quote:
De laatste keer dat ik een oester weghapte zat er nog een stukje schelp in, gelukkig geen kies gebrokenquote:
met cote d'azur toeslagquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik voorzie wel wat oesters, de komende dagen.
Geen mossels?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik voorzie wel wat oesters, de komende dagen.
Kun je die 5de dag niet gewoon doen alsof je er bent en testen hoelang dat goed gaat?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zie dus een megainteressante vacature al MAANDEN online staan. Maar er wordt heel expliciet steeds FULLTIME benadrukt. Gek he, dat je die niet ingevuld krijgt
Pas op gast of ik naai je een ban aanquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou goffedommejezus Vanyel doe even normaal of zo met je TT wil je.
SUUK ZESquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Pas op gast of ik naai je een ban aan
Want handhaven van bestaande regels is zooooo interfererend met de rechten en vrijheden enzo?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:57 schreef Troel het volgende:
Veiligere wegen en meer voorlichting: zo moet het aantal verkeersdoden dalen https://www.nu.nl/binnenl(...)eersdoden-dalen.html
Ja, dit is dé oplossing
149 euroquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Want handhaven van bestaande regels is zooooo interfererend met de rechten en vrijheden enzo?
Voor je het weet ben je mijn foefoequote:
Oh wacht, wat betekent dat woord, foefoe?quote:
Fantastische tips geef ik toch altijdquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nou goffedommejezus Vanyel doe even normaal of zo met je TT wil je.
Heb je gezien wat ze zei? Was niet geheel netjesquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:02 schreef Jeroboam het volgende:
Lienkien heeft dus een ban na de rel. Dat is toch wel de laatste persoon waarvan je verwacht dat die een ban zou krijgen.
Ze heeft volgens Danny een ban nadat ze iets vileins over een andere user zeiquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:02 schreef Jeroboam het volgende:
Lienkien heeft dus een ban na de rel. Dat is toch wel de laatste persoon waarvan je verwacht dat die een ban zou krijgen.
In context begrijpelijkquote:
Dat van die alvleeskanker? Dat was niet eens vilein heurquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je gezien wat ze zei? Was niet geheel netjes
Niet gezienquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Heb je gezien wat ze zei? Was niet geheel netjes
Preciesquote:
Sinds wanneer worden bans besprokenquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ze heeft volgens Danny een ban nadat ze iets vileins over een andere user zei
Dat laatste vind ik dan weer niet zo onverwacht
Nu?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden bans besproken
Ik bedoel meer van, volgens mij hoort crew niet te zeggen waarom iemand een van heeft.quote:
Neu, niet vilein. Wel niet netjesquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat van die alvleeskanker? Dat was niet eens vilein heur
Jij zet ook wel eens slotjes buien het thuishonk toch?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van, volgens mij hoort crew niet te zeggen waarom iemand een van heeft.
Hoezo niet? Was toch gewoon een oorzaak-gevolg-relatie benoemen?quote:
Ze herhaalde wat de user zelf in een topic vertelde…quote:
Ja jongen, FOK! gaat naar de haaienquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht even dat ik in de verkeerde SC was beland vanwege de TT...
Vertel mij wat...quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja jongen, FOK! gaat naar de haaien
SEXquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja jongen, FOK! gaat naar de haaien
Als je rood bent mag je dat welquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik bedoel meer van, volgens mij hoort crew niet te zeggen waarom iemand een van heeft.
KPVquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:08 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht even dat ik in de verkeerde SC was beland vanwege de TT...
quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Hoezo niet? Was toch gewoon een oorzaak-gevolg-relatie benoemen?
Dit lijkt me niet oorzaak-gevolg zeg maar.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, dan zal ie ook wel uitbehandelde alvleesklierkanker hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |