quote:Knock-out ronde
Barcelona (ESP) vs Manchester United (ENG)
Juventus (ITA) vs Nantes (FRA)
Sporting CP (POR) vs Midtjylland (DEN)
Shakhtar (UKR) vs Rennes (FRA)
Ajax (NED) vs Union Berlin (GER)
Leverkusen (GER) vs Monaco (FRA)
Sevilla (ESP) vs PSV (NED)
Salzburg (AUT) vs Roma (ITA)
Speelschema ECLquote:Teams die al door zijn naar de laatste 16
Arsenal (ENG)
Betis (ESP)
Fenerbahçe (TUR)
Ferencváros (HUN)
Feyenoord (NED)
Freiburg (GER)
Real Sociedad (ESP)
Union Saint-Gilloise (BEL)
quote:Knock-out ronde
Qarabağ FK vs KAA Gent
Trabzonspor AŞ vs FC Basel 1893
FK Bodø/Glimt vs KKS Lech Poznań
SC Braga vs ACF Fiorentina
SS Lazio vs CFR 1907 Cluj
AEK Larnaca FC vs Dnipro-1
FC Sheriff Tiraspol vs FK Partizan
PFC Ludogorets 1945 vs Anderlecht
quote:Teams die al door zijn naar de laatste 16
AZ Alkmaar (NED)
Djurgården (SWE)
İstanbul Başakşehir (TUR)
Nice (FRA)
Sivasspor (TUR)
Slovan Bratislava (SVK)
Villarreal (ESP)
West Ham (ENG)
Werkt dat ook bij een voorsprong?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even op adem komen voor het feyenoordslot
Ging op zich wel lekker Europees dit seizoen, maar na afgelopen competitieweken weet ik het niet.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen voor straks?
Dat is ook geen domineren, alleen bij Ajax telt balbezit als dominantie.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nou ja, eerste 20 min was prima en na rust tot goal ook. Verder is het matig ja.
Wel 1-0 voor. Ajax domineert liever in Europa zonder te scoren
Anderlecht lijkt juist in vorm te zijn gekomen (scorebord journalistiek) helaas.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ging op zich wel lekker Europees dit seizoen, maar na afgelopen competitieweken weet ik het niet.
Ik hoop het voor je.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ging op zich wel lekker Europees dit seizoen, maar na afgelopen competitieweken weet ik het niet.
Dat is stijlquote:Op donderdag 13 april 2023 20:22 schreef Zorro het volgende:
Met dit weer met handschoenen spelen is overigens wel eeeh apart.
Daarvoor bedekt het toch wat te weinig van de treurige tatoeagesquote:
@3rr0r laat wat kansen liggen voor leuke gifjesquote:
Kan wel beter worden. Hij legt er veel meer energie inquote:
ja blijkbaar kan hij er gewoon mee omgaan allemaalquote:Op donderdag 13 april 2023 20:28 schreef DeeBee het volgende:
Bizar dat Wieffer er nog steeds in staat
Wil jij dan euhhh eehmm ja ehh niemand erin zetten?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:28 schreef DeeBee het volgende:
Wegkoppen deed hij ze toch al niet.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:28 schreef -XOR- het volgende:
Om zo'n lange speler te wisselen met al die corners tegen lijkt me ook niet ideaal.
Speelt al bij al een heel aardige wedstrijd (soms kleine slordigheidjes)quote:Op donderdag 13 april 2023 20:28 schreef DeeBee het volgende:
ja maar dus ook de openingenquote:Op donderdag 13 april 2023 20:28 schreef Tjacka het volgende:
Hij brengt wel echt veel rust in het spel hoor dus Kökcu
Echte Mark van Bommel wedstrijd, 18 overtredingen en gewoon de 90 minuten vol maken met slechts geelquote:Op donderdag 13 april 2023 20:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja blijkbaar kan hij er gewoon mee omgaan allemaal
Het is billenknijpen.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Feyenoord vandaag zwijnt.
en hij zeurtquote:Op donderdag 13 april 2023 20:29 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja maar dus ook de openingen
en vrije trappen en afstandschoten
en bikkelen
en gaat 40-45 miljoen opleveren anders hoeft te kloese nooit meer te komen
Leuk voor het Nederlands voetbal dit resultaat, maar wat een kansloze wedstrijdquote:Op donderdag 13 april 2023 20:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dat Feyenoord vandaag zwijnt.
Jeetje.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Leuk voor het Nederlands voetbal dit resultaat, maar wat een kansloze wedstrijd
Eensquote:Op donderdag 13 april 2023 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Jaaa tijdrekken. Feyenoord wist niet hoe snel ze die bal moesten uitspelen.
Ik zou als as roma die bal echt niet teruggeven
Ik wist niet dat jouw Feyenoord haat zo diep zat.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Kansloosquote:Op donderdag 13 april 2023 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
en dan dat asociale publiek weerquote:
Oh verkeerd gezegd dan. Hopelijk kan Feyenoord volgende week beter.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jouw Feyenoord haat zo diep zat.
Haat is te groot. Uhm, misgunnen
Daarom leuk voor de fans dat ze eerst thuis spelen. Dan hebben ze nog even hoop.quote:
Daar hebben ze het nu al lastig meequote:Op donderdag 13 april 2023 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord moet in Rome lekker de bus parkeren. Mourinho tactics.
dan heb je vrienden?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Matig Feyenoord, maar ja als je wint..
Dat wel.quote:
Lijkt mij niet heel verstandig als ik feyenoord vandaag heb zien verdedigen op momenten. Traag vooralquote:Op donderdag 13 april 2023 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord moet in Rome lekker de bus parkeren. Mourinho tactics.
Zijn we door deze overwinning al verzekerd van het 2de champions league ticket?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:40 schreef Zorro het volgende:
Mourinho is tevreden.
En wij ook. Voor de COEFFICIENTENPOLONAISE
Mwah je zult toch echt de wedstrijd dood moeten spelen.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij niet heel verstandig als ik feyenoord vandaag heb zien verdedigen op momenten. Traag vooral
Nee dan moet AZ ook nogquote:Op donderdag 13 april 2023 20:40 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Zijn we door deze overwinning al verzekerd van het 2de champions league ticket?
Ik heb er geen vertrouwen in.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:41 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Waarom? best een leuke wedstrijd toch?
@Alaphilippe_ heeft mij een beetje AZ ontwijkend gemaakt.quote:
Het was ook niet geweldig maar AS Roma is een team waar ploegen over het algemeen weinig tegen creëren.quote:
En nu hoeven ze ook niet meerquote:Op donderdag 13 april 2023 20:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was ook niet geweldig maar AS Roma is een team waar ploegen over het algemeen weinig tegen creëren.
Ik ga Juventus kijkenquote:
Bovendien creeerde AS Roma zelf ook maar heel weinig.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was ook niet geweldig maar AS Roma is een team waar ploegen over het algemeen weinig tegen creëren.
Mourinho heeft natuurlijk de naam, maar ik vond de wedstrijd opvallend weinig cynisch deze keer. Was echt meer onkunde van Feyenoord en dan met name de vleugels.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een woord wat over het algemeen wordt gebruikt door mensen met een flinke mentale achterstandquote:
Het was geen feest voor de neutrale kijker.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:53 schreef Adames het volgende:
Andere kant was het natuurlijk ook maar weinig. Met lengte er beetje doorheen breken, maar ook nauwelijks een goed opgezette aanval.
Ik had eigenlijk niet zo'n zin in deze wedstrijd door @Skedquote:Op donderdag 13 april 2023 20:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hallo @:Coco en andere vrienden!
Ik ben er ook!
Lijnt hij je ook aan als jullie wandelen sinds hij FA is?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk niet zo'n zin in deze wedstrijd door @:Sked
Maar ik kijk toch mee!
Sked heeft zijn dag niet echt vandaag.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar ik kijk toch mee!
quote:Op donderdag 13 april 2023 20:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar ik kijk toch mee!
Oneens.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:01 schreef Tjacka het volgende:
Reijnders - Mijnans - Clasie
Ik heb nog liever Taylor - Klaassen - Berghuis
Clasie is goed dit seizoen hoor en Mijnans past zich verrassend gemakkelijk aan bij az.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:01 schreef Tjacka het volgende:
Jij zou mij toch niet meer quoten?quote:Op donderdag 13 april 2023 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Clasie is goed dit seizoen hoor en Mijnans past zich verrassend gemakkelijk aan bij az.
Oh ik kijk eigenlijk nooit AZ.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Clasie is goed dit seizoen hoor en Mijnans past zich verrassend gemakkelijk aan bij az.
Wil je dat niet meer doen?quote:Op donderdag 13 april 2023 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik kijk eigenlijk nooit AZ.was naamjournalistiek
quote:Op donderdag 13 april 2023 21:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik kijk eigenlijk nooit AZ.was naamjournalistiek
Hier gaat iemand gigantisch af.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:01 schreef Tjacka het volgende:
Gewoon een prima middenveld.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:01 schreef Tjacka het volgende:
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:01 schreef Tjacka het volgende:
Makkelijk ook. Erik godquote:
capuchon_jongen ontmaskerdquote:Op donderdag 13 april 2023 21:23 schreef onlogisch het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ben je dronkenquote:Op donderdag 13 april 2023 21:23 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 13 april 2023 21:23 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op donderdag 13 april 2023 21:23 schreef onlogisch het volgende:
@tong80quote:Op donderdag 13 april 2023 21:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, gewoon erg kinderachtig.
Drinken is voor proleten @:Tjacka
Pro Beneligaquote:Op donderdag 13 april 2023 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We staan voor lul tegen de nr.9 van Belgie.
Niemand neemt PSV serieus.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Sevilla speelt degradatievoetbal in Spanje. Dat @:PSVCL daarvan verliest wil niet zeggen dat ze goed zijn.
Kunnen er gewoon geen ene klote van.
Feyenoord is PSV voorbij (op alle fronten)quote:Op donderdag 13 april 2023 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En Sevilla speelt degradatievoetbal in Spanje. Dat @:PSVCL daarvan verliest wil niet zeggen dat ze goed zijn.
Ze spelen nu wel met B team trouwensquote:Op donderdag 13 april 2023 21:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Didiquote:Op donderdag 13 april 2023 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Raakt ie die bal helemaal niet?
Daar krijgt hij voor betaald.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:34 schreef BaksteenMongool het volgende:
Die commentator lult ook maar wat de helft van de tijd he
Niemand is in Nederland zo goed als Wietse.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:34 schreef BaksteenMongool het volgende:
Die commentator lult ook maar wat de helft van de tijd he
Zwakke maand.quote:
Is AZ ook verwaarloosd door Rijkswaterstaat?quote:Op donderdag 13 april 2023 21:42 schreef -XOR- het volgende:
AZ desintegreert
Een beetje zoals Lange Jaap
edit: Ah ESPN dus blijkbaar niet veel beter.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:47 schreef Erasmus het volgende:
Ik heb door die commentator bij AZ op ESPN spijt dat ik vanavond thuis ben gebleven en hier naar ben gaan kijken.
Een keer knipperen met je ogen en hij heeft weer een spierblessure, mag je weer lekker naar Hout Hegworst gaan kijkenquote:Op donderdag 13 april 2023 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Martial is een genot bij United
Hee dat klinkt als Brian Brobbeyquote:Op donderdag 13 april 2023 21:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Een keer knipperen met je ogen en hij heeft weer een spierblessure, mag je weer lekker naar Hout Hegworst gaan kijken
Ozzy Man.quote:
Wout kan nog wel lopenquote:Op donderdag 13 april 2023 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hee dat klinkt als Brian Brobbey
Door Valentijn.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb de behoefte aan een interview van Arne
Brubbie goed hè.quote:Op donderdag 13 april 2023 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hee dat klinkt als Brian Brobbey
Twentequote:Op donderdag 13 april 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kunnen we Vitesse volgende week niet sturen?
Of Sparta.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Spakenburgquote:Op donderdag 13 april 2023 22:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik vind dit niet heel geestig.quote:
Ik ben dat verplicht als mod zijnde.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar wie likes geeft.
Gewoon.
Ik welquote:Op donderdag 13 april 2023 22:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog nooit een like van ontvangen
Valentijn zijn voorspelling was winst voor Feyenoord dus die gaat niet onder de indruk zijn.quote:
De Belgische top/subtop is dan ook vrij solide.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:12 schreef Marcoss het volgende:
Belgische clubs zijn wel op de brommer dit Europese seizoen
Ik heb wel eens in een heel topic alle posts geliked.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:13 schreef Coco het volgende:
Ik heb wel een pittige mening over users die lukraak met likes strooien.
@:ikgeefenkellikes
Az heeft dan ook wel een flinke vormcrisis verder.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:12 schreef Marcoss het volgende:
Ik krijg de laatste tijd heel veel likes van user Oriente.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:13 schreef Coco het volgende:
Ik heb wel een pittige mening over users die lukraak met likes strooien.
@:ikgeefenkellikes
Kan je niet serieus nemen, die zat mij wel eens te stalken met likes.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd heel veel likes van user Oriente.
Bedoelde ook Union dat voor staat bij Leverkusen op dit momentquote:Op donderdag 13 april 2023 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Az heeft dan ook wel een flinke vormcrisis verder.
Van welke user is een like het meeste waard?quote:Op donderdag 13 april 2023 22:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan je niet serieus nemen, die zat mij wel eens te stalken met likes.
Die heeft Parkinson dus daar zou ik verder niet teveel achter zoeken.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd heel veel likes van user Oriente.
Ik krijg een deja vuquote:
En dat met spelers als Bart Nieuwkoop.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:12 schreef Marcoss het volgende:
@Lange_Lansquote:Op donderdag 13 april 2023 22:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van welke user is een like het meeste waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |