Lijkt mij niet heel verstandig als ik feyenoord vandaag heb zien verdedigen op momenten. Traag vooralquote:Op donderdag 13 april 2023 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord moet in Rome lekker de bus parkeren. Mourinho tactics.
Zijn we door deze overwinning al verzekerd van het 2de champions league ticket?quote:Op donderdag 13 april 2023 20:40 schreef Zorro het volgende:
Mourinho is tevreden.
En wij ook. Voor de COEFFICIENTENPOLONAISE
Mwah je zult toch echt de wedstrijd dood moeten spelen.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij niet heel verstandig als ik feyenoord vandaag heb zien verdedigen op momenten. Traag vooral
Nee dan moet AZ ook nogquote:Op donderdag 13 april 2023 20:40 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Zijn we door deze overwinning al verzekerd van het 2de champions league ticket?
Ik heb er geen vertrouwen in.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:41 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Waarom? best een leuke wedstrijd toch?
@Alaphilippe_ heeft mij een beetje AZ ontwijkend gemaakt.quote:
Het was ook niet geweldig maar AS Roma is een team waar ploegen over het algemeen weinig tegen creëren.quote:
En nu hoeven ze ook niet meerquote:Op donderdag 13 april 2023 20:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was ook niet geweldig maar AS Roma is een team waar ploegen over het algemeen weinig tegen creëren.
Ik ga Juventus kijkenquote:
Bovendien creeerde AS Roma zelf ook maar heel weinig.quote:Op donderdag 13 april 2023 20:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het was ook niet geweldig maar AS Roma is een team waar ploegen over het algemeen weinig tegen creëren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |