Dat aten wij met pasen ook. En mijn moeder en ik krentenbol met kaas, de rest van de familie niet.quote:Op donderdag 13 april 2023 23:21 schreef yinu het volgende:
Roomboter en basterdsuiker op matzes: check.
Krentenbollen met kaas: check.
Allebei jeugdsentiment, mijn moeder had altijd en overal een krentenbol met kaas paraat. En nog trouwens.![]()
En matzes met boter en basterdsuiker met Pasen
Welk ras is dat?quote:Op vrijdag 14 april 2023 07:26 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Geen kater, wel een lammetje
[ afbeelding ]
Drents heideschaap.quote:
Prachtig!quote:
Ik zag ineens dat ik mijn hele week hysterisch vol had geplemd (voor postcoriaanse begrippen) en heb zodra ikd at doorhad voor morgen NIKS DOEN in mijn agenda gezet. Ik kijk er al de hele week intens naar uit.quote:Op vrijdag 14 april 2023 07:58 schreef Tuindier het volgende:
'morgen. Thuiswerken en daarna een vol weekend. Maar eigenlijk wil ik gewoon in de tuin werken en zitten het hele weekend.
Heel herkenbaar. Deze week had ook volle avonden (theater, collecte), dus gisteren is de yoga gesneuveld en vervangen door de tuin&bank. Mijn hoop is wel dat door dit drukke weekend, mijn volgende helemaal leeg kan blijven.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zag ineens dat ik mijn hele week hysterisch vol had geplemd (voor postcoriaanse begrippen) en heb zodra ikd at doorhad voor morgen NIKS DOEN in mijn agenda gezet. Ik kijk er al de hele week intens naar uit.
Al moet ik wel ook eerlijk zeggen dat ik so far wel weer heb genoten van al mn sociale dingen deze week...
Ze zijn allemaal gewoon snoezigquote:Op vrijdag 14 april 2023 07:26 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Geen kater, wel een lammetje
[ afbeelding ]
Sterkte daarmee.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:22 schreef Troel het volgende:
Ok, ik ben geloof ik even van de kaart. Vanavond condoleance en zondag weer eentje.
Wat verdrietig! Jij ook sterkte daarmee.quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:22 schreef Troel het volgende:
Ok, ik ben geloof ik even van de kaart. Vanavond condoleance en zondag weer eentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |