Beetje masochistisch om jezelf een probleem te noemenquote:Op dinsdag 18 april 2023 10:10 schreef aTypisch het volgende:
er is een GROOT probleem
mijn neefje dreigt voor zijn eerste wedstrijd naar de arena te gaan ipv de kuip
dat doe ik dan ook nietquote:Op dinsdag 18 april 2023 10:18 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Beetje masochistisch om jezelf een probleem te noemen
Dan geef je hem toch gewoon een paar kankerklappenquote:Op dinsdag 18 april 2023 10:10 schreef aTypisch het volgende:
er is een GROOT probleem
mijn neefje dreigt voor zijn eerste wedstrijd naar de arena te gaan ipv de kuip
neequote:Op dinsdag 18 april 2023 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan geef je hem toch gewoon een paar kankerklappen
Ben eigenlijk benieuwd of er een correlatie is tussen die tweequote:Op dinsdag 18 april 2023 10:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat hoeft niet samen te gaan met moeheid of rusteloosheid roland
quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Leuk topic: FB / De moderatiegrenzen schuiven op
Genotquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:28 schreef Scrummie het volgende:
BannyGod.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:28 schreef Scrummie het volgende:
Ik ook.quote:
dan weet je het als je een betaald account hebt en ineens een user niet kunt zienquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:36 schreef Danny het volgende:
Dat was ik.
Blijkbaar stoort een aantal mensen zich dusdanig aan een user dat ze in elk van diens topics tekeer gaan en om de haverklap min of meer eisen dat die persoon geband wordt.
Momenteel ben ik bezig een functie te maken om mensen het recht posts van andere users te kunnen zien te ontnemen. In aanloop daartoe zijn bij een aantal mensen met een abo die hier hinder van ondervonden alvast de eerste stappen genomen door die user op de blokkeerlijst te zetten. Dat is tijdelijk. In een later stadium, zo snel mogelijk, zullen wij zelf die blokkade in kunnen stellen. Daarmee hoeven mensen zich niet langer te irriteren aan anderen en kunnen we voorkomen dat die users tegen een ban aanlopen omdat ze zich in de topics van die user niet gedragen zoals de policy dat voorschrijft.
Vandaar.
*einde dienstmededeling*
goed topicquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Om niks? Serieus? Je misbruikt de ruimte van mijn Foe-list om daar mensen aan toe te voegen?
En dat noem je om niks?
Een beetje alsof jij voor een 3 parkeerplaatsen betaalt en de gemeente vervolgens een container op die ene plek neerzet omdat jij hem toch niet gebruikt?
Banny is echt mega dom.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:26 schreef GGMM het volgende:
Dat @:scrummie de verstandigste in dat topic is is bijzonder veelzeggend.
Op naar Trustpilot!quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op naar het Noord-Korea topic
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:09 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Op naar het Noord-Korea topic
[ afbeelding ]
gefeliciteerd allemaalquote:
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 18 april 2023 15:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gefeliciteerd allemaal
een nieuwe schandpaal
Bring back banmeldtopicquote:Op dinsdag 18 april 2023 15:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gefeliciteerd allemaal
een nieuwe schandpaal
nee we gaan handmatig users op een negeerlijst voor je zettenquote:
Hallo @aTypischquote:Op dinsdag 18 april 2023 16:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat was recenter ook nog een ding geloof ik
bitcoingodenquote:Op dinsdag 18 april 2023 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo @:aTypisch
Kan je alweer posten in BTC?
jaquote:Op dinsdag 18 april 2023 16:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo @:aTypisch
Kan je alweer posten in BTC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |