Dat aten wij met pasen ook. En mijn moeder en ik krentenbol met kaas, de rest van de familie niet.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:21 schreef yinu het volgende:
Roomboter en basterdsuiker op matzes: check.
Krentenbollen met kaas: check.
Allebei jeugdsentiment, mijn moeder had altijd en overal een krentenbol met kaas paraat. En nog trouwens.![]()
En matzes met boter en basterdsuiker met Pasen
Welk ras is dat?quote:Op vrijdag 14 april 2023 07:26 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Geen kater, wel een lammetje
[ afbeelding ]
Drents heideschaap.quote:
Prachtig!quote:
Ik zag ineens dat ik mijn hele week hysterisch vol had geplemd (voor postcoriaanse begrippen) en heb zodra ikd at doorhad voor morgen NIKS DOEN in mijn agenda gezet. Ik kijk er al de hele week intens naar uit.quote:Op vrijdag 14 april 2023 07:58 schreef Tuindier het volgende:
'morgen. Thuiswerken en daarna een vol weekend. Maar eigenlijk wil ik gewoon in de tuin werken en zitten het hele weekend.
Heel herkenbaar. Deze week had ook volle avonden (theater, collecte), dus gisteren is de yoga gesneuveld en vervangen door de tuin&bank. Mijn hoop is wel dat door dit drukke weekend, mijn volgende helemaal leeg kan blijven.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zag ineens dat ik mijn hele week hysterisch vol had geplemd (voor postcoriaanse begrippen) en heb zodra ikd at doorhad voor morgen NIKS DOEN in mijn agenda gezet. Ik kijk er al de hele week intens naar uit.
Al moet ik wel ook eerlijk zeggen dat ik so far wel weer heb genoten van al mn sociale dingen deze week...
Ze zijn allemaal gewoon snoezigquote:Op vrijdag 14 april 2023 07:26 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Geen kater, wel een lammetje
[ afbeelding ]
Sterkte daarmee.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:22 schreef Troel het volgende:
Ok, ik ben geloof ik even van de kaart. Vanavond condoleance en zondag weer eentje.
Wat verdrietig! Jij ook sterkte daarmee.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:22 schreef Troel het volgende:
Ok, ik ben geloof ik even van de kaart. Vanavond condoleance en zondag weer eentje.
Als we het over dezelfde kaasplank hadden, dat is ook zo.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:55 schreef Troel het volgende:
Krentenbol of nog beter krentenwegge met een dikke laag roomboter en oude kaas
Boter en suiker doe je op matses. Of een beschuit.
En kaas. Ik twijfel of ik ook een proefpakket moet bestellen, maar merk dat mijn smaak de laatste tijd heel erg aan het veranderen is.
(Kaasplankje bij de inmiddels meer stamkroeg dan mijn eigen stamkroeg vond ik pas de kaas ook niet te vreten. Zat een naar smaakje in naar mijn gevoel).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.morgen een klusdagje in huis, zondag zo min mogelijk.. al zal ik wel bezig gaan met het uitpakken van een van de 80 dozen die nog niet uitgepakt is..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
😉quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:56 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb ergens in mei een etentje. Maar ik heb de schurft aan kolven dus ik hoef nog niet zo nodig de hort op
😉quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:56 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb ergens in mei een etentje. Maar ik heb de schurft aan kolven dus ik hoef nog niet zo nodig de hort op
Het lag dus niet aan mij? Doet me deugdquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als we het over dezelfde kaasplank hadden, dat is ook zo.
Als je proefpakket besteld en je vindt het niet lekker ken ik nog wel een adresje om het te brengen hoor.
hier gedoe met het opnieuw instellen van de chromecast en de sonos in het nieuwe huis.. K deed dat altijd en nu moet ik het zelf doen.. grmbl..quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:41 schreef AnneX het volgende:
[..]
😉
Een stroomstoring buiten dus, die rap is opgelost.
Blijkt op meest gebruikte iPad de wifi eraf.
Kan het “schuifje” bij Instellingen niet eens aan/omzetten.
Dat ligt toch niet aan wifi.![]()
Harde reset maakt niks uit.
Tel. ging vanzelf op mobiel inet, ontdekte ik. En werkt nu op andere wifi.
Ipad2gebruikt (weer) een andere wifi.
Straks de deur uit en mnX mag het bij thuiskomst oplossen 😉
Daarvan wordt hij altijd blij. Not.
Gedoe.
Ik vind hun borrelplank soberso matig (geworden). Zeker in prijs/kwaliteit. En honderduizendzeker inferieur aan die van bijv. de Beiaard.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Het lag dus niet aan mij? Doet me deugd
Pakketje besteld
Yippie …na de derde harde reset besta ik weer op internet.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier gedoe met het opnieuw instellen van de chromecast en de sonos in het nieuwe huis.. K deed dat altijd en nu moet ik het zelf doen.. grmbl..
Dat is mooi en fijn voor Zus.quote:Op vrijdag 14 april 2023 13:15 schreef Kaatje1 het volgende:
Yeah voor @:AnneX en meh voor nog niet binnengekomen berichtje
Zuslief heeft vandaag voor het eerst sinds het ongeluk weer auto gereden
Automaat volgens mijquote:Op vrijdag 14 april 2023 13:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dat is mooi en fijn voor Zus.
In een schakelauto of in een automaat?
Dit weekend zijn de Kunstfietsdagen. Is dat elders ook?
Vele kunstenaars en groooote en kleine werken worden gebracht en geëxposeerd .
Ook in het Theater.
De man van de huis catering ging naar sligro. Hem heb ik gevraagd om een potje eendenvet mee te nemen.
Dat stuitte hem tegen de borst. 🙃
En ik eet als een paardquote:Op vrijdag 14 april 2023 14:24 schreef Vanyel het volgende:
As we speak begluur ik @:clubsoda en die is potjandikkie zo te zien dunner dan voor de beeb
quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En ik eet als een paardDunner weet ik niet maar ik heb mijn oude garderobe laatst tevoorschijn gehaald en die past weer prima
![]()
Ouwe gluurder![]()
Leuk kupke he?quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:51 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb zelfs je beeb gezien. Tenminste, een glimp van het kupke.
Mijn kind wist zijn naam niet te verklappen
quote:
De volgende keer zonder donderwolk efkes dichterbij komen dan. Zijn de gemoederen al wat tot bedaren gekomen?quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]ongetwijfeld. Ik stond nogal ver weg en had een donderwolk in de auto dus mijn beoordelingsvermogen werd wat negatief beïnvloed.
Wat voor pakket was dat dan?quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:50 schreef Barreltje het volgende:
Zo. Het pakket kwam, na veel zeuren toch vandaag.. helaas paste het niet over de drempel, dus ze moeten een andere keer terugkomen met een klein schansje..
Hmppff..![]()
Doe ikquote:Op vrijdag 14 april 2023 15:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
De volgende keer zonder donderwolk efkes dichterbij komen dan. Zijn de gemoederen al wat tot bedaren gekomen?
Alles goed gegaan? Al weer thuis ook?quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:25 schreef fietsie het volgende:
Dus. Toen werd eega ineens dinsdag al geopereerd. Na anderhalf jaar wachtlijst en een voorspelde OK-datum in het najaar. 2 maanden nauwelijks armen kunnen gebruiken. Ambigue wat ik er nu van vind.
Nee aanstaande dinsdag.quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Alles goed gegaan? Al weer thuis ook?
En dan kan ze komende twee maanden armen niet gebruiken?quote:
De vorige keer was het bijna 3 maanden maar toen midden in de zomer, met hitte ging het in het druk-corset enorm irriteren. Nu is het natuurlijk nog lang zo warm niet dus ben ik voorzichtig optimistisch.quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:45 schreef sigme het volgende:
[..]
En dan kan ze komende twee maanden armen niet gebruiken?
Dat is best lastig zo zonder voorbereidingstijd, lijkt me.
Kan uk al inspringen met een handje helpen?
Tja, dat voelt als een ‘overval’.quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
De vorige keer was het bijna 3 maanden maar toen midden in de zomer, met hitte ging het in het druk-corset enorm irriteren. Nu is het natuurlijk nog lang zo warm niet dus ben ik voorzichtig optimistisch.
Maar inderdaad, geen voorbereidingstijd. Er viel iemand uit en ze gingen puzzelen met de wachtlijsten om dat gat te vullen.
Uk heeft dr handen vol aan school, maar haar kennende doet ze uit zichzelf haar best wel.
Ah, ik dacht dat door “werd”.quote:
the screw-up van de vorige operaties herstellen..quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat door “werd”.
Geen idee wat er aan de hand is maar hopelijk herstelt ze nu sneller
Aiquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
the screw-up van de vorige operaties herstellen..
Jij ookquote:Op vrijdag 14 april 2023 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Mijn oom is aan de schoot van Moeder Aarde toevertrouwd en nu tot stof aan het wederkerenHet is goed zo
![]()
Zon. Balkon. Potje bier.![]()
Allemaal een kusje
Hoi. Ik ben alleen vanavondquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:39 schreef Lonaa het volgende:
Ging snacks kopen. Kocht mokerveel snacks.
De wifi de zelfde naam en wachtwoord geven als in het vorige huis. Hoef je verder niets aan te passen en voelen alle mobielen apparaten zich ook direct welkom.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hier gedoe met het opnieuw instellen van de chromecast en de sonos in het nieuwe huis.. K deed dat altijd en nu moet ik het zelf doen.. grmbl..
En ik bezetquote:
Was ook de planning hoor. En thuis was ik niet alleen geweest maar toch ook weer wel, want pubers. Heb alleen geen zin om maar de wjnkel te fietsen voor snacks en ik moet van de mergpijpen afblijvenquote:
Dat is alleen maar de mening van anderenquote:
Same here; als ik tenminste de al slapende puber niet meetel. Die al om 20:00 sliep.quote:
Hebben jullie eigenlijk 1 zo'n bucketbadje of kunnen jullie gezellig samen (elk in je eigen) bad?quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:42 schreef Sarabi het volgende:
Bleh door allemaal files werd even snel bier bezorgen een avondvullend programma![]()
Maar over een half uur eindelijk thuis. Dan maar eens met een drankje in bad
Morgen en overmorgen weer 2 lange bezorgdagen.
Maar ik heb nu snacks!quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Same here; als ik tenminste de al slapende puber niet meetel. Die al om 20:00 sliep.
Luxequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:27 schreef AnneX het volgende:
De (belachelijke sloop van de ) 100 jaar oude eik heeft nu ook Koninklijke aandacht van Prins Pieter.
@:Blues @:Isabeau inderdaad een petitie.voor behoud van de eik.
Zetten de sufferds de link naar de petitie niet erbij.
Groot verhaal in Trouw.Zoals ik al zei, ik erger me al jaren aan het beleid van Hoogeveen wbt mooie grote bomen. Worden echt overal gekapt. En het is niet alsof we er nou zo enorm veel van over hadden na de downburst in 2007SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aan mij lag het niet, want ik heb de vorige verkiezingen mede door dat bomenbeleid op Groen Links gestemd. Maar dat deed verder niemand, dus misschien kan het Hoogeveen geen zak schelen, al die bomenkap. De meeste mensen zijn alleen bezig met haten (gezien de enorme hoeveelheid stemmen voor FvD, PVV en dergelijke).
Had de petitie al gevonden en ondertekend
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
We moeten allemaal een offer leveren aan de energie transitie. Bovendien levert die eik veel biomassa die bijgestookt kan worden in een kolencentralequote:Op vrijdag 14 april 2023 21:27 schreef AnneX het volgende:
De (belachelijke sloop van de ) 100 jaar oude eik heeft nu ook Koninklijke aandacht van Prins Pieter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |