Ja Eunice is mooi op tijd vandaagquote:Op zondag 16 april 2023 05:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]... knetters die is er ook al vroeg bij...
Die moet helemaal in shape zijn voor de filmdag natuurlijk... ze moet zich naast JW settelen en zich soepel kunnen bewegen...quote:
Goedemorgen...quote:Op zondag 16 april 2023 07:02 schreef Dotteke het volgende:
MorguhEunice zit weer met wijd uitgestrekte benen haar oefeningen te doen, lenig is ze wel die kleine dame.
ze had naar de kas moeten gaan "sorry dames, het is ochtend, ik kom mijn oefeningen doen "quote:Op zondag 16 april 2023 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Ja lenig is ze wel... ze is echt al effies bezig hoor... je kan zeggen wat je wil maar het is wel een volhouder.
Goedemorgenquote:
Ooh ja goeiequote:Op zondag 16 april 2023 07:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze had naar de kas moeten gaan "sorry dames, het is ochtend, ik kom mijn oefeningen doen "
mooi houd ze hare ratel eens stilquote:Op zondag 16 april 2023 07:22 schreef Setje72 het volgende:
Goeiemorgen..Babette baalde gister al dat ze hele dag binnen moeten zijn voor de films..ivm het weer..ik hoop op een hele zonnige zondag
Snap ik wel na 2 uur je bijna in allerlei bochten wringen..quote:Op zondag 16 april 2023 07:36 schreef Dotteke het volgende:
Wat een gekreun en gesteun bij Eunice zeg
filmdag ze zullen vroeger dan anders moeten opstaanquote:Op zondag 16 april 2023 08:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zo dat is al vroeg voor de zondag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |