Ze gedraagt zich helemaal niet als een vrouw van 35 maar eerder als een tienerdochter die achter haar stiefvader aanzitquote:Op maandag 10 april 2023 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat jonge meisje, gedraagt zich als een vrouw van 35. Keur het gedrag van Isaac niet goed, maar om het op dat jonge meisje te gooien, gaat mij dan ook weer even te ver.
bla bla bla...... Babette is net een geluidsfragment (wel een lang) dat constant herhaald wordt..... ze zou beter de groep eens verzamelen en in 1 keer haar hele verhaal doen..... dit wordt zo saaiiiiiiquote:
hahahahaha zoals Kenzy in de rondte hopste om van de vlieg af te komen, ik dacht minstens dat het een wesp was!!quote:
Dat laatste zie ik haar nog voor aan. Ik heb het al eens eerder geschreven hier, Kim Holland zou trots op haar zijn.quote:Op maandag 10 april 2023 14:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze gedraagt zich helemaal niet als een vrouw van 35 maar eerder als een tienerdochter die achter haar stiefvader aanzit
Kenzy sprong/hopste zelfs!! (en dat 'hopste' heeft niets met haar figuur te maken, is een uitdrukkingquote:
Het zou best kunnen smakenquote:Op maandag 10 april 2023 14:58 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Het zal wel weer 'gezond' zijn...... nou, mij niet bellen voor zo'n ding
Een gigantische miscalculatie om Babs te laten zitten en voor Berend te kiezen want speltechnisch is zij een hele gehaaide tante. Je kunt alle focus wel op de oersneaky Isaac leggen maar die twee vertonen behoorlijke overeenkomsten. Enerzijds zijn haar individuele gesprekken oprecht maar anderzijds weet ze zo een heleboel (te misbruiken) persoonlijke kennis te vergaren.quote:Op maandag 10 april 2023 14:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette weer aan het roddelen in de kas. Vreselijke vrouw
quote:Op maandag 10 april 2023 15:05 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, maar mijn honden wel als ze gras hebben gegeten
127 euro.quote:Op maandag 10 april 2023 15:07 schreef xsaskiax het volgende:
Babette gaat nu iedereen langs om te horen voor hoeveel geld ze 'persoonlijke doelen' hebben gekregen.
Kenzy houdt zich dom, ze weet echt niet meer wat die boeken gekost hebben, moet Babette maar op bol.com kijken...... uitgekookt!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |