Jezus.quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je kan dan alleen zoet beleg eten en je krijgt bij de warme maaltijd standaard een eierbal, elke avond. Leuk voor een weekje, maar niet een dikke maand
Qua leeftijd zou het misschien kunnen, maar ik betwijfel het.quote:
Voor de vega's wel. Dus eet ik even een maandje vlees. Dan heb je afwisseling. En gezond belegquote:
quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Qua leeftijd zou het misschien kunnen, maar ik betwijfel het.
Daddy?quote:
Oh, ik dacht dat in een eierbal ook iets van vlees om dat ei zat?quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voor de vega's wel. Dus eet ik even een maandje vlees. Dan heb je afwisseling. En gezond beleg
Aww.quote:Op donderdag 20 april 2023 15:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee
Ben nu een week opgenomen en blijf nog zeker drie weken hier
Ik heb een kleine shopper met kleding mee (vaak wassen dus) en twee weekendtassen met knutselspulquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Aww.Is het een beetje uit te houden daar?
Komende weken ben je dus ook veel hier?quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een kleine shopper met kleding mee (vaak wassen dus) en twee weekendtassen met knutselspulAnders ga ik dood van verveling, maar ja, ziek is ziek.
Kun je je een beetje concentreren op het knutselen? En hoe zijn de anderen daar? Het zal vast een gevarieerd gezelschap zijn.quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een kleine shopper met kleding mee (vaak wassen dus) en twee weekendtassen met knutselspulAnders ga ik dood van verveling, maar ja, ziek is ziek.
Nah. Als ik het juist onthouden heb, is Child ongeveer onze leeftijd.quote:Op vrijdag 21 april 2023 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Qua leeftijd zou het misschien kunnen, maar ik betwijfel het.
Echt?quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah. Als ik het juist onthouden heb, is Child ongeveer onze leeftijd.
Jazekerquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Komende weken ben je dus ook veel hier?
Nee, maar het idee dat het kan is leukquote:Op vrijdag 21 april 2023 09:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je je een beetje concentreren op het knutselen? En hoe zijn de anderen daar? Het zal vast een gevarieerd gezelschap zijn.
35quote:Op vrijdag 21 april 2023 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah. Als ik het juist onthouden heb, is Child ongeveer onze leeftijd.
Dan kun je echt niet mijn dochter zijnquote:
Hahahaha sorry, ik ben soms een beetje jong van geestquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan kun je echt niet mijn dochter zijn
Maakt niet uit, toch?quote:Op vrijdag 21 april 2023 10:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahaha sorry, ik ben soms een beetje jong van geest
Dat maakt me blijquote:Op vrijdag 21 april 2023 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, toch?
Ik dacht alleen dat je in de 20 ergens was.
Ik ben blij dat ik je blij kan makenquote:
Dan had ik het juist onthouden.quote:
Jeetje wat ben jij oudquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan had ik het juist onthouden.(36 hier)
Dat is best jong vergeleken met anderen hier. Ik ben zelf ook al 37+quote:
Child wil gewoon niet accepteren dat ze zelf ook al oud wordtquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is best jong vergeleken met anderen hier. Ik ben zelf ook al 37+
Ook 36 hierquote:Op vrijdag 21 april 2023 11:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan had ik het juist onthouden.(36 hier)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |