hahahaha daar zat ik dus ook aan te denken, maar wilde niet weer over die lagen make-up beginnenquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Die doet overal dus een dikke laag op!
Over verslaafd gesproken,waar blijft de shag?quote:
gisteravond besteldquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over verslaafd gesproken,waar blijft de shag?
Thuis doe ik dingen waar mensen geen weet van hebben.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat boeit haar vrij weinig heb ik het idee
Zo moeilijk is dat ook weer nietquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Kunsten op stream 2 bij Eunice en Mirthe ze durven wel
Ach lekker interessant doen, net zoals JW allessssssss beleefd heeft hoor...... (en er dan verder niet op ingaat, behalve laatst toen hij zat was over 2, 3 en 4 vrouwen tegelijk)quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thuis doe ik dingen waar mensen geen weet van hebben.
Haar eigen woorden.
Het wordt een beetje vervelend, iedere dag zit hij wel tegen iemand hetzelfde verhaal op te hangen....... met als ondertoon: ik zoek sponsoren, help mij!!quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:55 schreef greysbones het volgende:
Zo jappie ook weer klaar met zijn ice speedway promo praatje
Ik vind 1 al lastig genoeg.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ach lekker interessant doen, net zoals JW allessssssss beleefd heeft hoor...... (en er dan verder niet op ingaat, behalve laatst toen hij zat was over 2, 3 en 4 vrouwen tegelijk)
snapt hij uberhaupt hoe een waterpas werktquote:
Ik lees dit maar hoor Jambers het zeggenquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Thuis doe ik dingen waar mensen geen weet van hebben.
Haar eigen woorden.
johhhhhh dat doe ik iedere dag als ik m'n bed uit komquote:Op dinsdag 11 april 2023 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Kunsten op stream 2 bij Eunice en Mirthe ze durven wel
Hij gaat hem straks bijvullen.quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
snapt hij uberhaupt hoe een waterpas werkt
Overdag is Zoe een doodgewoon meisje....quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik lees dit maar hoor Jambers het zeggen
hahahahaha dit is ergggggg ik hoor het Jambers nu ook echt zeggen!!!quote:Op dinsdag 11 april 2023 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Overdag is Zoe een doodgewoon meisje....
tja....... het zal wel aan mij liggen, maar ik vind dat die 2 de laatste weken/maanden meer lichamelijk contact hebben dan de stelletjes in de loods....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |