quote:
De laatste keer dat ik een oester weghapte zat er nog een stukje schelp in, gelukkig geen kies gebrokenquote:
met cote d'azur toeslagquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik voorzie wel wat oesters, de komende dagen.
Geen mossels?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik voorzie wel wat oesters, de komende dagen.
Kun je die 5de dag niet gewoon doen alsof je er bent en testen hoelang dat goed gaat?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zie dus een megainteressante vacature al MAANDEN online staan. Maar er wordt heel expliciet steeds FULLTIME benadrukt. Gek he, dat je die niet ingevuld krijgt
Pas op gast of ik naai je een ban aanquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou goffedommejezus Vanyel doe even normaal of zo met je TT wil je.
SUUK ZESquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Pas op gast of ik naai je een ban aan
Want handhaven van bestaande regels is zooooo interfererend met de rechten en vrijheden enzo?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:57 schreef Troel het volgende:
Veiligere wegen en meer voorlichting: zo moet het aantal verkeersdoden dalen https://www.nu.nl/binnenl(...)eersdoden-dalen.html
Ja, dit is dé oplossing
149 euroquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Want handhaven van bestaande regels is zooooo interfererend met de rechten en vrijheden enzo?
Voor je het weet ben je mijn foefoequote:
Oh wacht, wat betekent dat woord, foefoe?quote:
Fantastische tips geef ik toch altijdquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou goffedommejezus Vanyel doe even normaal of zo met je TT wil je.
Heb je gezien wat ze zei? Was niet geheel netjesquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:02 schreef Jeroboam het volgende:
Lienkien heeft dus een ban na de rel. Dat is toch wel de laatste persoon waarvan je verwacht dat die een ban zou krijgen.
Ze heeft volgens Danny een ban nadat ze iets vileins over een andere user zeiquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:02 schreef Jeroboam het volgende:
Lienkien heeft dus een ban na de rel. Dat is toch wel de laatste persoon waarvan je verwacht dat die een ban zou krijgen.
In context begrijpelijkquote:
Dat van die alvleeskanker? Dat was niet eens vilein heurquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je gezien wat ze zei? Was niet geheel netjes
Niet gezienquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je gezien wat ze zei? Was niet geheel netjes
Preciesquote:
Sinds wanneer worden bans besprokenquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze heeft volgens Danny een ban nadat ze iets vileins over een andere user zei
Dat laatste vind ik dan weer niet zo onverwacht
Nu?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden bans besproken
Ik bedoel meer van, volgens mij hoort crew niet te zeggen waarom iemand een van heeft.quote:
Neu, niet vilein. Wel niet netjesquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat van die alvleeskanker? Dat was niet eens vilein heur
Jij zet ook wel eens slotjes buien het thuishonk toch?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van, volgens mij hoort crew niet te zeggen waarom iemand een van heeft.
Hoezo niet? Was toch gewoon een oorzaak-gevolg-relatie benoemen?quote:
Ze herhaalde wat de user zelf in een topic vertelde…quote:
Ja jongen, FOK! gaat naar de haaienquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht even dat ik in de verkeerde SC was beland vanwege de TT...
Vertel mij wat...quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja jongen, FOK! gaat naar de haaien
SEXquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja jongen, FOK! gaat naar de haaien
Als je rood bent mag je dat welquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van, volgens mij hoort crew niet te zeggen waarom iemand een van heeft.
KPVquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:08 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoezo niet? Was toch gewoon een oorzaak-gevolg-relatie benoemen?
Dit lijkt me niet oorzaak-gevolg zeg maar.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dan zal ie ook wel uitbehandelde alvleesklierkanker hebben.
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Also, wanneer je salaris zo competitief is, WAAROM VERTEL JE HET ME DAN NIET?!
Neuh is een prima SCquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Ja, maar diequote:
Wel 1 van de meest vervelende kankers om te hebben.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:13 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt me niet oorzaak-gevolg zeg maar.
True dat.quote:
Zeker wel.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:13 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Dit lijkt me niet oorzaak-gevolg zeg maar.
Potver! Doe ik blijkbaar te hard mijn best je post te liken, vindt FOK! daar óók al wat vanquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeker wel.
Pietje zei:
A. Dit zijn mijn tanden
B. Ik heb uitbehandelde alvleesklierkanker
Lienekien concludeerde: als A waar is gezien tandphotoshop, dan zal B dat ook wel zijn.
Ik kan me zo voorstellen dat dat niet door iedereen op die manier wordt opgevat.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeker wel.
Pietje zei:
A. Dit zijn mijn tanden
B. Ik heb uitbehandelde alvleesklierkanker
Lienekien concludeerde: als A waar is gezien tandphotoshop, dan zal B dat ook wel zijn.
Hoe moet je dat anders opvatten?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat dat niet door iedereen op die manier wordt opgevat.
Kijk maar uit, straks gaat de magische database'updater' zonder logging ook bij jou aan de slagquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Potver! Doe ik blijkbaar te hard mijn best je post te liken, vindt FOK! daar óók al wat van![]()
Hoe??quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat dat niet door iedereen op die manier wordt opgevat.
Ik dacht dit ook zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Martelaar! Gevallen op het slagveld!quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eik moet lienekien nu ereburger worden gemaakt voor de activiteitsgeneratie
Kun je niet liggen én niet zittenquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:54 schreef Vanyel het volgende:
Hmm. Mijn andere SC heeft als titel "door de achterdeur".
Dat lees ik nu toch heel anders.
eeh...quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kun je niet liggen én niet zitten
Misschien is een praktijkvoorbeeld op z'n plek?quote:
Wordt die ene die hier bejubeld werd.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een bijlezen zeg.
Prachtig die burcht @:sigme en als je de ruimte hebt, gewoon alles meenemen @:lonaa
Niet leuk maar wel goed dat ze egaa nog een nachtje houden @:fietsie
Due curvy link van @:DancingPhoebeik zou graag zo curvy willen zijn (welke instant pot gaat het worden?)
Zo, de VvE vergadering was snel klaar, scheelt toch wel wie voorzitter is. Zeikmeneer werd tijdens het zeiken (over iets van 2 jaar geleden) door een nieuwe bewoonster gevraagd “woont u hier fijn, ja, waarom dat gezeur over iets dat helemaal goed is gegaan” en “dan moet u ergens anders een flat kopen, kunt u zien hoe fijn we het hier hebben”![]()
Dan doe je iets verkeerd volgens mij.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kun je niet liggen én niet zitten
Shitquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd volgens mij.
Sommige mensen zijn altijd dwarsliggers…quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd volgens mij.
Ja dat lijkt me dan wel pijnlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn altijd dwarsliggers…
Nou, meer als een sneer.quote:
Ah, ik kon het pas rond eind havo, dus dat zal het probleem dan wel zijnquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe??
Nou weet ik dat het leesniveau achteruit gaat al jaren en zeker begrijpend lezen maar dit is niveautje groep 6 hoor
Nee dat is een passief agressieve reactie. Dat is wat anders dan een sneer.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, meer als een sneer.
[..]
Ah, ik kon het pas rond eind havo, dus dat zal het probleem dan wel zijn
quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dan zal ie ook wel uitbehandelde alvleesklierkanker hebben.
Topic zit op slot en Oma Molo gaat ook heerlijk te bedde nuquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Goed, bellen jullie als het weer aon giet?
Allemaal op de dag af dat de schapen waren ‘uitgeteld’?quote:Op woensdag 19 april 2023 07:12 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Gister heeft het laatste schaap gelammerd, dus nu zijn we compleet.
De schattige hond is echt een uitstekende hond. Energiek, onderzoekend en zich van geen kwaad bewust. En hij doet alles prima. Heeft nog niks gemold, kan gewoon mee rondje wandelen zonder aangelijnd te zijn, komt als je 'm roept. Mijn twee eigen oude knarren vinden d'r niks an natuurlijk, maar dat ligt echt aan hun.
?quote:Op woensdag 19 april 2023 07:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
Allemaal op de dag af dat de schapen waren ‘uitgeteld’?
Werkt dat zó op tijd? Geen 2 weken voor of na de rekendatum.
#weet ik veel…
Ik denk dat Anne bedoelt of de lammeren na de verwachte tijd sinds dekking zijn geboren.quote:Op woensdag 19 april 2023 07:28 schreef sigme het volgende:
[..]
?
Ik heb 4 schapen, daarmee ben ik uitgeteld.
Dat zal wel, maar waar komt het idee vandaan dat ik dekkingen tel/noteer/bijhou/weet..?quote:Op woensdag 19 april 2023 07:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk dat Anne bedoelt of de lammeren na de verwachte tijd sinds dekking zijn geboren.
Dat moet je aan haar vragenquote:Op woensdag 19 april 2023 07:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar waar komt het idee vandaan dat ik dekkingen tel/noteer/bijhou/weet..?
Heb je ook 4 lammies?quote:Op woensdag 19 april 2023 07:28 schreef sigme het volgende:
[..]
?
En dag zonder vulva danwel vagina is een dag niet geleefd.quote:Op woensdag 19 april 2023 07:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gelukkig, hebben we het ook vandaag weer over vaginas
WHOOOOOO!!!!quote:Op woensdag 19 april 2023 08:09 schreef Lonaa het volgende:
Thanks lieverds, ik stap over half uur in de bus!
Wel spannend zo midden in de nachtquote:Op woensdag 19 april 2023 08:18 schreef Barreltje het volgende:
fijne vakantie Loon!
ik had een korte nacht..gister toen ik de kaas terug in de koelkast wilde leggen, ging het koelkast lichtje niet aan![]()
diepvries was ook hjet licht uit.. dus richting stoppenkast, maar daar ging het licht niet aan in de gang
dus eerst maar mn telefoon verder opgeladen voor een zaklamp ( jup, deze week zaklampen kopen) en incl koevoet richting stoppenkast. ( ik had een beetje horrorfilm ideeen
stadsmeisje op het platteland hoor
)
alle stoppen aan en uit gehad, maar geen soelaas.. wsl is het een van de oude stoppen die vervangen moet worden.. dat ga ik vanmiddag in het daglicht eens uitzoeken![]()
uiteindelijk vriezer en koelkast aangesloten via een verlengsnoer en weer gaan slapen ..
maar wel een kort nachtje
God wat heerlijkquote:Op woensdag 19 april 2023 07:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gelukkig, hebben we het ook vandaag weer over vaginas
Fijne vakantie!quote:Op woensdag 19 april 2023 08:09 schreef Lonaa het volgende:
Thanks lieverds, ik stap over half uur in de bus!
Geil jij dan toevallig ook op biljetjes in vagina's of ben je dan bang dat de biljetjes nat worden?quote:
Nee dat is niet zo'n opwindende combinatiequote:Op woensdag 19 april 2023 08:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Geil jij dan toevallig ook op biljetjes in vagina's of ben je dan bang dat de biljetjes nat worden?
Dan gaat de rating van het biljet omlaag.quote:Op woensdag 19 april 2023 08:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Geil jij dan toevallig ook op biljetjes in vagina's of ben je dan bang dat de biljetjes nat worden?
Er zullen vast liefhebbers voor zijn.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:26 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Dan gaat de rating van het biljet omlaag.
En toch he. Het zou een makkelijk gouden handeltje zijn. Je haalt een serie slipjes, doet ze even aan en verkoopt ze. Kun je toch denk ik wel een studie ofzo van betalen!quote:Op woensdag 19 april 2023 09:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Er zullen vast liefhebbers voor zijn.
Types die ook gedragen slipjes kopen.
Eerder deze week schreef je, dat je de lammeren verwacht.quote:Op woensdag 19 april 2023 07:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat zal wel, maar waar komt het idee vandaan dat ik dekkingen tel/noteer/bijhou/weet..?
quote:Op woensdag 19 april 2023 07:28 schreef sigme het volgende:
[..]
?
quote:Op woensdag 19 april 2023 07:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk dat Anne bedoelt of de lammeren na de verwachte tijd sinds dekking zijn geboren.
Eerder zei je, dat je deze week de lammeren verwachtte en zo geschiedde.quote:Op woensdag 19 april 2023 07:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Lama’s behoren tot de kameelachtigen, zijn geen schapenquote:Op woensdag 19 april 2023 09:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eerder deze week schreef je, dat je de lammeren verwacht.
Dan ging ik ervan uit, dat je de datum / de week van bevruchting wist.
En dat er een vast aantal weken staat tot aan werpen.
Mensenkinderen komen vaak + of - 2 weken voor de “uitgerekende “datum.
En dan heet dat toch ‘uitgeteld’ ?
[..]
[..]
[..]
Eerder zei je, dat je deze week de lammeren verwachtte en zo geschiedde.
Met ‘uitgeteld’ bedoelde ik ‘uitgerekende datum’ zoals mensenkinderen vaak op tijd zijn of +/- 2 weken.
En vervolgens vroeg ik of schapen een vast aantal weken dragen.
Alleen klopt het niet, want je wist niet wanneer zij zijn bezwangerd.
Pffft. Het is de schuld van slaapgebrek, vermoedelijk. Lama. 🙃
😂quote:Op woensdag 19 april 2023 09:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Lama’s behoren tot de kameelachtigen, zijn geen schapen![]()
Evenhoevigen versus holhoevigenquote:Op woensdag 19 april 2023 09:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mag ik deze even nomineren voor de leukste post van vandaag tot nu toe. Ja, ok, bij dezen.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zie, dan ging het toch inderdaad om 'tot 4 tellen'quote:Op woensdag 19 april 2023 09:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eerder deze week schreef je, dat je de lammeren verwacht.
Dan ging ik ervan uit, dat je de datum / de week van bevruchting wist.
En dat er een vast aantal weken staat tot aan werpen.
Mensenkinderen komen vaak + of - 2 weken voor de “uitgerekende “datum.
En dan heet dat toch ‘uitgeteld’ ?
In je broekspijp!quote:Op woensdag 19 april 2023 10:41 schreef AnneX het volgende:
Duidelijk: vijf maanden -/- 5 dagen.
Pcm doet wonderen. Straks eerst bieb en dan twee staande lampen naar iemand brengen. Zij blij en ik een vierkante meter ruimte erbij.
Er logeerde een Hele Grote Spin in de lampekap! Echt 4 x 4 cm.
Toen ik de kap de volgende dag eraf haalde om schoon te maken, was tie weg.
Waarheen?
+1quote:Op woensdag 19 april 2023 10:02 schreef Troel het volgende:
[..]
Mag ik deze even nomineren voor de leukste post van vandaag tot nu toe. Ja, ok, bij dezen.
maar ehh.. chef las ergens dat lama's wel enorm goed voor de schapen kunnen zorgen en dat ze in sommige contreien als een soort van waakhond worden gebruikt om vossen etc weg te houden van de kuddequote:Op woensdag 19 april 2023 09:50 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh dat zou best kunnen, ze zijn wel sterkquote:Op woensdag 19 april 2023 11:13 schreef Barreltje het volgende:
[..]
maar ehh.. chef las ergens dat lama's wel enorm goed voor de schapen kunnen zorgen en dat ze in sommige contreien als een soort van waakhond worden gebruikt om vossen etc weg te houden van de kudde
Ja, maar weer afgelopen.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:14 schreef Barreltje het volgende:
Tevens, iemand ander die ook "love is blind" als guilty pleasure heeft
Ik wil eigenlijk geen discussie aanwakkeren, maar ik snap dat ik dat natuurlijk wel ga doen met vragen hierover. Mijn insteek is dat ik oprecht graag antwoord wilquote:Op woensdag 19 april 2023 11:34 schreef Candaasje het volgende:
Aangezien ik nog 1 paar dagelijks schoenen had (mijn afgetrapte klusschoenen, wandelschoenen en 2 paar hakken tel ik even niet mee) maar eens nieuwe besteld.
Wilde eigenlijk eerst bij Veja, maar 140 euro per paar ben ik eigenlijk niet waard. Of althans, dan moet ik er gewoon een paar naast hebben die minder kosten. Want ik trap die dingen af. (Geen idee hoe, maar het gebeurt![]()
Gelukkig heeft Superdry ook een vegan collectie 😎
Dus een stel zomers geel:
[ link | afbeelding ]
En een paar wat neutraler canvas, … maar je bent vegan as fuck of je bent het niet![]()
[ link | afbeelding ]
@:Lonaa nu is het tijd voor jouw outfits natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op woensdag 19 april 2023 11:55 schreef Troel het volgende:
Ik wil eigenlijk geen discussie aanwakkeren, maar ik snap dat ik dat natuurlijk wel ga doen met vragen hierover. Mijn insteek is dat ik oprecht graag antwoord wilDaarom dus toch mar in een spoiler, misschien helpt het.
Als je geen discussie wil, maar wel antwoorden, is gewoon een beetje inlezen online ook een optie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nouja, als in: geen discussie of iemand goed of fout is zeg maar. En heel eerlijk: ik vind heel veel dingen op internet meteen een bepaalde bijsmaak hebben?quote:Op woensdag 19 april 2023 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je geen discussie wil, maar wel antwoorden, is gewoon een beetje inlezen online ook een optie.
Gave schoenen! Outfits uploaden vanaf mobiel is vet kut.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:34 schreef Candaasje het volgende:
Aangezien ik nog 1 paar dagelijks schoenen had (mijn afgetrapte klusschoenen, wandelschoenen en 2 paar hakken tel ik even niet mee) maar eens nieuwe besteld.
Wilde eigenlijk eerst bij Veja, maar 140 euro per paar ben ik eigenlijk niet waard. Of althans, dan moet ik er gewoon een paar naast hebben die minder kosten. Want ik trap die dingen af. (Geen idee hoe, maar het gebeurt![]()
Gelukkig heeft Superdry ook een vegan collectie 😎
Dus een stel zomers geel:
[ link | afbeelding ]
En een paar wat neutraler canvas, … maar je bent vegan as fuck of je bent het niet![]()
[ link | afbeelding ]
@:Lonaa nu is het tijd voor jouw outfits natuurlijk!
Ik vind aan opmerkingen als 'NIET TE VRETEN' ook een bepaalde bijsmaak zitten. Ik vind het nogal kortzichtig om een hele productgroep die tegenwoordig rijkt van bapao broodjes tot braadworst op een hoop te gooien. Dat voelt een beetje als zeggen dat vlees NIET TE VRETEN is omdat je geen kippenlevertjes lust.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:05 schreef Troel het volgende:
Nouja, als in: geen discussie of iemand goed of fout is zeg maar. En heel eerlijk: ik vind heel veel dingen op internet meteen een bepaalde bijsmaak hebben?
quote:Op woensdag 19 april 2023 11:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk geen discussie aanwakkeren, maar ik snap dat ik dat natuurlijk wel ga doen met vragen hierover. Mijn insteek is dat ik oprecht graag antwoord wilDaarom dus toch mar in een spoiler, misschien helpt het.
Geen probleem johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zal het ook even in een spoiler zetten zodat iedereen die wil het kan lezen, en anders gewoon door kan scrollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klopt, veganisten dragen geen wol, dons, leer inderdaad. Allereerst vanwege het dierenleed/tegen het gebruik van anderen voor eigen gewin, maar voor velen toch ook daarbij wel de belasting van het milieu. De productie van met name leer is echt een zware aanslag op het milieu, want wordt veel gedaan in armere landen en met schadelijke stoffen om het leer te looien. Leer is namelijk lang niet altijd oals vaak gedacht wordt een restproduct; het is echt een industrie op zich. En een grote.
Voor wol en dons moeten net zoals voor leer dieren gehouden worden. Dus weer exploitatie van dieren, en ook milieubelastend. Die dieren moeten namelijk ook eten en poepen.
-> ik kom zo even op tweedehands wol/leer![]()
Katoen 'mag' wel, maar is natuurlijk ook belastend voor het milieu en de plantages zijn ook niet altijd je-van-het. Of het echt helpt weet ik niet want ik vind de kledingindustrie echt f*cking ontransparant, maar ik koop dan graag biologisch katoen. Maar er zijn ook andere materialen, zoals bijvoorbeeld hennep. Hennep is een van de meest duurzame materialen als het hebt over het produceren van stoffen.
Ook komen er steeds meer alternatieven voor dierlijk leer; ananasleer, paddestoelenleer, etc. Het staat nog wat in de kinderschoenen, maar het wordt steeds beter en gaat steeds langer mee.
Maar ja, het is niet altijd makkelijk te vinden en het kost vaak ook wel wat.
Het gebruik van synthetische materialen geeft inderdaad ook wel het nodige voer voor discussie. Plastic in het milieu wil je ook liever voorkomen en aardolie verspillen...mweuh. Wat je vaak ziet, bij bijvoorbeeld merken zoals Two Thirds of Mipacha, is dat ze (deels) gerycled plastic e.d. gaan gebruiken.
En dan heb je ook nog eens werkomstandigheden. Ik probeer er vaak wel rekening mee te houden, maar eerlijk is eerlijk; van Superdry heb ik het niet nagetrokken. (Van Two Thirds en Veja weer wel, zoverre dat gaat)
De grootste winst behaal je denk ik door A) niet teveel te kopen (ik weet dat ik regelmatig post over kleding zoeken en bestellen, maar 9 van de 10 keer bestel ik het niet want ik ben een eeuwige twijfelaarIk doe met het meeste ook echt járen. Soms iets te lang) en B) tweedehands is natuurlijk ook een heel goede optie.
De meeste veganisten willen liever ook tweedehands geen leer/wol/dons kopen, maar er zijn er ook die er minder moeite mee hebben omdat je er geen dieren extra voor dood en het milieu mee spaart. Maar je draagt er wel mee uit dat het OK is.... dus dat vinden veel dubbel. (Hoewel de synthetische materialen ook wel dierlijk lijken, dus euh tjsa... ik vind dat niet per se het beste argument inmiddels meer. )
Ik heb wel tweedehands producten, maar voor bijvoorbeeld schoenen vind ik het zelden een optie. (ivm moeilijke voeten en mijn toch niet helemaal gezonde rug). Ik heb één paar tweedehands leren wandelschoenen, via mijn moeder. Die draag ik wel af, ondanks dat het leer is.
Maar euh ja, tal van afwegingen. Ik probeer overal een beetje op te letten, maar soms doe ik wel concessies. Alleen niet op nieuw geproduceerde dierlijke materialen, dat wil ik écht niet. Dan zoek ik liever verder.
Alleen B12 hoef (moet!) je aanvullen. De rest van al je vitaminen, mineralen, (en proteïnen) kun je heel goed uit plantaardige voeding halen. Maar variatie is dan natuurlijk wel een must. Dat geldt natuurlijk voor elke vorm van eetpatroon.quote:Afgelopen zaterdag ben ik dus voor het eerst wezen eten bij een vegantentje en ik heb echt overheerlijk gegeten. Ik vind die valess, vegaterische slagerdingen enzo echt NIET TE VRETEN, maar vond het wel mooi om te zien dat je dus wel degelijk gewoon nog echt goede, smakelijke maaltijden kunt maken zonder boter, kaas en eieren zeg maar. Maar hoe zit dat met de voedingsstoffen die je uit die zaken haalt, zit je dan standaard aan de supplementen om dat aan te vullen?
Ik slik zelf elke dag een pilletje waar ook vitamine D in zit. Dat is niet specifiek iets dat veganisten missen, maar is vaak dierlijk. Dit pilletje niet, dus mooi 2 vliegen in één klap. (Dat klinkt dan weer minder veganistisch)
Ja dat kan, wel afhankelijk van wat je dan eet.quote:Begrijp me niet verkeerd, ik ben echt dol op een stuk vlees, zal dat ook niet altijd willen laten staan, maar alle kleine beetjes helpen en het kan in sommige opzichten wel eens gezonder zijn om deels inderdaad vegan te eten? Geen idee eigenlijk.[/spoiler]Eet je meer peulvruchten, noten, etc dan past dat heel goed in een gezond(er) dieet. Eet je enkel vervangers, dan is het niet per se gezonder (ook niet per se ongezonder)
quote:Op woensdag 19 april 2023 12:24 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Geen probleem joh![]()
![]()
Ik zal het ook even in een spoiler zetten zodat iedereen die wil het kan lezen, en anders gewoon door kan scrollen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Maar dan begint je vergelijking sowieso al schreef. Het is geen vergelijkbaar product als je zo'n doosje vervanger gaat vergelijken met een zelfgemaakt product. Vergelijk je een kipnugget dan met een stukje zelf gepaneerde kip? Dan kan ik je ook wel vertellen welke lekkerder is, ja.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:17 schreef fietsie het volgende:
Oow ik wil me er best wel bij aansluiten dat als je met het beeld "vlees vervangend product" iets van Vales in je gezicht stopt dat naar mijn mening ook wel valt onder "niet te vreten" ja.
Ik denk dat je daarvoor sowieso het verlangen moet loslaten dat het dan dezelfde sensatie teweeg brengt als een vergelijkbaar zelfgemaakt product wel van vlees.
"zelfgemaakt" omdat veel producten in de kant-en-klaar branche die schijnbaar wel een zeker aandeel vlees bevatten minstens net zo "niet te vreten" zijn....
De dingen die ik ooit geproefd heb vond ik gewoon niet te vreten. Net zoals ik vis niet te vreten vind. En ik koffie en wijn niet te zuipen vind. Dat is een persoonlijke smaak. Het gaat mij meer om de manier waarop mensen weggezet worden soms, dat vind ik niet kunnen. EN ja, ik gooi dat dan heel makkelijk op een grote hoop, maar dat komt ook omdat ik door de jaren heen al diverse producten geprobeerd heb (vegan en vega) die dus echt niet bevielen.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind aan opmerkingen als 'NIET TE VRETEN' ook een bepaalde bijsmaak zitten. Ik vind het nogal kortzichtig om een hele productgroep die tegenwoordig rijkt van bapao broodjes tot braadworst op een hoop te gooien. Dat voelt een beetje als zeggen dat vlees NIET TE VRETEN is omdat je geen kippenlevertjes lust.
Overigens is Valess trouwens niet eens vegan, maar dat terzijde.
Alleen halfjes roepen dat iets niet te vreten is.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind aan opmerkingen als 'NIET TE VRETEN' ook een bepaalde bijsmaak zitten. Ik vind het nogal kortzichtig om een hele productgroep die tegenwoordig rijkt van bapao broodjes tot braadworst op een hoop te gooien. Dat voelt een beetje als zeggen dat vlees NIET TE VRETEN is omdat je geen kippenlevertjes lust.
Overigens is Valess trouwens niet eens vegan, maar dat terzijde.
vliegen is te belastend voor het milieuquote:Op woensdag 19 april 2023 12:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ik denk dat je met 'vind ik niet lekker' al een heel andere aanvliegroute hebt.
Voor af en toe niks mis mee.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:55 schreef Sarabi het volgende:
Wij eten best vaak Vivera en Valess, we zijn niet zo'n fijnproevers. Alleen jammer dat ik dan meestal wel de gepaneerde soorten kies, niet echt gezond.
Die hele mooie tulplampen?quote:Op woensdag 19 april 2023 12:56 schreef Candaasje het volgende:
Valess is wel echt klachtwaardig.![]()
Het is vleesch noch vis.
Over tweedehands gesproken trouwens; iemand nog op zoek naar lampen? Ik mot dr nog een stel kwijt![]()
Oh en een salontafel straks ook. Als het goed is ga ik er morgen eentje ophalen bij iemand thuis na mijn werk.
Ik had laatst unfished 'Zalm', hadden ze bij zo;n mega Jumbo. Nu heb ik al een tijdje geen zalm gegeten, dus mijn beoordelingsvermogen is wat minder goed ben ik wel achter. Maar ik had wel het idee dat dit echt dichtbij de echte zalm kwam.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik had laatst vegan bacon om te bakken gekocht. Bij het bakken rook het echt naar bacon, bij het eten een beetje
Nee! Mijn mooie blom blijft staan hoorquote:
Ik als mislukte niet-vleeseter ben er wel blij mee, een van de weinige kant-en-klaar dingen waar ik geen buikpijn van krijg.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:56 schreef Candaasje het volgende:
Valess is wel echt klachtwaardig.![]()
Het is vleesch noch vis.
Over tweedehands gesproken trouwens; iemand nog op zoek naar lampen? Ik mot dr nog een stel kwijt![]()
Oh en een salontafel straks ook. Als het goed is ga ik er morgen eentje ophalen bij iemand thuis na mijn werk.
Klopt, maar dat is niet hoe ik mij uitdrukquote:Op woensdag 19 april 2023 12:52 schreef Clubsoda het volgende:
Ik denk dat je met 'vind ik niet lekker' al een heel andere aanvliegroute hebt.
quote:Op woensdag 19 april 2023 13:05 schreef sigme het volgende:
@:candaasje is mijn favoriete vegan![]()
Er zijn natuurlijk legio motiveringen om veganistisch te eten, en mijn bezwaar tegen veganisme is dat het op zichzelf al een behoorlijk fundamentalistisch uitgangspunt is, wat heel makkelijk mensen omturnt tot fundamentalisten. Op het punt van eten, maar daar hangt natuurlijk die hele lijst motiveringen achter, dus dat fundamentaleert dan vaak makkelijk mee. En fundamentalisme stuit mij tegen de borst.
Daarom is Candaasje ook zo leuk, ondanks grote vele en zware motivatie volstrekt vrij van fundamentalisme. Heerrrrrlijk.
Rekenen ze daar ook "hele vis" prijzen voor een onsje van dit voor , zoals bij zalm?quote:Op woensdag 19 april 2023 13:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik had laatst unfished 'Zalm', hadden ze bij zo;n mega Jumbo. Nu heb ik al een tijdje geen zalm gegeten, dus mijn beoordelingsvermogen is wat minder goed ben ik wel achter. Maar ik had wel het idee dat dit echt dichtbij de echte zalm kwam.
Deze:
[ afbeelding ]
Bij Konijnenvoer hadden ze dat ooit, stond heel goed bekend.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Er bestaat ook vegan kibbeling trouwens. Wordt gemaakt van bananenbloesem. Dan wittedèvast
Ja, de beleving moet wel zo realisisch mogelijk zijnquote:Op woensdag 19 april 2023 13:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rekenen ze daar ook "hele vis" prijzen voor een onsje van dit voor , zoals bij zalm?
Dan laten bepaalde reacties en daaruit voortvloeiende discussies zich ook wat moeilijker vermijden.quote:Op woensdag 19 april 2023 13:10 schreef Troel het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is niet hoe ik mij uitdruk
Volgens mij heeft de persoon die ik aangesproken heb anders keurig geantwoord en waren het andere mensen die de discussie aan wilden gaanquote:Op woensdag 19 april 2023 13:13 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dan laten bepaalde reacties en daaruit voortvloeiende discussies zich ook wat moeilijker vermijden.
Vind ik ook.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:53 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
vliegen is te belastend voor het milieu
Wel vegan bubbels tochquote:Op woensdag 19 april 2023 13:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Groetjes vanaf Schiphol, uit de klmlounge, met een glas gratis bubbels in de hand
Zoutig, met kleine plopjes als je bijt?quote:
Ook toen ik het nog kon eten vond ik zalm niet zo lekker. Maar de vissticks en kibbeling vond ik goed te doen. Één keer een vegan tonijnsalade gehad, die heb ik na 1 hap weggegooid, alleen maar mayoquote:Op woensdag 19 april 2023 13:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik had laatst unfished 'Zalm', hadden ze bij zo;n mega Jumbo. Nu heb ik al een tijdje geen zalm gegeten, dus mijn beoordelingsvermogen is wat minder goed ben ik wel achter. Maar ik had wel het idee dat dit echt dichtbij de echte zalm kwam.
Deze:
[ afbeelding ]
Daar nodig je ze automatisch voor uit als je op een openbaar forum postquote:Op woensdag 19 april 2023 13:14 schreef Troel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de persoon die ik aangesproken heb anders keurig geantwoord en waren het andere mensen die de discussie aan wilden gaan
Eens. Maar dat wil niet zeggen dat ik me heel erg in de discussie zal gaan mengenquote:Op woensdag 19 april 2023 14:49 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar nodig je ze automatisch voor uit als je op een openbaar forum post
Zo hoort het.quote:Op woensdag 19 april 2023 15:04 schreef Myraela het volgende:
Ik ga mijn man zo naar de supermarkt sturen voor een lading vreterij omdat ik vind dat ik dat verdien.En dat doet hij dan. Soms niet m'n hele verlanglijstje, maar toch.
En over een paar dagen ga ik dan weer klagen dat ik te dik ben en dat hij me moet helpen. En dan hoort hij dat ook gewoon aan.
Wat een goede vent is het toch.
At je maar weer rare troep die je dan kon reviewen.quote:Op woensdag 19 april 2023 15:04 schreef Myraela het volgende:
Ik ga mijn man zo naar de supermarkt sturen voor een lading vreterij omdat ik vind dat ik dat verdien.En dat doet hij dan. Soms niet m'n hele verlanglijstje, maar toch.
En over een paar dagen ga ik dan weer klagen dat ik te dik ben en dat hij me moet helpen. En dan hoort hij dat ook gewoon aan.
Goede tijden waren dat wel, ja.quote:Op woensdag 19 april 2023 15:06 schreef Vanyel het volgende:
At je maar weer rare troep die je dan kon reviewen.
Wat staat er op je verlanglijstje?quote:Op woensdag 19 april 2023 15:04 schreef Myraela het volgende:
Muffin, eierkoeken, vla, banaan en Bugles met heksenkaas.quote:Op woensdag 19 april 2023 15:18 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Wat staat er op je verlanglijstje?
Oeh, Bugles. Heksenkaas is wel makkelijker dan die knijptube met smeerkaasquote:Op woensdag 19 april 2023 15:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Muffin, eierkoeken, vla, banaan en Bugles met heksenkaas.
Ooow! Ik ben gek op Bugles en Heks'nkaas maar heb ze nog nooit gematcht. Strak planquote:Op woensdag 19 april 2023 15:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oow dat snackt mijn uk regelmatig.quote:Op woensdag 19 april 2023 15:29 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ooow! Ik ben gek op Bugles en Heks'nkaas maar heb ze nog nooit gematcht. Strak plan
Ja, die dus. Die tubesquote:Op woensdag 19 april 2023 15:32 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow dat snackt mijn uk regelmatig.
Soms die tubes met zo'n koksmutsje maar bij voorkeur met dat Heksenspul.
Die is door mij op dr verpleeg adres afgeleverd inmiddels, wel flink aan de oxycodon voorlopig.quote:Op woensdag 19 april 2023 15:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, die dus. Die tubes
Hoe is het met de eega?
Beterschap voor haar!quote:Op woensdag 19 april 2023 15:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die is door mij op dr verpleeg adres afgeleverd inmiddels, wel flink aan de oxycodon voorlopig.
Gisteravond was er nog wat een bloedboel maar na het vervangen van de verbanden door een oude-stempel-verpleegkundige is het nu netjes ingepakt, en dat moet het een aantal dagen blijven. Met druk erop.
Thnx; ik heb het idee (gezien een appje hier en daar af en toe) dat die oxy wel prettig schijnt te zijnquote:
eierkoekenquote:Op woensdag 19 april 2023 15:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Yups!quote:Op woensdag 19 april 2023 14:09 schreef fietsie het volgende:
@:Blues (en anderen onder de CAO ziekenhuizen) het lijkt rond: https://www.nu.nl/economi(...)-over-twee-jaar.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste echte lentedagje in langelangelaaaange tijd. Wasje buiten gehangen, slaapkamerdeuren wagenwijd open naar buiten... Ging net even bed opmaken (thuiswerkdag wasdag
) en ik zag 6 gore vliegen rond de lamp
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Pruikzwam eens geprobeerd? Zo niet snel een retourtje Rotterdam boeken, station uitrollen en bij de Kade gaan eten.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik eet eigenlijk niet zo heel vaak vlees bij avondeten, maar vind het wel ingewikkeld vervangen qua voedingsstoffen. Bonen en kikkererwten bv kan ik niet eten omdat buik daarvan over de zeik gaat. Wat voor andere voedingsmiddelen eten jullie voor het vervangen van de voedingsstoffen uit dierlijke producten?
Paddestoelen, noten, zaden.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik eet eigenlijk niet zo heel vaak vlees bij avondeten, maar vind het wel ingewikkeld vervangen qua voedingsstoffen. Bonen en kikkererwten bv kan ik niet eten omdat buik daarvan over de zeik gaat. Wat voor andere voedingsmiddelen eten jullie voor het vervangen van de voedingsstoffen uit dierlijke producten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik dacht ook "jippie lente" maar het waait hier pleurishard. Hardlopen was stom want ik kwam niet vooruit en m'n haar waaide los uit m'n staart en m'n pet waaide af en dan scheen de zon in m'n gezichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerste echte lentedagje in langelangelaaaange tijd. Wasje buiten gehangen, slaapkamerdeuren wagenwijd open naar buiten... Ging net even bed opmaken (thuiswerkdag wasdag
) en ik zag 6 gore vliegen rond de lamp
Ik kan niet op m'n balkon zitten want ik waai er half af. Ik was naar de stad gefietst maar op de terugweg kwam ik de brug amper meer over door de wind
en vanavond moet ik nog een keer naar de stad
![]()
Nou leuk hoor zo'n zonnetje, om binnen naar te kijken dan.
Nog nooit van gehoord. Ga ik eens opzoeken!quote:Op woensdag 19 april 2023 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Pruikzwam eens geprobeerd? Zo niet snel een retourtje Rotterdam boeken, station uitrollen en bij de Kade gaan eten.
Paddenstoelen gaan in kleine hoeveelheden, dat kan ik wel wat vaker doen! Linzen uit blik kan ik inderdaad wel eten na afspoelenquote:Op woensdag 19 april 2023 17:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Paddestoelen, noten, zaden.
Gefermenteerde bonen kunnen makkelijker te verteren zijn (bv tempeh).
Schijnt ook dat bonen onderling verschillen. Ik eet kidneybonen, bruine bonen etc met mate, maar linzen geven veel minder flatulentie, zeker als je ze van tevoren een tijd weekt en het weekwater weggooit.
Je hebt ook vleesvervangers die uit tarwegluten bestaan (seitan). Ik heb wat seitan "chorizo" klaarliggen om volgende week mee te koken, dit weekend gekocht bij de DM. Erg lekker spul. Tarwegluten zijn wat elastischer dus meer "chewy" worstjes ipv dat kruimige wat je anders vaak krijgt.
Aangevuld met nieuwe projecten (ivm herkenbaarheid krijg je dm)quote:Op woensdag 19 april 2023 17:49 schreef Blues het volgende:
Ik snap het stukje 'heel veel aangevuld' niet. @:Kaatje1
Suikerbrood.quote:Op woensdag 19 april 2023 16:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
eierkoeken![]()
ik kreeg van mn ouders feest stol en suikerbrood en ontbijtkoek-. ook lekker smerig eten uit NL
Haha, absoluut waar. Vooral lollig als het mensen zijn die structureel absoluut niet aan de 200 gram groente en twee stuks fruit per dag komen. Hoezo maak je je over die ene keer geen vlees ineens wel druk danquote:Op woensdag 19 april 2023 18:34 schreef Myraela het volgende:
Ik vind seitan kei-lekker.Noten is ook altijd goed.
En ik eet niet vegan, dus vanavond had ik bijvoorbeeld gewoon een gebakken eitje over m'n noodles. Als je niet goed tegen bonen kunt, kan ik me wel voorstellen dat het lastiger is. Al eet ik stiekem ook te weinig peulvruchten, ik eet wel gewoon vleesvervangers.
Niet richting jou overigens, Vlindertje. Maar ik vind het in het algemeen wel grappig dat mensen bij een maaltijdje geen vlees al snel in paniek raken over voedingstoffen tekort komen en niet gezond eten. Alsof we niet allemaal periodes hebben waarin we alleen voedsel uit de kleurgroep 'beige' eten.
Wel kopen en dan wentelteefjes er van maken…quote:Op woensdag 19 april 2023 18:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Suikerbrood.Dat mag ik echt niet kopen van mezelf, want dat is meteen op.
Dit. Ik deed op de fiets brievenbus, en toen weer naar huis ipv 30km.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:09 schreef Isabeau het volgende:
Het waait inderdaad echt hardEn de wind is ook niet warm. Dat zonnetje is een beetje een lokkertje om je naar buiten te lokken, waar het vervolgens lang zo warm niet is als het lijkt door de wind.
Moet het suikerbrood daar ook oud voor zijn?quote:Op woensdag 19 april 2023 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel kopen en dan wentelteefjes er van maken…
Of roosteren en een lekkere pate eropquote:Op woensdag 19 april 2023 19:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel kopen en dan wentelteefjes er van maken…
Ik moest een beetje gnorken ja… beetje mediator voelt aan of zijn inzet gewenst is of niet. En of de methode past bij de groep en het medium.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:20 schreef Vanyel het volgende:
Goftedomme die stropdaz in FB.
Ik kan gewoon niet kiezen welke smiley ik moet inzetten hier
Misschien vonden ze dat je niet lekker ruikt?quote:Op woensdag 19 april 2023 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
De vliegen lieten zich verbazingwekkend goed naar buiten wapperen voor ik de deur dichtgooide... weird
Nee, niet perse, maar het kan geen kwaad.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:37 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Moet het suikerbrood daar ook oud voor zijn?
Zou dat het zijn ja?quote:Op woensdag 19 april 2023 19:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij kijkt gewoon wat minder breed.
Zit er een Japanse toko bij je in de buurt? Daar eens binnen lopen voor ideeën. Die hebben een vrij uitgebreide keuken zonder vis of vlees. En dan niet met vleesvervangers zoals wij ze kennen.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:49 schreef vlindertje89 het volgende:
Soort van betonplaat zegmaar?quote:Op woensdag 19 april 2023 21:00 schreef z80 het volgende:
En ik zou heel graag een optie hebben om een bepaalde user compleet te laten verdwijnen in mijn browser.
Maar dan wel gratis, dus zonder abbo, en definitief.
Ga je vaak naar Dusseldorf om daar Japanse voeding te kopen?quote:Op woensdag 19 april 2023 20:58 schreef z80 het volgende:
[..]
Zit er een Japanse toko bij je in de buurt? Daar eens binnen lopen voor ideeën. Die hebben een vrij uitgebreide keuken zonder vis of vlees. En dan niet met vleesvervangers zoals wij ze kennen.
Extra suikerquote:Op woensdag 19 april 2023 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet perse, maar het kan geen kwaad.
Je haalt ze toch door de melk, kaneel en evt. suiker en bakt ze dan weer...
Eentje maar?quote:Op woensdag 19 april 2023 21:00 schreef z80 het volgende:
En ik zou heel graag een optie hebben om een bepaalde user compleet te laten verdwijnen in mijn browser.
Maar dan wel gratis, dus zonder abbo, en definitief.
Nou dankjewelhe?quote:
Volgens horen zeggen woont er een zekere Rosie.quote:Op woensdag 19 april 2023 21:57 schreef derLudolf het volgende:
Zo, uit het werk een rol kleurennegatief en twee rollen dia naar de HEMA gebracht en zojuist drie rollen zwart-wit ontwikkelt. Nu nog even tijd vinden om te scannen.
Koningsdag naar het land waar Willy het meeste bloed van heeft. Weer eens naar Duisburg. Naar het Landschaftspark @:Jan_Onderwater want volgens hem staat de stad in D vooral bekend om hoeren en drugs
Ook ik heb haar nummer alquote:Op woensdag 19 april 2023 22:12 schreef z80 het volgende:
[..]
Volgens horen zeggen woont er een zekere Rosie.
Die was in een schandaal verstrikt geloof ik?quote:Op woensdag 19 april 2023 22:12 schreef z80 het volgende:
[..]
Volgens horen zeggen woont er een zekere Rosie.
Je leest wel vaker dat ze met vreemde acties het laatste restje vrijwilligers die nog wel willen komen toch weer weten weg te jagen, heel bijzonder en goed dat je er een punt van maakt.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:13 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vrijwilligers-info-avond voor evenement waar ik volgende week ga helpen. Ik ga verkeersregelaar staan, want dat doe ik wel vaker en dus vind ik het wel makkelijk.
Het is een evenement georganiseerd door studenten. Blijft grappig enwat voor briljante wielen er ieder jaar weer uitgevonden worden bij zoiets.
Nu hebben ze bedacht om overal het minimaal verplichte aantal verkeersregelaars te zetten en dit aan te vullen met vrijwilligers die dan geen diplomaatje hoeven hebben. Maar zonder diploma mag je ook niet zo'n geel-oranje hesje aan. Dus hebben ze speciale hesjes van het evenement voor de niet-echt-verkeersregelaars.
De kleuren van het evenement zijn wit, lichtblauw en donkerblauw.
Het evenement begint vrijdagavond 22:30, wij staan 21:15-23:30 in de stad verkeer te regelen.
In donkerblauwe hesjes dus![]()
Ik heb gezegd dat ik dat niet ging doen, laat mij maar weer dat online-testje doen zodat ik het diplomaatje heb zodat ik een oranje hesje aan mag. Kom op zeg.
Vorig jaar was het wat anders, toen werd ik -- wel in geel-oranje hes -- op een plek zonder straatlantaarns, zonder hek en zonder signaallamp ingepland. Toen heb ik een 2e verkeersregelaar met signaallamp geëist. Dat was uiteindelijk prima en gezellig
A Whole Lotta zelfs…quote:Op woensdag 19 april 2023 22:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die was in een schandaal verstrikt geloof ik?
Sowieso lijkt het me al karig alleen een hesje te dragen als je echt actief verkeer moet regelen na zonsondergang...quote:Op woensdag 19 april 2023 22:13 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vrijwilligers-info-avond voor evenement waar ik volgende week ga helpen. Ik ga verkeersregelaar staan, want dat doe ik wel vaker en dus vind ik het wel makkelijk.
Het is een evenement georganiseerd door studenten. Blijft grappig enwat voor briljante wielen er ieder jaar weer uitgevonden worden bij zoiets.
Nu hebben ze bedacht om overal het minimaal verplichte aantal verkeersregelaars te zetten en dit aan te vullen met vrijwilligers die dan geen diplomaatje hoeven hebben. Maar zonder diploma mag je ook niet zo'n geel-oranje hesje aan. Dus hebben ze speciale hesjes van het evenement voor de niet-echt-verkeersregelaars.
Het evenement begint vrijdagavond 22:30, wij staan 21:15-23:30 in de stad verkeer te regelen.
Ik heb gezegd dat ik dat niet ging doen, laat mij maar weer dat online-testje doen zodat ik het diplomaatje heb zodat ik een oranje hesje aan mag. Kom op zeg.
Vorig jaar was het wat anders, toen werd ik -- wel in geel-oranje hes -- op een plek zonder straatlantaarns, zonder hek en zonder signaallamp ingepland. Toen heb ik een 2e verkeersregelaar met signaallamp geëist. Dat was uiteindelijk prima en gezellig
Dan stuur je als organisatie toch gewoon even de antwoorden doorquote:Op woensdag 19 april 2023 22:13 schreef Tele6 het volgende:
De post waar ik volgende week kom te staan is met 2 anderen die wel al ingepland waren voor het diploma, en zij twee krijgen ook signaallampen. Het is een T-splitsing dus wel fijn dat we er met z'n drieën staan, en wel belachelijk dat ik als enige het in een blauw hesje zou moeten. 1 van de 3 wegen is rustiger dus daar kom ik waarschijnlijk dan lamploos te staan.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me al karig alleen een hesje te dragen als je echt actief verkeer moet regelen na zonsondergang...
Er is geen budget bij die club om beroeps regelaars in te zetten op punten waar verkeer actief stroomt?
quote:Op woensdag 19 april 2023 22:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan stuur je als organisatie toch gewoon even de antwoorden door![]()
Fietsclub van m'n pa wordt wel eens gevraagd voor een of andere tour in Drenthe, om wat verkeersregelaars te charteren. Volgens mij hebben we de antwoorden wel eens gekregen.
Vorig jaar heb ik zonder een enkel filmpje te kijken die test gegaan. Als je teveel fout hebt, lees je de instructie even
Wielerrondes zijn vaak over grote wegen en dan moet je kleine weggetjes afsluiten. Dit evenement gaat over kleinere wegen (de hardlopers worden over fietspaden gestuurd) dus er moeten een aantal grote wegen dicht zodat de lopers er kunnen oversteken. Als het verkeer met 50 op je af komt moet je wel echt even weten wat je moet doen. Dus ik vind zo'n cursus helemaal niet gek.quote:Op woensdag 19 april 2023 22:53 schreef derLudolf het volgende:
Ik stond bij een zijweg, waar een drie kwartier niemand uit kwam.
De ellende is imho dat veel bestuurders inmiddels zulke korte lontjes hebben dat het zelfs voor mensen die het dagelijk doen... een uitdaging blijft eea veilig te houdenquote:Op woensdag 19 april 2023 22:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De post waar ik volgende week kom te staan is met 2 anderen die wel al ingepland waren voor het diploma, en zij twee krijgen ook signaallampen. Het is een T-splitsing dus wel fijn dat we er met z'n drieën staan, en wel belachelijk dat ik als enige het in een blauw hesje zou moeten. 1 van de 3 wegen is rustiger dus daar kom ik waarschijnlijk dan lamploos te staan.
Nee, geen budget voor beroepsregelaars. Studentenevenement hè.
Dat is al jaren zo. Ik ben 2015, 2016 bij de Marikenloop ook al verrot gescholden omdat ik automobilisten niet tussen de hardlopende massa door liet rijden (alsof dat überhaupt zou gaan).quote:Op woensdag 19 april 2023 22:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
De ellende is imho dat veel bestuurders inmiddels zulke korte lontjes hebben dat het zelfs voor mensen die het dagelijk doen... een uitdaging blijft eea veilig te houden
Je staat daar in principe om de politie te ondersteuningen (tenminste, zo zat het toch) dus bij problemen kun je ze naar de politie doorverwijzen. Meestal bind men dan wel in.quote:Op woensdag 19 april 2023 23:03 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is al jaren zo. Ik ben 2015, 2016 bij de Marikenloop ook al verrot gescholden omdat ik automobilisten niet tussen de hardlopende massa door liet rijden (alsof dat überhaupt zou gaan).
Het is vast ook irritant als je route geblokkeerd wordt door zo'n evenement, zeker als je zelf niks met de sport hebt.
Aan de andere kant, de boel wordt zo kort mogelijk afgesloten en de omwonenden krijgen allemaal een brief in de bus met wat er gaat gebeuren. De verkeersregelaars staan klaar om een alternatieve route uit te leggen of uit te leggen hoe lang het nog duurt.
quote:Op woensdag 19 april 2023 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Collega'sOh mySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit ja. Ik hoor werkelijk nooit iemand die zich zorgen maakt dat ‘ie niet genoeg groente eet. Toen ik in t ziekenhuis lag mocht ik geen extra portie groente aanvragen om mijn vleesvervangers te ‘vervangen’ want dat was echt niet verantwoord. Want de maaltijden waren heel uitgebalanceerd volgens de richtlijnen van het Voedingscentrum, zei de diëtist waarbij ik ging klagen. Dat betekent dat er dus 200 gram groeten werd geserveerd. Als je heel erg geluk had kreeg je 1 tomaat bij de lunch. Extra boterhammen of plakjes kaas waren geen probleem trouwens. En de vleesvervangers waren echt bedroevend - enorm zout, vet en vies. Maar ooooh wee als je meer dan de ‘aanbevolen minimumhoeveelheid groente binnen wilt krijgen. Oh en als die groenten doperwten waren? Dan kreeg je dus 200 gram gekookte doperwten. Punt. Maar als je die niet opat wegens… nou ja… wegens gewoon niks aan, dan zei er niemand wat van. Maar als je je ‘eiwitten’ niet opat dan moest je opeens van die gore eiwitdrankjes drinken. En toen ik vroeg of ik dan niet wat peulvruchten, paddestoelen, noten of bladgroenten kon krijgen was het niet mogelijk.quote:Op woensdag 19 april 2023 18:34 schreef Myraela het volgende:
Ik vind seitan kei-lekker.Noten is ook altijd goed.
En ik eet niet vegan, dus vanavond had ik bijvoorbeeld gewoon een gebakken eitje over m'n noodles. Als je niet goed tegen bonen kunt, kan ik me wel voorstellen dat het lastiger is. Al eet ik stiekem ook te weinig peulvruchten, ik eet wel gewoon vleesvervangers.
Niet richting jou overigens, Vlindertje. Maar ik vind het in het algemeen wel grappig dat mensen bij een maaltijdje geen vlees al snel in paniek raken over voedingstoffen tekort komen en niet gezond eten. Alsof we niet allemaal periodes hebben waarin we alleen voedsel uit de kleurgroep 'beige' eten.
Slechts 3 euro per camera?quote:Op donderdag 20 april 2023 00:01 schreef derLudolf het volgende:
En weer drie camera's verkocht. Voor ¤3 per stuk, gaan naar Portugal. En nog ¤3 winst op het verzenden. Inkoop heb ik ¤1 geven per stuk dus ook zo houdt ik er nog iets aan over
De Rolleiflex waar ik niet zo blij mee was ook weer ingepakt, die gaat naar "een mannetje" en die gaat zijn mening geven. Als die hoge kosten voorziet gaat hij terug naar waar ik hem van heb gekocht. Uiteraard gaat dit in overleg met de verkoper.
De man is al met pensioen maar schijnt het nog veel te leuk te vinden om met deze camera's bezig te zijn. Ik had hem gevraagd of het mogelijk was naar deze camera zou willen kijken en op welke termijn hij er naar zou willen kijken. "Stuur naar zo snel mogelijk op, dan hoop ik er vrijdag naar te kijken"
Nee gewoon niet veel waard. Agfa Clack. Of Click, weet het niet meerquote:Op donderdag 20 april 2023 07:00 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen…
[..]
Slechts 3 euro per camera?
Zijn die defect of heb je er zoveel dat je ze voor dergelijke prijzen verkoopt?
Dat is vroeg! Wij krijgen het maandagquote:Op donderdag 20 april 2023 07:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allenvandaag even een kantoordagje. Vanmiddag een korte presentatie geven. Brr. Dan bijna weekend.
Oh en vandaag salaris jeej
Ja gelukkig wil de overheid de auto duurder maken ipv het OV aantrekkelijker (of überhaupt een optie)quote:
Jij ook #teamdinsdagquote:Op donderdag 20 april 2023 08:05 schreef derLudolf het volgende:
De 25e. Welke dag is dat?
Alles is al betaald, tank zit nog bijna vol en heb nog genoeg in de portemonnee dus wat dat betreft komt het niet op een of twee dagen aan.
Ik kan ook eik niet met de auto. Het zou langer duren en de kosten zouden bizar zijn ivm parkeren. Maar ik haat OV zo intens. Het is als een relatie met een gewelddadig iemand. Je weet nooit wánneer de volgende episode van ellende is. Alleen dattie gaat komenquote:
Ik ben er niet op gefocust, maar toch zeuren we rond de 25e altijd tegen degene die het salaris moet overmaken. Hij was één keer een dag te laat (nog voordat ik er werkte) en kreeg toen de wind vol van voren van de baasquote:Op donderdag 20 april 2023 08:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jij ook #teamdinsdag
Ik ook dat alles wat jij zegt en toch gefocussed op salaris altijd. Zo'n naar trekje.
Ja, zo grappig dat. Misschien haalbaar als je in een grote stad woont met op elke hoek bus, tram, metro, leenfietsen of taxi. Maar hier zijn we al blij als er voldoende vrijwilligers zijn voor de buurtbus.quote:Op donderdag 20 april 2023 08:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja gelukkig wil de overheid de auto duurder maken ipv het OV aantrekkelijker (of überhaupt een optie)
Haalbaar? joah. Kut? Ook joah.quote:Op donderdag 20 april 2023 08:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, zo grappig dat. Misschien haalbaar als je in een grote stad woont met op elke hoek bus, tram, metro, leenfietsen of taxi. Maar hier zijn we al blij als er voldoende vrijwilligers zijn voor de buurtbus.
Terecht. Als om wat voor reden dan ook de boel niet op tijd binnen is van de salarisadministratie, dan maak ik handmatig een voorschot over. Veel mensen hebben hun hypotheekbetaling gekoppeld aan de salarisbetaaldag en dat levert stress op.quote:Op donderdag 20 april 2023 08:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben er niet op gefocust, maar toch zeuren we rond de 25e altijd tegen degene die het salaris moet overmaken. Hij was één keer een dag te laat (nog voordat ik er werkte) en kreeg toen de wind vol van voren van de baas![]()
Verder zijn we altijd lief voor elkaar hier
Ov zal altijd kut zijn ben ik bang.quote:Op donderdag 20 april 2023 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Haalbaar? joah. Kut? Ook joah.
Ah, massa is kassa…quote:Op donderdag 20 april 2023 07:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee gewoon niet veel waard. Agfa Clack. Of Click, weet het niet meer
Ik heb vorig jaar van iemand een partij van 100 camera's gekocht voor ¤100. Heb d'r toch een aantal weten te slijten voor ¤40-¤60 stuk en eentje zelf voor ¤110.
Die man had een broer die nooit een camera kon later liggen op een rommelmarkt of kringloop. Broer ging dood of naar verzorgingshuis en de verkoper wou er verder geen werk van hebben. Ik ben er nu al een jaar mee aan het leuren, de verkoper had binnen 3u na plaatsen van de advertentie ruimte in z'n schuur en geld in z'n portemonnee
Toch 4 eierenquote:Op donderdag 20 april 2023 08:20 schreef Myraela het volgende:
Een eenmalig bedrag van 450 euro, echt fantastisch.
Wie het kleine niet eert...quote:Op donderdag 20 april 2023 08:20 schreef Myraela het volgende:
Een eenmalig bedrag van 450 euro, echt fantastisch.
De camera's die ik zelf interessant vind om te gebruiken kosten helaas ook wel iets meer. Wel nog allemaal met een rol.quote:Op donderdag 20 april 2023 08:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, massa is kassa…
Die broer had mijn schoonvader kunnen zijn. Die verzamelde ook alles waar een filmrolletje in kon.
Ook (bijna) allemaal verkocht, maar niet voor 3 euro…
Extra rekening daar voor?quote:Op donderdag 20 april 2023 08:47 schreef Barreltje het volgende:
Hier ook binne kort salaris.. geen idee welke dag het is, maar wel binnenkort..
Deze maand bonus maand, altijd fijn.
En ik moet eens gaan kijken wanneer hier alles betaald moet gaan worden.. ze hebben hier de neiging om dingen eens per 3 maanden te innendus dat moet ik zelf allemaal opzij zetten dat het er op het juiste moment weer op staat..
Je praat abracadabra, dus volgens mij kan ik ook prima technisch specialist zijnquote:Op donderdag 20 april 2023 08:52 schreef derLudolf het volgende:
We hebben een uitzendkracht hier lopen die volgens z'n bedrijf "technisch specialist" is. Nou die naam doet hem meer kwaad dan goed.
Net had hij een motor op de verkeerde positie gezet. Twee nagenoeg dezelfde motoren op een machine, maar de ene heeft een rem. Mijn commentaar: je kunt het zien aan de omschrijving/typenr, collega 2: dat elektro kastje heeft dan drie kabels IPV 2. Collega 3: de motor zelf is ook een stukje langer. "Ja maar ik heb het volgens tekening gedaan, kijkt maar"
Oh nee, toch niet![]()
Gisteren wist ie het voor elkaar te krijgen een lineair later te mollen. Nog nooit gezien dat je die kapot kunt krijgen.
Vorige week had ie een verkeerde afstandsbus gepakt, en er op te lopen hameren waardoor een seeggerring uit een holle as sprong en een stuk staal krom trok![]()
Opzich prima jongen maar hij moet z'n bekkie niet steeds vooraan hebben dat ie alles volgens de tekening doet
Alvast succes morgen!quote:Op donderdag 20 april 2023 07:46 schreef Myraela het volgende:
Verder ben ik zenuwachtig, want morgen punctie. En omdat ik over 10 dagen m'n huis uit moet. Al zit er al wel veel in dozen. En we hoeven alles alleen maar in de container te zetten die volgende week de hele week voor de deur staat, dus dat is wel echt makkelijk verhuizen. Werk is ook druk, maar scheelt wel echt enorm nu ik een collega heb om het mee te delen.
Nu het liefst een winterslaapje doen tot m'n nieuwe huis klaar is.
Korte versie: RTFM.quote:Op donderdag 20 april 2023 08:56 schreef Troel het volgende:
[..]
Je praat abracadabra, dus volgens mij kan ik ook prima technisch specialist zijn
Bah, dat klinkt naar. Beterschap met wat het ook moge zijnquote:Op donderdag 20 april 2023 09:41 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela drukke samenloop met verhuizen en medisch gedoe.
Succes morgen.
@:Lonaa Ja, ritme en koffie en Geen Dora om uit te laten.
Grote vraag: is het warm? Schijnt de zon?
Edit: ZonOok een zwembad?
Hier is het een gure wind hoor ik van mn.AnneX. Die bracht mijn ochtendplasje naar de praktijk. Hartstikke schoon![]()
Manmanman, wat was ik beroerd gisteravond en vannacht, kon nauwelijks op mijn benen staan.
Dat was geen spierpijn wat ik eerst dacht. Liggen op bed geeft verlichting en pcm.
En liters thee.
Vandaag geen afspraken, sportschool overslaan.
Het is ook extra vroeg weer op natuurlijkquote:Op donderdag 20 april 2023 08:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat is vroeg! Wij krijgen het maandag
Want ik wou juist dat ik jouuuuu was.quote:Op donderdag 20 april 2023 09:38 schreef Lonaa het volgende:
Er worden verse croissants en eclairs voor me gehaald, as we speak en ik lig op m'n ligbedje in de zon.
Nieuwe CAO is in mijn geval inmiddels van kracht, met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2023 een verhoging van 6,5% (en later dit jaar nog eens 2,5%).quote:Op donderdag 20 april 2023 08:47 schreef Barreltje het volgende:
Hier ook binne kort salaris.. geen idee welke dag het is, maar wel binnenkort..
Waar zit/lig je in de zon?quote:Op donderdag 20 april 2023 09:38 schreef Lonaa het volgende:
Er worden verse croissants en eclairs voor me gehaald, as we speak en ik lig op m'n ligbedje in de zon.
Frejus.quote:Op donderdag 20 april 2023 10:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar zit/lig je in de zon?
Na een mooie dag gisteren is het hier vandaag bagger...
Oh, dat doen ze hier altijd wel netjes hoor. Ik wilde dit zeggen om je positief te houden, maar het is 5 voor 12. Dus nee, dat gaan ze niet meer halen.quote:Op donderdag 20 april 2023 11:48 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb 'vanochtend' een belafspraak met de gynaecoloog. Het blijft toch interessant dat je daar dan op zit te wachten terwijl je weet dat het heus niet in de ochtend gaat worden en soms niet eens dezelfde dag
quote:Op donderdag 20 april 2023 11:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, dat doen ze hier altijd wel netjes hoor. Ik wilde dit zeggen om je positief te houden, maar het is 5 voor 12. Dus nee, dat gaan ze niet meer halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |