaahhh. Wat een idiote wachttijden! Wat irritant!quote:Op donderdag 20 april 2023 14:03 schreef gcjoel het volgende:
Ik mocht vandaag zelf de huisarts bellen over de uitslag van een bloedonderzoek. Er kwam niks uit dus ik moest maar weer een afspraak maken. 27 juni want de huisarts ging even op vakantie![]()
Toen ik aangaf dat dat belachelijk was mocht ik 23 mei bij een andere huisarts. Alsof dat niet nog steeds belachelijk is
ja het is meivakantie, en blijkbaar werkt er gewoon niemand.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:05 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Naaahhh. Wat een idiote wachttijden! Wat irritant!
Ik las op NU dat er wordt gepleit om de meivakantie 2 weken te laten worden.. ik weet nog niet wat ik er van vind (los van het feit dat ik er op zich geen last van heb)quote:Op donderdag 20 april 2023 14:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja het is meivakantie, en blijkbaar werkt er gewoon niemand.
nou heb ik op zich geen spoed klacht ofzo maar toch, ik ga waarschijnlijk doorverwezen worden ofzo dus dan mag ik daar ook nog weer wachten.
Die mei vakantie is vaak al 2 weken, in deze regio nu in ieder geval ook.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik las op NU dat er wordt gepleit om de meivakantie 2 weken te laten worden.. ik weet nog niet wat ik er van vind (los van het feit dat ik er op zich geen last van heb)
Hier is het vooral de week voor en na de Pasen die populair zijn en daarna begint de zomervakantie de laatse week van Juni al geloof ik.. geen mei vakantie hier..
Mn zusje memoreerde nog aan tompouce voor koningsdag en ik wist niet eens te bedenken welke datum dat dan was
Ja dit is dus waarom ik bij mijn huisarts zo blij ben met e-consulten. Dit soort follow-up dingetjes doen zij vaak met e-consult en dat is hemels. Lekker op je eigen tijd. 2 maanden wachten, dat is toch echt heel vervelend? Ook als het geen spoed is.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ja het is meivakantie, en blijkbaar werkt er gewoon niemand.
nou heb ik op zich geen spoed klacht ofzo maar toch, ik ga waarschijnlijk doorverwezen worden ofzo dus dan mag ik daar ook nog weer wachten.
Oei, dat klinkt onprettig! Beterschapquote:Op donderdag 20 april 2023 14:22 schreef AnneX het volgende:
Omdat het over bellen ging:
Morgen bellen voor de uitslag van de kweek. Zal ook niks zijn.
Ondertussen na alle hazeslaapjes een peer gegeten.
Die is maandag gekocht en nog hard en niet sappig.
Straks heb ik dan 24 uur alleen thee en water gedronken en pcm gegeten. En de peer dan.
@:gcjoel 😳
Ja, maar daardoor is het in de praktijk 3 weken waarin je eigenlijk niets kunt plannen als mensen kinderen op verschillende scholen hebben zitten. Ik zou dan nog liever hebben dat het ook gewoon met regio's gaat zoals de zomervakantie. En niet dat de scholen in één gemeente ook nog verschillende keuzes kunnen maken. Ik ken diverse mensen die kinderen op 2 scholen hebben die de 'andere week' kiezen en die daardoor dus 3 weken opvang of entertainment moeten regelen.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:40 schreef Clubsoda het volgende:
De meivakantie is in de praktijk al jaren twee weken. Maar maar een week landelijk vastgelegd en de andere week mogen scholen zelf bedenken. Meestal zit zowel konings- als bevrijdingsdag erin, het zijn sowieso al gebroken weken.
Dat zou pleiten voor landelijk twee weken vastleggenquote:Op donderdag 20 april 2023 14:43 schreef yinu het volgende:
[..]
Ja, maar daardoor is het in de praktijk 3 weken waarin je eigenlijk niets kunt plannen als mensen kinderen op verschillende scholen hebben zitten. Ik zou dan nog liever hebben dat het ook gewoon met regio's gaat zoals de zomervakantie. En niet dat de scholen in één gemeente ook nog verschillende keuzes kunnen maken. Ik ken diverse mensen die kinderen op 2 scholen hebben die de 'andere week' kiezen en die daardoor dus 3 weken opvang of entertainment moeten regelen.
Op zich is dat dan hun probleem, maar ik kan dus 3 weken lastig dingen met die mensen plannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had niet alle vliegen er uit gisteren en poes heeft er pret mee
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Het is aprilquote:Op donderdag 20 april 2023 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Waarom heeft iedereen het over meivakantie en moet ik gewoon werken
De namen van vakanties geven niet per se aan welke datum ze startenquote:
Zie de Oktober feesten die in september starten...quote:Op donderdag 20 april 2023 15:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
De namen van vakanties geven niet per se aan welke datum ze starten
Tulpvakantie is het ook wel eens genoemd tochquote:Op donderdag 20 april 2023 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier is een werkgroepje aan het lobbyen om dat type gesprek als videogesprek te gaan plannen met dan een vast tijdsrooster e.d. maar er is juist vanuit de artsen nog weinig... enthousiasme.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Tulpvakantie is het ook wel eens genoemd toch
Hier werk ik ook gewoon door, ik heb tussen Hemelvaartsdag en Pinksteren vrij.
Ik zou willen dat de meest knullige afspraken op het ziekenhuis gewoon telefonisch konden. Ik bedoel, ik zit ruim een half uur in de wachtkamer te wachten op een afspraak die uitloopt en sta binnen vijf minuten weer buiten omdat het alleen maar gaat over bloeduitslagen en medicijnaanpassing. Dan kan de arts denk ik beter op een tijdstip dat het uitkomt mij even bellen om hetzelfde te bespreken.
Voor mij hoeft dat dus helemaal niet. Dan kan ik het gesprek ook gewoon in mijn nakie op de bank doen, terwijl ik anders het gevoel heb dat ik me toch enigszins fatsoenlijk moet aankleden omdat het anders ook zo raar staat.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier is een werkgroepje aan het lobbyen om dat type gesprek als videogesprek te gaan plannen met dan een vast tijdsrooster e.d. maar er is juist vanuit de artsen nog weinig... enthousiasme.
De "beeld" component is niet omdat het zo leuk is maar heeft verschillende achterliggende motivaties die ik hier niet ga opsommen omdat het niet de bedoeling is nu daar eens discussies over te krijgenquote:Op donderdag 20 april 2023 15:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Voor mij hoeft dat dus helemaal niet. Dan kan ik het gesprek ook gewoon in mijn nakie op de bank doen, terwijl ik anders het gevoel heb dat ik me toch enigszins fatsoenlijk moet aankleden omdat het anders ook zo raar staat.
Ik snap dat daar redenen voor zijn en ik denk dat bij veel afspraken dat wel van belang is, maar voro mijn afspraak die ik net beschreef nietquote:Op donderdag 20 april 2023 16:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
De "beeld" component is niet omdat het zo leuk is maar heeft verschillende achterliggende motivaties die ik hier niet ga opsommen omdat het niet de bedoeling is nu daar eens discussies over te krijgen
Leugens!quote:Op donderdag 20 april 2023 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat hoeven ze op het werk niet te weten...quote:Op donderdag 20 april 2023 17:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
Beetje jammer wel, dat volgende week juist op de enige dag dat ik geen afspraak kan verschuiven, een uitvaart is waar ik eigk naartoe wilde. Niet dichtbij genoeg qua relatie om de vergadering voor af te zeggen maar toch een meh.
Mijn werkgever vertrouwt me genoeg om zelf de inschatting te maken of ik wel of niet aanwezig ben.quote:Op donderdag 20 april 2023 17:11 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat hoeven ze op het werk niet te weten...
Welkom terug.quote:Op donderdag 20 april 2023 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Ik ben terug. Er is weinig aan hier in Nederland vooralsnog.
Prima, dat kan je ook via Beter Dichtbij regelenquote:Op donderdag 20 april 2023 13:27 schreef MadMaster het volgende:
Jij mag mijn belafspraken voortaan ook inregelen...
quote:Op donderdag 20 april 2023 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hoi Hoiquote:Op donderdag 20 april 2023 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Vanavond vinden er in Bloemendaal dorp enkele levensechte grootschalige heterdaadoefeningen plaats door de politie Kennemerland.
Met inzet van mens en materieel waaronder hondengeleiders met speurhonden, motoren, bikebussen en de ZULU helikopter met zoeklicht zullen politiemensen verdachten bij een tweetal fictieve woninginbraken proberen op te sporen en aan te houden.
De inwoners van het dorp Bloemendaal zullen via Burgernet worden gewaarschuwd en betrokken in de oefening.
Doel van de oefening is door training winst te behalen in de onderlinge samenwerking tussen inwoners, de meldkamer aan de Zijlweg en de politiemensen op straat zodat bij toekomstige heterdaadsituaties maximaal effectief wordt opgetreden.
De oefening start tussen 19.00 en 20.00 uur vanavond.
En…en…en…was het zoals je zou wensen?quote:Op donderdag 20 april 2023 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Welkom terugquote:Op donderdag 20 april 2023 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet het! Het is voorbij gevlogen.quote:Op donderdag 20 april 2023 17:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Hoi HoiHoe was't?
En waarom ben je alweer zo snel terug zeg, gisteren ging je pas weg
Succesverhaalquote:Op donderdag 20 april 2023 18:13 schreef Tele6 het volgende:
We hadden vandaag in de lunchpauze PREMIERE van een FILM over ONS![]()
![]()
![]()
Blijkt dat een of ander onderzoeksproject over gezondheidszorg en kunstmatige intelligentie gaande is, en om het "modern" en "multimedia" en zo te houden hebben ze ook een film gemaakt (geprobeerd te maken) over het onderwerp. Deze zou dan als uitgangspunt voor discussie moeten dienen.
Nou zou je denken dat het dan een docu-achtige film wordt waarin verschillende kunstmatige-intelligentie-experts geïnterviewd worden, of juist mensen die er geen expert in zijn maar die er in de praktijk mee te maken zouden kunnen gaan krijgen.
Nee, want ze hadden "etnografische film" als opzet voor de film gekozen. Dus ze hebben gewoon hier en daar op de afdeling wat camera's neergeplopt en naderhand wat aan elkaar gemonteerd, zonder voice-overs of iets.
Nou is wat wij doen een nogal lineair proces (patiënt --> monster --> diagnose zeg maar) dus ze zouden alle stukjes film kunnen sorteren op die volgorde. Nee dat hebben ze niet gedaan, want dat was niet relevant voor de doeleinden. Film in random volgordes is natuurlijk ook een uitstekend uitgangspunt voor discussie, vooral de discussie "wat gebeurt hier in 's hemelsnaam?"
Zelfs de collega's die dit werk dagelijks doen waren de draad kwijt.
Maar ja, dat is hoe een etnografische film werkt. Het idee is al best oud: jij en je camera stappen op de boot naar Zuid-Amerika en je plopt de camera ergens in een exotische stam neer en kijkt hoe alle stamleden daar hun ding doen.
Conclusie, dit format werkt niet om een discussie over kunstmatige intelligentie aan te zwengelen.
Oh en van mijn team kwam maar 1 collega in beeld. Ze zei al, oh ja, er stond op een dag een camera op m'n werkplek maar er was niemand die ik kon vragen waar die voor diende dus ja.
De première was ook het moment dat mensen nog konden aangeven dat ze niet in beeld hadden willen komen. Lekker dan, nu pasik vind dat eigenlijk ook niet helemaal ethisch.
Huh, je ging toch gisteren ofzo pas weg?quote:Op donderdag 20 april 2023 17:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat ken ik niet…quote:Op donderdag 20 april 2023 17:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Prima, dat kan je ook via Beter Dichtbij regelen
quote:En zal ik ook je kaak ff fixen dan meteen?
Ik ben eigenlijk nog het meest verbluft over het feit dat iemand hier dus straks een PhD voor krijgt.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Succesverhaal![]()
Ik vind documentaires waarbij ik zelf moet nadenken over de volgorde van dingen enorm irritant.
Ja geen foto's geen zwemfies niks niks niks. Matig matig matigquote:
quote:Op donderdag 20 april 2023 18:22 schreef Myraela het volgende:
Klinkt als een goede vakantie, LS. Ik mis wel plaatjes van het eten.
Ik heb nog vakantie. Rustahg. Ik heb ook nog een hele gate bij te lezenquote:Op donderdag 20 april 2023 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja geen foto's geen zwemfies niks niks niks. Matig matig matig![]()
Oh wauw. Wauw.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog het meest verbluft over het feit dat iemand hier dus straks een PhD voor krijgt.
Ik was altijd van "alfastudies zijn ook heel nuttig" en ik was bijna taalwetenschappen gaan studeren, en dan komt hier zo iemand van "Health Humanities" binnendenderen met een grote pot Europese financiering om even een PhD te doen op gedachteloos aan elkaar gemonteerde beelden van mijn collega's die hard hun werk aan het doen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collega heeft een foto gemaakt. Misschien dat ik morgen besluit of ik die hier ook kan delen.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik had juist eten wat ik benoemde als ' groenten van kleur'quote:Op donderdag 20 april 2023 18:50 schreef Myraela het volgende:
Overigens viel het wel in de categorie 'beige eten'. Ik had gewoon lui wat aardappelkroketjes en een maiskolf in de oven gegooid.
quote:Op donderdag 20 april 2023 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had vanmiddag die presentatie die ik een paar dagen terug plotseling van een collega bleek te moeten overnemen. Ging best soort van goed![]()
Pippi Langkous gehalte was aanwezig
Moet je er een nachtje over slapen of zie je morgen de foto pas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Collega heeft een foto gemaakt. Misschien dat ik morgen besluit of ik die hier ook kan delen.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik heb hem al op postzegel formaat gezien. Nu geen zin meer om mijn laptop aan te slingeren .quote:Op donderdag 20 april 2023 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Moet je er een nachtje over slapen of zie je morgen de foto pas?
Ik heb wel aan je gedacht. Maar wist niet of het jouw ziekenhuis wasquote:Op donderdag 20 april 2023 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Genoten van verhaal van Lucky en van Tele. Allebei totaal iets anders, maar ook allebei goed leesvoer. En bij beiden zouden foto's of film welkom zijn.
Er is nog niemand begonnen over mijn werk. Mooi
Het begint bij ons altijd vanuit de patiënt.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:21 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook de BeterDichtbij app maar nog nooit gebruikt. Het ziet er zo leeg uit. Kan de arts dan gewoon een gesprek opstarten zodra het nodig is? Ik voel me ineens een bejaarde met al die technologie.
Klinkt ook logischer vanuit de patiënt, maar wij kregen alleen maar de opmerking dat we het moesten downloaden zodat het Erasmus contact op kan nemen. Het Maasstad waar we eigenlijk lopen gebruikt het volgens mij niet. Al vind ik hun eigen website en contact/mailapp wel fijn.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:00 schreef Blues het volgende:
Het begint bij ons altijd vanuit de patiënt.
Dat komt bij ons via de mail binnen, dan antwoorden wij als kan of we zetten de vraag uit naar de arts.
Daar volgt een antwoord op en dat zetten wij dan weer via een BD button dat in je dossier zit op 'jouw app'.
Dit zou telefoontjes moeten schelen, maar wij merken er niks van en bovendien zijn het meer handelingen dan telefoontje, order, telefoontje met antwoord.
Maar ik zal wel ouderwets zijn
yup, was al gebeld door leidinggevende voor de shitshow begon.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:59 schreef Troel het volgende:
Ik heb wel aan je gedacht. Maar wist niet of het jouw ziekenhuis was
Ik hou vooral van de afwisseling.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Klinkt ook logischer vanuit de patiënt, maar wij kregen alleen maar de opmerking dat we het moesten downloaden zodat het Erasmus contact op kan nemen. Het Maasstad waar we eigenlijk lopen gebruikt het volgens mij niet. Al vind ik hun eigen website en contact/mailapp wel fijn.
Vind je in het algemeen bellen fijner dan mailen voor je werk? Ik denk juist aardig te zijn door te mailen, dan kun je zelf bepalen wanneer het uitkomt.
De klokkenluider heeft er best lang mee gewacht lijkt het.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
yup, was al gebeld door leidinggevende voor de shitshow begon.
Geen idee wat de tijdslijn is geweest, er is las ik intensief onderzoek gedaan voor de arrestatie. Ik denk dat ze geen Luciaatje wilden.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:18 schreef Blues het volgende:
De klokkenluider heeft er best lang mee gewacht lijkt het.
Oh wacht, is dat dit verhaalquote:Op donderdag 20 april 2023 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee wat de tijdslijn is geweest, er is las ik intensief onderzoek gedaan voor de arrestatie. Ik denk dat ze geen Luciaatje wilden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij het eten van bonbonnetjes. Hij is zo'n fijne vuilnisbak die er niet van vies van is, mijn aangevreten bonbonnetjes op te vreten die toch minder lekker blijken
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op donderdag 20 april 2023 19:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik mis mn vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij het eten van bonbonnetjes. Hij is zo'n fijne vuilnisbak die er niet van vies van is, mijn aangevreten bonbonnetjes op te vreten die toch minder lekker blijken
Zo'n mens hebben we allemaal nodig in ons leven
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Er waren er maar een paar echt lekkerquote:Op donderdag 20 april 2023 19:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo'n mens hebben we allemaal nodig in ons leven
Gekregen, lief, maar matig!quote:Op donderdag 20 april 2023 19:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben gestopt met doosjes bonbons. Het is te vaak teleurstellend. Vooral na dat ene buitenwereldse doosje dat mijn moeder ooit voor me mee bracht uit Maastricht. Wow, dat was echt goddelijk. Nul vieze bonbons. Hoe dan!
Wel netjes dat je ze hebt opgegetenquote:
quote:Op donderdag 20 april 2023 19:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik mis mn vaderIk ben jouw vader binnen mijn huwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij het eten van bonbonnetjes. Hij is zo'n fijne vuilnisbak die er niet van vies van is, mijn aangevreten bonbonnetjes op te vreten die toch minder lekker blijken
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Da's wel netjes.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
yup, was al gebeld door leidinggevende voor de shitshow begon.
quote:Op donderdag 20 april 2023 20:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben jouw vader binnen mijn huwelijk
Vond ik ookquote:
Als het onderzoek is opgestart na een melding, dan is er best veel werk vooraf gedaan. Iets dat totaal niet zichtbaar is. Als er ineens bij een bepaald persoon veel mensen omvallen valt het op. Is het een laatste zetje in een grote groep dan wordt het al een stuk lastiger.quote:Op donderdag 20 april 2023 19:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee wat de tijdslijn is geweest, er is las ik intensief onderzoek gedaan voor de arrestatie. Ik denk dat ze geen Luciaatje wilden.
Een kilo voor twee personen voor drie weken. En dan ook nog wat mee terug naar huis?quote:Op donderdag 20 april 2023 20:07 schreef sigme het volgende:
Oh, die kilo bonbons die ik mee had naar Spanje waren wel wisselend, maar allemaal prima lekker.
Een kilo was wel net iets te veel voor drie weken, dus er kwam nog een handvol bereisd weer helemaal terug naar Nederland alvorens verorberd te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op donderdag 20 april 2023 20:39 schreef derLudolf het volgende:
Bekende ligt overigens nog steeds in het UMCG. Vandaag was de uitslag van een hersenscan, leek echt niet bestVerdere detail heb ik nog niet.
Dat is degene, die van het dak viel een paar weken terug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naar zeg.
@Lucky_Strike Dan zie ik een business model voor J. en jou: websites bouwen en bij het zwembad liggen of rondrijden op zoek naar prospects.
Vorige week zag ik op fb wel 100 volgers van boerderijwinkels 🎉
Verder ben ik het zó zat om ruim 24 uur in bed te liggen, rillen, koud/warm, dutjes.
Niks voor mij. Alhoewel ik ging er even uit om bed te luchten met open ramen, mijzelve te verfrissen en beneden iets te eten. Iets.
En bingewatching is het ook niet tussen de dutjes door.
Die ja.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is degene, die van het dak viel een paar weken terug?
Naar zeg.
Ja toen ik las dat het een man was, hoefde ik het niet meer te vragenquote:Op donderdag 20 april 2023 18:42 schreef Isabeau het volgende:
Genoten van verhaal van Lucky en van Tele. Allebei totaal iets anders, maar ook allebei goed leesvoer. En bij beiden zouden foto's of film welkom zijn.
Er is nog niemand begonnen over mijn werk. Mooi
Beterschapquote:Op donderdag 20 april 2023 20:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Naar zeg.
@:Lucky_Strike Dan zie ik een business model voor J. en jou: websites bouwen en bij het zwembad liggen of rondrijden op zoek naar prospects.
Verder ben ik het zó zat om ruim 24 uur in bed te liggen, rillen, koud/warm, dutjes.
Niks voor mij. Alhoewel ik ging er even uit om bed te luchten met open ramen, mijzelve te verfrissen en beneden iets te eten. Iets.
Euh… Lienekien kan even niet reageren…quote:Op donderdag 20 april 2023 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Ik keek net Even tot Hier@:kaatje1, hoe is het met je depositiewaarde? En @:lienekien, hoe staat het met je dioxien?
Ow, beterschap…quote:Op donderdag 20 april 2023 20:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Naar zeg.
@:Lucky_Strike Dan zie ik een business model voor J. en jou: websites bouwen en bij het zwembad liggen of rondrijden op zoek naar prospects.
bijzonder hoe je dit ziet, maar fuckit, ik like het idee. Liken is toch gratiesjquote:
Oh ja, ik heb nog een gate verder te lezen.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh… Lienekien kan even niet reageren…
Misschien moet je gaan diamond painten.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:09 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dus slim te zijn door een hobby te zoeken om te ontspannen. Begonnen met schilderen, allemaal leuk en aardig. Nu voel ik me gestresst wanneer ik een werkje niet af heb.Gewoon in m'n schetsboek, niets bijzonders, toch weer gehaast voelen. FML.
Panty gemist?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:15 schreef Lonaa het volgende:
Nou Flash ik weer natuurlijk niet waarom dit topic zo heet maar ik heb vandaag de hele dag geflaneerd in Cannes, jullie niet.
Mij niet bellen. Ik was dus naar een crea beurs meegesleept, en ik kwam er direct achter dat ik geen hobby-voruwmensch ben.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien moet je gaan diamond painten.
Dit klinkt zoveel lolliger dan je het ws bedoeldequote:Op donderdag 20 april 2023 20:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik ben jouw vader binnen mijn huwelijk
Oeps, die schijn ik er per ongeluk ingeplakt te hebben.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:18 schreef Clubsoda het volgende:
Ik zie nu de extra e in de TT. Geen idee waar die vandaan komt
quote:Logboek entries voor dit topic
Op donderdag 20 april 2023 @ 21:02 door MadMaster:
Topictitel: "[CUL SC] Flaneren in Cannes" -> "[CUL SC] Flaneren in Cannese"
Oh ja,dat had ik ook met borduren! Dan was ik steeds onrustig als ik iets niet af had en ging ik als een malle zitten bordurenquote:Op donderdag 20 april 2023 21:09 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht dus slim te zijn door een hobby te zoeken om te ontspannen. Begonnen met schilderen, allemaal leuk en aardig. Nu voel ik me gestresst wanneer ik een werkje niet af heb.Gewoon in m'n schetsboek, niets bijzonders, toch weer gehaast voelen. FML.
Ja, die blijk ik dus te kennen. Inmiddels met voornaam in de krant en daar hebben we er geen tien van zeg maar. Vriendelijke knul.quote:Op donderdag 20 april 2023 20:46 schreef derLudolf het volgende:
Ja toen ik las dat het een man was, hoefde ik het niet meer te vragen![]()
Ken je de verdachte?
Ooit ook meegesleept naar zo'n beurs. Huuuuu. Ik heb het die persoon nog steeds niet helemaal vergeven. Nooit weer.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:18 schreef Myraela het volgende:
Mij niet bellen. Ik was dus naar een crea beurs meegesleept, en ik kwam er direct achter dat ik geen hobby-voruwmensch ben.
Heel erg counterproductive. Wat is daar eigenlijk het Nederlandse woord voor?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:28 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Oh ja,dat had ik ook met borduren! Dan was ik steeds onrustig als ik iets niet af had en ging ik als een malle zitten borduren
Ik vind met name rtl nieuws fantastisch sensationeel. Dagblad van het Noorden heeft een artikel met als kop: Ik heb corona èn hem overleefd.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:31 schreef Vanyel het volgende:
Blij met SCUL. Word ik weer eens geïnspireerd het nieuws te lezen.
Ha, ik vroeg me al af hoe ik dit over het hoofd had gezienquote:Op donderdag 20 april 2023 21:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oeps, die schijn ik er per ongeluk ingeplakt te hebben.
Fixed…
[..]
Contraproductief?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel erg counterproductive. Wat is daar eigenlijk het Nederlandse woord voor?
Contraproductiefquote:Op donderdag 20 april 2023 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een masterdiploma vertalen en kom er niet opquote:Op donderdag 20 april 2023 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Begreep ik nu goed dattie in nog 2 andere Zkh werkte ook?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind met name rtl nieuws fantastisch sensationeel. Dagblad van het Noorden heeft een artikel met als kop: Ik heb corona èn hem overleefd.
Contraproductief?quote:Op donderdag 20 april 2023 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor ons zkh ja. Oa umcg. Misschien doet de politie daar nu ook onderzoek.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:34 schreef fietsie het volgende:
Begreep ik nu goed dattie in nog 2 andere Zkh werkte ook?
[..]
quote:Op donderdag 20 april 2023 21:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind met name rtl nieuws fantastisch sensationeel. Dagblad van het Noorden heeft een artikel met als kop: Ik heb corona èn hem overleefd.
Ze moesten wel 24 mensen op het laatste moment nog wel even bellen he. Ook personeelstekort bij de politie, zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 20 april 2023 21:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Contraproductief?
Ja ik zie het al DP was me voor.
[..]
Ik vind die 72 jarige die ze net een kort telefoontje over haar mogelijk niet zomaar overleden man wilden afschepen ook wel weer een klassieker
Het past fantastisch in mijn beeld van de gebruikelijke werkwijze, maar die is ook personeelstekortbeïnvloed.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze moesten wel 8643 mensen op het laatste moment nog wel even bellen he. Ook personeelstekort bij de politie, zullen we maar zeggen
Dat was op rtv Drenthequote:Op donderdag 20 april 2023 21:41 schreef Vanyel het volgende:
Het past fantastisch in mijn beeld van de gebruikelijke werkwijze, maar die is ook personeelstekortbeïnvloed.
De nos vertelde mij niet dat het er 24 waren trouwens.
Serieus? Je zou juist van Omroep Max verwachten dat ze hun doelgroep als volwassenen behandelen.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij keken net Voeding en ons Brein. Van Omroep Max met die ene Janny, van Van Duijn. Hebben al die Max-programma's zo'n idioot kleutertoontje? En vinden bejaarden dat prettig? Wij vonden het echt niet te doen.
Contraproductiefquote:Op donderdag 20 april 2023 21:34 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik heb een masterdiploma vertalen en kom er niet opmaar 1 ik heb weekend en 2 het is al laat.
Dat zou je denken ja. Maar alles wat ik van Max heb gezien heeft zo'n suffe toon. Ook dat programma van Van Duijn en Janny op een boot en Binnenstebuiten doen dit. Ik heb in totaal een handvol keer naar Max gekeken dus misschien heb ik ongeluk gehad hoor, kan.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Serieus? Je zou juist van Omroep Max verwachten dat ze hun doelgroep als volwassenen behandelen.
Neenquote:Op donderdag 20 april 2023 21:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Panty gemist?
(Het is ee shoutouttopic)
quote:Op donderdag 20 april 2023 22:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
dus mijn maatje heeft zijn grote lijf er toch wel een paar keer in gewrongen om vervaarlijk aan het stuurwiel te draaien
Vast niet, snapt niks van bankbiljetjesquote:
Ohquote:Op donderdag 20 april 2023 22:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vast niet, snapt niks van bankbiljetjes
Men vindt het een onnodige verengelsing van het Nederlandse begrip hersenenquote:Op donderdag 20 april 2023 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja. Maar alles wat ik van Max heb gezien heeft zo'n suffe toon. Ook dat programma van Van Duijn en Janny op een boot en Binnenstebuiten doen dit. Ik heb in totaal een handvol keer naar Max gekeken dus misschien heb ik ongeluk gehad hoor, kan.
Ik hoopte trouwens op een programma over de invloed van eten op ons brein. Maar het was meer Mavo1 kennis over dat je minder proeft als je je neus dichtknijpt enzo.
Trouwens, @:clubsoda, waarom mag ik geen brein zeggen? Dat kwam tijdens de teruglees over Vlinders reptielenbrein ter sprake.
Ah, ok. Het is dus niet echt fout, alleen onprettig. Dan doe ik er verder niets mee en blijf ik af en toe roepen dat mijn brein vandaag vertraging heeft e.dquote:Op vrijdag 21 april 2023 01:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Men vindt het een onnodige verengelsing van het Nederlandse begrip hersenen
Medisch-anatomisch heet het ook allemaal hersenen. Terwijl 'brein' een soort hippige lading heeft waar mijn soortgenoten niet zo blij van de worden.
Nog niks, weer terugquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Opgestart, geen mail, terug naar bed, over uurtje weer eens kijken
Ik vind brein meer een denkende entiteit, terwijl hersenen een orgaan zijn. De meeste mensen praten over het eerste maar wij vooral over het tweede. Maar het is een soort vage semantische discussie die vooral vakidioten belangrijk vinden.quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ah, ok. Het is dus niet echt fout, alleen onprettig. Dan doe ik er verder niets mee en blijf ik af en toe roepen dat mijn brein vandaag vertraging heeft e.d
Hier kwamen ze deze week, en de lammetjes zijn echt nog piep klein dit keerquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:28 schreef Blues het volgende:
Gmorge!
Het weiland hier is al weken leeg... zo benieuwd wanneer de versche schaapjes worden afgeleverd.
Die weet ook niet wat haar overkomt, zoveel ruimte (en muisjes en vogels 😉)quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:55 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen!
Over flaneren gesproken
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 april 2023 18:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Moet je er een nachtje over slapen of zie je morgen de foto pas?
En auto's en vrachtwagensquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die weet ook niet wat haar overkomt, zoveel ruimte (en muisjes en vogels 😉)
Da’s minder, maar ze is een verstandige dame dusquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En auto's en vrachtwagens![]()
Gelukkig vind ze die nog steeds eng en gaat ze dus de tuin kant op
quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zie je het Pippi Langkous gehalte wat minder goed eigenlijk.
Dank jequote:Op vrijdag 21 april 2023 09:17 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Ik herken je nauwelijks als Pipi-incarnatie, maar je staat er cool
Nu niet, volgende week (3 dagen werken) ook niet maar de week erna?quote:
Hier schijnt de zonquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen op deze regenachtige vrijdag allen
Heel veel knuffels over dus je krijgt ze allemaalquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag een beetje rare dag, weer iets waar ik online weinig over kan zeggen maar als iemand nog knuffels over heeft dan zijn ze welkom.
quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Vandaag een beetje rare dag, weer iets waar ik online weinig over kan zeggen maar als iemand nog knuffels over heeft dan zijn ze welkom.
Wat een prachtige katquote:Op vrijdag 21 april 2023 08:55 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen!
Over flaneren gesproken
[ afbeelding ]
Bij dezen!quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Georgequote:Op vrijdag 21 april 2023 10:27 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Wat een prachtige kat![]()
Ik was net bij de dierenarts met de onze voor vaccinatie/controle, blijkt ie een hartruis te hebben![]()
Ze bellen nog terug of ik de echo hier in de kliniek kan laten maken of ergens in Arnhem/Brabant.
Ik vind het wel spannend, had geen idee dat er iets mis was met George.
Hihi ja, zo hadden ze hem in het asiel genoemd toen hij was gevonden.quote:
Da’sschrikken. Hopelijk kan je snel terecht voor een echoquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:27 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik was net bij de dierenarts met de onze voor vaccinatie/controle, blijkt ie een hartruis te hebben![]()
Ze bellen nog terug of ik de echo hier in de kliniek kan laten maken of ergens in Arnhem/Brabant.
Ow dat is schrikkenquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:27 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ik heb hem al gehad!quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:50 schreef Tuindier het volgende:
'morgen! Zo asperges halen en weer lekker in de tuin aan de slag.
Sterkte met de punctie @:Myraela
Moest je man ook zelf jouw opbrengst wegbrengen? Dat had een vriendin van mij, ik heb haar toen vast naar huis getaxied. Lekker laten verwennen vandaag!quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hem al gehad!lig nu nog te wachten tot m’n man terugkomt uit het andere ziekenhuis. Een kant ging soepel. De andere kant was zonder verdoving omdat er toch maar 1 eitje lag, maar die was toch wel even flink naar. Maar achter de rug, dus fijn.
Au, wat dapper van jou zonder verdovingquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb hem al gehad!lig nu nog te wachten tot m’n man terugkomt uit het andere ziekenhuis. Een kant ging soepel. De andere kant was zonder verdoving omdat er toch maar 1 eitje lag, maar die was toch wel even flink naar. Maar achter de rug, dus fijn.
dit had ik gemist. Fijn dat het goed is gegaan, beetje jammer van zonder verdovingquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook eenquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
We hebben 2 flessen olijfolie, 2 potten en 2 zakken olijven, 1 olijfhouten slacouvert, een bakje amandelen, een bakje geitenyoghurt, een potje honing en een zak rozijnen mee terug genomen. De tijdschriften kwamen niet mee terug en mijn medicatie kon ik op de terugweg uit de doosjes halen. Dat zorgde voor precies genoeg ruimtequote:Op vrijdag 21 april 2023 08:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Welkom terug @:Lucky_Strike. Leuk verslag. Hoe ging het met koffers. Ruimte genoeg om spullen mee tete nemen?
Ja, dat is hier inderdaad ook. Ze doen hier de punctie, maar het lab zit in het Erasmus. Dus daar is m’n man nu naartoe. Daar moet hij dan ook ‘produceren’ zoals ze dat zo mooi noemen. Met een speciaal koffertje met daarin de eitjes. Fascinerend proces wel allemaal.quote:Op vrijdag 21 april 2023 11:00 schreef Tuindier het volgende:
Moest je man ook zelf jouw opbrengst wegbrengen? Dat had een vriendin van mij, ik heb haar toen vast naar huis getaxied. Lekker laten verwennen vandaag!
Nog een middagje ingelogd zijn. Dan ik ookquote:
Knuffelquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
*stuurt virtuele knuffelquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Kortom, weekendquote:Op vrijdag 21 april 2023 14:42 schreef borisz het volgende:
Sarabi
Onze hostingboer is failliet. Zagen we wel een beetje aankomen, vandaar dat we met nieuwe website al met andere partijen in zee waren. De samenwerking ging al kut toen sinds we met deze partij in zee zijn. Maar nu ligt alles plat omdat de curator alles bevriest. Logisch ook, is zijn werk. Maar we hebben nu wat codes nodig en die worden nu niet gegeven. Afijn onze huisjurist is aan het werk gezet.
Doen we niet aan. Iedereen is met de auto.quote:
Vrijdag met de lunch is idd snaaien. Snackbar, indo, surinamer of visboer. Wel op eigen kosten.quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Doen we niet aan. Iedereen is met de auto.
We krijgen elke vrijdagmiddag patat
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Jullie zijn liefquote:
AFGELADEN VOL DIE TENTquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier zie je het Pippi Langkous gehalte wat minder goed eigenlijk.
Plast ze niet meer op bed?quote:Op vrijdag 21 april 2023 08:55 schreef Barreltje het volgende:
Goedemorgen!
Over flaneren gesproken
[ afbeelding ]
Ik ken haar niet. ff zoeken en eenquote:Op vrijdag 21 april 2023 15:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jullie zijn lief
Verder heb ik ook wel leuk nieuwsVanmorgen kaartjes kunnen bemachtigen voor het concert van Greta van Fleet.
Ik eet van de AH k&k de witlof stamppot. Zó lekkerquote:Op vrijdag 21 april 2023 17:31 schreef Clubsoda het volgende:
Gnocchi uit de oven, mijn luie go-to maaltijd die ook nog eens iedereen lust
Jaquote:
Altijdquote:Op vrijdag 21 april 2023 13:26 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Lucky_Strike ik kreeg bij Dekamarkt zakjes zaad mee, sperziebonen, vergeet-me-nietjes en 6x korenbloem, interesse? (Of iemand anders)
Ok, de Deka is hier net vernieuwd dus kom ik er weer. Zodra de actie is afgelopen stuur ik ze opquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
Het is een Amerikaanse rockband met veel Led Zeppelin invloeden.
Wij aten 2,5u geleden al spaghetti met bolognese saus. Maar straks ook hier stokbroodquote:Op vrijdag 21 april 2023 18:14 schreef derLudolf het volgende:
Ik at een loempia en een bamischijf met satésaus.
Straks stookbrood met wat rauwe ham.
Ja die snacks waren m'n lunch.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij aten 2,5u geleden al spaghetti met bolognese saus. Maar straks ook hier stokbroodof stokmik zoals wij het noemen
Hoe doe je dat met die lekkerbek? Eerst gewoon lekkerbek en dan daarna door de oestersaus? Blijft het dan nog krokant?quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier wordt het vanavond een lekkerbekje in oestersaus met gele rijst, peultjes en komkommersalade.
Lampen aan in huis nu, maar tot voor 15 minuten nog de balkondeur open gehadquote:Op vrijdag 21 april 2023 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier schijnt het zonnetje op dit moment. Maar er was inderdaad voor het hele land code geel afgegeven vanwege onweersbuiten met kans op hagel en windstoten
Astuquote:
Graag gedaan.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:45 schreef z80 het volgende:
Een serieuze onweersbui hier. Dat is toch al weer een tijdje geleden.
*doorgeef* Ik heb de lampen net weer een half uurtje uit nadat het noodweer des doods hier langs kwam.quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Lampen aan in huis nu, maar tot voor 15 minuten nog de balkondeur open gehad
Dit recept: https://www.ah.nl/r/831008quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met die lekkerbek? Eerst gewoon lekkerbek en dan daarna door de oestersaus? Blijft het dan nog krokant?
Wat vrijgevig van je (t lijkt hier iets lichter te worden)quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Astu
[..]
Graag gedaan.
[..]
*doorgeef* Ik heb de lampen net weer een half uurtje uit nadat het noodweer des doods hier langs kwam.
Klinkt best lekker.quote:Op vrijdag 21 april 2023 20:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit recept: https://www.ah.nl/r/831008
Het blijft niet heel krokant maar ik vond het best aangenaam eigenlijk. Ik heb ook peultjes er bij in de pan gedaan.
Hier nu ook. En ik moet zo naar het stationquote:
Oeh, geen leuk vooruitzicht.quote:Op vrijdag 21 april 2023 21:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier nu ook. En ik moet zo naar het station
Ik: shit, zo-veel regen!
Jross: kan je mooi Lein's paraplu meenemen
(Lein besloot me zomaar een paraplu op te stureniets wat ik al héél lang aan het uitstellen was)
Ja, zo ben ik ooit tot op mijn ondergoed drijfnat aangekomen op mijn werkquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Oeh, geen leuk vooruitzicht.
Amir had net ook een post op instagram, die had, met het mooie weer vandaag, de regen niet zien aankomen. Geen jas, geen paraplu ☔️
Ja ik ook. In de pauze even een verjaardagscadeau kopen voor een collega. Moest dus echt terug op de fiets. Zo ontzettend verschrikkelijk doorweekt toen. En geen andere kleding natuurlijk, had eigenlijk naar huis moeten gaan en droge kleding aantrekken, totaal niet bij nagedacht. Op kantoor konden ze me volgen met een druppel spoorquote:Op vrijdag 21 april 2023 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik ooit tot op mijn ondergoed drijfnat aangekomen op mijn werkAl mijn kleren de hele nacht op de verwarming en ik in een wit pakje achter de receptie
Ja, zo lang was je dan ook niet weg geweest als je droge kleren was gaan aandoen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja ik ook. In de pauze even een verjaardagscadeau kopen voor een collega. Moest dus echt terug op de fiets. Zo ontzettend verschrikkelijk doorweekt toen. En geen andere kleding natuurlijk, had eigenlijk naar huis moeten gaan en droge kleding aantrekken, totaal niet bij nagedacht. Op kantoor konden ze me volgen met een druppel spoor
Nee da’s nooit fijn, onweer. Misschien de jas inspuiten met waterafstotend spul? Zou niet nodig moeten zijn, maar dan is die hopelijk wel waterdichterquote:Op vrijdag 21 april 2023 22:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, zo lang was je dan ook niet weg geweest als je droge kleren was gaan aandoen.
Nu op het station. Mijn regenjas is prut. Duur, maar prut. Water trekt er gewoon in. Nog niet gewassen sinds ik hem heb, dus dat kan het niet zijn. En het onweer vind ik niet zo prettig.
Dat heb ik nog wel liggen van mijn skikleding, dus dat ga ik na het weekend maar eens doen. Eerst wassen met dat spul en dan inspuiten met de andere fles. Ik had in de winkel al twijfels, maar de verkoper zei dat deze stof met zo goed werkt als van die ouderwetse plastic regenjassen. Huh, niet dus.quote:Op vrijdag 21 april 2023 22:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Nee da’s nooit fijn, onweer. Misschien de jas inspuiten met waterafstotend spul? Zou niet nodig moeten zijn, maar dan is die hopelijk wel waterdichter
Ik zag al dat de ergste onweer net langs mij ging, maar wel richting Frieslandquote:Op vrijdag 21 april 2023 23:06 schreef fietsie het volgende:
Hier begon de vloer ineens te trillen.... nog voor er klappen te horen waren
Ze trekken net om dicht gehucht heen, behalve 1 rood blobje wat hier om 0:00 over komt volgens buienradar...quote:Op vrijdag 21 april 2023 23:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zag al dat de ergste onweer net langs mij ging, maar wel richting Friesland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |