Klopt!quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Volgens mij is het gehakt voor iets anders. wrap denk ofzo?
gehakt gingen ze nu alvast rullen, want scheelde morgen tijd.
De hamburger is voor Eunice geloof ik want dit is rundergehakt en daar maakt Wendy een hamburger van voor Eunice. En dan eten zij morgen iets anders waar varken in zit of wat wel half om half gehakt is ofzo. Zoiets dacht ik
Natuurlijk willen ze dat niet maar hebben ze nooit gewild want kost eliminatiesquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:17 schreef Hoempah het volgende:
Babette: ze willen niet dat mensen nog gaan met 24 uur. mute
Ja nee gek he. Dat had niemand gedachtquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:17 schreef Hoempah het volgende:
Babette: ze willen niet dat mensen nog gaan met 24 uur. mute
uhuhukuchhquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gewoon vrienden hoor, ze willen niets met elkaar
Het mag nu.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gewoon vrienden hoor, ze willen niets met elkaar
Esther kan Eunice nu niet meer 'per ongeluk' vergiftigenquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:26 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Het mag nu.
[ link | afbeelding ]
15-04-23 | #1 | Eunice en Isaac - nu Esther weg is lekker knuffelen en zo [01 min 47 sec]
-
Wat een vreselijke zeur..... Jeffrey en Isaac hebben wekelijks met dit probleem te kampen, zij krijgen regelmatig een budget van 60/70 euro voor de hele vrijdagquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
Mirthe: "Je mag wel een beetje van onze dag, donderdag"
Kenzy: "Het maakt allemaal niets uit. Er is nu 70 euro over, dus wij krijgen de restjes wat over is om mee te koken."
M: "Daar kun je, nee daar kan je niet veel"
K: "Mwah we kunnen er zeker wel wat van maken dus dat is het probleem niet, maar het is wel gewoon irritant... Maar dat is nog steeds niet het punt, 50,60,70 euro, we zetten heus wel iets op tafel, maar het gaat me gewoon om de manier waarop het is gegaan"
Marciano vroeg kort ervoor nog of ze er met Wendy over in gesprek is gegaan. Nee, dat wil ze niet want daar heeft ze vandaag geen zin in..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |