Je was okayquote:Op maandag 17 april 2023 12:02 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben volledig ingeburgd. Trainingspak/joggingpak 4life
Allemaal fitgirls in Helmond?quote:Op maandag 17 april 2023 12:02 schreef TaMieke het volgende:
quote:Op maandag 17 april 2023 12:02 schreef TaMieke het volgende:
Vandaar dat alle hoop op jou is gevestigd in de familie?quote:Op maandag 17 april 2023 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broer heeft een tijdje in Helmond gewoond
En daarmee kom je ook buiten?quote:Op maandag 17 april 2023 12:02 schreef TaMieke het volgende:
Denk dat ik dat inmiddels wel waargemaakt heb met Cali.quote:Op maandag 17 april 2023 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat alle hoop op jou is gevestigd in de familie?
Dat was zeker een meesterlijke zet van je.quote:Op maandag 17 april 2023 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ik dat inmiddels wel waargemaakt heb met Cali.
Ik had goede hulp.quote:Op maandag 17 april 2023 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was zeker een meesterlijke zet van je.
Ik heb geen crocs. Veel te koud.quote:Op maandag 17 april 2023 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En daarmee kom je ook buiten?
Ga je ook op crocs naar de supermarkt?
Dat ze sindsdien vrijwillig bij je blijft is toch echt je eigen verdienste.quote:
Hij wil niet dat anderen naar jouw kont kijken?quote:Op maandag 17 april 2023 12:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb geen crocs. Veel te koud.
Ik ben een keer in mn sportlegging en Uggs naar buiten gegaan. Maar mag niet meer van @:ArTiC
Jij denkt dat het om de outfit gaat? Wat moet ze in hemelsnaam buiten doen.quote:Op maandag 17 april 2023 12:51 schreef gianni61 het volgende:
Hij wil niet dat anderen naar jouw kont kijken?
Uggs vind ik in sommige gevallen nog acceptabel
Iemand moet de kratten pils toch naar huis sjouwen...quote:Op maandag 17 april 2023 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij denkt dat het om de outfit gaat? Wat moet ze in hemelsnaam buiten doen.
De bezorger van de AH of de PicNic.quote:Op maandag 17 april 2023 12:54 schreef gianni61 het volgende:
Iemand moet de kratten pils toch naar huis sjouwen...
alsof picnic bezorgd in Hellemond..quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 17 april 2023 12:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb geen crocs. Veel te koud.
Ik ben een keer in mn sportlegging en Uggs naar buiten gegaan. Maar mag niet meer van @:ArTiC
Vast wel want mag wel gewoon naar de sportschool.quote:Op maandag 17 april 2023 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was te tokkiequote:
* Tokkie meldt zichquote:Op maandag 17 april 2023 13:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vast wel want mag wel gewoon naar de sportschool.
En Picnic bezorgt gewoon hier
[..]
Was te tokkie
quote:Op maandag 17 april 2023 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* Tokkie meldt zichIk heb geen uggs, maar loop hele dagen in legging met sportschoenen of van die adiletten
Op de dagen dat je naar kantoor moet trek je iets anders aan, of niet?quote:Op maandag 17 april 2023 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* Tokkie meldt zichIk heb geen uggs, maar loop hele dagen in legging met sportschoenen of van die adiletten
kleine verbeteringquote:Op maandag 17 april 2023 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iemand moet de kratten Trignac XII toch naar huis sjouwen...
Ja, dan heb ik een nette stretchbroek zodat het een beetje voelt als een leggingquote:Op maandag 17 april 2023 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op de dagen dat je naar kantoor moet trek je iets anders aan, of niet?
Tevens: pics
Nee, Uggs is in geen enkel geval acceptabel. NEE!, gewoon nee..quote:Op maandag 17 april 2023 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oeh, meteen ff kijken.quote:Op maandag 17 april 2023 13:19 schreef TaMieke het volgende:
Ow ik zal mn squatfilmpje nog even delen voor Air op insta
al zijn het geen tieten dus zal wel niet het gewenste resultaat hebben
Dat is jouw mening.quote:Op maandag 17 april 2023 13:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, Uggs is in geen enkel geval acceptabel. NEE!, gewoon nee..
Weet je hoe lekker warm mijn voetjes zijn?quote:Op maandag 17 april 2023 13:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, Uggs is in geen enkel geval acceptabel. NEE!, gewoon nee..
Ik heb het nog niet gedaanquote:
Dat had ik al gemerkt.quote:Op maandag 17 april 2023 13:26 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb het nog niet gedaankomt mssn nog ergens deze week
Zullen we ruilen? Doe liever elke dag leg dan armen enzoquote:Op maandag 17 april 2023 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had ik al gemerkt.Ik wacht rustig af. Aankomende donderdag mag ik weer squatten met mijn PT.
Nooit mijn favoriete training; leg day.
Graag hoor. Ik heb het juist liever andersom. Vanochtend buik, rug en biceps was prima om te doen.quote:Op maandag 17 april 2023 13:29 schreef TaMieke het volgende:
Zullen we ruilen? Doe liever elke dag leg dan armen enzo
Het moet niet "prima te doen" zijn.quote:Op maandag 17 april 2023 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Graag hoor. Ik heb het juist liever andersom. Vanochtend buik, rug en biceps was prima om te doen.
Jaja, dat was niet waar ik op doelde.quote:Op maandag 17 april 2023 13:37 schreef TaMieke het volgende:
Het moet niet "prima te doen" zijn.![]()
Mezelf uitdagen bij armen/bovenlichaam vind ik een stuk lastiger.
Ik weet wel vrij zeker dat niet iedereen hierheen zal verhuizenquote:Op maandag 17 april 2023 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat heel KSC nou hier naar toe verhuizen?![]()
Ik kom hier alleen om vrouwen op te pikken.quote:Op maandag 17 april 2023 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat heel KSC nou hier naar toe verhuizen?![]()
Slimquote:Op maandag 17 april 2023 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen om vrouwen op te pikken.
Hier ook hoor, Cali houdt hem wel in de gaten.quote:Op maandag 17 april 2023 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slim![]()
Cali leest natuurlijk mee in KSC.
Sowieso app ik haar als ik CE relatie-onwaardig gedrag zie vertonen.quote:Op maandag 17 april 2023 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
Slim![]()
Cali leest natuurlijk mee in KSC.
De stok van Air achter de deur.quote:Op maandag 17 april 2023 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso app ik haar als ik CE relatie-onwaardig gedrag zie vertonen.
Beetje de white knight uithangen in de hoop dat mijn stok ooit achter Cali haar deur komt.quote:
FSB praktijken hier....quote:Op maandag 17 april 2023 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso app ik haar als ik CE relatie-onwaardig gedrag zie vertonen.
Heel verstandig van jequote:Op maandag 17 april 2023 15:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, je moet hier constant op je hoede zijn. Vertrouw de DM functionaliteit ook niet meer.
Dat komt omdat er daar eenzelfde pakketje genen rondlooptquote:
quote:Op maandag 17 april 2023 18:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat komt omdat er daar eenzelfde pakketje genen rondloopt
Als je geen zin hebt en probeert af te zeggen, schreeuwt zo'n PT dan ook dat je een lui varken bent e.d. om je toch daar te krijgen?quote:Op maandag 17 april 2023 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had ik al gemerkt.Ik wacht rustig af. Aankomende donderdag mag ik weer squatten met mijn PT.
Nooit mijn favoriete training; leg day.
Haar klapdeurtjes bedoel je?quote:Op maandag 17 april 2023 15:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beetje de white knight uithangen in de hoop dat mijn stok ooit achter Cali haar deur komt.
Ik heb geen zin in de oefeningen. Eigenlijk vind ik heel die beenspieren niet zo boeiend, maar ik wil geen getraind bovenlichaam met van die spillenbeentjes eronder.quote:Op maandag 17 april 2023 21:21 schreef kwiwi het volgende:
Als je geen zin hebt en probeert af te zeggen, schreeuwt zo'n PT dan ook dat je een lui varken bent e.d. om je toch daar te krijgen?
Misschien moet ik ook maar keer extra gaan trainen voor onze meet binnenkort.quote:Op maandag 17 april 2023 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in de oefeningen. Eigenlijk vind ik heel die beenspieren niet zo boeiend, maar ik wil geen getraind bovenlichaam met van die spillenbeentjes eronder.
Mijn PT is supertof en schreeuwt niet (tegen mij). Ze kijkt mij wel regelmatig aan met haar grote, reebruine ogen terwijl ze suggereert dat ik een oefening nog net ff iets zwaarder kan doen. Da's nog erger dan schreeuwen.
Alsof jij dat nodig hebt.quote:Op maandag 17 april 2023 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar keer extra gaan trainen voor onze meet binnenkort.
Tenminste 1 verstandige Braboquote:
Nee ik mag gelukkig nog wel weg. Verhuizen komt nog wel.quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Want je zit vastgeketend en mag Helmond niet uit?
Je bent wel vol vertrouwen zie ik.quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee ik mag gelukkig nog wel weg. Verhuizen komt nog wel.
Het is allemaal niet zo dramatisch hoorquote:Op dinsdag 18 april 2023 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent wel vol vertrouwen zie ik.
Niet letterlijk, maar ze wordt gechanteerd.quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Want je zit vastgeketend en mag Helmond niet uit?
1 maar? hopelijk toch wel wat meerquote:Op dinsdag 18 april 2023 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar ze wordt gechanteerd.
Tevens: Puala hier
Straks is echt heel ksc hier.
Op 1 man na
Ja ik eh, zocht een leuk plekje?quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar ze wordt gechanteerd.
Tevens: Puala hier
Straks is echt heel ksc hier.
Op 1 man na
Er is er 1 waarvan ik eens heb opgevangen dat hij hier niet welkom isquote:
Ow ja klopt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er is er 1 waarvan ik eens heb opgevangen dat hij hier niet welkom is
maar ja, meer is wel beter
Ik doelde op een leuke SC om te posten, maar idd ik heb ook een leuk huiske gekochtquote:Op dinsdag 18 april 2023 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt er toch een gekocht weer?
Wie is de kwalificatie man niet waardig in jouw beleving, Losdop of US?quote:
RIP aan je nabestaanden, je was okay.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:33 schreef rival het volgende:
Ik ben weleens in Helmond geweest, dit komt wel erg dichtbij zo.
Gelukkig ben je er nog weg gekomen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:33 schreef rival het volgende:
Ik ben weleens in Helmond geweest, dit komt wel erg dichtbij zo.
Ik zat ook bijna vast daar. Maar toch nog kunnen vluchten.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er nog weg gekomen.
Nooit langer dan een uur blijven voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gelukkig ben je er nog weg gekomen.
Oh ja, dat boek wilde ik nog op m'n lijst zetten.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:57 schreef kwiwi het volgende:
Helmond doet me, zoals ik er hier over lees, denken aan het dorp in dat boek HEX
Ik vond 'm goedquote:Op dinsdag 18 april 2023 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dat boek wilde ik nog op m'n lijst zetten.
Ik hoor er goeie dingen over inderdaad.quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond 'm goedIets heel anders dan wat ik normaal lees, maar werd wel helemaal in het verhaal meegenomen.
Weetje wat echt een lekker tussendoortje is?quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoor er goeie dingen over inderdaad.Lijkt me ook wel een lekker tussendoortje ofzo.
Koekjesquote:Op dinsdag 18 april 2023 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje wat echt een lekker tussendoortje is?
Ik ben meer van het lange tafelen.quote:Op dinsdag 18 april 2023 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
Weetje wat echt een lekker tussendoortje is?
Los is de ultieme alpha man toch..quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie is de kwalificatie man niet waardig in jouw beleving, Losdop of US?
In zijn beleving zeker.quote:
Ik was er dit weekend, wat is er dan met mij aan de handquote:
Ik ben aan de tuin begonnen, maar nu moet ik de motivatie nog houden om het af te maken en niet alles half overhoop gegooid te laten liggenquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:56 schreef DrMarten het volgende:
Zo, timmerman de deur uit. Schuur gerenoveerd, puinzooi opgeruimd. Nu motivatie en tijd zoeken om de tuin aan te pakken
Ik moest een stuk border afgraven wat tegen de schuur aan lag. Nu dus een grote hoop zwart zand midden in de tuin.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben aan de tuin begonnen, maar nu moet ik de motivatie nog houden om het af te maken en niet alles half overhoop gegooid te laten liggen
Hier ook. Wat een ellende. Soms mis ik mn flat wel. Lekker alleen een balkonnetje met kunstgras.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben aan de tuin begonnen, maar nu moet ik de motivatie nog houden om het af te maken en niet alles half overhoop gegooid te laten liggen
Nouk!quote:Op dinsdag 18 april 2023 11:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was er dit weekend, wat is er dan met mij aan de hand
Gewoon voor onderhoudsvrij gaan dan. Alles eruit en 60x60.zwarte betontegels erin. Met in het middel een vierkant stuk kunstgras voor het groenquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier ook. Wat een ellende. Soms mis ik mn flat wel. Lekker alleen een balkonnetje met kunstgras.
Dat was het al, willen we juist van af.quote:Op dinsdag 18 april 2023 12:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon voor onderhoudsvrij gaan dan. Alles eruit en 60x60.zwarte betontegels erin. Met in het middel een vierkant stuk kunstgras voor het groen
Precies dat!quote:
* pakt de lijst erbijquote:Op dinsdag 18 april 2023 11:50 schreef Nouk84 het volgende:
Ik was er dit weekend, wat is er dan met mij aan de hand
Huuu, kutklusquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was het al, willen we juist van af.Hele tuin was één tegelfeest, dubbele meteen als zwembad na een flinke regenbui.
Voortuin was allemaal grind, is er inmiddels uit. Ook niet het fijnste werk.
Die 60x60 dingen die er vorig jaar uit zijn gegaan liggen nog steeds op een stapel hier.quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:58 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb straks 50 30x30 stoeptegels waar ik vanaf moet
quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:31 schreef Q. het volgende:
Achtertuin waren 60x60 tegels van een halve meter dik, was niet heel veel leuker.
Allemaal met de hand er uit getild zeker?quote:Op dinsdag 18 april 2023 13:31 schreef Q. het volgende:
Achtertuin waren 60x60 tegels van een halve meter dik, was niet heel veel leuker.
Ik word al moe als ik dit leesquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:31 schreef Q. het volgende:
Dat zijn zowat blokken in plaats van tegelsquote:Op dinsdag 18 april 2023 13:31 schreef Q. het volgende:
Ja die lijst is langquote:
Dan ben ik zeker de rare hierinquote:Op dinsdag 18 april 2023 12:41 schreef rival het volgende:
[..]
Daar kijk je op een gegeven moment gewoon overheen
Doe een dansje, Nouk is erquote:
Zeker, ben gek op dansen.quote:
Bachataquote:
Ja natuurlijk, ben stoer.quote:Op dinsdag 18 april 2023 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Allemaal met de hand er uit getild zeker?
Merci!quote:
Snobquote:
Trots opquote:
Hoe was je weekend trouwens (beetje laat)? Heb je iets gezien van de AGR? Of stond je in de kroeg?quote:
Weekend was best prima. Vrijdagavond met een paar vrienden in een cafe geweest. Zaterdag brak.quote:Op woensdag 19 april 2023 08:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe was je weekend trouwens (beetje laat)? Heb je iets gezien van de AGR? Of stond je in de kroeg?
Hahha nee dat was 1x. ArTiC kijkt volgens mij liever op tv. Zeker met het weer van afgelopen weekend.quote:Op woensdag 19 april 2023 08:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Weekend was best prima. Vrijdagavond met een paar vrienden in een cafe geweest. Zaterdag brak.
Zondag eerst op 2 plekken naar de dames gekeken (en nat geregend) toen op tv de wedstrijd af gekeken. daarna buiten nog een keer naar de heren gekeken en die weer op tv af gekeken.
Als komende zondag beter weer is ga ik misschien nog even bij LBL kijken.
Ben jij nog meegesleept naar het parkoers?
True, op de tv zie je het een stuk beter allemaalquote:Op woensdag 19 april 2023 08:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahha nee dat was 1x. ArTiC kijkt volgens mij liever op tv. Zeker met het weer van afgelopen weekend.
Snap ik wel.quote:Op woensdag 19 april 2023 08:12 schreef gianni61 het volgende:
@:Tergan nog niet gespot in dit topic.
Zou ze zo'n afkeer hebben van Helmond?
Merk er niks van.quote:Op woensdag 19 april 2023 17:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teveel aan het sliden in de DM's.![]()
[ afbeelding ]
Dan gaat het goed.quote:
Nog maar eens terug dan.quote:Op woensdag 19 april 2023 19:29 schreef DrMarten het volgende:
3x naar de supermarkt geweest voor koffiefilters. Inmiddels voor een week eten en snacks en koffie in huis, maar nog steeds geen koffiefilters
Gap...quote:Op woensdag 19 april 2023 19:29 schreef DrMarten het volgende:
3x naar de supermarkt geweest voor koffiefilters. Inmiddels voor een week eten en snacks en koffie in huis, maar nog steeds geen koffiefilters
quote:Op woensdag 19 april 2023 19:29 schreef DrMarten het volgende:
Is dat het nieuwe toiletpapier?quote:Op donderdag 20 april 2023 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik ben al 2 weken aluminiumfolie aan het kopen. Heb het nog steeds niet in huis
Is normaal tochquote:Op donderdag 20 april 2023 14:07 schreef rival het volgende:
Als ik mensen vertel dat ik voor iets naar de winkel ga en zonder dat iets terugkom dan verklaren ze mij voor gek
Schijnbaar red je je al 2 weken zonder..quote:Op donderdag 20 april 2023 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]Ik ben al 2 weken aluminiumfolie aan het kopen. Heb het nog steeds niet in huis
Niet terugkomen met bier als je naar de winkel gaatquote:Op donderdag 20 april 2023 14:07 schreef rival het volgende:
Als ik mensen vertel dat ik voor iets naar de winkel ga en zonder dat iets terugkom dan verklaren ze mij voor gek
Je hoeft niet elke keer bier te kopen.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet terugkomen met bier als je naar de winkel gaat#justQthings
Ja, nu moet ik het bbq rooster met met een spons schoonmakenquote:Op donderdag 20 april 2023 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Schijnbaar red je je al 2 weken zonder..
jij gebruikt niet de rooster in het gras techniek?quote:Op donderdag 20 april 2023 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik het bbq rooster met met een spons schoonmakenEerst even met aluminiumfolie is toch handiger en sneller.
Wat is dat?quote:Op donderdag 20 april 2023 14:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij gebruikt niet de rooster in het gras techniek?
The horrorquote:Op donderdag 20 april 2023 14:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik het bbq rooster met met een spons schoonmakenEerst even met aluminiumfolie is toch handiger en sneller.
Heb jij wel aluminiumfolie?quote:
na het bbq'en je rooster in het gras gooien, de ochtend er na er uit vissen en schoon vegen.quote:
Nog konten geschilderd?quote:
Kijk, goed bezigquote:
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 20 april 2023 15:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee
Ben nu een week opgenomen en blijf nog zeker drie weken hier
quote:Op donderdag 20 april 2023 15:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee
quote:
Ik heb oa schizofrenie en een bipolaire stoornis. Die spelen tegelijkertijd op. En ik word nu ingesteld op nieuwe medicijnen en dat is nogal een gedoetje om veilig te laten gebeurenquote:
Oh, ik dacht dat jij sowieso een soort van begeleid woonde?quote:Op donderdag 20 april 2023 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik heb oa schizofrenie en een bipolaire stoornis. Die spelen tegelijkertijd op. En ik word nu ingesteld op nieuwe medicijnen en dat is nogal een gedoetje om veilig te laten gebeuren
Ik weet even niet goed hoe ik het moet uitleggen, ik woon niet begeleid. Maar ik krijg wel hulp vanuit het fact. Dat zijn psychiatrisch verpleegkundigen. Die mag ik altijd appen en die komen eens per week bij mij thuis, zetten mijn depots en houden in de gaten of het goed gaat. Nu gaat het niet goed, dus zit ik even in de kliniekquote:Op donderdag 20 april 2023 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat jij sowieso een soort van begeleid woonde?
Ik zat net denken dat ik zo mooi door kan rijden naar huis, want al eten in huis dus niet via supermarkt. Maar moet die ellendige koffiefilters nog halenquote:Op donderdag 20 april 2023 13:53 schreef kwiwi het volgende:
Oeh goeie. Moet ook nog bier hebben.quote:Op donderdag 20 april 2023 14:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet terugkomen met bier als je naar de winkel gaat#justQthings
Huh meer keukenpapier dan filters in huisquote:Op donderdag 20 april 2023 16:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zat net denken dat ik zo mooi door kan rijden naar huis, want al eten in huis dus niet via supermarkt. Maar moet die ellendige koffiefilters nog halen
En anders motgen maar koffie zetten met keukenpapier als filter. Zal niet de eerste keer zijn.
Ow, sterkte jijquote:Op donderdag 20 april 2023 16:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Ik heb oa schizofrenie en een bipolaire stoornis. Die spelen tegelijkertijd op. En ik word nu ingesteld op nieuwe medicijnen en dat is nogal een gedoetje om veilig te laten gebeuren
Ik word verrassend vrolijk van jouw koffiefilterbelevenissen. Ga zo door.quote:Op donderdag 20 april 2023 16:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zat net denken dat ik zo mooi door kan rijden naar huis, want al eten in huis dus niet via supermarkt. Maar moet die ellendige koffiefilters nog halen
En anders motgen maar koffie zetten met keukenpapier als filter. Zal niet de eerste keer zijn.
klinkt wel heftig. Strekte er mee.quote:Op donderdag 20 april 2023 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet even niet goed hoe ik het moet uitleggen, ik woon niet begeleid. Maar ik krijg wel hulp vanuit het fact. Dat zijn psychiatrisch verpleegkundigen. Die mag ik altijd appen en die komen eens per week bij mij thuis, zetten mijn depots en houden in de gaten of het goed gaat. Nu gaat het niet goed, dus zit ik even in de kliniek
je moet maar zo denken: er zijn altijd nog mensen die 2 weken lang vergeten alu folie of koffiefilters te kopenquote:Op donderdag 20 april 2023 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Soort begeleiding voor hopeloze gevallen
quote:Op donderdag 20 april 2023 17:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klinkt wel heftig. Strekte er mee.
[..]
je moet maar zo denken: er zijn altijd nog mensen die 2 weken lang vergeten alu folie of koffiefilters te kopen
Snotverquote:Op donderdag 20 april 2023 17:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet maar zo denken: er zijn altijd nog mensen die 2 weken lang vergeten alu folie of koffiefilters te kopen
Wacht even, was jij nou die weirdo hierzo? Die geen filters pakt maar folie om koffie mee te zettenquote:Op donderdag 20 april 2023 17:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ik ben misschien weird, maar ik maak wel goede koffiequote:Op donderdag 20 april 2023 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wacht even, was jij nou die weirdo hierzo? Die geen filters pakt maar folie om koffie mee te zetten
Grapje sorryquote:Op donderdag 20 april 2023 17:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben misschien weird, maar ik maak wel goede koffie
Een beetje gek is een goede eigenschapquote:Op donderdag 20 april 2023 14:07 schreef rival het volgende:
Eehh? Hoe moet ik dat voor me zien?quote:Op donderdag 20 april 2023 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wacht even, was jij nou die weirdo hierzo? Die geen filters pakt maar folie om koffie mee te zetten
quote:Op donderdag 20 april 2023 17:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ze inmiddels gekochtquote:Op donderdag 20 april 2023 17:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik word verrassend vrolijk van jouw koffiefilterbelevenissen. Ga zo door.
Om half 1 's nachts? Damn, son.quote:
Oooh, early bird!quote:
Goedemorgen kindsterretje.quote:
Wat heeft jou zo vroeg uit bed gehaald?quote:
Ikzelf, wil even rustig kunnen ontbijten voordat de hele afdeling tot leven komt.quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat heeft jou zo vroeg uit bed gehaald?
Wat is het ontbijt vandaag?quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ikzelf, wil even rustig kunnen ontbijten voordat de hele afdeling tot leven komt.
Klinkt dubieus dit.quote:
Omdat gezond vegetarisch eten hier onmogelijk is, eet ik even vlees: twee grofvolkoren boterhammen met kipfilet. Kopje koffie, kopje thee. Helemaal tevredenquote:
Hmm, als je vegetarisch wil eten is dat toch een minpuntje.quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat gezond vegetarisch eten hier onmogelijk is, eet ik even vlees: twee grofvolkoren boterhammen met kipfilet. Kopje koffie, kopje thee. Helemaal tevreden
Ik heb haar naam niet gekozen..quote:
Je kan dan alleen zoet beleg eten en je krijgt bij de warme maaltijd standaard een eierbal, elke avond. Leuk voor een weekje, maar niet een dikke maandquote:Op vrijdag 21 april 2023 07:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hmm, als je vegetarisch wil eten is dat toch een minpuntje.
heb nu ook maar 2 koffie er bij gepakt.
thuis al een beetje kwark met muesli gehad
Jezus.quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je kan dan alleen zoet beleg eten en je krijgt bij de warme maaltijd standaard een eierbal, elke avond. Leuk voor een weekje, maar niet een dikke maand
Qua leeftijd zou het misschien kunnen, maar ik betwijfel het.quote:
Voor de vega's wel. Dus eet ik even een maandje vlees. Dan heb je afwisseling. En gezond belegquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Qua leeftijd zou het misschien kunnen, maar ik betwijfel het.
Daddy?quote:
Oh, ik dacht dat in een eierbal ook iets van vlees om dat ei zat?quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor de vega's wel. Dus eet ik even een maandje vlees. Dan heb je afwisseling. En gezond beleg
Aww.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee
Ik heb een kleine shopper met kleding mee (vaak wassen dus) en twee weekendtassen met knutselspulquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Aww.Is het een beetje uit te houden daar?
Komende weken ben je dus ook veel hier?quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een kleine shopper met kleding mee (vaak wassen dus) en twee weekendtassen met knutselspulAnders ga ik dood van verveling, maar ja, ziek is ziek.
Kun je je een beetje concentreren op het knutselen? En hoe zijn de anderen daar? Het zal vast een gevarieerd gezelschap zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een kleine shopper met kleding mee (vaak wassen dus) en twee weekendtassen met knutselspulAnders ga ik dood van verveling, maar ja, ziek is ziek.
Nah. Als ik het juist onthouden heb, is Child ongeveer onze leeftijd.quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Qua leeftijd zou het misschien kunnen, maar ik betwijfel het.
Echt?quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah. Als ik het juist onthouden heb, is Child ongeveer onze leeftijd.
Jazekerquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Komende weken ben je dus ook veel hier?
Nee, maar het idee dat het kan is leukquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je je een beetje concentreren op het knutselen? En hoe zijn de anderen daar? Het zal vast een gevarieerd gezelschap zijn.
35quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah. Als ik het juist onthouden heb, is Child ongeveer onze leeftijd.
Dan kun je echt niet mijn dochter zijnquote:
Hahahaha sorry, ik ben soms een beetje jong van geestquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan kun je echt niet mijn dochter zijn
Maakt niet uit, toch?quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha sorry, ik ben soms een beetje jong van geest
Dat maakt me blijquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, toch?
Ik dacht alleen dat je in de 20 ergens was.
Ik ben blij dat ik je blij kan makenquote:
Dan had ik het juist onthouden.quote:
Jeetje wat ben jij oudquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan had ik het juist onthouden.(36 hier)
Dat is best jong vergeleken met anderen hier. Ik ben zelf ook al 37+quote:
Child wil gewoon niet accepteren dat ze zelf ook al oud wordtquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is best jong vergeleken met anderen hier. Ik ben zelf ook al 37+
Ook 36 hierquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan had ik het juist onthouden.(36 hier)
Relatief dan. Ook die is zo jong niet meer tegenwoordig.quote:
Ik ben mentaal 16quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Relatief dan. Ook die is zo jong niet meer tegenwoordig.
Je schrijft 61 verkeerd. Met je oubollige muzieksmaak, je decadente eet- en drinkvoorkeuren en in-je-vrije-tijd-in-je-pak-op-een-terras-gaan-zitten mentaliteit.quote:
Je hebt in de Albert Heijn geflirt met een minderjarige vakkenvuller?quote:
Precies, dat kun je alleen weten als je het zelf ook gedaan hebtquote:Op vrijdag 21 april 2023 14:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt in de Albert Heijn geflirt met een minderjarige vakkenvuller?
ach, ik ben 40. ik ga er van uit dat ik het midden van mijn leven al achter mij hebquote:
Airwin is jarenlang vakkenvuller bij de appie geweest.quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies, dat kun je alleen weten als je het zelf ook gedaan hebt
Ik ga er ook vanuit dat ik niet ouder word dan 76quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, ik ben 40. ik ga er van uit dat ik het midden van mijn leven al achter mij heb
Ik weet het niet, maar ik gok zomaar eens dat jij uit 1984 bent.quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga er ook vanuit dat ik niet ouder word dan 76
Correct en tevens juist.quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik gok zomaar eens dat jij uit 1984 bent.
Flirten niet. Ik gluur alleen maar in decolletés.quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:12 schreef Nouk84 het volgende:
Precies, dat kun je alleen weten als je het zelf ook gedaan hebt
Jong van geest.quote:
Ik gok dat ik nu zo'n beetje op het midden zit.quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, ik ben 40. ik ga er van uit dat ik het midden van mijn leven al achter mij heb
Nu al? Ik hoop toch wel 90 te worden, zolang het gezond kanquote:Op vrijdag 21 april 2023 14:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
M'n genen zijn nogal verdeeld in dat opzicht, dus met midden 70 zit ik aardig gemiddeld.quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nu al? Ik hoop toch wel 90 te worden, zolang het gezond kan
mijn beide ouders hebben de 70 niet gehaald, Beide opa's de 80 niet. oma's hebben allebei wel lang uitgehouden, maar die laatste jaren die hoeven van mij niet zo.quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh is dat hetquote:Op vrijdag 21 april 2023 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je schrijft 61 verkeerd. Met je oubollige muzieksmaak, je decadente eet- en drinkvoorkeuren en in-je-vrije-tijd-in-je-pak-op-een-terras-gaan-zitten mentaliteit.
M'n ouders leven nog (eind 60/begin 70) en hun ouders hadden een range van 50-75. Maar m'n overgrootmoeder was dan weer 92, dus eh.quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn beide ouders hebben de 70 niet gehaald, Beide opa's de 80 niet. oma's hebben allebei wel lang uitgehouden, maar die laatste jaren die hoeven van mij niet zo.
Dat duurt me te lang hoorquote:Op vrijdag 21 april 2023 14:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier is het best prima eigenlijkquote:Op vrijdag 21 april 2023 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Weer een bekende, oer-fokker overleden.
Fucking sucks.
Hoe is het hier?
wie nu weer?quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Fucking sucks.
Hoe is het hier?
Cynix, oud FA. Tientallen keren gezien op meets en Blinky is een soort van ex van me..quote:
Blinky?quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cynix, oud FA. Tientallen keren gezien op meets en Blinky is een soort van ex van me..
Zijn vrouw, nou ja, weduwe nu dan.quote:
Wie is dat niet?quote:
Nou, dat zijn er toch nog wel een paar hoorquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 14:48 schreef HeatWave het volgende:
Fucking sucks.
Hoe is het hier?
Thanks, dat zijn toch weer nare berichten, las het op Twitter via Yvonne.quote:
Was nog behoorlijk jong toch?quote:Op vrijdag 21 april 2023 15:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Thanks, dat zijn toch weer nare berichten, las het op Twitter via Yvonne.
60. Niet piep, maar natuurlijk veels te vroeg.quote:
Das veels te vroeg jaquote:Op vrijdag 21 april 2023 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
60. Niet piep, maar natuurlijk veels te vroeg.
Ik snap dat het idee fijn is. Het lijkt me dat als je weer rustig geconcentreerd kan knutselen, je beter thuis kunt zijn. Zijn er verder nog activiteiten daar? Of moet je het een beetje zelf uitzoeken?quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, maar het idee dat het kan is leukZo nu en dan een tekening, even ter afwisseling.
Hmm, als ik zelf al niet zo lekker in m'n vel zit, zou ik wel moeite hebben met anderen die ook allemaal problemen hebben, maar daar is kennelijk mee te leven? Misschien helpt het ook wel om je eigen problemen te relativeren?quote:De anderen zijn op de open wel aardig, stuk rustiger. Op de gesloten ging ik niet zo lekker. Vier keer fixe ruzie gehad.
En jaHet is een gevarieerd gezelschap, maar ik ben na 35 opnames opgehouden met tellen, so, ik verwonder me niet zo snel meer. Leven en laten leven
Is dit een belediging?quote:Op vrijdag 21 april 2023 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Relatief dan. Ook die is zo jong niet meer tegenwoordig.
Nee, ik heb ook niet echt concentreren en thuis zijn is nu geen optie. Deze opname is "vrijwillig", ja met aanhalingstekens, of vrijwillig erin of een maatregel. Vrijwillig is altijd beter. Er zijn verschillende activiteiten, maar jaquote:Op vrijdag 21 april 2023 17:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snap dat het idee fijn is. Het lijkt me dat als je weer rustig geconcentreerd kan knutselen, je beter thuis kunt zijn. Zijn er verder nog activiteiten daar? Of moet je het een beetje zelf uitzoeken?
[..]
Hmm, als ik zelf al niet zo lekker in m'n vel zit, zou ik wel moeite hebben met anderen die ook allemaal problemen hebben, maar daar is kennelijk mee te leven? Misschien helpt het ook wel om je eigen problemen te relativeren?
Eentje maar?quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:38 schreef Tegan het volgende:
Ik moet eerst nog een date met @:gianni61 voor ik rustig kan sterven.
Wie de schoen past...quote:
TREKKE HEM AAN!quote:
Ik snapte dat thuis zijn nu geen optie is. Hopelijk kun je snel weer lekker knutselen!quote:Op vrijdag 21 april 2023 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook niet echt concentreren en thuis zijn is nu geen optie. Deze opname is "vrijwillig", ja met aanhalingstekens, of vrijwillig erin of een maatregel. Vrijwillig is altijd beter. Er zijn verschillende activiteiten, maar jageen energie voor mensen. Dus ik zit vooral op mijn kamer, eet op mijn kamer en doe alles op mijn kamer. Heb genoeg aan mezelf
Trekken dat kan ik wel.quote:
Weet je nog vroeger dat je niet om 21:45 in slaap viel en nachtenlang kon doorgaan?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als het goed is ga ik natuurlijk nooit meer weg.
Ik hoor de ketting hier rammelen...quote:
Hahahahah wel op de bovenste verdiepingquote:Op vrijdag 21 april 2023 18:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik snapte dat thuis zijn nu geen optie is. Hopelijk kun je snel weer lekker knutselen!En je hangt daar nu wel de typische FOK!-er uit. Is het een zolderkamer?
Hangslot van de kelderdeurquote:Op vrijdag 21 april 2023 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoor de ketting hier rammelen...
quote:
Hij of ik?quote:Op vrijdag 21 april 2023 18:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik hoor de ketting hier rammelen...
Dat laat ik aan jullie overquote:
Van jonkies in de supermarkt of vrouwen in midlifecrisisquote:Op vrijdag 21 april 2023 14:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Flirten niet. Ik gluur alleen maar in decolletés.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |