quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:59 schreef greysbones het volgende:
Mirthe had het over chatroulette
ze bedoelde Russische roulette
even opgezocht wat het was
chatroulette
Kenzy zei van de week dat er te weinig tegenstand voor haar wasquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zie je niet vaak
een lachende Kenzi
mwahhhquote:
ze vermaakt zichquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:08 schreef xsaskiax het volgende:
Wat hebben ze met Kenzy gedaan??????..... ik hoor haar telkens hard lachen onder het tafeltennissen....(en dan niet die gemaakte lach)
Met Jeff of all people!quote:
preciesquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Met Jeff of all people!
Ook wel eens leuk om te zien dan steeds dat gezeik op elkaar
Maar ja, als grote mensen praten ... Best sneu voor Zoequote:Op zaterdag 15 april 2023 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
mwahhh
ze heeft in dit geval wel gelijk
Als Tiano er bij komt zitten heeft hij alleen een gesprek met babette
ook Wendy vond datquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar ja, als grote mensen praten ... Best sneu voor Zoe
quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:16 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano tegen Zoë: als je hier uitkomt denk ik dat je 3.800 volgers hebt, weet je hoeveel dat is??
Zoë: jaja dat is 38 op de 100.... 138
quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:16 schreef xsaskiax het volgende:
Marciano tegen Zoë: als je hier uitkomt denk ik dat je 3.800 volgers hebt, weet je hoeveel dat is??
Is er geen livestream van die allereerste 'eliminatie' van toen met die cijferslotjes?quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:16 schreef xsaskiax het volgende:
Hun begonnen een week eerder.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is er geen livestream van die allereerste opdracht van toen met die cijferslotjes?![]()
ja op Videoland zijn alle afleveringen terug te kijkenquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is er geen livestream van die allereerste opdracht van toen met die cijferslotjes?![]()
Weet ik ook wel maar daar zou ik de ruwe beelden weleens van willen zienquote:
ohhh oke, sorry voor m'n reactie, las het verkeerdquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet ik ook wel maar daar zou ik de rauwe beelden weleens van willen zien
stel dan de juiste vraag.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet ik ook wel maar daar zou ik de rauwe beelden weleens van willen zien
Met daarin allerlei knip en plakwerkquote:Op zaterdag 15 april 2023 22:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja op Videoland zijn alle afleveringen terug te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |