Hier dus dit jaar naar rechts ipv links.quote:Op donderdag 20 april 2023 18:50 schreef Koffieplanter het volgende:
Voor het eerst in bijna 25 jaar is La Redoute nog eens de beslissende helling geweest en als reactie besluit de ASO om hem direct maar in te korten.
Ik snap het probleem niet zo...de gemiddelde bouwvakker heeft om half 9 al een halve werkdag achter de rug.quote:Op donderdag 20 april 2023 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
De vrouwen mogen weer een nachtje overslaan of zo. Start om 8.35, klaar om 12.45 ongeveer. Dat kan ook wel stuk later (uur of 3 zelfs). Benieuwd of we dit keer wel beelden krijgen lol...
Ik weet niet hoe laat een gemiddelde bouwvakker bij jou begintquote:Op donderdag 20 april 2023 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet zo...de gemiddelde bouwvakker heeft om half 9 al een halve werkdag achter de rug.
6 uur ofzoquote:Op donderdag 20 april 2023 22:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe laat een gemiddelde bouwvakker bij jou begint
In alle vroegte bunkeren is niet zo heel prettig lijkt me.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap het probleem niet zo...de gemiddelde bouwvakker heeft om half 9 al een halve werkdag achter de rug.
Ik denk dat het lastig wordt om ook op zaterdag een gedeelte van Luik af te sluiten. Bovendien zou de publieke belangstelling wel ‘s tegen kunnen vallen.quote:Op vrijdag 21 april 2023 01:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
In alle vroegte bunkeren is niet zo heel prettig lijkt me.
Ik zou de vrouwen in de klassiekers lekker op zaterdag laten rijden.
Is in feite maar 1 straat wat ze hoeven af te sluiten die prima omzeilt kan worden. In Amstel is dat bv ook het geval.quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat het lastig wordt om ook op zaterdag een gedeelte van Luik af te sluiten. Bovendien zou de publieke belangstelling wel ‘s tegen kunnen vallen.
Je kunt beter alles later starten. De mannen finishen al om half 5. Daar zit dus nog wel wat rek in.
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 21 april 2023 16:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Remco is hard de Redoute opgereden in de verkenning.
Dit is toch wel een verkapte bekentenis toch?quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:25 schreef Marcoss het volgende:
Bijna aan 100%, misschien wel 105? Juist ja
Mensen die zoiets zeggen moeten echt geannuleerd worden. Is bijna net zo irritant als "letterlijk en figuurlijk" zeggen terwijl het helemaal niet letterlijk is.quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:25 schreef Marcoss het volgende:
Bijna aan 100%, misschien wel 105? Juist ja
https://youtu.be/iASjofpqL8A?t=3231quote:Op vrijdag 21 april 2023 19:29 schreef Marcoss het volgende:
Tegenwoordig rijden ze wel met een iets lichtere versnelling dan toen he
https://nos.nl/artikel/24(...)n-luik-zondag-winnenquote:Sprinten?
En als hij Pogacar niet weet te lossen in die zwaardere finale? "Als ik moet sprinten tegen hem, dan heb ik er geen schrik voor. Ik heb Roglic ook geklopt en Roglic heeft Pogacar in Luik al eens geklopt. Het zal een lange slopende koers zijn van ruim zes uur. Bij iedereen zal het beste eraf zijn. Stervende zwanen. Hopelijk ben ik degene die het minst sterft.
Emil verwacht een massale valpartij. Alleen Landa en Oomen ontspringen de dans en rijden samen 200 km naar de streep, alvorens we een ongekende sprint krijgen. Zoiets?quote:Op zaterdag 22 april 2023 02:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
In welk scenario zou Sam Oomen kunnen winnen, Emil?
Derde in Lombardije, derde in de Waalse Pijl, nu als derde naam genoemd, grote kans dat Emil er boenk op zit.quote:
Ik heb het idee dat hij nog even wat beelden moet terugkijken.quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:22 schreef Szura het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)n-luik-zondag-winnen
De altijd zichzelf compleet overschattende Remco E.quote:Op zaterdag 22 april 2023 10:22 schreef Szura het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)n-luik-zondag-winnen
Omdat Twan zo heetquote:Op zaterdag 22 april 2023 12:35 schreef Sjoerd102 het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom Wout Poels op startlijsten van ASO wedstrijden altijd als Wouter Poels staat genoteerd?
quote:Volledige naam Wouter Lambertus Martinus Henricus Poels
6/11quote:Op zaterdag 22 april 2023 12:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
De stagiair is helemaal losgegaan.
Paasschens in de ontsnapping van de dag.quote:Op zaterdag 22 april 2023 16:02 schreef Pedante_Mansplainer het volgende:
Ik ga gewoon voluit supporteren voor Ben Healy
Vorig jaar niet gelukt helaasquote:Op zaterdag 22 april 2023 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Paasschens in de ontsnapping van de dag.
Met het verschil dat die niet perse dan om half 6 al zijn ontbijt moet hebben gegeten.quote:Op donderdag 20 april 2023 22:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geniet er van.quote:Op zondag 23 april 2023 09:46 schreef Sjoerd102 het volgende:
Goedemorgen vanuit een zonnig luik
https://imgur.com/a/kKz9w0K
https://imgur.com/a/tZhutcOquote:Op zondag 23 april 2023 11:10 schreef Chiappucci het volgende:
OSBORNE Jason
LE BERRE Mathis
VAN DEN BERG Lars
OURSELIN Paul
ZIMMERMANN Georg
DVERSNES Fredrik
VELASCO Simone
MEENS Johan
BALMER Alexandre
APERS Ruben
CARRETERO Héctor
Aardige kopgroep bij de mannen.
Niet voor niets beste maatjes met Evenepoel.quote:Op zondag 23 april 2023 11:38 schreef Slobeend het volgende:
Ik zag net een interview met Van Wilder. Bijzonder onsympathieke uitstraling.
Zeker als de dames erachter met name lijken te denken "ik moet demarreren, ik moet weg hier" en er geen enkele poging tot een fatsoenlijke achtervolging wordt gedaan. Nu lijkt iedereen het aan Jumbo Visma over te laten. Snijdt ook weinig hout.quote:Op zondag 23 april 2023 11:50 schreef Chiappucci het volgende:
Als Reusser is vertrokken, kan de rest het vergeten. Boeken toe.
quote:Op zondag 23 april 2023 12:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het verkrachten van de fiets van Van Vleuten ga ik toch echt niet missen.
Die vergelijking zie ik niet helemaal.quote:Op zondag 23 april 2023 12:16 schreef Szura het volgende:
De nutteloze Lars Boom-prikken van Van Vleuten worden wel een beetje pijnlijk
Ik hoorde Wuyts (voormalig Sporza) na de Amstel in een podcast.quote:Op zondag 23 april 2023 12:26 schreef DiegoFuser het volgende:
Sporza drijft de spot met de tranen an Vollering
Ze rijdt nu langer op kop dan Vollering, geniaal.quote:Op zondag 23 april 2023 12:27 schreef Szura het volgende:
ELB had alleen maar in het wiel moeten gaan hangen
Daar zegt Wuyts niets dat niet kloptquote:Op zondag 23 april 2023 12:27 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik hoorde Wuyts (voormalig Sporza) na de Amstel in een podcast.
Kopecky was beter dan Vollering, maar zat/zit onder de plak.
Over wie het beste is (en waar en wanneer): daar valt uiteraard over te praten.quote:Op zondag 23 april 2023 12:29 schreef DiegoFuser het volgende:
Sporza drijft de spot met de tranen an Vollering
[..]
Daar zegt Wuyts niets dat niet klopt
Mutanten kunnen we missen als kiespijn.quote:Op zondag 23 april 2023 12:33 schreef Toby56 het volgende:
Koel.
Wel weer gelachen om Annemieks eindsprint.
Ik ga haar missen, maar het wordt denk ik wel een stukje veiliger in het penelton.
Ik had het over mezelf, niet over "we".quote:Op zondag 23 april 2023 12:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mutanten kunnen we missen als kiespijn.
Ik wist niet dat je boos werd…quote:Op zondag 23 april 2023 12:36 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik had het over mezelf, niet over "we".
Maar goed, als je WA van Buren heet...
Iemand had “overnemen hoer” moeten roepen de laatste kilometer.quote:Op zondag 23 april 2023 12:35 schreef Toby56 het volgende:
Qua (zelf)vertrouwen heeft Vollering echt een grote stap gemaakt.
Ze zit eigenlijk in Longo Borghini's wiel met een air van "je gaat je gang maar".
Dan wordt het mannenwielrennen een stuk saaierquote:Op zondag 23 april 2023 12:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mutanten kunnen we missen als kiespijn.
Bedankt voor de tip overigensquote:Op zondag 23 april 2023 12:31 schreef superniger het volgende:
Hier verder: SPT / Het Atletiektopic #53 Sifan wat doe je allemaal? Startgeld pakken
Dat ligt er maar net aan hoeveel van die mutanten er in koers zijn. Een onderlinge strijd is super aantrekkelijk, maar een Pogacar die de rest van het peloton op 3 minuten rijdt hoeft van mij niet zo.quote:Op zondag 23 april 2023 12:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan wordt het mannenwielrennen een stuk saaier
Ik ben helemaal niet boos. Ik ben zelfs in een goed humeur.quote:
Buienradar.be verwacht rond 14u wat druppels in Spa lijkt verder redelijk droog te blijven. #afkloppen.quote:Op zondag 23 april 2023 09:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geniet er van.![]()
Er komt nog een flinke bak water aan.
https://www.buienradar.nl/wereldwijd/europa/buienradar
Regen in Spa?quote:Op zondag 23 april 2023 12:43 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Buienradar.be verwacht rond 14u wat druppels in Spa lijkt verder redelijk droog te blijven. #afkloppen.
Dat zou bijzonder zijn. Gebeurt hem vrijwel nooit.quote:Op zondag 23 april 2023 12:51 schreef Sjoerd102 het volgende:
Valpartij Pogacar volgens de koersradio.
In MSR is hij ook gevallen als ik het mezelf goed herinner.quote:Op zondag 23 april 2023 12:52 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat zou bijzonder zijn. Gebeurt hem vrijwel nooit.
Wappie Mollema komt geen viaduct meer over. En die hebben ze een contract tot en met 2026 gegeven.quote:
Mollema een wappie?quote:Op zondag 23 april 2023 13:07 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Wappie Mollema komt geen viaduct meer over. En die hebben ze een contract tot en met 2026 gegeven.
Geen echte Corona ontkenner, maar was een tijd lang anti QR tweets van zo een blokkeerfriesin aan het liken op de Twitter. Derhalve, cancelen.quote:
dat verbaasde mij ook ja, sinds 2019 heeft ie , behalve 1 tour etappe, niet veel meer gewonnen. (wat nog steeds knap is, maar tegenwoordig zijn we zo gewend aan veel winnen in de tour dat het niet bijzonder is)quote:Op zondag 23 april 2023 13:07 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Wappie Mollema komt geen viaduct meer over. En die hebben ze een contract tot en met 2026 gegeven.
Verstandige man dus die Baukequote:Op zondag 23 april 2023 13:10 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Geen echte Corona ontkenner, maar was een tijd lang anti QR tweets van zo een blokkeerfriesin aan het liken op de Twitter. Derhalve, cancelen.
NK tijdrijden vorig jaar!quote:Op zondag 23 april 2023 13:10 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
dat verbaasde mij ook ja, sinds 2019 heeft ie , behalve 1 tour etappe, niet veel meer gewonnen. (wat nog steeds knap is, maar tegenwoordig zijn we zo gewend aan veel winnen in de tour dat het niet bijzonder is)
Dan is het voorjaar toch weer gered!quote:Op zondag 23 april 2023 13:13 schreef Momo het volgende:
Dat kutkind zal straks wel winnen en dan staat PatLef ook weer lekker vooraan met een fles Champagne.
Luca Brecel heeft gewonnen, dus Karrul is in een goed humeurquote:Op zondag 23 april 2023 13:19 schreef Dutch_view het volgende:
Benieuwd welke toon Karrel straks zal aanslaan
Karrel in de weer geweest met verf?quote:De renner kwam ten val in een afdaling waar markeringen waren aangebracht om putten aan te duiden.
Laatste keer in de Classica blijkbaar...quote:Op zondag 23 april 2023 13:13 schreef Marcoss het volgende:
1e koers DNF in een koers waar hij ook echt een doel van maakte, denk ik? Wel een paar DNF's geweest, maar dat waren dan koersen die hem niet zoveel boeiden (of vlak na Tourwinst)
Ja, maar dat was vast geen doel, denk ik, zo vlak na de Tour? Volgens mij toen ook al uit koers voordat de uitzending begon en niet na een valpartij of iets dergelijks.quote:Op zondag 23 april 2023 13:36 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Laatste keer in de Classica blijkbaar...
Sporza geeft geen fuck om Walloniëquote:Op zondag 23 april 2023 13:41 schreef Dutch_view het volgende:
Sporza die hardlopen verkiest boven wielrennen. Flopshow
10 minuutjes maar.quote:Op zondag 23 april 2023 13:41 schreef Dutch_view het volgende:
Wordt dit niet gewoon uitgezonden op de rtbf?quote:Op zondag 23 april 2023 13:43 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sporza geeft geen fuck om Wallonië
Tis ook moeilijker herstellen van n verkoudheid met zulke memmen,schijntquote:Op zondag 23 april 2023 13:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Tis dat ze elk seizoen net pech heeft met een verkoudheid anders zie ik Puck ook nog wel de Ardennen tiologie winnen.
Dit is een rechtenkwestie. Ze mogen volgens mij pas vanaf half drie uitzenden.quote:Op zondag 23 april 2023 13:41 schreef Dutch_view het volgende:
niks mis mee ouwe prinsquote:
Journalistieke post.quote:Op zondag 23 april 2023 13:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die kun je gewoon melken, niks mis mee ouwe prins
Als ze dan maar niet beginnen met een twintig minuten durende samenvattingquote:Op zondag 23 april 2023 13:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is een rechtenkwestie. Ze mogen volgens mij pas vanaf half drie uitzenden.
Was in PR ook zo.
Karrel bevestigt dit nu zelf ook, vanwege vragen hierover. Zou hij hier meelezenquote:Op zondag 23 april 2023 13:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is een rechtenkwestie. Ze mogen volgens mij pas vanaf half drie uitzenden.
Was in PR ook zo.
quote:Op zondag 23 april 2023 14:38 schreef TommyL0204 het volgende:
Gaap.. nee, ik ben toch echt meer dan van de kassei klassiekers
Hinault die met 8 minuten voorsprong won klinkt nou ook niet geweldig spannend, al was het weer natuurlijk episch, maar die heb ik niet meegemaakt dus denk toch; ja.quote:Op zondag 23 april 2023 14:46 schreef Mani89 het volgende:
Gedurfde voorspelling: dit wordt de saaiste Luik-Bastenaken-Luik en weer terug, ooit.
Tja, je moet niet tot de Redoute wachtenquote:Op zondag 23 april 2023 14:49 schreef The_Undertone het volgende:
Madouas , Tratnik en Sheffield, dat is niet mis, maar veel te vroeg natuurlijk
Hij zit zich tot drie keer toe af te vragen welke FDJ daar met zijn knikkende hoofd op komst is.quote:
Oei.quote:Op zondag 23 april 2023 14:50 schreef Tjacka het volgende:
PogAICAR
Evenepoep
Healy
Dit is mijn voorspelling
Oke, drinkerquote:Op zondag 23 april 2023 14:50 schreef Tjacka het volgende:
PogAICAR
Evenepoep
Healy
Dit is mijn voorspelling
Hopelijk heb je daar vandaag niet te veel op ingezet.quote:Op zondag 23 april 2023 14:50 schreef Tjacka het volgende:
PogAICAR
Evenepoep
Healy
Dit is mijn voorspelling
Hoezoquote:Op zondag 23 april 2023 14:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk heb je daar vandaag niet te veel op ingezet.
We missen alleen nog een solo van 50 kilometer van R.EV.quote:Op zondag 23 april 2023 14:54 schreef WAvanBuren het volgende:
Vollering wint, Landa lost. Er blijft niet veel heel vandaag in huize R_R.
Nog even 30km geduld.quote:Op zondag 23 april 2023 14:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We missen alleen nog een solo van 50 kilometer van R.EV.
Jantje ramt gewoon door naar de finish hoorquote:Op zondag 23 april 2023 15:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Tratnik wil een foto waarbij hij bij Hem in het wiel zit.
Absoluut.quote:Op zondag 23 april 2023 15:06 schreef Pistolero het volgende:
Tratnik gaat straks in de Giro gewoon hele beklimmingen vanaf de voet op kop brommeren voor Roglic terwijl er amper 10 man in zijn wiel kunnen blijven zitten heh?
Ik ben overgeschakeld naar Joris en Staf.quote:Op zondag 23 april 2023 15:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe belachelijk zijn we bezig?
Je bent er bijna Karl, bijna.
Ik hoorde Joris en spontaan schakelde mijn TV weer over naar andere zenderquote:Op zondag 23 april 2023 15:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ben overgeschakeld naar Joris en Staf.
Het blijft een enigma, al is zijn basisniveau wel dalende.quote:Op zondag 23 april 2023 15:13 schreef Chiappucci het volgende:
Ben wel verrast dat Poels nog niet als een baksteen gelost is.
Nee, maar dat hij nu al uit het rijtje knechten was verdwenen is niet bestquote:Op zondag 23 april 2023 15:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij had iets van hem verwacht vandaag?
Is ook weer zo, al zijn er natuurlijk al andere grote namen afgehaakt.quote:Op zondag 23 april 2023 15:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Nee, maar dat hij nu al uit het rijtje knechten was verdwenen is niet best
En nu als baksteen erafquote:Op zondag 23 april 2023 15:21 schreef The_Undertone het volgende:
Lollerflip op kop, voorsprong loopt op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |