Dus toch hallucinerenquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:48 schreef greysbones het volgende:
Mirthe
welke kleur is slaapverwekkend
Kenzi
blauw paars![]()
![]()
Ik zie Mirthe die er een gezellig plekje van wil maken.quote:
ja leuk he, ze heeft nesteldrangquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie Mirthe die er een gezellig plekje van wil maken.
Ja is schattigquote:
shotjesquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:56 schreef engine het volgende:
Mirthe en Wen hebben het over de snoepjes uit harry potter geloof ik.
Ze lijken er zowaar lol in te hebben ookquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:55 schreef greysbones het volgende:
Kenzi en Jeff kunnen beide goed tafeltennissen
quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
Mirthe had het over chatroulette
ze bedoelde Russische roulette
even opgezocht wat het was
chatroulette
Kenzy zei van de week dat er te weinig tegenstand voor haar wasquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zie je niet vaak
een lachende Kenzi
mwahhhquote:
ze vermaakt zichquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:08 schreef xsaskiax het volgende:
Wat hebben ze met Kenzy gedaan??????..... ik hoor haar telkens hard lachen onder het tafeltennissen....(en dan niet die gemaakte lach)
Met Jeff of all people!quote:
preciesquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met Jeff of all people!
Ook wel eens leuk om te zien dan steeds dat gezeik op elkaar
Maar ja, als grote mensen praten ... Best sneu voor Zoequote:Op zaterdag 15 april 2023 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahhh
ze heeft in dit geval wel gelijk
Als Tiano er bij komt zitten heeft hij alleen een gesprek met babette
ook Wendy vond datquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar ja, als grote mensen praten ... Best sneu voor Zoe
quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:16 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano tegen Zoë: als je hier uitkomt denk ik dat je 3.800 volgers hebt, weet je hoeveel dat is??
Zoë: jaja dat is 38 op de 100.... 138
quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:16 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano tegen Zoë: als je hier uitkomt denk ik dat je 3.800 volgers hebt, weet je hoeveel dat is??
Is er geen livestream van die allereerste 'eliminatie' van toen met die cijferslotjes?quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:16 schreef xsaskiax het volgende:
Hun begonnen een week eerder.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is er geen livestream van die allereerste opdracht van toen met die cijferslotjes?![]()
ja op Videoland zijn alle afleveringen terug te kijkenquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is er geen livestream van die allereerste opdracht van toen met die cijferslotjes?![]()
Weet ik ook wel maar daar zou ik de ruwe beelden weleens van willen zienquote:
ohhh oke, sorry voor m'n reactie, las het verkeerdquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet ik ook wel maar daar zou ik de rauwe beelden weleens van willen zien
stel dan de juiste vraag.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet ik ook wel maar daar zou ik de rauwe beelden weleens van willen zien
Met daarin allerlei knip en plakwerkquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja op Videoland zijn alle afleveringen terug te kijken
Babs en Wendy lachten hem ook meteen hard uit.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:23 schreef xsaskiax het volgende:
Whahahahahaha Marciano heeft groeipijnen!!!!
hij wordt gewoon een dagje ouderquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Babs en Wendy lachten hem ook meteen hard uit.
Marciano met serieus gezicht: "Wat lachen jullie ik heb echt groeipijnen!"
Is ie niet gewoon aan het flirten?quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wendy zei dat ze zijn tattoo's veranderd vond toen ze zijn arm masseerdequote:Op zaterdag 15 april 2023 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
volgens mij is Tiano stieken babs dr arm aan het aaienquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is ie niet gewoon aan het flirten?
Biceps zitten niet in zijn onderbroekquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is ie niet gewoon aan het flirten?
Het lijkt wel alsof ie zowel letterlijk als figuurlijk een beetje opkijkt richting Babsquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is Tiano stieken babs dr arm aan het aaien
Ik vind ze wel leuk zoquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zelfs dan zijn ze totaal niet boeiend
Beeldquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:29 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Biceps zitten niet in zijn onderbroek
ik ben aan het zoekenquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:30 schreef KinKiJan het volgende:
Nou moet ik zeker ook die reclame van die muziekbingo kijken
quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:32 schreef Puzzie het volgende:
Bep vraagt zich af hoe Kenzy in godsnaam bij de marine gaat
quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Wilde net zeggen, die 3 zitten ook al te cossen. Zeggen wat hier al vaker over Kenzy gezegd is, over sporten en de marine!
ben benieuwd of naast @MADDY iemand daar FOK kentquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Wilde net zeggen, die 3 zitten ook al te cossen. Zeggen wat hier al vaker over Kenzy gezegd is, over sporten en de marine!
Sas loopt heel de dag te fokkenquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben benieuwd of naast @:Maddy iemand daar FOK kent
Maar ze sprak ook nog even terloops over Kim en benoemde enkel haar fysiek als positieve recensiequote:Op zaterdag 15 april 2023 22:32 schreef Puzzie het volgende:
Bep vraagt zich af hoe Kenzy in godsnaam bij de marine gaat
ook raarquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar ze benoemde ook nog even terloops Kim en benoemde enkel haar fysiek als positieve recensie
Maar vervolgens wel meteen mee gestoptquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook raar
want Kim heeft natuurlijk al wel haar basis in het leger
ik heb ze er nooit samen over horen praten...quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook raar
want Kim heeft natuurlijk al wel haar basis in het leger
vanwege allergieënquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel meteen mee gestopt
Ieder mens met een internetverbinding heeft sowieso weleens op FOK! rondgestruind want je ontkomt er gewoonweg niet aanquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben benieuwd of naast @:Maddy iemand daar FOK kent
Marciano zei expliciet dat hij Utopia niet op Instagram volgde.... en liet open waar dan welquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ieder mens met een internetverbinding heeft sowieso weleens op FOK! rondgestruind want je ontkomt er gewoonweg niet aan
uhuquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het was ook geen waardeoordeel ofzo
Ja precies , verwende bitch is hetquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:54 schreef Kakadylo het volgende:
Als Kenzy een plekje voor haarzelf en Mirthe wil 'reserveren' dan is zijzelf 'verantwoordelijk' ipv orders aan derden uit te delen
![]()
Let's sing Rupi!quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:52 schreef Hoempah het volgende:
Bern brengt zijn dochter weer naar bed.
En vooral de toon waarop ookquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:54 schreef Kakadylo het volgende:
Als Kenzy een plekje voor haarzelf en Mirthe wil 'reserveren' dan is zijzelf 'verantwoordelijk' ipv orders aan derden uit te delen
![]()
gewoon genant, ik heb vandaag niet gekeken en ik zie hem nu bij dat bed hangen en zij lekker liggen. Heeft hij ook een kruikje in haar bedje moeten schuiven? Geluid kan ik niet verdragen bij die 2quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:52 schreef Hoempah het volgende:
Bern brengt zijn dochter weer naar bed.
Ik heb bij Bep het gevoel dat ze zich meer voelt dan de meeste daar in de loods.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar ze sprak ook nog even terloops over Kim en benoemde enkel haar fysiek als positieve recensie
Babs is zowel heel gevoelig als erg gehaaidquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik heb bij Bep het gevoel dat ze zich meer voelt dan de meeste daar in de loods.
Bep is leukquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs is zowel heel gevoelig als erg gehaaid
Even een voorbeeld ter vergelijk. Zo kwam ik er gisteren pas achter hoezo Jeff telkens maar één hand ipv twee of nul laat lakken want Mora vroeg hem daar eindelijk eens naar. Heb die vraag ook weleens hier gesteld maar toen kwam geen respons.quote:
Nieuwe GJquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:08 schreef xsaskiax het volgende:
Oke dan..... Marciano bepaalt nu dat ze gaan roken en dat zowel Babette als Wendy dan naar bed gaan
Wendy en Bep zien er de humor wel van inquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je hoort echt weer het 'toontje' dat hij tegen KimW hele dagen aansloeg
Mannetje blijft het met zn macho-ideeenquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:10 schreef pingu66 het volgende:
MAR: Kom we gaan mutsen en dan slapen alle drie!
Wendy: Waarom?
Mar: Het is een keer genoeg geweest ook voor jou!
Babs had het daar straks ook al over en volgens haar is dat een goed signaal want dan 'borrelt' er iets vanuit zijn kantquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je hoort echt weer het 'toontje' dat hij tegen KimW hele dagen aansloeg
quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babs had het daar straks ook al over en volgens haar is dat een goed signaal want dan 'borrelt' er iets vanuit zijn kant
Berend verkoopt in z'n fanshop zelfs stomme shirts die over die nobody van een Kenzy gaanquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:21 schreef Puzzie het volgende:
Kenzy begint een beetje op Berend te lijken![]()
Of bij de marinequote:Op zaterdag 15 april 2023 23:18 schreef Kakadylo het volgende:
Als je goed wilt slapen dan moet je vooral naast Mirthje gaan liggen ja
Jeff cost ook alquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:25 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Wie is dat buiten"
Jeff: "Mirthe en Kenzy slapen in de kas, kunnen beter daar in gaat trekken"
Zoe: "Maar is haar geadviseerd"
Jeff: "Ach sodeflikker op, weet je wat mij geadviseerd is, om per direct het programma te verlaten"
Isaac: "Ze begint een beetje op Berend te lijken, 'is mij geadviseerd' shut the fuck up"
Jeff: "Er wordt hier helemaal niks geadviseerd"
Ima: "Eunice wil voor haar meditatiemuziek opnemen zodat ze beter gaat slapen"
Berend had zelf manager moeten worden ipv achteraf klagen over managersquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:28 schreef Kakadylo het volgende:
Zelfs na z'n vertrek bleef Berend dat volhouden terwijl al die managers van helemaal niks afwisten
Nee dat is het noorderlichtquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:28 schreef pingu66 het volgende:
Heeft Kenzy nou gewoon een buitenlicht uitgedaan?
Hij wilde pas in de achtste maand die droplulquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Berend had zelf manager moeten worden ipv achteraf klagen over managers
Hamertje tik?quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:28 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe wil 'met die hamertjes gaan doen, dat vind ze wel leuk'
Die zoemer gaat volgende week weer met wederom een of ander kutspelletje voor weeral een teleurstellend bedragquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:30 schreef greysbones het volgende:
Jeff
kunnen ze niet gewoon die zoemer af laten gaan
ze vervelen zich de tandjes
en toch heeft hij wel gelijkquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die zoemer gaat volgende week weer met wederom een of ander kutspelletje voor weeral een teleurstellend bedrag
Neenquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
en toch heeft hij wel gelijk
nu een zoemer met een dikke opdracht
quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:34 schreef greysbones het volgende:
Jeff
wat is ze aan het doen dan
Tiano een kusje geven
Jeff
Kim W ook voor de 5 de keer aan het verbouwen thuis
de dakkapel is ook een feit
die man moet gewoon ophouden met zich bemoeien met dat soort zakenquote:
Kenzi schijnt door John de Mol zelf te zijn gecastquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:38 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alsof die het allemaal heeft uitgevonden
quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga geilen of ga halucineren met je ogen dicht dan wel graag
Weet je gelijk waarom al die programma's mislukkenquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzi schijnt door John de Mol zelf te zijn gecast
Zou het?quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzi schijnt door John de Mol zelf te zijn gecast
ohhhhhhh ik snap waarom, met een type als Kenzy hoef je nooit bang te zijn voor 'Voicepraktijken', niemand is geïnteresseerd in haarquote:
Ja smerig! Zou haast denken dat ze op last van de andere deelnemers geadviseerd is om in de kas te gaan slapen..quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:41 schreef Kakadylo het volgende:
Erg charmant dat ranzige boeren van Kenzy
Boert ze nu, eh hoe heet dat meisje ook al weer . de kas uit of mag die likken blijvenquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:42 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja smerig! Zou haast denken dat ze op last van de andere deelnemers geadviseerd is om in de kas te gaan slapen..
Misschien denken ze gesponsord te gaan worden door de klaverjasbond of kaartenfabrikantquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:47 schreef Kakadylo het volgende:
Als je kaartende mensen laat zien dan heb je totale schijt aan die stream want daar kijkt werkelijk geen hond naar
Het gaat ook om de TV uitzending, streams zijn een extraatje om het RLS gevoel te vergroten. Het gaat er om dat ze voldoende content hebben voor een aflevering en blijkbaar hebben ze dat toch elke keer weer.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:47 schreef Kakadylo het volgende:
Als je kaartende mensen laat zien dan heb je totale schijt aan die stream want daar kijkt werkelijk geen hond naar
Ze vragen regelmatig nieuwe setjes kaarten ....quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Misschien denken ze gesponsord te gaan worden door de klaverjasbond of kaartenfabrikant
Het scharen gaat zo een aanvang nemen....quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:51 schreef chufi het volgende:
Myrthe moet nu Kenzy masseren ... want ze heeft ook al last van dr rug of is dit onderdeel van het spel ?
Voldoende content hebben ze sowieso want dat staat los van de streamsquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het gaat ook om de TV uitzending, streams zijn een extraatje om het RLS gevoel te vergroten. Het gaat er om dat ze voldoende content hebben voor een aflevering en blijkbaar hebben ze dat toch elke keer weer.
Daarom. Febo maakt zich niet druk.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Voldoende content hebben ze sowieso want dat staat los van de streams
altijd mirthe die moet masserenquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:51 schreef chufi het volgende:
Myrthe moet nu Kenzy masseren ... want ze heeft ook al last van dr rug of is dit onderdeel van het spel ?
Die hebben alle camera's ter beschikking ...quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom. Febo maakt zich niet druk.
Nee die moeten zelfs juist een heleboel censurerenquote:Op zaterdag 15 april 2023 23:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daarom. Febo maakt zich niet druk.
Het stopwoordje van Jeff is en blijft 'Kim'quote:Op zondag 16 april 2023 00:54 schreef freaky40 het volgende:
Daar maak ik me ook echt niet druk om anders hebben 'ze' een probleem.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ohhhhhhh ik snap waarom, met een type als Kenzy hoef je nooit bang te zijn voor 'Voicepraktijken', niemand is geïnteresseerd in haar
Jeff rekent Kim al tot z'n dierbaren en die zijn op één hand te tellen. Dat vind ik nogal een extreme uitspraak maar het geeft wel exact z'n gevoel weer. Terwijl Kim tot kort voor haar vertrek nog hele andere teksten bezigde tegenover Babs aangezien ze haar hart moest luchten bij een objectief derde iemand. En als je weet dat het allemaal zo goed zit dan zou je juist nú weer kunnen strijden op dezelfde wijze zoals toen je binnenkwam. Als het klopt wat jij zegt dat is jouw vriendin je allergrootste fan.quote:Op zondag 16 april 2023 00:56 schreef freaky40 het volgende:
Kim red zich ook nog wel zonder hem hoor, en dat zal ze hem wel duidelijk maken als ze de kans krijgt.
Hoe kun je nu Jeff vergelijken met Mexx?quote:Op zondag 16 april 2023 01:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff rekent Kim al tot z'n dierbaren en die zijn op één hand te tellen. Dat vind ik nogal een extreme uitspraak maar het geeft wel exact z'n gevoel weer. Terwijl Kim tot kort voor haar vertrek nog hele andere teksten bezigde tegenover Babs aangezien ze haar hart moest luchten bij een objectief derde iemand. En als je weet dat het allemaal zo goed zit dan zou je juist nú weer kunnen strijden op dezelfde wijze zoals toen je binnenkwam. Als het klopt wat jij zegt dat is jouw vriendin je allergrootste fan.
De zomer komt er bovendien aan en Jeff moet het nog vijf maanden zonder Kim zien door te brengen. Vergeleken met die eerdere zeven maanden is dat nog een heel eind. Terwijl zij dus waarschijnlijk naar allerlei festivals en feestjes gaat en heel graag op vakantie zal willen. Ondertussen zit jij in een loods op het platteland je te vervelen. Hij is helemaal obsessed met haar want hoe teder het ook klinkt tegelijk is het behoorlijk ongezond. En het is hypocriet als je zoiets wel van Mexx vindt maar niet van Jeff want beiden gedragen zich als oververliefde pubers die geen leven zonder de ander meer kunnen voorstellen. We hebben het over een jonge meid van begin twintig dus zo vanzelfsprekend is het niet dat zij over een klein halfjaar, in exact dezelfde modus, buiten de poort op jou wacht met een figuurlijk huwelijksaanzoek. In die tussentijd gebeuren er weer zoveel dingen en de stress die Jeff ervaart, naast dus het gemis, zal óók met name daarmee te maken hebben want volledig griploos.
Jeff vind ik een topkerel en Mexx een gedrocht dus neem het vooral te letterlijk en beter lees je het gewoon nog een keertjequote:Op zondag 16 april 2023 01:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kun je nu Jeff vergelijken met Mexx?
Jeff is verliefd en wil liever naar haar toe dan nog 4 1/2 maand in een loods waar geen ruk te doen is dan kaartspelen en muziek
Hij eist niks van Kim
Je zoekt het nu wel heel ver
Denk ook wel dat er iets staat te gebeuren vanaf maandag, wellicht wel weer een marathon opdracht of iets anders laat ze maar even bezig zijn een aantal dagen.quote:Op zondag 16 april 2023 01:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat Jeff gewoon heel erg in tweestrijd zit. Het programma valt hem heel vies tegen, ze vervelen zich allemaal helemaal kapot. Daarnaast heeft zijn vriendin de loods om vervelende redenen moeten verlaten en hij weet niet hoe het nu met haar is, toch anders dan weggestuurd worden, zoals Mexx en ook KimW.
Jeff heeft natuurlijk ook een contract getekend en is een man van zijn woord, wil zich aan het contract houden en aan zijn belofte aan Kim om te blijven, maar de verveling zorgt er voor dat hij teveel tijd krijgt om na te denken en zich af te vragen wat hij daar doet. Vanmiddag heeft hij zich goed vermaakt en zagen we weer een lachende Jeff die lol had. Gooi er een lange opdracht in, dat zal iedereen goed doen, zowel in de loods als voor ons kijkers
Zo kijk ik er ook ongeveer naar ja en van 'tezamen non-stop' naar 'totaal van de aardbodem' mag je gerust inhumaan noemenquote:Op zondag 16 april 2023 01:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat Jeff gewoon heel erg in tweestrijd zit. Het programma valt hem heel vies tegen, ze vervelen zich allemaal helemaal kapot. Daarnaast heeft zijn vriendin de loods om vervelende redenen moeten verlaten en hij weet niet hoe het nu met haar is, toch anders dan weggestuurd worden, zoals Mexx en ook KimW.
Jeff heeft natuurlijk ook een contract getekend en is een man van zijn woord, wil zich aan het contract houden en aan zijn belofte aan Kim om te blijven, maar de verveling zorgt er voor dat hij teveel tijd krijgt om na te denken en zich af te vragen wat hij daar doet. Vanmiddag heeft hij zich goed vermaakt en zagen we weer een lachende Jeff die lol had. Gooi er een lange opdracht in, dat zal iedereen goed doen, zowel in de loods als voor ons kijkers
Ik ook hoor, als ze samen zo bij elkaar zijn, vind ik het een wel leuk stelletje. Hoop dat vaker te zien, ook in de uitzendingen, want die leggen vaak de nadruk op het bitcherige van Sas.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:33 schreef Puzzie het volgende:
Achter vond de grappen van bern ook leuk
Helaas is op de stream ook meestal een bitchige Sas te zien, ze is op haar leukst als ze gezopen heeft, zolang ze nog niet dronken isquote:Op zondag 16 april 2023 02:12 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik ook hoor, als ze samen zo bij elkaar zijn, vind ik het een wel leuk stelletje. Hoop dat vaker te zien, ook in de uitzendingen, want die leggen vaak de nadruk op het bitcherige van Sas.
Als je Jeff daarstraks hebt zien praten dan blijft ie gewoon alsnog en is het weeral van de baanquote:Op zondag 16 april 2023 02:16 schreef FreshFruit het volgende:
Jullie gaan vrij diep,ik zie het allemaal wel gebeuren.
Prima toch.?quote:Op zondag 16 april 2023 02:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je Jeff daarstraks hebt zien praten dan blijft ie gewoon alsnog en is het weeral van de baan
Ik zou het in deze omstandigheden goed vinden als er een korte videoboodschap of brief van Kim op het scherm zou verschijnen, waarin ze verteld wat er de afgelopen 2 weken met en rond haar vader is gebeurd. Geen spelinfo, maar om de mensen die haar zo heftig hebben zien vertrekken toch een kleine update te geven. Ik vind dat niet meer dan menselijk als je zo lang met iemand hebt samengeleefd om dat nieuws van buiten wel te brengen. Maar goed, ik ben geen programmamaker, maar geen nieuws van buiten, mag soms een uitzondering op komen is mijn bescheiden mening.quote:Op zondag 16 april 2023 02:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk ook wel dat er iets staat te gebeuren vanaf maandag, wellicht wel weer een marathon opdracht of iets anders laat ze maar even bezig zijn een aantal dagen.
Ik kan me ook zo voorstellen dat ze misschien haar terug halen. Ze is er namelijk zonder haar schuld uit gestapt. Eigenlijk zouden ze haar die kans weer mogen geven. Win-win situatie. Leuk voor het programma en leuk voor Jeff.quote:Op zondag 16 april 2023 02:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou het in deze omstandigheden goed vinden als er een korte videoboodschap of brief van Kim op het scherm zou verschijnen, waarin ze verteld wat er de afgelopen 2 weken met en rond haar vader is gebeurd. Geen spelinfo, maar om de mensen die haar zo heftig hebben zien vertrekken toch een kleine update te geven. Ik vind dat niet meer dan menselijk als je zo lang met iemand hebt samengeleefd om dat nieuws van buiten wel te brengen. Maar goed, ik ben geen programmamaker, maar geen nieuws van buiten, mag soms een uitzondering op komen is mijn bescheiden mening.
Ik gaf al eerder aan dat het weer een theater stukje was. Hij gaat echt niet.quote:Op zondag 16 april 2023 00:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ga er maar weer vanuit dat ie blijft
Van mij mag het, maar ik ga er vanuit dat dat niet zal gebeuren. Kim heeft ondertussen te veel info op kunnen doen over het spel, dat zou niet eerlijk zijn. Zou voor het programma een leuke wending zijn, maar dat gaan ze nooit doen.quote:Op zondag 16 april 2023 02:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik kan me ook zo voorstellen dat ze misschien haar terug halen. Ze is er namelijk zonder haar schuld uit gestapt. Eigenlijk zouden ze haar die kans weer mogen geven. Win-win situatie. Leuk voor het programma en leuk voor Jeff.
Ik gaf al eerder aan dat het weer een theater stukje was. Hij gaat echt niet.quote:Op zondag 16 april 2023 00:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
👍👍👍👍quote:Op zondag 16 april 2023 00:54 schreef Kakadylo het volgende:
Of je gaat zoals je zei
Of voortaan je bek houden
Ook al gaat ie niet het was geen theaterstukjequote:Op zondag 16 april 2023 02:25 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik gaf al eerder aan dat het weer een theater stukje was. Hij gaat echt niet.
Nou het is echt geen theater, die knul voelt zich echt rot, verveelt zich kapot en mist Kim en zijn familie. Dat siert hem alleen maar als mens. En of hij uiteindelijk wel of niet gaat of zich weg laat stemmen, dat is afwachten.quote:Op zondag 16 april 2023 02:25 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar onder voorwaarden zou het gewoon kunnen. Voorwaarden dat ze buiten wat er rondom haar vader is gebeurd gewoon mag vertellen, zover ze dat zelf wil maar dat ze verder niets mag vertellen. Bij Big Brother werd hetzelfde toegepast dit seizoen met een bewoner die terugkeerde na een aantal weken.quote:Op zondag 16 april 2023 02:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar ik ga er vanuit dat dat niet zal gebeuren. Kim heeft ondertussen te veel info op kunnen doen over het spel, dat zou niet eerlijk zijn. Zou voor het programma een leuke wending zijn, maar dat gaan ze nooit doen.
Dat staat haaks op het hele format en dan stappen alle deelnemers meteen opquote:Op zondag 16 april 2023 02:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik kan me ook zo voorstellen dat ze misschien haar terug halen. Ze is er namelijk zonder haar schuld uit gestapt. Eigenlijk zouden ze haar die kans weer mogen geven. Win-win situatie. Leuk voor het programma en leuk voor Jeff.
Natuurlijk niet. Er staat in het contract dat er altijd aanpassingen gemaakt kunnen worden durende het programma.quote:Op zondag 16 april 2023 02:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat staat haaks op het hele format en dan stappen alle deelnemers meteen op
Dan zou Kim winnenquote:Op zondag 16 april 2023 02:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat staat haaks op het hele format en dan stappen alle deelnemers meteen op
[..]
👍👍👍👍quote:Op zondag 16 april 2023 00:54 schreef Kakadylo het volgende:
Of je gaat zoals je zei
Of voortaan je bek houden
Juist..., want wat je al aangaf: zomer komt eraan, zon, strand, zee en eventueel vakantie. Allemaal mogelijkheden om iemand anders tegen te komen. In de loods heeft Jeff er geen controle over, en dat is nu juist wat hij wil.quote:Op zondag 16 april 2023 01:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff rekent Kim al tot z'n dierbaren en die zijn op één hand te tellen. Dat vind ik nogal een extreme uitspraak maar het geeft wel exact z'n gevoel weer. Terwijl Kim tot kort voor haar vertrek nog hele andere teksten bezigde tegenover Babs aangezien ze haar hart moest luchten bij een objectief derde iemand. En als je weet dat het allemaal zo goed zit dan zou je juist nú weer kunnen strijden op dezelfde wijze zoals toen je binnenkwam. Als het klopt wat jij zegt dat is jouw vriendin je allergrootste fan.
De zomer komt er bovendien aan en Jeff moet het nog vijf maanden zonder Kim zien door te brengen. Vergeleken met die eerdere zeven maanden is dat nog een heel eind. Terwijl zij dus waarschijnlijk naar allerlei festivals en feestjes gaat en heel graag op vakantie zal willen. Ondertussen zit jij in een loods op het platteland je te vervelen. Hij is helemaal obsessed met haar want hoe teder het ook klinkt tegelijk is het behoorlijk ongezond. En het is hypocriet als je zoiets wel van Mexx vindt maar niet van Jeff want beiden gedragen zich als oververliefde pubers die geen leven zonder de ander meer kunnen voorstellen. We hebben het over een jonge meid van begin twintig dus zo vanzelfsprekend is het niet dat zij over een klein halfjaar, in exact dezelfde modus, buiten de poort op jou wacht met een figuurlijk huwelijksaanzoek. In die tussentijd gebeuren er weer zoveel dingen en de stress die Jeff ervaart, naast dus het gemis, zal óók met name daarmee te maken hebben want volledig griploos.
Nou ze passen wel meer regels tussentijds aan, dat hebben zowel Isaac als Jeff al eens gezegd en schijnt ook in het contract te staan dat de regie het recht heeft de spelregels tussentijds aan te passen.quote:Op zondag 16 april 2023 02:28 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens zou ik graag bepaalde ex-bewoners terug hebben gezien maar dan had je die regel dus vooraf moeten bepalen
Tja in de loods kan je ook zo een ander tegen komen, het begint er al op te lijken dat Sas Jappie toch ook wel errug leuk vindt en meer tijd met hem doorbrengt en meer lol met hem heeft dan met Bern.quote:Op zondag 16 april 2023 02:29 schreef Daana316 het volgende:
[..]
[..]
👍👍👍👍
[..]
Juist..., want wat je al aangaf: zomer komt eraan, zon, strand, zee en eventueel vakantie. Allemaal mogelijkheden om iemand anders tegen te komen. In de loods heeft Jeff er geen controle over, en dat is nu juist wat hij wil.
Dan moet die lekker gaan en niet steeds aangeven 24 uur aan te vragen en dan toch blijven. Doei lekker naar huis.quote:Op zondag 16 april 2023 01:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kun je nu Jeff vergelijken met Mexx?
Jeff is verliefd en wil liever naar haar toe dan nog 4 1/2 maand in een loods waar geen ruk te doen is dan kaartspelen en muziek
Hij eist niks van Kim
Je zoekt het nu wel heel ver
Hij heeft nooit echt zijn 24 uur aangevraagd...quote:Op zondag 16 april 2023 02:34 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dan moet die lekker gaan en niet steeds aangeven 24 uur aan te vragen en dan toch blijven. Doei lekker naar huis.
Je zegt in je verhaal:quote:Op zondag 16 april 2023 01:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Helemaal mee eens. Mijn vader zei vaak: Veel beloven, weinig geven, doet een gek in vreugde leven.quote:Op zondag 16 april 2023 02:35 schreef Kakadylo het volgende:
Heb de makers van dit programma totaal niet hoog zitten dus we kunnen lullen totdat we een ons wegen
quote:Op zondag 16 april 2023 02:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja in de loods kan je ook zo een ander tegen komen, het begint er al op te lijken dat Sas Jappie toch ook wel errug leuk vindt en meer tijd met hem doorbrengt en meer lol met hem heeft dan met Bern.
Je hebt je punt nu wel gemaakt, van jou moet hij gaan, van mij mag hij zelf beslissen wat goed voor hem is, maar voor het programma zou het echt jammer zijn.quote:Op zondag 16 april 2023 02:38 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Je zegt in je verhaal:
Jeff is een man van zijn woord.
Echt niet, dan had hij vorige week moeten gaan, dan had hij nu bij Kim geweest. Dat is toch wat hij eigenlijk het liefst wil?
Bern is niet voor niets zo triest en stil de laatste tijd.quote:Op zondag 16 april 2023 02:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Zie je Sas, dan zie je Jappie wel ergens hangen. In de keuken aan het aanrecht, met z'n 2 in dat ei. Nog even en Jappie heeft geen videoboodschap van Wanda nodig, waarin ze verteld dat ze op hem wacht omdat haar soldaatje echt is gaan lopen. Hij heeft immers zijn surrogaat-Wanda gevonden en ook Sas lijkt in de omgang wat natuurlijker met Jappie om te gaan..
En Bern? Och die vind het allemaal wel best, althans, zo lijkt het maar of dat echt zo is zullen we misschien pas weten als hij zijn volgende roast/cabaret voorstelling geeft. Wat ik best zou vinden, want dat doet ie best aardig.
Vind ik niet. Hoe vervelend de situatie voor Kim ook was. Ze heeft keuzes gehad en besloot om weg te gaan. Er zijn er meer door situaties thuis uitgegaan, dan mogen die ook weer terug. Waarom nu weer een uitzondering voor Kim, om Jeff te late blijven. Hij gaat maar lekker zelf eruit.quote:Op zondag 16 april 2023 02:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Over dat hij zijn woord moest breken gaf hij zelf ook al aan dat dat hem stak, maar dat je je soms over je trots heen moet zetten. Wat je er nu mee wil zeggen ontgaat me even. Als je iemand onder de loep legt, is het handig je ogen te openen...quote:Op zondag 16 april 2023 02:38 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Je zegt in je verhaal:
Jeff is een man van zijn woord.
Echt niet, dan had hij vorige week moeten gaan, zei steeds tegen iedereen dat hij echt ging. Dan had hij nu bij Kim geweest. Dat is toch wat hij eigenlijk het liefst wil?
Zou jij voor 24 of 48 uur weggaan als je vader euthanasie gaat doen en alleen even afscheid van hem nemen, niet de laatste dagen bij hem en je familie zijn en niet bij de crematie? Dat is onmenselijk, daar zou niemand voor kiezen.quote:Op zondag 16 april 2023 02:42 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hoe vervelend de situatie voor Kim ook was. Ze heeft keuzes gehad en besloot om weg te gaan. Er zijn er meer door situaties thuis uitgegaan, dan mogen die ook weer terug. Waarom nu weer een uitzondering voor Kim, om Jeff te late blijven. Hij gaat maar lekker zelf eruit.
Ik geloof niet dat Sas met Jappie verder zou gaan. En zowel, miet ze lekker zelf weten, zoy dat alleen zielig voor Bern vinden. Voor Kim is er nu een hele grote vijver om uit te vissen en daar heeft Jeff geen zicht op en dat vreet aan hem. Dat is wat ik bedoelde.quote:Op zondag 16 april 2023 02:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Tja in de loods kan je ook zo een ander tegen komen, het begint er al op te lijken dat Sas Jappie toch ook wel errug leuk vindt en meer tijd met hem doorbrengt en meer lol met hem heeft dan met Bern.
Ze had er al niet bij willen zijn. Hoe hard ook. Ze heeft keuzes gehad en wist voordat ze erin ging, dat het tijdens het progamma zou kunnen gebeuren.als het een onverwacht overlijden was, had ik haar wel de mogelijkheid gegeven om terug te keren, net als Gerry in het begin. Maar die regel is er niet en zou ook niet eerlijk zijn om die alleen voor Kim en Jwff wel toe te passen.quote:Op zondag 16 april 2023 02:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou jij voor 24 of 48 uur weggaan als je vader euthanasie gaat doen en alleen even afscheid van hem nemen, niet de laatste dagen bij hem en je familie zijn en niet bij de crematie? Dat is onmenselijk, daar zou niemand voor kiezen.
Ik heb Jeff nergens en tegen niemand horen zeggen dat hij bang is dat Kim een ander tegenkomt, dat is wat jij er van maakt. Hij verveelt zich kapot, mist Kim heel erg, ze waren maatjes, sliepen samen en zijn stapel op elkaar. Dus die suggestie van jou dat het vreet aan Jeff of Kim hem wel trouw blijft, is een grote aanname.quote:Op zondag 16 april 2023 02:48 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Sas met Jappie verder zou gaan. En zowel, miet ze lekker zelf weten, zoy dat alleen zielig voor Bern vinden. Voor Kim is er nu een hele grote vijver om uit te vissen en daar heeft Jeff geen zicht op en dat vreet aan hem. Dat is wat ik bedoelde.
Ingewikkelder dan dit is het niet neequote:Op zondag 16 april 2023 02:42 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hoe vervelend de situatie voor Kim ook was. Ze heeft keuzes gehad en besloot om weg te gaan. Er zijn er meer door situaties thuis uitgegaan, dan mogen die ook weer terug. Waarom nu weer een uitzondering voor Kim, om Jeff te late blijven. Hij gaat maar lekker zelf eruit.
Dat hebben andere cossers ook al eerder eens gezegd hoor. En ik weet ook dat Kim het eigenlijk uit had willen maken.quote:Op zondag 16 april 2023 02:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb Jeff nergens en tegen niemand horen zeggen dat hij bang is dat Kim een ander tegenkomt, dat is wat jij er van maakt. Hij verveelt zich kapot, mist Kim heel erg, ze waren maatjes, sliepen samen en zijn stapel op elkaar. Dus die suggestie van jou dat het vreet aan Jeff of Kim hem wel trouw blijft, is een grote aanname.
Ze wilde niet bij de euthanasie zelf zijn heeft ze gezegd, dat kon ze niet aan. Of ze dat uiteindelijk wel of niet heeft gedaan, weet niemand hier. Maar dit is een discussie zonder einde.quote:Op zondag 16 april 2023 02:50 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze had er al niet bij willen zijn. Hoe hard ook. Ze heeft keuzes gehad en wist voordat ze erin ging, dat het tijdens het progamma zou kunnen gebeuren.
Ook hier ben ik het volledig mee eensquote:Op zondag 16 april 2023 02:50 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Ze had er al niet bij willen zijn. Hoe hard ook. Ze heeft keuzes gehad en wist voordat ze erin ging, dat het tijdens het progamma zou kunnen gebeuren.als het een onverwacht overlijden was, had ik haar wel de mogelijkheid gegeven om terug te keren, net als Gerry in het begin. Maar die regel is er niet en zou ook niet eerlijk zijn om die alleen voor Kim en Jwff wel toe te passen.
Gelukkig weet jij dat allemaal. Ik weet dat Kim op hem wacht en dat het goed zit tussen hun!!!quote:Op zondag 16 april 2023 02:54 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Dat hebben andere ook al gezegd hoor. En ik weet ook dat Kim het eigenlijk uit had willen maken.
Nee zo werkt dat niet. Contract is contract.quote:Op zondag 16 april 2023 02:42 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Tijdens half jaarfeest , stond ze te kijken naar Jeff die Wendy naar bed bracht. Het leek erop dat ze zouden gaan zoenen. Kim zag dat en hoopte dat het zou gebeuren. Toen kwam Morrie kwam hun storen. Kim zei later tegen Morrie dat ze dat niet had moeten doen,want dan had ze een goede reden om het uit te maken. Dit zei Kim niet voor niks.quote:Op zondag 16 april 2023 02:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij dat allemaal. Ik weet dat Kim op hem wacht en dat het goed zit tussen hun!!!
Dronkenmanspraat, maar soms kan het wel een act zijn. En het leek er totaal niet op dat ze zouden gaan kussen, Wendy probeerde Jeff uit te dagen, maar die ging er niet op in. Ik weet niet wat jij gezien hebt? Jij wilt dat Jeff weggaat, dat mag. Ben het met je eens dat het niet eerlijk zou zijn als Kim terug zou komen, maar dat gaat denk ik ook zeker niet gebeuren.quote:Op zondag 16 april 2023 03:01 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Tijdens half jaarfeest , stond ze te kijken naar Jeff die Wendy naar bed bracht. Het leek erop dat ze zouden gaan zoenen. Kim zag dat en hoopte dat het zou gebeuren. Toen kwam Morrie kwam hun storen. Kim zei later tegen Morrie dat ze dat niet had moeten doen,want dan had ze een goede reden om het uit te maken. Dit zei Kim niet voor niks.
Maar dit blijft een heen en weer gediscussieer waar we in blijven hangen.
Schets op z'n minst dan het juiste beeld.quote:Op zondag 16 april 2023 03:01 schreef Daana316 het volgende:
[..]
Tijdens half jaarfeest , stond ze te kijken naar Jeff die Wendy naar bed bracht. Het leek erop dat ze zouden gaan zoenen. Kim zag dat en hoopte dat het zou gebeuren. Toen kwam Morrie kwam hun storen. Kim zei later tegen Morrie dat ze dat niet had moeten doen,want dan had ze een goede reden om het uit te maken. Dit zei Kim niet voor niks.
Maar dit blijft een heen en weer gediscussieer waar we in blijven hangen.
Kan me niet voorstellen dat het zootje om 10 uur uit bed is, aangekleed en ontbijt achter de kiezen en al weer plat ligt om een film te kijkenquote:Op zondag 16 april 2023 03:41 schreef KinKiJan het volgende:
Ben toch wel benieuwd of Kenzy haar plekje krijgt voor de eerste film of dat haar zorgen dat JW daar misschien met Eunice wilde gaan zitten terecht zijn
Als ik het goed begrepen heb begint de eerste film al om 10.00. Gok dat ik dan nog even omdraai op de zondag
Ja Eunice is mooi op tijd vandaagquote:Op zondag 16 april 2023 05:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]... knetters die is er ook al vroeg bij...
Die moet helemaal in shape zijn voor de filmdag natuurlijk... ze moet zich naast JW settelen en zich soepel kunnen bewegen...quote:
Goedemorgen...quote:Op zondag 16 april 2023 07:02 schreef Dotteke het volgende:
MorguhEunice zit weer met wijd uitgestrekte benen haar oefeningen te doen, lenig is ze wel die kleine dame.
ze had naar de kas moeten gaan "sorry dames, het is ochtend, ik kom mijn oefeningen doen "quote:Op zondag 16 april 2023 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Ja lenig is ze wel... ze is echt al effies bezig hoor... je kan zeggen wat je wil maar het is wel een volhouder.
Goedemorgenquote:
Ooh ja goeiequote:Op zondag 16 april 2023 07:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze had naar de kas moeten gaan "sorry dames, het is ochtend, ik kom mijn oefeningen doen "
mooi houd ze hare ratel eens stilquote:Op zondag 16 april 2023 07:22 schreef Setje72 het volgende:
Goeiemorgen..Babette baalde gister al dat ze hele dag binnen moeten zijn voor de films..ivm het weer..ik hoop op een hele zonnige zondag
Snap ik wel na 2 uur je bijna in allerlei bochten wringen..quote:Op zondag 16 april 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
Wat een gekreun en gesteun bij Eunice zeg
filmdag ze zullen vroeger dan anders moeten opstaanquote:Op zondag 16 april 2023 08:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo dat is al vroeg voor de zondag...
Ik wil eigenlijk vanalles zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |