Ok, ik ben om. Jaap Stam is de beste optie.quote:Op maandag 10 april 2023 10:18 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hij krijg de kans toch bij ADO, hoe liep dat ook alweer af, oh ja lmao een grote flop
Meest walgelijke club van Limburg.quote:Op woensdag 12 april 2023 22:17 schreef Littlerabbit het volgende:
De afgelopen twee seizoenen behaalde Fortuna zelfs maar één van de veertig te behalen punten.
Clubs die minder dan zestien punten halen, komen normaal gesproken onder curatele en lopen het risico op punten in mindering. Door de coronacrisis zijn de sancties echter nog tot medio 2023 bevroren.
Ik wens Fortuna veel geluk.
Wat heb jij nou weer tegen Groningen?quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Normaal zou ik zeggen "hup Kowet", maar laat Excelsior maar winnen en het gat met Grunn vergroten
Ben voor Twente he, dan moet dat. En met Utreg.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer tegen Groningen?
Opmerkelijk.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben voor Twente he, dan moet dat. En met Utreg.
Niemand houdt van Utrecht. Alleen Utrecht.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ben voor Twente he, dan moet dat. En met Utreg.
Ik hoop alleen dat we er niet Heracles voor terug krijgen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:39 schreef fetX het volgende:
Ik vind het nog steeds jammer dat Groningen er waarschijnlijk uit gaat.
Zeer ijdele hoop.quote:Op vrijdag 14 april 2023 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat we er niet Heracles voor terug krijgen.
Wellicht is Feyenoord tegen die tijd kampioen en zitten ze in voorbereiding voor de Europa league finale. Dan kan het welquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Emmen gaat geen punt meer halen als ik hun programma zie.
Ok Hugo.quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Emmen gaat geen punt meer halen als ik hun programma zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |