veel kansen creëren doen ze wel dit seizoen jaquote:Op zondag 9 april 2023 20:32 schreef Zorro het volgende:
Typisch voor het Feyenoord dit seizoen
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Als RKC de 3-1 maakt krijg je een hele andere wedstrijd!quote:Op zondag 9 april 2023 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat @:Scrummie intussen gerust is gesteld dat het allemaal wel goed komt.
Dat wel, het blijft natuurlijk elf tegen elf.quote:Op zondag 9 april 2023 20:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als RKC de 3-1 maakt krijg je een hele andere wedstrijd!
4-0 Het kon weleens lastig worden voor RKC om dit nog recht te trekken.quote:Op zondag 9 april 2023 20:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als RKC de 3-1 maakt krijg je een hele andere wedstrijd!
Het kan nog!quote:
quote:Op zondag 9 april 2023 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
Stukje doelsaldo goedmaken voor het geval dat Ajax nog langszij komt.
Jullie hebben eigenlijk alleen nog maar zwakke tegenstanders. Ik snap niet dat er nog mensen twijfelen aan de titel voor Feyenoord.quote:Op zondag 9 april 2023 21:24 schreef De_Kraam het volgende:
Stukje doelsaldo goedmaken voor het geval dat Ajax nog langszij komt.
We zijn dit niet gewend.quote:Op zondag 9 april 2023 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jullie hebben eigenlijk alleen nog maar zwakke tegenstanders. Ik snap niet dat er nog mensen twijfelen aan de titel voor Feyenoord.
Ik denk dat @Scrummie nog wel twijfelt.quote:Op zondag 9 april 2023 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jullie hebben eigenlijk alleen nog maar zwakke tegenstanders. Ik snap niet dat er nog mensen twijfelen aan de titel voor Feyenoord.
Het aantal jaren tussen 2 titels is nu toch al een stuk kleiner dan de vorige keer.quote:
Dan rest er nog maar 1 stapquote:Op zondag 9 april 2023 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het aantal jaren tussen 2 titels is nu toch al een stuk kleiner dan de vorige keer.
En daar heeft niemand rekening mee gehouden, wat een weelde dit.quote:Op zondag 9 april 2023 21:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het aantal jaren tussen 2 titels is nu toch al een stuk kleiner dan de vorige keer.
Gert Jan Verbeek terughalen als Slot naar het buitenland vertrekt!quote:Op zondag 9 april 2023 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan rest er nog maar 1 stap
Ik dacht eigenlijk aan Jaap.quote:Op zondag 9 april 2023 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gert Jan Verbeek terughalen als Slot naar het buitenland vertrekt!
Jaap is wel absolute top, voor hem hebben ze toen die cursus "coach betaald voetbal" nog makkelijker gemaakt omdat hij het anders nooit zou halen.quote:Op zondag 9 april 2023 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan Jaap.
Maar Gert Jan kan ook
Vraag 29: U bent trainer van Feyenoord en speelt een uitwedstrijd tegen Ajax, wat moet u doen?quote:Op zondag 9 april 2023 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jaap is wel absolute top, voor hem hebben ze toen die cursus "coach betaald voetbal" nog makkelijker gemaakt omdat hij het anders nooit zou halen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 april 2023 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar Gert Jan kan ook
Als je niet voor Feyenoord bent, was Jaap wel een topshow als coach.quote:Op zondag 9 april 2023 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vraag 29: U bent trainer van Feyenoord en speelt een uitwedstrijd tegen Ajax, wat moet u doen?
Jaap: 5 aanvallende spelers opstellen
Ik begrijp niet dat Dirk Kuyt zo wordt genegeerd.quote:Op zondag 9 april 2023 21:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar Gert Jan kan ook
quote:Op zondag 9 april 2023 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat Dirk Kuyt zo wordt genegeerd.
Toch deed Arne dat ook voor de beker thuis tegen Ajax, was niet z'n beste moment als coach.quote:Op zondag 9 april 2023 21:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vraag 29: U bent trainer van Feyenoord en speelt een uitwedstrijd tegen Ajax, wat moet u doen?
Jaap: 5 aanvallende spelers opstellen
zou die 4-2-4 van Stam toen Feyenoord 11e stond en Ajax in bloedvorm was niet vergelijken met Slot die aanvallend wisselt tegen Ajax bij een 1-2 achterstand wanneer je de betere ploeg bent.quote:Op maandag 10 april 2023 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch deed Arne dat ook voor de beker thuis tegen Ajax, was niet z'n beste moment als coach.
*deze week.quote:Op maandag 10 april 2023 13:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Volgende week 6 wedstrijden op zondag.
quote:Op maandag 10 april 2023 13:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
zou die 4-2-4 van Stam toen Feyenoord 11e stond en Ajax in bloedvorm was niet vergelijken met Slot die aanvallend wisselt tegen Ajax bij een 1-2 achterstand wanneer je de betere ploeg bent.
Wel met je eens dat dat niet de beste wissels waren hoor, maar het verhoudt zich niet tot elkaar.
Daar waren natuurlijk een heleboel factoren tegelijk in het spelquote:Op maandag 10 april 2023 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]Denk al wanneer komt de reactie, vond het moment van wisselen wel goed en ook meteen met 4 man voor de impact maar de ploeg werd er minder van.
een halfuur pauze net op het moment dat Ajax een beetje overlopen leek te worden was vooral het probleem denk ikquote:Op maandag 10 april 2023 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]Denk al wanneer komt de reactie, vond het moment van wisselen wel goed en ook meteen met 4 man voor de impact maar de ploeg werd er minder van.
Dat is toch bijna altijd zo bij wissels, op een City of Bayern na danquote:Op maandag 10 april 2023 13:24 schreef Tarado het volgende:
Ok, ik ben om. Jaap Stam is de beste optie.quote:Op maandag 10 april 2023 10:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hij krijg de kans toch bij ADO, hoe liep dat ook alweer af, oh ja lmao een grote flop
Meest walgelijke club van Limburg.quote:Op woensdag 12 april 2023 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
De afgelopen twee seizoenen behaalde Fortuna zelfs maar één van de veertig te behalen punten.
Clubs die minder dan zestien punten halen, komen normaal gesproken onder curatele en lopen het risico op punten in mindering. Door de coronacrisis zijn de sancties echter nog tot medio 2023 bevroren.
Ik wens Fortuna veel geluk.
Wat heb jij nou weer tegen Groningen?quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Normaal zou ik zeggen "hup Kowet", maar laat Excelsior maar winnen en het gat met Grunn vergroten
Ben voor Twente he, dan moet dat. En met Utreg.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer tegen Groningen?
Opmerkelijk.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben voor Twente he, dan moet dat. En met Utreg.
Niemand houdt van Utrecht. Alleen Utrecht.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben voor Twente he, dan moet dat. En met Utreg.
Ik hoop alleen dat we er niet Heracles voor terug krijgen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:39 schreef fetX het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Groningen er waarschijnlijk uit gaat.
Zeer ijdele hoop.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat we er niet Heracles voor terug krijgen.
Wellicht is Feyenoord tegen die tijd kampioen en zitten ze in voorbereiding voor de Europa league finale. Dan kan het welquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Emmen gaat geen punt meer halen als ik hun programma zie.
Ok Hugo.quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Emmen gaat geen punt meer halen als ik hun programma zie.
Vd Eijk is geen persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 15 april 2023 19:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geef die aanvaller dan geel voor de schwalbe joh miet.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Pepi wil een stap omhoog doen.
quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
PSV is te druk met vlaggetjes.
Ik vind dat maar een raar gerucht gezien Augsburg zelf 18 miljoen voor hem heeft moeten betalen.quote:
Augsburg en 18 miljoen wtfquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat maar een raar gerucht gezien Augsburg zelf 18 miljoen voor hem heeft moeten betalen.
Kom er net pas achter dat ie eigendom is van Ausburg.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind dat maar een raar gerucht gezien Augsburg zelf 18 miljoen voor hem heeft moeten betalen.
Zou hij snappen dat ie met z’n klauwen van die spelers af moet blijven.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat een domme keeper.
Dan snap je wel waarom je club degradeert.
Hij kan beginnen met het tegenhouden van ballen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zou hij snappen dat ie met z’n klauwen van die spelers af moet blijven.
En dan toch weten dat hij komt.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Kom er net pas achter dat ie eigendom is van Ausburg.
Lastig verhaal dan.
Huren met optie tot koop. Fabio is nog duurder. Luukinho is op en Fofana en Maxi zijn altijd geblesseerdquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan toch weten dat hij komt.
Nou ik ben er wel weer klaar mee zelfs marble mania is leuker.
Er wou gewoon niemand anders instappen.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Van der Ree aanstellen was ook wel de Darwin Award van het jaar bij Groningen.
Augsburg kan zelf vast ook een capabele spits gebruiken. Verkopen of houden.quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Huren met optie tot koop. Fabio is nog duurder. Luukinho is op en Fofana en Maxi zijn altijd geblesseerd
Emmenquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:34 schreef Zwansen het volgende:
Jezus Groningen. Emmen met zo’n megazwaar programma dan had je hier gouden zaken kunnen doen met 3 punten.
Lekker voor Emmen natuurlijk.
10 miljoen en Obispoquote:Op zaterdag 15 april 2023 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Augsburg kan zelf vast ook een capabele spits gebruiken. Verkopen of houden.
Er is een Groningen-topic?quote:Op zaterdag 15 april 2023 20:38 schreef onlogisch het volgende:
OP NAAR HET GRONINGEN-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OP NAAR HET GRONINGEN-TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steijn heeft zich wel bewezen, maar af en toe dan reageert ie wel raar.quote:Op zaterdag 15 april 2023 22:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die Steijn blijven bagatelliseren
Boeiend. Als je altijd normaal gedragen een eis was dan bestond fok niet meer.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Steijn heeft zich wel bewezen, maar af en toe dan reageert ie wel raar.
Dit is juist, ik denk dat ik hem al ongeveer gewonnen heb.quote:Op zaterdag 15 april 2023 23:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[ twitter ]
Had jij geen weddenschap met 1 van de waardeloze fok acts @:afcniels ?
Ik kon ook al de hele week niet slapen, zo gespannen voor deze veldslag!quote:Op zondag 16 april 2023 12:16 schreef yats het volgende:
Tijd voor DE derby van Nederland.
Come on Vites!
Dan ben je fanatieker dan ik. Ik verwacht vooraf gewoon weinig vandaag.quote:Op zondag 16 april 2023 12:18 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kon ook al de hele week niet slapen, zo gespannen voor deze veldslag!
Waarom ben jij niet in het stadion?quote:Op zondag 16 april 2023 12:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dan ben je fanatieker dan ik. Ik verwacht vooraf gewoon weinig vandaag.
Rijdt gewoon nog even door naar Sittard straks.quote:Op zondag 16 april 2023 12:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel vreselijk dat Leo Driessen deze pot doet.
Aan de andere, positieve, kant: we hebben later vandaag geen last meer van hem
Omdat ik altijd gezworen heb daarheen te gaan tot we een keer zouden winnen. Dat is gebeurd en dus gun ik mijn plekje aan een ander. Ik heb gewoon geen zin meer om om 8 uur s'ochtends hier weg te moeten en met wat geluk s'avonds om 10 uur thuis te zijn omdat er weer eens rellen buiten het stadion waren...quote:Op zondag 16 april 2023 12:23 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet in het stadion?
Dat vinden ze letterlijk alleen in nijmegen. Vitesse is verder in alles groter.quote:
Ik voorspel dat van Seumeren weer verhaal gaat halen in de kleedkamer vandaag.quote:Op zondag 16 april 2023 08:51 schreef Paul het volgende:
Ik heb gestemd op nec-vit (je weet derby) en Utr-Twe (hebben laatste jaren veel ruzie met elkaar)
quote:Op zondag 16 april 2023 12:37 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik voorspel dat van Seumeren weer verhaal gaat halen in de kleedkamer vandaag.
Echt bizar ja, alles mag ineens weerquote:Op zondag 16 april 2023 12:38 schreef De_Kraam het volgende:
Jochem Kampbewaker, trek eens een kaart.
messchien zonder kaarten minder aanstekersquote:Op zondag 16 april 2023 12:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Echt bizar ja, alles mag ineens weer
Dat is de derby altijd. Uitgezonderd vorig jaar toen het 4-1 werd in Arnhem.quote:
quote:
Nee cilessen wilde stoer doen met de bal en toen schoot Vitesse hem erinquote:
Doen ze toch?quote:Op zondag 16 april 2023 12:47 schreef De_Kraam het volgende:
Snap niet waarom NEC niet gewoon altijd met die tweede keeper speelt.
wanneer komt kramer terug naar utrecht heequote:Op zondag 16 april 2023 12:47 schreef De_Kraam het volgende:
Dan gaat Jaspertje weer lopen stoken waarschijnlijk.quote:Op zondag 16 april 2023 12:47 schreef De_Kraam het volgende:
De derby is zelden goed. Ja, vorig jaar met die 4-1...quote:
Dit heeft niks met een derby te maken, 0 kaarten. Gezapige boel, geen sfeer.quote:Op zondag 16 april 2023 12:56 schreef yats het volgende:
[..]
De derby is zelden goed. Ja, vorig jaar met die 4-1...
Eens, zou die oproep vooraf dat veroorzaakt hebben?quote:Op zondag 16 april 2023 12:57 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dit heeft niks met een derby te maken, 0 kaarten. Gezapige boel, geen sfeer.
ADO-Almere gaat er harder aan toe
Zal best kunnen inderdaad. De Nijmeegse tokkies zijn veel te rustigquote:Op zondag 16 april 2023 12:59 schreef yats het volgende:
[..]
Eens, zou die oproep vooraf dat veroorzaakt hebben?
In Arnhem eerder dit jaar was er tenminste nog rood voor Tannane. Na die kaart was de wedstrijd overigens ook meteen dood...
Ze liggen wel continu te janken op de grond...quote:Op zondag 16 april 2023 13:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zal best kunnen inderdaad. De Nijmeegse tokkies zijn veel te rustig
Bij een bekertje bier op het veld straks weer het hele land in rep en roer.quote:Op zondag 16 april 2023 13:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 april 2023 13:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ze liggen wel continu te janken op de grond...
Dat bekertje zal niet ver weg zijn.quote:Op zondag 16 april 2023 13:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij een bekertje bier op het veld straks weer het hele land in rep en roer.
Zo’n club hoort toch ook in de Eredivisie. Net als Groningen.quote:Op zondag 16 april 2023 13:04 schreef onlogisch het volgende:
Het lijkt erop dat Vitesse degradatievoetbal gaat ontlopen.
Erg jammer.
De grootste tokkies in Gelderland komen toch echt uit Arnhem hoorquote:Op zondag 16 april 2023 13:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als gevestigde meuk mokerhard onderuit gaat.quote:Op zondag 16 april 2023 13:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n club hoort toch ook in de Eredivisie. Net als Groningen.
Valt ook wel mee, zitten nog geen 14.000 man inmiddels. Uit neemt het geen volk mee.quote:Op zondag 16 april 2023 13:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n club hoort toch ook in de Eredivisie. Net als Groningen.
Vitesse staat sowieso toch al voor lul met dat stadion en de hoeveelheid supporters. Helemaal met de droevige resultaten dit seizoen erbij.quote:Op zondag 16 april 2023 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als gevestigde meuk mokerhard onderuit gaat.
Toch gek dan dat het elke keer in Nijmegen op rellen uitdraait en in Arnhem niet...quote:Op zondag 16 april 2023 13:05 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
De grootste tokkies in Gelderland komen toch echt uit Arnhem hoor
Gelul. Vandaag is voor de 6e keer op rij het uitvak compleet uitverkocht. Buiten de boycot wedstrijd tegen Ajax waarbij geen uitsupporters waren was PSV met 350 man het slechtst bezocht. Genoeg clubs die dat minder doen...quote:Op zondag 16 april 2023 13:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, zitten nog geen 14.000 man inmiddels. Uit neemt het geen volk mee.
Ik heb liever Groningen in de eredivisie dan al die kleine kunstgrasclubs als Excelsior, Cambuur of Emmen. Al hoop ik wel dat Emmen erin blijft door hoe zij daar met uitsupporters om gaan.quote:Op zondag 16 april 2023 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als gevestigde meuk mokerhard onderuit gaat.
Cambuur gaat in het nieuwe stadion naar gewoon gras. Prima club ook nog. Liever Cambuur dan Volendam of RKCquote:Op zondag 16 april 2023 13:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb liever Groningen in de eredivisie dan al die kleine kunstgrasclubs als Excelsior, Cambuur of Emmen. Al hoop ik wel dat Emmen erin blijft door hoe zij daar met uitsupporters om gaan.
Eens.quote:Op zondag 16 april 2023 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Cambuur gaat in het nieuwe stadion naar gewoon gras. Prima club ook nog. Liever Cambuur dan Volendam of RKC
Cambuur is vreselijk. Daar mogen geen eens uitfans komen door hun eigen wangedrag.quote:Op zondag 16 april 2023 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Cambuur gaat in het nieuwe stadion naar gewoon gras. Prima club ook nog. Liever Cambuur dan Volendam of RKC
Door een overijverige burgemeesterquote:Op zondag 16 april 2023 13:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Cambuur is vreselijk. Daar mogen geen eens uitfans komen door hun eigen wangedrag.
Oh ja, Volendam was ik vergeten. RKC heeft echt gras.quote:Op zondag 16 april 2023 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blundertje gevonden om je gelijk te halen?quote:
Dat weet ik, maar er zijn meer aspecten dan kunstgras ja/nee. Als je niet meer dan 8000 fans hebt ben je gewoon te klein voor de Eredivisie.quote:Op zondag 16 april 2023 13:32 schreef yats het volgende:
[..]
Oh ja, Volendam was ik vergeten. RKC heeft echt gras.
Mwah, ik selecteer als eerste op gras/kunstgras. Kunstgras hoort niet in de eredivisie. RKC is inderdaad eigenlijk te klein, maar goed beleid mag ook best beloond worden.quote:Op zondag 16 april 2023 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar er zijn meer aspecten dan kunstgras ja/nee. Als je niet meer dan 8000 fans hebt ben je gewoon te klein voor de Eredivisie.
Volgend seizoen is toch het laatste kunstgras seizoen? Dus dan maakt het weinig meer uit.quote:Op zondag 16 april 2023 13:36 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik selecteer als eerste op gras/kunstgras. Kunstgras hoort niet in de eredivisie. RKC is inderdaad eigenlijk te klein, maar goed beleid mag ook best beloond worden.
Kunstgras in betaald voetbal is sowieso aids, wat mij betreft gaat dat er ook in de eerste divisie uit.quote:Op zondag 16 april 2023 13:36 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, ik selecteer als eerste op gras/kunstgras. Kunstgras hoort niet in de eredivisie. RKC is inderdaad eigenlijk te klein, maar goed beleid mag ook best beloond worden.
Nee, die speelt in Arnhem/Enschede.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |