Jij eet het netjes met met en vork?quote:
Nu ?quote:Op zaterdag 15 april 2023 18:54 schreef Dotteke het volgende:
Stream 1 kaarters
Streams twee Jeff die vraagt of Janet als ze wist wat ze niet wist zich weer zou opgeven voor EJVJL Janet zou dat zeker doen.
Boksquote:Op zaterdag 15 april 2023 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind kluiven goor eet kip altijd met mes en vork
Wat las jij nu weer dan grees?quote:
Ik ook, alleen laatste beetje met de vingersquote:Op zaterdag 15 april 2023 18:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind kluiven goor eet kip altijd met mes en vork
Snap de meeste volkomen wel, ze zijn gewoon om de tuin geleid of hebben contract niet goed gelezen de kleine lettertjes dusquote:Op zaterdag 15 april 2023 18:58 schreef Kakadylo het volgende:
Je moet als programmamaker toch de ogen uit je kop schamen dat zowat alle serieuze kopstukken zeggen dat ze als ze dit allemaal vooraf hadden geweten ze nooit die handtekening zouden hebben gezet. Een volledig terechte conclusie namelijk.
Bestel maar zo'n zusterspakje voor Eunicequote:Op zaterdag 15 april 2023 18:58 schreef Lovely het volgende:
JW nog steeds pijn, gaat die nog naar de dokter er voor?
Febo als jullie mee lezen, stuur even een zusterpakje op al vast bedankt.. -knip- die zit niet in de loodsquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bestel maar zo'n zusterspakje voor Eunice
quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je man/vriend zal blij met je zijn
aandachtshoquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
Eunice weer later gegeten dan de rest
Dan heeft ze dus liggen wippen met JWquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:14 schreef greysbones het volgende:
Eunice weer later gegeten dan de rest
Eunice eet elke dag later dan de restquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan heeft ze dus liggen wippen met JW
Want Jeff/Kim hanteerden diezelfde tactiek
Ja dat vroeg hij netquote:
Eunice wipt wat afquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice eet elke dag later dan de rest
Dan spreken we dus van een nymfomanequote:Op zaterdag 15 april 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eunice eet elke dag later dan de rest
Je weet dat JW wel op tijd aan tafel zit toch( veel te bang dat hij anders wat misloopt )quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan spreken we dus van een nymfomane
Hhmm, nog niet echt heel erg veel van de prijzenpot af, kan nog prima wat euro's van afquote:
Eunice is zich veel te bewust van de camera'squote:Op zaterdag 15 april 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat JW wel op tijd aan tafel zit toch( veel te bang dat hij anders wat misloopt )
Eigenlijk is er amper wat van af als je de gele kaarten even niet meerekentquote:
80.000 aan geelquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk is er amper wat vanaf als je de gele kaarten even niet meerekent
Sowieso de helft er van jaquote:
Er hadden er veel meer uitgedeeld kunnen zijn maar FEBO doet aan willekeur terwijl op de eerste dag zonder pardon al -30kquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan het hoofd van Erik en Bern
Benieuwd naar het plan met de prijzenpot want het is 10x BB of Utopia terwijl voor 100k zou ik mij nooit hebben opgegevenquote:
Ik geloof er niks vanquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:30 schreef Hoempah het volgende:
En vooral ook om wat Babette en Marciano nu bespreken
Erik moet een bijbaantje nemen als ie wintquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan het hoofd van Erik en Bern
over wie praten hun dan , geen stream aanquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:30 schreef Hoempah het volgende:
quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:32 schreef cinsan het volgende:
[..]
over wat praten die dan , heb geen stream aan
Ik sowieso voor geen enkel bedragquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:30 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Benieuwd naar het plan met de prijzenpot want het is 10x BB of Utopia terwijl voor 100k zou ik mij nooit hebben opgegeven
Wat bespreken ze dan?quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:30 schreef Hoempah het volgende:
Pot verdelenquote:
Ja omdat erik de stekker eruit haalt. Weer gezeur en drama om niets.quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:37 schreef Puzzie het volgende:
Erik mag het oplossen , DJ boot valt uit
Ik had het verlengsnoer gewoon even weggelegdquote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had het verlengsnoer gewoon even weggelegd
Op de kop
Laten drogen
Jammerquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:43 schreef ledn81 het volgende:
De DJ BOOT ging uit toen Erik de stekker uit het stopcontact haalde (van verlengsnoer waar ook de DJ BOOT op was aangesloten).![]()
Ze staan de boel te analyzeren, maar er was gewoon niets aan de hand.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:46 schreef Flow3r het volgende:
Moordaanslag , Mirthe schakelt andere spelers uit om er met de winst vandoor te gaan
Beiden hebben een oogje op mekaar en gedragen zich soms al als liefdeskoppeltjequote:Op zaterdag 15 april 2023 19:51 schreef Flow3r het volgende:
Babs wou net iets vertellen over Marciano, maar toen kwam Wendy storen
Op wie?quote:
Laat me raden. Niet geslapen zeker?quote:
Wendy uiteraard weer. Isaac en Marciano hebben extra geld voor morgen losgepeuterd en gesuggereerd dat ze dinsdag dan maar wat zuiniger moeten doen met inkopen. En dat is natuurlijk Kenzy haar kookdag. Dus die is nu woest.quote:
Die heeft altijd wat. Pertinent ongelukkig.quote:
Jaquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Die heeft altijd wat. Pertinent ongelukkig.
En terechtquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Wendy uiteraard weer. Isaac en Marciano hebben extra geld voor morgen losgepeuterd en gesuggereerd dat ze dinsdag dan maar wat zuiniger moeten doen met inkopen. En dat is natuurlijk Kenzy haar kookdag. Dus die is nu woest.
dat ze dan eerst in de spiegel kijkt ................. dom wijfquote:Op zaterdag 15 april 2023 19:57 schreef Puzzie het volgende:
Kenzy houdt niet van dom gedrag![]()
[ afbeelding ]
Ja , terwijl ze al maanden veel geld kostquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:05 schreef pingu66 het volgende:
Kenzy krijgt haar zin niet en voelt zich achtergesteld omdat zij minder geld krijgt dan Marciano voor een evenement.
Ja met aromat? En ze hebben net gegeten.quote:
Is voor morgenquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja met aromat? En ze hebben net gegeten.
Hamburger hoor ik nu maar dan bak je het gehakt toch niet eerst
Hoe maak je een hamburger van reeds gebakken gehakt?quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 15 april 2023 20:09 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe maak je een hamburger van reeds gebakken gehakt?
Nee ik dus ook nietquote:
Het is Kenzy dus eigenlijk gewoon te doen om te kunnen klagen want zit het jou serieus hoog dan ga je naar het kantoor toequote:Op zaterdag 15 april 2023 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Marciano vroeg kort ervoor nog of ze er met Wendy over in gesprek is gegaan. Nee, dat wil ze niet want daar heeft ze vandaag geen zin in..
Ik ookquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Weet alleen dat Marciano hamburgers wilde kopen en dat Wendy zei dat ze ze beter zelf konden maken want dat scheelde best wat geld. Marciano vroeg toen meteen of Wendy ze dan wel wilde maken.
Vraag me nu wel af hoe ze dat gaat doen zo
En breng ik niet op smaak met aromatquote:
Ooooohhhhhhquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is voor de quesedilla's.
Hamburger hebben ze kant en klare.
Volgens mij is het gehakt voor iets anders. wrap denk ofzo?quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Weet alleen dat Marciano hamburgers wilde kopen en dat Wendy zei dat ze ze beter zelf konden maken want dat scheelde best wat geld. Marciano vroeg toen meteen of Wendy ze dan wel wilde maken.
Vraag me nu wel af hoe ze dat gaat doen zo
Ahhhhquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het is voor de quesedilla's.
Hamburger hebben ze kant en klare.
Ik ook niet ,ik heb dat niet eensquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:13 schreef engine het volgende:
[..]
En breng ik niet op smaak met aromat
Klopt!quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gehakt voor iets anders. wrap denk ofzo?
gehakt gingen ze nu alvast rullen, want scheelde morgen tijd.
De hamburger is voor Eunice geloof ik want dit is rundergehakt en daar maakt Wendy een hamburger van voor Eunice. En dan eten zij morgen iets anders waar varken in zit of wat wel half om half gehakt is ofzo. Zoiets dacht ik
Natuurlijk willen ze dat niet maar hebben ze nooit gewild want kost eliminatiesquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:17 schreef Hoempah het volgende:
Babette: ze willen niet dat mensen nog gaan met 24 uur. mute
Ja nee gek he. Dat had niemand gedachtquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:17 schreef Hoempah het volgende:
Babette: ze willen niet dat mensen nog gaan met 24 uur. mute
uhuhukuchhquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gewoon vrienden hoor, ze willen niets met elkaar
Het mag nu.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gewoon vrienden hoor, ze willen niets met elkaar
Esther kan Eunice nu niet meer 'per ongeluk' vergiftigenquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:26 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Het mag nu.
[ link | afbeelding ]
15-04-23 | #1 | Eunice en Isaac - nu Esther weg is lekker knuffelen en zo [01 min 47 sec]
-
Wat een vreselijke zeur..... Jeffrey en Isaac hebben wekelijks met dit probleem te kampen, zij krijgen regelmatig een budget van 60/70 euro voor de hele vrijdagquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe: "Je mag wel een beetje van onze dag, donderdag"
Kenzy: "Het maakt allemaal niets uit. Er is nu 70 euro over, dus wij krijgen de restjes wat over is om mee te koken."
M: "Daar kun je, nee daar kan je niet veel"
K: "Mwah we kunnen er zeker wel wat van maken dus dat is het probleem niet, maar het is wel gewoon irritant... Maar dat is nog steeds niet het punt, 50,60,70 euro, we zetten heus wel iets op tafel, maar het gaat me gewoon om de manier waarop het is gegaan"
Marciano vroeg kort ervoor nog of ze er met Wendy over in gesprek is gegaan. Nee, dat wil ze niet want daar heeft ze vandaag geen zin in..
Ze hebben 180 gram gehakt in de koelkast gelegd. Daar maakt Wendy morgen 2 hamburgers van voor Eunice. Goedkoper zo dan echte hamburgers te bestellen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja met aromat? En ze hebben net gegeten.
Hamburger hoor ik nu maar dan bak je het gehakt toch niet eerst
Kenzi heeft vaak genoeg gekookt met een klein budget. Het gaat er meer over dan de een dan zomeer meer krijgt om meer te werken en dat het bij de ander weggenomen wordt. Dat is ook wel irritant vind ik.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:28 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat een vreselijke zeur..... Jeffrey en Isaac hebben wekelijks met dit probleem te kampen, zij krijgen regelmatig een budget van 60/70 euro voor de hele vrijdag
Ah zo en die krijgt dan hamburgers in plaats van quesidillas.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:31 schreef Inka het volgende:
[..]
Ze hebben 180 gram gehakt in de koelkast gelegd. Daar maakt Wendy morgen 2 hamburgers van voor Eunice. Goedkoper zo dan echte hamburgers te bestellen.
En Esther zit met een verbeten gezicht en tikkende breipennen de hele dag streams te kijken.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:33 schreef engine het volgende:
JW en Euni hebben een flirtdagje vandaag
Helemaal fout.quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:35 schreef Inka het volgende:
[..]
En Esther zit met een verbeten gezicht en tikkende breipennen de hele dag streams te kijken.
In zijn knieschijven geschoten.quote:
Nee zij krijgt ook quesadillas en ook hamburgers. De rest kwijt ook quesadilla's maar een andere hamburger want daar zit varkensvlees in.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:33 schreef engine het volgende:
[..]
Ah zo en die krijgt dan hamburgers in plaats van quesidillas.
Wie zij Miep en Brownie?quote:
Hontjes.quote:
nopequote:Op zaterdag 15 april 2023 20:50 schreef pingu66 het volgende:
Ik geloof niets van Kenzy's slaapnproblemen
ik snap werkelijk niet dat ze dat voorschrijvenquote:
als dat werkelijk zo is moet de FEBO haar gewoon naar huis sturen want dat is ze een accident waiting to happenquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:03 schreef Puzzie het volgende:
Kenzy is zo ver heen dat ze zelfs al hallucineert
Ik vind dit ook echt te triest voor woordenquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
als dat werkelijk zo is moet de FEBO haar gewoon naar huis sturen want dat is ze een accident waiting to happen
Mijn hemelquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
Kenzi wist niet dat grapefruit een slechte werking heeft op bepaalde medicatie
jeezzz
maar echt hoorquote:
Ze leest dus ook de bijsluiters nietquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar echt hoor
hebben die mensen geen algemene kennis
dergelijke sterke medicatie en dan niet de bijsluiter lezenquote:
Is dat algemeen bekend dan?quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:06 schreef greysbones het volgende:
Kenzi wist niet dat grapefruit een slechte werking heeft op bepaalde medicatie
jeezzz
doe eens met bijsluiter erbijquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:08 schreef KinKiJan het volgende:
Moeciano: "Staat er iets over hartklachten?"
Babs: "Hoezo, wil je die gaan gebruiken?"
M: "1x om te testen"
ConjoKenzy: "Nee"
M: "Wat nee?"
CK: "Nou gewoon zoals ik het zeg, nee"
M: "Waarom niet?
CK: "Omdat ik niet slaap en jij slaapt gemiddeld"
M: "Bro jij slikt die dingen niet eens"
CK: "Nee omdat ik het gebruik voor nood als ik weer ga hallucineren en shit he"
M: "Wat?"
CK: "Jahaa, ik ben zo ver heen al dat ik af en toe al hallucineer he, dus ik wil het alleen voor ernst gebruiken en als ik weer dingen ga horen"
M: "Ik wil toch weten of het bij mij ook werkt"
CK: "Nee"
(Tijdens de eerste helft van bovenstaande leest Babs ook gewoon nog de bijsluiter hardop erdoorheen voor, dat heb ik maar achterwege gelaten..)
Dat is het ookquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
dergelijke sterke medicatie en dan niet de bijsluiter lezen
of het smarties zijn
ik vind dit werkelijk bizar
voor mij welquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat algemeen bekend dan?Nog nooit van gehoord maar eet weinig grapefruit en heb geen medicatie.
Ze heeft de bijsluiter niet gelezenquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Is dat algemeen bekend dan?Nog nooit van gehoord maar eet weinig grapefruit en heb geen medicatie.
Jaquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:09 schreef Inka het volgende:
Dromensap namen er ook een aantal zonder te weten wat het was.
Ik heb geen idee. Als schijnbaar iedereen dat weet dan heb ik gewoon nooit opgelet.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor mij wel
en nee ik slik ook geen medicatie
Verhaallijn om naar huis te kunnenquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:03 schreef Puzzie het volgende:
Die schijnen ze daar vol op te hebben.Zelfs Babs slikt ze.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:11 schreef greysbones het volgende:
Neemt ze ook nog die fatburners?
die zitten vol met cafeīne
Zoals gepland, en per ongeluk door Mirthe gedeeld, gaat Kenzy toch binnenkort naar huis??quote:
Die zei gister of vandaag nog een caffeinepil genomen te hebben.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die schijnen ze daar vol op te hebben.Zelfs Babs slikt ze.
Ik slik medicatie en als ik daar grapefruit bij neem, word de werking van de medicatie verdrievoudigd.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Babs: "Er zijn meldingen van patiënten die tijdens het slapen handelingen verrichten die zij zich niet meer herinneren na het ontwaken na het innemen van 'het medicijn'. Deze handelingen kunnen slaapwandelen, slaaprijden, het bereiden van voedsel en telefoneren zijn."quote:
Werkt dat met drugs ook zo?quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik slik medicatie en als ik daar grapefruit bij neem, word de werking van de medicatie verdrievoudigd.
Joepiequote:Op zaterdag 15 april 2023 21:14 schreef Harry het volgende:
[..]
Zoals gepland, en per ongeluk door Mirthe gedeeld, gaat Kenzy toch binnenkort naar huis??
Had ze het vandaag over.dat ze niet kon slapen en lag te stuiteren in bed.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Die zei gister of vandaag nog een caffeinepil genomen te hebben.
Grapefruit eten of grapefruitsap drinken bij drugsgebruik kan risicovol zijn. Er zitten stoffen in grapefruit, furocoumarinen, die de activering van een bepaald enzym tegenhouden. Dit enzym (CYP3A4) zit voornamelijk in de darmen en de lever en zorgt voor de afbraak van bepaalde drugs en medicatie.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Werkt dat met drugs ook zo?
Vraag ik voor een vriend
Laat het hem proberenquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Werkt dat met drugs ook zo?
Vraag ik voor een vriend
quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grapefruit eten of grapefruitsap drinken bij drugsgebruik kan risicovol zijn. Er zitten stoffen in grapefruit, furocoumarinen, die de activering van een bepaald enzym tegenhouden. Dit enzym (CYP3A4) zit voornamelijk in de darmen en de lever en zorgt voor de afbraak van bepaalde drugs en medicatie.
Ik wist het wel.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:16 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nooit geweten en ik denk ook niet dat dit algemeen bekend is.
Tijd voor een pollquote:
andere citrusvruchten kunnen ook een dergelijke werking hebbenquote:
Weet nog steeds niet of dat waar is. Misschien tactiek. dat mensen haar niet op de stip zetten omdat denken dat Kenzy zelf gaat.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:15 schreef Inka het volgende:
Dromensap namen er ook een aantal zonder te weten wat het was.
[..]
Joepie
Geen fruit meer wanneer je medicijnen slikt ... kunnen ze een hoop besparen denk ikquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
andere citrusvruchten kunnen ook een dergelijke werking hebben
echt erg..... luie regiequote:Op zaterdag 15 april 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
is het weer zover
alles wordt weer weggedraaid
Stagaire achter de knoppen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:20 schreef greysbones het volgende:
is het weer zover
alles wordt weer weggedraaid
stomme feboquote:
Als Janet in beeld komt moet ik steeds denken wat ze gisteren avond bij de dames aan het vertellen was dat ze naar parenclubs ging en avonden in lingerie en heren met strikjes om zelf wel open staat om iets met vrouwen te gaan doen. Kan me niets voorstellen om haar in zo n omgeving te zien. Vind haar onsmakelijk eruit zien.quote:
Dat schijn je dus te krijgen als je bijna niet slaapt.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:03 schreef greysbones het volgende:
Kenzi hallicineert af en toe
zegt ze
Dat zou ik ook krijgen des te langer je met Mirthe omgaatquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:03 schreef Puzzie het volgende:
quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als Janet in beeld komt moet ik steeds denken wat ze gisteren avond bij de dames aan het vertellen was dat ze naar parenclubs ging en avonden in lingerie en heren met strikjes om zelf wel open staat om iets met vrouwen te gaan doen. Kan me niets voorstellen om haar in zo n omgeving te zien. Vind haar onsmakelijk eruit zien.
Juist wel. Dagelijks wat grapefruit en je kunt je medicatie met 2/3 afbouwen. Lijkt mij juist een goed ideequote:Op zaterdag 15 april 2023 21:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen fruit meer wanneer je medicijnen slikt ... kunnen ze een hoop besparen denk ik
Ook ,maar dit ging over de medicatiequote:Op zaterdag 15 april 2023 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat schijn je dus te krijgen als je bijna niet slaapt.
Eunice aandacht te kort?quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat schijn je dus te krijgen als je bijna niet slaapt.
Ik denk dat er veel Janets in die clubs rondlopen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Als Janet in beeld komt moet ik steeds denken wat ze gisteren avond bij de dames aan het vertellen was dat ze naar parenclubs ging en avonden in lingerie en heren met strikjes om zelf wel open staat om iets met vrouwen te gaan doen. Kan me niets voorstellen om haar in zo n omgeving te zien. Vind haar onsmakelijk eruit zien.
ik kan me vergissen me volgens mij zorgt het dat je de medicatie niet goed opneemtquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Juist wel. Dagelijks wat grapefruit en je kunt je medicatie met 2/3 afbouwen. Lijkt mij juist een goed idee
Snel bij elkaar vegen, buiten weggooien en natuurlijk niets zeggen (denk ik)quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
dus een pot zout naar zijn galemiezen
Waarschijnlijk wel anders hadden ze wel grapefruit in de medicatie gedaanquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan me vergissen me volgens mij zorgt het dat je de medicatie niet goed opneemt
Die een keer per week douchen?quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel Janets in die clubs rondlopen.
Okee,hier stop ik.quote:
Ze zeiden volgens mij dat het de werking van het medicijn juist kan versterken (of ik heb het verkeerd begrepen, kan ookquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan me vergissen me volgens mij zorgt het dat je de medicatie niet goed opneemt
kan het fout hebben maar dat is wat mij bijstaatquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze zeiden volgens mij dat het de werking van het medicijn juist kan versterken (of ik heb het verkeerd begrepen, kan ook)
Een aantal wil in de loods slapen zodat ze morgen niet zo vroeg wakker hoeven te wordenquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:32 schreef engine het volgende:
Ben benieuwd of iedereen morgen op tijd uit bed is voor de eerste film
Kan me er juist van alles bij voorstellen want het zal je verbazen wat voor types daar rondlopenquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:22 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Marciano's waarheid is DE waarheid........ vindt hijquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:33 schreef greysbones het volgende:
Tiano maakt elke keer hele rare redernaties
en als mensen het niet met hem eens zijn
raakt hij helemaal geīrriteerd
Kenzi en wie nog meer dan? En waarom zou je daar later wakker worden als op de slaapkamer?quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Een aantal wil in de loods slapen zodat ze morgen niet zo vroeg wakker hoeven te worden
ik vind hem heel vermoeiendquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Marciano's waarheid is DE waarheid........ vindt hij
het mag niet dus dat scheeltquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Kenzi en wie nog meer dan? En waarom zou je daar later wakker worden als op de slaapkamer?
nee dan zei ik het verkeerd, dan hoeven ze hun bed niet uit, want ze willen op matrassen naar de films kijkenquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Kenzi en wie nog meer dan? En waarom zou je daar later wakker worden als op de slaapkamer?
Kenzi heeft toch echt gezegd dat ze vanavond in de loods gaat slapen.quote:
Ah zo dat ze meteen door kunnenquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee dan zei ik het verkeerd, dan hoeven ze hun bed niet uit, want ze willen op matrassen naar de films kijken
ik dacht in de kas??quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Kenzi heeft toch echt gezegd dat ze vanavond in de loods gaat slapen.
Die arme Babs zat onder de plak want zo'n ondergeschikte vrouw is hetquote:
Dat was eerst het plan. Nu wil ze in de loods slapen.quote:
Babs voegt zich vrij snel naar de mening van een man(mijn mening)quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die arme Babs zat onder de plak want zo'n ondergeschikte vrouw is het
Ze staat nu te klagen in kamer 1 (met iets raars in haar handen) dat ze wel in de kas gaat slapen.....quote:
raar dat dat dan wel magquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:36 schreef engine het volgende:
Ohh ze mogen inderdaad niet in de woonkamer slapen. Nu wil Kenzi toch in de kas
GJ was nog geen 5 minuten weg of ze hing al bij Isaac.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babs voegt zich vrij snel naar de mening van een man(mijn mening)
vind ik jammer want vind haar zonder man een veel sterker persoon
Vind het vooral raar dat in de woonkamer niet mag.quote:
Hijn raakt altijd geīrriteerd als iets niet naar zijn zin gaatquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:33 schreef greysbones het volgende:
Tiano maakt elke keer hele rare redernaties
en als mensen het niet met hem eens zijn
raakt hij helemaal geīrriteerd
Niet kunnen slapen en dan in de loods willlen slapenquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:36 schreef engine het volgende:
Ohh ze mogen inderdaad niet in de woonkamer slapen. Nu wil Kenzi toch in de kas
Dat wou ik ook typen jaquote:
Sas kan er om lachenquote:
OMGquote:Op zaterdag 15 april 2023 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Dat wou ik ook typen ja![]()
[ afbeelding ]
En ik vind het stoer dat hij geen fuck geeft. Lekker dansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |