De grootste tokkies in Gelderland komen toch echt uit Arnhem hoorquote:Op zondag 16 april 2023 13:00 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zal best kunnen inderdaad. De Nijmeegse tokkies zijn veel te rustig
Ik vind het altijd leuk als gevestigde meuk mokerhard onderuit gaat.quote:Op zondag 16 april 2023 13:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n club hoort toch ook in de Eredivisie. Net als Groningen.
Valt ook wel mee, zitten nog geen 14.000 man inmiddels. Uit neemt het geen volk mee.quote:Op zondag 16 april 2023 13:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n club hoort toch ook in de Eredivisie. Net als Groningen.
Vitesse staat sowieso toch al voor lul met dat stadion en de hoeveelheid supporters. Helemaal met de droevige resultaten dit seizoen erbij.quote:Op zondag 16 april 2023 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als gevestigde meuk mokerhard onderuit gaat.
Toch gek dan dat het elke keer in Nijmegen op rellen uitdraait en in Arnhem niet...quote:Op zondag 16 april 2023 13:05 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
De grootste tokkies in Gelderland komen toch echt uit Arnhem hoor
Gelul. Vandaag is voor de 6e keer op rij het uitvak compleet uitverkocht. Buiten de boycot wedstrijd tegen Ajax waarbij geen uitsupporters waren was PSV met 350 man het slechtst bezocht. Genoeg clubs die dat minder doen...quote:Op zondag 16 april 2023 13:07 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Valt ook wel mee, zitten nog geen 14.000 man inmiddels. Uit neemt het geen volk mee.
Ik heb liever Groningen in de eredivisie dan al die kleine kunstgrasclubs als Excelsior, Cambuur of Emmen. Al hoop ik wel dat Emmen erin blijft door hoe zij daar met uitsupporters om gaan.quote:Op zondag 16 april 2023 13:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk als gevestigde meuk mokerhard onderuit gaat.
Cambuur gaat in het nieuwe stadion naar gewoon gras. Prima club ook nog. Liever Cambuur dan Volendam of RKCquote:Op zondag 16 april 2023 13:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb liever Groningen in de eredivisie dan al die kleine kunstgrasclubs als Excelsior, Cambuur of Emmen. Al hoop ik wel dat Emmen erin blijft door hoe zij daar met uitsupporters om gaan.
Eens.quote:Op zondag 16 april 2023 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Cambuur gaat in het nieuwe stadion naar gewoon gras. Prima club ook nog. Liever Cambuur dan Volendam of RKC
Cambuur is vreselijk. Daar mogen geen eens uitfans komen door hun eigen wangedrag.quote:Op zondag 16 april 2023 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Cambuur gaat in het nieuwe stadion naar gewoon gras. Prima club ook nog. Liever Cambuur dan Volendam of RKC
Door een overijverige burgemeesterquote:Op zondag 16 april 2023 13:27 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Cambuur is vreselijk. Daar mogen geen eens uitfans komen door hun eigen wangedrag.
Oh ja, Volendam was ik vergeten. RKC heeft echt gras.quote:Op zondag 16 april 2023 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Blundertje gevonden om je gelijk te halen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |