Waar maak je je druk omquote:Op maandag 10 april 2023 13:16 schreef KinKiJan het volgende:
Kun je nagaan wat een junk men is als ze snoepen én roken! Gelukkig kunnen ze na de loods bij GJ terecht, die kan ze wel wat bijbrengen als ex-verslaafde
Ow sorry dat ik GJ noemde..... die zit niet meer in de loods![]()
Isaac zijn leven is bereikt, hij gaat niet mee met die circus, hij is verre van die circus. Laten we dat niet meer doen, anders gaan we recht tegenover elkaar staan.quote:Op maandag 10 april 2023 13:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Isaac gaat gewoon verder leuk met Zoe om, hij wil haar geen nare tijd bezorgen
Van verslavingen. Zout, snoep, tabak enzvquote:
wat kan die man toch oeverloos blaten. Het is echt een gavequote:Op maandag 10 april 2023 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isaac zijn leven is bereikt, hij gaat niet mee met die circus, hij is verre van die circus. Laten we dat niet meer doen, anders gaan we recht tegenover elkaar staan.
Hij heeft kennelijk met Zoe gesproken en zijn grens aangegevenquote:Op maandag 10 april 2023 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Isaac zijn leven is bereikt, hij gaat niet mee met die circus, hij is verre van die circus. Laten we dat niet meer doen, anders gaan we recht tegenover elkaar staan.
Mogen ze niet meer roken?quote:Op maandag 10 april 2023 13:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van verslavingen. Zout, snoep, tabak enzv
quote:
Of hij gaat dat doen. Prima plan, het zal hoog tijd worden, Zoe zoekt er veel te veel achter.quote:Op maandag 10 april 2023 13:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij heeft kennelijk met Zoe gesproken en zijn grens aangegeven
Er is weer een rokers discussie. Zoals gewoonlijkquote:
Tis wat tis.quote:Op maandag 10 april 2023 13:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
.. Maakt mij verder niks uit hoor, ik vind het allemaal prima!
Ok top JWquote:Op maandag 10 april 2023 13:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Zak ook weer es nietquote:Op maandag 10 april 2023 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er is weer een rokers discussie. Zoals gewoonlijk
Ahaquote:Op maandag 10 april 2023 13:21 schreef danaqui het volgende:
Zoë was dus ook agressief naar Ice toe gisteraaf.
Nadat hij haar had afgepoeierd.quote:Op maandag 10 april 2023 13:21 schreef danaqui het volgende:
Zoë was dus ook agressief naar Ice toe gisteraaf.
quote:Op maandag 10 april 2023 13:22 schreef Flow3r het volgende:
We hebben die bonje gemist tussen Zoe en isaac gisteren ?
Isaac voelde zich niet goed, had last van zijn hooikoorts en Zoe vroeg of ze iets voor hem kon doen, maar drong zich daarbij flink aan hem op met haar zotte kop.quote:Op maandag 10 april 2023 13:22 schreef Flow3r het volgende:
We hebben die bonje gemist tussen Zoe en isaac gisteren ?
Dus toch niet voor nietss die fotoshoot... Ik opperde het al ..quote:Op maandag 10 april 2023 13:22 schreef spapaars het volgende:
Marciano heeft het dus over een kalender, goede tijd wel voor dat, het is pas april.
Ja, maar ze hadden het ook over een fotoboek, wat meer realistisch is.quote:Op maandag 10 april 2023 13:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus toch niet voor nietss die fotoshoot... Ik opperde het al ..
Ze konden kiezen;kalender of boek.quote:Op maandag 10 april 2023 13:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus toch niet voor nietss die fotoshoot... Ik opperde het al ..
Ze zijn er zelfs nog mee bezigquote:Op maandag 10 april 2023 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze konden kiezen;kalender of boek.
Gewoon allebei... een fotoboek voor op de gastentafel en een verjaardags kaalender voor op de pleequote:Op maandag 10 april 2023 13:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, maar ze hadden het ook over een fotoboek, wat meer realistisch is.
Ik hoor het.quote:
Dus daar is die ¤ 16,99 voorquote:Op maandag 10 april 2023 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
JW wil een moppenboek ?!
![]()
Ik ga zijn eigen redenatie gebruiken: "Als je niet grappig bent, ga je dat ook niet meer leren uit zo'n dom boekje"
Vrij naar: "Als je niet kunt zingen, ga je dat ook niet meer leren uit zo'n dom boekje"
Regie heeft dat dus gemistquote:Op maandag 10 april 2023 13:24 schreef danaqui het volgende:
[..]
Niemand het is dat Ice het nu aan het vertellen is
Ja Babs zegt het netquote:
Ik hoorde het haar ook vertellen, maar ik begreep gisteren dat hij een evenement voor ¤17 had, dus misschien gaat hij een avondje voorlezen uit het boekquote:Op maandag 10 april 2023 13:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja Babs zegt het net![]()
Dat vind ik dan wel weer het grappigste dat die man daar ooit gedaan heeft
Lijkt me sws een maand waarin je jarig bent, maar dat zijn er soms meerquote:Op maandag 10 april 2023 13:28 schreef Deisyy het volgende:
Ze mogen een maand opgeven waarop ze op de kalender willen.
Woessshh laat het gaan.quote:Op maandag 10 april 2023 13:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Hadden ze maar over na moeten denken, met zoveel bewoners kan nooit iedereen een eigen maand hebben, dus de jarigen in een maand op 1 foto.quote:Op maandag 10 april 2023 13:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt me sws een maand waarin je jarig bent, maar dat zijn er soms meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |