Je was okayquote:Op maandag 17 april 2023 12:02 schreef TaMieke het volgende:
Ik ben volledig ingeburgd. Trainingspak/joggingpak 4life
Allemaal fitgirls in Helmond?quote:Op maandag 17 april 2023 12:02 schreef TaMieke het volgende:
quote:Op maandag 17 april 2023 12:02 schreef TaMieke het volgende:
Vandaar dat alle hoop op jou is gevestigd in de familie?quote:Op maandag 17 april 2023 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broer heeft een tijdje in Helmond gewoond
En daarmee kom je ook buiten?quote:Op maandag 17 april 2023 12:02 schreef TaMieke het volgende:
Denk dat ik dat inmiddels wel waargemaakt heb met Cali.quote:Op maandag 17 april 2023 12:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar dat alle hoop op jou is gevestigd in de familie?
Dat was zeker een meesterlijke zet van je.quote:Op maandag 17 april 2023 12:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Denk dat ik dat inmiddels wel waargemaakt heb met Cali.
Ik had goede hulp.quote:Op maandag 17 april 2023 12:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was zeker een meesterlijke zet van je.
Ik heb geen crocs. Veel te koud.quote:Op maandag 17 april 2023 12:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En daarmee kom je ook buiten?
Ga je ook op crocs naar de supermarkt?
Dat ze sindsdien vrijwillig bij je blijft is toch echt je eigen verdienste.quote:
Hij wil niet dat anderen naar jouw kont kijken?quote:Op maandag 17 april 2023 12:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb geen crocs. Veel te koud.
Ik ben een keer in mn sportlegging en Uggs naar buiten gegaan. Maar mag niet meer van @:ArTiC
Jij denkt dat het om de outfit gaat? Wat moet ze in hemelsnaam buiten doen.quote:Op maandag 17 april 2023 12:51 schreef gianni61 het volgende:
Hij wil niet dat anderen naar jouw kont kijken?
Uggs vind ik in sommige gevallen nog acceptabel
Iemand moet de kratten pils toch naar huis sjouwen...quote:Op maandag 17 april 2023 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij denkt dat het om de outfit gaat? Wat moet ze in hemelsnaam buiten doen.
De bezorger van de AH of de PicNic.quote:Op maandag 17 april 2023 12:54 schreef gianni61 het volgende:
Iemand moet de kratten pils toch naar huis sjouwen...
alsof picnic bezorgd in Hellemond..quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 17 april 2023 12:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb geen crocs. Veel te koud.
Ik ben een keer in mn sportlegging en Uggs naar buiten gegaan. Maar mag niet meer van @:ArTiC
Vast wel want mag wel gewoon naar de sportschool.quote:Op maandag 17 april 2023 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was te tokkiequote:
* Tokkie meldt zichquote:Op maandag 17 april 2023 13:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vast wel want mag wel gewoon naar de sportschool.
En Picnic bezorgt gewoon hier
[..]
Was te tokkie
quote:Op maandag 17 april 2023 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* Tokkie meldt zichIk heb geen uggs, maar loop hele dagen in legging met sportschoenen of van die adiletten
Op de dagen dat je naar kantoor moet trek je iets anders aan, of niet?quote:Op maandag 17 april 2023 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* Tokkie meldt zichIk heb geen uggs, maar loop hele dagen in legging met sportschoenen of van die adiletten
kleine verbeteringquote:Op maandag 17 april 2023 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Iemand moet de kratten Trignac XII toch naar huis sjouwen...
Ja, dan heb ik een nette stretchbroek zodat het een beetje voelt als een leggingquote:Op maandag 17 april 2023 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op de dagen dat je naar kantoor moet trek je iets anders aan, of niet?
Tevens: pics
Nee, Uggs is in geen enkel geval acceptabel. NEE!, gewoon nee..quote:Op maandag 17 april 2023 12:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oeh, meteen ff kijken.quote:Op maandag 17 april 2023 13:19 schreef TaMieke het volgende:
Ow ik zal mn squatfilmpje nog even delen voor Air op insta
al zijn het geen tieten dus zal wel niet het gewenste resultaat hebben
Dat is jouw mening.quote:Op maandag 17 april 2023 13:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, Uggs is in geen enkel geval acceptabel. NEE!, gewoon nee..
Weet je hoe lekker warm mijn voetjes zijn?quote:Op maandag 17 april 2023 13:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, Uggs is in geen enkel geval acceptabel. NEE!, gewoon nee..
Ik heb het nog niet gedaanquote:
Dat had ik al gemerkt.quote:Op maandag 17 april 2023 13:26 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb het nog niet gedaankomt mssn nog ergens deze week
Zullen we ruilen? Doe liever elke dag leg dan armen enzoquote:Op maandag 17 april 2023 13:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat had ik al gemerkt.Ik wacht rustig af. Aankomende donderdag mag ik weer squatten met mijn PT.
Nooit mijn favoriete training; leg day.
Graag hoor. Ik heb het juist liever andersom. Vanochtend buik, rug en biceps was prima om te doen.quote:Op maandag 17 april 2023 13:29 schreef TaMieke het volgende:
Zullen we ruilen? Doe liever elke dag leg dan armen enzo
Het moet niet "prima te doen" zijn.quote:Op maandag 17 april 2023 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Graag hoor. Ik heb het juist liever andersom. Vanochtend buik, rug en biceps was prima om te doen.
Jaja, dat was niet waar ik op doelde.quote:Op maandag 17 april 2023 13:37 schreef TaMieke het volgende:
Het moet niet "prima te doen" zijn.![]()
Mezelf uitdagen bij armen/bovenlichaam vind ik een stuk lastiger.
Ik weet wel vrij zeker dat niet iedereen hierheen zal verhuizenquote:Op maandag 17 april 2023 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat heel KSC nou hier naar toe verhuizen?![]()
Ik kom hier alleen om vrouwen op te pikken.quote:Op maandag 17 april 2023 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
Gaat heel KSC nou hier naar toe verhuizen?![]()
Slimquote:Op maandag 17 april 2023 15:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kom hier alleen om vrouwen op te pikken.
Hier ook hoor, Cali houdt hem wel in de gaten.quote:Op maandag 17 april 2023 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slim![]()
Cali leest natuurlijk mee in KSC.
Sowieso app ik haar als ik CE relatie-onwaardig gedrag zie vertonen.quote:Op maandag 17 april 2023 15:33 schreef datismijnmening het volgende:
Slim![]()
Cali leest natuurlijk mee in KSC.
De stok van Air achter de deur.quote:Op maandag 17 april 2023 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso app ik haar als ik CE relatie-onwaardig gedrag zie vertonen.
Beetje de white knight uithangen in de hoop dat mijn stok ooit achter Cali haar deur komt.quote:
FSB praktijken hier....quote:Op maandag 17 april 2023 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sowieso app ik haar als ik CE relatie-onwaardig gedrag zie vertonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |