Waar maak je je druk omquote:Op maandag 10 april 2023 13:16 schreef KinKiJan het volgende:
Kun je nagaan wat een junk men is als ze snoepen én roken! Gelukkig kunnen ze na de loods bij GJ terecht, die kan ze wel wat bijbrengen als ex-verslaafde
Ow sorry dat ik GJ noemde..... die zit niet meer in de loods![]()
Isaac zijn leven is bereikt, hij gaat niet mee met die circus, hij is verre van die circus. Laten we dat niet meer doen, anders gaan we recht tegenover elkaar staan.quote:Op maandag 10 april 2023 13:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Isaac gaat gewoon verder leuk met Zoe om, hij wil haar geen nare tijd bezorgen
Van verslavingen. Zout, snoep, tabak enzvquote:
wat kan die man toch oeverloos blaten. Het is echt een gavequote:Op maandag 10 april 2023 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isaac zijn leven is bereikt, hij gaat niet mee met die circus, hij is verre van die circus. Laten we dat niet meer doen, anders gaan we recht tegenover elkaar staan.
Hij heeft kennelijk met Zoe gesproken en zijn grens aangegevenquote:Op maandag 10 april 2023 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isaac zijn leven is bereikt, hij gaat niet mee met die circus, hij is verre van die circus. Laten we dat niet meer doen, anders gaan we recht tegenover elkaar staan.
Mogen ze niet meer roken?quote:Op maandag 10 april 2023 13:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van verslavingen. Zout, snoep, tabak enzv
quote:
Of hij gaat dat doen. Prima plan, het zal hoog tijd worden, Zoe zoekt er veel te veel achter.quote:Op maandag 10 april 2023 13:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij heeft kennelijk met Zoe gesproken en zijn grens aangegeven
Er is weer een rokers discussie. Zoals gewoonlijkquote:
Tis wat tis.quote:Op maandag 10 april 2023 13:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
.. Maakt mij verder niks uit hoor, ik vind het allemaal prima!
Ok top JWquote:Op maandag 10 april 2023 13:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Zak ook weer es nietquote:Op maandag 10 april 2023 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er is weer een rokers discussie. Zoals gewoonlijk
Ahaquote:Op maandag 10 april 2023 13:21 schreef danaqui het volgende:
Zoë was dus ook agressief naar Ice toe gisteraaf.
Nadat hij haar had afgepoeierd.quote:Op maandag 10 april 2023 13:21 schreef danaqui het volgende:
Zoë was dus ook agressief naar Ice toe gisteraaf.
quote:Op maandag 10 april 2023 13:22 schreef Flow3r het volgende:
We hebben die bonje gemist tussen Zoe en isaac gisteren ?
Isaac voelde zich niet goed, had last van zijn hooikoorts en Zoe vroeg of ze iets voor hem kon doen, maar drong zich daarbij flink aan hem op met haar zotte kop.quote:Op maandag 10 april 2023 13:22 schreef Flow3r het volgende:
We hebben die bonje gemist tussen Zoe en isaac gisteren ?
Dus toch niet voor nietss die fotoshoot... Ik opperde het al ..quote:Op maandag 10 april 2023 13:22 schreef spapaars het volgende:
Marciano heeft het dus over een kalender, goede tijd wel voor dat, het is pas april.
Ja, maar ze hadden het ook over een fotoboek, wat meer realistisch is.quote:Op maandag 10 april 2023 13:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus toch niet voor nietss die fotoshoot... Ik opperde het al ..
Ze konden kiezen;kalender of boek.quote:Op maandag 10 april 2023 13:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus toch niet voor nietss die fotoshoot... Ik opperde het al ..
Ze zijn er zelfs nog mee bezigquote:Op maandag 10 april 2023 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze konden kiezen;kalender of boek.
Gewoon allebei... een fotoboek voor op de gastentafel en een verjaardags kaalender voor op de pleequote:Op maandag 10 april 2023 13:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar ze hadden het ook over een fotoboek, wat meer realistisch is.
Ik hoor het.quote:
Dus daar is die ¤ 16,99 voorquote:Op maandag 10 april 2023 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
JW wil een moppenboek ?!
![]()
Ik ga zijn eigen redenatie gebruiken: "Als je niet grappig bent, ga je dat ook niet meer leren uit zo'n dom boekje"
Vrij naar: "Als je niet kunt zingen, ga je dat ook niet meer leren uit zo'n dom boekje"
Regie heeft dat dus gemistquote:Op maandag 10 april 2023 13:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
Niemand het is dat Ice het nu aan het vertellen is
Ja Babs zegt het netquote:
Ik hoorde het haar ook vertellen, maar ik begreep gisteren dat hij een evenement voor ¤17 had, dus misschien gaat hij een avondje voorlezen uit het boekquote:Op maandag 10 april 2023 13:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja Babs zegt het net![]()
Dat vind ik dan wel weer het grappigste dat die man daar ooit gedaan heeft
Lijkt me sws een maand waarin je jarig bent, maar dat zijn er soms meerquote:Op maandag 10 april 2023 13:28 schreef Deisyy het volgende:
Ze mogen een maand opgeven waarop ze op de kalender willen.
Woessshh laat het gaan.quote:Op maandag 10 april 2023 13:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Hadden ze maar over na moeten denken, met zoveel bewoners kan nooit iedereen een eigen maand hebben, dus de jarigen in een maand op 1 foto.quote:Op maandag 10 april 2023 13:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me sws een maand waarin je jarig bent, maar dat zijn er soms meer
Er zijn maar 5 mensen die een kalender willen, dus ze hebben juist maanden over.quote:Op maandag 10 april 2023 13:34 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hadden ze maar over na moeten denken, met zoveel bewoners kan nooit iedereen een eigen maand hebben, dus de jarigen in een maand op 1 foto.
Is het nu dat beiden gemaakt worden?quote:Op maandag 10 april 2023 13:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zijn maar 5 mensen die een kalender willen, dus ze hebben juist maanden over.
5 personen hebben voor de kalender gekozen en de rest voor een fotoboek. Wendy opperde nog om de kalenderkeuze te laten vervallen, maar dat vond Marciano geen goed idee.quote:Op maandag 10 april 2023 13:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is het nu dat beiden gemaakt worden?
quote:Op maandag 10 april 2023 13:44 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]Staat ie weer hoor.. De stalkende hangplant
Je kan ook mager varkensvlees nemen...quote:Op maandag 10 april 2023 13:51 schreef pingu66 het volgende:
Kenzi wil gourmetten met koningsdag. Lekker gezond ook met sausjes stokbrood en vet varkensvlees.
Mochten we niet zienquote:Op maandag 10 april 2023 13:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
Niemand het is dat Ice het nu aan het vertellen is
Maar wel shag.quote:Op maandag 10 april 2023 13:50 schreef Flow3r het volgende:
Wendy : zit je nu bij de rokers of de snoep ?
Kenzy : bij geen van beiden
Wendy : heb je nooit snoep gehad dan ?
Kenzy : nee
quote:Op maandag 10 april 2023 13:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Je kan ook mager varkensvlees nemen...
Ben geen drummer, dus ook geen verstand van, maar zelfs live kan je een geluidje mee laten draaien.quote:Op maandag 10 april 2023 13:57 schreef greysbones het volgende:
Ff snel dinsdag bloody Sunda opgezocht
Omdat JW zegt dat de drums die ze horen niet mogelijk zijn live
Maar live hoor je hetzelfde
Denk het niet, toen Sas vanmorgen klaar was met die tafel dekken zei ze dat er wel een som mocht komen, zodat meteen iedereen het bed uit was.quote:
Het gaat om de drums en hi-hatt ( als je het zo schrijft) die je tegelijkertijd hoortquote:Op maandag 10 april 2023 13:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben geen drummer, dus ook geen verstand van, maar zelfs live kan je een geluidje mee laten draaien.
Al die censuur verpest de wil om überhaupt nog te willen kijken want dit programma is hooguit voor 20% transparantquote:
Af en toe vraag ik me af of degene achter de knoppen daar lichtelijk bipolair isquote:Op maandag 10 april 2023 14:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al die censuur verpest de wil om überhaupt nog te willen kijken want dit programma is hooguit voor 20% transparant
Is volgens mij niet eens censuur, denk eerder een regie die niet opletquote:Op maandag 10 april 2023 14:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Al die censuur verpest de wil om überhaupt nog te willen kijken want dit programma is hooguit voor 20% transparant
quote:Op maandag 10 april 2023 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het gaat om de drums en hi-hatt ( als je het zo schrijft) die je tegelijkertijd hoort
Volgens JW kan dat niet
Is eerder iemand die goed heeft opgelet bij eerdere RLS's en dus weet welke spectaculaire momenten voor de tv uitzendingen bewaard moeten worden.quote:Op maandag 10 april 2023 14:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Af en toe vraag ik me af of degene achter de knoppen daar lichtelijk bipolair is
Aangezien we het ene moment dus wel mogen zien en het volgende alles wordt gecensureerd
Ik weet bijna wel zeker met die tig camera’s dat ze die wel op beeld hebbenquote:Op maandag 10 april 2023 14:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is volgens mij niet eens censuur, denk eerder een regie die niet oplet
Zoals dat ene shot dat ze hadden van een afstand toen Wanda Jappie mee die hoek in nam om te zoenen, dat kon echt niet beter ?![]()
Denk dat ze ook de duw van Marciano niet op beeld hebben, wel de consternatie daarna
Notedquote:Op maandag 10 april 2023 14:03 schreef greysbones het volgende:
Zoe is geen mongool
Dat we het even weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 10 april 2023 14:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Noted
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Ik betwijfel datquote:Op maandag 10 april 2023 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet bijna wel zeker met die tig camera’s dat ze die wel op beeld hebben
Maar niet laten zien omdat dit wel heel nadelig voor tiano zal zijn
[..]
Noted
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat ze dat bewust niet helder in beeld brengenquote:Op maandag 10 april 2023 14:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik betwijfel dat
Vond die beelden van Mexx ook slecht gefilmd
[..]
Noted
Mijn hemel wat ziet ze er vreselijk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ze konden JW vrijpleiten, maar net het moment dat hij Mexx zogezegd bij de nek had gegrepen, was dat niet in beeldquote:Op maandag 10 april 2023 14:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat bewust niet helder in beeld brengen
Wat levert meer views opquote:Op maandag 10 april 2023 14:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze konden JW vrijpleiten, maar net het moment dat hij Mexx zogezegd bij de nek had gegrepen, was dat niet in beeld
En Wanda zoenen met Jappie dan ? Ook slecht in beeld
En hij staat straks gewoon op groenquote:Op maandag 10 april 2023 14:10 schreef Flow3r het volgende:
Janet tegen Isaac : alle niet rokers moeten op rood gaan staan
Laten zien wat er echt is gebeurd, denk dat mensen afhaken als het altijd zo schimmig blijftquote:Op maandag 10 april 2023 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat levert meer views op
De suggestie dat er iets is gebeurt
Of hetgeen laten zien dat er daadwerkelijk is gebeurt
We kijken nog steedsquote:Op maandag 10 april 2023 14:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Laten zien wat er echt is gebeurd, denk dat mensen afhaken als het altijd zo schimmig blijft
We gaan naar de uitzending om te zien wat er echt gebeurd is, en dan leveren ze niet![]()
Hij lijkt op Hiske.quote:Op maandag 10 april 2023 14:10 schreef IkFok het volgende:
Janet in gesprek over het roken met Isaac. En zoals je al raad Isaac geeft Janet helemaal gelijk
Iedereen MOET doen wat ze zelf willenquote:Op maandag 10 april 2023 14:10 schreef Flow3r het volgende:
Moeten ze lekker zelf wetenquote:Op maandag 10 april 2023 14:10 schreef Flow3r het volgende:
Het wordt met de dag erger hoe ze er uit zietquote:
En niemand zegt er wat van.quote:Op maandag 10 april 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt met de dag erger hoe ze er uit ziet
Die wenkbrauwen lijken wel bezemsquote:Op maandag 10 april 2023 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt met de dag erger hoe ze er uit ziet
quote:Op maandag 10 april 2023 14:13 schreef engine het volgende:
Na de lunch CENTRAAL![]()
Het is nu klaar zegt Isaac. Die sowieso op groen gaat staan. Helemaal klaar nu.
Babet probeerde Zoe uit te leggen dat haar gedrag richting Isaac niet kan, maar ze doet er niets mee. Heeft geen zin, die eigenwijze troela neemt van niemand wat aanquote:
Doen ze bij Kenzy ook niet.quote:
Zwaar asociaal gedrag !quote:Op maandag 10 april 2023 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doen ze bij Kenzy ook niet.
Heb je dit al gelezen die staan er weer mooi op voor de buitenwereld
Dotteke in JAA / [JAA media] Een Jaar Van Je Leven in het nieuws!
Ik ga even kijken.quote:Op maandag 10 april 2023 14:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doen ze bij Kenzy ook niet.
Heb je dit al gelezen die staan er weer mooi op voor de buitenwereld
Dotteke in JAA / [JAA media] Een Jaar Van Je Leven in het nieuws!
Hij heeft genoeg Krocks en sportschoenen, niet zo janken Isaacquote:Op maandag 10 april 2023 14:15 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac, de man met het vele spaargeld staat me een partij armoedig te doen..... hij zou ook weleens nieuwe schoenen willen bla bla bla
Hij wilde absoluut geeen Zalando meer!quote:Op maandag 10 april 2023 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft genoeg Krocks en sportschoenen, niet zo janken Isaac
Ze snapt het niet, ze wil het niet snappen, snappertje is afwezig.......quote:Op maandag 10 april 2023 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet probeerde Zoe uit te leggen dat haar gedrag richting Isaac niet kan, maar ze doet er niets mee. Heeft geen zin, die eigenwijze troela neemt van niemand wat aan
Precies datquote:Op maandag 10 april 2023 14:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze snapt het niet, ze wil het niet snappen, snappertje is afwezig.......
Als Zoë iets vindt, kunnen ze hoog en laag springen, ze luistert niet en doet wat ze zelf wil
Hij had van zijn 500 heel wat paar schoenen kunnen kopen, maar had liever poedertjesquote:Op maandag 10 april 2023 14:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij wilde absoluut geeen Zalando meer!
Absoluut niet
Zou in geval van Zoe ook wel schelen als Babs zou zeggen: "Gaat niks worden, laat hem met rust, dring je niet op". Bij die pseudo-psychologische benaderingen die Babs er tegenaan gooit snap ik wel dat ze na 3 woorden weer haar eigen dingen gaat denken.quote:Op maandag 10 april 2023 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet probeerde Zoe uit te leggen dat haar gedrag richting Isaac niet kan, maar ze doet er niets mee. Heeft geen zin, die eigenwijze troela neemt van niemand wat aan
Je zag Marciano iets gooien en duwen maar Jeff gooide of schopte ook watquote:
Zo’n som is te doenquote:Op maandag 10 april 2023 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vind dat ze er ook wel heel weinig tijd voor krijgen
Daaromquote:Op maandag 10 april 2023 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zag Marciano iets gooien en duwen maar Jeff gooide of schopte ook wat
Alles wat in de loods gebeurd hebben ze op beeld! Ook in het geval van een ongeval zoals in de douches. Maar ze tonen ter zelfbescherming van de deelnemers gewoonweg een heleboel niet. Terwijl zijzelf hun handtekening hebben gezet en je programmtechnisch topmateriaal in handen hebt. Als je een televisieshow maakt ga dan all-in totdat er serieuze grenzen worden overschreden. Maar in dat geval kunnen ze jou per direct verwijderen of keihard straffen met bepaalde sancties.quote:Op maandag 10 april 2023 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet bijna wel zeker met die tig camera’s dat ze die wel op beeld hebben
Maar niet laten zien omdat dit wel heel nadelig voor tiano zal zijn
Tiano’s duw laten ze niet eens zienquote:Op maandag 10 april 2023 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zag Marciano iets gooien en duwen maar Jeff gooide of schopte ook wat
IK redde het makkelijk, dit is zo makkelijke somquote:Op maandag 10 april 2023 14:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vind dat ze er ook wel heel weinig tijd voor krijgen
Gohquote:Op maandag 10 april 2023 14:22 schreef greysbones het volgende:
Een waterornament
Mirthe wil hem al hebben
ik dacht te zien dat Marciano iets uit de handen van Jeffrey sloeg voordat deze tegen een dranghek schopte (niet vernielde)quote:Op maandag 10 april 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano’s duw laten ze niet eens zien
En hij gooit met een bierfles
Jeff trapt tegen een dranghek aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ookquote:Op maandag 10 april 2023 14:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik dacht te zien dat Marciano iets uit de handen van Jeffrey sloeg voordat deze tegen een dranghek schopte (niet vernielde)
neeeee echt??? Wilde Mirthe iets hebben ??? nee joh zo is ze niet.....quote:Op maandag 10 april 2023 14:22 schreef greysbones het volgende:
Een waterornament
Mirthe wil hem al hebben
bierflesjequote:Op maandag 10 april 2023 14:24 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik dacht te zien dat Marciano iets uit de handen van Jeffrey sloeg voordat deze tegen een dranghek schopte (niet vernielde)
Ik denk dat we het heel vaak moeten herhalen zodat het echt lijkt alsof Mirthe het ding van Jappie af probeert te pakkenquote:Op maandag 10 april 2023 14:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
neeeee echt??? Wilde Mirthe iets hebben ??? nee joh zo is ze niet.....
Die 2 zijn zo leuk samen, maar kon ook echt genieten van Kim met Morriequote:Op maandag 10 april 2023 14:27 schreef greysbones het volgende:
Jeff
Is toch gezellig
Zijn we een keer lekker met zijn tweetjes
Sommige sommen kun je binnen twintig seconden uitrekenen en anderen heb je weer twee minuten voor nodigquote:
Snel door de bochtenquote:Op maandag 10 april 2023 14:30 schreef greysbones het volgende:
Aah we hebben een goede oplossing
Bij aanraken bordje Kim een rondje tellen
Nee dat deed ze helemaal niet, Jasper heeft het ornamentje in de kas gezetquote:Op maandag 10 april 2023 14:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat we het heel vaak moeten herhalen zodat het echt lijkt alsof Mirthe het ding van Jappie af probeert te pakken
Hebbe, hebbe, hebbe'quote:Op maandag 10 april 2023 14:22 schreef greysbones het volgende:
Een waterornament
Mirthe wil hem al hebben
Ja wel een duw. Beneden in de loods, niet die op de trapquote:Op maandag 10 april 2023 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tiano’s duw laten ze niet eens zien
En hij gooit met een bierfles
Jeff trapt tegen een dranghek aan
Ja de duw boven laten ze dus niet zienquote:Op maandag 10 april 2023 14:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wel een duw. Beneden in de loods, niet die op de trap
Je zag het ook aan de reacties van de anderen, Esther die zelfs opsprong, dat was tijdens/na de duw bovenaanquote:Op maandag 10 april 2023 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja de duw boven laten ze dus niet zien
Terwijl die er wel was
Jeff zegt het
Ik kom naar je toe
Hier naar boven en je duwt me
Dan is het dus een aanname, dat er boven een duw is geweest.quote:Op maandag 10 april 2023 14:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja de duw boven laten ze dus niet zien
Terwijl die er wel was
Jeff zegt het
Ik kom naar je toe
Hier naar boven en je duwt me
Luister even naar het filmpjequote:Op maandag 10 april 2023 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan is het dus een aanname, dat er boven een duw is geweest.
nee, het is door diverse bewoners ook benoemdquote:Op maandag 10 april 2023 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is wat Jeff en meerdere daar zeggen.quote:Op maandag 10 april 2023 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zelfs toegegeven door Marciano tijdens het nachtelijke gesprek tussen Jeff en Marcianoquote:Op maandag 10 april 2023 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als het niet in beeld is geweest, hoe kun je dan aangeven dat er een duw is geweest? Dat Marciano rood had moeten hebben, is voor mij geen discussie, maar de boel aandikken is ook een kunst.quote:Op maandag 10 april 2023 14:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je zag het ook aan de reacties van de anderen, Esther die zelfs opsprong, dat was tijdens/na de duw bovenaan
En Jeffrey houd wel van een beetje overdrijven...Ook die kus met JW en Eunice....quote:Op maandag 10 april 2023 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien en dat Jeff dan zegt duwen op de trap zegt mij nietsquote:
En daar gaan we dan maar vanuit. Geen beelden geen bewijs.quote:Op maandag 10 april 2023 14:35 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee, het is door diverse bewoners ook benoemd
Zijn al beelden gelekt. Daar is de duw op de trap niet te zien.quote:Op maandag 10 april 2023 14:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wat Jeff en meerdere daar zeggen.
Maar wie weet is het vanavond op tv te zien
Die er wel degelijk was en zelfs toegegeven door Eunice en JWquote:Op maandag 10 april 2023 14:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
En Jeffrey houd wel van een beetje overdrijven...Ook die kus met JW en Eunice....
Jeff zegt letterlijkquote:Op maandag 10 april 2023 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zelfs toegegeven door Marciano tijdens het nachtelijke gesprek tussen Jeff en Marciano
Ja, die op het aanrecht. En die was ook in beeld in de uitzending..quote:Op maandag 10 april 2023 14:37 schreef danaqui het volgende:
[..]
Die er wel degelijk was en zelfs toegegeven door Eunice en JW
Jeff zelf is Gandhi en zou een vlieg geen kwaad doen. Verheerlijkingquote:Op maandag 10 april 2023 14:36 schreef mangalie het volgende:
[..]
En Jeffrey houd wel van een beetje overdrijven...Ook die kus met JW en Eunice....
Staat al in een topic hierquote:Op maandag 10 april 2023 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zijn al beelden gelekt. Daar is de duw op de trap niet te zien.
Ik snap je manier van denken, maar er wordt (in ieder geval door mij) in dit geval niets aangedikt. Diverse bewoners (die je nu ook in beeld ziet) hebben het over 'de duw' gehad, ook Marciano zelf toen hij met Jeffrey het nachtelijke gesprek had.quote:Op maandag 10 april 2023 14:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als het niet in beeld is geweest, hoe kun je dan aangeven dat er een duw is geweest? Dat Marciano rood had moeten hebben, is voor mij geen discussie, maar de boel aandikken is ook een kunst.
Ook die van buiten hebben JW en EUNICE toegegevenquote:Op maandag 10 april 2023 14:38 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, die op het aanrecht. En die was ook in beeld in de uitzending..
Okay, laat ik het dan anders brengen. Marciano is fout geweest en had rood kunnen en misschien wel rood moeten hebben, hoe kijk je dan tegen al die situaties aan, wanneer Jeff weer eens verbaal tegen zijn medebewoners tekeer gaat/ging.? Keur je dat gedrag dan wel goed? Dan gaan we even een vergelijking aan.quote:Op maandag 10 april 2023 14:39 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik snap je manier van denken, maar er wordt (in ieder geval door mij) in dit geval niets aangedikt. Diverse bewoners (die je nu ook in beeld ziet) hebben het over 'de duw' gehad, ook Marciano zelf toen hij met Jeffrey het nachtelijke gesprek had.
Sorry, maar in dit geval heb je echt geen gelijk.
Dat is ze de hele ochtend al. Met iedereen vriendjes, maar wanneer de kans zich voordoet, dan is een mes in de rug geen uitzonderingquote:
Dit Ze laten alles zien waar maar een beetje van te smullen is bij SBS...quote:Op maandag 10 april 2023 14:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En daar gaan we dan maar vanuit. Geen beelden geen bewijs.
Eunice zei dat ze met JW had gezoendquote:Op maandag 10 april 2023 14:39 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ook die van buiten hebben JW en EUNICE toegegeven
Gezellig kleurtjequote:Op maandag 10 april 2023 14:44 schreef engine het volgende:
Smakelijk![]()
[ afbeelding ]
Why are they cooking aan?
Lijkt mij ook.quote:Op maandag 10 april 2023 14:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit Ze laten alles zien waar maar een beetje van te smullen is bij SBS...
Dan kan ze beter bij zichzelf beginnen 😉quote:Op maandag 10 april 2023 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sasha wil ook psychologie gaan studeren
Het gedrag van Isaac richting Zoe kan ook niet want als je tijdens een droompresentatie handgebaren (I hartje Z) richting haar gaat lopen maken dan ben je gewoonweg een walgelijke vent die speelt met de gevoelens van een jong meisje. Verder is op de streams nog geen enkele keer te zien geweest dat iemand zoals Babs of Wendy Zoe zakelijk heeft toegesproken ipv al dat halve werk om haar daarna weer te voeden in al dat gedrag. En vanwege alle censuur ontgaat je dus een heleboel informatie.quote:Op maandag 10 april 2023 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja zo doet ze al tijden. Ooit krijgen ze haar door (hoop ik )quote:Op maandag 10 april 2023 14:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is ze de hele ochtend al. Met iedereen vriendjes, maar wanneer de kans zich voordoet, dan is een mes in de rug geen uitzondering
Dat jonge meisje, gedraagt zich als een vrouw van 35. Keur het gedrag van Isaac niet goed, maar om het op dat jonge meisje te gooien, gaat mij dan ook weer even te ver.quote:Op maandag 10 april 2023 14:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gedrag van Isaac richting Zoe kan ook niet want als je tijdens een droompresentatie handgebaren (I hartje Z) richting haar gaat lopen maken dan ben je gewoonweg een walgelijke vent die speelt met de gevoelens van een jong meisje. Verder is op de streams nog geen enkele keer te zien geweest dat iemand zoals Babs of Wendy Zoe zakelijk heeft toegesproken ipv al dat halve werk om haar daarna weer te voeden in al dat gedrag. En vanwege alle censuur ontgaat je dus een heleboel informatie.
Nee sorry, ik ga deze discussie niet met je aan. Dat wordt dan de zoveelste ja/nee discussie in de COS waar het er eigenlijk op neerkomt dat een persoonlijke voorkeur de manier van situaties bekijken beïnvloedt.quote:Op maandag 10 april 2023 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Okay, laat ik het dan anders brengen. Marciano is fout geweest en had rood kunnen en misschien wel rood moeten hebben, hoe kijk je dan tegen al die situaties aan, wanneer Jeff weer eens verbaal tegen zijn medebewoners tekeer gaat/ging.? Keur je dat gedrag dan wel goed? Dan gaan we even een vergelijking aan.
Denk dat het merendeel haar al doorheeft gok ik zoquote:Op maandag 10 april 2023 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo doet ze al tijden. Ooit krijgen ze haar door (hoop ik )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, daarom laten ze Erik graag zien tijdens zijn dagelijkse neus-snacktime.quote:Op maandag 10 april 2023 14:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit Ze laten alles zien waar maar een beetje van te smullen is bij SBS...
quote:Op maandag 10 april 2023 14:49 schreef Flow3r het volgende:
Stream 2 is lekker rustig, wordt geen woord gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Babbel in een notendop eigenlijkquote:Op maandag 10 april 2023 14:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is ze de hele ochtend al. Met iedereen vriendjes, maar wanneer de kans zich voordoet, dan is een mes in de rug geen uitzondering
Ik heb meerdere situaties op beeld gezien. Maar ow wacht, het is Jeffquote:Op maandag 10 april 2023 14:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ga deze discussie niet met je aan. Dat wordt dan de zoveelste ja/nee discussie in de COS waar het er eigenlijk op neerkomt dat een persoonlijke voorkeur de manier van situaties bekijken beïnvloedt.
Deze situatie is op beeld vastgelegd, is ondersteund door de dingen die bewoners die erbij waren gezegd hebben, waar de betrokkenen zelf bevestigd hebben dat het gebeurd is.
Het lijkt mij het beste om het hierbij te laten en verder over de huidige streams te gaan (dit zeg ik niet om de pseudo mod uit te hangen hoor, maar ik wil het gezellig houden)
Erik hoeft kennelijk niet tegen zichzelf beschermd te wordenquote:Op maandag 10 april 2023 14:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ah, daarom laten ze Erik graag zien tijdens zijn dagelijkse neus-snacktime.
Maar dat is dan echt in beeld en zelfs dan valt commentaar erop in verkeerde aard.
hahahahaha net of er tenminste IETS in ligt.... wat een armoequote:Op maandag 10 april 2023 14:49 schreef FreshFruit het volgende:
Uien in de koelkast bewaren.
[ afbeelding ]
Isaac ja.quote:Op maandag 10 april 2023 14:52 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens mij heeft Isaac de paarsgekleurde hottub van Kenzy en Mirthe schoongemaakt (of was hij door hen schoongemaakt??)
is dat nou GIF groen??quote:Op maandag 10 april 2023 14:44 schreef engine het volgende:
Smakelijk![]()
[ afbeelding ]
Why are they cooking aan?
Ze gedraagt zich helemaal niet als een vrouw van 35 maar eerder als een tienerdochter die achter haar stiefvader aanzitquote:Op maandag 10 april 2023 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat jonge meisje, gedraagt zich als een vrouw van 35. Keur het gedrag van Isaac niet goed, maar om het op dat jonge meisje te gooien, gaat mij dan ook weer even te ver.
bla bla bla...... Babette is net een geluidsfragment (wel een lang) dat constant herhaald wordt..... ze zou beter de groep eens verzamelen en in 1 keer haar hele verhaal doen..... dit wordt zo saaiiiiiiquote:
hahahahaha zoals Kenzy in de rondte hopste om van de vlieg af te komen, ik dacht minstens dat het een wesp was!!quote:
Dat laatste zie ik haar nog voor aan. Ik heb het al eens eerder geschreven hier, Kim Holland zou trots op haar zijn.quote:Op maandag 10 april 2023 14:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich helemaal niet als een vrouw van 35 maar eerder als een tienerdochter die achter haar stiefvader aanzit
Kenzy sprong/hopste zelfs!! (en dat 'hopste' heeft niets met haar figuur te maken, is een uitdrukkingquote:
Het zou best kunnen smakenquote:Op maandag 10 april 2023 14:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het zal wel weer 'gezond' zijn...... nou, mij niet bellen voor zo'n ding
Een gigantische miscalculatie om Babs te laten zitten en voor Berend te kiezen want speltechnisch is zij een hele gehaaide tante. Je kunt alle focus wel op de oersneaky Isaac leggen maar die twee vertonen behoorlijke overeenkomsten. Enerzijds zijn haar individuele gesprekken oprecht maar anderzijds weet ze zo een heleboel (te misbruiken) persoonlijke kennis te vergaren.quote:Op maandag 10 april 2023 14:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette weer aan het roddelen in de kas. Vreselijke vrouw
quote:Op maandag 10 april 2023 15:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, maar mijn honden wel als ze gras hebben gegeten
127 euro.quote:Op maandag 10 april 2023 15:07 schreef xsaskiax het volgende:
Babette gaat nu iedereen langs om te horen voor hoeveel geld ze 'persoonlijke doelen' hebben gekregen.
Kenzy houdt zich dom, ze weet echt niet meer wat die boeken gekost hebben, moet Babette maar op bol.com kijken...... uitgekookt!!!!
Wat een min mens zeg. Ze laat zich echt kennen die Babette.quote:Op maandag 10 april 2023 15:07 schreef xsaskiax het volgende:
Babette gaat nu iedereen langs om te horen voor hoeveel geld ze 'persoonlijke doelen' hebben gekregen.
Kenzy houdt zich dom, ze weet echt niet meer wat die boeken gekost hebben, moet Babette maar op bol.com kijken...... uitgekookt!!!!
uitgenaste tante bepquote:Op maandag 10 april 2023 15:11 schreef spapaars het volgende:
Tactiek van Babette dus, wat alles heeft gekost die de niet rokers hebben gekregen.
tja, de rokers hebben ook van alles gekregen toch?quote:Op maandag 10 april 2023 15:11 schreef spapaars het volgende:
Tactiek van Babette dus, wat alles heeft gekost die de niet rokers hebben gekregen.
Nee,alleen naar de wc brengen en thee maken en haar kruikje vullenquote:Op maandag 10 april 2023 14:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Moet Bern zijn vriendin niet even helpen met koken.
is persoonlijk doel niks met schag te makenquote:Op maandag 10 april 2023 15:12 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, de rokers hebben ook van alles gekregen toch?
die tattoo set was ook niet goedkoop en die dj booth ook niet
Goed van haarquote:Op maandag 10 april 2023 15:11 schreef spapaars het volgende:
Tattooset iets van 1000quote:Op maandag 10 april 2023 15:12 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, de rokers hebben ook van alles gekregen toch?
die tattoo set was ook niet goedkoop en die dj booth ook niet
Tja, dat snap ik dan ook wel weer. Mocht het zo zijn dat rokers minder uit de prijzenpot hebben gehaald dan lui die altijd op rood staan behalve voor zichzelf zou ik dat ook gebruiken. Helemaal bij die 'jij dit dan wil ik dat' cultuur zoals daar in die loods heerst(e).quote:Op maandag 10 april 2023 15:11 schreef cinsan het volgende:
bep gaat alles aanhalen om toch maar schag te kunnen kopen , persoonlijke en alles vies wijf
Op zich wel eens leuk om te kijken wat ze allemaal al hebben uitgegeven aan persoonlijk doelen. Niets mis meequote:Op maandag 10 april 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een min mens zeg. Ze laat zich echt kennen die Babette.
En dan als compromis een paar vapers.quote:Op maandag 10 april 2023 15:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Tja, dat snap ik dan ook wel weer. Mocht het zo zijn dat rokers minder uit de prijzenpot hebben gehaald dan lui die altijd op rood staan behalve voor zichzelf zou ik dat ook gebruiken. Helemaal bij die 'jij dit dan wil ik dat' cultuur zoals daar in die loods heerst(e).
Ze zou zelfs gewoon kunnen zeggen dat ze minder wil gaan roken als persoonlijk doel, en daar heb je wel tabak voor nodig. Slaat nergens op natuurlijk, maar alles onder een persoonlijk doel willen proppen zodat mensen wel akkoord gaan slaat evenmin ergens op.
Wat een peuk wel niet met je kan doenquote:Op maandag 10 april 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 april 2023 15:17 schreef engine het volgende:
Babbel gaat gewoon door tot die shag er is. Hoe maakt niet uit.
Ik vind het heel kinderachtig eigenlijk.quote:Op maandag 10 april 2023 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op zich wel eens leuk om te kijken wat ze allemaal al hebben uitgegeven aan persoonlijk doelen. Niets mis mee
Mar dat is niet de essentie van haarquote:Op maandag 10 april 2023 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Op zich wel eens leuk om te kijken wat ze allemaal al hebben uitgegeven aan persoonlijk doelen. Niets mis mee
Dat laatste kan ik wel mee instemmen, maar om het voor eigen gewin te doen is natuurlijk wel heel zielig.quote:Op maandag 10 april 2023 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn kinderachtig, maar het gaat ook om elkaar wat te gunnen.quote:Op maandag 10 april 2023 15:18 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het heel kinderachtig eigenlijk.
Daar hebben de roodstemmers erge moeite meequote:Op maandag 10 april 2023 15:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mssn kinderachtig, maar het gaat ook om elkaar wat te gunnen.
Best wel triest om te zien, wat mensen allemaal wel niet over hebben voor hun verslaving.quote:Op maandag 10 april 2023 15:17 schreef engine het volgende:
Babbel gaat gewoon door tot die shag er is. Hoe maakt niet uit.
Dat doe je duidelijk niet als je het moet vergelijken.quote:Op maandag 10 april 2023 15:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het lijkt meer op paniek zoals ze klinkt.quote:Op maandag 10 april 2023 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
nee joh de snus voor Jasper... die daar 'ineens' aan verslaafd zegt te zijnquote:Op maandag 10 april 2023 15:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan als compromis een paar vapers.
Niet normaal toch. Nergens mag bijna meer gerookt worden. En in EJVJL is het maandelijks een zwaar punt van discussiequote:Op maandag 10 april 2023 15:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het lijkt meer op paniek zoals ze klinkt.
Ze moeten die peuken hebben ja, snap dat danquote:Op maandag 10 april 2023 15:21 schreef Dotteke het volgende:
50 euro voor de paasmarkt zegt Babette heeft
Hallo dat was toch voor iedereen
Geld wat uitgegeven is voor evenementen is voor iedereen
de rokers is al 2x schag gegund die uit de prijzenpot betaald wordquote:Op maandag 10 april 2023 15:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik snap het, vind het een zielig gedoe. En dat voor twee volwassen vrouwen.quote:Op maandag 10 april 2023 15:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze moeten die peuken hebben ja, snap dat dan
het is shag, geen schagquote:Op maandag 10 april 2023 15:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
de rokers is al 2x schag gegund die uit de prijzenpot betaald word
quote:Op maandag 10 april 2023 15:22 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee joh de snus voor Jasper... die daar 'ineens' aan verslaafd zegt te zijn
En dan ook nog eens die extra pot shag die vorige week stiekem is binnen gekomenquote:Op maandag 10 april 2023 15:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
de rokers is al 2x schag gegund die uit de prijzenpot betaald word
mss is dat nog meer gebeurdquote:Op maandag 10 april 2023 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan ook nog eens die extra pot shag die vorige week stiekem is binnen gekomen
Beetje voorliegen om haar zin te krijgen.quote:Op maandag 10 april 2023 15:23 schreef mootie het volgende:
Ze gelooft toch echt niet zelf dat ze 2 maanden voor 25 pp gerookt hebben…
Stookt?quote:Op maandag 10 april 2023 15:27 schreef xsaskiax het volgende:
Wat ziet die Bern er 'vertiefd' uit ..... echt, in rap tempo zie je die gast uiterlijk achteruit gaan
Psychisch heb ik hem ook steeds minder hoog zitten, vond het wel een aardige kerel toen ze begonnen, maar dit slappe, zwakke, willoze gebeuren richting Sasha is triest om te zien...... en nu ineens werpt hij zich weer op als anderen luisteren alsof hij een 'mening' heeft.....
Eunice stookt ook nog even bij de mensen die naar haar willen luisteren (sorry die stem irriteert me mateloos)
hij mag toch ook zijn mening gevenquote:Op maandag 10 april 2023 15:27 schreef xsaskiax het volgende:
Wat ziet die Bern er 'vertiefd' uit ..... echt, in rap tempo zie je die gast uiterlijk achteruit gaan
Psychisch heb ik hem ook steeds minder hoog zitten, vond het wel een aardige kerel toen ze begonnen, maar dit slappe, zwakke, willoze gebeuren richting Sasha is triest om te zien...... en nu ineens werpt hij zich weer op als anderen luisteren alsof hij een 'mening' heeft.....
Eunice stookt ook nog even bij de mensen die naar haar willen luisteren (sorry die stem irriteert me mateloos)
Iedereen loopt in die smerige jasquote:Op maandag 10 april 2023 15:30 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe zit met Eunice mee te kletsen en (heel kinderachtig hoor) ik denk dan gelijk: trek die jas van Kim uit.... je bent zelf een inhaal en je mag die jas niet aan!!
(jaja het slaat nergens op, was even een gevoel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |