Beetje masochistisch om jezelf een probleem te noemenquote:Op dinsdag 18 april 2023 10:10 schreef aTypisch het volgende:
er is een GROOT probleem
mijn neefje dreigt voor zijn eerste wedstrijd naar de arena te gaan ipv de kuip
dat doe ik dan ook nietquote:Op dinsdag 18 april 2023 10:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Beetje masochistisch om jezelf een probleem te noemen
Dan geef je hem toch gewoon een paar kankerklappenquote:Op dinsdag 18 april 2023 10:10 schreef aTypisch het volgende:
er is een GROOT probleem
mijn neefje dreigt voor zijn eerste wedstrijd naar de arena te gaan ipv de kuip
neequote:Op dinsdag 18 april 2023 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan geef je hem toch gewoon een paar kankerklappen
Ben eigenlijk benieuwd of er een correlatie is tussen die tweequote:Op dinsdag 18 april 2023 10:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat hoeft niet samen te gaan met moeheid of rusteloosheid roland
quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Leuk topic: FB / De moderatiegrenzen schuiven op
Genotquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:28 schreef Scrummie het volgende:
BannyGod.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Ik ook.quote:
dan weet je het als je een betaald account hebt en ineens een user niet kunt zienquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:36 schreef Danny het volgende:
Dat was ik.
Blijkbaar stoort een aantal mensen zich dusdanig aan een user dat ze in elk van diens topics tekeer gaan en om de haverklap min of meer eisen dat die persoon geband wordt.
Momenteel ben ik bezig een functie te maken om mensen het recht posts van andere users te kunnen zien te ontnemen. In aanloop daartoe zijn bij een aantal mensen met een abo die hier hinder van ondervonden alvast de eerste stappen genomen door die user op de blokkeerlijst te zetten. Dat is tijdelijk. In een later stadium, zo snel mogelijk, zullen wij zelf die blokkade in kunnen stellen. Daarmee hoeven mensen zich niet langer te irriteren aan anderen en kunnen we voorkomen dat die users tegen een ban aanlopen omdat ze zich in de topics van die user niet gedragen zoals de policy dat voorschrijft.
Vandaar.
*einde dienstmededeling*
goed topicquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om niks? Serieus? Je misbruikt de ruimte van mijn Foe-list om daar mensen aan toe te voegen?
En dat noem je om niks?
Een beetje alsof jij voor een 3 parkeerplaatsen betaalt en de gemeente vervolgens een container op die ene plek neerzet omdat jij hem toch niet gebruikt?
Banny is echt mega dom.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:26 schreef GGMM het volgende:
Dat @:scrummie de verstandigste in dat topic is is bijzonder veelzeggend.
Op naar Trustpilot!quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op naar het Noord-Korea topic
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op naar het Noord-Korea topic
[ afbeelding ]
gefeliciteerd allemaalquote:
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gefeliciteerd allemaal
een nieuwe schandpaal
Bring back banmeldtopicquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gefeliciteerd allemaal
een nieuwe schandpaal
nee we gaan handmatig users op een negeerlijst voor je zettenquote:
Hallo @aTypischquote:Op dinsdag 18 april 2023 16:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat was recenter ook nog een ding geloof ik
bitcoingodenquote:Op dinsdag 18 april 2023 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo @:aTypisch
Kan je alweer posten in BTC?
jaquote:Op dinsdag 18 april 2023 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo @:aTypisch
Kan je alweer posten in BTC?
Was het lekker?quote:
Twee zelfs!quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:35 schreef GGMM het volgende:
Laat @:onlogisch met rust
Hij heeft vandaag al een note gezet.
Het blijft wel gewoon vrijwilligerswerk he
Ik heb het gelijk hersteld!quote:Op dinsdag 18 april 2023 18:35 schreef GGMM het volgende:
Laat @:onlogisch met rust
Hij heeft vandaag al een note gezet.
Het blijft wel gewoon vrijwilligerswerk he
quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme, helemaal vergeten te vragen wat jullie gaan etenIk heb iig snert gehad.
Nou ga ik het je niet meer vertellen ook.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme, helemaal vergeten te vragen wat jullie gaan etenIk heb iig snert gehad.
quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze zouden hem vandaag met rust moeten laten nu fok in brand staat.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:41 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Drizzt heeft het zwaar te verduren.
Sommige mensen nemen dit forum wel heel erg serieus.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze zouden hem vandaag met rust moeten laten nu fok in brand staat.
Echt he.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen dit forum wel heel erg serieus.
Ze spelen met mijn privacy.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sommige mensen nemen dit forum wel heel erg serieus.
Het zijn wel "bijzondere" mensen daar.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze spelen met mijn privacy.
Lienekienquote:Op dinsdag 18 april 2023 19:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zijn wel "bijzondere" mensen daar.
Link?quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lienekien
Danny wordt nu boos. Dit krijgt ineens potentie.
Ik kom niet vaak genoeg buiten VBL om al die users en verwijzingen te begrijpen blijkt maar weer.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
FB / De moderatiegrenzen schuiven op #3
Ik kom eigenlijk nooit buiten VBL, ik post gewoon op mijn gevoel.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kom niet vaak genoeg buiten VBL om al die users en verwijzingen te begrijpen blijkt maar weer.
Het is echt een storm in een glas water. Paar huilies.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kom niet vaak genoeg buiten VBL om al die users en verwijzingen te begrijpen blijkt maar weer.
Zou jij fok heel erg missen als ze het eindelijk opgeven? Op naar een andere doelloze tijdsbesteding zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk nooit buiten VBL, ik post gewoon op mijn gevoel.
Dat lijkt me niet al te moeilijk.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou jij fok heel erg missen als ze het eindelijk opgeven? Op naar een andere doelloze tijdsbesteding zou ik zeggen.
Het valt nogal in herhaling daar.quote:Op dinsdag 18 april 2023 19:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
FB / De moderatiegrenzen schuiven op #3
Danny zal zich op dit soort dagen ook wel afvragen waar hij ooit aan begonnen is.quote:
Ik had nog nooit van een foe lijst gehoord.quote:
Ik zou voor geen goud willen ruilen in ieder geval.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Danny zal zich op dit soort dagen ook wel afvragen waar hij ooit aan begonnen is.
ik heb er toen wel mensen in gezet maar dan kan je een heel topic niet meer lezen @Dannyquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van een foe lijst gehoord.
Marc Vivienquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Danny zal zich op dit soort dagen ook wel afvragen waar hij ooit aan begonnen is.
Ik vind het ergens ook wel sneu hoor. @Danny is een lieve man.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Staat ze nu niet op je foe lijst?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:24 schreef Tjacka het volgende:
Ook wel lachen dat @:lienekien nu een ban heeft
Kunnen we weer in herhaling vallen over enkele dagenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:24 schreef Tjacka het volgende:
Ook wel lachen dat @:lienekien nu een ban heeft
Ja, hij deed gewoon zijn best.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind het ergens ook wel sneu hoor. @:danny is een lieve man.
@Stuartquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:25 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Staat ze nu niet op je foe lijst?
Ik zie het voordeel er ook niet van in, als ik iemand niet mag negeer ik dat gewoon.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:stuart
@:ajacied4lf
@:moeraskat
@:motorbloempje
staan in mijn friends list. niemand staat op mijn foe lijst. ik ben een lieve jongen
Heel verwarrend met je PI.quote:
Motorbloempjegodinquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:stuart
@:ajacied4lf
@:moeraskat
@:motorbloempje
staan in mijn friends list. niemand staat op mijn foe lijst. ik ben een lieve jongen
Al is die Kluun wel een debieltje hoorquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel er ook niet van in, als ik iemand niet mag negeer ik dat gewoon.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Vind het wel handig dat ik wat vervelende users niet meer ziequote:Op dinsdag 18 april 2023 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie het voordeel er ook niet van in, als ik iemand niet mag negeer ik dat gewoon.
Ja maar ik stoor mij er verder niet echt aan.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Al is die Kluun wel een debieltje hoor
Het leven zit vol verwarringen!quote:
Is het mensen die je storen op de stang jagen niet juist het enige leuke aan fok? Het is dat het zoveel tijd en energie vraagt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja hoop gewoon dat hij echt iets krijgtquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja maar ik stoor mij er verder niet echt aan.
Ja kan het voorstellen hoor, als je elkaar vaak tegenkomt oid.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het wel handig dat ik wat vervelende users niet meer zie
Danny reageerde niet eens toen ik een quote gebruikte van de beste zangeres aller tijden. Hij was echt boos.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het mensen die je storen op de stang jagen niet juist het enige leuke aan fok? Het is dat het zoveel tijd en energie vraagt.
Daar mocht ik altijd wel graag op in gaan ja.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is het mensen die je storen op de stang jagen niet juist het enige leuke aan fok? Het is dat het zoveel tijd en energie vraagt.
Ik zal je eens opnaaien dan. Met je krullen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat in een smakeloos land als Nederland Nicki geen instituut is wat door iedereen omarmt wordtquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Danny reageerde niet eens toen ik een quote gebruikte van de beste zangeres aller tijden. Hij was echt boos.
Iets als een lijst met mensen waar je een hekel aan hebt en de posts van die personen kun je dan negeren (als je een abonnement hebt)quote:
Dus je stoort je aan mij? Als je teksten mij niet zo zouden opwinden dan zou ik geschokt zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zal je eens opnaaien dan. Met je krullen.
Ja sinds vandaag.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Tjacka, weet jij misschien wat een foe lijst is?
Ik ben een allemansvriend, ik heb geen vijanden. Hoogstens concurrenten op nasi gebied.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iets als een lijst met mensen waar je een hekel aan hebt en de posts van die personen kun je dan negeren (als je een abonnement hebt)
Zoals @Drizzt_DoUrden , maar die doet plakjes kaas over spaghetti, dus zijn gebrek aan smaak is bekendquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat in een smakeloos land als Nederland Nicki geen instituut is wat door iedereen omarmt wordt
Drizzt is gewoon racistisch laten we eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zoals @:Drizzt_Dourden , maar die doet plakjes kaas over spaghetti, dus zijn gebrek aan smaak is bekend
Maar dat negeren is in de praktijk ook gewoon kut. Want linksom of rechtsom krijg je de stroom aan aidsposts van Pietje toch wel meequote:Op dinsdag 18 april 2023 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iets als een lijst met mensen waar je een hekel aan hebt en de posts van die personen kun je dan negeren (als je een abonnement hebt)
Ga je straks ook NAPOLI kijken?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een allemansvriend, ik heb geen vijanden. Hoogstens concurrenten op nasi gebied.
Ik probeer je op de stang te jagen zodat ik het enige leuke van fok benquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je stoort je aan mij? Als je teksten mij niet zo zouden opwinden dan zou ik geschokt zijn.
En die verdwijnen vanzelf!quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een allemansvriend, ik heb geen vijanden. Hoogstens concurrenten op nasi gebied.
Sowieso via quotes van anderenquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat negeren is in de praktijk ook gewoon kut. Want linksom of rechtsom krijg je de stroom aan aidsposts van Pietje toch wel mee
Natuurlijke schoonheid kan hij in ieder geval niet waarderen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Drizzt is gewoon racistisch laten we eerlijk zijn.
Ik heb het nog nooit geprobeerd.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dat negeren is in de praktijk ook gewoon kut. Want linksom of rechtsom krijg je de stroom aan aidsposts van Pietje toch wel mee
Dat lijkt me wel de leukste wedstrijd.quote:
Lekker.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee ik ga een aardbei eten.
Dat dacht ik ook over mijzelf maar er staat nog altijd een vraag open in het FA-topic waar @onlogisch vast en zeker binnen 2 weken op antwoordt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haha ik bedoelde lelijkquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Lekker.
Ook ik ben een allemansvriend, maar wel erg lekker.
Zie jij deze post?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het wel handig dat ik wat vervelende users niet meer zie
Zie jij deze post?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:46 schreef Mortaxx het volgende:
Hey een quote maar ik zie helemaal geen post
Wat is het FA-topic?quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook over mijzelf maar er staat nog altijd een vraag open in het FA-topic waar @:onlogisch vast en zeker binnen 2 weken op antwoordt.
Dat was het niet, ik dacht door jouw post echt dat er ergens een FA-topic was.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FB dan zit niet zo te mierenneuken, sjongejonge.
Zet hem op je foe lijst.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
FB dan zit niet zo te mierenneuken, sjongejonge.
Oh dat wist ik niet, maar die gebruik ik ook niet, kan er niet aan wennenquote:
Met de nieuwe layout straks niet meerquote:Op dinsdag 18 april 2023 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze misbruiken hun macht!!quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:57 schreef Tjacka het volgende:
Het topic is nu op slot.
@:leandra gaat nu ontploffen!
Zit net weer een prachtig bericht te typen....quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:57 schreef Tjacka het volgende:
Het topic is nu op slot.
@:leandra gaat nu ontploffen!
Morgen weer verder, kun je er nog even een nachtje over slapen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:59 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zit net weer een prachtig bericht te typen....
Op slot!
Gewoon de tong80taktiek gebruiken en snel nog 10 topics openen!quote:Op dinsdag 18 april 2023 20:59 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Zit net weer een prachtig bericht te typen....
Op slot!
Nu het nog impact heeft bij hem, volgende foe test met Tongiequote:Op dinsdag 18 april 2023 21:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon de tong80taktiek gebruiken en snel nog 10 topics openen!
@Scrummie kan duidelijk niet tegen onrecht.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Net ook in dat topic gekeken en vind @:scrummie erg fel.
Eens.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
Net ook in dat topic gekeken en vind @:scrummie erg fel.
Vroeger was je een vervelende user en nu ben je eigenlijk best wel leukquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:05 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Nu het nog impact heeft bij hem, volgende foe test met Tongie
Laat je niet gek maken Scrummie.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:10 schreef Scrummie het volgende:
Compleet doorgeslagen debielen met hun juridisch loket omdat er wat dingetjes in een database zijn aangepast. Ik zou bijna WOEST worden.
tegenwoordig mag je niet zo maar naar het juridisch loketquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:10 schreef Scrummie het volgende:
Compleet doorgeslagen debielen met hun juridisch loket omdat er wat dingetjes in een database zijn aangepast. Ik zou bijna WOEST worden.
Geheel wederzijds schatjequote:Op dinsdag 18 april 2023 21:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vroeger was je een vervelende user en nu ben je eigenlijk best wel leuk
En toen gingen ze lekker een paar uur foto's van tanden met elkaar vergelijken. Dan is er toch ergens iets ernstig misgegaan.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:10 schreef Scrummie het volgende:
Dat is meer iets voor @onlogisch inderdaad.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt
dat deed ik niet bewust om het laatste woord te hebben want zo zielig ben ik niet
@onlogisch beschuldigen van actief modereren hahahahaquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor @:onlogisch inderdaad.
Dan zou je toch wel kunnen spreken van een ongezonde obsessie.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En toen gingen ze lekker een paar uur foto's van tanden met elkaar vergelijken. Dan is er toch ergens iets ernstig misgegaan.
Wat dacht je hiervan!quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:onlogisch beschuldigen van actief modereren hahahaha
quote:
Kan ons het wat schelenquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:27 schreef Coco het volgende:
Gaat dat groepje nu in een discord server verder?
Nee, totaal niet.quote:
Ze doen maar. Genoeg geklaagd voor vandaagquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kijk nou uit wat je zegt.
Straks lezen ze mee
Jaquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:31 schreef Boze_Loopeend het volgende:
Prangende vraag heb snel antwoord nodig. Bier of niet?
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:31 schreef Boze_Loopeend het volgende:
Precies! Ik ga dan nog maar even ADO proberen te behoeden voor degradatie in mijn FM23 carriere.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze doen maar. Genoeg geklaagd voor vandaag
Je kan vast beter dan Dirk Kuytquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Precies! Ik ga dan nog maar even ADO proberen te behoeden voor degradatie in mijn FM23 carriere.
Tot morgen!
Nee.quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:31 schreef Boze_Loopeend het volgende:
quote:
bedankt ik heb een wijze keuze kunnen maken dankzij jullie hulpquote:
Sorry maar kan je mij eindelijk een keertje respect geven? Ook ik ben een mens.quote:
Oke sorryquote:Op dinsdag 18 april 2023 21:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Sorry maar kan je mij eindelijk een keertje respect geven? Ook ik ben een mens.
Hahahaquote:
Ben jij voor Roma donderdag?quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:55 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hahaha
Ludiek!
Nee beter blijft zo'n topper bij AC en doet de top in Italia een beetje mee in Europa.
Ik was voor Roma tijdens de jaren met Totti, Cassano, Cafu etcetcetcquote:
Roma is gewoon afgezakt, Mou maakt er nog het beste vanquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:12 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik was voor Roma tijdens de jaren met Totti, Cassano, Cafu etcetcetc
Genoten toen ze een keertje kampioen werden.
Nu met Mou is het natuurlijk niet meer met de glorie van weleer.
Ik gun het Feyenoord wel.
Al zag ik Roma flitsen tegen Udinese.
Een derde plek vind ik niet echt afgezakt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Roma is gewoon afgezakt, Mou maakt er nog het beste van
Daar is Cassano het niet mee eens (lol)quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Over de afgelopen jaren gezien.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:18 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een derde plek vind ik niet echt afgezakt.
Dat spreekt juist voor je.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:21 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Daar is Cassano het niet mee eens (lol)
Ja klopt, titels onbereikbaar.
Toch jammer dat Zaniolo er niet meer is.
Als je dit bij mij flikt dan kom je bij mij op de lijst van mensen die ik de griep gunquote:
Hey maatje. Volgens mij was ik het juist die ervoor zorgde dat ook anderen gehoor gaven aan jouw verzoek omtrent mentions/quotes het afgelopen weekend. Beetje meer respect mag wel hé.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je dit bij mij flikt dan kom je bij mij op de lijst van mensen die ik de griep gun
Een waar forumbeest reikt verder dan alleen VBL makker.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom halen ze jou in de klb sc aan?
quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:44 schreef RamboDirk het volgende:
Pornhub
BANGBROS - Happy Ending massage voor grote tieten Angela White achter de rug van echtgenoot.
4/10
Ongeloofwaardig, kan nooit.
Daar heb je wel gelijk inquote:Op dinsdag 18 april 2023 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maatje. Volgens mij was ik het juist die ervoor zorgde dat ook anderen gehoor gaven aan jouw verzoek omtrent mentions/quotes het afgelopen weekend. Beetje meer respect mag wel hé.
Er zit daar meer publiek dan bij Vitesse.quote:
quote:Op woensdag 19 april 2023 07:09 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Gefeliciteerd allemaal!!!!
[ afbeelding ]
De dag die je wist dat zou komen.quote:Op woensdag 19 april 2023 07:09 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Dat is ook zo lachwekkend.quote:Op dinsdag 18 april 2023 22:13 schreef Sked het volgende:
[..]
John Ewbank is een verschrikkelijk naar mens met kwijleballiedjes en het uiterlijk van een kinderlokkerquote:Op woensdag 19 april 2023 07:09 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 april 2023 07:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat is ook zo lachwekkend.
Feyenoord heeft in de Europa League potjes tegen de lamme en de blinde uit Shaktar, Roma en hierna mogelijk/hopelijk die moffen uit Nordrhein Westfalen.
ajax speelt potjes tegen de lamme en de blinde uit Kopenhagen, en beperkte teams als Schalke en Lyon en haalt met hotsenknotsenvoetbal met moeite de finale
ajax: cringe we are cumbek filmpjes, WZAWZDB
Feyenoord: Nja wat stelt het allemaal nou voor, Valentijn Driessen en het hele joodse schrijversgilde doet er alles aan om de prestaties te nuanceren, lachwekkende opmerkingen van Van der Vaart in studio neus (BEWEZEN jodenkliek ook, zie krantenartikel NRC over NOS Sport redactie).
Het is allemaal zo lachwekkend.
Op twitter moeten vermelden dat je dochter is overleden vind ik eigenlijk ook best treurig.quote:
Voor die boomers is dat toch een soort van Facebook geworden joh, dagboekje dit dat.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Op twitter moeten vermelden dat je dochter is overleden vind ik eigenlijk ook best treurig.
Ik heb nog geen moment spijt gehad dat ik nooit een Facebookaccount heb aangemaakt.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor die boomers is dat toch een soort van Facebook geworden joh, dagboekje dit dat.
Wow, geenquote:Op woensdag 19 april 2023 09:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nog geen moment spijt gehad dat ik nooit een Facebookaccount heb aangemaakt.
ik heb dat met instagramquote:Op woensdag 19 april 2023 09:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb nog geen moment spijt gehad dat ik nooit een Facebookaccount heb aangemaakt.
het zit diepquote:Op woensdag 19 april 2023 07:26 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Dat is ook zo lachwekkend.
Feyenoord heeft in de Europa League potjes tegen de lamme en de blinde uit Shaktar, Roma en hierna mogelijk/hopelijk die moffen uit Nordrhein Westfalen.
ajax speelt potjes tegen de lamme en de blinde uit Kopenhagen, en beperkte teams als Schalke en Lyon en haalt met hotsenknotsenvoetbal met moeite de finale
ajax: cringe we are cumbek filmpjes, WZAWZDB
Feyenoord: Nja wat stelt het allemaal nou voor, Valentijn Driessen en het hele joodse schrijversgilde doet er alles aan om de prestaties te nuanceren, lachwekkende opmerkingen van Van der Vaart in studio neus (BEWEZEN jodenkliek ook, zie krantenartikel NRC over NOS Sport redactie).
Het is allemaal zo lachwekkend.
netjes maatquote:Op woensdag 19 april 2023 07:55 schreef Speedfight het volgende:
Morning. Bijna lente weer. Eventjes dan.
Woordle 669 5/6
⬜⬜🟩⬜⬜
⬜🟨🟩⬜⬜
🟨⬜🟩⬜🟨
🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 465 5/6
⬜⬜⬜🟨🟨🟨
🟩🟨🟨⬜⬜⬜
🟩🟩⬜🟨🟩🟨
🟩🟩🟨⬜🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
geen darkmodequote:Op woensdag 19 april 2023 07:55 schreef Speedfight het volgende:
Morning. Bijna lente weer. Eventjes dan.
Woordle 669 5/6
⬜⬜🟩⬜⬜
⬜🟨🟩⬜⬜
🟨⬜🟩⬜🟨
🟩⬜🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 465 5/6
⬜⬜⬜🟨🟨🟨
🟩🟨🟨⬜⬜⬜
🟩🟩⬜🟨🟩🟨
🟩🟩🟨⬜🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Jammer zeg, ik heb een heel leuk profiel.quote:
Over moestuinieren?quote:Op woensdag 19 april 2023 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer zeg, ik heb een heel leuk profiel.
Link?quote:Op woensdag 19 april 2023 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ik ben na facebook gestopt met die troepquote:Op woensdag 19 april 2023 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Facebook heb ik dan weer nooit echt gebruikt.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben na facebook gestopt met die troep
nog geen spijt van gehad
Nee, daar kan ik je niet aan helpen.quote:
Ben je een roman aan het schrijven ofzo?quote:Op woensdag 19 april 2023 10:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vijf afleveringen gehad, erg te spreken over Beef @:sked @:scrummie @:ggmm @:treinhoer
Ruime 8,5 al.
Hoezo?quote:Op woensdag 19 april 2023 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben je een roman aan het schrijven ofzo?
Kolere wat een epistel.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vijf afleveringen gehad, erg te spreken over Beef @:sked @:scrummie @:ggmm @:treinhoer
Ruime 8,5 al.
Ik kom over een paar dagen met mijn eindoordeel. Daarna ga ik Barry kijken.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
Ik vond het overigens ook wel een prima serie, maar het bleef wat hangen na een tijdje. Echt boeiender werd het niet meer helaas, ook niet helemaal mijn humor.
6.6/10 @:onlogisch @:ggmm @:scrummie @:kyran @:alaphilippe_
Dit lijkt de bijbel wel, geen doorkomen aan.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
Ik vond het overigens ook wel een prima serie, maar het bleef wat hangen na een tijdje. Echt boeiender werd het niet meer helaas, ook niet helemaal mijn humor.
Weet je wie ook bleef hangenquote:Op woensdag 19 april 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
Wie is Kyranquote:Op woensdag 19 april 2023 10:40 schreef Caland het volgende:
Leuke user.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De voormalig aartsbisschop van COR.
Ik vroeger ook ja.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuke user.![]()
Ik dacht altijd dat het een vrouw was.
#corredquote:Op woensdag 19 april 2023 11:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pohh wat ben ik verkouden... hoesten, proesten, snotteren, kokhalzen en blaffen als een zeehond![]()
Is het dan na dik 3 jaar toch raak?quote:
Misschien ben je wel allergisch voor de lentezon.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pohh wat ben ik verkouden... hoesten, proesten, snotteren, kokhalzen en blaffen als een zeehond![]()
quote:Op woensdag 19 april 2023 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien ben je wel allergisch voor de lentezon.
Ik ookquote:Op woensdag 19 april 2023 11:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Klumgodquote:Op woensdag 19 april 2023 11:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Woordle 669 2/6
🟩🟩⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 465 6/6
⬛⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛⬛🟨
⬛⬛🟨⬛🟩🟨
⬛🟩🟨🟨🟨🟨
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
ik laat mijn eetschema tegenwoordig mede bepalen door chatgptquote:Op woensdag 19 april 2023 12:32 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben maar gaan lunchen zonder startsein.
@:scrummie heeft zeker lichte zenuwen voor morgen.
AIgod.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik laat mijn eetschema tegenwoordig mede bepalen door chatgpt
ik gooi erin wat ik wil hebben qua voedingswaardes en daar komt dan een lijstje met recepten uitrollen
genot
ik ga volgende week kijken of ik er eentje lokaal op kan tuigen als assistentquote:
Daar zijn wel wat dingen voor te vinden ja. Ik wil deze nog doen: https://github.com/cocktailpeanut/dalaiquote:Op woensdag 19 april 2023 12:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga volgende week kijken of ik er eentje lokaal op kan tuigen als assistent
the future is now
Dan bouw jij die toch, met een beetje hart voor de zaak.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:44 schreef aTypisch het volgende:
waarom is er nog geen andere bot die tegen nova praat?
ik ben niet zo handig, maar met de hulp van die dingen zelf moet het wel kukkenquote:Op woensdag 19 april 2023 12:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar zijn wel wat dingen voor te vinden ja. Ik wil deze nog doen: https://github.com/cocktailpeanut/dalai
Beetje verschillende LLM's.
nee ik doe geen vrijwilligerswerkquote:Op woensdag 19 april 2023 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan bouw jij die toch, met een beetje hart voor de zaak.
Tnx, even volgen ja.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben niet zo handig, maar met de hulp van die dingen zelf moet het wel kukken
leuke om te volgen:
[ twitter ]
veel onzin over de toekomst van hem, maar hij draait dus allerlei experimenten met AI's
had ook een prompt voor chatgpt 4 die dan dienst kon doen als volledig automatische helpdesk voor het installeren van windows bijv, inclusief multiple choice menu bij elke stap
Denk dat @aTypisch eerder een voor niks gaat de zon op mentaliteit heeft.quote:Op woensdag 19 april 2023 12:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan bouw jij die toch, met een beetje hart voor de zaak.
Zat eraan te komenquote:
quote:Op dinsdag 18 april 2023 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
Ik lees net dat het huwelijk van Gordon is afgeblazen, wat een schok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |