abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208935179
twitter

Zou jij het droog houden als je een knuffel kreeg van Trump, QuidProJoe? Alsof de Messias himself je omhelst, aldus deze dame.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_208935210
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 april 2023 18:23 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]

Zou jij het droog houden als je een knuffel kreeg van Trump, QuidProJoe? Alsof de Messias himself je omhelst, aldus deze dame.
Deze dame vond ook dat Congresleden die de verkiezing van 2020 gecertificeerd hebben maar geexecuteerd moesten worden:

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208935226
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 april 2023 18:12 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het verschil is dat er in Rusland en China vanuit de overheid gecensureerd wordt itt de VS. Niemand houdt Tucker Carlson tegen zijn mening te uiten, hij mag dat alleen niet meer bij Fox News doen.

Deplatforming is niet hetzelfde als censuur zoals vastgelegd in de Grondwet.
Ik zie dat je het goed praat als mensen de mond gesnoerd wordt. Niet geheel verrassend.
Plaats hier uw advertentie
pi_208935249
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 april 2023 18:29 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Ik zie dat je het goed praat als mensen de mond gesnoerd wordt. Niet geheel verrassend.
Wie wordt de mond gesnoerd dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208935273
quote:

[..]
Het staat hem vrij om overal in de publieke ruimte zijn mening te verkondigen en het staat Fox News vrij hem niet op tv te gooien.

In dit kader wel wat typisch dat het hier toegejuicht wordt dat Disney die hun mening uit kan rekenen op ruzie met de staat Florida onder Republikeins bewind. Of scholen die hun leerlingen seksuele voorlichting willen geven hun mond gesnoerd wordt. Of boeken die op fake grond verbannen worden en eerst een staatszegel moeten verdienen.
pi_208935289
quote:

[..]
De mond gesnoerd?

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_208935349
Wat is QAnon?
pi_208935358
Ik heb ook niet de illusie dat Fox News hem de mond gesnoerd heeft vanwege zijn mening. Hij begint gewoon een groot financieel risico voor ze te worden door alle rechtszaken. Hij zal ongetwijfeld vervangen worden door net zo'n grote (of nog grotere) aanhanger van het 'andere geluid' :')
  vrijdag 28 april 2023 @ 19:11:49 #284
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208935632
quote:
9s.gif Op vrijdag 28 april 2023 18:46 schreef Kijkertje het volgende:
Ik heb ook niet de illusie dat Fox News hem de mond gesnoerd heeft vanwege zijn mening. Hij begint gewoon een groot financieel risico voor ze te worden door alle rechtszaken. Hij zal ongetwijfeld vervangen worden door net zo'n grote (of nog grotere) aanhanger van het 'andere geluid' :')
Tucker wist heel goed dat hij op het randje zat, nu hij er een keer overheen is geflikkerd word hij een risico.
Nadeel is voor fox hij was een perfecte spreekbuis voor hun agenda maar zo iemand vind je niet snel weer.
Het mooie is dat ie veelal onzin verkondigde waar hij zelf geen voorstander van was zoals zijn prive berichtjes aantonen.
Maar het volk wil nu gewoon nou eenmaal veel tegengeluid horen. Misschien dat fox Alex Jones gaat aannemen als op volger aangezien Infowars zo goed als teneinde is.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208936512
quote:

[..]
Tja, dat is dus niet gebeurd.
Helaas...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_208939071
twitter

Voor de minder scherpzinnigen onder ons: deze meneer is niet echt bedroefd, maar neemt op vrij briljante wijze fans van Carslon in de zeik.
pi_208939526
Alweer Republikeinen:

twitter
pi_208940591
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 april 2023 00:31 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]

Voor de minder scherpzinnigen onder ons: deze meneer is niet echt bedroefd, maar neemt op vrij briljante wijze fans van Carslon in de zeik.
Je weet toch goed dat wij de filmpjes en posts vanuit the establishment niet lezen dan wel kijken? Alleen die kop is al genoeg om niet op te klikken.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_208940612
In Huge Victory For Republicans, North Carolina Supreme Court Rules in Favor of Voter ID

Dit zijn goede berichten, kleine overwinning tegen de democraten. De partij waar je corona-vaccinatie plus ID moest laten zien om in een restaurant te mogen eten.

Maar voter ID voor verkiezingen is racistisch hurr durr.

quote:
Democrats argue that Voter ID laws are "racist," and that requiring ID suppresses voter turnout, especially in racially diverse communities, because photo IDs can be difficult for "poor" or "marginalized" people to acquire.
Biden, geef al die arme mensen dan een gratis ID! want dan heb je gratis stemmen!

quote:
Democrats claim that, as a result, the political influence of racial minorities is lessened as the influence of white America grows.

But, even if one is sympathetic to that argument, one wonders...

Is it racist to make purchasers show photo ID in order to buy alcohol or cigarettes?

Is it racist to require individuals to show photo ID in order to buy a house? Rent an apartment?

Is it racist for banks to require photo ID for transactions other than deposits?

Is it racist for merchants to make customers show photo ID in order to cash or pay for purchases with a check?

Most hospital systems require some form of ID for outpatient or in-patient procedures. Even emergency rooms ask for ID. Are they racists?

Furthermore ...

Is it racist for governments to require individuals to show identification in order to get a driver's license?

How about hunting or fishing licenses?

Is it racist for governments to require individuals to show ID in order to receive unemployment benefits?

Is it racist for police officers, even minority officers, to require a driver's license, proof of insurance and vehicle registration when they pull drivers over?

Convicted felons who are on parole or probation are required to show ID when they check in with their court-appointed handlers. Is that racist?

Are postal service employees racists for asking recipients to produce photo ID when picking up packages?

Individuals must produce an original birth certificate and photo in order to obtain a U.S. passport. Are those requirements racist?

Marriage may have gone out of fashion in some areas, but couples of any race or ethnicity who wish to marry must present photo IDs to get a marriage license. Is every County Clerk's Office in America, even those in minority-dominated counties, staffed by racists?

Is the Social Security Office a racist agency? How about the Welfare Office and Medicaid? All of them require ID to receive benefits. The requirement cannot be terribly burdensome, since poor people and minorities seem to have little difficulty obtaining Welfare, SSI Disability and Medicaid coverage.
Nu al de andere staten nog waar je met een masker op mag stemmen zonder ID.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zaterdag 29 april 2023 @ 10:41:33 #290
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_208940657
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 april 2023 10:37 schreef epicbeardman het volgende:
In Huge Victory For Republicans, North Carolina Supreme Court Rules in Favor of Voter ID

Dit zijn goede berichten, kleine overwinning tegen de democraten. De partij waar je corona-vaccinatie plus ID moest laten zien om in een restaurant te mogen eten.

Maar voter ID voor verkiezingen is racistisch hurr durr.
[..]
Biden, geef al die arme mensen dan een gratis ID! want dan heb je gratis stemmen!
[..]
Nu al de andere staten nog waar je met een masker op mag stemmen zonder ID.
Beetje tegenstrijdig aan wat ik hier al jaren te horen heb gekregen is dat alle rechters hun vak niet verstaan in de vs.
Hangt er zeker maar net aan hoe het balletje rolt nietwaar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_208941522
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 april 2023 10:35 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je weet toch goed dat wij de filmpjes en posts vanuit the establishment niet lezen dan wel kijken? Alleen die kop is al genoeg om niet op te klikken.
Uiteraard!

Ik begrijp heel goed dat je je liever verschuilt in je comfortabele wappie-bubbel.

En ja, ik lees regelmatig de stukken die jij en je matties posten, al dan niet vluchtig.
pi_208941562
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 april 2023 12:17 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Uiteraard!

Ik begrijp heel goed dat je je liever verschuilt in je comfortabele wappie-bubbel.

En ja, ik lees regelmatig de stukken die jij en je matties posten, al dan niet vluchtig.
Klopt, als ik propaganda/fake news wil zien/lezen ga ik wel naar NOS/RTL/CBNC/NYtimes/reddit of vrijwel 95% of het internet. Daarvoor kom ik niet in dit topic.
pi_208941900
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 april 2023 12:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Klopt, als ik propaganda/fake news wil zien/lezen ga ik wel naar NOS/RTL/CBNC/NYtimes/reddit of vrijwel 95% of het internet. Daarvoor kom ik niet in dit topic.
Wist je dat er zelfs mensen zijn die voor die propaganda betalen?
pi_208942194
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 april 2023 13:06 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wist je dat er zelfs mensen zijn die voor die propaganda betalen?
Wij indirect dmv belasting ;(
pi_208942294
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 13:40 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Wij indirect dmv belasting ;(
Aan de andere kant is dat wel integerder dan de propaganda uitbesteden aan de private sector. Waarom werken er in de Amerikaanse media toch zo veel mensen die eerder bij de veiligheids- en inlichtingendiensten hebben gewerkt?
pi_208942363
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 april 2023 13:49 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Aan de andere kant is dat wel integerder dan de propaganda uitbesteden aan de private sector. Waarom werken er in de Amerikaanse media toch zo veel mensen die eerder bij de veiligheids- en inlichtingendiensten hebben gewerkt?
Vind je? De 1 is verplicht (belasting) de ander is vrijwillig (je kan een abonnement nemen of niet).

Operator mockingbird?
pi_208942525
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 13:55 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Vind je? De 1 is verplicht (belasting) de ander is vrijwillig (je kan een abonnement nemen of niet).

Operator mockingbird?
Wanneer het door belastingen wordt bekostigd dan weet je dat het propaganda is, zie de NOS, NPR, PBS, BBC, CBC etc. Het is diefstal en smerig, maar integerder omdat het zo doorzichtig is.

Dat zie je bijvoorbeeld niet bij propaganda zoals de Washington Post of New York Times. De propagandistische berichtgeving is identiek, maar de invloed vanuit de politiek is minder zichtbaar. Mensen die minder in staat zijn om berichtgeving te verifiëren (vanwege luiheid of intellectuele beperkingen), die worden in de maling genomen en denken dat ze met onafhankelijke "journalistiek" te maken hebben.
pi_208942641
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 april 2023 14:05 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Wanneer het door belastingen wordt bekostigd dan weet je dat het propaganda is, zie de NOS, NPR, PBS, BBC, CBC etc. Het is diefstal en smerig, maar integerder omdat het zo doorzichtig is.

Dat zie je bijvoorbeeld niet bij propaganda zoals de Washington Post of New York Times. De propagandistische berichtgeving is identiek, maar de invloed vanuit de politiek is minder zichtbaar. Mensen die minder in staat zijn om berichtgeving te verifiëren (vanwege luiheid of intellectuele beperkingen), die worden in de maling genomen en denken dat ze met onafhankelijke "journalistiek" te maken hebben.
Klopt. Alleen zijn er nog steeds genoeg mensen die niet weten dat NOS propaganda is ;)
pi_208942948
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2023 14:14 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
Klopt. Alleen zijn er nog steeds genoeg mensen die niet weten dat NOS propaganda is ;)
Het leuke is vooral dat mensen die roepen dat nos propaganda is, niet kunnen verklaren waarom de nos kritisch kan zijn richting de overheid.
Verder zijn die personen vaak tegen de blokkade van Russische propaganda zenders.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_208947848
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')