Hey Lotte,hoe stel je je dat voor dan?quote:Op dinsdag 11 april 2023 02:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mirthe haar gedrag is voornamelijk uit onwetendheid. Ik heb juist met haar te doen gezien haar achtergrond.
En viel me op dat enkel @:Verida het allemaal zielig vindt voor Zoë. Ik vind dat dus ook. Ik vind zelfs dat de programmamakers wel iets kunnen doen dat Zoë er niet voor schut bij blijft lopen.
Je kan moeilijk tegen Zoë zeggen geen of minder make-up te dragen en die wimpers af te doen. Betreft intellect is ze niet eens zo bizar dom, ongeveer gelijk aan Mirthe. Het is het uiterlijk en het jonge gedrag.quote:Op dinsdag 11 april 2023 02:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
Mirthe haar gedrag is voornamelijk uit onwetendheid. Ik heb juist met haar te doen gezien haar achtergrond.
En viel me op dat enkel @:Verida het allemaal zielig vindt voor Zoë. Ik vind dat dus ook. Ik vind zelfs dat de programmamakers wel iets kunnen doen dat Zoë er niet voor schut bij blijft lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier wil ik het fijne wel van weten want een heel erg raar gesprek dit en als je woest (x12) bent dan speelt er iets serieus
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Een fijne open vraag, not, maar ik als programmamaker die toch ergens de wat kwetsbare mensen zou willen beschermen, het script aanpassen op Zoë tijdelijk met bijvoorbeeld een opdracht waarmee een goede make up sessie is te verdienen (en in het beste geval door iemand van buitenaf maar dat mag niet in dit programma). Genoeg te verzinnen als de programmamakers het ook echt willen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 02:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Lotte,hoe stel je je dat voor dan?
Nog meer fluwelen handschoendjes?quote:Op dinsdag 11 april 2023 02:48 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Een fijne open vraag, not, maar ik als programmamaker die toch ergens de wat kwetsbare mensen zou willen beschermen, het script aanpassen op Zoë tijdelijk met bijvoorbeeld een opdracht waarmee een goede make up sessie is te verdienen (en in het beste geval door iemand van buitenaf maar dat mag niet in dit programma). Genoeg te verzinnen als de programmamakers het ook echt willen.
Ja. Is fijn.quote:Op dinsdag 11 april 2023 02:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog meer fluwelen handschoendjes?
nahh onwetendheid? Achtergrond? Ze heeft ook internet thuis neem ik aan en kan veel opzoekenquote:Op dinsdag 11 april 2023 02:25 schreef Charlotte-007 het volgende:
zoe is een rot verwend kreng die alles doet om aandacht te vragenquote:Op dinsdag 11 april 2023 07:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nahh onwetendheid? Achtergrond? Ze heeft ook internet thuis neem ik aan en kan veel opzoeken
Ik heb bij Mirthe juist het idee dat ze niet luistert
Als ze een antwoord fout heeft bij dat 30 seconden spel en Erik geeft het goede antwoord, dan blijft ze baselen over haar foute antwoord 'oh ja, ik zat in de buurt, huh, maar het leek een beetje op, ehh, ja misschien was ik er dicht bij..bla bla '
Je kan haar exact dezelfde vraag op een ander tijdstip stellen en dan weet ze het wéer niet
Te chaotisch in haar hoofd, niet willen luisteren en leren
Zoe is wijs genoeg om te weten dat ze zich opdringt aan mensen en toch doet ze het want egoiste, te lui om zichzelf bezig te houden, krijgt van alles aangedragen maar heeft nergens zin in, tja, als je lui wil zijn..
kloptquote:Op dinsdag 11 april 2023 07:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
zoe is een rot verwend kreng die alles doet om aandacht te vragen
myrte is niet dom , maar ook betweter en chaot , leeft in haar eigen weeldje maar onderrschat haar niet , zis heel sluw
Zoë lijkt mij meer een meisje die ergens bij wil horen maar vaak, en ook daar niet voor serieus wordt genomen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 07:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
zoe is een rot verwend kreng die alles doet om aandacht te vragen
myrte is niet dom , maar ook betweter en chaot , leeft in haar eigen weeldje maar onderrschat haar niet , zis heel sluw
zeker ze hebben stuk voor stuk issues , blijkbaar zijn ze daarop gechast , maar zoe mag er van mij uit ,met haar gedram om aandacht , ik kan dit niet , ik wil dit nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 07:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
klopt
JW is een ouwe zeur
Eunice heeft een irritante lach
Babet lult teveel
Wendy is een meeloper
Erik vreet uit zijn neus
Kenzy is te dik voor haar kleding
Jeff scheldt teveel
etc
etc
dus waarom begrip opbrengen voor Zoe of Mirthe, jeugd en achtergrond zijn geen excuus, we weten niks van de achtergrond van anderen, leeftijd zegt ook niks
Denk dat ze allemaal wel issues hebben daar
hoe kan je zoe nu seriues nemen , zoals ze doetquote:Op dinsdag 11 april 2023 07:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoë lijkt mij meer een meisje die ergens bij wil horen maar vaak, en ook daar niet voor serieus wordt genomen.
Dat is het probleem, dat wordt zij ook niet, en gaat dan nog meer haar best doen, wat het juist erger maakt.quote:Op dinsdag 11 april 2023 07:14 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoe kan je zoe nu seriues nemen , zoals ze doet
zoe kan ook en wil ook niet inzien dat ze fout bezig is dringt niet door bij haarquote:Op dinsdag 11 april 2023 07:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is het probleem, dat wordt zij ook niet, en gaat dan nog meer haar best doen, wat het juist erger maakt.
Je onderschat Mirthe schromelijk. Zij heeft HBO gedaan. Qua intellect zit dat wel goed. Ze is alleen behoorlijk wereldvreemd en enorm chaotisch.quote:Op dinsdag 11 april 2023 02:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je kan moeilijk tegen Zoë zeggen geen of minder make-up te dragen en die wimpers af te doen. Betreft intellect is ze niet eens zo bizar dom, ongeveer gelijk aan Mirthe. Het is het uiterlijk en het jonge gedrag.
Mirthe is absoluut niet dom idd. Ze doet me denken aan iemand die ik ken. Dat is een lieve meid en heel warrig. Ik vind het wel grappig. Het enige dat ik minder vind, maar dat is een klein minpuntje is dat ze soms wat hebberig lijkt. Maar dat hebben veel anderen daar ook, dus misschien dat je daar sowieso meer zo bent.quote:Op dinsdag 11 april 2023 07:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Je onderschat Mirthe schromelijk. Zij heeft HBO gedaan. Qua intellect zit dat wel goed. Ze is alleen behoorlijk wereldvreemd en enorm chaotisch.
Misschien hangt hij hem gewoon in de potquote:Op dinsdag 11 april 2023 08:19 schreef Frummelie het volgende:
Wast ook niet even z'n handen als hij z'n kleine Isaac heeft vast gehad...
Ik lees en hoor Mirthequote:Op dinsdag 11 april 2023 07:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nahh onwetendheid? Achtergrond? Ze heeft ook internet thuis neem ik aan en kan veel opzoeken
Ik heb bij Mirthe juist het idee dat ze niet luistert
Als ze een antwoord fout heeft bij dat 30 seconden spel en Erik geeft het goede antwoord, dan blijft ze baselen over haar foute antwoord 'oh ja, ik zat in de buurt, huh, maar het leek een beetje op, ehh, ja misschien was ik er dicht bij..bla bla '
Je kan haar exact dezelfde vraag op een ander tijdstip stellen en dan weet ze het wéer niet
Te chaotisch in haar hoofd, niet willen luisteren en leren
Zoe is wijs genoeg om te weten dat ze zich opdringt aan mensen en toch doet ze het want egoiste, te lui om zichzelf bezig te houden, krijgt van alles aangedragen maar heeft nergens zin in, tja, als je lui wil zijn..
Dan moet hij wel een lang klein Isaacje hebben....quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien hangt hij hem gewoon in de pot
Zonder bepotelen![]()
Of wel opgenomen maar bewust niet uitgezonden?quote:Op dinsdag 11 april 2023 07:15 schreef Flow3r het volgende:
Regie heeft dus de duw bovenaan de trap gemist tussen Marciano en Jeffrey
De zoen van Jappie en Wanda half gemist, waarschijnlijk later teruggevonden op een 'steady 'camera, vandaar die grote afstand
Het bij de nek grijpen van JW bij Mexx, we zagen in de uitzending precies wat we ook op de streams zagen, geen ander beeld
Ook gemist dat Jasper met zijn motor de heg in rijdt, precies dezelfde idiote ingezoemde beelden als op de streams
Het zoenen van JW en Eunice ?
Ik geloof niet in het beschermen van bewoners of bewaren voor de uitzendingen, geloof eerder dat de regie het écht gemist heeft omdat ze lui inzoemen op mensen die een spelletje doen
Dat gesuis?quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:34 schreef Frummelie het volgende:
Die herrie op stream 2, zou dat de daadwerkelijke herrie zijn die zij ook constant horen?
Ja precies, ik hoor dat knoeperhard op m'n Ipad..quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat gesuis?
Ik denk dat we het versterkt horen
Doordat ze dan een algemene mic pakken
Eigenlijk iets wat we al wisten.quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
effe off topic , heeft er iemand lldl gezien gister met berend , ik wel tenenkrommend vond ik het , vrouw gaf aan apart te willen slapen ok , berend vraagt niet of zij in bed wilde slapen , nee hoor hij lege zich gelijk op bed neer , dame ging op de bank slapen . mijn partner vond berend rare en vieze gast
quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:45 schreef spapaars het volgende:
Zul je altijd zien, schrijf je er iets over, doet hij z'n 3-maandelijkse douche
[ afbeelding ]
Nee nog niet gezien... tsja Berend....quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
effe off topic , heeft er iemand lldl gezien gister met berend , ik wel tenenkrommend vond ik het , vrouw gaf aan apart te willen slapen ok , berend vraagt niet of zij in bed wilde slapen , nee hoor hij lege zich gelijk op bed neer , dame ging op de bank slapen . mijn partner vond berend rare en vieze gast
Zie het hem wel wat vaker doen, maar soms is he took niet in beeldquote:Op dinsdag 11 april 2023 08:49 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Niet te geloven.... hij heeft ons gehoord..
Het leek wel of hij sinds zijn exit niet meer zo vaak een douche of kapper heeft gezien. Niets veranderd dus..quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:41 schreef cinsan het volgende:
Wendy Doucht bijna iedere dagquote:Op dinsdag 11 april 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie het hem wel wat vaker doen, maar soms is he took niet in beeld
Erik ook onder de douche
Ik zie moraima en Janet ook niet veel onder de dousen Wendy ook niet
Maar dat wil niet zeggen dat ze niet geweest zijn wij zien niet altijd alles natuurlijk
morri doucht s avonds laatquote:Op dinsdag 11 april 2023 08:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy Doucht bijna iedere dag
Janet niet de heeft er een hekel aan
Mori doucht liever alleen
zonder iemand in de badkamer en dus nooit in de ochtend(vroeg)
Maar het valt me heel veel mee dat hij wel op gewicht blijft. Dacht toch wel dat hij weer in zijn oude patroon zou vervallen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het leek wel of hij sinds zijn exit niet meer zo vaak een douche of kapper heeft gezien. Niets veranderd dus..
Daar heb je ook gelijk in hoor..de meeste hebben een ochtend ritueel.. en andere pakken en ander tijdstip.quote:Op dinsdag 11 april 2023 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zie het hem wel wat vaker doen, maar soms is he took niet in beeld
Erik ook onder de douche
Ik zie moraima en Janet ook niet veel onder de dousen Wendy ook niet
Maar dat wil niet zeggen dat ze niet geweest zijn wij zien niet altijd alles natuurlijk
en toch is het wel lekkerquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:12 schreef Frummelie het volgende:
Jam en pindakaas nieuwe combi... ieuwww lijkt me niet echt smakelijk.
ze hebben meestal bruinquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:16 schreef Frummelie het volgende:
Erik gaat er vandoor met 2 boterhammen met pindakaas en een proteïneshake..
Ik snap eigenijk niet dat ze witbrood nemen voed voor geen meter.
Meestal volkorenquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben meestal bruin
ik geloof dat ze af en toe een wit doen
om wat afwisseling te hebben
hij is al bezig ......................quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:18 schreef pingu66 het volgende:
JW: kijk ik hou ook van een biertje,maar als het op is,is het op. Ik zeur nooit.![]()
Foutje van mij, het is bruin brood geloof ik.quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben meestal bruin
ik geloof dat ze af en toe een wit doen
om wat afwisseling te hebben
Omg krijgen we dat de hele dag in de herhaling...quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:18 schreef pingu66 het volgende:
JW: kijk ik hou ook van een biertje,maar als het op is,is het op. Ik zeur nooit.![]()
Heeft JW de liefde verklaard aan Eunice?quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:20 schreef Judiwi het volgende:
Vraag me af als Esther de afleveringen terugziet. Hoe ze nu over JW denkt. Zij op de bank en hij zijn liefde verklaren aan Eunice in de keuken.
Gisteren was hij Eunice een beetje zat en lag vroeg op bed.
hij was het gedram en gedoe rond stelling van rookwaar beuquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:20 schreef Judiwi het volgende:
Vraag me af als Esther de afleveringen terugziet. Hoe ze nu over JW denkt. Zij op de bank en hij zijn liefde verklaren aan Eunice in de keuken.
Gisteren was hij Eunice een beetje zat en lag vroeg op bed.
Euhhh...quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:33 schreef pingu66 het volgende:
Erik: als ik te weinig eten krijg,ga ik dom zitten kijken op de bank.
Hoe meer ze dat doen hoe minder ze krijgen, de vorige keer dat ze een Etos bon wonnen is Bern naar achter geweest om te zeggen dat hij daar niets aan had. En of dat niet anders (kon voor de mannen) de volgende bon was een nutricion xxl (quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:32 schreef greysbones het volgende:
tis eigenlijk een mini bespreking
over hoe de FEBO het doet
en ze zijn niet tevreden
Hij gaf aan dat als er geen camera's waren er allang wat gebeurd was. Hij wilde haar ook buiten de loods zien.quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:22 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heeft JW de liefde verklaard aan Eunice?
Dat is Esther's tekstquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:42 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat als er geen camera's waren er allang wat gebeurd was. Hij wilde haar ook buiten de loods zien.
En reageerde Eunice daar positief op?quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:42 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat als er geen camera's waren er allang wat gebeurd was. Hij wilde haar ook buiten de loods zien.
Hij KIJKT verliefdquote:Op dinsdag 11 april 2023 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten, Eunice net in de 40 met 2 redelijk jonge kinderen, JW is 63
64quote:Op dinsdag 11 april 2023 09:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten, Eunice net in de 40 met 2 redelijk jonge kinderen, JW is 63
Dat doet ze goed Wendyquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:12 schreef pingu66 het volgende:
Een en Janet bekijken de bestellingen :
Wen: en 1 knoflook
Janet: Nee ik heb geen knoflook besteld
Wen: jawel,voor de knoflooksaus
Janet:ik heb geen knoflooksaus nodig
Wen: Jawel voor de shoarma
Janet: Oh, maar heb je dan ook mayo besteld?
Wen ja kijk hier staat het. Tis maar goed dat ik alles opschrijf .
Die Janet spoort gewoon niet.quote:
gek he dat dit nu steeds meer gaat opvallenquote:
Sinds zondag met haar bitchy gedrag.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
gek he dat dit nu steeds meer gaat opvallen
af en toe zie je haar met babydoekjes in de weerquote:
En zo is hetquote:
Dingetje van eunicequote:Op dinsdag 11 april 2023 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : We hebben zometeen aquajoga...
aquajoga?
Acroyoga.quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : We hebben zometeen aquajoga...
aquajoga?
Goed in beeld.quote:
Opruimen is niet haar ding, erg herkenbaarquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:39 schreef humpty het volgende:
Myrthe gaat naar boven iets klaar zetten...laat de afwas verder staan en ook
de troep van het brood smeren laat ze lekker liggen
wat een chaoot is dat
quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Opruimen is niet haar ding, erg herkenbaar
quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Opruimen is niet haar ding, erg herkenbaar
quote:
ze moeten wel kijken naar wat goedkoop is, weinig budget, hoop dat er nu eens geen bier of wijn besteld wordquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:53 schreef humpty het volgende:
euh euh euh prei euh bouillon
kip nee zegt Wendy eerst brood voor bij de lunch
volkoren kan ook zegt Wendy
gaan we nu naar de kip zegt Eunice
Ze kijken steeds naar wat het goedkoopst is
Janet vergeet veel maar wil dat ook niet toegeven,daarom botst het zo vaak tussen Wen en Janetquote:
Nicequote:Op dinsdag 11 april 2023 10:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
tuurlijk dat , die zal en moest er komen
De verontwaardiging in de COS was groter dan in de loodsquote:
vind eunce niks meer , drammer, bij het koken lijkt of de keuken ontploft is, verder jw wat opgeilenquote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
De verontwaardiging in de COS was groter dan in de loods
Het is dan ook redelijk belachelijkquote:Op dinsdag 11 april 2023 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gister na de bespreking was het net een klein kind wat haar zin niet kreeg,dat is de echte Eunice.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:00 schreef cinsan het volgende:
[..]
vind eunce niks meer , drammer, bij het koken lijkt of de keuken ontploft is, verder jw wat opgeilen
Zes potten is zo leeg. Halen ze geen vier weken mee denk ik.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:01 schreef cinsan het volgende:
stelling voor rookwaar is terugkomende bestelling om de 4a 6 weken
moeten ze wat minder paffenquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:02 schreef engine het volgende:
[..]
Zes potten is zo leeg. Halen ze geen vier weken mee denk ik.
Tja als er toch altijd nieuwe komt heeft ook niemand daar motivatie voor.quote:
Proest.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:04 schreef engine het volgende:
[..]
Tja als er toch altijd nieuwe komt heeft ook niemand daar motivatie voor.
Gelukkig gaat Babbel nog een maand niet roken
wanneer gaat bep dat doen , als pasen en kerst op dezelfde dag vallen zekerquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:04 schreef engine het volgende:
[..]
Wanneer Erik stopt met snot etenquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
wanneer gaat bep dat doen , als pasen en kerst op dezelfde dag vallen zeker
Of Sas Bern hetzelfde gaat behandelen als ze Jappie behandeldquote:
Hoezo 'was'?quote:Op dinsdag 11 april 2023 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
oeps heb blijkbaar iets verkeerd gezegdquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of Sas Bern hetzelfde gaat behandelen als ze Jappie behandeld
Nooit dus.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of Sas Bern hetzelfde gaat behandelen als ze Jappie behandeld
ze dagen elkaar uitquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:11 schreef Chea49 het volgende:
Eunice is niet de enige die uitdaagt, dat doet JW net zo goed.
Knap he van de FEBOquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:12 schreef xsaskiax het volgende:
Telkens denk ik dat het niet saaier kan, maar wie schetst mijn verbazing..... het lukt ze iedere keer weer!!
saaie dag vandaag zal geen zoemer komen vrees ik, eliminatie nog te vroeg , verdienopdracht denk ik ook nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:12 schreef xsaskiax het volgende:
Telkens denk ik dat het niet saaier kan, maar wie schetst mijn verbazing..... het lukt ze iedere keer weer!!
Nu met extra zendtijd!quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:12 schreef xsaskiax het volgende:
Er loopt toch nog een verdienopdracht of is de bingo klaar?quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
saaie dag vandaag zal geen zoemer komen vrees ik, eliminatie nog te vroeg , verdienopdracht denk ik ook niet
meer kans op goede nachtrust voor de kijkerquote:
is gedaanquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:14 schreef engine het volgende:
[..]
Er loopt toch nog een verdienopdracht of is de bingo klaar?
Hij was haar gisteren even goed zat.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:11 schreef Chea49 het volgende:
Eunice is niet de enige die uitdaagt, dat doet JW net zo goed.
klaar over en uitquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:14 schreef engine het volgende:
[..]
Er loopt toch nog een verdienopdracht of is de bingo klaar?
Die wil dat echt wel afleren, net als Babs ook ooit wil stoppenquote:
---SPOILER: ArchiefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit houden ze zo niet vol, volgens mij MOETEN ze gewoon meer gaan doen als in spellen, opdrachten, e.d. anders is die extra zendtijd echt niet te vullen, zeker niet met dit saaie gebeurenquote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die wil dat echt wel afleren, net als Babs ook ooit wil stoppenHoepel om de buik horizontaal.SPOILER: ArchiefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Vreemde link misschien, maar moest er hierdoor toch aan denken. Hebben ze eigenlijk al een recordpoging op het oog voor deze maand?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die wil dat echt wel afleren, net als Babs ook ooit wil stoppenik zeg een maandlang geen snot voor ErikSPOILER: ArchiefOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Vreemde link misschien, maar moest er hierdoor toch aan denken. Hebben ze eigenlijk al een recordpoging op het oog voor deze maand?Thinking is difficult, that’s why most people judge
en vervolgens loopt hij voorbijquote:
dan was hij weer gaan liggenquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die zag ik eerder al in de keuken brood smeren
ahhhhhh en je liet ons denken dat hij nog te bedde was......quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:18 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die zag ik eerder al in de keuken brood smeren
Het zijn dan ook 2 enorme tegenpolen. Zij altijd erg bezig met van alles en nog wat en haar kijk op het leven. En hij nog te lui om uit zijn ogen te kijken en helemaal nergens kijk op. Hij vindt alles wel best maar klaagt wel de hele dag door en kan en weet het altijd wel beter.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij was haar gisteren even goed zat.
Zouden ze dat wel kunnen denk je?quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
klaar over en uit
op naar koekhappen
En gij geleuft datquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:04 schreef engine het volgende:
[..]
Bep lukt weer met Zoė mee terwijl ze Isaak belooft had om met haar te praten.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:21 schreef xsaskiax het volgende:
Zoë heeft haar wimperluiken net open en ze staat weer over Isaac te mekkeren tegen Babette........ schud die meid eens goed door elkaar, wat ze ook zeggen, ze luistert niet..... en die fluwelen handschoentjes.... pffff
waarom doet Ice dat dan niet zelfquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bep lukt weer met Zoė mee terwijl ze Isaak belooft had om met haar te praten.
Omdat ze van Bep meer aanneemt hoopt hij. Wat hij zegt komt niet binnen bij Zoėquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom doet Ice dat dan niet zelf
niemand neemt ze daar wat van aanquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat ze van Bep meer aanneemt hoopt hij. Wat hij zegt komt niet binnen bij Zoė
quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat ze van Bep meer aanneemt hoopt hij. Wat hij zegt komt niet binnen bij Zoė
Neequote:
Dat heb ik gezien jaquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
niemand neemt ze daar wat van aan
Baps heeft het gisteren ook geprobeerd
ja maar ja maar ja maar
ik wil ik doe ik ik ik
Ze houden telkens weer de hand boven het hoofd van die kleuter.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:25 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bep lukt weer met Zoė mee terwijl ze Isaak belooft had om met haar te praten.
Ik ook niet ze is te verslaafdquote:
Sowieso bro, so-wie-so. 300% woorden, 1% inhoud, je weet toch bro.quote:
quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sowieso bro, so-wie-so. 300% woorden, 1% inhoud, je weet toch bro.
chapeau voor degene die het wel bij Zoe in dr botte hersens laat doordringenquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sowieso bro, so-wie-so. 300% woorden, 1% inhoud, je weet toch bro.
Gisteren zat ze tegen Isaac aan te praten, hij bleef met zijn hoofd naar beneden zitten (deed iets aan zijn voeten/schoenen of zo).... aan het eind gaf hij haar nog een knuffel ook....... over verkeerde signalen gesproken!quote:
Lijkt wel een 14 jarige.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
chapeau voor degene die het wel bij Zoe in dr botte hersens laat doordringen
die meid neemt niks aan
en draait alles zo dat het ook nog een compliment is voor haar
vond ice voor zijn doen behoorlijk rustig gisteren ging ook niet mee aan tafel etenquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:33 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Gisteren zat ze tegen Isaac aan te praten, hij bleef met zijn hoofd naar beneden zitten (deed iets aan zijn voeten/schoenen of zo).... aan het eind gaf hij haar nog een knuffel ook....... over verkeerde signalen gesproken!
Er schijnt (aanname) het een en ander te zijn voorgevallen in de slaapkamer, waarbij hij behoorlijk uit zijn slof geschoten is richting Zoë...... helaas hebben we er weer niets van mogen zien..quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
vond ice voor zijn doen behoorlijk rustig gisteren ging ook niet mee aan tafel eten
Zou hier heel flauw dezelfde 300%-comment kunnen plaatsen, want het is eigenlijk op haar ook van toepassing.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
chapeau voor degene die het wel bij Zoe in dr botte hersens laat doordringen
die meid neemt niks aan
en draait alles zo dat het ook nog een compliment is voor haar
quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zou hier heel flauw dezelfde 300%-comment kunnen plaatsen, want het is eigenlijk op haar ook van toepassing.
Maar wat je zegt klopt gewoon, hebben we toen met GJ en die (eerst komische, later zwaar vermoeiende) 'je snap het niet'-discussie ook gezien
dat boeit haar vrij weinig heb ik het ideequote:Op dinsdag 11 april 2023 11:40 schreef xsaskiax het volgende:
We hebben het gezien met de aanvaring tussen Zoë en Martin, nu weer iets met Isaac.... ze is in no time ladderzat en komt later met heel zwakke excuses, beter gezegd is het dan: ja ik zoop om het zuipen.... dat is nou eenmaal zo, dan doe ik zo........ en ik bedoelde het toch goed???? uitgeluld... ze staat er totaal niet bij stil of ze zichzelf of iemand anders 'schade berokkent' door haar gedrag. (en dat interesseert haar ook niet, want een volgende keer doet ze het gewoon weer)
Het boeit haar totaal niet, want Zoë denkt maar aan 1 persoon en dat is ze zelf.... ZIJ verveelt zich, ZIJ voelt zich alleen gelaten als ze 5 minuten geen aandacht krijgt, ZIJ kan niet rekenen en daar dealen ze maar mee (en daar verschuilt ze zich vaak achter), en zo kun je nog wel even doorgaanquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat boeit haar vrij weinig heb ik het idee
ik heb het idee van nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:42 schreef Puzzie het volgende:
Jappie weet dondersgoed hoe het leven in elkaar zit
Wat heeft Jasper eigenlijk voor opleiding gevolgd naast het ice speedwaygebeuren??quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:42 schreef Puzzie het volgende:
Jappie weet dondersgoed hoe het leven in elkaar zit
euhhhquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wat heeft Jasper eigenlijk voor opleiding gevolgd naast het ice speedwaygebeuren??
Vandaar mijn vraag.... hij zal het wel verteld hebben met zijn droompresentatie, maar het is niet blijven 'hangen' hierquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhh
hij heeft het wel verteld
Havo gedaan
en daarna???
Same samequote:Op dinsdag 11 april 2023 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb het idee van niet
totaal niet
quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:48 schreef xsaskiax het volgende:
Ze moeten rustig aandoen met het eten........ de pindakaas op de boterhammen van Zoë is net zo dik als de boterham zelf.....!
hahahaha daar zat ik dus ook aan te denken, maar wilde niet weer over die lagen make-up beginnenquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Die doet overal dus een dikke laag op!
Over verslaafd gesproken,waar blijft de shag?quote:
gisteravond besteldquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over verslaafd gesproken,waar blijft de shag?
Thuis doe ik dingen waar mensen geen weet van hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat boeit haar vrij weinig heb ik het idee
Zo moeilijk is dat ook weer nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Kunsten op stream 2 bij Eunice en Mirthe ze durven wel
Ach lekker interessant doen, net zoals JW allessssssss beleefd heeft hoor...... (en er dan verder niet op ingaat, behalve laatst toen hij zat was over 2, 3 en 4 vrouwen tegelijk)quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thuis doe ik dingen waar mensen geen weet van hebben.
Haar eigen woorden.
Het wordt een beetje vervelend, iedere dag zit hij wel tegen iemand hetzelfde verhaal op te hangen....... met als ondertoon: ik zoek sponsoren, help mij!!quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:55 schreef greysbones het volgende:
Zo jappie ook weer klaar met zijn ice speedway promo praatje
Ik vind 1 al lastig genoeg.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ach lekker interessant doen, net zoals JW allessssssss beleefd heeft hoor...... (en er dan verder niet op ingaat, behalve laatst toen hij zat was over 2, 3 en 4 vrouwen tegelijk)
snapt hij uberhaupt hoe een waterpas werktquote:
Ik lees dit maar hoor Jambers het zeggenquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thuis doe ik dingen waar mensen geen weet van hebben.
Haar eigen woorden.
johhhhhh dat doe ik iedere dag als ik m'n bed uit komquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Kunsten op stream 2 bij Eunice en Mirthe ze durven wel
Hij gaat hem straks bijvullen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
snapt hij uberhaupt hoe een waterpas werkt
Overdag is Zoe een doodgewoon meisje....quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik lees dit maar hoor Jambers het zeggen
hahahahaha dit is ergggggg ik hoor het Jambers nu ook echt zeggen!!!quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Overdag is Zoe een doodgewoon meisje....
tja....... het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat die 2 de laatste weken/maanden meer lichamelijk contact hebben dan de stelletjes in de loods....quote:
Maar ze rookt niet.quote:
Daar zeker,zelfs de cameras trilden.quote:
Jeff wilde in de kas gaat zitten om ernaar te kijken, maar heeft het toch maar niet gedaan.quote:
Meen je nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe kwam klagen over het lawaai van de donder,of het iets zachter kon.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff wilde in de kas gaat zitten om ernaar te kijken, maar heeft het toch maar niet gedaan.
Onweer
ik zou zeker niet in die kas gaan zitten met onweerquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jeff wilde in de kas gaat zitten om ernaar te kijken, maar heeft het toch maar niet gedaan.
Onweer
Marciano niet?quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is echt waar.Tegen Erik en Mirthe.quote:
ach.... als je er als een geroosterd kippetje uit wilt komen....quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou zeker niet in die kas gaan zitten met onweer
quote:
gelukkig hangt er een net bovenquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ach.... als je er als een geroosterd kippetje uit wilt komen....
Die heeft dus echt het IQ van een walnootquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is echt waar.Tegen Erik en Mirthe.
Dat hangt er dus echt.Ik zag het zondag.quote:
Tot die beslissing kwam hij zelf gelukkig ookquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou zeker niet in die kas gaan zitten met onweer
Ja ik zag dat ook, snapte de bedoeling daar niet vanquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:11 schreef spapaars het volgende:
Stukje terug lieten ze even kamer 3 zien, totaal leeg.
Zijn kapsel zal er niet erger van worden dan het nu al isquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ach.... als je er als een geroosterd kippetje uit wilt komen....
Haantje.quote:
nou Dotteke..... da's niet lief richting een walnoot, je beledigt hem echt!quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft dus echt het IQ van een walnoot
vloog je over?????????quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hangt er dus echt.Ik zag het zondag.
Alweer ja? Van de week ook al eens, dat schakelen gaat dus nog steeds niet soepeltjesquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:11 schreef spapaars het volgende:
Stukje terug lieten ze even kamer 3 zien, totaal leeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn kapsel zal er niet erger van worden dan het nu al is
quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
Fantasierijkquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:19 schreef danaqui het volgende:
[..]
Van de week danste ze de tango met ballet er tussen door
zo leuk om te zien!!!quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jammer Morrie en Jeff SW, vind ze ook zo leuk samen, vooral die bochtjes en dan het gieren van Morrie
Nee, op de stream.quote:
Ja keek ook altijd als ze met Kim aan het sporten was, ze doen het beiden leuk met Morrie en ze heeft er lol inquote:
nah da's nou weer jammer, ik zag het helemaal voor mequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |