Die heeft dus echt het IQ van een walnootquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is echt waar.Tegen Erik en Mirthe.
Dat hangt er dus echt.Ik zag het zondag.quote:
Tot die beslissing kwam hij zelf gelukkig ookquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou zeker niet in die kas gaan zitten met onweer
Ja ik zag dat ook, snapte de bedoeling daar niet vanquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:11 schreef spapaars het volgende:
Stukje terug lieten ze even kamer 3 zien, totaal leeg.
Zijn kapsel zal er niet erger van worden dan het nu al isquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ach.... als je er als een geroosterd kippetje uit wilt komen....
Haantje.quote:
nou Dotteke..... da's niet lief richting een walnoot, je beledigt hem echt!quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heeft dus echt het IQ van een walnoot
vloog je over?????????quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat hangt er dus echt.Ik zag het zondag.
Alweer ja? Van de week ook al eens, dat schakelen gaat dus nog steeds niet soepeltjesquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:11 schreef spapaars het volgende:
Stukje terug lieten ze even kamer 3 zien, totaal leeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn kapsel zal er niet erger van worden dan het nu al is
quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:09 schreef FreshFruit het volgende:
Zoe kwam klagen over het lawaai van de donder,of het iets zachter kon.
Fantasierijkquote:Op dinsdag 11 april 2023 12:19 schreef danaqui het volgende:
[..]
Van de week danste ze de tango met ballet er tussen door
zo leuk om te zien!!!quote:Op dinsdag 11 april 2023 12:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jammer Morrie en Jeff SW, vind ze ook zo leuk samen, vooral die bochtjes en dan het gieren van Morrie
Nee, op de stream.quote:
Ja keek ook altijd als ze met Kim aan het sporten was, ze doen het beiden leuk met Morrie en ze heeft er lol inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |